quote:Volgens mij ben ik helemaal niet bereikbaar op IR@fok.nl (als dat wel zo is: goed werk, Jorma, zoniet: maak daar werk van, Jorma) maar wel op I.R.Baboon@fok.nl.
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:07 schreef yvonne het volgende:
Als vervolg van deel 2
Jullie kunnen hier jullie commentaren geven over het modereren van General Chat... dat kan een slotje zijn waar je het niet mee eens bent, een verplaatsing, een verwijderde of geëditte reactie etc. etc.
Ook algemener commentaar over General Chat kan je hier kwijt, en wij zullen dan proberen zo snel mogelijk hier toelichting te geven.
We zijn ook bereikbaar op IR@fok.nl en sweek@fok.nl.
Feedbackhoeren: AstronautJones serieus nemen?
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:58 schreef Breuls het volgende:
Dit is niks voor FB
quote:Ik ben er ook niet heel tevreden mee. Maar het is al doorverwezen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:27 schreef calvobbes het volgende:
Is nu GC de vuilnisbak van Fok! geworden?Feedbackhoeren: AstronautJones serieus nemen?
[..]
quote:Dan mischien richting ONZ
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:31 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik ben er ook niet heel tevreden mee. Maar het is al doorverwezen.
Of mag ie daar niet meer komen
Edit: hij staat er nu
[Dit bericht is gewijzigd door Naj_Geetsrev op 09-08-2003 18:40]
quote:De bedoeling was mij totaal niet duidelijk. Mij niet alleen. En een toelichting van jouw kant kwam er ook al niet echt.
Op zondag 10 augustus 2003 20:17 schreef FluxC5 het volgende:
Waarom moet deze dicht?Deze dus:
quote:Internet deed het effe niet..
Op zondag 10 augustus 2003 20:17 schreef QyRoZ het volgende:[..]
De bedoeling was mij totaal niet duidelijk. Mij niet alleen. En een toelichting van jouw kant kwam er ook al niet echt.
De bedoeling is of iemand de usericon nog heeft van Raven. (die raaf)
Misschien heeft iemand hem nog in zijn ICQ/MSN lijst en kan die persoon dat aan hem vragen..
Het doel is om weer een Tijn&Raven icon te maken
quote:Mijn dank!
Op zondag 10 augustus 2003 20:21 schreef QyRoZ het volgende:
Opgeschoond en weer open.
Ik heb het geprobeerd maar hij wil niet echt ontopic meer........
quote:Is niet meer te redden inderdaad, en ik denk dat de TS al genoeg informatie heeft, dus hij gaat maar gewoon op slot.
Op maandag 11 augustus 2003 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Namen terroristenIk heb het geprobeerd maar hij wil niet echt ontopic meer........
edit
in dat topic oa het volgende
quote:
Door PhreaKie - maandag 11 augustus 2003 23:58Nee, jullie zijn harige beesten met aap factor 6
Wij staan bovenaan de keten, vergeet dat nooit vieze geitenneuker, Turken/Marokknanen zijn het smerigste volk op aarde, zelfs de homos en negers haten jullie. Nou dat moet dan wel heel wat over jullie zeggen, als zelfs zulk laag tuig zich beter voelt dan jullie.
Kan eigenlijk dicht en hier verder Demonstratie tegen 'politiegeweld' -deel 2-
quote:Aah, ik zag het zelf al, maar toch bedankt.
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:16 schreef Just-Dennis het volgende:
'De politie had gelijk' - nu @ MercatorpleinKan eigenlijk dicht en hier verder Demonstratie tegen 'politiegeweld' -deel 2-
dit topic wordt gesloten omdat het dubbel zou zijn, maar het topic waarvan het dubbel is heeft
1. een titel waaraan je niet kan opmaken waar het precies over gaat
2. enkel een linkje als openingspost
3. minder reacties dan het dubbeltopic.
Imho heeft dan het dubbeltopic van Static meer bestaansrecht.
quote:ook okee
Op zondag 17 augustus 2003 13:39 schreef sweek het volgende:
Ik gooi dat hele trieste topic gewoon dicht.... en de foto's zijn ook weggehaald.
Is traditie in die topics.
quote:Ik vind het een nergens op slaande traditie echt... ik laat al heel veel slowchat toe in die topics, maar terugvindposts vind ik wel erg overdreven. Als je echt iets te melden hebt, dan weet je dat topic echt wel te vinden hoor.
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:17 schreef static het volgende:
Waarom wordt mijn 'terugvindpost' compleet weggehaald uit dit topic: Laffer en Static Meet de Veghel Edition deel 2Is traditie in die topics.
Lijkt me wel zo netjes.
quote:We doen het al eeuwen
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:21 schreef sweek het volgende:[..]
Ik vind het een nergens op slaande traditie echt... ik laat al heel veel slowchat toe in die topics, maar terugvindposts vind ik wel erg overdreven. Als je echt iets te melden hebt, dan weet je dat topic echt wel te vinden hoor.
quote:Had ook gekunt, maar ik vind dit net zo goed werken hoor.
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:22 schreef static het volgende:
En dat kun je gewoon niet even melden via een edit oid?Lijkt me wel zo netjes.
Gewoon verhaal halen in het daarvoor dienende topic, werkt heel goed.
En hoe lang het al gebeurt lijkt me niks uit te maken? Er had al eerder ingegrepen kunnen worden misschien, maar ik vind de topics gewoon steeds meer slowchat worden, en het gaat steeds minder over de meeting zelf... dat ik nu pas "ingrijp" ja.
quote:Dan is er nog meer werk aan de winkel, die van Yvonne en Heatwave bijv.
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:21 schreef sweek het volgende:[..]
Ik vind het een nergens op slaande traditie echt... ik laat al heel veel slowchat toe in die topics, maar terugvindposts vind ik wel erg overdreven. Als je echt iets te melden hebt, dan weet je dat topic echt wel te vinden hoor.
quote:Een beetje slowchat vind ik ok, maar dit is een en al slowchat geworden... het is een slowchatreeks, en dat staan we toch niet meer toe op Fok! ? In onzin niet, maar dan gaan we dat toch ook niet in GC wel doen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:06 schreef shmoopy het volgende:[..]
Dan is er nog meer werk aan de winkel, die van Yvonne en Heatwave bijv.
Sweek, het topic gáát over de meeting en alles wat daarbij hoort, slowchat is onvermijdelijk, mensen mogen toch op elkaar reageren?
Het is gewoon echt een eindeloze reeks geworden en gaat bijna niet meer over de meeting zelf.
quote:Wat een goede beschrijving van de 30/40 topics sweek, maar het gaat hier om de organisatie van de laffer en static meet in veghel.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:09 schreef sweek het volgende:[..]
Een beetje slowchat vind ik ok, maar dit is een en al slowchat geworden... het is een slowchatreeks, en dat staan we toch niet meer toe op Fok! ? In onzin niet, maar dan gaan we dat toch ook niet in GC wel doen.
Het is gewoon echt een eindeloze reeks geworden en gaat bijna niet meer over de meeting zelf.
quote:30/40 topics is een andere zaak, heeft hier niks mee te maken... Daar ben ik ook niet zo voor hoor, maar die topics vind ik inhoudelijk nou toch nog wel wat beter dan deze.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:11 schreef Stranger het volgende:[..]
Wat een goede beschrijving van de 30/40 topics sweek, maar het gaat hier om de organisatie van de laffer en static meet in veghel.
Met daarbij zeggende dat ik een spontaan delete en move actie een hele verkeerde manier van modden vind in een topicreeks over een meeting die al zo lang loopt.
Je had ook gewoon even in het topic zelf kunnen melden dat je vind dat de slowchat iets minder moest worden.
En een *terugvindpost* is iets dat al jaren loopt omdat een topic dan lekker makkelijk in de name-search voorkomt. Dat je het zelf niet gebruikt is nog niet een reden om het te gaan deleten.
quote:Dan moet je die maar eens echt gaan lezen, er worden in sommige delen pagina's volgeluld met knufjes geven, melden hoe dronken ze nu alweer zijn enz enz.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:12 schreef sweek het volgende:[..]
30/40 topics is een andere zaak, heeft hier niks mee te maken... Daar ben ik ook niet zo voor hoor, maar die topics vind ik inhoudelijk nou toch nog wel wat beter dan deze.
quote:Dat weet ik, en ik denk er ook over naw om die te gaan sluiten hoor... Daar heb ik het ook al met hun zelf over gehad.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:14 schreef shmoopy het volgende:[..]
Dan moet je die maar eens echt gaan lezen, er worden in sommige delen pagina's volgeluld met knufjes geven, melden hoe dronken ze nu alweer zijn enz enz.
Inhoudelijk vind ik die Laffer / Static meettopics het dichtste aanleunen bij die onzinmeettopics, en die stonden ook gewoon in ONZ.
(ik ben trouwens even een kwartiertje weg, reageer zometeen weer.)
quote:Het probleem met dergelijke topics in Onzin is dat er opeens allemaal randdebielen uit het houtwerk komen om de boel te verpesten, en dan krijg je daar weer gezeik over.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:18 schreef sweek het volgende:[..]
Dat weet ik, en ik denk er ook over naw om die te gaan sluiten hoor... Daar heb ik het ook al met hun zelf over gehad.
Maar projecteren op een andere zaak lijkt me nu ook niet de bedoeling, het gaat hier over die Laffer/Staticmeettopics, en die zijn pure slowchat geworden... En horen wmb. dan beter thuis in ONZ.
Ik vind alle meetingtopics sowieso eigenlijk beter thuishoren in Onz, of het forum waarbij de meeting het dichtste aansluit. In GC zouden alleen meetingtopics over een specifieke zaak horen die in geen ander forum past vind ik.Inhoudelijk vind ik die Laffer / Static meettopics het dichtste aanleunen bij die onzinmeettopics, en die stonden ook gewoon in ONZ.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:12 schreef sweek het volgende:[..]
30/40 topics is een andere zaak, heeft hier niks mee te maken... Daar ben ik ook niet zo voor hoor, maar die topics vind ik inhoudelijk nou toch nog wel wat beter dan deze.
Wat een bewonderingswaardige onzin!
quote:Heb je die wel eens gelezen? Niets dan SC.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:16 schreef static het volgende:[..]
En die 30+ meuk dan? En die 'postcount' shit?
quote:Opeens een nieuwe policy ?
Ik vind alle meetingtopics sowieso eigenlijk beter thuishoren in Onz
quote:Reageer dan ook even op mijn post hierboven wil je...
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:18 schreef sweek het volgende:
(ik ben trouwens even een kwartiertje weg, reageer zometeen weer.)
quote:Precies, en daarom hoort het al vanaf dag 1 in GC,
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:20 schreef shmoopy het volgende:[..]
Het probleem met dergelijke topics in Onzin is dat er opeens allemaal randdebielen uit het houtwerk komen om de boel te verpesten, en dan krijg je daar weer gezeik over.
In GC hou je dat iig nog een beetje buiten de deur.
quote:Policy/Faq aangepast in de tussentijd?
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:18 schreef sweek het volgende:[..]
Ik vind alle meetingtopics sowieso eigenlijk beter thuishoren in Onz past vind ik.
Kom op zeg, jullie hebben zelfs een sticky verzameltopic.
quote:Poest jij je brilletje eens op huppelemuplletje
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:23 schreef shmoopy het volgende:
Sweekiepoepie, doe eens lief en zet 'm gezellig in GC?
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:23 schreef yvonne het volgende:
oftewel, ze blijven in GC.
quote:Oeps.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:25 schreef yvonne het volgende:[..]
Poest jij je brilletje eens op huppelemuplletje
quote:Daar staat hij al.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:23 schreef shmoopy het volgende:
Sweekiepoepie, doe eens lief en zet 'm gezellig in GC?
Edit: ik ben weer eens te laat.
quote:Dat probleem ken ik ja, en dat is al een hele tijd aanwezig in ONZ.... Maar dan moet zo'n topic niet gewoon in GC worden gezet... steeds meer mensen openen onzintopics in GC, omdat het in ONZ volgebaggerd wordt... hoe erg is het dan wel niet gesteld met ONZ? En moet het dan maar in GC kunnen? Nee, dan werk je aan ONZ lijkt me.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:20 schreef shmoopy het volgende:[..]
Het probleem met dergelijke topics in Onzin is dat er opeens allemaal randdebielen uit het houtwerk komen om de boel te verpesten, en dan krijg je daar weer gezeik over.
In GC hou je dat iig nog een beetje buiten de deur.
quote:Ik heb al wel eens gemeld dat ik het echt aan het verbaggeren vond hoor, en dat hielp nou niet echt...
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:13 schreef Knut het volgende:
*terugvindpost*
Met daarbij zeggende dat ik een spontaan delete en move actie een hele verkeerde manier van modden vind in een topicreeks over een meeting die al zo lang loopt.
Je had ook gewoon even in het topic zelf kunnen melden dat je vind dat de slowchat iets minder moest worden.
En een *terugvindpost* is iets dat al jaren loopt omdat een topic dan lekker makkelijk in de name-search voorkomt. Dat je het zelf niet gebruikt is nog niet een reden om het te gaan deleten.
En zie hierboven waarom ik zo'n terugvindpost niks vind... het voegt niks toe, en als je wel iets toe te voegen hebt aan een topic dan neem je wel even de moeite naar GC te browsen, en de crtl + f 'en op de naam Laffer... zo'n topic is ontzettend makkelijk terug te vinden.
Zoek eens op meeting in GC.
quote:Ze staan wel mensen in de weg, behoeven wel moderatie (ieder topic moet sowieso nagelezen worden toch? Wie weet wat er ander gebeurt.. het kan altijd fout gaan), vervuilen GC wel... kan ik je melden naar aanleiding van wat ik vind en wat een aantal andere GC users vinden.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:23 schreef yvonne het volgende:[..]
users beleven er plezier aan, ze staan niemand in de weg, behoeven zero moderatie, hoeven nieteens gelezen te worden,. vervuilen GC niet,
oftewel, ze blijven in GC.
quote:Wat wil je zeggen?
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:43 schreef yvonne het volgende:
Tip:Zoek eens op meeting in GC.
quote:Hoevee MODjes en FAtjes zijn er aanwezig in het laffer en static topic? Stuk of 10?
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:44 schreef sweek het volgende:[..]
Ze staan wel mensen in de weg, behoeven wel moderatie (ieder topic moet sowieso nagelezen worden toch? Wie weet wat er ander gebeurt.. het kan altijd fout gaan), vervuilen GC wel... kan ik je melden naar aanleiding van wat ik vind en wat een aantal andere GC users vinden.
quote:Ja hoor, ik haal het topic nu ook niet weg ofzo, ik geef alleen ook mijn eigen mening en ik trek m'n conclusies hieruit.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:47 schreef Knut het volgende:
sweek ?
Je weet dat FA's moderators overrulen ?
quote:Hoeveel topics is dat geleden ?
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:42 schreef sweek het volgende:
Ik heb al wel eens gemeld dat ik het echt aan het verbaggeren vond hoor, en dat hielp nou niet echt...
quote:Veel ja, maar ze heeft het over meetingtopics in het algemeen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:46 schreef Troel het volgende:[..]
Hoevee MODjes en FAtjes zijn er aanwezig in het laffer en static topic? Stuk of 10?
quote:Owkee
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:47 schreef sweek het volgende:[..]
Ja hoor, ik haal het topic nu ook niet weg ofzo, ik geef alleen ook mijn eigen mening en ik trek m'n conclusies hieruit.
.
quote:Een aantal al weer, het gaat erg snel met die meeting/slowchatreeks...
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:48 schreef Knut het volgende:[..]
Hoeveel topics is dat geleden ?
quote:Ik ga er nog altijd van uit dat FOK! voor en van de user is, en ik geloof dat we dat maar moeten handhaven.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:45 schreef sweek het volgende:[..]
Wat wil je zeggen?
En lees m'n posts hierboven eens over wat ik vind van meetingtopics in GC als je mijn mening wilt weten... en reageer daar maar op.
quote:Kritiek op elkaar geef je achter de schermen, dat is wat anders...
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:48 schreef Knut het volgende:[..]
Owkee
Zover ik weet loopt de oer-oude regel van "beleid bespreken we achter de schermen" ook nog gewoon....
quote:Is het niet beter als dat soort topics naar het slowchat cq. onzinforum terugkunnen? Dat er aan onzin wordt gewerkt om dat forum beter te maken ipv. het probleem te verplaatsen? Want in GC is het ook een probleem voor redelijk wat users.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:48 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik ga er nog altijd van uit dat FOK! voor en van de user is, en ik geloof dat we dat maar moeten handhaven.
quote:Dit is geen meedenken van de users. We hebben het hier over de mening van een moderator die anders is dan die van een GM en een FA.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:49 schreef sweek het volgende:[..]
Kritiek op elkaar geef je achter de schermen, dat is wat anders...
.
Hier kunnen users ook meedenken, dat lijkt me alleen maar positief..
quote:No need to start insulting people and their work.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:50 schreef sweek het volgende:[..]
slowchat cq. onzinforum
quote:Dat is niet beledigend bedoeld hoor...
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:51 schreef Knut het volgende:[..]
No need to start insulting people and their work.
quote:Dan moet je dieper nadenken.Ik ben er geeneens mod meer en vind het een kutopmerking.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:52 schreef sweek het volgende:[..]
Dat is niet beledigend bedoeld hoor...
.
Het is een forum dat Onzin heet, en daarin mag worden geslowchat, toch?
quote:Die FA en GM begonnen met mij hier aan te spreken, dus blijkbaar vinden zij het ok om het er hier over te hebben, wmb. dus goed, aangezien ik het best met de betrokken users ook wil bespreken.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:50 schreef Knut het volgende:[..]
Dit is geen meedenken van de users. We hebben het hier over de mening van een moderator die anders is dan die van een GM en een FA.
Dat lijkt mij toch echt iig iets voor achter de schermen.
quote:Zie de ettelijke FB topics eens.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:50 schreef sweek het volgende:[..]
Dat er aan onzin wordt gewerkt om dat forum beter te maken ipv. het probleem te verplaatsen?
quote:Wat is het probleem dan? Je ziet een meeting-topic, eentje waar je niets mee vandoen hebt; omdat je er niet bent geweest, het je niet interesseert, whatever.
Want in GC is het ook een probleem voor redelijk wat users.
En nogmaals: kijk eens naar de 30+ en de 'topposters' meuk.
quote:Ja, maar waar - terecht - geen reeksen zijn toegestaan.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:52 schreef sweek het volgende:[..]
Het is een forum dat Onzin heet, en daarin mag worden geslowchat, toch?
quote:Hallo, het forum heet onzin...
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:52 schreef Knut het volgende:[..]
Dan moet je dieper nadenken.Ik ben er geeneens mod meer en vind het een kutopmerking.
quote:Dat is wat ik slowchatten noem in ieder geval.
Simpelweg plezier hebben, gein uithalen en ook (gematigd) offtopic ouwehoeren is geen probleem.
quote:Is dat wel terecht, als je het soort reeksen dat daar horen dan wel in andere fora gaat toelaten? Vraag ik me af...
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:54 schreef static het volgende:[..]
Ja, maar waar - terecht - geen reeksen zijn toegestaan.
quote:Dat vraag ik me al maanden af wat de 30/40 topics en de ben jij een topposter reeksen in GC deden.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:55 schreef sweek het volgende:Vraag ik me af...
.
Waarom treed je daar nu wel ineens tegenop? Misschien had je op de een of andere manier duidelijk moeten maken dat er strenger opgetreden zou gaan worden. Nu komt het ineens uit het niets
quote:Ik vind het allemaal een beetje gezeik in de marge sweek.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:55 schreef sweek het volgende:[..]
Is dat wel terecht, als je het soort reeksen dat daar horen dan wel in andere fora gaat toelaten? Vraag ik me af...
.
Noem eens namen. Wie storen zich meer aan de meettopics dan ?
quote:Ik denk ongeveer hetzelfde over de 30/40 topics als over de Static / Laffer topics, maar ik vind het niveau in de S/L topics nog wat mindier hoog, en het aantal topics is daarbij groter...
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:00 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat vraag ik me al maanden af wat de 30/40 topics en de ben jij een topposter reeksen in GC deden.
Waarom treed je daar nu wel ineens tegenop? Misschien had je op de een of andere manier duidelijk moeten maken dat er strenger opgetreden zou gaan worden. Nu komt het ineens uit het niets
Ben jij een Fok topposter vind ik nou ook niet kwalitatief hoogstaand, maar het is geen slowchat... het is een topic waarin je gewoon kunt melden hoe hoog je op die ranglijst staat... dat vind ik wel GC, ookal vind ik het zelf nou niet zo'n leuk topic.
quote:Bull. Ten tijde van de meeting zelf hadden we een hoop topics maar er worden voor de 30 topics op het moment ook een topicje of 2 per dag doorgedraaid. en dat kan je over de SL topics zeer zeker niet zeggen. Lurk eens regelmatig mee trouwens naast de "slowchat" word er namelijk ook over de meetings gelult en zitten er een hoop running gags tussen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:02 schreef sweek het volgende:[..]
het niveau in de S/L topics nog wat mindier hoog, en het aantal topics is daarbij groter...
quote:Als mensen zoiets persoonlijk zeggen en niet op hetf forum ga ik er van uit dat ze dat hier ook niet willen horen... maar bvb. Stranger zegt openlijk dat hij de 30/40 meetingtopics niks vind en weg wilt uit GC, al een aantal keer... en ik vind dat dus ook van (bijna) alle meetingtopics (zie hierboven ergens welke niet...) Er is ook al een heel discussietopic geweest of die 30/40 reeks wel in GC zou thuishoren, een heel topic over of GC niet helemaal weg kon, waarbij dan de meetingtopics naar ONZ zouden gaan... Dat laat toch wel zien dat er veel users ze in ONZ vinden thuishoren.
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:01 schreef Knut het volgende:[..]
Ik vind het allemaal een beetje gezeik in de marge sweek.
Noem eens namen. Wie storen zich meer aan de meettopics dan ?
quote:30/40 maken een topic per 2/3 dagem vol geloof ik, ik pas het iedere keer aan in het meetingtopic dus... Maar daar gaat het dus niet om, ik stoor me OOK aan die 30/40 meetingtopics en vind dat ook niet echt GC.
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:03 schreef Knut het volgende:[..]
Bull. Ten tijde van de meeting zelf hadden we een hoop topics maar er worden voor de 30 topics op het moment ook een topicje of 2 per dag doorgedraaid. en dat kan je over de SL topics zeer zeker niet zeggen. Lurk eens regelmatig mee trouwens naast de "slowchat" word er namelijk ook over de meetings gelult en zitten er een hoop running gags tussen.
quote:Dan vind ik dat ze in deze geen recht van spreke hebben. Als je iets vind en hoopt dat het ook echt doorgevoerd moet worden vind ik wel dat je het lef moet hebben om het openbaar te zeggen
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:04 schreef sweek het volgende:Als mensen zoiets persoonlijk zeggen en niet op hetf forum ga ik er van uit dat ze dat hier ook niet willen horen...
quote:Ik had het over de SL topics.
maar bvb. Stranger zegt openlijk dat hij de 30/40 meetingtopics niks vind en weg wilt uit GC, al een aantal keer...
quote:Waarom mod jij dan het forum waar alles qua meetings inhoort ?
en ik vind dat dus ook van (bijna) alle meetingtopics (zie hierboven ergens welke niet...)
quote:Dat gaat dus over wat anders beste jongen. Ik had het over de SL topics. Laat dat eens los van de andere. Dat doe je namelijk qua acties ook.
Er is ook al een heel discussietopic geweest of die 30/40 reeks wel in GC zou thuishoren, een heel topic over of GC niet helemaal weg kon, waarbij dan de meetingtopics naar ONZ zouden gaan... Dat laat toch wel zien dat er veel users ze in ONZ vinden thuishoren.
quote:Naast het meeting topic lopen er nog meer topics in GC puur en alleen voor slowchat.
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:05 schreef sweek het volgende:[..]
30/40 maken een topic per 2/3 dagem vol geloof ik, ik pas het iedere keer aan in het meetingtopic dus... Maar daar gaat het dus niet om, ik stoor me OOK aan die 30/40 meetingtopics en vind dat ook niet echt GC.
quote:Je had het dacht ik over meetingtopics in het algemeen?
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:07 schreef Knut het volgende:[..]
Dan vind ik dat ze in deze geen recht van spreke hebben. Als je iets vind en hoopt dat het ook echt doorgevoerd moet worden vind ik wel dat je het lef moet hebben om het openbaar te zeggen
[..]Ik had het over de SL topics.
[..]Waarom mod jij dan het forum waar alles qua meetings inhoort ?
[..]Dat gaat dus over wat anders beste jongen. Ik had het over de SL topics. Laat dat eens los van de andere. Dat doe je namelijk qua acties ook.
Maar waarom mod ik dit forum? Omdat ik alle andere topics wel ontzettend leuk vind... en ik tegen meetingtopics ook geen bezwaar heb zolang het over de meeting gaat en er maar met mate wordt geslowchat. Het is een heel gevarieerd forum en je zult altijd je voorkeur voor een bepaald soort topics hebben.
Meetingtopics zijn interessant voor de mensen die er in meeposten, en zo is het denk ik met slowchat ook... zolang je ergens bij betrokken bent, is het leuk... maar voor andere users is het niet leuk en kan zoiets zelfs in de weg staan. Zeker als je die topics ook iedere dag tegenkomt en na moet kijken. .
Van mij mogen ze dus in GC blijven indien de FA's het willen, maar ik vind het goed dat deze discussie toch even gevoerd wordt, en ik ben ook aan het proberen dat achter de schermen ook te doen.
quote:Dat vond ik niet zo zeer hoor...
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:08 schreef Knut het volgende:
Ow. En als ik het me allemaal een beetje voor de geest kan halen was jij juist degene die vond dat de 30 topics naar GC mochten omdat ze helemaal sluiten ook niet helemaal de bedoeling was.
en nu wil je het opeens in ONZ dumpen ?
En dumpen lijkt me ook een verkeerd woord... of is ONZ zo erg geworden dan dat er geen normaal slowchattopic meer kan staan zonder dat het verbaggerd wordt? (ik hou het niet meer zo goed bij, ik kom er nauwelijks meer)
quote:Er zijn nog veel meer andere topic in GC waar ik niet in mee post. of betrokken ben, of interessant vind.
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:12 schreef sweek het volgende:Meetingtopics zijn interessant voor de mensen die er in meeposten, en zo is het denk ik met slowchat ook... zolang je ergens bij betrokken bent, is het leuk...
Die staan mij echt niet in de weg hoor.
quote:En het is ook geen onzin. Het is niks.
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:02 schreef sweek het volgende:Ben jij een Fok topposter vind ik nou ook niet kwalitatief hoogstaand, maar het is geen slowchat...
quote:Dat heb ik ook hoor, maar ik vind deze dus beter in ONZ passen, en niet in GC dus.
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:26 schreef calvobbes het volgende:[..]
Er zijn nog veel meer andere topic in GC waar ik niet in mee post. of betrokken ben, of interessant vind.
Die staan mij echt niet in de weg hoor.
quote:Het is geen onzin, het past nergens anders, dus is het GC... dat is de redenering er achter.
En het is ook geen onzin. Het is niks.
Als iemand het echt zo boeiend vind om te weten wat iemand anders zijn postaantal is zijn er zat andere manieren om daar achter te komen.
ik vind het echt heel bijzonder dat het zoveel topics lang zo door kon gaan... Maar goed, dat is mijn mening dus...
quote:Heb je nu wel in de gaten dat je daarmee een vrijbrief geeft om alle baggertopics die in Onzin gesloten worden, in GC te openen?
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:29 schreef sweek het volgende:Het is geen onzin, het past nergens anders, dus is het GC...
quote:Zo moet je het niet opvatten...
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:32 schreef calvobbes het volgende:[..]
Heb je nu wel in de gaten dat je daarmee een vrijbrief geeft om alle baggertopics die in Onzin gesloten worden, in GC te openen?
quote:Kun jij mij dan eens vertellen op basis van welke regels je die toppostreeks wel GC vind?
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:34 schreef sweek het volgende:Je moet je nog wel aan de GC regels houden natuurlijk.
Ik zie bijvoorbeeld:
in de FAQ staan. Hoe kan er in godsnaam een discussie ontstaan uit het noemen van je postaantal?
Overigens zie ik ook:
quote:In de FAQ staan....
General Chat is een forum waarin je zaken kwijt kunt die niet in andere fora passen.Het is dus moeilijk om te zeggen wat voor topics hier horen...
Als je bijvoorbeeld een meeting wil organiseren die niet in een ander forum beter past, of een stukje hebt geschreven over iets is dit de aangewezen plek.
quote:Dat tweede lijkt me redelijk duidelijk, een meeting die niet ergens anders beter past... ik vind deze dus wel beter in Onzin passen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:43 schreef calvobbes het volgende:[..]
Kun jij mij dan eens vertellen op basis van welke regels je die toppostreeks wel GC vind?
Ik zie bijvoorbeeld:
Topics zonder enige inhoud openen... het is de bedoeling dat er een discussie uit kan ontstaan in de FAQ staan. Hoe kan er in godsnaam een discussie ontstaan uit het noemen van je postaantal?
Overigens zie ik ook:
[..]In de FAQ staan....
Dat eerste, tja... dat klopt inderdaad niet helemaal.
En het is niet het enige topic waaruit geen discussie kan ontstaan, zo zijn er wel meer... (bvb. het overlijden van een Fok!ker, wat nu al een paar keer gebeurt is, komt ook in GC, maar dat heeft weinig met een discussie te maken... maar toch vind ik het typisch GC)
Sommige dingen zijn ook meer mededelingen, en indien interessant genoeg mogen ze wel in GC van mij... of die toppostertopics interessant genoeg zijn is een ander, misschien gaan ze wel op slot, ik zal het eens overleggen.
Ik zal eens kijken of ik het beter kan omschrijven in de FAQ.
quote:Sweek je gaat het roepen van nummertjes toch niet vergelijken met de dood van een "bekende"?
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:48 schreef sweek het volgende:Dat eerste, tja... dat klopt inderdaad niet helemaal.
En het is niet het enige topic waaruit geen discussie kan ontstaan, zo zijn er wel meer... (bvb. het overlijden van een Fok!ker, wat nu al een paar keer gebeurt is, komt ook in GC, maar dat heeft weinig met een discussie te maken... maar toch vind ik het typisch GC)
quote:Het is maar om aan te tonen dat niet elk topic een discussie hoeft te zijn... zo'n topic als hoe vaak verander jij je avatar wat nu loopt, daarin meldt je hoe vaak jij dat doet en waarom, maar dat hoeft niet zo zeer een discussie te zijn.
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:53 schreef calvobbes het volgende:[..]
Sweek je gaat het roepen van nummertjes toch niet vergelijken met de dood van een "bekende"?
Uit zo'n topic kan heel wat discussie ontstaan. Bijvoorbeeld wie die user was, wat en hoe die dingen postte, voor anderen wie die was etc.
OKe, niet elke post zal dan een discussie bevatten, maar die vergelijking slaat echt nergens op.
quote:Euhm, ik kan me nog herinneren dat de 30/40'ers een reeks wilde starten. Wij wilden dat niet in ONZ hebben en toen mocht het wel van jou in GC. Dus nu mag je ze houden ook
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:09 schreef sweek het volgende:[..]
Een beetje slowchat vind ik ok, maar dit is een en al slowchat geworden... het is een slowchatreeks, en dat staan we toch niet meer toe op Fok! ? In onzin niet, maar dan gaan we dat toch ook niet in GC wel doen.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:40 schreef sweek het volgende:
Dat probleem ken ik ja, en dat is al een hele tijd aanwezig in ONZ.... Maar dan moet zo'n topic niet gewoon in GC worden gezet... steeds meer mensen openen onzintopics in GC, omdat het in ONZ volgebaggerd wordt... hoe erg is het dan wel niet gesteld met ONZ? En moet het dan maar in GC kunnen? Nee, dan werk je aan ONZ lijkt me.
quote:Ja, ik vond het wel oke... maar toen was er nog meer een onderwerp per topic en minder slowchat... de reeks is verandert vind ik...
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:58 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Euhm, ik kan me nog herinneren dat de 30/40'ers een reeks wilde starten. Wij wilden dat niet in ONZ hebben en toen mocht het wel van jou in GC. Dus nu mag je ze houden ook
.
in SES thuishoort, waarom gaat er dan een slotje op en krijgt-ie niet gewoon een schop naar SES? Mijn recht op het geven van verweer wordt hierdoor zwaar ondermijnd vind ik.
quote:Het meetingtopic van de 30/40ers is alweer bijna (morgen) een week dezelfde en nog lang niet vol. De vaart is er uit, door het topic dat we ernaast mochten hebben om over andere dingen dan de meetings te praten. Dus je zult sowieso de komende tijd weinig meer hoeven aanpassen in het Centrale Meetingtopic
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:05 schreef sweek het volgende:[..]
30/40 maken een topic per 2/3 dagem vol geloof ik, ik pas het iedere keer aan in het meetingtopic dus... Maar daar gaat het dus niet om, ik stoor me OOK aan die 30/40 meetingtopics en vind dat ook niet echt GC.
Over dat andere topic.... We zijn van R&P naar ONZ verhuisd (op vriendelijk verzoek ) en van ONZ moesten we weer naar GC (op vriendelijk verzoek
). Daar werden we hartelijk ontvangen en werd er zelfs bijgezegd door de toenmalige mods dat er voor ons hier een plek was. Dat er hier meer slowchat werd toegestaan. We zijn door jou toen ook heel erg welkom geheten.
De laatste tijd is het een tikkie minder `niveau` dan normaal, dat zal ik niet ontkennen, maar in het huidige topic is momenteel een discussie gaande (misschien kan je even gaan kijken
) over hoe we dat kunnen verbeteren. Dus we zijn ECHT welwillend.
quote:Dat is toen in overleg met jou en Bluezz gegaan. Had ik gewoon in jullie Crewforumtopic gevraagd.
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:14 schreef sweek het volgende:
Ze stonden in R&P en werden vandaaruit naar GC verplaatst, ik weet niet wie dat heeft besloten...
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 21-08-2003 02:03]
Sweek wat ben jij een ongelovelijke zeikerd zeg. Je krijgt advies van oerfokkers zoals Yvonne, Shmoopy en Knut over de 30/40 reeks en je blijft maar koppig je eigen ding doen.
Slechts ter info, bijna elk forum heeft zijn eigen slowchat reeks en 30/40 is dat in GC. Als jij een beetje het verleden van GC had bekeken dan had je kunnen weten dat in het verleden slowchats in GC thuis hoorde en niet in onzin.
Het probleem met jou is dat je geen ZIN hebt om de topics door te lezen en dmv jouw beleid dus die reeks om zeep te helpen omdat je er geen zin in hebt.
Heej misschien kunnen ze voor jou het buitenlandsfruit forum openen of het 'praat hier over joppie-saus' forum.
Als je probeert dmv dit soort acties topics te willen killen kun je maar beter gewoon lekker iets anders gaan doen zoals bv. kantklossen.
quote:Ik wil die reeksen niet "killen"... slowchatreeksen horen in ONZ wat mij betreft, dat is het enige.
Op donderdag 21 augustus 2003 02:03 schreef ETC het volgende:
*gaap* nog ffies voor het slapen gaan.Sweek wat ben jij een ongelovelijke zeikerd zeg. Je krijgt advies van oerfokkers zoals Yvonne, Shmoopy en Knut over de 30/40 reeks en je blijft maar koppig je eigen ding doen.
Slechts ter info, bijna elk forum heeft zijn eigen slowchat reeks en 30/40 is dat in GC. Als jij een beetje het verleden van GC had bekeken dan had je kunnen weten dat in het verleden slowchats in GC thuis hoorde en niet in onzin.
Het probleem met jou is dat je geen ZIN hebt om de topics door te lezen en dmv jouw beleid dus die reeks om zeep te helpen omdat je er geen zin in hebt.
Heej misschien kunnen ze voor jou het buitenlandsfruit forum openen of het 'praat hier over joppie-saus' forum.
Als je probeert dmv dit soort acties topics te willen killen kun je maar beter gewoon lekker iets anders gaan doen zoals bv. kantklossen.
En ik lees ze wel door kan ik je zeggen, en ik kan je ook zeggen dat sommige van die Fok!kers die je hierboven noemt het topic zelfs helemaal kwijt willen... Ik bood het net een plaats in GC omdat ik dat soort topics wel vind kunnen... Maar het niveau is, zoals Loesje ook al zegt, "lager" geworden, het is meer echte slowchat geworden, en daarom vind ik het nu beter passen in ONZ.
Zover ik weet heeft slowchat nooit in GC gestaan? Wanneer was dat dan? Het is in ieder geval nu niet de bedoeling, daarvoor is onzin lijkt me...
quote:Ja, inderdaad...
Op donderdag 21 augustus 2003 01:32 schreef Moonah het volgende:[..]
Dat is toen in overleg met jou en Bluezz gegaan. Had ik gewoon in jullie Crewforumtopic gevraagd.
quote:Same thing dude. er mogen namelijk geen nieuwe reeksen in onzin.
Op donderdag 21 augustus 2003 10:28 schreef sweek het volgende:
Ik wil die reeksen niet "killen"... slowchatreeksen horen in ONZ wat mij betreft, dat is het enige.
quote:Maar in onz.
En ik lees ze wel door kan ik je zeggen, en ik kan je ook zeggen dat sommige van die Fok!kers die je hierboven noemt het topic zelfs helemaal kwijt willen... Ik bood het net een plaats in GC omdat ik dat soort topics wel vind kunnen...
quote:Er is altijd geslowchat in GC. De enige tijd dat dit niet gebeurde was toen er een apart slowchat forum was. And we all know how well that worked
Maar het niveau is, zoals Loesje ook al zegt, "lager" geworden, het is meer echte slowchat geworden, en daarom vind ik het nu beter passen in ONZ
Zover ik weet heeft slowchat nooit in GC gestaan? Wanneer was dat dan?
quote:Nee. Want er mogen geen reeksen in onzin.
Het is in ieder geval nu niet de bedoeling, daarvoor is onzin lijkt me...
quote:Ooit waren er slowchattopics per dag. Met
Op donderdag 21 augustus 2003 10:28 schreef sweek het volgende:En ik lees ze wel door kan ik je zeggen, en ik kan je ook zeggen dat Zover ik weet heeft slowchat nooit in GC gestaan? Wanneer was dat dan? Het is in ieder geval nu niet de bedoeling, daarvoor is onzin lijkt me...
quote:En joene en Jarno en Kasper en Jojo en Fannetje ook geloof ik.
Op donderdag 21 augustus 2003 10:45 schreef YPPY het volgende:[..]
Ooit waren er slowchattopics per dag. Met
zovty
Die stonden eerst in onzin, maar na feedback topics gingen ze naar gc. Waren leuke topics.
Ik heb gistermiddag een vraag gesteld over een topic.
Nu zie ik wel een heleboel andere welles/nietes reacties hier, maar op mijn vraag heb ik nog geen antwoord gekregen.
quote:Omdat er meer dan genoeg topics over ontgroeningen open zijn (en dat weet ik toevallig omdat ik SESmod ben)en omdat dat topic totaal niet meer over de openingspost ging.
Op woensdag 20 augustus 2003 17:48 schreef pandoraB het volgende:
Als in de loop van de discussie blijkt dat een topic zoals dezein SES thuishoort, waarom gaat er dan een slotje op en krijgt-ie niet gewoon een schop naar SES? Mijn recht op het geven van verweer wordt hierdoor zwaar ondermijnd vind ik.
En ach, ik heb nog nooit van een recht op het geven van verweer gehoord. .
quote:Je vergeet Barb!!!
Op donderdag 21 augustus 2003 10:47 schreef YPPY het volgende:[..]
En joene en Jarno en Kasper en Jojo en Fannetje ook geloof ik.
En het is pas 2000 geweest hoor dat de SC naar GC ging
quote:Nou zeg, toch zomaar een antwoord gekregen. Dat is het enige wat ik wilde. Nou ja, een antwoord op de vraag was het niet echt maar goed.
Op donderdag 21 augustus 2003 11:34 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Omdat er meer dan genoeg topics over ontgroeningen open zijn (en dat weet ik toevallig omdat ik SESmod ben)en omdat dat topic totaal niet meer over de openingspost ging.
En ach, ik heb nog nooit van een recht op het geven van verweer gehoord.
.
Enne over dat recht op verweer. Dat JIJ dat niet kent.. tja
Even goede vage niet-bekenden hoor en nog bedankt.
quote:Nee, ik snap wel dat het heel kut is als je nog even je gelijk wilt halen, maar je mag gerust in SES verder gaan hoor.
Op donderdag 21 augustus 2003 12:01 schreef pandoraB het volgende:[..]
Nou zeg, toch zomaar een antwoord gekregen. Dat is het enige wat ik wilde. Nou ja, een antwoord op de vraag was het niet echt maar goed.
quote:No thanx, daar zitten meer van die idioten en als er al zoveel discussies zijn geweest dan is mijn standpunt vast niet nieuw. Ik wilde idd even terugschoppen.
Op donderdag 21 augustus 2003 12:11 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nee, ik snap wel dat het heel kut is als je nog even je gelijk wilt halen, maar je mag gerust in SES verder gaan hoor.
Ik ben toch wraakzuchtiger dan ik dacht
Over die Fokkers in die post hier vlak boven, waarvan jij zegt dat ze ons kwijt willen, Yvonne en knut willen ons volgens mij helemaal niet sluiten of kwijt. Shmoopy zou kunnen, dat weet ik niet
Maar wat belangrijker is:
Ik zie NOOIT een mod een op- of aanmerking maken in die bewuste topics. Wat is er gebeurd met waarschuwingen te geven, voordat het verhuisd of zelfs gesloten wordt? Waarom niet even in een topic als mod zijnde melden dat het op deze manier uit de klauwen loopt en dat we zo niet meer welkom zijn hier? Dan laat je ons tenminste de ruimte te verbeteren en te veranderen.
Niet iedereen leest elke dag in de Moderating Methods. Je had ons er ook even in de topics zelf op kunnen wijzen.
En Knut, nee, er mogen inderdaad geen reeksen meer in Onzin, en daar ben ik het persoonlijk nou niet helemaal mee eens... maar ok.
Maar als het niet meer mag in ONZ, dan is het toch ook niet de bedoeling dat het dan naar GC gaat gaan weer? Het was de bedoeling dat andere reeksen dan het lijstje van reeksen wat wel mocht gewoon niet meer op Fok! zouden komen.
En ik bood het toen aan, zoals al gezegd, omdat de topics toen anders waren, en ik het toen meer GC vond dan ONZ, in tegenstelling tot de laatste tijd... maar daar gaat dus weer verandering in komen als het goed is. .
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 21-08-2003 18:52]
quote:Hoort niet echt hier, meer iets voor FB of even via de mail naar de FA's, maar Ik geef het even door in ieder geval...
Op donderdag 21 augustus 2003 13:37 schreef FluxC5 het volgende:
Ik weet niet of dit hier moet maar hier is de link naar dit topic verlopen.
quote:Daarom, stupider kon bijna niet zeg, postopkrikken, open ze over 2 maanden maar weer.
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
Wat is er nou weer mis metd e foktopposter topics? Die topics doen niemand kwaad en ze staan denk ook niemand ind e weg me dunkt. Ik zie mindertopicwaardige topics langskomen op fok, dus waarom die topics voorlopig niet meer nodig...
quote:Wat is het nut van die topics?
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
Wat is er nou weer mis metd e foktopposter topics?
quote:Muziek Associatiespel 217
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Daarom, stupider kon bijna niet zeg, postopkrikken, open ze over 2 maanden maar weer.
Ok, geen GC-feedback, maar toch
quote:http://totals.fok.nl/~breuls/totals.fok
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:08 schreef Sidekick het volgende:
Ik vond het wel een leuke manier om het post-gedrag in kaart te brengen.
quote:Daar word nog enig denkvermogen van een user gevraagd voordat die een post plaats.
http://forum.fok.nl/showtopic.php/371135
En dit loopt al meer dan 200 topics.
Fok! topposters was voor 90% procent gewoon en copy past uit de totals lijsten
M'n meest creatieve topic wat doe je????
wat is er mis met een schop af en toe, like 1 keer in de twee maanden ofzo? Vind nieuwe reacties wel leuk, erg??
quote:ja, en?
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:40 schreef calvobbes het volgende:Fok! topposters was voor 90% procent gewoon en copy past uit de totals lijsten
quote:En dat voegt niks toe aan het forum.
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ja, en?
quote:Uit de FAQ van GC:
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:12 schreef MikeyMo het volgende:ja, en?
quote:
Wat zijn de regels van General Chat?
Dat General Chat de verzamelplaats is voor alle topics die nergens anders thuishoren betekent natuurlijk niet dat je er zomaar alles kunt posten.
Zo zien we liever niet:Topics zonder enige inhoud openen... het is de bedoeling dat er een discussie uit kan ontstaan.
quote:Nou dan moven we die reeks toch naar ONZ
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:02 schreef calvobbes het volgende:[..]
Uit de FAQ van GC:
[..]
quote:Zie de regeltjes in Onzin
Op zondag 24 augustus 2003 07:59 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nou dan moven we die reeks toch naar ONZ
Face it, het was niks.
quote:nou, ik en een boel andere users vonden het anders best leuk (moet ook wel anders waren er geen 9 delen geweest)
Op zondag 24 augustus 2003 08:28 schreef yvonne het volgende:[..]
Zie de regeltjes in Onzin
Face it, het was niks.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:20 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
Slotje erafM'n meest creatieve topic wat doe je????
wat is er mis met een schop af en toe, like 1 keer in de twee maanden ofzo? Vind nieuwe reacties wel leuk, erg??
quote:Zal ik het anders naar K&L schoppen?
Op zondag 24 augustus 2003 14:27 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:[..]
Deze loopt leuk dus laat hem dan gewoon open, Baboon. Dan had je hem maar eerder dicht moeten gooien.
quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31831
Door xatr0z_ - zondag 24 augustus 2003 @ 15:06 (-5 - Spam)
Gans het raderwerk staat stil, als uw machtige hand dat wil! Zaterdag 20 september, Amsterdam, massademonstratie, zie ook www.=edit=.nl!
[ Dit bericht is gewijzigd door sylvesterrr ]
Beetje onnodig en zeker aanvulling. Ik wil weten wanneer deze demonstratie is. Waarom word dit weggemod?
quote:[FP] Centraal topic voor moderaties en punten
Op zondag 24 augustus 2003 20:51 schreef Aneurism het volgende:[..]
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31831
Beetje onnodig en zeker aanvulling. Ik wil weten wanneer deze demonstratie is. Waarom word dit weggemod?
Dat zou jij toch moeten weten.
quote:Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Op zondag 24 augustus 2003 18:44 schreef SunChaser het volgende:
Waar slaat het op om Centraal: verraad hier alle klonen en hun users na 115 posts dicht te gooien?Het topic loopt goed en die andere topics zijn of erg gedateerd of gesloten.
Deze loopt leuk dus laat hem dan gewoon open, Baboon. Dan had je hem maar eerder dicht moeten gooien.
quote:Wat een onzin baboon, het topic liep gewoon goed met 117 reactues, laat het dan gewoon open. Het staat je toch niet in de weg, die andere topics staan allemaal elders.
Op zondag 24 augustus 2003 22:52 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
quote:Het gaat ook niet om topics die ergens anders staan maar om consequent zijn en zo.
Op zondag 24 augustus 2003 22:54 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wat een onzin baboon, het topic liep gewoon goed met 117 reactues, laat het dan gewoon open. Het staat je toch niet in de weg, die andere topics staan allemaal elders.
Maar goed, omdat jij het bent. En omdat je het zo lief vraagt. En zo.
Ik gooi hem weer open.
quote:Ja, maar het gaat ook om iets per geval te kijken, aanvoelen hoe een topic loopt.
Op zondag 24 augustus 2003 23:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het gaat ook niet om topics die ergens anders staan maar om consequent zijn en zo.
Gaat me niet omdat het mijn topic is, in R&P zeg ik hetzelfde tegen Frenkie over andermans gesloten topic.
Maarre tnx.
quote:Je denkt toch niet dat ik alles ga doorlezen.
Op zondag 24 augustus 2003 23:17 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, maar het gaat ook om iets per geval te kijken, aanvoelen hoe een topic loopt.
quote:Vind je modden nog wel leuk?
Op zondag 24 augustus 2003 23:21 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Je denkt toch niet dat ik alles ga doorlezen.
quote:Wat is dat voor achterlijk gedoe om andermans klonen te verraden?
Op zondag 24 augustus 2003 23:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, omdat jij het bent. En omdat je het zo lief vraagt. En zo.
quote:Het is geen kwestie van leuk of niet leuk, het is je lot!
Op zondag 24 augustus 2003 23:23 schreef SunChaser het volgende:[..]
Vind je modden nog wel leuk?
Denk je dat de paus het nu nog naar z'n zin heeft?
quote:Zou je wel moeten volgens je collega.
Op zondag 24 augustus 2003 23:21 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Je denkt toch niet dat ik alles ga doorlezen.
Heb je dat met GC, IR_aap?
quote:Huh
Op zondag 24 augustus 2003 23:23 schreef Kastaan het volgende:[..]
Wat is dat voor achterlijk gedoe om andermans klonen te verraden?
quote:Centraal: verraad hier alle klonen en hun users
Op zondag 24 augustus 2003 23:36 schreef yvonne het volgende:[..]
Huh
quote:Als ie maar weer open gaat, topic hoeft heus niet storm te lopen, vind het gewoon leuk als mensen het af en toe lezen
Op zondag 24 augustus 2003 16:28 schreef yvonne het volgende:[..]
Zal ik het anders naar K&L schoppen?
quote:Oke, heropend
Op maandag 25 augustus 2003 00:10 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:[..]
Als ie maar weer open gaat, topic hoeft heus niet storm te lopen, vind het gewoon leuk als mensen het af en toe lezen
quote:Senks beeb!
Op maandag 25 augustus 2003 00:12 schreef yvonne het volgende:[..]
Oke, heropend
quote:Het Einde.
Op maandag 25 augustus 2003 00:12 schreef yvonne het volgende:[..]
Oke, heropend
ken je de sleutel niet vinden
quote:Verkeerde sleutelbos
Op maandag 25 augustus 2003 00:24 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:[..]
ken je de sleutel niet vinden
quote:Nog 1 opmerking....
Op maandag 25 augustus 2003 00:26 schreef yvonne het volgende:[..]
Verkeerde sleutelbos
Je wilde hem toch naar K&L schjoppen.... maakt mij niet uit, zolang ie straks maar niet weer gesloten wordt door een GC Mod
quote:Ja hoor. Alleen gisteravond even niet.
Op zondag 24 augustus 2003 23:33 schreef SunChaser het volgende:
Je hoeft niet alles te lezen als mod (imho) maar je moet wel een beetje feeling hebben met je subforum.Heb je dat met GC, IR_aap?
Word alleen maar dom gequot
quote:Done.
Op maandag 25 augustus 2003 18:15 schreef Henno het volgende:
Kan er even een meeting bij in het meeting topic?Efteling-meeting op 4 oktober
Zie ook Herhaling meeting: nu naar Efteling!
Hier is enige waakzaamheid op zijn plaats denk ik.....
quote:Inderdaad....
Op maandag 25 augustus 2003 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Verschillen tussen Turken en Marokkanen?Hier is enige waakzaamheid op zijn plaats denk ik.....
quote:Ik denk dat het een goede beslissing is geweest om het naar C&H te schoppen.
Op maandag 25 augustus 2003 20:39 schreef sweek het volgende:[..]
Inderdaad....
quote:Oudere users geven het goede voorbeeld door eens lekker niet te schelden
Op maandag 25 augustus 2003 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, yvonne, waar kan ik dan wel eens een topic openen waarin users eens lekker op ufo's kunnen schelden?
quote:Eentje in R&P, eentje in GC, andere insteek?
Op maandag 25 augustus 2003 22:10 schreef Christine het volgende:
Hallo![]()
![]()
Aandacht!!!!
![]()
[..]
quote:Ja, maar er zijn veel mensen die door die dingen geplaagd worden, daarom dacht ik, ik zal die mensen eens een hart onder de riem steken...
Op maandag 25 augustus 2003 23:31 schreef yvonne het volgende:[..]
Oudere users geven het goede voorbeeld door eens lekker niet te schelden
quote:Hoeft niet
Op maandag 25 augustus 2003 23:35 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ja, maar er zijn veel mensen die door die dingen geplaagd worden, daarom dacht ik, ik zal die mensen eens een hart onder de riem steken...
quote:Het is in principe vriendelijk bedoeld hoor...
Op maandag 25 augustus 2003 23:37 schreef yvonne het volgende:[..]
Hoeft niet
quote:De beginvraag is in beide topics hetzelfde: "Heb jij een dagboek, en wat schrijf je erin?"
Op maandag 25 augustus 2003 23:32 schreef yvonne het volgende:[..]
Eentje in R&P, eentje in GC, andere insteek?
Maargoed ik heb mijn aandacht gehad, nog wel van yvonne
quote:Done.
Op maandag 25 augustus 2003 22:10 schreef Christine het volgende:
Hallo![]()
![]()
Aandacht!!!!
![]()
[..]
Wil iemand haar hier even over aanspreken?
quote:Waar doet ze dat?
Op woensdag 27 augustus 2003 13:15 schreef Icicle het volgende:
EmmYKuh meent foto's van users te moeten plaatsen zonder toestemming van de betreffende user.
En dit is niet de eerste keer!Wil iemand haar hier even over aanspreken?
quote:Hier: Ik wil een vriend maar toch ook niet! haha
Op woensdag 27 augustus 2003 13:18 schreef sweek het volgende:[..]
Waar doet ze dat?
quote:Dankje, foto's weggehaald en genoted.
Op woensdag 27 augustus 2003 13:22 schreef Icicle het volgende:[..]
Hier: Ik wil een vriend maar toch ook niet! haha
quote:Dicht.
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:14 schreef Christine het volgende:
Test je religie
is dubbel, vergelijk:
[Testje] Bereken je geloofsvoorkeur
quote:Ik ben geweldig. En ik had dit topic nog niet eens gelezen.
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:30 schreef Christine het volgende:[..]
Dank
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:31 schreef QyRoZ het volgende:Ik ben geweldig. En ik had dit topic nog niet eens gelezen.
quote:Hoi calvobbes. Heb jij een opmerking over de moderatie?
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
quote:Flora & Fauna.
Op maandag 25 augustus 2003 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, yvonne, waar kan ik dan wel eens een topic openen waarin users eens lekker op ufo's kunnen schelden?
ps: ik weet niet waar ik dit anders moet zeggen, anders had ik er daar wel een gemaakt.
quote:Dan moet je even in het feedbacktopic in SEX zelf zijn....
Op zondag 31 augustus 2003 20:02 schreef Rijkswachter het volgende:
Hallo, ik ben pas nieuw hier, ik heb een topic gestart Sperma invriezen wat ik serieus bedoelde en nu zitten er 2 mijn topic te vernaggelen.
Kan iemand hier misschien ingrijpen?ps: ik weet niet waar ik dit anders moet zeggen, anders had ik er daar wel een gemaakt.
Kraken is niet illegaal. Kraken mag als het betreffende pand meer dan een jaar leeg staat en de eigenaar er geen concrete plannen mee heeft. Lees het topic in W&G maar eens (en laat het open!).
Dus als er nog eens iets over kraken opduikt: het is (onder voorwaarden) toegestaan.
quote:Oeps, dat wist ik dus niet...
Op donderdag 4 september 2003 12:15 schreef k_man het volgende:
Zeg sweek, terecht dat je dat topic over kraken gesloten hebt hoor (het was dubbel met een al bestaand, veel groter topic in W&G over kraken), maar je motivatie deugt niet.Kraken is niet illegaal. Kraken mag als het betreffende pand meer dan een jaar leeg staat en de eigenaar er geen concrete plannen mee heeft. Lees het topic in W&G maar eens (en laat het open!).
Dus als er nog eens iets over kraken opduikt: het is (onder voorwaarden) toegestaan.
quote:Het is sweek.
Op vrijdag 5 september 2003 13:57 schreef Viviann het volgende:
kan deze bij de meets irbaboon of swek?
het loopt nog niet echt goed nu en dat zal vast beter worden als er wat meer reklame voor is
quote:Het tijdstip, de openingspost, de reacties, de sfeer, de uitwerking op mijn aura.
Op zaterdag 6 september 2003 01:55 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hey jij daarIs deze dicht om het onderwerp of om de reacties?
Maar een serieus [centraal] nieuwe V&A mod topique is natuurlijk wel welkom. Tenzij het al bestaat. Maar dat weet ik niet.
quote:Dus als ik om 9 uur s'ochtends, wanneer er een andere sfeer is, nuchter een topic open met wat meer moeite voor de openingspost. En er voor zorg dat het topic een andere werking heeft op je aura. En dat het topic [centraal] nieuwe V&A mod topique heet. Dan blijft ie open?
Op zaterdag 6 september 2003 02:02 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Het tijdstip, de openingspost, de reacties, de sfeer, de uitwerking op mijn aura.
Maar een serieus [centraal] nieuwe V&A mod topique is natuurlijk wel welkom. Tenzij het al bestaat. Maar dat weet ik niet.
Wat moeten de users van tegenwoordig met veel dingen rekening houden voordat ze een GC topic openen. .
en ja, natuurlijk had ik de search al gebruikt...
quote:Zie de reactie op je mailtje en die in FB.
Op maandag 8 september 2003 13:49 schreef E-Spot het volgende:
Hockeysletjes dilemmaWaarom een slotje? Haal mijn site dan weg en dan blijft een stelling over.
willen jullie lynx666 bij gaat mee zetten en bij voorbehoud weghalen
quote:Doe ik even.
Op maandag 8 september 2003 19:46 schreef Riann het volgende:
Herhaling meeting Efteling deel 2willen jullie lynx666 bij gaat mee zetten en bij voorbehoud weghalen
quote:Staat er in nu.
Op dinsdag 9 september 2003 11:20 schreef Viviann het volgende:
en hoe zit het met mijn topic?
quote:: *
Op dinsdag 9 september 2003 11:24 schreef sweek het volgende:[..]
Staat er in nu.
.
quote:Ga maar naar het topic, en kijk zelf maar. Klik eens op je laatste post, ga dan in het "nieuwe" topic naar de laatste pagina en helemaal naar onderen. Déjā vu?
Op dinsdag 9 september 2003 16:09 schreef sweek het volgende:
Post hier je palindroom postaantal deel 5
Deze was iets eerder geloof ik, dus een slotje op deze.....
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 09-09-2003 19:48]
quote:Je had bovendien MIJN topic gesloten, dat veel eerder begonnen was, maar goed, dat boeit eigenlijk niet zo
Op dinsdag 9 september 2003 19:33 schreef sweek het volgende:
Veranderd, bedankt..
quote:Ik probeer het zo veel mogelijk up to date te houden, maar ik vraag me af hoe nuttig die lijst nog is... het is redelijk wat werk, en aan de views te zien kijkt men er tegenwoordig toch niet meer naar....
Op zondag 14 september 2003 11:41 schreef Tizmo het volgende:
Hoevaak updaten jullie die meeting lijst.
Dr. Flash, de gegevens zijn weggehaald... thx. .
quote:Cool
Op zondag 14 september 2003 18:08 schreef sweek het volgende:
Dr. Flash, de gegevens zijn weggehaald... thx..
quote:Volgens mij is dat misschien best mogelijk... open er anders eens een FB topic over, dan kun je van meer users de meningen horen voor zoiets...
Op woensdag 17 september 2003 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Cool
Ik had een ander ideetje hč, ik word soms een beetje moe van al die topics over zaken als dierenleed (vandaag bijvoorbeeld het Ganzelever-topic en die over wat ze in Azië allemaal doen) en moslimbashing (niet te tellen gewoon). Is het wellicht een bespreekbare optie om een subforum "Normen en Waarden" aan te maken voor dat soort discussies? Is maar een idee hoor, maar ben wel benieuwd wat jullie er van denken...
ik zie niet in wat er verkeerd aan is
verder weet ik wel dat het niet aardig/lief/sociaal is om mensen af te zeiken maar in dit geval...... was het cool
schopje naar PTA maar dan?
quote:Ik weet het niet... vind niks met de search.
Op zaterdag 20 september 2003 14:15 schreef Rodie83 het volgende:
Waar is het topic baukelen gebleven? Was dolkomisch moet ik zeggen!verder weet ik wel dat het niet aardig/lief/sociaal is om mensen af te zeiken maar in dit geval...... was het cool
![]()
quote:Al gebeurd, sorry dat ik er niet eerder bij was... in het weekend ben ik er niet zo veel...
Op zondag 21 september 2003 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Extreme Machines meeting Almeloschopje naar PTA maar dan?
quote:Ik heb het net even aan de Onzin mods gevraagd, en de topics mogen helemaal niet meer, en reeksen die niet in het ONZ lijstje staan ook niet meer...
Op maandag 22 september 2003 20:52 schreef Sitethief het volgende:
Truth or Dare doorstart
wat moet ik er nu mee? TorD loop echt al eeuwen en opeens mag het nergens meer
quote:Mag ik vragen waarom het niet meer mag. Ik vind het geniale topics.
Op maandag 22 september 2003 20:57 schreef sweek het volgende:[..]
Ik heb het net even aan de Onzin mods gevraagd, en de topics mogen helemaal niet meer, en reeksen die niet in het ONZ lijstje staan ook niet meer...
quote:Sorry, ik zag hem nog niet staan zo snel...
Op dinsdag 23 september 2003 08:09 schreef Oldbie het volgende:
Wordt mijn vraag nog beantwoord?
Ik weet het zelf ook niet goed, ik heb indertijd nooit in die topics gezeten... blijkbaar mocht het van Danny zelf niet meer.
quote:Nou, dus Danny bepaalt hoe jij jezelf hier moet gedragen.
Op dinsdag 23 september 2003 10:45 schreef sweek het volgende:[..]
Sorry, ik zag hem nog niet staan zo snel...
Ik weet het zelf ook niet goed, ik heb indertijd nooit in die topics gezeten... blijkbaar mocht het van Danny zelf niet meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 23-09-2003 17:52]
quote:Fout. Admins overrulen mods. FA's trouwens ook.
Op dinsdag 23 september 2003 17:51 schreef Extremini het volgende:[..]
Nou, dus Danny bepaalt hoe jij jezelf hier moet gedragen.
Je moet zelf bepalen wat goed is en wat verkeerd is, niet Danny. Je bent ook een moderator, dus bepaal het zelf.
TS heeft het voor zijn ogen zien gebeuren, en de dader was volgens hem een "neger". Later wordt dat opeens een 13 jarige Marokkaan. Bovendien zou het in Terneuzen zijn gebeurd terwijl TS volgens eiegen info in Almere woont. Kan iemand even kijken?
quote:Ik had er ook zo mijn twijfels over, kijk ff 2 posts boven je eigen?
Op dinsdag 23 september 2003 18:55 schreef Leonardo1504 het volgende:
Ik heb zo mijn twijfels over dit topic. Het kan natuurlijk waar zijn, maar ik vrees dat het alleen maar om te bashen is.TS heeft het voor zijn ogen zien gebeuren, en de dader was volgens hem een "neger". Later wordt dat opeens een 13 jarige Marokkaan. Bovendien zou het in Terneuzen zijn gebeurd terwijl TS volgens eiegen info in Almere woont. Kan iemand even kijken?
quote:Ah ok ik zag de topictitel niet in je link staan, vandaar. Maar ik ben dus niet de enige.
Op dinsdag 23 september 2003 18:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik had er ook zo mijn twijfels over, kijk ff 2 posts boven je eigen?
quote:Ik ben Moderator van General Chat, ik heb niks te zeggen over Onzin Voor Je Leven, waar zo'n topic zou thuishoren...
Op dinsdag 23 september 2003 17:51 schreef Extremini het volgende:[..]
Nou, dus Danny bepaalt hoe jij jezelf hier moet gedragen.
Je moet zelf bepalen wat goed is en wat verkeerd is, niet Danny. Je bent ook een moderator, dus bepaal het zelf.
quote:Die posts zijn er zeker wel, en een dosis flame is er ook wel aanwezig.
Op dinsdag 23 september 2003 19:31 schreef Leonardo1504 het volgende:
Ook als het wel gebeurd is wordt er weer een aardig potje gegeneraliseerd en gebashed. Met negers die dood moeten etc.
quote:Er is toch afgesproken dergelijke topics gewoon op slot te gooien omdat het toch alleen maar generaliserende topics oplevert?
Op dinsdag 23 september 2003 19:38 schreef sweek het volgende:
Ik heb genote en wat verwijderd, maar het hele topic ademt generalisatie en racisme... er is moeilijk iets aan te doen...
Is hier wel weer overduidelijk en zeker aangezien de TS zichzelf tegenspreekt lijkt een slotje niet verkeerd.
Misschien maar op slot gooien of opschonen?
Zo word het zeker niks meer met dank aan de user die van een vaag topic meteen een baggertopic maken....
Weer een juweeltje van kortzichtigheid en op een fatsoenlijke manier uitgedrukt
quote:
Op woensdag 24 september 2003 18:53 schreef Refragmental het volgende:
Ik hoop dat ie het haalt, en dat ie daarna die kanker-messentrekker eens een lesje leert ofzo.
Kanker klootzakken zoals deze messentrekker verdienen het om mishandeld en verminkt te worden.Neus eraf en "homo" (homo zijn is taboe in de marokkaanse gemeenschap) op z'n voorhoofd kerven.
Kan ie zich niet meer in het openbaar vertonen.
Sorry voor deze agressieve methode, maar dan bedenken messentrekkers zich in de toekomst wel 100 keer voordat ze zoiets doen. Onschuldige mensen neersteken is 1 van de lafste dingen die je kunt doen.
quote:Waar leg je die grens...?
Op woensdag 24 september 2003 19:59 schreef calvobbes het volgende:
Vriend neergestokenWeer een juweeltje van kortzichtigheid en op een fatsoenlijke manier uitgedrukt
[..][quote]Op woensdag 24 september 2003 00:13 schreef calvobbes het volgende:[..]
Er is toch afgesproken dergelijke topics gewoon op slot te gooien omdat het toch alleen maar generaliserende topics oplevert?
Is hier wel weer overduidelijk en zeker aangezien de TS zichzelf tegenspreekt lijkt een slotje niet verkeerd.
Ik vind het best moeilijk... je kunt na zoiets ook gewoon wat verward zijn en jezelf daarom tegenspreken ofzo...
Probleem is wel dat de topics heel snel fout gaan.... Ik twijfel dus....
[/quote]
Waar ze wonen
Het grote 'waar kom je vandaan' topic
[POLL] Waar komt de FOK! -er vandaan?
En hoe ze wonen
quote:Ik heb die laatste 2 er even bijgezet.
Op donderdag 25 september 2003 19:38 schreef SunChaser het volgende:
Sweek, je gooide het topic te snel op slot, ik was nog bezig
Waar ze wonenHet grote 'waar kom je vandaan' topic
[POLL] Waar komt de FOK! -er vandaan?En hoe ze wonen
Hoe wonen de Fokkers ? deel II
Hoe wonen de Fokkers ?
Plaatjes met hitlergroeten, plaatjes met bloed.... Is het niet eens mooi geweest met die draken?
quote:Ah cool die is inmiddels dicht. Anyway het gaat hier:
Op donderdag 25 september 2003 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
-GROOT NTCE TOPIC-Plaatjes met hitlergroeten, plaatjes met bloed.... Is het niet eens mooi geweest met die draken?
Alsnog behoorlijk mis
je
kent
het
wel.
Kan dit voortaan aub meteen geclosed worden? Kan Baukel even leren dat hij zijn toch niet al te geweldige topics zonder enters moet openen. Bij voorbaat dank
zou die in het meeting topic mogen??
is op 22 november.
wil een moid dan ook gelijk ff in de topictitel 22 november zetten?
tnx
de laatste foto achter een linkje asjeblieft? Uit elkaar gerukte lichamen
quote:Nou het heeft even geduurd, maar die foto is nu verwijderd....
Op donderdag 2 oktober 2003 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag in deze postde laatste foto achter een linkje asjeblieft? Uit elkaar gerukte lichamen
quote:Gewoon niet meer op reageren en dan bloed het topic vanzelf dood...
Op maandag 6 oktober 2003 21:24 schreef TimmyAsd het volgende:
Mod, iemand, zitten jullie te slapen???Vriendin lastig gevallen op straat door 4 jongens
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:10 schreef yvonne het volgende:
De pedoreeks is dicht en blijft dicht,
einde discussie.
Ik had gehoopt op wat meer openheid.
Yvonne als jij het er niet mee eens bent betekend dat niet dat iedereen dat is. Wees voortaan wat meer open minded en probeer wat meer naar iedereen te luisteren.
(opbouwende kritiek geen aanval)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |