abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:15:07 #101
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12777948
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 09:57 schreef Magneet het volgende:
Kan er ook misschien iemand een leuk stuk voor de fp en evt. de weblog in elkaar bakken om ook daar wat te spammen voor het eiland?
Kan op de weblog wel "toevallig" eens wat typen in een stukje
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:15:10 #102
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12777951
eindelijk iemand die LD onder de duim kan houden maar welkom phoennix en nu maar hopen dat we er hier een grote levende actieve leuke spannende (freestyle) fantasyrijke interressante plaats van gaan maken
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:16:45 #103
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12777996
kunnen we niet een paar actieve mensen ook de status eiland-vet geven om aan te geven dat mensen ook bij hun aan de bel kunnen trekken ipv de mods of als ze het niet op het eiland willen doen?
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:19:34 #104
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_12778061
Welkom en succes Phoentje
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:21:14 #105
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12778084
Owja, ik moet nog wel steeds verhuizen he Voordat morgen het FB-topic vol staat met vragen waarom het roer niet helemaal is omgegooid enzo.

* Dagobert staakt bij deze trouwens werkzaamheden aan lopende projecten daar overleg met de nieuwe duo wenselijk is Eerste mail wordt aan gewerkt dus

pi_12778166
Als mijn kinderboerderij maar niet op de schop hoeft!!!!!!!!!
  Admin donderdag 28 augustus 2003 @ 11:25:06 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12778184
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:15 schreef Magneet het volgende:
eindelijk iemand die LD onder de duim kan houden maar welkom phoennix en nu maar hopen dat we er hier een grote levende actieve leuke spannende (freestyle) fantasyrijke interressante plaats van gaan maken
Duh, waarom denk je dat we Phoentje gekozen hebben?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12778205
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:16 schreef Magneet het volgende:
kunnen we niet een paar actieve mensen ook de status eiland-vet geven om aan te geven dat mensen ook bij hun aan de bel kunnen trekken ipv de mods of als ze het niet op het eiland willen doen?
Op zich een goed idee
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  Admin donderdag 28 augustus 2003 @ 11:26:28 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12778212
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:24 schreef inkie1010 het volgende:
Als mijn kinderboerderij maar niet op de schop hoeft!!!!!!!!!
neuh, waarom? Dieren op eiland zijn
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_12778243
Feli Phoenixx
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12778312
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:53 schreef ToBe het volgende:
Weet niet of dit een goede plek ervoor is, maar heb al heel lang een fantasy systeem in mijn hoofd (deels zelf verzonnen, deels gebaseerd op point based creation rpg's) wat ik een keer wil gaan uitwerken. Ideeen en input van anderen hierbij zou geweldig zijn.

Daarnaast zou het ook leuk zijn als er mensen die goed kunnen tekenen het grafisch wat opzouden kunnen leuken.

Het moet "open-source" worden, zodat iedereen het vrijelijk kan downloaden en gebruiken.

Misschien een leuk rpg projectje?

TOP! Bij deze op de lijst van te maken topics geplaatst.

Deze ben ik aan het tekenen voor mijn eigen site:

www.fantasycave.nl/images/Drakenschets2.jpg

Die zou eventueel wel gebruikt mogen worden als hij af is. Hij zit nu nog in de schetsfase.

Ik heb eventueel ook wel webspace beschikbaar.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_12778322
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

neuh, waarom? Dieren op eiland zijn

Whew!! gelukkig maar! Enne Phoenix gefeliciteerd!!!!!!
pi_12778347
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
pi_12778815
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:11 schreef Dagobert het volgende:
*tromroffel*

*grote gaap want ik moest zonodig om 10 uur mn bed al uit om te overleggen *

Vroeg noemt ie dat
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_12779198
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:44 schreef yvonne het volgende:
Nagelezen, klopt, excuus, ging van de verkeerde persoon uit
Het is ook nogal verwarrend.
Als medetopicschrijver mijn excuses voor het onnodig kwetsende aspekt van dat tweede gedicht.
Nough said.
And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
pi_12782176
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:15 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Kan op de weblog wel "toevallig" eens wat typen in een stukje

Dat zou een leuk idee zijn , Als het eiland wat meer op de rails is en iets overzichtelijker dan de bouwput die het nu is om dan zoiets te doen ..
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
pi_12784190
Hmmm, ik wil wel wat stukkies schrijven over wat er zoal te doen is op het eiland. Dit kan dan in het wegwijzertopic worden geplaatst eventueel.

Zoiets in de trand van:

Natuurlijk heeft het eiland ook zijn plaatselijke voetbalclub, de <link>FC Fok</link> Bij het <link>voorzitterskantoor</link> van de scienceman kan er eventueel over sponsoring en over de contracten van de spelers gesproken worden.

Natuurlijk ontbreekt er ook de nodige Fantasy niet op het eiland. We hebben een aantal kastelen die de moeite waard zijn om te bezoeken. Onder andere het <link> het kasteel van Lord Dreamer<link> Houdt wel rekeing mee dat men in sommige huizen, werelden en steden aparte regels erop nahoudt. Zo zijn er in <link>Schimmenwereld</link> slechts twee mogelijkheden om daar weer weg te komen. De <link>burcht der schaduwen</link> is alleen door ingewijden te vinden.

Na het inleidende stukje tekst zou je dan links naar de desbetreffende topics kunnen geven. En het is misschien handig om verschillende kopjes te bedenken. Zoals, Bedrijven en winkels. Fantasy, etc...

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  donderdag 28 augustus 2003 @ 16:59:59 #118
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12786602
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 15:29 schreef Werik het volgende:
Hmmm, ik wil wel wat stukkies schrijven over wat er zoal te doen is op het eiland. Dit kan dan in het wegwijzertopic worden geplaatst eventueel.

Zoiets in de trand van:

Natuurlijk heeft het eiland ook zijn plaatselijke voetbalclub, de <link>FC Fok</link> Bij het <link>voorzitterskantoor</link> van de scienceman kan er eventueel over sponsoring en over de contracten van de spelers gesproken worden.

Natuurlijk ontbreekt er ook de nodige Fantasy niet op het eiland. We hebben een aantal kastelen die de moeite waard zijn om te bezoeken. Onder andere het <link> het kasteel van Lord Dreamer<link> Houdt wel rekeing mee dat men in sommige huizen, werelden en steden aparte regels erop nahoudt. Zo zijn er in <link>Schimmenwereld</link> slechts twee mogelijkheden om daar weer weg te komen. De <link>burcht der schaduwen</link> is alleen door ingewijden te vinden.

Na het inleidende stukje tekst zou je dan links naar de desbetreffende topics kunnen geven. En het is misschien handig om verschillende kopjes te bedenken. Zoals, Bedrijven en winkels. Fantasy, etc...

Klinkt leuk (maar niet alles in natuurlijk ) denk dat het misschien wel een goed idee is om een beetje meer uitleg te geven.

Het enige lastige is (in welke vorm dan ook) hoe het netjes up to date blijft. Schrijft ieder wat over zn eigen opic? schrijft een iemand voor alles? Wordt er met een groepje overlegt wat er komt te staan. Dit soort dingen zijn namelijk wel erg beeldbepalend. Bij bv mij hotel is het redelijk duidelijk. Het is mijn hotel en dat ziet er in principe uit zoals ik dat zeg (zonder erg egoistisch over te komen etc ) maar bv het duistere bos vn Herne is voor iedereen net een beetje anders denk ik en daar zit niet een waarheid in. Wat dat betreft zou een schrijfgroep het handigst zijn, maar dat heeft weer een hoop communicatie nodig.

*ik denk ff verder*

pi_12787447
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:59 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Klinkt leuk (maar niet alles in natuurlijk ) denk dat het misschien wel een goed idee is om een beetje meer uitleg te geven.

Het enige lastige is (in welke vorm dan ook) hoe het netjes up to date blijft. Schrijft ieder wat over zn eigen opic? schrijft een iemand voor alles? Wordt er met een groepje overlegt wat er komt te staan. Dit soort dingen zijn namelijk wel erg beeldbepalend. Bij bv mij hotel is het redelijk duidelijk. Het is mijn hotel en dat ziet er in principe uit zoals ik dat zeg (zonder erg egoistisch over te komen etc ) maar bv het duistere bos vn Herne is voor iedereen net een beetje anders denk ik en daar zit niet een waarheid in. Wat dat betreft zou een schrijfgroep het handigst zijn, maar dat heeft weer een hoop communicatie nodig.

*ik denk ff verder*

Heb dit stukkie even snel in een pauzetje tussen mijn werk door in elkaar geflanst daarom dat "natuurlijk"

Wat ik al zei. Je kunt beginnen met een stukje waar je een mooi verhaaltje over een bepaald onderwerp waarbij je een aantal topics willekeurig beschrijft en dan vervolgens eventueel een opsomming van een aantal topics.

Denk dat er nog wel meer mensen te porren zijn om eventueel hier aan mee te werken. Ik maak ze zelf gewoon in kladblok en eventueel zou ik ze dan aan jou of phoenixx kunnen sturen zodat jullie het neer kunnen zetten waar je wilt.

Met andere woorden. De user(s) blijven updaten. Het enige wat de moderator dan aan dient te passen is de desbetreffende post. En dat is even copie/paste volgens mij.

Overigens moet communicatie geen probleem zijn. MSN, IRC, (tegenwoordig) ICQ, mail. lijkt mij dat iedereen bereikbaar genoeg is.

Admin vrijdag 29 augustus 2003 @ 08:37:39 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12800562
Ik hoor de hersentjes kraken, mooi

Jullie hebben nu iig weer 2 mods, Phoenixx is al mooi blauw geworden

Volgende week gaan Dago, Phoenixx en FA's netmeeten om spijkers met koppen te slaan.

Kleine tip,
probeer niet alles te vangen in een regeltjes stuk, niet alles is nl te vangen, freewheelen is o, zo leuk, geef aan wat de grenzen zijn en laat je fantasie de vrije loop, in fantasy en non fantasy.
Als er teveel regels zijn, zijn er zat lieve usertjes die eens lekker gaan zoeken naar dat ene regeltje dat nou net niet beschreven is

pi_12801881
Eventjes terug gedoken de geschiedenis in..
quote:
Op maandag 21 april 2003 00:07 schreef Lord Dreamer het volgende:

Het al dan niet aanbrengen van een scheiding tussen Fantasy en nonfantasy: Ik ben tegen een scheiding tussen fantasy en nonfantasy. De natuurlijke scheiding is leuk en perfect, je kan namelijk bv geen voetballende of patatetende mensen midden tussen een veldslag van orcs en ridders laten wandelen. Het is Monty Python niet

Wel ben ik van mening dat de normalen dagelijkse verhalen die er zijn interactief kunnen zijn tussen fantasy Sf en non fantasy posters, een ridder kan makkelijk met een aliën een biertje tappen en over voetbal babbel in de kroeg Alleen kan het niet als je midden in een verhaal zit. Verhalen is een appart verhaal die zijn gewoon gescheiden, waren ook al gescheiden, kijk maar de verhalen van de afgelopen tijd.

Maar voor de rest ben ik voor een gezellige interactiviteit tussen fantasy/fiction en nonfantasy/fiction. Een promoter van FC fok kan makkelijk bij m'n kasteel aankloppen (mits er geen belegering is of iets in die trand , dus niet in een verhaal hangt.) en vragen of z'n wanted voetballers poster opgehangen mag worden. zelfde geld voor bezoekers etc. het is gewoon een kwestie van lezen en een beetje aanvoelen of het wel of niet kan.

Ik ben erg blij dat de fantasy veel meer kans krijgt en dat de deur lekker open staat voor de fantasy. Maar laten we het niet overdrijven er komt geen harde splitsing tussen fantasy/fiction en non fiction. En ik wil het VTC terug na een dag lang hakken en slachten wil ik wel daar en biertje kunnen drinken

LD has spoken .

klein stukje over de site character pagina Het is helemaal niet uitgebreid, gewoon simpel voor de mensen die het willen
komt er niet meer op dan bv: Gebruikers / Kloon naam Character / Persoonlijkheid beschrijving Geschiedenis. en niets moet, het mag ..

----------------
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
Aangezien faat een vrije dag heeft en dus lekker actief is wil ik gaarne een verzoek tot haar richten. en het te maken heeft met het eiland

Lieve Faat , zou je het VTC weer kunnen heropenen en er nieuw leven in blazen Het was een centraal eiland ontmoetings punt.

En ja ziet hier het bewijs
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 07:35 schreef Faat het volgende:

[..]

Ha, ik zie dat het VTC weer terecht is

Zwengelen jullie hem verder maar aan, hij is voorlopig nog niet vol

Ik zie alleen in de openingspost dat alle plaatjes tussen het verhaaltje zijn uitgehaald,
die odulla is soms ook wel erg van de makkelijke

Wellicht kunnen we één dezer dagen even bomen over een hernieuwd VTC en een
nieuwe openingspost, voorlopig ben ik even aan het hangen in superbam's hangout.

Prettige dag allemaal

--------------

Ohw na weer een paar pagina's tekst gelezen te hebben , je moet wat op een vrijdag ochtend De eerste de beste mod of geen mod , al is het een FA of een Admin, die waagt om een suggestie te doen dat de naam van het eiland veranderd moet gaan worden lynch in persoonlijk

--------------

quote:
Op woensdag 23 april 2003 12:02 schreef HighLander het volgende:
effe compleet losse gedachten er dwars door heen, beetje inhakend op dat van lurky over die karakters enzo...
Verwerk je het fantasy aspect dan niet min of meer in een RPG achtige omgeving, ook leuk
Iets met opdrachten en dat soort zut, puzzels.
Zeg maar meer adventure dan simultaan een verhaallijn schrijven.
Beste Highlander, ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je idee hier weer in quote, als je het leest zou je de idee:en die je er over had of nog steeds hebt kunnen spuien ?? alvast bedankt.

---------------

quote:
Op donderdag 24 april 2003 09:56 schreef Atrimar het volgende:
Ik krijg maar niet getypt wat ik allemaal wil zeggen/ in de groep gooien/ blaten
Doe nog eens een poging

-----------------

quote:
Op zondag 27 april 2003 16:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
Idee:

Topics met discussies over werelden die in fantasy boeken voorkomen (je kan bijv. ellenlange discussies houden over Midden-Aarde, de wereld van Midkemia of de schijfwereld ?. of hoe je eigen intepreatatie van deze werelden is ?)

quote:
Op zondag 27 april 2003 16:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
De toekomst van het eiland, Eerst wat oudere idee die ik al eerder formuleerde.

Verhalen (losse/dan versamengestelde) de basis dus van het oude eiland - De standaard topics bv Goedenmorgen / Prettige gesprek (toch eiland nostalgie) alle twee de topics zijn namelijk eerste klas praat topics die een kleurrijke geschiedenis hebben en leuk zijn.

Gemeenschappelijke topics waar iedereen in kan posten zoals het vroegere VTC en de diverse middenstanders waar alles en iedereen hun inkopen kan doen zxowel fantasy fiction als irl verhalen posters.

- Role playing games, Wat eigenlijk de eiland verhalen al zijn
(Dungeons&Dragons etc meestal gebaseerd op de forgotten realms series)

- Landscape games bv Warhammer & Warhammer 40K en alle aanverwanten. discussie's er over etc.

- In principe dus alle fantasy/fiction gerelateerde onderwerpen kunnen op het eiland verzameld worden. Daarmee bouw je het eiland tot een fora gedeelte voor een breed publiek en trek je meer bezoekers.

-Maar ook de niet fantasy/fiction verhalen zoals ze er nu al zijn moeten op het eiland ook de basis vormen.

Ik ben van mening dat alleen een verbreding van de mogenlijkheden op het eiland het eiland weer meer flair kan brengen en voor een hogere aantrekkings kracht op users kan zorgen.
Dit zijn wat zaken die misschien wel meer charme op het eiland brengen en er voor zorgen dat het weer een actief lopend for a onderdeel wordt en blijft. Dit alles hangt natuurlijk wel af van de bereidheid van de users en moderators / Fa's , maar ja dat geldt voor elk forum.

Dit schreef ik agustus 2002 al in een mail en het was de basis van de integratie van meer zaken in het eiland om het populairder te maken.

Ik weet het dit stuk gaat erg lang worden .. sorrie .. maar toch is het allemaal weer erg actueel geworden

---------------

quote:
Op zondag 27 april 2003 16:51 schreef Magneet het volgende:
Maar een ander idee : zou het niet goed zijn om een topic te hebben waar nieuwe mensen op het eiland hun vragen kunnen stellen over hoe het allemaal in elkaar zit dus geen prettig gesprek waar zoiets al snel onder gesneeuw word maar meer een FAQ waar andere mensen ook terugpraten, denk dat op die manier de terughoudendheid om dit "wereldje" weggehaald kan worden.
Dit vond en vind ik nog steeds een uitstekend idee !

------------------

quote:
Op woensdag 30 juli 2003 19:55 schreef Dagobert het volgende:
Jah, zullen we volgende keer gewoon LD de FAQ laten schrijven?
Geldt dit nog steeds ->

------------------

Zow even wat door gespit .. en neer gezet .. De Moderatoren vragen om ideeën geef ze dan ideeën .. Aan het werk met dat blauwe spul

pi_12801891
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 08:37 schreef yvonne het volgende:
Ik hoor de hersentjes kraken, mooi

Jullie hebben nu iig weer 2 mods, Phoenixx is al mooi blauw geworden

Volgende week gaan Dago, Phoenixx en FA's netmeeten om spijkers met koppen te slaan.

JA Yvonne Werk aan de winkel voor je
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:28:14 #123
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_12804825
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:21 schreef Lord_Dreamer het volgende:
Eventjes terug gedoken de geschiedenis in..

[.... enorme lap tekst ....]

Zou je even een samenvatting kunnen mailen?
quote:
[..]

Geldt dit nog steeds ->

'tuurlijk schat... droom lekker verder!
quote:
Zow even wat door gespit .. en neer gezet .. De Moderatoren vragen om ideeën geef ze dan ideeën .. Aan het werk met dat blauwe spul
Maar je geen zorgen - Dagobert en ik zitten er bovenop!

Kom maar op jongens, gooi al je ideeën op tafel!!
Je kan me natuurlijk ook altijd ('s avonds!) per irc/icq/msn bereiken!!

Phoenixx

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_12805077
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:28 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Zou je even een samenvatting kunnen mailen?
[..]

Phoenixx

Dat is een samenvatting
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:40:14 #125
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_12805211
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:36 schreef Lord_Dreamer het volgende:

[..]

Dat is een samenvatting

Afgekeurd.
Terug naar notepad en opnieuw proberen.
Je hebt altijd de grootste waffel gehad hier op het Eiland, dus ik verwacht wel dat jij er het hardste je best voor doet!

PS: LD is de enige tegen wie ik streng ben hoor! Is een onderdeel van zijn cursus: "hoe word ik een lieve user".

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')