abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 augustus 2003 @ 23:52:11 #1
11916 Beetle
Allesweter.... maar nu ff niet
pi_12345908
Er zijn er wellicht niet veel mee bekend maar de MTV Mash brengt de bootlegs bovengronds. Deze week is er een mix te zien van Grant McSleazy. Hij mixte Tweet - Oops met QOTSA.

Voor meer info check www.mtvmash.com

Check de programmagids om het niet te missen.

pi_12345926
Helemaal te sick weet je.
uno, dos, tres.
pi_12345943
Word omhoog. .
  zondag 10 augustus 2003 @ 23:55:05 #4
13973 ranja
image means nothing
pi_12345965
mash-ups zijn nooit grappig
pi_12346669
Vette shit yo, jeweettoch?
pi_12377207
OMG... dat was dus echt geen dope mix!
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 12:27:48 #7
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_12377231
MTV is

Edit:

quote:
Kijk zaterdag 19 juli - 20:30 uur voor de hotste trends en muziek uit de Europese underground.
Trend en underground in 1 zin .

Dus de mainstream van de underground of andersom?

Ik kom daar iig niet met mn kop bij, nu krijgen we mixtapes van Feminem of hoe moet ik dat zien?

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_15368892
Dit is echt cool!

Toppers:
Britney en No doubt
Craig David en een ander bandje dat ik niet ken

donderdag 8 januari 2004 @ 19:31:36 #9
27648 Weakling
available in strong mint
pi_16078534
Craig David versus Frankie Goes To Hollywood - Craig Says Relax

Als je FGTH niet kent, mag je je in een hoekje gaan zitten schamen, hoewel ik me er wel iets bij voor kan stellen dat "de jeugd van tegenwoordig" het niet kent. Erg leuke mix

En daarnet kwam Girls Aloud versus Kings Of Leon voorbij met ook een erg fijn mash. Ben titel ff vergeten, iets met Molly's chamber of zo, nu mag ik me gaan schamen natuurlijk

Grappig dat na zoveel tijd alsnog deze manier van mixen naar het grote publiek komt.

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 januari 2004 @ 19:33:10 #10
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_16078586
waarom is dit de laatste tijd weer zoveel op tv?

beetje een paar goeie nummers verneuken door er zo'n kut deuntje mee te mixen....

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_16078660
Vind die mashups ook een beetje afgezaagd, eigenlijk. We kennen het grapje nu wel...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  donderdag 8 januari 2004 @ 19:44:53 #12
27648 Weakling
available in strong mint
pi_16078977
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:35 schreef Zander het volgende:
Vind die mashups ook een beetje afgezaagd, eigenlijk. We kennen het grapje nu wel...
Mwah, mits in kleine dosis toegedient vind ik het nog steeds erg lekker. Je moet er idd niet dag in dag uit naar luisteren, want dan gaat het snel vervelen. Maar da's met bijna alles zo ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 8 januari 2004 @ 22:04:10 #13
39510 R2cksson
pi_16083299
Bullshit dat programma. Heeft geen fuck met bootleggen te maken.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_16083417
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:04 schreef R2cksson het volgende:
Bullshit dat programma. Heeft geen fuck met bootleggen te maken.
Relax... bootleggen is idd misschien een beetje een verkeerde term, maar het word al jaren zo in de clubscene gebruikt. Jij denkt zeker aan het bootleggen van liveconcerten etc...
  donderdag 8 januari 2004 @ 22:09:06 #15
39510 R2cksson
pi_16083486
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:07 schreef MaartenHG het volgende:

[..]

een verkeerde term

Dat MTV maar een andere term verzint.
pi_16083563
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:09 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Dat MTV maar een andere term verzint.

Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf? Ik zeg toch: de term "bootleg" is meer dan alleen het illegaal opnemen van concerten e.d... In clubs is het jareeeeeeeen geleden begonnen met diverse bootlegs/whitelabels en dat is nu eenmaal zover gekomen dat MTV het ook oppakt. Waar maak je je druk om man...
pi_16083602
ik vond die bootlegs door die soulwax lui wel okay, maar die op mtv vind ik echt geen fuck aan
  donderdag 8 januari 2004 @ 22:16:02 #18
39510 R2cksson
pi_16083707
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:11 schreef MaartenHG het volgende:

[..]

Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf? Ik zeg toch: de term "bootleg" is meer dan alleen het illegaal opnemen van concerten e.d... In clubs is het jareeeeeeeen geleden begonnen met diverse bootlegs/whitelabels en dat is nu eenmaal zover gekomen dat MTV het ook oppakt. Waar maak je je druk om man...

Wat moet MTV met whitelabels, die draaien alleen muziek waar een mooi hoesje omheen zit.

Oprotten met je MTV Mash.

pi_16083858
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:16 schreef R2cksson het volgende:
Wat moet MTV met whitelabels, die draaien alleen muziek waar een mooi hoesje omheen zit.

Oprotten met je MTV Mash.

Pfff, we snappen nu wel dat je een hekel hebt aan MTV en alles wat "commercieel" is.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 08:37:47 #20
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_16092463
overdag komen die mash-ups ook wel eens langs. meestal moet ik er wel om lachen. op zich wel geinig voor het moment maar nieuw is anders. zelf probeer ik ook wel eens wat in elkaar te flansen maar het wordt inderdaad niet altijd geaprecieerd.
pi_16712412
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:11 schreef MaartenHG het volgende:
Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf? Ik zeg toch: de term "bootleg" is meer dan alleen het illegaal opnemen van concerten e.d...
Me gooit "bootlegs" naast "r&b" op de stapel termen die misbruikt worden door mensen die te stom zijn om een nieuwe term te verzinnen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_16713368
Ze kunnen 't bootlegs noemen wat ze willen, maar dat zijn 't natuurlijk niet.
Bootlegs zullen ook altijd ondergronds blijven, daar het illegaal spul is.
Wat MTV doet is uiterst legaal, en dus alles behalve bootleg.

Gewoon ter informatie

vrijdag 30 januari 2004 @ 14:43:25 #23
52589 sjun
uit solidariteit
pi_16715860
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:16 schreef webfreak het volgende:
Ze kunnen 't bootlegs noemen wat ze willen, maar dat zijn 't natuurlijk niet.
Bootlegs zullen ook altijd ondergronds blijven, daar het illegaal spul is.
Wat MTV doet is uiterst legaal, en dus alles behalve bootleg.

Gewoon ter informatie

Wat MTV doet is vooral uiterst commercieel, kennelijk is er een vraag naar of kan er een vraag naar worden gemaakt. Ik gun deze mensen hun inkomsten maar heb vanwege deze beleidskoers als individu reeds afscheid genomen van MTV als oriėntatiebron voor muzikale verkenningen. Slechts een massaal afscheid van kijkend publiek zal deze club bewegen ruimte voor andere muzikale voorkeuren te scheppen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')