grappig idee, een print samen met muziek uitbrengen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:02 schreef geelkuikentje het volgende:
Substrata 2.1 is uitgekomen in juni 2010.
Iemand al gedownload?
Kut dit had ik destijds moeten weten, die had ik willen hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:29 schreef timbob het volgende:
[..]
grappig idee, een print samen met muziek uitbrengen.
Het blijft ook een erg mooie foto. al zou ik 'm denkik niet op A3 willen, dan is het zo groot, en gaat het mysterie er een beetje vanaf
Thx!!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:03 schreef timbob het volgende:
Schopje...
Het nieuwe album van Biosphere: N-Plants staat in de luisterpaal van 3voor12
Nu maar hopen dat hij binnenkort nederland aandoet.. hij is wel aan het touren.
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Klinkt best goed. Eén keer gehoord nu.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:03 schreef timbob het volgende:
Schopje...
Track 4 (Ikata) en track 7 (Genkai) zijn zeer tof iig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:00 schreef Absurditeit het volgende:
Substrata maar weer eens opgezet. Binnenkort N-Plants eens checken.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:03 schreef timbob het volgende:
Schopje...
Ik heb hem weleens gezien, in Den Haag.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:03 schreef timbob het volgende:
Dit ja. Heb 'm met een paar vrienden gezien in België en dat was het wel zo'n beetje. Leuke visuals, maar je ziet 'm niet meer doen dan dat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens gezien, in Den Haag.
Hij zat op de grond achter z'n laptop, de muziek klonk nagenoeg hetzelfde als op cd, en er kwamen af en toe wat 'dromerige' beelden voorbij op een niet al te groot projectorscherm. Dat was het.
De live-ervaring voegde eigenlijk niks toe. Maar het kan leuk zijn voor fans die graag hun waardering voor de man willen laten blijken.
Ja ik vind m ook best goed. Niet z'n beste, maar best wel lekker. Op de bank liggen, in het donker, en dan wegspacen.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:41 schreef geelkuikentje het volgende:
N-Plants vind ik toch wel lekker klinken. Het is geen Substrata maar daar lijkt het ook helemaal niet op.
Nu lees ik net dat Biosphere komt in de P60.
Is het Moving Buildings Festival tof? Ik heb er nog nooit van gehoord...
Websites maken zulke rare keuzes soms als ze een liedje bij een artiest neerzetten...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:41 schreef geelkuikentje het volgende:
N-Plants vind ik toch wel lekker klinken. Het is geen Substrata maar daar lijkt het ook helemaal niet op.
Nu lees ik net dat Biosphere komt in de P60.
Is het Moving Buildings Festival tof? Ik heb er nog nooit van gehoord...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |