abonnement Unibet Coolblue
pi_12343196
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:19 schreef pluisje het volgende:

Ik is weer beetje terug, met wat onderbrekingen hier en daar enzo..

Ben nog niet helemaal bijgelezen maarre...

Over het Wegwijstopic: Dat was toch bedoeld voor voornamelijk nieuwe mensen, een plek waar zij hun vragen over het Eiland kwijt kunnen, en waar eilanders hen antwoord geven op hun vragen? Ik zie dat er de laatste tijd niet veel in gepost is, maar ja, als er even geen nieuwe mensen zijn, heb je dat nou eenmaal. Ik wil iig een soort eerste opvang houden, omdat we dat topic juist gestart hebben omdat daar vraag naar bleek te zijn. Als er iets bij kan, is dat natuurlijk prima, maar het accent moet wat mij betreft wel liggen op "nieuweling vraagt, oldbie antwoordt en wijst de weg". Misschien is het een idee om er een soort "handboek" neer te leggen, waarin we veel gestelde vragen, kort beantwoorden? Zolang het maar geen lange lijst met regels wordt, waardoor een nieuweling direct gillend wegrent, vind ik het prima

En het FBtopic...tja, hebben wij ook eens een nieuw speeltje, is het weer niet goed
Het sticky maken van topics, terwijl er nog wel in gepost kan worden, is door de forummaakmensen volgens mij speciaal voor dit soort topics ontworpen, zodat het FBtopic altijd snel terug te vinden is. Maar mochten echt veel mensen zich er aan ergeren is het zo weer ge-unstikkiet

edit: voorlopig even unsticky


Het laatste nieuws was dat:

Heb je commentaar op posts users , plaats het hier.
Heb je vragen over een slotje , plaats het hier.
Heb je feedback over andere zaken , plaats het hier.

Dit is Het eilandelijke FB topic , en deze avond ben ik u toegewijde host.

of zo als Dago het netjes zegt:

quote:
Op zondag 10 augustus 2003 21:33 schreef Dagobert het volgende:
Welkom in het FokEiland klachtenbureau, de plek waar je kan klagen over alle dingen die die nare blauwe smurfjes (cq groene monsters of rode duivels) die op dit eiland rondwandelen gedaan hebben, en waar je het niet mee eens bent.
Onterecht slotje? Post verwijderd? Zie je dingen gebeuren die eigenlijk niet zouden moeten kunnen? Kom het melden op dit bureau!

Naast klachten zijn natuurlijk ook positieve kritiek of goede ideeen van harte welkom

Uw gastvrouwe en heer van het FokEiland klachtenbureau: pluisje & Dagobert
Openingstijden: 24 uur per dag, gelieve wel enkele uren en in uitzonderlijke gevallen nog iets langer, in acht te nemen tot de klacht opgelost is.

FokEiland klachtenbureau is ook te bereiken per email: pluisje@fok.nl en/of dagobert@fok.nl


[Dit bericht is gewijzigd door Lord_Dreamer op 10-08-2003 21:41]

Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  zondag 10 augustus 2003 @ 23:11:48 #2
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12345051
Dag dag allemaal Ik ben anderhalve week in Twente naar de Introweek. Tot later

En gedraag je een beetje he

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_12500157
Zou een van de mods de titel van Allemaal oprotten van het eiland!!! willen aanpassen:

En er prettig gesprek 191 voor zetten ( of PG 191)

B.v.d

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 17 augustus 2003 @ 15:11:23 #4
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12500167
Thanks As
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_12500240
Discussie maar even verplaatsen:
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 14:42 schreef rickmans het volgende:
Ik denk dat andere mods niet echt gecharmeerd zouden zijn van een leegloop van hun fora. Daarnaast zou je meer een kliekjes forum creeren in plaats van gebruik te maken van de ware bedoeling van subfora
Fok forum was toch 1 geheel
Als users dan van K&L naar het eiland gaan maakt dat toch niet uit? Je houdt dezelfde aantal posts, misschien wel meer zelfs, en hetzelfde geld voor de views.

En ik bovendien zal het openen van 2 nieuwe topics op het eiland niet voor heeeel veel verschuiving zorgen. Je trekt misschien wel nieuwe users aan voor het forum.

Het is toch geen wedstrijd wel sub-forum de meeste views/reply's krijgt?

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_12500780
Mijn punt dat er te weinig mods hier even kijken lijkt nu wel bewezen.

wie o wie wil Pg even aanpassen ?

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_12502611
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 15:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zou een van de mods de titel van Allemaal oprotten van het eiland!!! willen aanpassen:

En er prettig gesprek 191 voor zetten ( of PG 191)

B.v.d


.. zijn er dan echt geen mods die even langs komen hierzo?

Als ik dit in het feedback forum post krijg ik gezeur dat het eiland een eigen FB gedeelte heeft.

Waar dus niemand kijkt.

Joehoe!! .. twee uur geleden vroegen we of dit even verander kon worden! ..

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 17 augustus 2003 @ 17:38:08 #8
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12503546
Ook even langskomt.....oooh nog niet veranderd?!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_12503566
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 17:38 schreef Faat het volgende:
Ook even langskomt.....oooh nog niet veranderd?!
We gaan op de drie uur af
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_12504830
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 15:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
Discussie maar even verplaatsen:
[..]


En ik bovendien zal het openen van 2 nieuwe topics op het eiland niet voor heeeel veel verschuiving zorgen. Je trekt misschien wel nieuwe users aan voor het forum.


Er zijn nou eenmaal andere subfora voor aangemaakt, dat is niet een keuze geweest om jou te pesten, maar meer om alles ordentelijk neer te zetten.
pi_12504888
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 15:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
Mijn punt dat er te weinig mods hier even kijken lijkt nu wel bewezen.
Pluisje en ik waren even op bezoek dus even weg , schijnbaar vind de rest het hier te eng.
pi_12505111
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 18:56 schreef rickmans het volgende:

[..]

Pluisje en ik waren even op bezoek dus even weg , schijnbaar vind de rest het hier te eng.


Schijnbaar wel jah. Jammer dat er niemand even kan kijken. Gelukkig was breuls vriendelijk genoeg om het even te veranderen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_12505156
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 18:53 schreef rickmans het volgende:

[..]

Er zijn nou eenmaal andere subfora voor aangemaakt, dat is niet een keuze geweest om jou te pesten, maar meer om alles ordentelijk neer te zetten.


Dat er andere subfora aangemaakt zijn heeft hier weinig mee te maken. Ik snap niet dat er zo moeilijk over wordt gedaan dat hier geen topic kan komen voor het bespreken van fantasy boeken, en dergelijke.

Dan heb je dus een topic voor de verhaallijnen en de D&D
En een topic voor fantasy boeken, films, e.d

Hierdoor trek je alleen maar meer users aan. In plaats van wat nu gebeurt. Er is nu niet meer fantasy op het eiland, zoals jullie het zeggen.
Het is alleen in andere topics gegoten.

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_12505193
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:11 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dat er andere subfora aangemaakt zijn heeft hier weinig mee te maken. Ik snap niet dat er zo moeilijk over wordt gedaan dat hier geen topic kan komen voor het bespreken van fantasy boeken, en dergelijke.


Er zijn juist daarom andere subfora, Atrimar heeft volgens mij zelf in van de inputtopics aangegeven dat boekenzaken in LIT moesten.
quote:
Dan heb je dus een topic voor de verhaallijnen en de D&D
En een topic voor fantasy boeken, films, e.d
Dat is niet het doel van het eiland
quote:
Hierdoor trek je alleen maar meer users aan. In plaats van wat nu gebeurt.
Dat klopt, echter je schiet het originele doel van het eiland voorbij.
pi_12505347
Dus niet meer ruimte voor fantasy. Maar meer ruimte voor fantasy verhaallijnen.
Of dat nu waar is betwijfel ik. Maar het is al weer iets duidelijker.

Dat er meer ruimte is voor fantasy... verhaallijnen, is dan eigenlijk ook niet waar. Want ik hoor alle fantasy posters zeggen dat ze niet snel een nieuw topic zullen openen. En de reply's op de bestaande verhalen nemen ook af.
Dus dat jullie, en wij, graag zouden willen dat er meer ruimte was, dat kan kloppen. Wij willen het in ieder geval, of jullie het willen weet ik nog niet helemaal zeker. Anyway, als er echt meer ruimte is, waarom neemt het aantal posts dan af?

Kom nu niet aan met de taveerne, want dat konden we daarvoor al kwijt in PG. Nu hebben we dan een eigen topic gekregen omdat de slowchatters ons irritant vonden, dat is wat anders dan meer ruimte creeëren.

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_12505512
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dus niet meer ruimte voor fantasy. Maar meer ruimte voor fantasy verhaallijnen.
Of dat nu waar is betwijfel ik. Maar het is al weer iets duidelijker.
Kijk naar de bieb van Leng, eigenlijk een LIT topic, maar toch omgebouwd naar een EIL topic.
quote:
Dat er meer ruimte is voor fantasy... verhaallijnen, is dan eigenlijk ook niet waar. Want ik hoor alle fantasy posters zeggen dat ze niet snel een nieuw topic zullen openen. En de reply's op de bestaande verhalen nemen ook af.
En waarom doen ze dat (of eik doen ze dat juist niet).

Je moet gewoon heel erg oppassen om niet allerlei dingen in 1 forum te proppen dat daar niet voor bedoeld is. Je zou het ook niet leuk vinden om hier een topic over de verschillende smaken breezer terug te vinden, net zoals anderen het niet leuk vinden om de samenhang tussen de diverse hoofdpersonen in boeken van Feist te lezen. Daarom zijn er de subfora's. Je komt in een forum en je weet wat je kan verwachten, in sex hoef ik niet bang te zijn dat ik een topic over K3 tegen kom en dat vind ik prettig. Anders zou je net zo goed subfora kunnen opdoeken, want die zijn alleen bedoelt om alles te structureren.

overigens kan ik over eilandzaken geen uitspraken doen, ik woon slechts samen met de mod, ik gewoon scripter voor de manager-crew .

pi_12505747
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:31 schreef rickmans het volgende:

[..]

Kijk naar de bieb van Leng, eigenlijk een LIT topic, maar toch omgebouwd naar een EIL topic.


MAar daar moet je dus verhalend schrijven. Iets wat ik niet van plan ben als ik het over een boek wil hebben
quote:
in sex hoef ik niet bang te zijn dat ik een topic over K3 tegen kom en dat vind ik prettig.
Roep het niet te hard!! Je weet maar nooit welke trauma's iemand heeft
quote:
overigens kan ik over eilandzaken geen uitspraken doen, ik woon slechts samen met de mod, ik ben gewoon scripter voor de manager-crew .
Dus ik ben dit voor niks aan het typen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_12505781
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:45 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

MAar daar moet je dus verhalend schrijven. Iets wat ik niet van plan ben als ik het over een boek wil hebben


Dan moet je naar LIT dus .
pi_12505966
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:46 schreef rickmans het volgende:

[..]

Dan moet je naar LIT dus .
Dan moet je dat toch in de taveerne doen


Voor deze keer dan
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 17 augustus 2003 @ 22:33:40 #20
63697 Handschoenenman
Plaatselijke Superheld
pi_12509821
Zoals AS mij heeft aanbevolen, dien ik hier een verzoek in om een slotje te plaatsen op de toppic "Redding!" omdat dat niet als aparte topic bedoeld was...

bij voorbaat dank,_O_
De Handschoenenman

Handschoenenman komt je redden!
pi_12516045
Redding!

die dus

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 18 augustus 2003 @ 12:14:46 #22
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12520092
dark forest kan die balkellende even weg?
  donderdag 21 augustus 2003 @ 18:29:27 #23
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12610138
Mededeling van huishoudelijke aard:

Ik ben reeds terug uit het idillysche Enschede. Ik heb de afgelopen week veel te weinig van mn bed gezien en veel te veel van die heerlijke goudgele rakkers Ik vanaf dinsdag een kamer op de Campus en daar ga ik de zaterdag daarop pas heen verhuizen. Ik zit dus volgende week zonder eigen PC en daarom dus misschien ook zonder Internet enzo. Maar ik ben er nu nog wel ff paar daagjes en zal zien wat ik kan doen

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_12610552
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 18:29 schreef Dagobert het volgende:
Mededeling van huishoudelijke aard:

Ik ben reeds terug uit het idillysche Enschede. Ik heb de afgelopen week veel te weinig van mn bed gezien en veel te veel van die heerlijke goudgele rakkers Ik vanaf dinsdag een kamer op de Campus en daar ga ik de zaterdag daarop pas heen verhuizen. Ik zit dus volgende week zonder eigen PC en daarom dus misschien ook zonder Internet enzo. Maar ik ben er nu nog wel ff paar daagjes en zal zien wat ik kan doen


en wat vond je van enschede
  FOK!fossiel zaterdag 23 augustus 2003 @ 20:49:13 #25
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_12663789
moet deze trouwens niet sticky zijn?
pi_12663842
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:49 schreef LWaS het volgende:
moet deze trouwens niet sticky zijn?
Nee , dat is irri. Het nodigt uit tot klagen terwijl dat niet nodig is, moderatoren zijn per mail, icq, irc en msn te bereiken , althans de meesten.
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  FOK!fossiel zaterdag 23 augustus 2003 @ 20:53:39 #27
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_12663901
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:51 schreef Lord_Dreamer het volgende:

[..]

Nee , dat is irri. Het nodigt uit tot klagen terwijl dat niet nodig is, moderatoren zijn per mail, icq, irc en msn te bereiken , althans de meesten.


doe je duim eens omhoog
pi_12663927
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:53 schreef LWaS het volgende:

[..]

doe je duim eens omhoog


.. ja zou wel erbij moeten om het lekker sarcastisch te maken
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 20:55:29 #29
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12663941
We hadden besloten dat hij meer telkens in de weg staat boven aan dan dat hij daar duidelijk nut heeft
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_12664773
Nut heeft dit topic toch niet
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 24 augustus 2003 @ 02:18:37 #31
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_12670634
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nut heeft dit topic toch niet
Deze beide posts wel dan ?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:43:17 #32
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12705164
Hier dus verder
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 08:53 schreef Lord_Dreamer het volgende:

[..]

En daarom ben je er nooit .. Goede bijdrage lever je


Nee, dat is niet de reden Beetje redeneren kan jij toch ook nog wel?
quote:
[..]

De extra mod zou er zijn voor de fantasy , niet om de Slowchat en non fantasy te promoten, maar puur omdat er integratie van fantasy in het eiland zou komen, daarom was er een extra mod nodig.


Zeg Wat denk je wel niet Dat ik de fantasy promoboy ben en langs de kant ga staan om mensen aan te moedigen ofzo
quote:
Na een tussentijdse evaluatie na een paar maanden , kan de concluderen dat de fantasy bijna dood is.
En dat zou mijn schuld zijn De posts moeten nog altijd van de users vandaan komen hoor
quote:
De mogelijkheden beperkt zijn en dat er van het begin af aan een klomaat van beloften is gekweekt dat uiteengespat is als een zeepbel.
Er is een aantal keer wat opschudding geweest in het begin over topics, maar ik dacht dat we in de veranderde FAQ toch duidelijk hadden gemaakt dat het heel best mee valt met die regeltjes.
quote:
Als mod ben gewoon overbodig, aangezien je de doelstelling tot het promoten en meer actief maken van fantasy totaal niet als doelstelling hebt.
Zie boven....
quote:
[..]

Er is nu ook niet genoeg te zien van veranderingen, dus wat is het verschil of je er wel of niet bent. Een mod wordt aangesteld Ik zeg met recht aangesteld aangezien er totaal geen overleg is met eilandposter, en of hun mening gewoon terzijde gegooid wordt.


Ja, laten we verkiezingen gaan houden Als ik me zo eens bedenk wat er de laatste tijd aan mods bij is gekomen dan is er voor zover ik weet geen enkele waar er bij de users een stemronde was ofzo. Dus waarom zou dat bij mij dan wel zo moeten zijn? Je bent toch zo anti verkiezingen op dit eiland altijd
quote:
Het was beter geweest als Pluis en jij direct eerlijk zouden zijn geweest over de toekomst plannen met het eiland. Of te wel het ongelimiteerd uitbreiden van de non fantasy en slowchat en het beperkt toestaan van fantasy in alleen verhalen de topics en om het gezeur tegen te gaan het toestaan van één enkele fantasy slowchat topic ook om Prettig gesprek niet te vervuilen met fantasy.
Als je nou gewoon es zou kappen met zulk gelul wat als een tang op een varken staat en eens zou proberen te snappen dat jou wil niet altijd wet is..... we hebben dit g*v*d* al weet ik niet hoevaak uitgelegd en nog steeds zie jij om een of andere reden noodzaak om er weer over te beginnen. Waarom?
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:51:34 #33
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_12705402
Waarschijnlijk omdat er meerdere het met hem eens zijn en er gewoon niet geluistert word.
Ik weet niet wat er allemaal is afgesproken, maar weet wel dat het de laatste tijd erg achteruit is gegaan op het eiland, dat er maar ongecontroleerd gepost word en dat de meningen van bepaalde personen gewoon niet gewaardeerd word, of bekeken word.

Het is niet voor niets dat er een aantal fantasyposters vertrekken van Fokeiland en niet allemaal omdat ze het op het andere forum beter naar hun zin hebben. Ik had het hier een tijdje erg naar mij zin, maar de laatste tijd is het gewoon achteruit gegaan, terwijl er wel gewoon gepost werd door fantasy mensen, is de sfeer toch wel verziekt.

Een aantal voorstellen is niet besproken of met een enkel woord teniet gedaan, ook door gewoon te zeggen, zo is het altijd al geweest, maar misschien is het juist tijd voor verandering.

Ik vind het leuk om hier mijn verhalen te zetten en er mee door te gaan, maar als er telkens opmerkingen worden gemaakt, bepaalde postjes in je topics verschijnen die niks met je verhaal te maken heeft, terwijl je zo je best doet op je verhaal is dat toch zonde.

Ik vind het zo jammer dat er gewoon niet naar de mensen geluisterd word. Het is niet alleen LD die dit vind, maar er zijn meer mensen die zijn mening delen, maar er word meteen kwaad op gereageerd, alsof we wat fout doen, terwijl er gewoon een mening word gezegt en we allemaal het eiland willen verbeteren

Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  maandag 25 augustus 2003 @ 17:04:21 #34
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12705778
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:51 schreef Amethist het volgende:
Waarschijnlijk omdat er meerdere het met hem eens zijn en er gewoon niet geluistert word.
Dat lijkt me niet een reden om een nutteloze vraag waar al meerdere malen antwoord op is te geven maar te blijven stellen.
quote:
Ik weet niet wat er allemaal is afgesproken, maar weet wel dat het de laatste tijd erg achteruit is gegaan op het eiland, dat er maar ongecontroleerd gepost word en dat de meningen van bepaalde personen gewoon niet gewaardeerd word, of bekeken word.
Ik heb toch echt naar alle meningen gekeken voor zover ik weet en alle meningen worden (zeker de eerste keer dat ze gegeven worden) gewaardeerd. Of ik het overal mee eens ben is dan weer een tweede verhaal.
quote:
Het is niet voor niets dat er een aantal fantasyposters vertrekken van Fokeiland en niet allemaal omdat ze het op het andere forum beter naar hun zin hebben. Ik had het hier een tijdje erg naar mij zin, maar de laatste tijd is het gewoon achteruit gegaan, terwijl er wel gewoon gepost werd door fantasy mensen, is de sfeer toch wel verziekt.
OK, ik geef toe dat de sfeer niet zo was als die een paar maanden terug was, maar volgens mij is de sfeer iets wat er met zn allen gecreerd wordt. Het enige wat je volgens mij tegen verzieken kan doen is verbeteren. We zijn er met zn allen verantwoordelijk voor en het komt natuurlijk niet uit het niets vallen.
quote:
Een aantal voorstellen is niet besproken of met een enkel woord teniet gedaan, ook door gewoon te zeggen, zo is het altijd al geweest, maar misschien is het juist tijd voor verandering.
Ik meen me redelijk goed te herinneren dat we op een gegeven moment een oproep hebben gedaan of er nou nog dingen waren waar we niet naar gekeken hadden en volgens mij is er toen naar die paar dingen die er toen aangedragen werden gekeken.

Er mag heel best wat veranderen, maar om ff een ander forum als voorbeeld te geven:

We hebben laten we zeggen PTA. Op een dag wordt besloten om PTA technischer te maken. Dan ga je toch ook niet meteen allen andere topics waar PTA altijd om gedraaid heeft plots verbieden

quote:
Ik vind het leuk om hier mijn verhalen te zetten en er mee door te gaan, maar als er telkens opmerkingen worden gemaakt, bepaalde postjes in je topics verschijnen die niks met je verhaal te maken heeft, terwijl je zo je best doet op je verhaal is dat toch zonde.
Daar hebben we al geruime tijd geleden een oplossing voor gevonden toch En nee, dat verwijderen dat hebben we ondertussen ookal dertig keer gezegd.

[qoute]
Ik vind het zo jammer dat er gewoon niet naar de mensen geluisterd word. Het is niet alleen LD die dit vind, maar er zijn meer mensen die zijn mening delen, maar er word meteen kwaad op gereageerd, alsof we wat fout doen, terwijl er gewoon een mening word gezegt en we allemaal het eiland willen verbeteren
[/quote]
Volgens mij heb ik tot nu toe altijd netjes geluisterd naar iedereen. Alleen soms he... dan wordt ik het ook wel een beetje zat om telkens hetzelfde verhaal weer te vertellen eigenlijk

--Ben er nu weer vandoor, kom er morgen nog wel op terug mocht dat verlangd worden, nu eens zien hoe dat met eten gaat hier--

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  maandag 25 augustus 2003 @ 17:06:01 #35
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12705826
=====VAN LD=====
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:34 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Zeg Wat denk je wel niet Dat ik de fantasy promoboy ben en langs de kant ga staan om mensen aan te moedigen ofzo


Nee dat je Affiniteit toont met het onderwerp, ideeën er over bespreekt, ze toepast en maakt. Modereren is meer dan alleen een simpele faq maken , slotjes zetten en posts editten. Actief bezig zijn met het forum. je inzetten voor je users. Dat mis ik. Hoe kan je van een mod verwachten dat die zich met promotie/ verder uitwerken van fantasy op het eiland bezighoudt als zijn hart op een andervlak ligt, de non-fantasy en Frontpage. Dat gaat toch niet werken.
quote:
En dat zou mijn schuld zijn De posts moeten nog altijd van de users vandaan komen hoor
[..]
Net zo als het erg makkelijk is de moderatoren de schuld te geven is het ook makkelijk de schuld te leggen bij de users. De users zorgen voor de posts de moderatoren voor de omgeving waarin geposts wordt. Geen juiste omgeving door onwilligheid, geen post . Simpel.
quote:
Er is een aantal keer wat opschudding geweest in het begin over topics, maar ik dacht dat we in de veranderde FAQ toch duidelijk hadden gemaakt dat het heel best mee valt met die regeltjes.
Niet alleen in het begin, de FAQ zaten met smart op te wachten, en wat denk je ..teleurstelling nummer zoveel. Het wegwijstopic. prachtige ideeën , maar weer schort het aan de uitvoering. De meeste fantasy posters zeggen niet veel, maar verdwijnen stilletjes. Ik niet al wil ik geen spreekbuis zijn voor de anderen vind ik gewoon dat het niet langer zo door kan gaan.
quote:
Ja, laten we verkiezingen gaan houden Als ik me zo eens bedenk wat er de laatste tijd aan mods bij is gekomen dan is er voor zover ik weet geen enkele waar er bij de users een stemronde was ofzo. Dus waarom zou dat bij mij dan wel zo moeten zijn? Je bent toch zo anti verkiezingen op dit eiland altijd
Op andere delen van fok! wordt er wel aan de users gevraagt naar hun mening en dan wordt er ook wat mee gedaan, zie de diverse discussie topics in het verleden in de diverse Fora. Maar op het eiland wordt er wel om input gevraagt, maar dat wordt vervolgens naast zich neer gelegt. En over de keuze van de moderator maar niet te spreken, vanuit het niets kwam Dagobert als mod op het eiland.
Om iets te doen waar hij zich niet met hart en ziel in kan storten, dat is wel duidelijk geworden.
quote:
Als je nou gewoon es zou kappen met zulk gelul wat als een tang op een varken staat en eens zou proberen te snappen dat jou wil niet altijd wet is..... we hebben dit g*v*d* al weet ik niet hoevaak uitgelegd en nog steeds zie jij om een of andere reden noodzaak om er weer over te beginnen. Waarom?
Een normale uitleg is er nog steeds niet geweest, alleen het standaard ontwijkend antwoord gedrag en het blijven zeggen dat het eiland geen 100% fantasy wordt, wat niemand vraagt. Er heerst nog steeds onduidelijkheid over de toekomst , het moderatie beleid en de beeldvorming van het eiland over een paar maanden. Er is geen visie op dit moment waar fantasy inpast.

Ohw ik heb een mail naar Breuls gestuurd. Sinds november vorig jaar zijn we er al mee bezig en alles wordt tegengehouden door de moderatie. terwijl er elke keer beloofd wordt dat het beter wordt.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_12706044
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het eens ben met LD.

Ik ben tot nu toe erg teleur gesteld in de moderatie van het eiland.

Naar mijn idee, en ervaring zijn de mods vaak niet aanwezig.

Hebben ze duidelijk andere intresses, beide werken ook aan de Fp, of aan de managers.
Vooral voor pluisje, met haar af en toe toch al slechte lichamelijke gezondheid lijkt het me niet slim om drie dingen te doen:
Slowchatten met de crew
Reviews schrijven
Het eiland zo af en toe modden

Van Dagobert had iedereen verwacht dat het de fantasymod zou worden. En de fantasy posters meer ruimte zou geven. Iets wat juist niet gebeurde, ik kan niet zeggen dat we meer ruimte hebben gekregen. Het voelt nu eerder alsof we nog beter ons best moeten doen om onze topics in fantasy vorm te gieten, terwijl er overal slowchat tpics ontstaan, die non-fantasy zijn.
En die worden niet bekritiseerd, waarom de fantasy ideeën dan wel.
De fantasy posters zijn nog zo beleefd om te vragen of ze zo'n slowchat topic op mogen zetten. Die bleefdheid word met een simpel gebaar van de hand gedaan.

Wat ik ook niet snap is dat Dago mod werd tijdens een periode dat hij gewoonweg niet veel aanwezig kon zijn, en dat dus ook niet was.
En nu vanwege school zal hij ook niet elke dag alle nieuwe fantasy ( oke .. op dit moment is het niet veel meer ) doorlezen en goed modden.

Over het input topic maar te zwijgen, daar heb ik al genoeg woorden aan vuil gemaakt.

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 25 augustus 2003 @ 17:14:37 #37
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_12706053
Ik heb volgens mij nergens gezegt dat non fantasy postjes of wat dan ook voor postjes niet mag. Ik heb zelf ook een non fantasy topic en ik heb er niks op tegen, maar er mag wel dingen gecontroleerd worden en het moet volgens jullie verhalend zijn en lang niet al die non fantasy topics zijn verhalend, ja in een slowchat achtig iets, dan kan je het idd als verhalend beschouwen ja.

Misschien heb je naar alle ideeen gekeken, maar de verbeteringen die zouden komen, is er niet en er word gezegt dat jullie er vaak zijn, terwijl dat ook niet altijd het geval is, want als het noddig is, lijken jullie beiden vertrokken te zijn en ik weet dat het niet mogelijk is om constant aanwezig te zijn, maar als iemand die toch een verantwoordelijke taak op zich neemt, is het toch wel vreemd dat er vaak afwezigheid is.
Ik kan me ook in pluisjes toestand indenken, heb zelf ook een niet echt lekkere "ziekte" maar ik zou dan ook zoiets niet aannemen, omdat ik gewoon weet dat ik het niet zou aankunnen om constant online te zijn, iets wat je met deze taak toch wel moet vind ik.

Waarschijnlijk word het verhaal telkens herhaalt omdat er mensen zijn die het gewoon voor het eiland wil opnemen en gewoon een aantal veranderingen nodig vinden, ipv er naar te luisteren word er gezegt dat we zeuren en het telkens oprakkelen, misschien gebeurt dat ook wel, maar blijkbaar word onze mening niet echt serieus genomen, tenminste dat idee heb ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Amethist op 25-08-2003 17:22]

Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 10:30:37 #38
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12723508
Dat ik er niet ben dat klopt en dat is idd niet ideaal, maar daar komt verandering in. Vanaf maandag ben ik weer in Enschede en dan heb ik daar/hier een PC en kan ik er weer volop tegenaan. Of dat goed samen gaat met managers en de weblog dat zie ik dan wel weer. Mocht dat niet zo zijn dan zal ik heus ergens besluiten om danwel te stoppen danwel mijn inzet wat te beperken (dat laatste iig niet hier). Mijn abdij krijgt dan ook weer wat meer leven als het goed is.

--en toen had ik al weer zo lang zitten denken en mail lezen ed dat ik later verder ga-- werkcollege water begint zo

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 11:04:09 #39
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12724253
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:30 schreef Dagobert het volgende:
Dat ik er niet ben dat klopt en dat is idd niet ideaal,
Lieve Dago,
dat is op dit moment inderdaad verre van ideaal, noem maar gerust funest voor het eiland!!
quote:
maar daar komt verandering in. Vanaf maandag ben ik weer
Daar houden we je dan aan
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 12:44:47 #40
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12726934
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 11:04 schreef Faat het volgende:

[..]

Daar houden we je dan aan


Dat mag (overmacht buitengelaten)

Ik heb een briefje van de UT met hoe het moet. Moet nu nog een kabeltje halen en mn PC met bureau hebben

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 12:50:09 #41
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12727084
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:44 schreef Dagobert het volgende:
Dat mag (overmacht buitengelaten)
Indien overmacht je wederom verhinderd op het eiland te zijn, zie ik mij
genoodzaakt je af te zetten als modje
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 13:12:40 #42
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12727692
Ff zitten denken hoe ik nu het best kan reageren, zo dan maar

Afwezigheid van de Mod(s)

Lijkt me duidelijk nu. Maandag ben ik er weer, als er dan alsnog te weinig zou gebeuren moet er terzijnertijd maar weer een opmerking gemaakt worden.

De FAQ

Daarin staat ondertussen het respect voor de fantasyposters, dus geen one-liners er doorheen. Daar wordt ook naar gemod, dus lijkt me dat duidelijk toch? Of zijn er nog ideen waarop het versterkt zou moeten worden?

Hier staat ook in dat het niet de bedoeling is om fantasytopics in niet verhalende vorm te openen. Naar mijn mening een redelijke eis. We zijn het eiland en niet een ander subforum waar zulke discussie's meer op zn plaats zijn. Het is niet de bedoeling om de eilandkliekerigheid te bevorderen dus in eigen boekentopics ed zie ik op dit moment niks. Een mogelijkheid die hier dan wel weer is is om ook bij nonfantsy iets meer zo'n regel te leggen. Garage's met autoplaatjes naar PTA verwijzen ofzo. Tis maar een ideetje/proefballonnetje, zeg het maar

Wegwijzertopic

Daar wordt aan gewerkt. Als ik nu weer dagen ga noemen komt er weer een oproer dus houdt ik het bij ASAP. Ik ben er maandag weer dus tel maar op zou ik zeggen

De Toekomst

Tja.... ik ben geen waarzegger natuurlijk
PG/W&G/etc zullen er altijd blijven voor de gezelligheid lijkt me. Verder zullen er ook altijd non-fantasytopics blijven bestaan. Ook ga ik er vanuit de de fantasytopics gewoon blijven. Je kan alleen bij zo'n samensmelting van ideeen niet altijd verwachten dat alles er perfect uit ziet.
De wisselwerking is op dit moment aan banden gelegd zodat de fantasyposters meer "met rust gelaten" worden. Verder geldt op dit moment voor ieder topic dat het verhalend moet zijn (PG/W&G/e.d. uitgesloten) zowel voor de fantasten als de nonfantasten. Lijkt me eerlijk. Het zal ook altijd zo blijven dat het maken van een nonfantasytopic minder werk is en er dus makkelijker zulke topics ontstaan (al was het al omdat de meeste fantsytopics allen om langere posts draaien).
Om de fantasyverhalen te bevorderen zullen er waarschijnlijk vooral meer mensen nodig zijn. Hoe we die hier heen halen is een beetje dr vraag. Echte die-hards zullen imho altijd een echt RPGforum verkiezen boven het eiland. De grote vraag is hoe/waar we mensen vandaan halen die wel op het eiland willen posten.

Sfeer
Tja... dat is lastig. Iedereen werkt hier aan mee dus het is lastig om zo 1 2 3 aan te wijzen wat er moet gebeuren. Misschien is het een goed idee om met zn allen te proberen het leuk te maken en niet meteen te opewonden te raken (jaja, de pot verwijt etc etc, maar ik wilde het toch even zeggen).

Verbeteringen

Tja..... ik heb wat dingetjes genoem hierboven. Nog meer suggesties? Zeg het maar, maar wees ajb een beetje concreet. Want aan dingen als "meer fantasy" daar hebben we vrij weinig.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 13:22:43 #43
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12728024
Uit voorzorg maar vast ff:

Hoofdkwartier communistische Partij FOK!Eiland blijft open. We zijn hier met zn alleen volwassen genoeg om elkaars mening te respecteren en er kan best een goed verhaal uit ontstaan. Als het te erg wordt gaatie wel dicht.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_12729146
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:22 schreef Dagobert het volgende:
Uit voorzorg maar vast ff:
Ben je misschien niet bang dat je posters weg trekt uit politiek ? Zou je het topic uit voorzorg niet beter verplaatsen naar Politiek ??

Hoe zit het met topics van bv exstreem rechts ? mogen die ook ?

Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 14:13:43 #45
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12729400
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:22 schreef Dagobert het volgende:
Uit voorzorg maar vast ff:

Hoofdkwartier communistische Partij FOK!Eiland blijft open. We zijn hier met zn alleen volwassen genoeg om elkaars mening te respecteren en er kan best een goed verhaal uit ontstaan. Als het te erg wordt gaatie wel dicht.


kan eigenlijk niet wat hij doet want er is geen bestuur op het FOK!Eiland en hij zegt dat hij daarin zit maar meer zeg ik er ook niet over.
pi_12730325
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:12 schreef Dagobert het volgende:
Ff zitten denken hoe ik nu het best kan reageren, zo dan maar
zie ->einde:
quote:
Afwezigheid van de Mod(s)

Lijkt me duidelijk nu. Maandag ben ik er weer, als er dan alsnog te weinig zou gebeuren moet er terzijnertijd maar weer een opmerking gemaakt worden.


Misschien is het verstandiger als je niet het vrijblijvende terzijnetijd gebruikt. De flair in modden die je had als FOT-mod en het enthausiasme toendertijd, dat is iets wat hier ontbreekt. Niets alle op de lange baan schuiven. Dat schuiven is al sinds november vorig jaar toen alles al zowat rond was bezig. Elke keer komt er wel een andere smoes. Het geval van toen is niet jouw schuld, je was nog geen mod. Maar je doet nu zelf mee aan het verschuiven van de problemen. Want ik denk niet dat je kan ontkennen dat er problemen zijn.
quote:
De FAQ

Daarin staat ondertussen het respect voor de fantasyposters, dus geen one-liners er doorheen. Daar wordt ook naar gemod, dus lijkt me dat duidelijk toch? Of zijn er nog ideen waarop het versterkt zou moeten worden?

Hier staat ook in dat het niet de bedoeling is om fantasytopics in niet verhalende vorm te openen. Naar mijn mening een redelijke eis. We zijn het eiland en niet een ander subforum waar zulke discussie's meer op zn plaats zijn. Het is niet de bedoeling om de eilandkliekerigheid te bevorderen dus in eigen boekentopics ed zie ik op dit moment niks. Een mogelijkheid die hier dan wel weer is is om ook bij nonfantsy iets meer zo'n regel te leggen. Garage's met autoplaatjes naar PTA verwijzen ofzo. Tis maar een ideetje/proefballonnetje, zeg het maar


En hier mee beperk je dus de fantasy, een bespreking tussen eilanders over een boek mag niet(K&L), een stukje pure D&D mag niet(UVT) JE zegt dat je tegen kleikvorming bent, maar je creeërd op zo'n manier meer kleikvorming dan je het tegen gaat. BTW de hele faq is niet meer dan een iets herschreven faq van de vorige keer. Alsof je een FP nieuwsbericht even herschrijft. In plaats dat je er een opener forum van maakt, omsluit je het forum juist, er is geen vrijheid behalve dat alles verhalend moet.

Ik ga niet weer allerlij ideeën spuien die gewoon als onzin en onmogelijk afgedaan worden.

quote:
Wegwijzertopic

Daar wordt aan gewerkt. Als ik nu weer dagen ga noemen komt er weer een oproer dus houdt ik het bij ASAP. Ik ben er maandag weer dus tel maar op zou ik zeggen


Wat een onzin, dat topic had al klaar kunnen zijn, er staan al opzetjes en ideeën in . weer dat a soon as posible, elke keer komt er wat tussen. Zie nou zelf eens in dat het geen zin heeft om elke keer wat te beloven als je je belofte niet kan houden. Dat daar wordt aan gewerkt ken ik . Dat hoor ik al sinds november vorig jaar.
quote:
De Toekomst

Tja.... ik ben geen waarzegger natuurlijk
PG/W&G/etc zullen er altijd blijven voor de gezelligheid lijkt me. Verder zullen er ook altijd non-fantasytopics blijven bestaan. Ook ga ik er vanuit de de fantasytopics gewoon blijven. Je kan alleen bij zo'n samensmelting van ideeen niet altijd verwachten dat alles er perfect uit ziet.
De wisselwerking is op dit moment aan banden gelegd zodat de fantasyposters meer "met rust gelaten" worden. Verder geldt op dit moment voor ieder topic dat het verhalend moet zijn (PG/W&G/e.d. uitgesloten) zowel voor de fantasten als de nonfantasten. Lijkt me eerlijk. Het zal ook altijd zo blijven dat het maken van een nonfantasytopic minder werk is en er dus makkelijker zulke topics ontstaan (al was het al omdat de meeste fantsytopics allen om langere posts draaien).
Om de fantasyverhalen te bevorderen zullen er waarschijnlijk vooral meer mensen nodig zijn. Hoe we die hier heen halen is een beetje dr vraag. Echte die-hards zullen imho altijd een echt RPGforum verkiezen boven het eiland. De grote vraag is hoe/waar we mensen vandaan halen die wel op het eiland willen posten.


Noem je dit de toekomst ?? waar is je visie , je kijk op de toekomst , je plannen, je inzicht ???
Er staat helemaal niets concreets over de toekomst in. De toekomst als het zo door gaat is eerder dat het eiland verdwijnt. Het eiland als forum heeft straks geen bestaansrecht meer.
quote:
Sfeer
Tja... dat is lastig. Iedereen werkt hier aan mee dus het is lastig om zo 1 2 3 aan te wijzen wat er moet gebeuren. Misschien is het een goed idee om met zn allen te proberen het leuk te maken en niet meteen te opewonden te raken (jaja, de pot verwijt etc etc, maar ik wilde het toch even zeggen).
De posters zorgen voor de posts, De moderatoren verzorgen de omgeving en besturen het klimaat waarin er gepost wordt. Vind je het erg verwonderlijk dat ik me grote zorgen maak als ik zie hoe weinig er gebeurd hoe het klimaat verslechterd. hoe het eiland ten ondergaat aan slechte beleid.

gevolg nog meer negativiteit, dat ontkend wordt door de moderatoren, het ligt namelijk niet aan hun , het ligt aan de posters, die moeten het leuk maken. Tuurlijk mag je me verwijten maken dat ik opgewonden en rect toe recht aan reageer, dat is ook zo. maar dat heeft wel een reden. Toen iedereen nog hoop had was de sfeer goed, toen de hoop na alle toezeggingen weer eens de grond in werd geboord. Ik spreek dan al vanaf november vorigjaar tot nu. De sfeer werd alleen maar grimmiger , en wat zeggen de moderatoren. Jullie moeten het er maar mee doen . Punt.

quote:
Verbeteringen

Tja..... ik heb wat dingetjes genoem hierboven. Nog meer suggesties? Zeg het maar, maar wees ajb een beetje concreet. Want aan dingen als "meer fantasy" daar hebben we vrij weinig.


Verbeteringen, Het is al erg genoeg dat je na al die input nog durft te vragen wat er verbeterd moet worden. Ik zou zeggen ga eens praten met de FA's. Blijkbaar wil je gewoon niet luisteren na wat iedereen hier in alle topics al heeft gezegt. Zo'n stukje wat je dan zegt over verbeteringen is toch echt typerend voor het vertrouwen of eerder gezegt het ontbreken van het vertrouwen dat er nog is tussen users en moderatoren onderling. Je beledigd met zo'n post hele volkstammen users die ideeën hebben aangedragen.

Je post een heel stuk, maar er staat niets in. Politiek gezien een prachtig stuk hoor, maar je hebt er niets aan.

"-> einde:

Je had denk ik beter niet kunnen reageren, dat had verstandiger kunnen zijn, aangezien je als afstandelijke mod reageert en niet als iemand die zich met hart en ziel in het eiland stort. Sorrie Dago.. Waarom als Fot-mod zo leuk en enthausiast en als Eiland mod zo krampachtig geforceerd en niet jezelf. erg jammer.

Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 16:31:20 #47
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12733792
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:44 schreef Lord_Dreamer het volgende:
Een heel best verhaal
Maar waarom begin je nu weer over diezelfde dingen. Ik had eigenlijk gehoopt dat we een beetje de richting van vooruitgang op konden in plaats van telkens het negatieve benadrukken. Telkens blijven doorgaan over dat het zo slecht is, daar schieten we natuurlijk niks mee op. Dat is ondertussen bekend en nu is het tijd om een stap voorwaarts te zetten in plaats van elkens tegenelkaar opbotsen over dezelfde dingen.

Ik wil best zorgen dat er morgen een ander WW topic is, maar ik doe liever iets goed en dat het dan even langer duurt dan dat ik nu de boel inelkaar ga knutselen en dat vervolgens eerst pluis het er al niet mee eens is en ik vervolgens een hele rattaplan aan kritiek krijg van de users.

Ik heb er goed over nagedacht om te reageren. Ik probeer een beetje minder hart en ziel erin te leggen zodat ik me beter open sta voor nieuwe ideen. Ik weet ondertussen van mezelf dat als ik te emotioneel wordt en niets veranderd.

Verder zeg je: "er is geen vrijheid behalve dat alles verhalend moet" het lijkt me persoonlijk eigenlijk meer op het moment: "er zijn geen beperkingen zolang het verhalend is."

En toekomstplannen die zijn er niet voor de lange termijn volgens mij. We willen een bepaalde richting op: meer fantasy, maar verder lijkt me in de toekomst zo goed als alles mogelijk.

En waarom ik zo anders mod hier als in FOT? Omdat er hier bij elke modactie zo ongeveer een tegenactie komt dat het weer niet goed is of dat het niet rap genoeg gaat of dat we teveel aanwezig zijn of wat dan ook. Op het FOT forum gaat het er imho allemaal wat luchtiger aan toe en levert dat daardoor minder spanning op tussen users en mods.
Hier zijn we echter met veranderingen bezig waar niet iedereen zich op dezelfde manier een voorstelling van maakt dat levert spanning op waardoor ik geforceerder ga modden.

Ow daar heb ik ook meteen een toekomst visie: Een wat luchtiger en ontspannere sfeer op het eiland die niet ten koste van de serieusheid in bepaalde topics gaat.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 16:33:55 #48
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12733875
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:05 schreef Lord_Dreamer het volgende:

[..]

Ben je misschien niet bang dat je posters weg trekt uit politiek ? Zou je het topic uit voorzorg niet beter verplaatsen naar Politiek ??


Haha Hoe heerlijk flauw

Alles mag wmb, laatem lekker lullen (no off) als je geen regering wilt. Zet je stembiljetten in de fik, organiseer een (vredgie) demonstratie, Godmodden doe we niet aan dus wat dat betreft kan hij je niks maken.

- edit: t was trouwens niet als voortrekkerij bedoeld maar meer ter rel preventie -

[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 26-08-2003 16:42]

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 16:43:38 #49
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12734135
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:31 schreef Dagobert het volgende:

....... en dat vervolgens eerst pluis het er al niet mee eens is......


Waar is die eigenlijk?

Dago, ik neem het jullie toch echt een beetje kwalijk dat in deze onrustige tijden op het eiland
waarin onvrede en het vertrek van zoveel eilanders de boventoon voert jullie saampjes zo
ontzettend afwezig zijn!!!

En dat notabene nadat Pluisje nog geen week geleden beweerde dat ze 12 uur per dag online is

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 16:47:50 #50
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12734255
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:43 schreef Faat het volgende:

[..]

Waar is die eigenlijk?

Dago, ik neem het jullie toch echt een beetje kwalijk dat in deze onrustige tijden op het eiland
waarin onvrede en het vertrek van zoveel eilanders de boventoon voert jullie saampjes zo
ontzettend afwezig zijn!!!

En dat notabene nadat Pluisje nog geen week geleden beweerde dat ze 12 uur per dag online is


pluisje zit er op het moment ffies doorheen en is dus iig geen 12 uur per dag online en ik kan er gewoon helemaal niks aan doen dat ik er niet ben. K had het zelf ook liever anders gezien, maar t is gewoon zo.
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:14:04 #51
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_12734725
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:47 schreef Dagobert het volgende:

[..]

pluisje zit er op het moment ffies doorheen en is dus iig geen 12 uur per dag online en ik kan er gewoon helemaal niks aan doen dat ik er niet ben. K had het zelf ook liever anders gezien, maar t is gewoon zo.


Dat word dus bedoeld met dat jullie er niet vaak zijn. Jullie kunnen er wel niks aan doen, maar dat maakt niet uit op het feit dat jullie er gewoon te weinig zijn.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_12734826
En dit hele gezeik (zie hierboven) is waarom ik mijn roleplay verhuisd heb.

Op het andere forum ben ik ondertussen roleplay mod en daar is dit soort gezeur in geen maanden voorgekomen. Logisch want daar neemt men roleplay tenminste serieus en het is ook een fantasy forum.

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:20:50 #53
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12734862
Tja, hoe kan ik dit aardig zeggen?

Als je a. geen tijd hebt voor fokeiland, b. vaak te ziek bent voor fokeiland of
c. er doorheen zit met fokeiland, dan is er wel degelijk iets dat je kunt doen!!!

Dan kun je besluiten te stoppen met modereren en het overdragen aan iemand die geen
last van a, b of c heeft. Spijt me erg om te moeten zeggen, maar dat is ook gewoon zo.

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:22:09 #54
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12734896
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:19 schreef nyphai het volgende:
En dit hele gezeik (zie hierboven) is waarom ik mijn roleplay verhuisd heb.
-edit- wel een post die bijdraagt

sorry hoor, ik probeer ook duidelijkheid te scheppen

[Dit bericht is gewijzigd door Faat op 26-08-2003 17:48]

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Admin dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:26:11 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12734965
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:19 schreef nyphai het volgende:
En dit hele gezeik (zie hierboven) is waarom ik mijn roleplay verhuisd heb.

Op het andere forum ben ik ondertussen roleplay mod en daar is dit soort gezeur in geen maanden voorgekomen. Logisch want daar neemt men roleplay tenminste serieus en het is ook een fantasy forum.


even reageren maar,
ik heb alles gelezen, ook je aankondiging dat je wegging,
ik vind het heel erg naar dat het zo moet, het kan en mag toch niet zo zijn dat mensen die het hier naar het zin hebben hun plek niet kunnen vinden en dat was, zie ook de index, toch echt wel de bedoeling
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12736584
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:31 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Maar waarom begin je nu weer over diezelfde dingen. Ik had eigenlijk gehoopt dat we een beetje de richting van vooruitgang op konden in plaats van telkens het negatieve benadrukken. Telkens blijven doorgaan over dat het zo slecht is, daar schieten we natuurlijk niks mee op. Dat is ondertussen bekend en nu is het tijd om een stap voorwaarts te zetten in plaats van elkens tegenelkaar opbotsen over dezelfde dingen.


Omdat het niet opgelost is. Je kan vooruit denken , maar als de omgevings variabelen het zelfde blijven schiet je dus niets op. Het gaat om structurele veranderingen.

Je kunt niet zomaar zeggen: "Sow , genoeg geklaagd , nu gaan we weer gezellig posten." Dat werkt niet.

Vooruit denken houdt in dat er spijkers met koppen geslagen moeten worden.

quote:
Ik wil best zorgen dat er morgen een ander WW topic is, maar ik doe liever iets goed en dat het dan even langer duurt dan dat ik nu de boel inelkaar ga knutselen en dat vervolgens eerst pluis het er al niet mee eens is en ik vervolgens een hele rattaplan aan kritiek krijg van de users.
Dus wordt het maar uitgesteld en uitgesteld en van uitstel komt afstel, je ziet toch zelf wel dat er niets gebeurd.
quote:
Ik heb er goed over nagedacht om te reageren. Ik probeer een beetje minder hart en ziel erin te leggen zodat ik me beter open sta voor nieuwe ideen. Ik weet ondertussen van mezelf dat als ik te emotioneel wordt en niets veranderd.
Dago, ik geloof best wel dat je wil, maar niet aan de leiband van Pluisje.
Het vertrouwen is weg, dat is het probleem. Maar ik geloof dat jullie dat niet inzien.
quote:
Verder zeg je: "er is geen vrijheid behalve dat alles verhalend moet" het lijkt me persoonlijk eigenlijk meer op het moment: "er zijn geen beperkingen zolang het verhalend is."
Fout dus, zo is het dus niet.
quote:
En toekomstplannen die zijn er niet voor de lange termijn volgens mij. We willen een bepaalde richting op: meer fantasy, maar verder lijkt me in de toekomst zo goed als alles mogelijk.
Dit is toch te gek voor woorden, je bent mod , ehm duo mod en een plan voor de toekomst is er niet. Jullie modderen gewoon maar wat aan.
quote:
Hier zijn we echter met veranderingen bezig waar niet iedereen zich op dezelfde manier een voorstelling van maakt dat levert spanning op waardoor ik geforceerder ga modden.
Hier zijn de enige veranderingen de veranderingen waar niemand op zit te wachten, Jullie en vooral Pluisje negeren de wensen van de eilanders
quote:
Ow daar heb ik ook meteen een toekomst visie: Een wat luchtiger en ontspannere sfeer op het eiland die niet ten koste van de serieusheid in bepaalde topics gaat.
Luchtere sfeer ? prima .. ben ik voor. Maar wel met de wensen die de eilanders willen, de fantasy mensen en de non fantasy en de smeltkroes tussen beiden.
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
pi_12736873
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:47 schreef Dagobert het volgende:

[..]

pluisje zit er op het moment ffies doorheen en is dus iig geen 12 uur per dag online en ik kan er gewoon helemaal niks aan doen dat ik er niet ben. K had het zelf ook liever anders gezien, maar t is gewoon zo.


Ach kom op zeg .. Elke keer als het maar iets moeilijk wordt , er teveel vragen worden gesteld of ze maar iets onder druk wordt gezet , is ze ziek .. En nu zit ze er doorheen. Vluchtgedrag noemen ze dat ook wel.

Nou dat kan maar blijkbaar kan ze niet tegen druk of kritiek en dan is het net wat Faat zegt, heel erg jammer maar wel tijd om op te stappen.

Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
pi_12736947
Wordt het niet eens tijd dat jullie zelf een beslissing gaan nemen en naar de FA's toestappen ??
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  FOK!fossiel dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:28:33 #59
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_12737557
Waarom wordt er teveel aan regels gedaan?
Het moet natuurlijk niet teveel een zooi worden, maar laat het wat losser allemaal.

probeer niet alles in hokjes te stoppen, laat het een beetje vrij.'

Het eiland is een leuk concept, voor degenen die het trekt iig. Maar door alles teveel in hokjes te duwen creëer je geen leuk eiland....

  FOK!fossiel dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:30:19 #60
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_12737613
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:00 schreef Lord_Dreamer het volgende:

[..]

Ach kom op zeg .. Elke keer als het maar iets moeilijk wordt , er teveel vragen worden gesteld of ze maar iets onder druk wordt gezet , is ze ziek .. En nu zit ze er doorheen. Vluchtgedrag noemen ze dat ook wel.

Nou dat kan maar blijkbaar kan ze niet tegen druk of kritiek en dan is het net wat Faat zegt, heel erg jammer maar wel tijd om op te stappen.


hier wil ik toch even op reageren, en niet omdat pluisje opgestapt is of wat dan ook.

Ik vind deze reactie heel jammer, ik neem aan dat LD toch wel weet hoe de vork in de steel zit met de gezondheid van pluisje.
Beetje respect is daar wel voor op te brengen neem ik aan

En dit heeft verder niets te maken met beslissingen die wel of niet worden genomen op het eiland

pi_12737814
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:30 schreef LWaS het volgende:

[..]
Ik vind deze reactie heel jammer, ik neem aan dat LD toch wel weet hoe de vork in de steel zit met de gezondheid van pluisje.
Beetje respect is daar wel voor op te brengen neem ik aan


LWaS ik weet dat pluis lichamelijke problemen heeft. Daar heb ik respect voor en ik heb altijd gewacht met een reactie tot ze beter is.

Maar dit leek toch op echt vlucht gedrag. Vandaar dat ik het zei. Dat heeft niets met Pluisje als persoon te maken. Maar het kan best zijn dat ze juist zieker wordt van de felle discussies. Ik trek dus niet haar ziekte in twijfel, totaal niet.

Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  FOK!fossiel dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:40:15 #62
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_12737910
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:36 schreef Lord_Dreamer het volgende:

[..]

LWaS ik weet dat pluis lichamelijke problemen heeft. Daar heb ik respect voor en ik heb altijd gewacht met een reactie tot ze beter is.

Maar dit leek toch op echt vlucht gedrag. Vandaar dat ik het zei. Dat heeft niets met Pluisje als persoon te maken. Maar het kan best zijn dat ze juist zieker wordt van de felle discussies. Ik trek dus niet haar ziekte in twijfel, totaal niet.


Prima, zoals ik al zei ik geef alleen even iets aan.
Verder heeft dit geen betrekking tot hoe de zaken lopen of niet lopen op het eiland.

Heb je mijn post erboven oko gelezen?

pi_12738115
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:28 schreef LWaS het volgende:
Waarom wordt er teveel aan regels gedaan?
Het moet natuurlijk niet teveel een zooi worden, maar laat het wat losser allemaal.

probeer niet alles in hokjes te stoppen, laat het een beetje vrij.'

Het eiland is een leuk concept, voor degenen die het trekt iig. Maar door alles teveel in hokjes te duwen creëer je geen leuk eiland....


idd .. ik kan me hier prima in vinden.

vrijheid maar wel met huisregels..

Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  FOK!fossiel dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:56:48 #64
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_12738418
Het eiland was vroeger (ja, daar heb je die ouwe zak weer ) heel erg los. Toen waren er bijna helemaal geen regels....
Echter FOK! is gegroeid, het eiland van samenstelling veranderd.

Het eiland moet dus meegroeien in een bepaalde lijn van verwachtingen. Klinkt gek, maar is wel zo. Het publiek hier is ok vernaderd, die hebben andere eisen.

Laat het was losser. NIet alles mag, maar wel veel. En niet teveel 'moeten' er instoppen.

Het eiland is leuk, maar het kan nog leuker. Werk daar met zijn allen aan.

  dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:19:37 #65
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_12738938
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:56 schreef LWaS het volgende:
Het eiland was vroeger (ja, daar heb je die ouwe zak weer ) heel erg los. Toen waren er bijna helemaal geen regels....
Echter FOK! is gegroeid, het eiland van samenstelling veranderd.

Het eiland moet dus meegroeien in een bepaalde lijn van verwachtingen. Klinkt gek, maar is wel zo. Het publiek hier is ok vernaderd, die hebben andere eisen.

Laat het was losser. NIet alles mag, maar wel veel. En niet teveel 'moeten' er instoppen.

Het eiland is leuk, maar het kan nog leuker. Werk daar met zijn allen aan.


Mooi gesproken LWaS!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_12749255
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:56 schreef LWaS het volgende:
Het eiland was vroeger (ja, daar heb je die ouwe zak weer ) heel erg los. Toen waren er bijna helemaal geen regels....
Echter FOK! is gegroeid, het eiland van samenstelling veranderd.

Het eiland moet dus meegroeien in een bepaalde lijn van verwachtingen. Klinkt gek, maar is wel zo. Het publiek hier is ook veranderd, die hebben andere eisen.

Laat het wat losser. Niet alles mag, maar wel veel. En niet teveel 'moeten' er instoppen.

Het eiland is leuk, maar het kan nog leuker. Werk daar met zijn allen aan.


Ik had het je al gezegt, een erg goede post en statement.
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  FOK!fossiel woensdag 27 augustus 2003 @ 12:08:04 #67
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_12753008
Als anderen er nou ok zo over denken...
Of laat iig horen wat jij / jullie er van vinden.

Eiland kan en mag niet dood, dus er moet gewoon iets veranderen.
Ik bespeur ontevredenheid onder een aantal users, waar wringt de schoen dan volgens jullie?

pi_12753334
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 08:41 schreef yvonne het volgende:
vandaag zet ik jullie hard aan het werk

We gaan brainstormen,
alweer yvonne?
Ja, alweer


Dat gaan we dus doen
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  Admin woensdag 27 augustus 2003 @ 12:24:13 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12753372
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:08 schreef LWaS het volgende:
Als anderen er nou ok zo over denken...
Of laat iig horen wat jij / jullie er van vinden.

Eiland kan en mag niet dood, dus er moet gewoon iets veranderen.
Ik bespeur ontevredenheid onder een aantal users, waar wringt de schoen dan volgens jullie?


Het gaat ook niet dood, we gaan verder, klaar, het is voor velen een leuke plek, en er is veel meer van te maken nog

Moet lukken!

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  FOK!fossiel woensdag 27 augustus 2003 @ 12:25:16 #70
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_12753401
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het gaat ook niet dood, we gaan verder, klaar, het is voor velen een leuke plek, en er is veel meer van te maken nog

Moet lukken!


Dat zeg ik.
Maar ik denk dat het beter is om eerst te kijken waar de problemen precies liggen, en pas DAN de oplossingen te zoeken.

Lees ook mijn post eerder hier.

pi_12754592
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

even reageren maar,
ik heb alles gelezen, ook je aankondiging dat je wegging,
ik vind het heel erg naar dat het zo moet, het kan en mag toch niet zo zijn dat mensen die het hier naar het zin hebben hun plek niet kunnen vinden en dat was, zie ook de index, toch echt wel de bedoeling


Ik had het eerst prima naar m'n zin toen er lekker gepost werd e.d. maar toen begon het gezeik. Ik ben fel tegenstander van gezeik, heb ik al genoeg op m'n werk
Maar ben blij te zien dat er actie wordt ondernomen
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  woensdag 27 augustus 2003 @ 16:31:15 #72
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12759939
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:45 schreef Lord_Dreamer het volgende:

[..]

idd .. ik kan me hier prima in vinden.

vrijheid maar wel met huisregels..


Ik ook

Morgenochtend overleg met de FAtjes over hoe nu verder en dan zien we wel weer even lijkt me

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_12762311
Kan iemand deze reactie uit mijn shop verwijderen?
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:52 schreef whoops het volgende:
nee jij bedenkt leuke topics....
FOK! Eiland Tattoo-Shop


dit verpest namelijk de shop en slaat nergens op.
Dank je

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  Admin donderdag 28 augustus 2003 @ 08:13:44 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12775439
Even sticky gemaakt, istie makkelijker te vinden.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12776411
Open

mag op verzoek van de topicstarter dicht.

Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  Admin donderdag 28 augustus 2003 @ 09:54:47 #76
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12776467
Done, werkt het beter zo nu dit topic sticky staat?
Alle fora hebben het en het leek me makkelijker voor de user te vinden zo, zeker met alle nieuwelingen die we naar Eiland gaan lokken
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:02:08 #77
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12776592
de lijm resten waren er juist express vanaf gehaald geloof ik omdat het zo irri was hierboven maar mij maakt het niet veel uit.
  Admin donderdag 28 augustus 2003 @ 10:03:10 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12776607
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:02 schreef Magneet het volgende:
de lijm resten waren er juist express vanaf gehaald geloof ik omdat het zo irri was hierboven maar mij maakt het niet veel uit.
Hmmmmz, tis makkelijker te vinden zo

Iig voor mij

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12776613
Ja ik vind ut wel makkelijk.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:06:20 #80
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12776681
daarom zei ik ook dta het niet uitmaakt, willen de mensen die het irri vinden zich even melden waarom ze dat vinden aub.
pi_12780483
* Lord_Dreamer heeft eens een keer nagedacht over het sticky topic.

Kan je denken dan.. ja af en toe wel .. oke vertel wat heb je bedacht...

nou .. als het nu eens een tijd lang sticky blijft en ook gebruikt wordt om aan te geven waar een slotje moet en waar zich off topic posts bevinden etc. Dus meer als melding topic. zodat iedereen niet gaat reageren op de topics zelf waar het probleem zit, maar als het hier staat gewoon weet dat ze even gedult moeten hebben, maar dat het opgelost wordt.

Dat is voor de moderatie ook makkelijker, je kijkt een keer ff in dit topic en je weet direct als mod waar je je aandacht even moet toeleggen.

Of is dat eigenlijk het doel al van het topic ?

Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  donderdag 28 augustus 2003 @ 13:56:55 #82
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12781931
uuuh ja geloof het wel
  donderdag 28 augustus 2003 @ 14:44:28 #83
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12783087
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:06 schreef Magneet het volgende:
daarom zei ik ook dta het niet uitmaakt, willen de mensen die het irri vinden zich even melden waarom ze dat vinden aub.
Komt vast door een goed humeur dat het ineens niet meer irritant is

Ik denk dat ik en wellicht meerdere met mij zich ineens aan van alles en
nog wat gingen irriteren toen de eilandperikelen op zijn donkerst waren.

Let's give it a try, als het me later toch nog irriteert horen jullie mij vanzelf wel weer

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_12891746
waarom weet ik niet of Kasper ja dan nee terugkomt?
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
pi_12895855
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:41 schreef superbam het volgende:
waarom weet ik niet of Kasper ja dan nee terugkomt?
Geen idee waar Sitethief die opmerking vandaan haalt in het zo en nu verder topic Superbam . Volgens mij was Kasper toch naar Afrika of zo ?
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  dinsdag 2 september 2003 @ 18:05:04 #86
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_12897926
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:29 schreef Lord_Dreamer het volgende:

[..]

Geen idee waar Sitethief die opmerking vandaan haalt in het zo en nu verder topic Superbam . Volgens mij was Kasper toch naar Afrika of zo ?


Het was andersom LD, ik las Superbams post en reageerde in het ideeëntopic.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_12897981
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 18:05 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Het was andersom LD, ik las Superbams post en reageerde in het ideeëntopic.


Aha .. tja dat zag ik dus ffekes niet maar dan nog Kasper komt vast en zeker terug , allen echt niet via een vraag in het ideeën topic
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  dinsdag 2 september 2003 @ 18:16:40 #88
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_12898204
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 18:07 schreef Lord_Dreamer het volgende:

[..]

Aha .. tja dat zag ik dus ffekes niet maar dan nog Kasper komt vast en zeker terug , allen echt niet via een vraag in het ideeën topic


Mischien leest hij stiekem mee, wie weet.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_12939164
Het ijzige noorden

2 off topics post die niet echt bevordelijk zijn voor het verhaal in deze.

Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  donderdag 4 september 2003 @ 16:41:17 #90
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12940157
Welke posts
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_12941247
quote:
Op donderdag 4 september 2003 16:41 schreef Dagobert het volgende:
Welke posts
Voor het geval je het nog niet wist Dagobert. Raif is dus van mij. Thanks
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  donderdag 4 september 2003 @ 18:06:56 #92
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12942045
quote:
Op donderdag 4 september 2003 17:24 schreef Werik het volgende:

[..]

Voor het geval je het nog niet wist Dagobert. Raif is dus van mij. Thanks


yw
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  donderdag 4 september 2003 @ 22:45:57 #93
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_12949473
Zeg wanneer flikkerd die phoenix weer op ? Zit een beetje posts van mij te wissen. Zeikwijf.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_12949689
quote:
Op donderdag 4 september 2003 22:45 schreef Furby het volgende:
Zeg wanneer flikkerd die phoenix weer op ? Zit een beetje posts van mij te wissen. Zeikwijf.
Ahhhh gossiee toch.. jij deed zeker weer eens niets he
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  donderdag 4 september 2003 @ 22:56:49 #95
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_12949798
quote:
Op donderdag 4 september 2003 22:45 schreef Furby het volgende:
Zeg wanneer flikkerd die phoenix weer op ? Zit een beetje posts van mij te wissen. Zeikwijf.
Ja... jij ook een goedeavond.
Ten eerste is mijn naam met een hoofdletter en dubbel-x,
ten tweede heb ik geen posts van Furby verwijderd en
ten derde: doe niet zo moeilijk joh... zo ken ik je helemaal niet!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_12959180
Woopsie daisy

[Dit bericht is gewijzigd door Karrel_Laaglawaai op 05-09-2003 13:29]

Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 5 september 2003 @ 13:56:23 #97
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12959908
Deze klacht verklaar in ongegrond

soorry dago en phoentje ;-)

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_12960027
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 13:56 schreef Dagobert het volgende:
Deze klacht verklaar in ongegrond

soorry dago en phoentje ;-)


en dat noemt zich mod
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 7 september 2003 @ 23:02:17 #99
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13012824
*mededeling doet*

Ik ga zo goed als zeker FOT er ook weer officieel bij doen Aangezien ik dat de afgelopen tijd sowieso al doe lijkt me dat het zeker te doen moet zijn. Verder is het onder voorbehoud van tijdsdrukte en in dat geval gaan jullie voor

Waarom doe ik dat dan? Omdat FOT erg leuk is
En waarom zeg je dat hier? Om boze blikken van jullie te voorkomen op het moment dat er een keer een MEDje met die mededeling komt

Het is dus momenteel nog niet officieel enzo trouwens
*tot zover deze mededeling*

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13014598
succes, en dat je het maar goed mag combineren. En anders zal er vast wel een oplettende user zijn die je daarbij helpt
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_13021910
quote:
Op zondag 7 september 2003 23:02 schreef Dagobert het volgende:
*mededeling doet*

Ik ga zo goed als zeker FOT er ook weer officieel bij doen Aangezien ik dat de afgelopen tijd sowieso al doe lijkt me dat het zeker te doen moet zijn. Verder is het onder voorbehoud van tijdsdrukte en in dat geval gaan jullie voor *tot zover deze mededeling*


Toppie, moet ook makkelijk kunnen.

Succes Dago ook met Fot !

Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
  woensdag 17 september 2003 @ 20:28:15 #102
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13245416
Guusie, heb je post verwijderd zodat het topic gezakt is
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13245765
klacht: sommige mods, (UT-volk met name) maken misbruik van hun voorrechten......
  woensdag 17 september 2003 @ 22:27:40 #104
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13249338
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:39 schreef ChesterJr het volgende:
klacht: sommige mods, (UT-volk met name) maken misbruik van hun voorrechten......

Moet kunnen voor een keertje

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13268002
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:28 schreef Dagobert het volgende:
Guusie, heb je post verwijderd zodat het topic gezakt is
Mooi, was niet mijn bedoeling
pi_13450772
Annekina haar topic is dus niet om te slowchatten!
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 26 september 2003 @ 08:28:11 #107
62329 annekina
Tell me your story
pi_13450955
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 07:54 schreef Werik het volgende:
Annekina haar topic is dus niet om te slowchatten!
Dat heb je heel goed Werik. Het is gewoon een topic om je voor te stellen, niet om te slow chatten of commentaar te geven. Zo is het tenminste niet opgezet.
Writing is my destiny
  vrijdag 26 september 2003 @ 08:36:02 #108
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_13451020
Solly
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_13451080
vertel me je verhaal

Vanaf hier en verder staat wat slowchat dat niet in het topic thuis hoort. Kan Dagobert of Phoenixx dat weghalen ? alvast bedankt

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 26 september 2003 @ 09:36:39 #110
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_13451860
Topic is opgeschoond.

Sitethief: lees PG even!

Ik had je toch echt iets hoger ingeschat en niet verwacht dat je dit soort fratsen zou uithalen!

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  vrijdag 26 september 2003 @ 10:32:25 #111
62329 annekina
Tell me your story
pi_13452884
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 09:36 schreef Phoenixx het volgende:
Topic is opgeschoond.

Sitethief: lees PG even!

Ik had je toch echt iets hoger ingeschat en niet verwacht dat je dit soort fratsen zou uithalen!


Vriendelijk bedankt Vrouwe Phoenixx en Heer Sitethief let voortaan even op in wat voor topic je slowchat. Alvast bedankt
Writing is my destiny
  vrijdag 26 september 2003 @ 14:41:20 #112
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_13459027
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 10:32 schreef annekina het volgende:

[..]

Vriendelijk bedankt Vrouwe Phoenixx en Heer Sitethief let voortaan even op in wat voor topic je slowchat. Alvast bedankt


Sorry dan, was heel erg verbaasd dat m'n klasgenoot op t'eiland durfde te komen.

Complimentje voor je topic

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  zondag 28 september 2003 @ 08:51:25 #113
69197 dxl
Fucked Up
pi_13492347
Klacht: te veel humor op dit forum
* D?niel X. Lion wants to close this forum grrr...*
  zondag 28 september 2003 @ 09:42:06 #114
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13492511
quote:
Op zondag 28 september 2003 08:51 schreef dxl het volgende:
* D?niel X. Lion wants to close this forum grrr...*
D?niel X. Lion moet lekker OPROTTEN van het eiland als het hem hier niet bevalt
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:32:47 #115
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13617997
Ik heb twee posts verwijderd uit de villa van joda en goten.

WAAROM zet je nou een post als je al weet dat die offtopic is? Daar hebben we het Klachtenbureau voor he En verder zie ik niks mis met het omhooghalen van je eigen huis.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  zondag 5 oktober 2003 @ 09:29:12 #116
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13659385
Mislukte poging tot openen van een topicje fok casino
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 5 oktober 2003 @ 15:17:50 #117
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13665025
Idd

Tnx

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13669783
Het bos...

. misschien dat de mods hier een kijkje willen nemen

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 5 oktober 2003 @ 22:41:39 #119
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13676677
Schijnt dus al behandelt zijn door Phoentje
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13676916
phoentje
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_13706043
Het schijnt moeilijk te zijn om een topic met rust te laten

Het bos...

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 08:55:52 #122
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13706163
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:45 schreef Werik het volgende:
Het schijnt moeilijk te zijn om een topic met rust te laten

Het bos...


Ik heb daar voor alle onnozelen nog even een toevoeginkje bijgeplaatst

Ik ga ervanuit dat het voor Phoentje of Dago niet veel meer werk
is om 3 berichtjes te verwijderen dan er slechts 2 weg te halen

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_13706908
make that 5
Optimist, een slecht geïnformeerde pessimist
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 09:47:48 #124
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13706975
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:43 schreef Arutha het volgende:
make that 5
Relax babe

Geen reden om helemaal de pan uit te flippen, ik dacht dat ik het redelijk had uitgelegd,
maar als de boodschap dan toch nog niet aankomt kun je je er beter niet over opwinden

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_13707038
He .. assie is hier het watje.

Ik schreeuw tegen iedereen, wanneer en waar ik wil

Vooral als die bagger users niet kunnen lezen

dat lucht op

Optimist, een slecht geïnformeerde pessimist
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 10:11:02 #126
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13707489
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:51 schreef Arutha het volgende:
Ik schreeuw tegen iedereen, wanneer en waar ik wil
Je moet nog even lekker zo doorgaan jij en je kunt als je straks uit
school komt een werkelijk GENADELOOS pak rammel verwachten
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 11:11:23 #127
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13708840
quote:
Nee hoor, wij zijn niet de enige die klagen, tis toevallig zo dat wij de grootste bek hebben

Als je inderdaad de FAQ hebt gelezen zul je inmiddels begrepen hebben dat we op
Fokeiland dus geen verhalen schrijven en men daaronder zijn mening/kritiek/
klaagzang of hoe jij het ook maar noemen wil te posten

De bedoeling is om of met het verhaal mee te doen ofwel niet de verhaallijn
te verpesten met offtopic geblaat, wat jouw posten wel degelijk waren.

Helaas hebben zowel Arutha als ik ons daar ook in mee laten trekken en
is dit topic nu vervuilt met bagger. Ik hoop dat de bedoeling je verder
wel duidelijk is geworden. Zo niet blijf dan verder alsjeblieft in je paarse oase

En nu we toch bijdehand aan het doen zijn bij gebrek aan echte mods,
misschien leest de topicstarter ook nog wel mee hier in dit topic??

Zou je misschien aan willen geven wat je verder met dit topic wil?
Het is door de meeste eilanders gelezen en ervaren als een leuk en
goed verhaal, maar was het iets eenmaligs of wil je er graag verder mee?

Hopelijk kun je daar nog even op reageren, want indien het iets eenmaligs is is een
slotje erop wellicht zo verstandig. Mocht je er nog wat verder mee willen geef dat
dan ook even aan er zijn genoeg eilanders die graag met je verhaal mee zullen doen


Zonde om hem verloren te laten gaan

Boel is weg, maar zouden we misschien volgende keer niet kunnen gaan reageren Moet ik verdorie al die posts weer opruimen

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13750459
-=[ Island Fantasy & RPG Tavern ]=- Praat topic 20 Is de bedoeling dat we alles in één topic gaan proppen ??? omdat het RPG gedeelte wat misschien wel honderd keer groter is als wat nu op het eiland is.

* Lord_Dreamer vindt belachelijk dat het niet in een lostaand topic mag. Maar bij de taverne bijgepropt moet worden. RPG is niet alleen fantasy het is veel meer.

ohw even wat quotes uit het Hoe nu verder topic gehaald , je weet wel dit: topic Zo, en nu verder!

quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:50 schreef ToBe het volgende:
Het uitbouwen van het Fantasy en RPG gedeelte spreekt mij enorm aan! Ik wil de mod die zich daar mee bezig gaat houden graag bij helpen. Fantasy en RPG liggen mij zeer aan het hart en is een van mijn grootste hobbies!

(ik ben allereerst benieuwd wat de mod precies allemaal van plan is, maar zal daarna zeker mee gaan brainstormen!)


Je kunt het dus niet in één sigle topic gaan proppen, dat is eerder een afbraak van de vernieuwing binnen het eiland dan een opbouw . Misschien kan/kunnen de moderatoren dat topic weer eens zoorlezen.
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
pi_13751102
Ik had/heb eerlijk gezegd ook het idee altijd gehad dat er gewoon een apart topic kwam waar je gewoon je dingen die je kwijt wilt over / vragen hebt over kwijt kan.

Beetje raar om inene de taveerne titel veranderd te zien met een uitbreiding van RPG. Ik denk nou niet echt dat je daardoor veel meer users naar het eiland trekt aangezien je ook nog steeds de slowchat over bijvoorbeeld verhaallijnen hebt. Mensen die melden waarom ze wel of niet gepost hebben etc.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  woensdag 8 oktober 2003 @ 21:46:06 #130
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_13751196
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:42 schreef Werik het volgende:
Ik had/heb eerlijk gezegd ook het idee altijd gehad dat er gewoon een apart topic kwam waar je gewoon je dingen die je kwijt wilt over / vragen hebt over kwijt kan.

Beetje raar om inene de taveerne titel veranderd te zien met een uitbreiding van RPG. Ik denk nou niet echt dat je daardoor veel meer users naar het eiland trekt aangezien je ook nog steeds de slowchat over bijvoorbeeld verhaallijnen hebt. Mensen die melden waarom ze wel of niet gepost hebben etc.


Tja. Wat kan ik zeggen......
>KLIK<
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  woensdag 8 oktober 2003 @ 21:55:15 #131
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13751480
Nou, ik sta er nog steeds helemaal achter. Waarom? Nou, omdat er wel wat moet gebeuren voordat een eigen topic stand kan houden.

Kijk, we hadden een groep enthousiaste usertjes over een boekentopic. Dat is er en staat vervolgens grotendeels inactief. Er is dus gebleken dat dat niet zomaar vanuit het niets komt vallen. Jammer, maar moet dus in de toekomst voorkomen worden.

Nu de RPG. Dit kwam de afgelopen dagen plots actueel aan bod. Het stond al op de planning. Er is ondertussen iets meer vaart gezet in het ontwikkelen, maar een eerste stap om het de komende weken (20 blijft meervoud he , ik beloof niks) het een plekje te geven past het met de huidige grootte best in de tavern. Als we het eruit zouden halen krijgen we aan de ene kant een tavern waar niet meer zinnigs wordt gezegd dan: ik post morgen, ik heb gepost, ik ben ziek dus wacht ff, mededelingen die op zich niet een eigen topicreeks waardig zijn lijkt me. Momenteel biedt de Tavern dus de ruimte om de eerste stroom RPG op te vangen.

We zijn ondertussen bezig met het buiten het eiland promoten van de RPG-aanwezigheid op het eiland. Topics op het eiland zien de meeste mensen niet (kan je uit zetten in AT) dus zijn we met een 'reclame campagne-idee aan het stoeien. De ruimte is er dus, maar zolang er niet voor content wordt gezorgd zie ik niet meer dan een scenario a la boeken en dat is niet de bedoeling. Als nu blijkt dat het huidige deel van de Tavern al vol staat met RPG dan kan er heel best al deze week nog een RPG topic komen, maar een topic openen wat vervolgens weg zakt levert niet meer RPG op he

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13751537
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:46 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Tja. Wat kan ik zeggen......
>KLIK<


Ja, wel leuk. Maar het is ToBe zijn projectje, waar ik hem eventueel van wat plaatjes en ideetjes voorzie. Maar aangezien ik verder helemaal nog geen idee heb wat ToBe verder van plan is kwa opzet van het geheel ga ik daar geen topic over openen.

ToBe is overigens van plan om een heel nieuw systeem op te zetten en dus is de link niet echt relevant voor de RPG waar we het op het moment over hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 08-10-2003 22:17]

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_13751683
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:57 schreef Werik het volgende:

[..]

Ja, wel leuk. Maar het is ToBe zijn projectje, waar ik hem eventueel van wat plaatjes en ideetjes voorzie. Maar aangezien ik verder helemaal nog geen idee heb wat ToBe van plan is ga ik daar geen topic over openen.

ToBe is overigens van plan om een heel nieuw systeem op te zetten en dus is de link niet echt relevant voor de RPG waar we het op het moment over hebben.


* Lord_Dreamer heeft al weer teveel gezegd.. laat maar hangen , ik duik m'n twee verhaallijntjes, m'n vtc post en de rest van de non-fantasy weer in.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord_Dreamer op 08-10-2003 22:07]

Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
pi_13751997
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:55 schreef Dagobert het volgende:
Nou, ik sta er nog steeds helemaal achter. Waarom? Nou, omdat er wel wat moet gebeuren voordat een eigen topic stand kan houden.

Kijk, we hadden een groep enthousiaste usertjes over een boekentopic. Dat is er en staat vervolgens grotendeels inactief. Er is dus gebleken dat dat niet zomaar vanuit het niets komt vallen. Jammer, maar moet dus in de toekomst voorkomen worden.

Nu de RPG. Dit kwam de afgelopen dagen plots actueel aan bod. Het stond al op de planning. Er is ondertussen iets meer vaart gezet in het ontwikkelen, maar een eerste stap om het de komende weken (20 blijft meervoud he , ik beloof niks) het een plekje te geven past het met de huidige grootte best in de tavern. Als we het eruit zouden halen krijgen we aan de ene kant een tavern waar niet meer zinnigs wordt gezegd dan: ik post morgen, ik heb gepost, ik ben ziek dus wacht ff, mededelingen die op zich niet een eigen topicreeks waardig zijn lijkt me. Momenteel biedt de Tavern dus de ruimte om de eerste stroom RPG op te vangen.

We zijn ondertussen bezig met het buiten het eiland promoten van de RPG-aanwezigheid op het eiland. Topics op het eiland zien de meeste mensen niet (kan je uit zetten in AT) dus zijn we met een 'reclame campagne-idee aan het stoeien. De ruimte is er dus, maar zolang er niet voor content wordt gezorgd zie ik niet meer dan een scenario a la boeken en dat is niet de bedoeling. Als nu blijkt dat het huidige deel van de Tavern al vol staat met RPG dan kan er heel best al deze week nog een RPG topic komen, maar een topic openen wat vervolgens weg zakt levert niet meer RPG op he


Je kunt ook niet verwachten dat een topic als de boekbesprekingen constant bovenaan in de lijst staat. Ik persoonlijk hou hem echt wel in de gaten dat hij niet te ver weg zakt.
Als je in Literatuur kijkt naar bijvoorbeeld het Raymond E. Feist topic, die heeft ook weken platgelegen, voordat er de laatste dagen weer volop in gepost wordt. Het is gewoon lastig om dit soort topics constant in stand te houden. Ik en Wen hebben het bijvoorbeeld ook gigantisch druk gehad met de bruiloft van mijn zus. De Fok schrijfwedstrijd gaat ook een hoop tijd in zitten en dan heb ik nog twaald klonen rondhuppelen in de verhaallijnen

Ik denk dat de meeste users het op het moment gewoon te druk hebben met werk/school etc, waardoor er misschien wat minder in de verhaallijnen en bijvoorbeeld het boekbesprekingstopic gepost wordt. Maar om dan te zeggen dat als iemand iets over RPG kwijt wil dat hij/zij dat in de taveerne kan doen. Daar kan ik het gewoon niet eens zijn. So what als het niet loopt. Het zakt vanzelf en zie je het nooit meer terug. En als het niet loopt en het komt toch terug kun je hem altijd nog dichtgooien.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  woensdag 8 oktober 2003 @ 22:30:41 #135
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13752805
Maar wat is in godes naam het nut om nu een topic te openen terwijl iedereen al niet eens aan verhaallijnen en boeken toe komt. Dan kunnen we toch beter even wachten totdat er tijd is bij eilanders of dat er een aantal nieuwe actieve RPGers zijn zodat we meteen lekker van start kunnen.

Die paar posts waar je nu misschien aan toe komt kunnen for the time being best in Tavern.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  woensdag 8 oktober 2003 @ 22:36:02 #136
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_13753008
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:30 schreef Dagobert het volgende:
Maar wat is in godes naam het nut om nu een topic te openen terwijl iedereen al niet eens aan verhaallijnen en boeken toe komt. Dan kunnen we toch beter even wachten totdat er tijd is bij eilanders of dat er een aantal nieuwe actieve RPGers zijn zodat we meteen lekker van start kunnen.

Die paar posts waar je nu misschien aan toe komt kunnen for the time being best in Tavern.


Ik had het niet beter kunnen zeggen!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_13753131
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:30 schreef Dagobert het volgende:
Maar wat is in godes naam het nut om nu een topic te openen terwijl iedereen al niet eens aan verhaallijnen en boeken toe komt. Dan kunnen we toch beter even wachten totdat er tijd is bij eilanders of dat er een aantal nieuwe actieve RPGers zijn zodat we meteen lekker van start kunnen.

Die paar posts waar je nu misschien aan toe komt kunnen for the time being best in Tavern.


Wat is het bezwaar om het niet te doen?

Zoek voor de grap maar eens in literatuur maar eens op de volgende onderwerpen/inhoud:

Robin Hobb
Megan Lindholm
Boeken van de levende schepen
Boeken van de zieners
De boeken van de nar.

Allemaal over 1 en dezelfde schrijfster en het speelt zich allemaal af in dezelfde wereld.

In bijna al de topics (en dat zijn er een heleboel) die je vind zul je ongeveer dezelfde inhoud aantreffen. En dan maken wij ons zorgen om 1 topic?

p.s. dan heb ik de engelse titels nog buiten beschouwing gelaten


Maar zodra ik weer wat meer tijd heb zal ik weleens serieus aan een goedopgezet RPG topic gaan sleutelen.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  woensdag 8 oktober 2003 @ 22:41:31 #138
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_13753240
* Phoenixx hoopt van ganser harte dat dat niet ten koste zal gaan van de fantasy verhalen...
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  woensdag 8 oktober 2003 @ 22:44:01 #139
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13753325
Nou zeg je het zelf al: zodat je weer wat meer tijd hebt... dan gaat het toch goed zo?
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13753341
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:41 schreef Phoenixx het volgende:
* Phoenixx hoopt van ganser harte dat dat niet ten koste zal gaan van de fantasy verhalen...
Tuurlijk niet.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_13753466
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:44 schreef Dagobert het volgende:
Nou zeg je het zelf al: zodat je weer wat meer tijd hebt... dan gaat het toch goed zo?
Jawel, maar je hebt nu een mooie kans om een topic te openen. En dat wordt in mijn ogen een beetje te laconiek afgedaan. En eenmaal geopend zou ik er wel degelijk in mee posten.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  woensdag 8 oktober 2003 @ 23:18:44 #142
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13754334
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:47 schreef Werik het volgende:

[..]

Jawel, maar je hebt nu een mooie kans om een topic te openen. En dat wordt in mijn ogen een beetje te laconiek afgedaan. En eenmaal geopend zou ik er wel degelijk in mee posten.


Volgens mij kunnen we beter eerst de mensen en dan het topic doen Want je krijgt door een topic niet plots meer tijd toch
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13754514
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 23:18 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen we beter eerst de mensen en dan het topic doen Want je krijgt door een topic niet plots meer tijd toch


Nou ja, er zit wel verschil in of je een uitgebreide, interessante openingspost neerzet of dat je gewoon op een topic kan reageren.

Maar we zien voorlopig wel even hoe het loopt. Kijk maar eens naar dit topic [Centraal] Raymond E. Feist topic en dan met name de discussie op de laatste pagina tussen ToBe en mij.

Ik hoop van ganser harte dat het lukt om wat meer mensen op het eiland te krijgen, maar ik weet niet of dat zo makkelijk te realiseren is.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  donderdag 9 oktober 2003 @ 00:17:12 #144
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13755561
Ik ook hoor Maar ik zie liever een topic dat iig een goed begin heeft om een duidelijk signaal naar buiten af te geven
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  maandag 13 oktober 2003 @ 09:12:16 #145
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13842852
LARP Avonturen Van De Oude Aarde zullen we hem maar ernaartoe verbannen alhoewel dit gewoon eigenlijk pure spam is.
  maandag 13 oktober 2003 @ 09:30:32 #146
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_13843013
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 09:12 schreef Magneet het volgende:
LARP Avonturen Van De Oude Aarde zullen we hem maar ernaartoe verbannen alhoewel dit gewoon eigenlijk pure spam is.
Heb al een gast slotje gezet en er melding van gemaakt.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 13 oktober 2003 @ 11:51:24 #147
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13845492
Blijft ook dicht
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_14020676
ik mis een paar pinguins!!!!!

Dit lijkt mij een beetje onzinnige topickick

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:55:33 #149
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_14023459
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:35 schreef Werik het volgende:
ik mis een paar pinguins!!!!!

Dit lijkt mij een beetje onzinnige topickick


zit dicht ter beoordeling.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 17:39:57 #150
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_14035859
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:55 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

zit dicht ter beoordeling.


akkoord - slotje hangt daar prima!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_14215213
De Eilandraad

Nog maar eens een gastslotje.. beoordeeld u zelf maar.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 16:25:15 #152
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_14225904
Tnx
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_14676771
Gezocht mensen voor de perfecte misdaad

denk dat dit niet echt tot de gezelligheid van Fok!Eiland hoort

  zondag 16 november 2003 @ 19:00:15 #154
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_14681066
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:30 schreef AirRaid het volgende:
Gezocht mensen voor de perfecte misdaad

denk dat dit niet echt tot de gezelligheid van Fok!Eiland hoort


Ik vind er niks mis aan
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  zondag 16 november 2003 @ 19:12:28 #155
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_14681364
quote:
Op zondag 16 november 2003 19:00 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ik vind er niks mis aan


Ik ook niet
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_14681679
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:30 schreef AirRaid het volgende:
Gezocht mensen voor de perfecte misdaad

denk dat dit niet echt tot de gezelligheid van Fok!Eiland hoort


Fok!eiland is ook niet altijd gezellig, denk maar aan de veldslag voor Lord Dreamers kasteel. Talloze mensen van mijn leger zijn daar gestorven, gelukkig hebben we ook wat van de Lord's mensen mee genomen naar het dodenrijk. (niet door vertellen hoor .. maar ik heb zelfs wat zieltjes gevangen gezet). Dat noem ik niet gezellig.

Maar dat topic kan voor een leuke wending zorgen. Ik vind er niks mis mee.

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 16 november 2003 @ 19:28:58 #157
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_14681768
* Jojogirl vindt het eik wel cool en volledig in de geest van het Eiland.
  zondag 16 november 2003 @ 19:30:07 #158
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_14681805
quote:
Op zondag 16 november 2003 19:28 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt het eik wel cool en volledig in de geest van het Eiland.
* Speedcore tijden voor zijn ogen voorbij ziet trekken
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  zondag 16 november 2003 @ 20:51:50 #159
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_14683829
quote:
Op zondag 16 november 2003 19:30 schreef Sitethief het volgende:

[..]

* Speedcore tijden voor zijn ogen voorbij ziet trekken


Ach kom op dit is een georganiseerde overval op 1 eiland"instelling", geen stel verveelde eikels die op een middag besluiten het hele eiland in totale chaos en vernietiging onder te dompelen.
  zondag 16 november 2003 @ 22:01:46 #160
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_14685857
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:51 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ach kom op dit is een georganiseerde overval op 1 eiland"instelling", geen stel verveelde eikels die op een middag besluiten het hele eiland in totale chaos en vernietiging onder te dompelen.


Ach ergens waren ze wel leuk
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_14702392
quote:
Op zondag 16 november 2003 19:28 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt het eik wel cool en volledig in de geest van het Eiland.
En de Fok!eiland Rechtbank kan ook weer wat gaan doen misschien
pi_14748633
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_14748672
quote:
Op woensdag 19 november 2003 08:30 schreef Werik het volgende:
Het is weer zover...

*zucht*


Het is pas de tweede keer dat hij hier aan het baggeren is.

[Dit bericht is gewijzigd door Asschen_sukar op 19-11-2003 08:42]

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_14748731
quote:
Op woensdag 19 november 2003 08:33 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Het is pas de tweede keer dat hij hier aan het baggeren is.


Het was meer algemeen bedoeld.

P.s in onzin is ie anders ook lekker bezig

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_14748760
quote:
Op woensdag 19 november 2003 08:39 schreef Werik het volgende:

[..]

Het was meer algemeen bedoeld.

P.s in onzin is ie anders ook lekker bezig


Het was dan ook sarcastisch

Bannen .. en vergeten deze eraf te halen. Enige dat werkt

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_14748793
quote:
Op woensdag 19 november 2003 08:41 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Het was dan ook sarcastisch

Bannen .. en vergeten deze eraf te halen. Enige dat werkt


Sarcasme werkt bij mij niet zo op de vroege morgen.

Enne

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_14751264
quote:
Op woensdag 19 november 2003 08:30 schreef Werik het volgende:
Het is weer zover...

*zucht*


ja ja .. zit al op slot
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_14751295
quote:
Op woensdag 19 november 2003 10:48 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

ja ja .. zit al op slot


Wat wel een toepasselijke titel van hem trouwens.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_14760725

Ik wil een opsporingsbevel, en een oneerlijk rechtzaak, met dodelijke afloopt, voor Alexander

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_14762234
Ga jij nou hulp zoeken bij die 2 kleine modjes van het eiland?!

Whoehahahahahahaha, niemand kan Alexanderr stoppen

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  woensdag 19 november 2003 @ 17:00:19 #171
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_14763088
* Dagobert vermaakt zich eigenlijk kostelijk met dat topic

En Assie, komt wel goed

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_14765216
En jou heb ik ook niks

Ik wil een andere mod

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_14766775
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:00 schreef Dagobert het volgende:
* Dagobert vermaakt zich eigenlijk kostelijk met dat topic

En Assie, komt wel goed [afbeelding]


Dagobert ziet zichzelf al in plaats van Asschen zitten waarschijnlijk.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  woensdag 19 november 2003 @ 19:26:51 #174
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_14767086
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
En jou heb ik ook niks

Ik wil een andere mod


* Dagobert stemt voor Alex
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_14768263
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:16 schreef Werik het volgende:

[..]

Dagobert ziet zichzelf al in plaats van Asschen zitten waarschijnlijk.


Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 22 november 2003 @ 21:53:29 #177
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_14850192
Heb jij ergens topic-vervuiling gezien???

Maar bedankt voor je geheel terechte klacht!!

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_15074332
*joda aan de heren vermeldt dat hij wordt gesponsord door EF SPORTS en heeft meegedaan aan het motion capturen van Fok!Fa 2004 en daar even 4 miljoen voor gevangen heeft en nog een paar miljoen krijgt voor ieder verkocht exemplaar per kwartaal.*


kan deze post en alle die volgen in het FC FOK # 23 We keep on Rollin" Baby verwijderd worden?
het dreigt uit te draaien op oorlog en dat wil ik voorkomen

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 01-12-2003 22:39]

  maandag 1 december 2003 @ 22:44:53 #179
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_15074821
Het verwijderen van posts wil ik graag tot een minimum beperken.
Ik heb iedereen "streng toegesproken" en ik hoop dat dat genoeg was en dat je daar toch nog een beetje tevreden mee kan zijn....
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_15074858
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:44 schreef Phoenixx het volgende:
Het verwijderen van posts wil ik graag tot een minimum beperken.
Ik heb iedereen "streng toegesproken" en ik hoop dat dat genoeg was en dat je daar toch nog een beetje tevreden mee kan zijn....
mowh oke
maar ik had toch liever dat ze verwijderd werden, zodat ik het ander kon oplossen

edit, ineens gaat er een lampje braden bij airRaid

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 01-12-2003 22:52]

  maandag 1 december 2003 @ 22:53:18 #181
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_15075116
Sja. Dat is nou juist het leuke (of irritante!) van een "rollenspel". Je bent met meerdere mensen en een verhaal loopt niet altijd zoals je zelf vantevoren had bedacht. Dat heb je met de "fantasy" verhalen, maar óók met de non-fantasy verhalen.

Nu heb je de kans om te laten zien hoe creatief je bent om dan wel mee te gaan in de richting waarin anderen het verhaal hebben gestuurd, dan wel er zo'n draai aan te geven dat je toch je eigen scenario uit kan spelen.

Succes!!

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_15075661
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:46 schreef AirRaid het volgende:

[..]

mowh oke
maar ik had toch liever dat ze verwijderd werden, zodat ik het ander kon oplossen

edit, ineens gaat er een lampje braden bij airRaid


Nou dat lampje branden gaat te ver aangezien je zelf ook bezig was ;'(
pi_15075906
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:10 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Nou dat lampje branden gaat te ver aangezien je zelf ook bezig was ;'(


ja maar ik was op gegeven moment wel wijs genoeg om proffesionele hulp in te schakelen
pi_15111178
Hoe doen ze het bij bijvoorbeeld Onzin en V&A dan, want daar heb ik bijvoorbeeld nog nooit een topic met een slotje in de lijst zien staan.

In ieder geval top dat je wil vragen of die tijd wat langer kan

Ow, dit komt hieruit voort:

Zo, en nu verder!

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  woensdag 3 december 2003 @ 11:21:12 #185
74449 Calais
Vampire spawn
pi_15111516
Een luid gekraak verteld dat er een aantal botten gesnuifeld zijn.

Kan iemand gesnuifeld veranderen in gesneuveld. Het staat wel erg dom zo.

* Zich diep schaamt

Eigenlijk is het Calaïs, maar ja dat mag weer niet
  woensdag 3 december 2003 @ 11:47:38 #186
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_15112209
quote:
Op woensdag 3 december 2003 11:08 schreef Werik het volgende:
Hoe doen ze het bij bijvoorbeeld Onzin en V&A dan, want daar heb ik bijvoorbeeld nog nooit een topic met een slotje in de lijst zien staan.

In ieder geval top dat je wil vragen of die tijd wat langer kan

Ow, dit komt hieruit voort:

Zo, en nu verder!


die verdwijnen dan ook
  woensdag 3 december 2003 @ 12:31:42 #187
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_15113321
quote:
Op woensdag 3 december 2003 11:21 schreef Calais het volgende:
Een luid gekraak verteld dat er een aantal botten gesnuifeld zijn.

Kan iemand gesnuifeld veranderen in gesneuveld. Het staat wel erg dom zo.

* Zich diep schaamt


Ik vond het anders best wel een leuk woord....
Maar goed: "uw wens is mijn bevel" !!!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  woensdag 3 december 2003 @ 12:37:55 #188
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15113467
quote:
Op woensdag 3 december 2003 11:08 schreef Werik het volgende:
Hoe doen ze het bij bijvoorbeeld Onzin en V&A dan, want daar heb ik bijvoorbeeld nog nooit een topic met een slotje in de lijst zien staan.

In ieder geval top dat je wil vragen of die tijd wat langer kan

Ow, dit komt hieruit voort:

Zo, en nu verder!


In ONZ en V&A worden gesloten topics niet weergegeven. Lijkt me hier dan weer minder handig eigenlijk
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  woensdag 3 december 2003 @ 12:43:23 #189
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15113609
Het is nu verlengd naar 21 dagen Betekend ook dat er meer slotjes staan natuurlijk maarja, die staan daar mooi, moet je gewoon niet te ver naar beneden scrollen
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_15114635
quote:
Op woensdag 3 december 2003 12:43 schreef Dagobert het volgende:
Het is nu verlengd naar 21 dagen Betekend ook dat er meer slotjes staan natuurlijk maarja, die staan daar mooi, moet je gewoon niet te ver naar beneden scrollen
Top
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_15165759
De grote zwarte toren met onweer

Gaarne beoordeling of deze open blijft?

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 5 december 2003 @ 08:13:45 #192
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15165778
Ik laat hme voorlopitg ff open, met een vriendelijk verzoek aan AirRaid om niet te gaan reageren in het topic want daar verpest je een topic mee
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_15182516
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 08:13 schreef Dagobert het volgende:
Ik laat hme voorlopitg ff open, met een vriendelijk verzoek aan AirRaid om niet te gaan reageren in het topic want daar verpest je een topic mee
Deze keer gaat het lukken!

mag die weer open? en waarom moest hij dicht?

De oplossing was nog niet gegeven...

And then there were syntax-errors
pi_15183286
Trouwens, zoiezo worden mijn topics gesloten zonder een kans te krijgen het is echt niet de bedoeling om hier te gaan zitten kloten. Dat laatste topic bijvoorbeeld is gewoon een manier om een raadsel te laten oplossen. Iets wat in fantasy aan de orde vd dag is en wat ik in dnd erg leuk vind. Dat ik er een verhaaltje omheen verzin met een vernietiging vh eiland is alleen voor de sfeer/om mensen aan te moedigen om te posten.
Beetje kansloos dat ik het nu uitleg want dan wordt dat effect dus teniet gedaan.
And then there were syntax-errors
pi_15184784
Het is de bedoeling dat je je inpast in het eiland en dat betekent dus niet dat je meteen moet gaan dreigen met de vernietiging van het eiland. Er zijn vast wel meer manieren om je goed in te passen in het eiland, zolang je het eiland maar niet:
  • vernietigd
  • veroverd
  • of anderszins om zeep helpt

En zolang je maar niet inbreekt in verhaallijnen en deze dusdanig verstoord dat er niets meer van over blijft. Het is de bedoeling dat je de huidige en oudere eilandbewoners respecteert.
pi_15194273
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:24 schreef TheScienceMan het volgende:
Het is de bedoeling dat je je inpast in het eiland en dat betekent dus niet dat je meteen moet gaan dreigen met de vernietiging van het eiland. Er zijn vast wel meer manieren om je goed in te passen in het eiland, zolang je het eiland maar niet:
  • vernietigd
  • veroverd
  • of anderszins om zeep helpt

En zolang je maar niet inbreekt in verhaallijnen en deze dusdanig verstoord dat er niets meer van over blijft. Het is de bedoeling dat je de huidige en oudere eilandbewoners respecteert.
Dit past in de rol. wat moet je als evil mastermind dan dreigen? moet iedereen hier maar lief en dromerig enzo zijn? zoetsappige bende is het dan maar. In een echt fantasyverhaal HOORT een evil karikatuur.

****Ookal zal deze steeds het onderspit delven.****

Graag een reactie van een moderator ipv een moraalridder.

Ondertussen is het vrij om te kijken hoe iemand als ik nu leef in de De grote zwarte toren met onweer

[Dit bericht is gewijzigd door UberPhreak op 06-12-2003 10:58]

And then there were syntax-errors
  zaterdag 6 december 2003 @ 12:50:41 #197
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_15196095
evil personen genoeg op het eiland hoor maar vernietigen/willen doen is niet ok!
pi_15197166
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:50 schreef Magneet het volgende:
evil personen genoeg op het eiland hoor maar vernietigen/willen doen is niet ok!
Lees jij mijn reactie wel?
And then there were syntax-errors
pi_15197675
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 10:42 schreef UberPhreak het volgende:

[..]

Dit past in de rol. wat moet je als evil mastermind dan dreigen? moet iedereen hier maar lief en dromerig enzo zijn? zoetsappige bende is het dan maar. In een echt fantasyverhaal HOORT een evil karikatuur.

****Ookal zal deze steeds het onderspit delven.****

Graag een reactie van een moderator ipv een moraalridder.

Ondertussen is het vrij om te kijken hoe iemand als ik nu leef in de De grote zwarte toren met onweer


Ik zeg niet dat alles zoetsappig moet zijn, maar je moet alleen niet teveel willen (zoals bijvoorbeeld het vernietigen van het eiland). Evil mag natuurlijk best.
Dus lees jij mijn reactie wel goed?
pi_15199066
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 14:20 schreef TheScienceMan het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat alles zoetsappig moet zijn, maar je moet alleen niet teveel willen (zoals bijvoorbeeld het vernietigen van het eiland). Evil mag natuurlijk best.
Dus lees jij mijn reactie wel goed?


Ik zeg toch dat het ZOIEZO nooit zal lukken? denk aan de slechterik uit teddy ruxspin
And then there were syntax-errors
pi_15205151
UberPhreak als je nou gewoon een topic opent zoals de toren ,maar in plaats van meteen het eiland te willen veroveren eerst rustig aan beginnen vorm eerst een legertje ofzo of post eerst op de fantasy manier in de andere fantasytopics zodat je daar aanhangers kunt krijgen en daarna pas eens wilt proberen om het eiland te veroveren zodat de 'goede' ook kunnen posten om het te verhinderen.
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:00:41 #202
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_15207304
Hmmmmmmmmmmmmmm...
Dus ik mag hier niet de moraalridder uit gaan hangen?

Maar goed: UberPhreak.

Persoonlijk heb ik er helemaal geen problemen mee dat er zich een "evil character" op het Eiland vestigt en als dat karakter ook nog eens de ongezonde gedachte erop na houdt dat hij het Eiland wil gaan vernietigen: be my guest! Máár: vergeet niet het verschil tussen willen en doen. We hebben hier niet veel regels, maar de regels die er zijn, zijn wel erg strikt. "Godmodding" is ten strengste verboden!! Een bestaand gebouw vernietigen kan alleen met toestemming van de eigenaar!! (wat er dus op neer komt dat alleen de eigenaar van een gebouw kan schrijven dat het vernietigd wordt). Verder moet je er wel rekening mee houden dat het best een tijd (en veel schrijftalent van jezelf) zal kosten om een mooi lopend verhaal op te zetten. Veel "personages" op het Eiland zitten al in een verhaal verwikkeld en kunnen niet van het ene op het andere moment daaruit verdwijnen om met jou "mee te spelen". Of er moeten "nieuwe users" het Eiland weten te vinden, natuurlijk.

Verder nog een tip: als er een "off topic" post in je verhaal staat, reageer er dan niet op. Plaats even een melding hier in het klachtenbureau. Een enkele reaktie kan nog wel eens "spontaan verdwijnen", maar een heel topic leeg-editten? Liever niet!

Meer vragen? Stel ze hier, of mail, msn, icq, irc, postduif....

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_15221862
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:27 schreef UberPhreak het volgende:
Trouwens, zoiezo worden mijn topics gesloten zonder een kans te krijgen het is echt niet de bedoeling om hier te gaan zitten kloten. Dat laatste topic bijvoorbeeld is gewoon een manier om een raadsel te laten oplossen. Iets wat in fantasy aan de orde vd dag is en wat ik in dnd erg leuk vind. Dat ik er een verhaaltje omheen verzin met een vernietiging vh eiland is alleen voor de sfeer/om mensen aan te moedigen om te posten.
Beetje kansloos dat ik het nu uitleg want dan wordt dat effect dus teniet gedaan.
Zonder iets af te willen doen aan de wijze woorden van Phoenixx.....

UberPhreak..... je moet beseffen, dat een goed rollenspel (in ultimo) gebaseerd is op wederzijds respect/vertrouwen.....
Als je zomaar komt binnenvallen (mede gelet op ervaringen uit het verleden), leidt dat in eerste instantie tot wantrouwen, en sluiten van topics.... Ik bespeurde in jouw post een zekere teleurstelling, vandaar mijn reactie.
Laat je er niet door weerhouden!!! Je hebt je bedoelingen nu duidelijk gemaakt......Keep up the evil work......

was getekend..... "een lurker pur sang"

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  zondag 7 december 2003 @ 19:30:47 #204
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15229141
*gemaild heeft*

*kans geeft*

*zwaait naar de lurker *

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_15229198
*Kans met beide handen aangrijpt*

*Kijkt naard e reacties op RED het FOK!eiland!*

And then there were syntax-errors
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:47:32 #206
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15270659
Alvast een hint voor de FC Fok!Cafe-ers: PG is voor slowchat en er komt geen reeks bij
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_15273419
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:47 schreef Dagobert het volgende:
Alvast een hint voor de FC Fok!Cafe-ers: PG is voor slowchat en er komt geen reeks bij
FC Fok!-kantine 't Ballenhok
FC Fok!-kantine 't Ballenhok (2)

dit zijn de voorgangers

  dinsdag 9 december 2003 @ 17:33:31 #208
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15279188
Ja ik had ze gezien, maar just in case
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  woensdag 10 december 2003 @ 07:00:14 #209
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15293747
Ik ben het er niet mee eens dat mijn topic is gesloten, ik zie niet in wat de bezwaren ertegen zijn

Over PG, dat is voor vluchtige en snelle babbels die lang niet iedereen naleest,
niet handig dus om zo'n lijst in te plaatsen

Over FTR daar kom ik nooit en andere eilanders zie ik er ook zelden,
ik wilde een Fokeiland LIjst maken en niet een FTR-mensen lijst

Wie behalve Dagobert heeft er in godsnaam bezwaar tegen dat zo'n topic op het eiland staat?!

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_15294382
quote:
Op woensdag 10 december 2003 07:00 schreef Faat het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat mijn topic is gesloten, ik zie niet in wat de bezwaren ertegen zijn

Over PG, dat is voor vluchtige en snelle babbels die lang niet iedereen naleest,
niet handig dus om zo'n lijst in te plaatsen

Over FTR daar kom ik nooit en andere eilanders zie ik er ook zelden,
ik wilde een Fokeiland LIjst maken en niet een FTR-mensen lijst

Wie behalve Dagobert heeft er in godsnaam bezwaar tegen dat zo'n topic op het eiland staat?!


Ik steun je Faat, steek je er gvd veel tijd in met turven en het maken van zo'n lijst gooien ze hem op slot
pi_15297119
hang die lijst gewoon in moviewars op dat is toch de plek waar ieder Fok!Eilandse filmfreak kwam komt
pi_15302013
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:21 schreef AirRaid het volgende:
hang die lijst gewoon in moviewars op dat is toch de plek waar ieder Fok!Eilandse filmfreak kwam komt
Goed idee hoor airraid maar....

het punt is net dat daar bijna niemand komtmijn eigen schuld of dat het er een periode erg druk is en dan weer niemand komt...

pi_15302965
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:16 schreef joda het volgende:

[..]

Goed idee hoor airraid maar....

het punt is net dat daar bijna niemand komtmijn eigen schuld of dat het er een periode erg druk is en dan weer niemand komt...


ja maar misschien dat er dan weer nieuw leven in geblazen wordt, het nieuwe topic loopt voor alsnog ook niet
  woensdag 10 december 2003 @ 17:40:41 #214
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15307247
Ik snap niet wat zo'n lijst toevoegd aan het eiland behalve iets dat totaal niet met het verhalen idee van doen heeft. Zoiets als Joda nu gebakken heeft is toch veel eilandser?

Het eiland is in de eerste plaats een forum voor het leven op het eiland en draait dus om de eilandcharacters met hun eilandbelevingen. PG en de tavern (en in zekere zin het boekentopic) zijn daar de uitzondering op, dat is de plek waar we buiten onze eilandrollen praten.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_15445052
GRRRRRR PDD :(

hoort volgens mij niet op Eiland

  dinsdag 16 december 2003 @ 00:27:13 #216
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15445427
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:10 schreef Bartoli het volgende:
GRRRRRR PDD :(

hoort volgens mij niet op Eiland


*dicht*
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_15445449
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:27 schreef Dagobert het volgende:

[..]

*dicht*


hij is weer geopend
pi_15445474
.
Huilie's .
.
  zondag 21 december 2003 @ 19:12:12 #219
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_15588265
Waar is "Faats-blokje" ergens... gastslot gezet en meteen mijn belofte verbroken
  zondag 21 december 2003 @ 21:25:26 #220
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15592203
*goed keurt*

*tas pakt*

*zon opzoekt*

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  maandag 22 december 2003 @ 08:54:07 #221
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15601749
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:12 schreef Magneet het volgende:
Waar is "Faats-blokje" ergens... gastslot gezet en meteen mijn belofte verbroken
Het is dat ik het met je eens ben dat dat topic van mij niet had gehoeven en best wel
bagger was, maar ik blijf het een ziekelijke neiging van je vinden dat je een paar dagen
nadat je zegt dat je op het eiland echt geen slotjes gaat plaatsen het nu al niet kan laten.

Met mensen zoals jij kunnen Dago en Phoentje wel permanent op vakantie gaan.

Waar komt die absurde drang om iedereen hier op de regels te wijzen en het liefst zelf de boel
te corrigeren vandaan Magneet? Dit heeft niets te maken met al dan niet slecht in je vel zitten,
dit is gewoon ik-wil-de-baas-spelen-en-andere-users-graag-op-de vingers-tikken gedrag

Of nee wacht, je wil graag een vermelding in het meest walgelijke topic uit de
geschiedenis van Fok, het-deze-user-verdient-een-schouderklopje-kots-topic

Ik neem me bij deze voor dat als mijn naam ooit in dat topic tussen de moderne
NSB-ers komt te staan, ik acuut mijn biezen pak en nooit meer op fok kom

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_15601878
quote:
Op maandag 22 december 2003 08:54 schreef Faat het volgende:

Ik neem me bij deze voor dat als mijn naam ooit in dat topic tussen de moderne
NSB-ers komt te staan, ik acuut mijn biezen pak en nooit meer op fok kom


Als ik erin kon posten, dan stond jou naam er nu een keer of 10 in
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 22 december 2003 @ 09:09:59 #223
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15601905
quote:
Op maandag 22 december 2003 09:07 schreef vosss het volgende:
Als ik erin kon posten, dan stond jou naam er nu een keer of 10 in
Gadverdamme, kom je hier nu ook al om te kijken of er nog stoute usertjes op je lijstje
geplaatst kunnen worden. Ga lekker samen met Magneet buiten knikkeren ofzo
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 22 december 2003 @ 10:05:46 #224
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_15602576
quote:
Op maandag 22 december 2003 08:54 schreef Faat het volgende:

[..]

Het is dat ik het met je eens ben dat dat topic van mij niet had gehoeven en best wel
bagger was, maar ik blijf het een ziekelijke neiging van je vinden dat je een paar dagen
nadat je zegt dat je op het eiland echt geen slotjes gaat plaatsen het nu al niet kan laten.

Met mensen zoals jij kunnen Dago en Phoentje wel permanent op vakantie gaan.

Waar komt die absurde drang om iedereen hier op de regels te wijzen en het liefst zelf de boel
te corrigeren vandaan Magneet? Dit heeft niets te maken met al dan niet slecht in je vel zitten,
dit is gewoon ik-wil-de-baas-spelen-en-andere-users-graag-op-de vingers-tikken gedrag

Of nee wacht, je wil graag een vermelding in het meest walgelijke topic uit de
geschiedenis van Fok, het-deze-user-verdient-een-schouderklopje-kots-topic

Ik neem me bij deze voor dat als mijn naam ooit in dat topic tussen de moderne
NSB-ers komt te staan, ik acuut mijn biezen pak en nooit meer op fok kom


Faatje,
Ik heb eerst op irc gekeken of Phoen er was (want dago was er niet vanwege de meet waar ik net vandaan kwam en hij nog op de weg terug moest zijn.) Ook Phoen was er niet dus heb ik het even gedaan. En dit heeft inderdaad niks met in het vel zitten te maken noch met het feit dat ik nu mod ben, als je mijn postgedrag in het verleden dus voor dat ik mod werd bekijkt zal je zien dat ik toen precies hetzelfde reageerde als ik nu gedaan heb ook mbt. tot waar we het laatst op icq overhadden. Ik ben qua persoonlijkheid echt niet opeens veranderd hoor sinds ik blauw ben.

En nu ga ik weer werken, paar dagen ziek zijn levert een flinke stapel werk op

  maandag 22 december 2003 @ 10:13:51 #225
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15602687
Wat een keurig postje Magneet en zo netjes verwoord ook

Iedereen die blauw is geworden is trouwens wel degelijk veranderd

Je kunt er geen ruzie meer mee schoppen, ze komen allemaal met correcte
antwoorden uit angst dat ze anders gekort worden op hun royale modsalarissen

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 22 december 2003 @ 13:43:58 #226
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_15608068
quote:
Op maandag 22 december 2003 10:13 schreef Faat het volgende:
Wat een keurig postje Magneet en zo netjes verwoord ook

Iedereen die blauw is geworden is trouwens wel degelijk veranderd

Je kunt er geen ruzie meer mee schoppen, ze komen allemaal met correcte
antwoorden uit angst dat ze anders gekort worden op hun royale modsalarissen


Rustig maar Faat...
Ik heb Magneet al even meegenomen naar Juno's keldertje en hem de "do's and don'ts" op het Eiland erin geramd!
Hij is nu weer helemaal liev!!

Of misschien vond 'ie het wel lekker en dan is het einde zoek natuurlijk...

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  maandag 22 december 2003 @ 14:07:51 #227
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_15608865
quote:
Op maandag 22 december 2003 13:43 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Rustig maar Faat...
Ik heb Magneet al even meegenomen naar Juno's keldertje en hem de "do's and don'ts" op het Eiland erin geramd!
Hij is nu weer helemaal liev!!

Of misschien vond 'ie het wel lekker en dan is het einde zoek natuurlijk...


auw inderdaad ja

ik heb dat mailtje trouwens nog steeds niet gehad, beetje vaag andere op me fokmeel heb ik intussen wel gehad

pi_15610323
Elfenbos

Kan die laatste reactie verwijderd verworden.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 22 december 2003 @ 15:10:17 #229
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15610777
quote:
Op maandag 22 december 2003 13:43 schreef Phoenixx het volgende:
Rustig maar Faat...
* Rustgevende woorden van Phoentje op zich in laat werken

Oké, gelukt

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 22 december 2003 @ 16:04:41 #230
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_15612416
quote:
Op maandag 22 december 2003 14:57 schreef Werik het volgende:
Elfenbos

Kan die laatste reactie verwijderd verworden.


Ik heb 'm even ge-edit.
Dat weet [betreffende user] ook waaróm die eerste post "spontaan was verdwenen". Uiteraard zal die post tzt ook wel een beetje "in het niks oplossen", maar voorlopig zal je het er even mee moeten doen - sorry
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_15614062
Mag ik je erop wijzen dat hij daarna in onzin een topic heeft geopend met waarom zijn post weggehaald is en aangezien hij het met een knipoog post zal hij ook dondersgoed weten waarom zijn eerdere post is weggehaald.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 22 december 2003 @ 21:21:04 #232
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_15621045
quote:
Op maandag 22 december 2003 17:02 schreef Werik het volgende:
Mag ik je erop wijzen dat hij daarna in onzin een topic heeft geopend met waarom zijn post weggehaald is en aangezien hij het met een knipoog post zal hij ook dondersgoed weten waarom zijn eerdere post is weggehaald.
Ja meester.
Moet ik nu in de hoek gaan staan?
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_15622235
quote:
Op maandag 22 december 2003 21:21 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Ja meester.
Moet ik nu in de hoek gaan staan?


* Zweep pakt

Nou

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_15631797
Elfenbos

Die eikel kan geloof ik geen respect opbrengen voor andermans topics.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  dinsdag 23 december 2003 @ 10:32:15 #235
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_15632167
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 10:14 schreef Werik het volgende:
Elfenbos

Die eikel kan geloof ik geen respect opbrengen voor andermans topics.


Begint inderdaad irritant te worden
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_15632248
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 10:32 schreef Amethist het volgende:

[..]

Begint inderdaad irritant te worden


zekers
  dinsdag 23 december 2003 @ 14:47:25 #237
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_15639589
Ja, ja, ja... Ik kan dan misschien een beetje toveren - maar niet heksen!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_15686337
en weer zo k** post in een topic waar het niet hoort

vertel me je verhaal

phoenixx

pi_15686362
Prettig Gesprek 258 ~ It's Christmis time ~

kan iemand de spelfout effe uit de topictel halen mis moet mas zijn

  donderdag 25 december 2003 @ 10:04:48 #240
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_15689256
FF 2 onzinige topickicks van raging_bull ( waarvoor hij ook gebanned is ) weggehaald waardoor die topics weer in de vergetelheid verdwenen zijn Dir andere doe ik niks aan omdat daar misschien consequenties aanverbonden moeten worden

edit : wel alvast de note gezet zodat hij het niet meer kan editten

[Dit bericht is gewijzigd door Magneet op 25-12-2003 10:13]

pi_15698795
kunnen de latste 3 posts hier verwijderd worden

vertel me je verhaal

  donderdag 25 december 2003 @ 18:57:39 #242
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_15698955
Is al doorgegeven hiero en per icq Airraid, ik verwacht niet dat het op dit moment superstorend werkt dat er niet meer daar gepost kan worden, phoenixx of dago zullen het later wel weghalen.
pi_15698984
quote:
Op donderdag 25 december 2003 18:57 schreef Magneet het volgende:
Is al doorgegeven hiero en per icq Airraid, ik verwacht niet dat het op dit moment superstorend werkt dat er niet meer daar gepost kan worden, phoenixx of dago zullen het later wel weghalen.

Magneet 4 president

  vrijdag 26 december 2003 @ 00:14:53 #244
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_15707636
Topic is opgeschoond.
Magneet: bedankt voor de hulp!

En aan een ieder die zich aangesproken voelt: hoe er nou potverdriedubbeltjes eens mee op om in [betreffend topic] op off-topic posts te reageren!! Dank u!!

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  vrijdag 2 januari 2004 @ 16:39:39 #245
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15903054
*terug van vakantie*

*tas ligt in Parijs*

*tijd om uit te rusten en bij te lezen*

*ja dankje voor de welkom terug, maar dat hoeft niet in dit topic *

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_15947823
Tegen Beter Weten in.........

beste Mods van 't Eiland...... Voor het eerst (en voor het laatst), kom ik uit mijn grot, om mijn beklag te doen. De enige reden daarvoor is natuurlijk (narcistisch als ik ben), dat ik uiteindelijk mijn gelijk wil halen...........

Alhoewel óók ik me realiseer, dat Fok! een dictatuur is, itt hetgeen door het centrale bestuur wordt beleden, heb ik me mateloos gestoord aan het optreden van Cynix en Privat Ryan in het door hen ondersteunde topic op 't Eiland met de titel: "Ik Ben Dronken...." of iets dergelijks

U zult genoemd topic ongetwijfeld niet meer in de database aantreffen....
Na op 't Eiland te zijn gepost, werd het na mijn ingrijpen op kundige wijze verplaatst naar B&H, waar het vervolgens eveneens verdween, om in vergetelheid op te gaan......

Ongetwijfeld zullen de desbetreffende Mods, elke betrokkenhied danook (op lafhartige wijze) ontkennen.........

Vooralsnog ben ik echter gesterkt in mijn opvatting, dat een dergelijk gedrag van Mods kennelijk (als het maar laat genoeg ten toon wordt gespreid ) door de Admins als lollig wordt ervaren. Een Mod is kennelijk boven de geldende gedragscodes verheven........ (alsof ik dat niet wist )

grtz Dr. P. Zeurkous

[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit op 04-01-2004 10:01]

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_15948019
Topic has suddely reappeared on ONZ (vreemd )
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  zondag 4 januari 2004 @ 04:57:15 #248
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_15948118
Omnifit...

Toeval wil dat ik juist op het moment dat het betreffende topic - dat overduidelijk onderwerp was van een sportief wedstrijdje topictennis - op het Eiland landde, dit zag omdat ik op een verjaardag naast een mede-mod met ienieminie laptopje was neergeploft. Ik had hem daar even aangewezen waar hij het subforum "Fok!Eiland" kon vinden.

Daar zagen wij dus het betreffende topic en deze mede-mod bood toen heel sympathiek aan een gastslotje op te hangen. Helaas wandelde iemand juist op dat moment tegen het internetverbindingkabelding en werd de verbinding verbroken. Tegen de tijd dat dit euvel weer was verholpen was het topic reeds naar een ander forum gekaatst.

Zoals u dus ziet - zelfs als ik op verjaarsvisite ben houd ik om 4 uur in de ochtend het Eiland in de gaten!

Maar om op het fenomeen "topic voetbal" of "topic tennis" terug te komen: eens in de zoveel tijd willen mods wel eens "spelen" in plaats van almaar de "boeman/vrouw met de slotjes" te zijn. Een moderator is per slot van rekening ook maar een mens...

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  zondag 4 januari 2004 @ 05:00:02 #249
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15948127
quote:
Op zondag 4 januari 2004 04:57 schreef Phoenixx het volgende:
.....Zoals u dus ziet - zelfs als ik op verjaarsvisite ben houd ik om 4 uur in de ochtend het Eiland in de gaten!
That's pretty fucking scary
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_15950444
quote:
Op zondag 4 januari 2004 05:00 schreef Faat het volgende:

[..]

That's pretty fucking scary [afbeelding]


Phoentje is watching you
  zondag 4 januari 2004 @ 17:20:52 #251
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_15957722
quote:
Op zondag 4 januari 2004 12:35 schreef AirRaid het volgende:

[..]

Phoentje is watching you


Tja....
Moderator zijn is nu eenmaal meer dan je naam in een geil blauw kleurtje en pak-em-beet 10 extra knoppies op je scherm. Het brengt ook verplichtingen met zich mee. Zo kan het wel eens voorkomen dat je móet Fok!ken, ook al heb je daar geen zin in of tijd voor. De moderator is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op het hele forum en achter de schermen wordt ook nog het een-en-ander van je verlangt. Moderator zijn is niet alleen maar leuk en cewl. En als je pech hebt, is alle beloning die je ervoor krijgt een hoop gezeik via mail/msn/icq/etc.

Had je daar al over nagedacht toen je je sollicitatiemailtje schreef?

Let wel: ik heb het er allemaal graag voor over. Ik hou van Fok!

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_15988537
Ronin

de post van vosss kan wel weg
vosss was nog niet helemaal wakker

  maandag 5 januari 2004 @ 19:48:32 #253
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15989439
Wat al niet tot de mogelijkheden behoort he

MAar heb hem ff gedelete

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  vrijdag 9 januari 2004 @ 07:25:25 #254
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_16092048
even een gastslot gedoneerd en een andere opengelaten ter schoonmaking door dago/phoentje
pi_16238976
kan iemand die twee post van sloopuh verwijderen uit villa Faat ik vind ze daar niet thuishoren
  woensdag 14 januari 2004 @ 00:13:25 #256
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16239095
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 00:09 schreef Jan-jaap het volgende:
kan iemand die twee post van sloopuh verwijderen uit villa Faat ik vind ze daar niet thuishoren
Behoord theoretisch tot de mogelijkheden, maar ik laat ze lekker staan Iedereen zn kansje, ze zijn netjes richting eilandstijlachtig dus waarom niet?
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')