quote:Ik heb em niet gemist.
Op donderdag 14 augustus 2003 16:50 schreef Parabola het volgende:[..]
Hoi SCH. Je moest wel liev doen van Cynix. Niet vergeten hoor, anders moeten we je straks weer missen.
quote:Trollistische humor zeg!
Op donderdag 14 augustus 2003 17:02 schreef Gil-galad het volgende:[..]
.
Geef eens een normaal antwoord.
Ben ik te laat met mijn felicitaties aan de familie bola?
Goeiemiddag dames.
Kan het hier weer over politiek gaan?
quote:Sidekick, heeeeeej!!!!! Waar is je bekende avatar??? En oh, proficiat Parabola!
Op donderdag 14 augustus 2003 17:03 schreef Sidekick het volgende:
Zozo, 4 pagina's verder.Ben ik te laat met mijn felicitaties aan de familie bola?
Goeiemiddag dames.
quote:Goed zo M. Spreek ze maar eens bestrafend toe.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:05 schreef Maerycke het volgende:
De sfeer is hier inderdaad zwaar knudde. Kunnen de heren hun testosterongehalte niet een beetje meer onder controle houden?
quote:Tijd voor een nieuwe stelling. Komt u maar.
De sfeer is hier inderdaad zwaar knudde. Kunnen de heren hun testosterongehalte niet een beetje meer onder controle houden?
quote:Nee, ik heb een hekel aan hypocrisie.
quote:Opties -> webplaatsjes laten zien (oid) aanvinken.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Sidekick, heeeeeej!!!!! Waar is je bekende avatar??? En oh, proficiat Parabola!
![]()
En discussie:
quote:
Geen verdenking Volkert in zaak-Van de WerkenDEN HAAG - Recent onderzoek van een rechercheteam heeft geen reden gegeven om Volkert van der Graaf alsnog te verdenken van de moord op milieuambtenaar Chris van de Werken in 1996 bij Epe. Dat schreef minister Donner donderdag in antwoord op Kamervragen van LPF'er Eerdmans.
Die vroeg in juli om een aanwijzing voor het Openbaar Ministerie om het onderzoek te heropenen. Hierbij zou Volkert van der Graaf, de moordenaar van Pim Fortuyn, als verdachte moeten worden gehoord.
Volgens Donner is een aanwijzing niet aan de orde, omdat het onderzoek niet gesloten is. Zodra er nieuwe gezichtspunten naar voren komen, kan het zo weer worden opgepakt.
Van der Graaf is kort na de moord op Van de Werken gehoord als getuige. Hij kende de milieuambtenaar van de procedures die hij voerde tegen milieuvergunningen voor boeren. Na de moord op Fortuyn in mei 2002 is er in de zaak-Van de Werken een nieuw onderzoeksteam gevormd dat bestond uit zes rechercheurs. De resultaten van dat onderzoek gaven geen aanleiding om Van der Graaf als verdachte aan te merken, aldus Donner.
ANP
Ook een stelling: Politiek is eigenlijk niets meer dan het opkomen voor de eigen belangen..
quote:Hopelijk kan je dan wel normaal reageren, want anders heb je weer een week erbij.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:08 schreef Uplink het volgende:
Men neme het woord 'allochtoon' en het woord 'integratie' en we hebben weer een leuk topic.
*oops*
Ik zal zo denk ik ook nog een leuk topic openen, ff zien....
quote:Stelling. Van bovenstaande stellingen is de bovenstaandste de meest juiste.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:10 schreef Maerycke het volgende:
Stelling: Het afgeven op allochtonen is slechts een middel om de eigen onzekerheden te verbergen achter uitbundige en nietszeggende retoriek.Ook een stelling: Politiek is eigenlijk niets meer dan het opkomen voor de eigen belangen..
quote:Een discutabele stelling, heer Pb.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:11 schreef Parabola het volgende:[..]
Stelling. Van bovenstaande stellingen is de bovenstaandste de meest juiste.
Zijn er al foto's van de nieuwe spruit?
[Dit bericht is gewijzigd door Maerycke op 14-08-2003 17:13]
quote:Een extra kwartje van Kok.
Geen conclusies in kabinetsberaadDEN HAAG - Premier Balkenende en de ministers Zalm (Financiën), De Geus (Sociale Zaken) en Brinkhorst (Economische Zaken) hebben donderdag nog geen conclusies getrokken over de extra bezuinigingen die noodzakelijk zijn. Dat zei Zalm na afloop van het beraad.
Door nieuwe tegenvallers moet er tussen de 3 en de 5 miljard euro extra worden bespaard, bovenop de 13 miljard die al in het regeerakkoord zijn afgesproken voor de komende vier jaar.
Zalm benadrukte opnieuw dat er een ,,serieus probleem'' is. Het bericht van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dat de economie in het tweede kwartaal van 2003 geslonken is met 0,9 procent, stemde hem somber. ,,De situatie wordt dus niet beter en we hebben al problemen genoeg.''
Volgens minister Brinkhorst blijkt uit het cijfer dat ,,we in een moeilijk dal zitten''. Hij zei blij te zullen zijn als heel 2003 een ,,0-groei'' zal laten zien. Brinkhorst wilde niet ingaan op de inhoud van de besprekingen, maar gaf wel aan veel belang te hechten aan extra uitgaven voor onderwijs.
Minister De Geus zei niet publiek te willen aangeven waar voor hem de grens ligt bij de bezuinigingen. Hij sprak over ,,constructief'' overleg.
Vrijdag vergadert het voltallige kabinet over de extra bezuinigingen. De details worden officieel gepresenteerd op prinsjesdag.
ANP
quote:Als de stelling niet discutabel was, waren we snel uitgepraat.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:12 schreef Maerycke het volgende:[..]
Een discutabele stelling, heer Pb.
quote:offtopic: ik zie je weer!!!
Op donderdag 14 augustus 2003 17:12 schreef Sidekick het volgende:
En nieuws van het bezuinigingsfront:
[..]Een extra kwartje van Kok.
ontopic: zouden de negatieve gevolgen van al die bezuinigingen ook meegecalculeerd zijn???
quote:Uiteindelijk is alles wat je doet uit eigenbelang. Ook andere mensen helpen.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:10 schreef Maerycke het volgende:Ook een stelling: Politiek is eigenlijk niets meer dan het opkomen voor de eigen belangen..
114 Teletekst do 14 aug
FNV wil ingreep WW repareren
UTRECHT De FNV meent dat de ingreep in
de werkloosheidswet grote gaten slaat
in veel sociale plannen die afgesloten
zijn bij reorganiserende bedrijven.Die
bedrijven moeten nu opdraaien voor het
repareren van die gaten,aldus de FNV.
Vrijdag schafte de regering per direct
de vervolguitkering op de reguliere ww
af.Daardoor zouden mensen geprikkeld
worden actiever naar werk te zoeken.
Volgens de FNV betreft het echter veel
ouderen die dankzij de vervolguitkering
hun pensioen halen .De vakcentrale klopt
nu bij de werkgevers aan, omdat zij van
meet af aan hard hebben geroepen dat ze
het kabinetsbeleid onderschrijven.
quote:Goed idee.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:10 schreef Sidekick het volgende:[..]
-snip-
Ik zal zo denk ik ook nog een leuk topic openen, ff zien....
quote:Ze mogen ook wel weer die 57+ sollicitatieplicht invoeren.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kijk, en daar is de vervolg WW-uitkering dus niet voor bedoeld, stelletje vakbondsidioten!!!-snip-
quote:Welke bedrijven willen die mensen nog aannemen dan? Zeker met deze arbeidskrapte.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:24 schreef Uplink het volgende:[..]
Ze mogen ook wel weer die 57+ sollicitatieplicht invoeren.
quote:Dat had inderdaad een aantal jaren terug misschien nog wel zin gehad.. maar met dit overschot aan arbeidskrachten? Welnee zeg.. de werkgever kan wel wat beters krijgen.. en die zijn nog goedkoper ook.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:25 schreef Sidekick het volgende:[..]
Welke bedrijven willen die mensen nog aannemen dan? Zeker met deze arbeidskrapte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |