Misschien raden sommigen van jullie het al, ik ga stoppen als mod.
Nu willen jullie vast weten waarom. Mijn belangrijkste reden is dat het nu voelt als een verplichting om de AT steeds weer te f5en. Soms voel ik me schuldig als ik dat niet doe. Dat vind ik niet okay. Vandaar dat ik stop. Het modden en bijsturen vind ik nog steeds ontzettend leuk en travel blijft altijd en eeuwig mijn favoforum. Dat is dus het probleem niet. Het gevoel van het verplicht zijn om te fokken is dat wel. Ook op mijn werk, en daar heb ik eigenlijk wel wat beters te doen.
Daarbij komt dat ik er de hele maand september niet ben en ik vind dat Liejannuh en alle travellers recht hebben op een mod die er wel is. Op 1 september zijn we een jaar mod, dat vind ik wel een mooie datum om te stoppen. Dat komt ook goed uit met mijn vakantie
plannen.
Misschien dat ik over een jaar of zes nog eens solliciteer als Liejannuh er mee stopt.
Na 1 september zie ik jullie dus nog gewoon in travel, alleen heb ik dan een ander kleurtje.
O ja, er is een opvolger, die is keigaaf, maar wie dat is, moet ik eerst nog even in admin vertellen.
O ja 2, er komt een Thailand reisverslag natuurlijk.
quote:Ben ik het? ben ik het??
Op zondag 10 augustus 2003 12:20 schreef YPPY het volgende:
O ja, er is een opvolger, die is keigaaf, maar wie dat is, moet ik eerst nog even in admin vertellen.
Bedankt .
Maar Yp, het was fijn met je te modden en gelukkig waren we het altijd wel met elkaar eens!
Wanneer doen we de Yppy says goodbye to travel meet???
Postopkrikken voor modjes zeg maar.
Ze stopt met modden, niet met leven en ze dreigt zelfs met gewoon doorpostten op fok. Ik zie van dat hele gekwijl hier de noodzaak niet in.
Het is een beetje "jullie mogen me nog 1 keer aanraken want dan ben ik geen blauw meer (en daar gaat het om op fok)"
quote:1 x maar?
Op zondag 10 augustus 2003 17:27 schreef Furby het volgende:jullie mogen me nog 1 keer aanraken
.
quote:Mag het vaker dan?
Op zondag 10 augustus 2003 18:36 schreef Jarno het volgende:[..]
1 x maar?
.
quote:Welnee joh, ik ken zelfs mensen die 2 forums modden.
Op zondag 10 augustus 2003 19:32 schreef Golfen het volgende:
ik kan me voorstellen dat het toch veel tijd en inspanning kost allemaal!!
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 20:01 schreef Lucille het volgende:[..]
Welnee joh, ik ken zelfs mensen die 2 forums modden.
Prima hoe je TRV er samen met Liejannuh weer bovenop gekregen hebt na een roerige periode. En ook verder was je natuurlijk een prima modje.
Veel plezier met het weer wennen als 'gewone' user.
quote:Moet ik weer een nieuwe Mod vinden om de crewfora te kunnen lezen, en zo dichtbij zal ik die nooit meer vinden
Op zondag 10 augustus 2003 12:20 schreef YPPY het volgende:Misschien raden sommigen van jullie het al, ik ga stoppen als mod.
quote:Wist je niet dat Stranger duomod wordt op UVT? Dat is niet zo veel verder, ik kan alles dan wel doormailen anders?
Op maandag 11 augustus 2003 12:59 schreef DIGGER het volgende:[..]
Moet ik weer een nieuwe Mod vinden om de crewfora te kunnen lezen, en zo dichtbij zal ik die nooit meer vinden
En ik er nog veel interessants, want ik heb t/m 5 Augustus nog alles gesaved danwel geprint liggen dus...
quote:das best veel
Op maandag 11 augustus 2003 13:14 schreef DIGGER het volgende:
O da's wel een optie ja.En ik er nog veel interessants, want ik heb t/m 5 Augustus nog alles gesaved danwel geprint liggen dus...
quote:Volgende week krijg je nog een leuke rel!
O da's wel een optie ja.En ik er nog veel interessants, want ik heb t/m 5 Augustus nog alles gesaved danwel geprint liggen dus...
quote:Veel plezier met lezen
En Yppy, bedsankt voor je inzet !!!
Niet meer zulke berichtjes schrijven als mijn compu stuk is!
Eigenlijk helemaal niet zulke berichtjes schrijven...
Jammer hoor! Maar je blijft gewoon lekker doorposten neem ik aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |