quote:Ik heb idd wel behoefte aan een pot nat ja
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Blazen... zuigen
1 pot nat
maar na as woensdag weet ik meer, dan heb ik alst goed is zelfs een paar mogelijkheden )
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:15 schreef iteejer het volgende:[..]
Ik heb idd wel behoefte aan een pot nat ja
een hele grote
eentje waar je in kan zwemmen...maar na as woensdag weet ik meer, dan heb ik alst goed is zelfs een paar mogelijkheden
)
De turbo getweakte superzuiger met lang snoer ligt klaar
Kruimeldiefjes lopen wel gevaar op zo'n meet hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb er twee; moet ik nu kiezen of mag ik ze allebei meenemen? En mag een lief klein kruimeldiefje ook mee?
Waar haal je dit topic zo plotseling vandaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Alicey het volgende:
Mijn stofzuiger is erg groot. Helpt er wel iemand met tillen?
Dit doe ik dankzij heimelijke contacten met de oprichter van het Stofzuigergenootschap.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waar haal je dit topic zo plotseling vandaan?
Ik ontken enige betrokkenheid aan het in de aandacht plaatsen van de stofzuiger in het algemeen en douchen met stofzuigers in het bijzonderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:23 schreef Alicey het volgende:
Dit doe ik dankzij heimelijke contacten met de oprichter van het Stofzuigergenootschap.
Ik hoop alleen dat onze stofzuigers niet elkaar de ogen uit gaan steken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik ontken enige betrokkenheid aan het in de aandacht plaatsen van de stofzuiger in het algemeen en douchen met stofzuigers in het bijzonder![]()
De mijne is rood, heeft twee knoppen en een electronisch regelbare zuigsnelheidquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
Ik hoop alleen dat onze stofzuigers niet elkaar de ogen uit gaan steken.
De mijne is grijs en lomp.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De mijne is rood, heeft twee knoppen en een electronisch regelbare zuigsnelheid![]()
Ik denk niet dat onze stofzuigers compatible zijn, maar wellicht geldt 'opposites attract' ook voor stofzuigersquote:
Als ze elkaar gaan zuigen schiet het echter ook niet op..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik denk niet dat onze stofzuigers compatible zijn, maar wellicht geldt 'opposites attract' ook voor stofzuigers
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:40 schreef Blinky het volgende:
Ik stel voor zaterdag in de Coco's, zo rond een uurtje of 21.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |