Een stuk of 10 fokkers komen aangelopen, allemaal met een stofzuiger bij zich. Een paar heeft ook verdeeldozen meegenomen, om voldoende stroomtoevoer te garanderen.
Ze melden zich bij de betreffende gelegenheid, bijvoorbeeld CoCo's in Amsterdam. Uiteraard is er een tafel gereserveerd voor het stofzuiger-genootschap, maar daar weet men op dat ogenblik nog niet wat dat inhoudt..
Ze komen binnen, stelle de stofzuigers op, sluiten ze aan op de verdeeldozen, en gaan zitten. Biertjes etc wordt besteld, de voorzitter opent de vergadering door zijn stofzuiger kort aan te zetten.
De overige stofzuigers worden dan ook even aangezet, een aantal seconden.
Begonnen wordt met het gezamelijk opzuigen, ter verhoging van de onderlinge verbondenheid, van een hoeveelheid daartoe meegebracht zand dat over de tafel verspreid werd.
Een agenda wordt doorgenomen, na afhandeling van ieder punt worden de stofzuigers weer even aangezet.
Als laatste wordt een kruimeldief ritueel in tweeen gezaagd.
Alleen al de blikken van de overige cafe-bezoekers maken dit de moeite waard! Dit moet dus wel in alle ernst geschieden.
Wie gaat er mee?
En let wel, dit is dus pure ernst, dit gaat gewoon echt gebeuren. let's create a trend Wat nou flashmobben, wij hebben de stofzuiger..
quote:scheitluis
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:34 schreef Stimodrol het volgende:
ik zie me al lopen, met mn stofzuiger de coco's in...![]()
quote:Uiteraard
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag een waterzuiger ook van de partij zijn?
quote:Cool, dan kunnen we drankjes van andere bezoekers opzuigen!
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:35 schreef iteejer het volgende:[..]
Uiteraard
quote:Denk je niet genoeg te hebben aan je eigen biertje?
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag een waterzuiger ook van de partij zijn?
quote:Eerst 50 cent geven, dan wordt de garp nog matiger
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Cool, dan kunnen we drankjes van andere bezoekers opzuigen!
quote:Ja maar het moet er nou es een keer grootschalig van komen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:36 schreef E.T. het volgende:
OMG
It's still alive!!
quote:dr zitten daar alleen maar Breezahsletjes hoor... Op die flesjes past je stofzuiger niet..
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:36 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Cool, dan kunnen we drankjes van andere bezoekers opzuigen!
quote:Je mag ook voor de kruimeldief zorgen denk ik
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:37 schreef Seborik het volgende:
Als je een stofzuiger te leen hebt, ben ik van de partij.
quote:Niet die breezertent, de echte op de Nieuwendijk.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:37 schreef Stimodrol het volgende:[..]
dr zitten daar alleen maar Breezahsletjes hoor... Op die flesjes past je stofzuiger niet..
quote:Een ralph inbar grap
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:36 schreef biggy1 het volgende:
Beetje matige "grap".
quote:
Op zondag 2 juni 2002 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Jullie zien, de mogelijkheden zijn legio!Naast het spiritueel rustgevend aspect van 200 stofzuigers welke vrolijk ronken, is er daarnaast natuurlijk ook het technische aspect. Gezellig onder het genot van een zuurtje (immer: daar wordt op gezogen) babbelen over rotors, traploosverstelbare zuigvermogens etc.!
Wanneer een en ander de grote vlucht neemt welke beide opperzuigers verwachten, dienen er ook regioleiders te komen. Deze zogenaamde Ridders in de Orde van den Nikkelen Zuigmond zullen wij uiteraard kiezen uit de leden van het eerste uur.
Meld je dus nu aan!
De eerste 4 aanmelding ontvangen een zwaar vergulde zakhanger!
quote:Misschien heb jij wel een verkeerde interpretatie van de term "minimal humor".
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:38 schreef iteejer het volgende:
De mensen die het concept 'minimal humor' niet snappen vallen wel gelijk door de mand
quote:Zolang mijn interpretatie van 'ontopic pls' nog maar wel klopt is er weinig aan de hand he..
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:39 schreef biggy1 het volgende:
Misschien heb jij wel een verkeerde interpretatie van de term "minimal humor".
hier zie ik ook nog wat oude aanmeldingen staan..
't wordt idd wel eens tijd om spijkers met koppen te gaan slaanopzuigen
quote:Ohw.. haha ik dacht al
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Niet die breezertent, de echte op de Nieuwendijk.
quote:Uiteraad. Die staan slechts in de weg, en lekken.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:39 schreef Seborik het volgende:
Stofzakken worden toch wel geweigerd, Iteejer?
quote:*telt*
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:41 schreef E.T. het volgende:
Meld u aan bij het stofzuiger-genootschaphier zie ik ook nog wat oude aanmeldingen staan..
Veel verder dan Iteejer (opperzuiger) Swets (opperzuiger) en Xenia (ere-zuiger) en een hoop wannabee zuigers kom ik niet
quote:Dat is ook weer waar. Maar er valt toch wel wat leukers te bedenken ? Ik geef deze actie weinig kans van slagen, volgens mij wordt je de tent uitgeflikkerd zodra je de eerste stofzuiger aanzet.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:41 schreef iteejer het volgende:[..]
Zolang mijn interpretatie van 'ontopic pls' nog maar wel klopt is er weinig aan de hand he..
quote:Jij snapt hem
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:41 schreef E.T. het volgende:
Meld u aan bij het stofzuiger-genootschaphier zie ik ook nog wat oude aanmeldingen staan..
quote:Hoewel met GEKOOKTE eieren gooien wel een extra dimensie toevoegd.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:43 schreef iteejer het volgende:[..]
Jij snapt hem
Hoog tijd zelfs.
Het eieren gooien hebben we nu wel gehad, tijd voor iets nieuws!
quote:Daar moet nog mee gegooid worden
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
opzuigen
quote:Dat op zich zou al een geweldige grap zijn.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:42 schreef biggy1 het volgende:
Dat is ook weer waar. Maar er valt toch wel wat leukers te bedenken ? Ik geef deze actie weinig kans van slagen, volgens mij wordt je de tent uitgeflikkerd zodra je de eerste stofzuiger aanzet.
quote:5 in het land materiaal!
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:46 schreef iteejer het volgende:[..]
Dat op zich zou al een geweldige grap zijn.
'Stofzuigergenootschap geweigerd in eetgelegenheid'. Stukje op de Frontpage ..;)
quote:alleen als je je
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:44 schreef E.T. het volgende:kom je vanavond hier stofzuigen, iteejer?
quote:Had ik al verteld dat ik een koelkast vol bier had en de WC verboden terrein is?
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:47 schreef iteejer het volgende:[..]
alleen als je je
kalender
laat hangen..
quote:he wat flauw... meteen voorwaarden eraan verbinden..
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:47 schreef iteejer het volgende:[..]
alleen als je je
kalender
laat hangen..
quote:En had ik al verteld dat die tafel het huis uit moet, anders kan ik niet goed stofzuigen?
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik al verteld dat ik een koelkast vol bier had en de WC verboden terrein is?
quote:We hebben een grote tuin
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:51 schreef iteejer het volgende:[..]
En had ik al verteld dat die tafel het huis uit moet, anders kan ik niet goed stofzuigen?
quote:stofzuigen met hindernissen
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:51 schreef iteejer het volgende:[..]
En had ik al verteld dat die tafel het huis uit moet, anders kan ik niet goed stofzuigen?
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:54 schreef E.T. het volgende:[..]
stofzuigen met hindernissen
quote:
Op zondag 2 juni 2002 12:44 schreef iteejer het volgende:
Ook zullen vaardigheidswedstrijden georganiseerd worden.Hinkelend zuigen, Zwemmend zuigen (alleen voor waterdichte exemplaren)
quote:Als je die tafel over je tuin zet, kunnen we wel in de schaduw zitten ja
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:
We hebben een grote tuin
quote:Precies, en bij gebrek aan airco....
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:58 schreef iteejer het volgende:[..]
Als je die tafel over je tuin zet, kunnen we wel in de schaduw zitten ja
quote:U gaat offopic
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Precies, en bij gebrek aan airco....
quote:Blazen... zuigen
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:02 schreef iteejer het volgende:[..]
U gaat offopic
1 pot nat
quote:Ik heb idd wel behoefte aan een pot nat ja
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Blazen... zuigen
1 pot nat
maar na as woensdag weet ik meer, dan heb ik alst goed is zelfs een paar mogelijkheden )
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:15 schreef iteejer het volgende:[..]
Ik heb idd wel behoefte aan een pot nat ja
een hele grote
eentje waar je in kan zwemmen...maar na as woensdag weet ik meer, dan heb ik alst goed is zelfs een paar mogelijkheden
)
De turbo getweakte superzuiger met lang snoer ligt klaar
Kruimeldiefjes lopen wel gevaar op zo'n meet hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb er twee; moet ik nu kiezen of mag ik ze allebei meenemen? En mag een lief klein kruimeldiefje ook mee?
Waar haal je dit topic zo plotseling vandaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Alicey het volgende:
Mijn stofzuiger is erg groot. Helpt er wel iemand met tillen?
Dit doe ik dankzij heimelijke contacten met de oprichter van het Stofzuigergenootschap.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waar haal je dit topic zo plotseling vandaan?
Ik ontken enige betrokkenheid aan het in de aandacht plaatsen van de stofzuiger in het algemeen en douchen met stofzuigers in het bijzonderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:23 schreef Alicey het volgende:
Dit doe ik dankzij heimelijke contacten met de oprichter van het Stofzuigergenootschap.
Ik hoop alleen dat onze stofzuigers niet elkaar de ogen uit gaan steken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik ontken enige betrokkenheid aan het in de aandacht plaatsen van de stofzuiger in het algemeen en douchen met stofzuigers in het bijzonder![]()
De mijne is rood, heeft twee knoppen en een electronisch regelbare zuigsnelheidquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
Ik hoop alleen dat onze stofzuigers niet elkaar de ogen uit gaan steken.
De mijne is grijs en lomp.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De mijne is rood, heeft twee knoppen en een electronisch regelbare zuigsnelheid![]()
Ik denk niet dat onze stofzuigers compatible zijn, maar wellicht geldt 'opposites attract' ook voor stofzuigersquote:
Als ze elkaar gaan zuigen schiet het echter ook niet op..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik denk niet dat onze stofzuigers compatible zijn, maar wellicht geldt 'opposites attract' ook voor stofzuigers
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:40 schreef Blinky het volgende:
Ik stel voor zaterdag in de Coco's, zo rond een uurtje of 21.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |