abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 maart 2001 @ 19:02:00 #1
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_824008
Wie heeft er hier eigenlijk al wel eens over nagedacht? ik zelf ben 16 jaar en heb hier eigenlijk al wel eens over nagedacht. Ik heb tot nu toe alleen nog 1 mooie meisjes naam weten te "bedenken" als ik op dit moment mijn dochter een naam zou moeten geven zou ze "christien" heten. Ik vind dit zelf echt een mooie naam. het heeft gewoon wat, wat precies dat weet ik niet.
pi_824023
Ik heb mijn zoon naar mijn vader genoemd en zijn tweede naam heeft hij van zijn vader, Zoiets als: Jan Pietersz.
eigenlijk ben ik een straathond
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 maart 2001 @ 19:17:40 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_824058
Mijn oudste zoon zal een dubbele naam hebben, beginnend met een M. en een A.
Wat precies weet ik nog niet, en daar mag de moeder dan ook over mee beslissen, maar deze familietraditie wil ik aanhouden (Ik ben zelf de 4e M.A. in de familie, volgend mijn betovergrootvader, mijn overgrootvader en de oudste zoon van mijn grootvader en dus broer van mijn vader doe op jonge tijd helaas kwam te overlijden)
de A zal waarschijnlijk voor Alijander staan, daar deze naam in geen andere familie terug te vinden is

Bovenstaande is eigenlijk het enige waar ik serieus over nagedacht heb als het namen van kinderen betreft.

Verder vind ik namen als Angelique, Stephanie enzo wel mooi

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_824090
Ik vind Jasmijn wel een mooie naam voor een dochter. En voor een zoon? Menno Jr. natuurlijk!
pi_824108
Toen mij vrouw aan het bevallen was ons eerste kindje (op dat moment wisten we niet zeker wat het geslacht was) hadden we niet eens een meisjesnaam klaar...we konden het maar niet eens worden in de weken ervoor daarbij waren we overtuigd dat het een jongen zou zijn. Maar ik weet nog dat toen het gezond ter wereld kwam ik zoiets had van 'laat het dan ook alsjeblieft een jongen zijn'...

hij heet trouwens Vince

  woensdag 14 maart 2001 @ 19:36:06 #6
6218 Yvet
Hier zolang het leuk is (nu!)
pi_824129
Ik heb hier ook wel eens overnagedacht, gewoon als ik weer eens lag te fantaseren over de toekomst ofzo. Ik weet helemaal niet of ik wel kinderen hier op aarde neer wil zetten en of degene met wie ik op dat moment ben ook wel kinderen zal willen (dat ligt er maar helemaal aan, natuurlijk). Maar goed, qua meisjes namen vind ik Felehna (naam die een vriendin van mij ooit gebruikte toen ze in een band zong) of Sara wel mooi.
Als jongensnaam, misschien inderdaad zoals Maarten al noemde Alijander of iets dergelijks, maar dit is allemaal toekomst gepraat natuurlijk .

Yvet

I am too young to know I'm young
I'm too selfish to be strong
Am I too old
To allow my adolescence to go on
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 maart 2001 @ 19:40:55 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_824152
Dat zou dan de eerste Alijander worden die niet van een Brandts Buijs afstamt Yvet, tenzij....

Er zit trouwens een kleine anecdote aan die naam:
in 1812 ging Alijda Brandts een beetje vreemd met Cornelis Buijs. Ze raakte zwanger en het kind kreeg de naam Cornelis Alijander
Cornelis was een normale naam, maar Alijander was een naam ontstaan door het samenvoegen van haar naam Alijda en de naam van haar man Alexander De Raedt
Alexander overleedt voor de geboorte en is nooit opgegeven als werkelijke vader en het kind kreeg de achternaam Brandts, tot 1825, toen Cornelis Buijs' vrouw overleedt en hij alsnog trouwde met Alijda, toen werd Buijs erachter geplakt.
Sindsdien komt de naam Alijander regelmatig terug in namen door onze familie heen

Namen als Siobhan en Deirdre vind ik trouwens ook erg mooi

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-03-2001 19:49]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_824178
Voor een meisje vind ik Amber een prachtige naam. Pauline en Marieke vind ik ook mooi.

Voor een jongen denk ik Jasper, Michiel of Peter.

It is much easier to be critical than to be correct.
  woensdag 14 maart 2001 @ 19:53:20 #9
6218 Yvet
Hier zolang het leuk is (nu!)
pi_824180
quote:
Op 14 maart 2001 19:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat zou dan de eerste Alijander worden die niet van een Brandts Buijs afstamt Yvet, tenzij....
Ik heb die naam wel vaker ergens gehoord hoor! hihihi
I am too young to know I'm young
I'm too selfish to be strong
Am I too old
To allow my adolescence to go on
pi_824194
(female) = Io
(male) = Ion

[Dit bericht is gewijzigd door DeVuilnisman op 14-03-2001 20:11]

God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  woensdag 14 maart 2001 @ 20:08:05 #11
374 beelzebub
master of disaster
pi_824247
Ja mooi dat ik dat nie ga delen, dalijk heten ze allemaal zo.

Maar ik heb dus al 4 namen voor 2 meisjes
Ik wil er 5, dus nog ff brainstormen hehe

pi_824309
quote:
Op 14 maart 2001 20:08 schreef beelzebub het volgende:
Ik wil er 5
Allemaal van dezelfde moeder?
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 14 maart 2001 @ 20:31:14 #13
374 beelzebub
master of disaster
pi_824381
quote:
Op 14 maart 2001 20:17 schreef BooBooSan het volgende:
Allemaal van dezelfde moeder?
Hmmz geen idee, ik kan nl zoveel willen
pi_824465
Mijn kindje bestaat al, zn naam dus ook.

Toen ik wist dat ik zwanger was en het over de baby in mn buik had, wist ik niet of ik met een jongen of een meisje van doen had.
Ik kon dus geen haar of hem zeggen en het vond ik minderwaardig klinken voor het leven wat in mn buik groeide.
Zonder erover nagedacht te hebben noemde ik mn ongeboren baby toen: "Jip in mn buik".
Die naam bleef ik en ook mn omgeving de hele zwangerschap gebruiken, alsof het heel vanzelfsprekend was.

Op een gegeven moment gingen we bedenken hoe we ons kindje zouden gaan noemen, de meest rare namen werden geroepen maar er was geen naam tussen die ons allebei aansprak.
Toen bedacht ik me opeens dat "Jip in mn buik" voor mij zo vertrouwd was gaan klinken, dat er nog maar 1 naamoptie was voor mij: Jip!
M'n partner kon zich daar helemaal in vinden, dus toen stond vast dat we ons kindje Jip zouden gaan noemen, ongeacht het een jongen of een meisje zou worden.

Jip bleek een jongetje te zijn, de naam Jip draagt ie nu al 7 jaar met trots en past precies bij hem.

Freestyle
  woensdag 14 maart 2001 @ 21:05:09 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_824533
Als ik een zoon krijg noem ik hem Igor en dan wordt het mijn kleine handlangertje zodat we samen wrede experimenten kunnen doen.
En dan ben ik dus bezig met een grote machine te bouwen die de aarde gaat vernietigen en dan roep ik 'kom hier Iiiiigor' en dan komt hij al handen wrijvend aanlopen en zegtie 'hihihi jaa meester?'.
Of ik noem hem gewoon mini-me.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_824723
voor een meisje anna of annelies
voor een jongen geen idee eik
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 14 maart 2001 @ 22:20:25 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_824784
Jessica, Louise...euh....en voor de jongens heb ik geen flauw idee...Ik wil eerst een meiske!
pi_824807
Neej ik weet het al...

Ik heet Adriejan. Dus noem ik mijn kinderen Adriejip en Adriejanneke.

Nou maar hopen dat ze niet gepest worden op school.

It is much easier to be critical than to be correct.
  woensdag 14 maart 2001 @ 23:03:22 #19
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_824921
Ben nog niet van plan de eerst volgende jaren zwanger te worden maar ik heb al wel wat verzonnen
Jongen; Yorgos, Youri, Yannick ,Rikke (wel bijna allemaal met een Y )
Meisje; Maaike, Anne, Dorien, Alicia

Maarrrr, de vader heeft natuurlijk ook nog wel wat in te brengen. (Al is het niet veel )

De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
  Redactie Frontpage woensdag 14 maart 2001 @ 23:23:38 #20
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_824987
Als ik een zoon krijg, moet hij worden vernoemd naar mijn kameraad Henk. Gewoon een simpele, Hollandse naam, dat vind ik het allermooist. Of gewoon op zijn Drents, dan wordt het Henke. Een meisje moet ook een simpele naam hebben. Truus, Margreet of gewoon Greet. Gewoon, lekker simpel. Want waaorm altijd namen gebruiken die je nooit kunt vinden op een sleutelhanger ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 15 maart 2001 @ 00:08:34 #21
7400 heelke
Kunst Kunstiger Kunstigst
pi_825116
vrouwke--> lola, dite, luz, estralita, melisenda, neena, neva, richelle, serafina, solona, verdad, aleena, lani, latika, lena, li, livi, nava, alex, maaike-robin, lola-dite, lotte, lisa, liona, lobke, leda, chriz, lieke, feliz

jongetjus--> Tomas, neron, ricardo, zenon, aidan, alex, Jada,tim, vador, paon, trip, joost

pppfffttt.. k heb veel leuke namen gedacht, veel vergeten, en bla bla bla... Als ik mijn kind zie, dan zallik het pas weten, denk ik...

[Dit bericht is gewijzigd door heelke op 15-03-2001 11:43]

The world's a roller coaster, and I am not strapped in. Maybe I should hold with care, butmy hands are busy in the air. [i]B.B.[/i]
  FOK!fossiel donderdag 15 maart 2001 @ 00:10:42 #22
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_825126
Truus...hoe Drents kan het
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_825135
kan alleen leuke meisjes namen verzinnen,
Sarah en Kirsten, dat vind ik twee hele mooie namen!
Wie gaat slapen om te vergeten wordt de volgende ochtend wreed verstoord wakker......
  donderdag 15 maart 2001 @ 00:15:27 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_825136
Ik ben intussen ruimschoots voorzien van al dan niet wettige kinderen, maar heb altijd nog 2 namen in het hoofd voor het geval ik ooit nog een zoon en een dochter erbij krijg:
David en Esther.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_825632
Altijd weer lastig, je "moet" er toch je hele leven mee doen.

Ben in het bezit van twee mooie meiden met evenzo mooie namen. Sharon en Liza dus.

Mocht er ooit nog een babyboy bijkomen dan krijgt hij de naam Vic of Vincent.

pi_825650
Ik heb daar ook wel eens over nagedacht

Voor een jongen wil ik een korte naam met één lettergreep.
Bv. Daan, Luuk, Mark, Rick, Stijn, Nick.

Voor een meisje vind ik Yenthe erg mooi, maar helaas is dat nu echt zo'n modenaam geworden. Verder vind ik Evelien, Elise en Anne mooie meisjesnamen.

pi_825673
De namen van mijn kinderen zijn al bekend..
En da is nie per ongeluk

Als het een jongen word heet ie : Enzo
Wordt het een meisje dan het ze : Janine..

Vinden wij wel mooie namen..

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 15 maart 2001 @ 09:57:11 #28
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_825730
3 dochters en een zoon zouk willen...

en de namen?

De eerste meid wordt vernoemd naar haar tante: Tess dus
De tweede: Chantal
De derde: Lynn of Danique

En voor een jongen: Roel

Als ik zou besluiten dat ze mijn achternaam moeten krijgen wordt het anders natuurlijk

Jongen: Raôul of Tomás

Meisjes: Yaël, Nina en Isabel

Maar zo ver is het nog lang niet en misschien ga ik toch wel voor 4 honden en een nieuwe fiets

Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
pi_825752
quote:
Op 15 maart 2001 09:57 schreef Lot het volgende:
3 dochters en een zoon zouk willen...

en de namen?

De eerste meid wordt vernoemd naar haar tante: Tess dus
De tweede: Chantal
De derde: Lynn of Danique

En voor een jongen: Roel

Als ik zou besluiten dat ze mijn achternaam moeten krijgen wordt het anders natuurlijk

Jongen: Raôul of Tomás

Meisjes: Yaël, Nina en Isabel

Maar zo ver is het nog lang niet en misschien ga ik toch wel voor 4 honden en een nieuwe fiets


Mooie naam is dat he

Mijn vader en moeder hadden al een naam voor me bedacht maar dat vond de rest van de familie niet echt toppie.. Ik zou gaan heten : ClayBasket..
Er was toen een of andere indianenserie en die meisjesnaam vond mn moeder wel iets.. Tering ik blij dat de rest van de familie er tegen was.. Toen heeft mn moeder me maar de naam gegeven van haar favoriete parfum van toen.. En ben ik zeer tevreden mee..

[Dit bericht is gewijzigd door Tally op 15-03-2001 10:18]

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_825765
Back tot the roots : Adam en Eva.

Meneer_aart, Adriejan , dat is ook een niet vaak voorkomende naam.

Hierboven was iemand die wilde haar Yorgos noemen, jezus Je bent het gedrocht van Loch Ness geen naam aan het geven?

En in de trant van simpele namen zoals Truus of Greet, dan liever sidonia.

pi_825802
Turks collegaatje (vrouw dus) van vakantiewerk heette Yesim (jesjim). HEEL MOOI!!!!
pi_825811
quote:
Op 14 maart 2001 23:03 schreef the shining het volgende:
Ben nog niet van plan de eerst volgende jaren zwanger te worden maar ik heb al wel wat verzonnen
Jongen; Yorgos, Youri, Yannick ,Rikke (wel bijna allemaal met een Y )
Meisje; Maaike, Anne, Dorien, Alicia

Maarrrr, de vader heeft natuurlijk ook nog wel wat in te brengen. (Al is het niet veel )


He! Dealtje sluiten? Ik een meisjesnaam met een Y leveren en jij de jongensnaam?
Nu nog een date en kijken of het klikt
pi_825924
mijn vriendin heeft geloof al zo'n beetje vaststaan dat we een dochtertje krijgen (over een heeeeele tijd dan)... en ze is gek op de naam Anouk.
vind ik zelf ook heel mooi.
evenals Jessica trouwens.

Jongensnamens vind ik veel moeilijker.

  donderdag 15 maart 2001 @ 11:19:07 #34
6979 Rat
Wel zo gezellig!
pi_825973
quote:
Op 14 maart 2001 23:03 schreef the shining het volgende:
Maarrrr, de vader heeft natuurlijk ook nog wel wat in te brengen.
Ja, anders komt dat kind er nooit....

Ik ben voorstander van namen voor de kinderen volgens de Indiaanse traditie, namen die verwijzen naar de verwekking van het kind, voorbeeld: 'Scheurend Rubber'.

Wie een kuil graaft voor een ander, wordt moe.
pi_826054
Wat ik zo leuk vind is dat vrouwen al meestal precies weten welke namen hun kinderen krijgen.. net of de man d'r niets mee in te zeggen heeft als het eenmaal zo ver is
  donderdag 15 maart 2001 @ 11:42:55 #36
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_826094
quote:
Op 15 maart 2001 10:34 schreef Tardis het volgende:
He! Dealtje sluiten? Ik een meisjesnaam met een Y leveren en jij de jongensnaam?
Nu nog een date en kijken of het klikt
Jaaaaah! Ik vind mijn meisjesnamen namelijk niet echt geslaagd! Maare, eerst maar eens kijken waar je mee komt..
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
  donderdag 15 maart 2001 @ 11:44:46 #37
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_826106
quote:
Op 15 maart 2001 10:12 schreef zodiakk het volgende:
....
Hierboven was iemand die wilde haar Yorgos noemen, jezus Je bent het gedrocht van Loch Ness geen naam aan het geven?
...
Tssss Ik vind het een mooie naam, mag toch? Komt iig niet zo vaak voor!
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
pi_826889
Alleen al vanwege het schitterende 'Face of Melinda' nummer van Opeth zou ik een dochter al Melinda kunnen en willen noemen. Dan heeft ze meteen het mooiste nummer naar zich vernoemd wat er is...

(toch heel wat beter dan je kind 'Peter' noemen zodat iedereen hem 'Peter, ik vertrouw je voor geen meter' toe kan zingen)

Overigens ms wel een aardig discussiepunt: Als je een naam verzint, kijk je dan naar de huidige mensen die misschien ook die naam dragen? Of kijk je naar bv of die naam een mooi personnage is in een filmklassieker of, zoals ik, onderwerp is van een heel mooi liedje?

Stel, je partner wil jullie kind 'Dahpne' noemen, en jij vindt dat als partner zijnde op zich ook een hele mooie naam, maar je moet wel meteen denken aan Daphne Deckers en dat vind je een domme doos. Is dat dan een argument om die naam niet te verkiezen?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_826927
quote:
Op 15 maart 2001 11:34 schreef HellSpawn het volgende:
Wat ik zo leuk vind is dat vrouwen al meestal precies weten welke namen hun kinderen krijgen.. net of de man d'r niets mee in te zeggen heeft als het eenmaal zo ver is
Nou voor jou info.. De namen die er bekent zijn bij mij (zoals je net heb kunnen lezen) heeft mn vriend bedacht.. Ik had er niets over te zeggen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_826938
Als wij ooit nog kinderen nemen, (weten we nog niet, misschien wel, misschien niet) worden ze op zeker niet hier in Nederland geboren maar in Portugal. Ik zou dus zeker geen 'rare' Nederlandse naam aan mijn kinderen geven.

Als meisjesnaam vind ik Claudia erg mooi of Monia (spreek uit als mon-jaa)

Jongensnaam weet ik nog niet.

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan op 15-03-2001 15:35]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_826945
Ik heb altijd Marieke al een mooie naam gevonden, maar ik ben nog lang niet aan kinderen toe en mijn vriendin ook niet..
"Walking about in the bush down under"
pi_827148
quote:
Op 15 maart 2001 09:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb daar ook wel eens over nagedacht

Voor een jongen wil ik een korte naam met één lettergreep.
Bv. Daan, Luuk, Mark, Rick, Stijn, Nick.


Doe je dat omdat het dan voor je kind makkelijker is zijn naam te schrijven en uit te spreken?
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
pi_827178
quote:
Op 15 maart 2001 15:31 schreef Tally het volgende:
Nou voor jou info.. De namen die er bekent zijn bij mij (zoals je net heb kunnen lezen) heeft mn vriend bedacht.. Ik had er niets over te zeggen..
Daarom zei ik ook meestal. Als ik gewoon om me heen kijk dan ken ik meer vrouwen die al kindernamen gekozen hebben dan dat ik mannen ken.. thats all.. just an observation.. verschillen zijn d'r altijd!
  donderdag 15 maart 2001 @ 16:17:43 #44
3767 Herald
Come get some
pi_827202
quote:
Op 15 maart 2001 15:18 schreef DIGGER het volgende:
Overigens ms wel een aardig discussiepunt: Als je een naam verzint, kijk je dan naar de huidige mensen die misschien ook die naam dragen? Of kijk je naar bv of die naam een mooi personnage is in een filmklassieker of, zoals ik, onderwerp is van een heel mooi liedje?
ik zou kijken naar een personage
Een (jongens)tweeling zou ik het liefste Ian en Malcolm noemen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 15 maart 2001 @ 16:33:04 #45
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_827270
quote:
Op 15 maart 2001 15:18 schreef DIGGER het volgende:
Overigens ms wel een aardig discussiepunt: Als je een naam verzint, kijk je dan naar de huidige mensen die misschien ook die naam dragen? Of kijk je naar bv of die naam een mooi personnage is in een filmklassieker of, zoals ik, onderwerp is van een heel mooi liedje?

Stel, je partner wil jullie kind 'Dahpne' noemen, en jij vindt dat als partner zijnde op zich ook een hele mooie naam, maar je moet wel meteen denken aan Daphne Deckers en dat vind je een domme doos. Is dat dan een argument om die naam niet te verkiezen?


Mm ik kijk daar juist helemaal niet naar, zover ik weet ken ik maar 1 Christien, en die ken ik helemaal nog niet eens goed. Zoals ik al zei weet ik niet echt waarom ik die naam nou juist zo mooi vind. Toen ik die naam voor het eerst hoorde vond ik het al meteen een mooie naam. En toen ik naderhand ging nadenken over de naam van mijn toekomstige kind(eren) was bijna het allereerste wat ik voor een meisje kon bedenken "Christien" het heeft gewoon echt iets voor mij.
pi_827290
quote:
Op 15 maart 2001 16:08 schreef DeVuilnisman het volgende:
Doe je dat omdat het dan voor je kind makkelijker is zijn naam te schrijven en uit te spreken?
Vooral omdat ik het gewoon leuk bij jongens vind klinken, eenlettergrepige namen. Maar dat het makkelijk te schrijven is (en dat je het nóóit hoeft te spellen voor anderen) is ook wel fijn.
Maar bij meisjesnamen heb ik dat dus weer minder..
pi_827323
quote:
Op 15 maart 2001 16:12 schreef HellSpawn het volgende:
Daarom zei ik ook meestal. Als ik gewoon om me heen kijk dan ken ik meer vrouwen die al kindernamen gekozen hebben dan dat ik mannen ken.. thats all.. just an observation.. verschillen zijn d'r altijd!
Da was t rare bij ons volgens mij had ie er over gedroomd of zo.. Hij werd een keer heel vroeg wakker op een zondagmorgen en vertelde me dat als het een meisje zou worden het Janine zou heten.. Terwijl we het eigenlijk toen nog nooit over kinderen hadden gehad.. Net pas verkering.. En bij de jongensnaam was t anders.. We dachten dat ik zwanger was.. En ik moest een paar dagen wachten voordat ik de werkelijke uitslag zou krijgen er voor.. En mn vriend vond t een leuk idee om papa te worden en ging over de namen nadenken.. IK BLIJ DAT T TOEN VALS ALARM WAS..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_827511
Ik heb altijd Koen gezegd, maar de laatste tijd kick ik ook wel op Alexander.
Dingen als Stijn, Tim vind ik ook niks mis mee.

Meisjes zijn moeilijker....Martha vind ik mooi, en Louise.

pi_828179
quote:
Op 15 maart 2001 10:12 schreef zodiakk het volgende:
Meneer_aart, Adriejan , dat is ook een niet vaak voorkomende naam.
Ja moderne ouders.
quote:
Hierboven was iemand die wilde haar Yorgos noemen, jezus Je bent het gedrocht van Loch Ness geen naam aan het geven?

En in de trant van simpele namen zoals Truus of Greet, dan liever sidonia.


LOL (2x)
It is much easier to be critical than to be correct.
  Redactie Frontpage donderdag 15 maart 2001 @ 20:11:21 #50
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_828278
Ik zou het kind nimmer naar mijn ouders vernoemen. Mijn vader heet namelijk Mense, en mijn moeder heette Eisje. Niet echt een naam om aan een kind te geven. En mijn opa hette Witte, ook niet echt een leuke naam...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_828316
quote:
Op 15 maart 2001 20:11 schreef Djeez het volgende:
Ik zou het kind nimmer naar mijn ouders vernoemen. Mijn vader heet namelijk Mense, en mijn moeder heette Eisje. Niet echt een naam om aan een kind te geven. En mijn opa hette Witte, ook niet echt een leuke naam...
Je zult het niet geloven, mijn moeder heet Koopje en mijn vader Frits ( alls kits achter de rits, Frits?). Ik noem mijn ouders soms Rits en Knoopje als ze weer overdreven aanhankelijk zijn .
  vrijdag 16 maart 2001 @ 16:27:10 #52
7469 voh
Now without pants!
pi_831575
Als het een jongetje is noem ik hem 'meneer' en als het een meisje is 'mevrouw'

Dat zal leuke situaties geven

Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
  vrijdag 16 maart 2001 @ 16:29:32 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_831597
quote:
Op 16 maart 2001 16:27 schreef voh het volgende:
Als het een jongetje is noem ik hem 'meneer' en als het een meisje is 'mevrouw'

Dat zal leuke situaties geven


Leuker als je het omdraait
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 16 maart 2001 @ 16:30:23 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_831605
quote:
Op 15 maart 2001 20:11 schreef Djeez het volgende:
Ik zou het kind nimmer naar mijn ouders vernoemen. Mijn vader heet namelijk Mense, en mijn moeder heette Eisje. Niet echt een naam om aan een kind te geven. En mijn opa hette Witte, ook niet echt een leuke naam...
Als je er Ayse van maakt, is het Turks en dat klinkt/staat wel weer leuk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 16 maart 2001 @ 16:31:28 #55
7469 voh
Now without pants!
pi_831610
Meneer Mevrouw Achternaam

je hebt gelijk... veel leuker

Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
  vrijdag 16 maart 2001 @ 18:04:55 #56
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_832218
Meisjes: Sterre, Sara, Robyn, Fay

Jongens: Jascha, Quint(en) en net hier ergens gelezen: Jip

wat wel vervelend kan worden, mocht mijn huidige vriend de vader van de kids worden, hij houdt van lange namen, en ik van korte

en ik wil 4 kinderen, 1 jongen, 1 meisje en 1 tweeling van jongens

maar ja, daar heb je natuurlijk niks over te zeggen, en als het anders wordt vind ik het echt niet erg, natuurlijk!

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_832222
Tim en Nikki
pi_832272
Sanne en Thomas, of Joris, Jonathan, ik had er vroeger veel meer, maar misschien post ik ze straks nog wel
  zaterdag 17 maart 2001 @ 15:17:15 #59
5217 _Gambit_
Chibi Trunks Rulez
pi_834149
Voor een meisje heb ik altijd al de naam Nikita in mijn hoofd gehad. maar dat is al sinds mijn 13e en niet naar aanleiding van de televee serie..

Voor een jongen denk ik dat het Sven oid gaat worden.. ben niet zo'n fan van al die hollandse namen zoals jan, frits, hein etc.

Building his own bombshelter
  Redactie Frontpage dinsdag 6 november 2001 @ 15:00:23 #60
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2101289
Geinig topic. Ik weet al 12 jaar ofzo dat ik mijn (eventuele) dochter Nikki wil noemen. Zo'n mooie naam is dat.
  dinsdag 6 november 2001 @ 15:52:35 #61
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_2101756
meisje: Lisa, Melissa, Anna
jongen: Thomas, Matthieu, Matthijs
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  Redactie Frontpage dinsdag 6 november 2001 @ 15:55:10 #62
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2101803
Voor een jongen vind ik Tim ook wel mooi. Ik in het verleden altijd al bij de eerste date gemeld dat ik graag een dochter wil met de naam Nikki.
pi_2102078
romy vind ik heel mooi voor een meisje
  Redactie Frontpage dinsdag 6 november 2001 @ 16:32:43 #64
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2102299
Ja, idd. Als ik nog een dochter krijg noem ik haar Romy.

Hmmm waar scoor ik zo snel even een vriendin zonder mening?

pi_2102312
Anouk, Mark, Ingrid, Bjorn
Return of the massive legend.
pi_2102350
Als je je zoontje Brand noemt is het elke keer als je hem moet roepen weer leuk!
"The messiah will only come when he is no longer needed" - Kafka
  Redactie Frontpage dinsdag 6 november 2001 @ 16:38:41 #67
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2102364
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 16:37 schreef Mook het volgende:
Als je je zoontje Brand noemt is het elke keer als je hem moet roepen weer leuk!
Of hij komt elke keer een biertje brengen. Ook handig!
  dinsdag 6 november 2001 @ 17:06:57 #68
17547 Kyara_Love
Smoke 'em, Dont smoke �
pi_2102771
Esra vinnik superrr mooie naam en dan kan bij een jongen of bij een meisje..
en nog een naam voor een meisje dat ik mooi vind iz Dagmar,Sandy,Annika,
Voor jongens: Gregory,Anthony,Dat soort dingen
ordinary people do fucked-up things,When fucked-up things get ordinary
pi_2103423
Ik vind de nickname van de topicopener eigenlijk wel leuk

Kwanten

  woensdag 7 november 2001 @ 17:31:51 #70
18219 alien8ed
ignorance is bliss
pi_2113692
Een meiske zal Melissa gaan heten en een jongen Xander (maar de jongen is bespreekbaar )
hak hout, haal water
Transhumanist, Piraat
  woensdag 7 november 2001 @ 17:35:39 #71
11170 jerney
catlady 4life
pi_2113721
Voor een meisje vind ik Hailey een leuke naam. Voor een jongen weet ik het nog niet..
pi_2113796
k vind voor een meisje Annemarie of Charlotte wel leuke namen. Ja niet echt origineel maar dat hoeft toch helemaal niet

Over jongens namen heb ik vreemd genoeg nooit na gedacht.

pi_2113806
Luna vind ik een ongeloovlijk mooie naam,
verder vind ik als meisjesnaam Fay ook mooi...

voor een jongen vind ik Anne wel mooi, maar daar ben ik verder nog niet over uit

[Dit bericht is gewijzigd door bl0emetjE op 07-11-2001 17:44]

  woensdag 7 november 2001 @ 17:42:12 #74
17183 batje
met vleugeltjes
pi_2113811
quote:
Op vrijdag 16 maart 2001 18:04 schreef texelonia het volgende:
Meisjes: Sterre, Sara, Robyn , Fay
[...]
Voor een meisje is Robyn (uitspreken als Robin) inderdaad geweldig.. Voor een jongen vind ik Martijn erg mooi..
  woensdag 7 november 2001 @ 18:49:06 #75
1092 Nilis
Här kommer Pippi Långstrump
pi_2114554
Een menneke:

  • Joshua
  • Joaquin
  • Jesse

Een dametje:

  • Sanne (maar zo heet de potentiële moeder al)
  • Judith
  • Lieke

tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
---> FootoowBoek! <---
pi_2114823
Amaranta uiteraard
  woensdag 7 november 2001 @ 20:05:47 #77
15621 Nuke
Kaboom.... :)
pi_2115245
Ik zou denk ik voor een engelse naam kiezen, is wel zo makkelijk want die kan iedereen tenminste uitspreken

Maar voorlopig moet ik echt nog niet aan kids denken, laat me eerst nog maar een paar jaar lekker feesten, de wereld zien enzo....

Insert lame signature here.....
pi_2115340
ik loop al een poosje met 2 namen in mn kop, Esra en Jarin, vind ik 2 echt hele mooie namen, verder veranderd t steeds voor mij. Tijn of Thijmen ofzoiets vind ik ook erg mooi..
  Redactie Frontpage woensdag 7 november 2001 @ 20:49:59 #79
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2115445
quote:
Op woensdag 07 november 2001 18:49 schreef Nilis het volgende:
Een menneke:

  • Sanne (maar zo heet de potentiële moeder al)
  • Leuk, een roddel .

    pi_2115446
    mijn ex heet Kasper Tijmen
    vind ik ook een helelelele mooie naam...
    pi_2115503
    Ik had niet zo lang geleden nog een hele leuke jongensnaam 'ontdekt' maar nu weet ik hem niet meer

    En heb het héle topic doorgelezen, en hij stond er niet tussen...

    Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
      woensdag 7 november 2001 @ 21:15:49 #82
    4354 kwanten
    Is goed bezig!
    pi_2115666
    quote:
    Op dinsdag 06 november 2001 15:00 schreef SunChaser het volgende:
    Geinig topic. Ik weet al 12 jaar ofzo dat ik mijn (eventuele) dochter Nikki wil noemen. Zo'n mooie naam is dat.
    waaah 12 jaar? ik weet denk ik pas 1 jaartje of zo dat ik Christien wel een hele mooie naam vind.. Nog fftjes w88 dus voor mij
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 november 2001 @ 22:03:59 #83
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_2116205
    Onze zoon heet Christan. Die naam stond voor mij al een aantal jaren vast. Het is namelijk mijn moeders meisjesachternaam. Bij stamboomonderzoek kwamen we erachter dat haar achternaam een patroniem was, d.w.z. een voornaam die als achternaam in gebruik is genomen. (Kan iemand dit nog volgen?) In elk geval: vanaf dat moment wist ik dat als ik een zoon kreeg, ik hem Christan zou noemen. En als Christan een meisje was geweest had hij Yorinde geheten (hee, vroeg iemand onlangs niet iets over een meisjesnaam met een Y ). Oja, zijn tweede naam is Maurits. Zie ook onderstaande url
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      Redactie Frontpage woensdag 7 november 2001 @ 22:07:49 #84
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_2116292
    quote:
    Op woensdag 07 november 2001 21:15 schreef kwanten het volgende:

    [..]

    waaah 12 jaar? ik weet denk ik pas 1 jaartje of zo dat ik Christien wel een hele mooie naam vind.. Nog fftjes w88 dus voor mij


    We schelen een heleboel in leeftijd hoor. Dus jij bent er eerder bij dan ik
      woensdag 7 november 2001 @ 22:24:26 #85
    1092 Nilis
    Här kommer Pippi Långstrump
    pi_2116580
    quote:
    Op woensdag 07 november 2001 20:49 schreef SunChaser het volgende:
    [..]
    </li>
    Leuk, een roddel .
    Hehe....euh...andere Sanne
    tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
    ---&gt; FootoowBoek! &lt;---
      woensdag 7 november 2001 @ 22:35:53 #86
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_2116799
    Quasar
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_2117738
    Mannetje: Bram of Aaltjo (naar mijn vader)...

    Vrouwtje: een lange naam die als je het afkort een jongensnaam is.. Josephine = Joey, Charlotte = Charlie oid...

    Of lekker narcistiesch Frank naar zijn vader...

      donderdag 8 november 2001 @ 09:11:02 #88
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_2119875
    Anne, Lotta, Moira, Annabel
    Max, Pim (potentiele vader heet Tim, dus doe maar niet), Tom (ook niet)

    En ik kan nog heel lang doorgaan.

    ***
      donderdag 8 november 2001 @ 09:56:51 #89
    15731 hydRox
    Trans-Humanist
    pi_2120099
    Jongen : Gertjan
    Meisje : Katinka

    Als het een hermafrodiet wordt dan noem ik het "Murk of Goitson von Lutsen"

    pi_2120146
    jongen: Tim
    Meisje: Sanne
      donderdag 8 november 2001 @ 10:10:49 #91
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_2120178
    Ik weet het allemaal nog niet. Een ding is duidelijk, het kind krijgt later niet de mijn naam, de naam van diegene met wie ik dat kind zou moeten maken of de naam van een van mijn of haar ouders. Wat ik ook niet ga doen (en hiermee verbreek ik bewust een familietraditie.. mocht ik een dochter krijgen krijgt deze GEEN naam beginnende met een A.)
    pi_2120459
    Boudewijn.
    I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
      donderdag 8 november 2001 @ 14:01:39 #93
    12221 Tijn
    Powered by MS Paint
    pi_2122418
    quote:
    Op woensdag 07 november 2001 20:32 schreef juss het volgende:
    ik loop al een poosje met 2 namen in mn kop, Esra en Jarin, vind ik 2 echt hele mooie namen, verder veranderd t steeds voor mij. Tijn of Thijmen ofzoiets vind ik ook erg mooi..
      donderdag 8 november 2001 @ 16:07:53 #94
    7554 Spuuglokje
    Domestic Goddess
    pi_2123951
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2001 18:04 schreef texelonia het volgende:
    Meisjes: Sterre, Sara, Robyn, Fay

    Jongens: Jascha, Quint(en) en net hier ergens gelezen: Jip


    Hee, da's leuk! Ons dochtertje heet Sterre Ik vond Fay ook zo'n mooie naam, en Sara ook, maar mijn man niet. En onze zoon heet Wouter, hoewel we ook de naam Quinten overwogen hebben.
      donderdag 8 november 2001 @ 16:10:45 #95
    4354 kwanten
    Is goed bezig!
    pi_2123997
    quote:
    Op woensdag 07 november 2001 22:07 schreef SunChaser het volgende:

    [..]

    We schelen een heleboel in leeftijd hoor. Dus jij bent er eerder bij dan ik


    Ja ok, ik bekeek het iets anders.
    er zijn toch al best veel mensen die weten hoe ze hun kind(eren) willen noemen
      zaterdag 10 november 2001 @ 05:33:30 #96
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_2140977
    Mooie namen die op dit moment mij wel aanspreken om aan m'n evt. toekomstige kind(eren) te geven.

    Meisje: Sabine, Alice, Marisa, Kera, Kim
    Jongen: Erik, Gavin, Jeffrey, Thomas

    The Internets, I needs it..
      zaterdag 10 november 2001 @ 07:21:11 #97
    15571 Garfield-
    Forecast for tonight: Dark
    pi_2141051
    eeehh.. knul = Ramses, Robin, Jaimy

    wuuf = Mila, Charlize, Jesca

    All those who believe in psychokinesis, raise my hand.
      zaterdag 10 november 2001 @ 07:34:19 #98
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_2141055
    Oe, ik weet nog twee meisjesnamen die wel leuk klinken: Millia of Miriya.
    The Internets, I needs it..
    pi_2141371
    Alleen voor een eventuele dochter weet ik al een naam:

    Astadoria, afgekort Asta.

    Jah!

      woensdag 14 november 2001 @ 11:24:35 #100
    18518 Spitsmuisje
    Is niet voor de poes!
    pi_2179356
    Mijn ouders heben mij en mijn zusje namen gegeven die te maken hebben met onze achtergrond (mijn vader is Engels), maar als roepnaam een naam die in beide talen niet voor spraakverwarring zorgt. Mijn tweede en derde naam zijn moeilijk voor anderen en ik moet dus altijd uit leggen hoe je het spelt. Is niet leuk en word er soms doodmoe van. Des te gelukkiger ben ik met mijn roepnaam die iedereen tenminste in 1x begrijpt
    pi_2179591
    Poeh..ff denken...

    Mijn tweede naam is Frederik, beetje een familie traditie...vader & opa ook...dus wellicht mij eventuele zoon ook. Verder vind ik Lars, Thomas, Quinten, Thorsten en Jip (ja die ) ook wel mooie namen voor een jongen.

    Voor meisjes heb ik er eigenlijk nog niet zo veel. Marissa vindt ik wel mooi...Anne ook wel...verder kom ik eik niet.

    Ik hoo wle dat het nog even duurt voordat ik de namen in praktijk mag gaan toepassen 19 is wel een beetje jong voor een kind vinnik..

    "...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
    "Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
    "It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
    pi_2179770
    Dit is wat mij betreft nog heel ver weg, maar

    Meisje: Barbara, Celine, Mathilde, Aukje,
    Jongen: Eli, Johan(nes), Coen

    Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
      woensdag 14 november 2001 @ 12:19:57 #103
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_2179892
    Bola (tweeslachtige naam), Nienke, Roos.....
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      woensdag 14 november 2001 @ 21:56:03 #104
    7554 Spuuglokje
    Domestic Goddess
    pi_2185704
    quote:
    Op woensdag 14 november 2001 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:
    Bola (tweeslachtige naam), Nienke, Roos.....
    Nienke en Roos vind ik wel mooi, maar Bola? Ik dacht meteen aan Ebola...
      woensdag 14 november 2001 @ 21:59:59 #105
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_2185750
    quote:
    Op woensdag 14 november 2001 21:56 schreef Spuuglokje het volgende:

    [..]

    Nienke en Roos vind ik wel mooi, maar Bola? Ik dacht meteen aan Ebola...


    Meer: EEEEEY, Bola!

    Maar kan ook ja...

    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_2185792
    celise vind ik wel mooie meisjesnaam
    -je UI was te groot en daarom verwijderd-
    pi_2185960
    quote:
    Op woensdag 14 november 2001 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:
    Bola (tweeslachtige naam), Nienke, Roos.....
    Toen mijn zusje een jaar of 2 was en moest poepen riep ze altijd: Ik moet een bola!
    Mijn (tweeling) dochters heten Britt en Romée (géén Romy!), waren het 2 jochies dan hadden ze Dennis en Martijn geheten.
    Screw them.
    We're going home.
      maandag 28 oktober 2002 @ 17:47:57 #108
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_6507593
    Hmm ben aan het nadenken, maar wil wel wat origineels. Denk aan Selam voor een meisje , voor een jongen weet ik het nog niet.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_6508626
    Voor een meisje : Nathalie,Anne of Rachelle
    Voor een jongen : Sander of Thomas

    Maar ik hoop dat het nog even duurt

    And then I find you here
    Through your eyes
    Everything's clear
    And I'm home
    pi_6508906
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2001 00:10 schreef RemCow het volgende:
    Truus...hoe Drents kan het
    /ff zwaar offtopic
    zo heet mijn hond


    /weer ontopic

    Jongensnaam: Thomas (tevens ontzettende familienaam)
    Meisjesnaam: Rosalin

    pi_6509060
    voor meisjes vind ik : Lola, Hannah, Rebecca en Josephine ( afgekort tot Joey dan) erg leuk
    voor jongens vind ik : Rafael ( deze naam vind ik al heel lang super gaaf, alleen ik vind v/d Vaart een goede voetballer en wil mijn kind liever niet naar een voetballer noemen; dat denken mensen dan toch) , Milan, Xander en Jonathan ( dan afgekort tot Nathan) leuke namen.
    pi_6510011
    Strictly confindential information.

    If it's a boy:
    We call it: "Project R."

    If it's a girl:
    -unknown-


      maandag 28 oktober 2002 @ 20:40:22 #113
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_6510036
    Kan zijn dat ik er al ooit tussen sta...zo ja, dan hier nog maar een keer...zo niet, bij deze

    Jongen : Tristan
    Meisje : Meggy/Maggy

    Maar ja, ik wil geen kids

    To infinity…and beyond!
      maandag 28 oktober 2002 @ 20:40:34 #114
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_6510041
    Als het een zoon zou zijn..

    Erik denk ik.. iig een mooie scandinavische naam ofzo..

    Als het een dochter zou zijn..

    Hmm, ik weet het niet..mijn buurmeisje van 2 heet "mirre" en dat vind ik wel een mooie naam

    [b]@RemiLehmann[/b]
    pi_6510047
    quote:
    Op maandag 28 oktober 2002 20:38 schreef Viperdesign het volgende:
    Strictly confindential information.

    If it's a boy:
    We call it: "Project R."

    If it's a girl:
    -unknown-



    Ikke:
    - Akira
    - Leon (like the movie)

    α & Ω
    Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
      FOK!fossiel maandag 28 oktober 2002 @ 20:41:45 #116
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_6510089
    quote:
    Op maandag 28 oktober 2002 20:41 schreef cptmarco het volgende:
    Meisje: Sanne
    Jongen: Wouter
    Ik zat bij een jongen in de klas met de naam Sanne
      FOK!fossiel maandag 28 oktober 2002 @ 20:43:44 #118
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_6510104
    Als onze zoon een meisje was geweest had hij Fay geheten, nu heet hij Sem. We waren het tot de geboorte niet eens over de jongensnaam maar ik heb toch mijn zin gekregen tegen een vrouw die helemaal voor pampus ligt kan je toch geen nee zeggen he!
    Nu is mijn vriend er trouwens wel heel blij mee hoor dat het niet Mees is geworden (en ik nog veel blijer!)
    Mocht Sem ooit nog een broer of zusje krijgen dan dacht ik aan:
    jongen: Rijn
    meisje: Sam (maar om duidelijke redenen doen we dat dus niet), Robin, Yente (naar opa die Ynte heet), Hailey (las ik hier ergens, leuk!!)
    Het spettert en knettert, vonken achter ogen. Verloren aan magie, zwevend over regenbogen.
    pi_6510105
    quote:
    Op maandag 28 oktober 2002 20:40 schreef reem het volgende:
    Als het een zoon zou zijn..
    Erik denk ik.. iig een mooie scandinavische naam ofzo..
    Wat dacht je van Olaf?


    pi_6510132
    quote:
    Op maandag 28 oktober 2002 20:43 schreef cptmarco het volgende:
    Was die jongen daar gelukkig mee, ik vind het niet een typische jongensnaam...
    Niet echt nee... Maar ja, hij is ermee opgegroeid.
      maandag 28 oktober 2002 @ 20:45:54 #122
    6467 QyRoZ
    Just Q it!
    pi_6510143
    Als ik ooit nog een dochter krijg wil ik haar Femke noemen, naar een vorige week overleden hele goede vriendin van me...
    For great justice!
    pi_6510174
    Voor een meisje vind ik Jara of Jade (op zn nederlands uitgesproken) wel mooi. Voor een jongen weet ik het nog niet.
      Voormalig Sport Koningin maandag 28 oktober 2002 @ 20:47:54 #124
    35237 Nuongirl
    pi_6510192
    Ik vond het ook erg moelijk een naam verzinnen voor onze dochter.
    Aangezien we allebei erg grote formule 1 fans zijn hebben we onze dochter vernoemd naar een f1 coureur.
    Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
    maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
    pi_6510194
    Mijn oudste zoontje heet Chavez (6jr) (sjaav'es)
    en mijn jongste zoontje (3mnd) heet Tomas

    Als ik ooit nog een meisje krijg word het waarschijnlijk Mirte

      maandag 28 oktober 2002 @ 20:49:03 #126
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_6510221
    Samen met Rooiegrapjas dachten we aan een jongetje: Bram(metje)
    En een meisje word Sam(antha).
    The truth was in here.
    pi_6510258
    quote:
    Op maandag 28 oktober 2002 20:49 schreef Bastard het volgende:
    Samen met Rooiegrapjas dachten we aan een jongetje: Bram(metje)
    En een meisje word Sam(antha).
    Bram en Sam, dat klinkt gezellig.
    In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
      maandag 28 oktober 2002 @ 20:53:30 #128
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_6510303
    Ik wil geen kinderen, maar dacht ooit wel aan de namen "Io" en "Ion"
    In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
      maandag 28 oktober 2002 @ 20:54:07 #129
    33160 akkien
    nemo in amore videt
    pi_6510313
    voor jongen vind ik Lars, en Thomas (tom) wel leuke namen

    en voor meisje Kiara, Luna, Dana, Melissa, Nienke

    Maar ik hoop dat het nog wel ff duurt voordat ik kinderen krijg (16 is wel erg jong)

    imagination is more important than knowledge
      maandag 28 oktober 2002 @ 20:57:38 #130
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_6510383
    quote:
    Op maandag 28 oktober 2002 20:50 schreef Angeles het volgende:

    [..]

    Bram en Sam, dat klinkt gezellig.


    Net als de ouders dus.

    Dim en Tam

    The truth was in here.
      maandag 28 oktober 2002 @ 21:05:04 #131
    18772 pos
    @@sweet@@
    pi_6510525
    Voor een meisje, Zoë of Luna of Tatum
    voor een jongen Deli of Bodie
    But maybe I'm crazy?
    Maybe you're crazy?
    Maybe we're crazy?
    Probably!
      maandag 28 oktober 2002 @ 21:09:13 #132
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_6510613
    quote:
    Op maandag 28 oktober 2002 20:44 schreef Viperdesign het volgende:

    [..]

    Wat dacht je van Olaf?


    Olaf is zon paupernaam

    Nienke is trouwens wel een mooie meisjesnaam..

    misschien een beetje te-eenvoudig

    [b]@RemiLehmann[/b]
    pi_6511162
    Ik vind Claudia wel een mooie naam ..

    Wolkje

    pi_6512235
    Mijn vriendin en ik vinden Delilah wel een mooie naam voor een meisje.. voor een jongen moeten we nog even goed nadenken
      maandag 28 oktober 2002 @ 23:07:09 #135
    36769 Clowntje18
    Love is in the air
    pi_6512822
    Chiara of Jasmijn voor een meisje... jongen weet ik niet
    Clowntje18
      maandag 28 oktober 2002 @ 23:08:08 #136
    36769 Clowntje18
    Love is in the air
    pi_6512839
    Wolkje bedankt trouwens... ik heet Claudia
    Clowntje18
      maandag 28 oktober 2002 @ 23:08:18 #137
    22851 Erosjuhhh
    Blijven dromen schatjuh
    pi_6512843
    Joyce & Noëlle vind ik prachtige namen
    Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
    pi_6513085
    Mijn dochter gaat igg Castalia heten, vind ik een hele mooie naam
    pi_6513117
    quote:
    Op maandag 28 oktober 2002 23:08 schreef Clowntje18 het volgende:
    Wolkje bedankt trouwens... ik heet Claudia
    Geen dank
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 00:31:00 #140
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_6514290
    Null & Void
    It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
    And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
    pi_6514394
    Ik heb twee zoons, maar had ik twee dochters gekregen dan hadden ze Siobhan en Robin geheten waarschijnlijk
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_6517477
    Ik heb voorlopig nog weinig behoefte aan kinderen, en betwijfel of dat ooit wel zo zal zijn. Alhoewel ik Mila wel een mooie naam vind voor een meisje, en Job voor een jongen.
    Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
    Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
    pi_6517557
    Meisje:
    Esk
    Merel

    Jongen:
    Damien

    Verder weet ik het nog niet helemaal
    Ik had nog een paar hele mooie, maar ik kom er nu niet meer op.

    TA! RA! NIS!
    pi_6517576
    meiske: Merjam of Dunya
    menneke : Ajoep of Oseah
    Geef me een pilsje en je weet dat ik met je proost
    pi_6517700
    mijn vriend en ik zijn nog niet bezig met een baby maar als het een meisje zou worden (ooit) dan zal ze MORGAINE CHEVANITY gaan heten. Als het een jongen zou zijn hebben we een groot probleem want ik vind de naam GINO/GIOVANNI of MARCELLO mooi maar mijn vriend niet. We willen eerst trouwen (16-12-2004) en daarna gaan we wel aan kindjes denken. Zo ie zo mag het zoontje van mijn vriend ook een naam verzinnen voor zijn broertje of zusje dan (moet wel door de beugel kunnen).
    pi_6518202
    Voor een jongen vind ik Dax een mooie naam en voor een meisje Mehgan
    Live to ride, ride with your heart
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 12:02:19 #147
    38606 Loesje29
    stiekem 30...
    pi_6518543
    Ver-van-mijn-bed-show, maar toch:

    meisje: Mika

    jongen: Kick

    People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
    pi_6518606
    Ik heb er vaak over nagedacht...ik wil graag een aparte naam, die nog niemand heeft. Zelf heet ik Akela en die kom je nergens tegen en dat zou ik ook graag willen met in ieder geval 1 van mijn kinderen (als het kan dan), maar heb nog niets kunnen vinden. Het hoeft ook nog niet, voorlopig blijven mijn vriend en ik nog oefenen.
    In love with RoBBeR_W_M
    pi_6518614
    Amber (v) en Darren (m)
    Falling feels like flying
    Until you hit the ground...
    Last.fm Twitter
    pi_6518678
    quote:
    Op maandag 28 oktober 2002 23:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
    Joyce & Noëlle vind ik prachtige namen
    Joyce is idd een mooie naam

    Ik zou m'n kind Anne noemen, meisje of jongen... maakt niet uit.
    Ik vernoem em namenlijk dan naar m'n oom die veels te vroeg aan een hartaanval overleden is.. tevens ook nog m'n lievelingsoom

      dinsdag 29 oktober 2002 @ 12:41:59 #151
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_6519177
    Mo vind ik ook erg leuk, zowel voor een jongen als een meisje
    Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 13:19:53 #152
    12652 -Mellowdy-
    Mellowcholie.
    pi_6519752
    Ik schreef vroeger altijd mooie namen op in mijn dagboek.
    Zo zijn ze altijd bijgebleven.

    Jongens:
    Diego
    Dominic
    Gino
    Franco

    Meisjes:
    Megan
    Niobe
    India
    Chelsea

    Quiet!!
    Shhh, hush your mouth
    Silence when I spit it out, ... in your face
    Open your mouth, give you a taste
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 13:22:34 #153
    1687 poep
    praat geen poep
    pi_6519803
    ik zou zou ze een makkelijke naam geven!
    zowel voor een jongen als een meisje.. :Hey... of dinges..
    houdt van spannend...
      † In Memoriam † dinsdag 29 oktober 2002 @ 13:27:46 #154
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_6519931
    ik heb al twee zoons, meer zit er helaas niet in.
    de eerste heet roberto valentino, gewoon omdat wij dat mooie namen vonden (en nog steeds vinden). we hadden geen meisjesnamen omdat ik ervan overtuigd was dat het een jongetje zou zijn.
    de tweede was een groter probleem. vast stond al dat hij luca zou gaan heten, genoemd naar mijn vader (loek). voluit hadden we bedacht
    luca leonardo. krijgt die borsato een zoon en noemt hem precies hetzelfde. toen hebben we er maar luciano lorenzo van gemaakt met roepnaam luca. en nog werd er gevraagd of hij genoemd is naar het zoontje van marco borsato!
    voor een meisje hadden we giulianna janina bedacht.
    (jaja papa is half italiaans)
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 13:31:57 #155
    31816 thumper
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
    pi_6520030
    Onze eerste toekomstige kind gaan in elk geval Joey of Marissa heten
    volvo c30. you wish your honda was this hot.
    "If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
    pi_6520337
    Voor jongen: Vincent, Kevin, Thomas

    voor meisje: Jessica, Angelique, Sam

      dinsdag 29 oktober 2002 @ 14:05:54 #157
    37633 Wizard_of_life
    His Infernal Majesty
    pi_6520618
    Hehehe en een nieuwe generatie te pesten kinderen biedt zich aan Ik hoop maar dat mijn kinderen liever zijn dan ik was

    Voor een meisje neem ik een naam uit Anne, Amanda, Claudia of Nilla

    Jongetjes wil ik eventueel wel aanspreken als Jaap, Michiel of A3

    don't you know my tears will cause an inferno
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 14:12:09 #158
    35140 CosmoKramer
    eenmansklooster
    pi_6520694
    voor een meisje: Melody
    voor een jongen: Quinten

    en ga ze nou niet stelen....

      dinsdag 29 oktober 2002 @ 15:38:53 #159
    3542 Gia
    User under construction
    pi_6522284
    Onze zonen heten Kevin en Dane (spreek uit: Deejn)

    Als het meisjes waren geweest dan zou het Kelly en Meghan of Rebecca.

      dinsdag 29 oktober 2002 @ 17:44:54 #161
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_6525267
    Ik weet wel een paar namen die mijn leuk lijken voor mijn kinden later.

    Meisjesnamen:

    Samantha
    Fawnia
    Nancy
    Chantal
    Madison
    Caitlin
    Lindsey
    Nienke of Nynke
    Kim
    Victoria

    Jongensnamen weet ik er niet zo veel, so here it goes:

    Michael
    Kevin
    Victor

    Niet echt orginele jongensnamen, ik weet het, maar ik vind dat teminste 'gewone' namen.

    Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
    MaxiTitan City
    pi_6525468
    Voor een meisje: Sarafin (spreekt uit als Sarafien) ja klopt tis frans
    Ik ga incognito door het leven..........
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 18:03:26 #163
    37777 Sigmund_Freud
    Whats On a Mans Mind
    pi_6525581
    nog niet echt over een meisjes naam nagedacht voor een jongen wel dat wordt Quinten. Vind Valentijn ook mooi maar dat heeft wel een beetje een hoog homo gehalte...
    Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 18:37:11 #164
    12010 daniman
    gewoon lekker gek
    pi_6526192
    Mooie meisjesnamen vind ik:

    Angela / Angelina
    Marina
    Merel (beetje)
    Miranda

    (ik heb wat met die letter M)

    Jongensnamen daar vind ik aardig veel wel okee...

    Ik zou een zoon iig NOOIT maar dan ook NOOIT Rik noemen of iets wat daarop eindigt, omdat die naam veels te veel uitnodigd tot pesten.

    Stommerik, Viezerik, Bangerik, Dommerik etc.
    Of Rikkepik, Rik is niet goed snik , etc.

    patat ftw :)
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 19:57:52 #165
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_6528067
    marina, marina ,marina lalalalalaa
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 19:58:23 #166
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_6528085
    quote:
    Op dinsdag 29 oktober 2002 17:56 schreef AcidTrance het volgende:
    Voor een meisje: Sarafin (spreekt uit als Sarafien) ja klopt tis frans
    das toch een tenniser..
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_6528245
    quote:
    Op dinsdag 29 oktober 2002 19:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

    [..]

    das toch een tenniser..


    Da's Safin...


    Mooie meisjesnamen vind ik: Amber, Amanda, Mijou, Lieke, Lotte..uhh

    Jongensnamen mag mijn toekomstige vrouw verzinnen.

    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 21:13:52 #168
    19431 Dwan
    Likken als lassie
    pi_6530205
    Ik zou een kindtje fantastisch vinden op het moment in mijn leven ook al staat mijn vriendin daar lijn recht tegen over. (hoop dat ze over een aantal jaar van mening verandert?)

    Maar leuke namen voor een meisje vind ik:

    Amber (zo hete mijn eerste kindtje r.i.p.)
    Serrah
    Daniela


    En voor een jongetje:
    Zandor
    Stefan
    Larconn (Ik ben zelf van Ierse kom af)


    Of Gabriel (jongetje of meisje)

    Nu maar maar even gaan oefenen.

    Dwannie is like god is rubbing your tummy
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 21:18:01 #169
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_6530317
    Jongen:
    Stavros (klemtoon op de a)
    Alexandros (klemtoon op de e)
    Nemos (klemtoon op de e)
    Kyros (klemtoon op de y die je uitspreekt als een i)

    Meisje:
    Angeliki (klemtoon op de laatste i)
    Delphia (ph = f en de klemtoon op de i)
    Elena (klemtoon op de eerste E)
    Alexandra (klemtoon op de 2de a)
    Anastassia (klemtoon op de i)
    Cyrena (klemtoon op de e)

    En zo kan ik nog wel ff doorgaan. (vooral bij meisjesnamen)
    Het wordt iig een Griekse naam.

    -
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 21:22:28 #170
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_6530445
    delphia, das een berucht meisjesinternaat hier.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 21:54:04 #171
    35140 CosmoKramer
    eenmansklooster
    pi_6531369
    quote:
    Op dinsdag 29 oktober 2002 14:12 schreef CosmoKramer het volgende:
    voor een meisje: Melody
    voor een jongen: Quinten

    en ga ze nou niet stelen....


    quote:
    Op dinsdag 29 oktober 2002 18:03 schreef Sigmund_Freud het volgende:
    nog niet echt over een meisjes naam nagedacht voor een jongen wel dat wordt Quinten.

      dinsdag 29 oktober 2002 @ 22:03:27 #172
    22851 Erosjuhhh
    Blijven dromen schatjuh
    pi_6531651
    quote:
    Op dinsdag 29 oktober 2002 19:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    marina, marina ,marina Mari-na-demix
    Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
      dinsdag 29 oktober 2002 @ 22:10:24 #173
    18114 pebbje
    kleine rooie opdonder
    pi_6531844
    Als ik ooit een jongetje krijg, noem ik hem naar mijn allerbeste vriend. Die weet dat zelfs al:) Die gozer heeft me zo onwijs geholpen, mijn waardering daarvoor is alleen maar uit te drukken in een vernoeming van m'n kind
    moeje ook nog een pepernoot?
    pi_6532916
    Meisje: Barbara, Anouk, Maud, Esther, Maria.
    Jongen: Eli, Johannes, Siebren, Ton, Coen
    Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
    pi_6534231
    mijn vorige vriend en ik hadden al twee namen, Marijn (m) en Sterre (v)
    straks hebben we allebei twee kinderen van een ander met dezelfde namen we wisten zelfs al dat Marijn ouder zou zijn en hoe ze eruit zouden zien

    Mary-Anne en Andreas zijn ook mooie alternatieven

    maar ja, eerst maar eens een vriend dan he?

    life is finding the balance between man's hell and paradise
    pi_6538752
    Jongentje : Ben
    Meisje: Sanna
    Niets is minder dan meer
    pi_6539833
    Mijn dochter zal "An" heten denk ik, dat vind ik een leuke en simpele naam.. Ik hou van korte namen
    Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
      woensdag 30 oktober 2002 @ 18:10:36 #178
    34629 El-Rico
    nee kan morgen wel
    pi_6543272
    hassan
    pi_6543623
    Sanne
    Matthijs

    ik had een hele lijst, maar die heb ik op een andere pc opgeslagen.....
    maar er zijn momenteel zoveel Sanne's dat t niet leuk meer is. Denk dat sanne dan een 2e naam zou worden.

    pi_8891636
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2001 00:10 schreef RemCow het volgende:
    Truus...hoe Drents kan het
    Mijn moeder is ook weer blij... toch nog mensen die die belachelijke naam van haar mooi vinden hehe

    Meisje: Kayla Angelina
    Jongetje: Sam (Sem)

    ja ja ja dat wordt het.!

    pi_8891814
    Een meisje: Naomie of Rachel.
    Een jongen: Stefan, .... ? (weet nog niet precies)
    pi_8891832
    Meisje: Rava
    Jongen: Rava
    pi_8891940
    Meisje: virginie of sigrid.
    Jongen: alexander, victor

    Vind die namen wel wat hebben, klinken sterk en zijn niet zo boers als jan, piet, of sjabbie zoals samantha, joyce, debbie, remco, yordie ed.

      woensdag 5 maart 2003 @ 18:42:06 #184
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_8892432
    mijn nichtje heeft de mooiste namen
    ze heet ailani kiara
    en ze is heel lief
    Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
    pi_8892809
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2001 23:23 schreef Djeez het volgende:
    Want waaorm altijd namen gebruiken die je nooit kunt vinden op een sleutelhanger ?
    haha
    pi_8893255
    meisje: Rinoa
    jongen: Robbie
    Nothing really matters Love is all we need
      woensdag 5 maart 2003 @ 21:03:56 #187
    20790 Yvonnetje
    Mooi hè, alles.....
    pi_8895425
    Bas, Tim, Bart, Job, Rens...

    ... leuke jongensnamen weet ik genoeg, maar meisjesnamen...

    Geluk is een richting, geen punt
      woensdag 5 maart 2003 @ 21:15:53 #188
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_8895705
    Deze 2 namen vind ik het leukst....ik wil m'n kinderen graag zo noemen en mijn beste vriendin toevallig ook

    Jongen: Damiën
    Meisje: Kiara

    A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
    I won't go down in history, but I will go down on your sister...
    Freedom is just another word for missing someone...
    Satisfaction is the death of desire...
    pi_8897969
    Meisje: Siobhain (spreek uit: Sjovàn)
    Jongen: Eigenlijk geen idee

    Maar wat mijn toekomstige partner (ehrm..) ook zegt, Siobhain wordt gehandhaafd

    Voetbal?
    pi_8898392
    Darren
    Amber
    Lars

    en reservenaam: Pieter

    Falling feels like flying
    Until you hit the ground...
    Last.fm Twitter
      donderdag 6 maart 2003 @ 00:30:55 #191
    41427 Anosmie
    G.R.A.S.002
    pi_8901030
    jongen: SAM (als in Santander Arjan Maarten)
    meisje: SAM (als in Sarah Annelies Marije)
    Fok!bejaarde
      donderdag 6 maart 2003 @ 00:37:36 #192
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_8901155
    Ik krijg zoiezo een dochter die gaat luisteren naar de naam Charlotte
    En verder...
    pi_8901385
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2003 00:37 schreef Frenkie het volgende:
    Ik krijg zoiezo een dochter die gaat luisteren naar de naam Charlotte
    En verder...
    Charlotte Kerk...echt nooit achter jou gezocht
    High hopes and aspirations, and years, above my station
    Maybe
    but all this time I've tried to walk with dignity and pride
    pi_8901484
    Ik denk hier echt dagelijks over na
    meisje: Noa of Anna
    jongen: Milan of Owen

    Kweenie waarom..Gewoon mooi

      donderdag 6 maart 2003 @ 15:53:30 #195
    5304 Orthello
    °°BLUB°°
    pi_8913121
    meisje: Dionne, Sylvana of Kelly

    jongen: Mick, Roy of Kevin

    If things don't go right, turn left!
      donderdag 6 maart 2003 @ 16:28:03 #196
    46906 Brave_Sir_Robin
    He bravely ran away
    pi_8914162
    Meisje: Alisa
    Jongen: Jan
    Galantly he chickened out...
    The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
      donderdag 6 maart 2003 @ 16:28:13 #197
    3542 Gia
    User under construction
    pi_8914165
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2003 00:37 schreef Frenkie het volgende:
    Ik krijg zoiezo een dochter die gaat luisteren naar de naam Charlotte
    Dat hoop je...
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:32:46 #198
    45897 Pascalle27
    nitro's meissie
    pi_8937597
    Enkele mogelijkheden:

    Jongen:
    Alexander, Samuel, Albert

    Meisje:

    Elizabeth, Aïda, Nini, Caroline

    Afkortingen mogen natuurlijk ook

    En geen namen met betekenissen als 'ettertje' of 'hoer'

    12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:41:01 #199
    46906 Brave_Sir_Robin
    He bravely ran away
    pi_8937747
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:32 schreef Pascalle27 het volgende:
    En geen namen met betekenissen als 'ettertje' of 'hoer'
    Zoals?
    Galantly he chickened out...
    The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:00:47 #200
    49662 AngelMouse
    Where's me tingamijig?
    pi_8938244
    Als ik alle namen die ik leuk vind voor mn kinderen wil gebruiken... pfff, wat zal ik dan uitgelubberd zijn over 30 jaar, kan ze natuurlijk ook allemaal van 4 namen voorzien, maar dat staan weer zo kak

    Maar ik denk dat mijn eerste zoontje Finn (Finnegan) zou gaan heten en mn eerste dochter Sarah (op zn engels, heb wat met engelse namen), als pappa het er ook mee eens is natuurlijk

    I'm quite easy to get along with.... as long as you worship me
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:02:13 #201
    21066 Potter
    At your service
    pi_8938283
    zoon: Miroslav
    dochter: Klara
    "Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
      vrijdag 7 maart 2003 @ 18:32:01 #202
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_8940055
    Zoon: Ikkou of Ishuu (Japanse namen )
    Dochter: Nanami of Tori
      vrijdag 7 maart 2003 @ 18:37:21 #203
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_8940159
    Ik vind Naomi en Nina wel mooie meisjesnamen...

    Jongen

    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
    pi_8941490
    Leuke jongensnamen:
    Gijs
    Teun
    Siem
    Goos
    Moos

    Tobias
    Olivier


    Leuke meisjesnamen:
    Jet
    Suus
    Roos
    Fien
    Saar

    Lois
    Senna
    Billy
    Siobhan

    Hip Huismusje in De Grote Stad
      vrijdag 7 maart 2003 @ 19:41:56 #205
    37817 Wutangtony
    I'll Fok You Up!!!!!!!
    pi_8941513
    50 cent
    Wat moet je anders?
      vrijdag 27 juni 2003 @ 21:34:11 #206
    50501 Nynex
    S.P.Q.R
    pi_11420348
    In het geval van een jongen:
    Leonardo Stanley Diederik

    In het geval van een meisje:
    Tanja Helena Christina

    mind teh initials ;D

    Senatus Populus Que Romanus
      zaterdag 28 juni 2003 @ 21:22:21 #207
    53136 -MaYo-
    the conqueror
    pi_11435518
    voor een jongetje ot en voor een meisje chris ... die vind ik ECHT leuk
    jammer alleen dat ik voorlopig nog geen kids heb
    Don't ever let life pass you by
    pi_11437370
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:02 schreef Potter het volgende:
    zoon: Miroslav
    dochter: Klara
    miroslav is niet echt een nederlandse naam, joegoslavisch?

    als ik een dochter had zou ik haar Sandra noemen, vind ik echt een hele mooie naam

    zoon weet ik nog niet

    Bekijk mij op:
    http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
    &gt;&gt; Cetnicki pokret Ravne Gore&lt;&lt;
    pi_11438530
    Jongen: Kjeld
    Meisje: Ariene (naar een heel goede vriendin van me)
    Danmark... more usefull every day!
    pi_11439484
    En nu zijn we meer dan twee jaar verder en ik zou graag weten wat TS en andere posters nu als namen voor hun kinderen op zouden geven.
    Ikzelf vind als jongensnaam Eli heel mooi, meisjesnaam weet ik eigenlijk niet.

    Twee jaar geleden vond ik Isaak DE naam geloof ik, het verandert dus nogal bij mij, daarom ben ik ook nieuwsgierig naar anderen:)

    Of Frankie, als ik denk aan mijn leuke buurjongetje

    [Dit bericht is gewijzigd door mori op 29-06-2003 01:35]

    pi_11439867
    Zoon: Majel
    Dochter: Faye.. naar een vriendin van me.

    Beide namen, hebben wat voor me.

    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 18:32 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
    Zoon: Ikkou of Ishuu (Japanse namen )
    Dochter: Nanami of Tori
    Japanse namen zijn leuk, zolang je weet wat hun naam betekent en wat ze inhouden.
      maandag 30 juni 2003 @ 09:34:09 #212
    45897 Pascalle27
    nitro's meissie
    pi_11458089
    Bij nader inzien toch maar Elly en/of Ricky / Rick

    Het worden dubbele voornamen en ik voel dr wel wat voor om mn toekomstige zoon naar zn oom te vernoemen (die is weer naar zijn oom vernoemd). Dan zou dat Martin worden, maar dan krijg je voluit Ricky Martin en dat is minder...

    12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
    pi_11459156
    Mijn kinderen heten :Jessica en Jaco....ze zijn naar niemand vernoemd ofzo, gewoon verzonnen namen...
    Ik wilde voor de jongste graag Jari, maar omdat mijn man een feyenoord supporter was wilde hij dat niet dus vandaar Jaco

    Als ik ooit nog een kind krijg dan zou ik een meisje noemen : Indie
    en een jongen : Ravi

      maandag 30 juni 2003 @ 10:49:53 #214
    33470 FlyingFox
    Zeer schier.
    pi_11459189
    Jongen: Mika, Kimi, Aff, Nathaniël.

    Meisje: Rachel, Lara, Nicole, Marleen.

    Nu nog iemand vinden die wil neuken. .

    pi_11460142
    Meisje: Chermaine
    Jongen: Robin

    Maar ik wil nog lang geen kinderen

    pi_11460457
    Een meisje: Amy Elena
    Een jongen: Geen idee, we hopen op een meisje

    [Dit bericht is gewijzigd door SadKingBilly op 30-06-2003 15:58]

    A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
    -
    Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
    -
    pi_11460599
    Jongen: Maadt
    Meisje: Maadtsje

    Maar dit is allemaal een grapje van mijn ex en ik.
    Weet ook niet meer hoe we er op kwamen maar we zeiden vaak Maat tegen elkaar
    Toen begonnen we met maat (met dt) en ach we hadden het eens over kindernamen: Maadt en Maadtsje

    You Need People,................. Like Me!!
    pi_11460720
    Ik weet niet of ik ooit kinderen wil, maar de volgende namen vind ik wel mooi:

    meisje: Soraya of Courtney (ja niet voor niks deze username)
    jongen: Robin

      maandag 30 juni 2003 @ 12:32:37 #219
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_11461200
    ik wist al 7 jaar dat mijn dochter Chiara zou gaan heten, Chiara is nu 2 maanden oud.
    Het voelt goed hè?
    A je to!
      maandag 30 juni 2003 @ 19:52:35 #220
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_11470194
    Schopje naar OUD
    pi_11470950
    Ik zou het wel leuk vinden, als een jongen vernoemt zou worden naar
    mijn beste vriend en een meisje vernoemt zou worden naar de beste
    vriendin van haar.

    Dat zou dus zijn:

    Jongen: Jeroen
    Meisje: Alexandra

    pi_11473041
    Het duurt nog ff voor ik kinderen ga nemen, maar deze namen vind ik erg mooj:
    meisje: Sanne, Mirte, Marissa, Merel, Amber
    jongen: Morris, Tim, Jeron (klinkt erg mooj) Bart

    Ik wil wel een naam die (dan) niet vaak voorkomt, heet zelf Linda en of op het werk of op school, altijd is er iemand anders die ook Linda heet.

      maandag 30 juni 2003 @ 22:10:05 #223
    3744 Kleintje
    op en top!
    pi_11474228
    Sja, zal de namen nooit gaan gebruiken, maar wilde een dochter graag Savannah Angel noemen. Roepnaam Angie. Gewoon omdat we dat allebei supermooie namen vinden.
    Voor een meisje vonden we Gina Montana ook erg mooi.

    Chris en Davy vonden we allebei erg mooie namen voor een jongen.
    Maar Gideom en Nigel vonden we ook super.

      dinsdag 1 juli 2003 @ 22:27:56 #224
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_11497840
    quote:
    Op maandag 30 juni 2003 21:37 schreef Lindaisa het volgende:
    Het duurt nog ff voor ik kinderen ga nemen, maar deze namen vind ik erg mooj:
    meisje: Sanne, Mirte, Marissa, Merel, Amber
    jongen: Morris, Tim, Jeron (klinkt erg mooj) Bart

    Ik wil wel een naam die (dan) niet vaak voorkomt, heet zelf Linda en of op het werk of op school, altijd is er iemand anders die ook Linda heet.


    Snne is momenteel de populairste meisjesnaam, je eventuele dochter zal dus absoluut geen unieke naam hebben!
    Het voelt goed hè?
    A je to!
    pi_11514722
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2003 22:27 schreef melonovy het volgende:

    [..]

    Snne is momenteel de populairste meisjesnaam, je eventuele dochter zal dus absoluut geen unieke naam hebben!


    Ik denk dat ik om die reden de naam Sanne maar weg laat Toch is het een mooie naam en misschien tegen die tijd dat ik kinderen neem (5-10 jaar later) is Sanne minder populair....
      woensdag 2 juli 2003 @ 17:43:16 #226
    33160 akkien
    nemo in amore videt
    pi_11515514
    leuke meisjesnamen: Maura, Maud, Mette, Nynke, Aleydis, Gretl, Abigail, Muriel

    leuke jongensnamen: Lars, Bjorn, Cian, Guido, Iloy, Kyan,

    imagination is more important than knowledge
    pi_11546857
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2001 15:37 schreef Hoekie het volgende:
    Ik heb altijd Marieke al een mooie naam gevonden, maar ik ben nog lang niet aan kinderen toe en mijn vriendin ook niet..
    Heb ik 3 zwangerschappen meer rond gelopen, prachtige naam!!

    Ze heten: Chris, Nick en Robin

    Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
    pi_11747337
    Ik vind 'Jenna' heel leuk, voor een meisje..
    pi_11748367
    hmmm ik heb hier volgens mij al een keertje een lijstje neergezet, maar ik verander nogal wat dit betreft, dus hier weer eff een update :
    voor een meisje vind ik Aimee ,Zoe of Mila heel erg leuk op het moment
    en voor een jongen Julian, Daniel of Nathan
    pi_11755284
    een meid had bij ons : Eline Marlee danwel Hilde Sarah geheten maar het werden Merijn Jesper en TImo Morten............

    Zelf vind ik voor een meid LUNA heel mooi

    pi_11762674
    Nog tips voor jongensnamen? Ik zoek eigenlijk van die korte hollandse namen, maar niet Jan, Arie, Klaas of Piet. Die zijn (ons inziens) nu wel achterhaald.
    Helaas is Tim een zoveel voorkomende naam dat we dat maar niet moeten doen. En ook al 'weet' ik dat het een meisje wordt, voor de zekerheid ook maar een jongensnaam

    Dus, nog tips voor korte namen, liefst 1 lettergreep en hollands klinkend? (Dus geen John, dat is Engels )
    De kortst mogelijke naam die ik kan verzinnen is Ed, maar dat klinkt ook niet echt (vinden wij). Sorry voor iedereen die Ed heet

      maandag 14 juli 2003 @ 15:36:40 #232
    15942 Marie79
    Trotse mama van...
    pi_11764329
    Gijs of Bart vind ik zelf heel mooi... lekker stoer.......
    18-11-2008 Maarten Alexander
    pi_11764415
    Voor een jongen vind ik Kai een hele mooie naam...
      maandag 14 juli 2003 @ 18:39:19 #234
    7554 Spuuglokje
    Domestic Goddess
    pi_11768281
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:32 schreef Bright het volgende:
    Nog tips voor jongensnamen? Ik zoek eigenlijk van die korte hollandse namen, maar niet Jan, Arie, Klaas of Piet. Die zijn (ons inziens) nu wel achterhaald.
    Helaas is Tim een zoveel voorkomende naam dat we dat maar niet moeten doen. En ook al 'weet' ik dat het een meisje wordt, voor de zekerheid ook maar een jongensnaam

    Dus, nog tips voor korte namen, liefst 1 lettergreep en hollands klinkend? (Dus geen John, dat is Engels )
    De kortst mogelijke naam die ik kan verzinnen is Ed, maar dat klinkt ook niet echt (vinden wij). Sorry voor iedereen die Ed heet


    Ik heb even een oude toepasselijke post van mij in het zwagerschapstopic opgezocht:
    quote:
    Op zondag 13 april 2003 15:29 schreef Spuuglokje het volgende:
    Ik heb hier trouwens nog het lijstje (wat ik voor m'n vriendin gemaakt had) met 1-lettergrepige jongensnamen naast de computer liggen. Als je nog wat zoekt, hier een selectie uit het lijstje ?
    Bart, Bas, Beer, Bo, Bob, Bram, Cas, Chris, Daan, Flip, Frank, Freek, Gijs, Guus, Han, Ids, Jef, Joep, Joost, Jort, Kai/Kaj/Kay, Kas, Lars, Luc/Luuk, Maik, Mart, Mats, Mel, Niek, Mees, Nils/Niels, Paul, Puck, Raf, Ralf, Rick/Rik, Rob, Roel, Rolf, Sam, Sem, Sid, Sieb, Sjors, Stan, Stef/Steff, Stijn, Storm, Thom/Tom, Tim, Tjon, Tuur, Wick, Wout, Yan

    Heb je andere speciale wensen (bepaalde beginletter, aantal lettergrepen), noem het maar en ik zoek


    pi_11768436
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2003 17:43 schreef akkien het volgende:
    leuke meisjesnamen: Maura, Maud, Mette, Nynke, Aleydis, Gretl, Abigail, Muriel

    leuke jongensnamen: Lars, Bjorn, Cian, Guido, Iloy, Kyan,


    Niet te hopen dat ze klein wordt dan...
    Korte mette...
    pi_11778668
    Bedankt, Spuuglokje. Ik heb het naar aanstaande moeder de vrouw gestuurd, misschien kunnen we er wat mee, iig gaat het de goede richting in
      dinsdag 15 juli 2003 @ 08:02:35 #237
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_11778690
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:32 schreef Bright het volgende:
    Nog tips voor jongensnamen? Ik zoek eigenlijk van die korte hollandse namen, maar niet Jan, Arie, Klaas of Piet. Die zijn (ons inziens) nu wel achterhaald.
    Helaas is Tim een zoveel voorkomende naam dat we dat maar niet moeten doen. En ook al 'weet' ik dat het een meisje wordt, voor de zekerheid ook maar een jongensnaam

    Dus, nog tips voor korte namen, liefst 1 lettergreep en hollands klinkend? (Dus geen John, dat is Engels )
    De kortst mogelijke naam die ik kan verzinnen is Ed, maar dat klinkt ook niet echt (vinden wij). Sorry voor iedereen die Ed heet


    Ben is er ook nog

    En Ivo is wel kort, maar heeft twee lettergrepen

    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 15 juli 2003 @ 08:08:07 #238
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_11778721
    Er mooie namen voor meisjes:
  • Isa
  • Sam
  • Robin
  • Chris
  • Jongens:

  • Tijn
  • Anthony
  • Ronald
  • Jurrien/Jurri
  • Verder wil ik wel dat ze meer namen krijgen, dus plak er ook een paar achter elkaar... Verder wil ik ze ook vernoemen naar mijn grootouders... Maximaal 3 voornamen

    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_11783498
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2003 08:08 schreef Troel het volgende:
    Er mooie namen voor meisjes:
  • Isa
  • Sam
  • Robin
  • Chris
  • Jongens:

  • Tijn
  • Anthony
  • Ronald
  • Jurrien/Jurri
  • Verder wil ik wel dat ze meer namen krijgen, dus plak er ook een paar achter elkaar... Verder wil ik ze ook vernoemen naar mijn grootouders... Maximaal 3 voornamen


    Je bent er ook druk mee bezig
    Een paar achter elkaar? -> Anton-Tijn

    Trouwens, Robin en Chris kunnen ook best jongensnamen zijn.

    Nog enkele namen, die we niet mooi vinden: Ton, Tom
    Wat wel mooi is, is een korte naam met een i erin, zoals Tim... Waarom moet die toch zo vaak voorkomen!

    pi_11804585
    update - alle hier gegeven namen zijn door mams-in-spe geweigerd als eventuele naam van de kleine guit.
    Ik heb al eerder gezocht naar een leuke jongensnaam met 1 lettergreep en een i-klank, maar verder niets gevonden
    Nou ja, we hebben nog even de tijd.
      FOK!fossiel woensdag 16 juli 2003 @ 11:32:19 #241
    2628 Karin
    pi_11804760
    Joh dan neem je toch lekker Tim, kan jou het nou schelen dat die naam zo vreselijk vaak voorkomt. Als je die naam zo mooi vind zal je nooit iets bedenken wat een beetje in de buurt komt.
    Wij hadden dat dillema ook een beetje. Bram is natuurlijk ook een vreselijk veel voorkomende naam. Nu hebben wij alletwee ook een naam die enorm populair is in onze leeftijdscategorie maar ik heb er zelf nooit veel hinder van gehad. Ja ik zat altijd wel met nog een of twee Karinnen in een klas maar echt lastig was dat nooit. Mijn directe collega heet ook Karin maar dat is nu eigenlijk best handig. De post wordt gewoon gericht aan Karin, komt het altijd aan bijvoorbeeld. Daarom vonden wij dat het wel kon zo'n veel voorkomende naam.
      woensdag 16 juli 2003 @ 12:40:33 #242
    34891 melonovy
    La Kutschie
    pi_11806521
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2003 11:23 schreef Bright het volgende:
    update - alle hier gegeven namen zijn door mams-in-spe geweigerd als eventuele naam van de kleine guit.
    Ik heb al eerder gezocht naar een leuke jongensnaam met 1 lettergreep en een i-klank, maar verder niets gevonden
    Nou ja, we hebben nog even de tijd.
    Nog maar een paar opties noemen, die voldoen aan jullie wensen:
    Jip, Phil, Quint, Rik, Wim, Kim, Vin
    Het voelt goed hè?
    A je to!
    pi_11811082
    Bright wij weten nu dat het een meisje word als het een jongen werd hadden we hem Mick genoemd. Misschien vind je dat een leuke naam.
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
      woensdag 16 juli 2003 @ 17:03:46 #244
    33160 akkien
    nemo in amore videt
    pi_11813534
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2003 12:40 schreef melonovy het volgende:

    [..]

    Nog maar een paar opties noemen, die voldoen aan jullie wensen:
    Jip, Phil, Quint, Rik, Wim, Kim, Vin


    Jip vind ik idd een erg mooie naam, die mioet je doen bright
    imagination is more important than knowledge
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 juli 2003 @ 17:10:10 #245
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_11813638
    Quinn vind ik ook een leuke, Nick, Frits, Kick, Wim...

    Enne, Christan (wel twee lettergrepen, maar errug vreselijk mooi )

    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    &lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
      woensdag 16 juli 2003 @ 17:20:28 #246
    16245 CarOnline
    met lange O
    pi_11813845
    Quinn hadden wij ook, want Britt en Romée hebben ook 2 letters aan het eind, en natuurlijk vonden we het de perfecte naam!
    Het betekend ook nog ' Vijfde' wat hij dus ook zou zijn in ons gezin.

    Maar Lara past ook erg goed bij haar

    Wat vind je van Finn Bright?
    Of eh Rik, Sem, Jos eh... tis te warm om na te denken

    Screw them.
    We're going home.
      woensdag 16 juli 2003 @ 17:25:37 #247
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_11813949
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2003 08:08 schreef Troel het volgende:
    Er mooie namen voor meisjes:
  • Isa
  • Sam
  • Robin
  • Chris
  • Jongens:

  • Tijn
  • Anthony
  • Ronald
  • Jurrien/Jurri
  • Verder wil ik wel dat ze meer namen krijgen, dus plak er ook een paar achter elkaar... Verder wil ik ze ook vernoemen naar mijn grootouders... Maximaal 3 voornamen


    Ik vergeet helemaal dat ik Pascal ook een heel mooie naam vind...
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 16 juli 2003 @ 17:42:04 #248
    28906 Christan
    Prettige groetjes!
    pi_11814269
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2003 17:25 schreef Troel het volgende:

    [..]

    Ik vergeet helemaal dat ik Pascal ook een heel mooie naam vind...


    Zo heet mijn grote neef van 7
    pi_11815226
    Voor een jongen: Jasper, Bas, Mads, Thijs
    Voor een meisje: Mirte, Bo, Mieke, Dagmar

    Bright wat dacht je van Tom?

    [Dit bericht is gewijzigd door Logician op 16-07-2003 18:37]

    pi_11815257
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2003 18:35 schreef Logician het volgende:
    Voor een jongen: Jasper, Bas, Mads, Thijs
    Voor een meisje: Mirte, Bo, Mieke, Dagmar
    Doe dan wel Myrthe, niet Mirte
    pi_11815301
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2003 18:36 schreef BalderX het volgende:
    Doe dan wel Myrthe, niet Mirte
    Zou op zich ook kunnen, maar wij houden het liever simpel
      FOK!fossiel donderdag 24 juli 2003 @ 22:03:02 #252
    2628 Karin
    pi_11996602
    Zijn jullie er ondertussen al een beetje uit Bright?
    pi_12003794
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2003 22:03 schreef Karin het volgende:
    Zijn jullie er ondertussen al een beetje uit Bright?
    Sorry, heb even niet in deze thread gekeken
    Nee, nog niet helemaal; als we niets 'beters' kunnen vinden, dan blijven we op ons oorspronkelijke plan.
    Maar, het let ons niets om te zoeken zolang meneer baby zich nog niet heeft aangediend.
    * Bright 'weet' toch wel dat het een meisje wordt

    We proberen ook om naamrijmen te voorkomen, al is het maar om het kind vast te helpen:
    Tom is stom
    Ruth ... (zal ik maar niet afmaken, he? )

    Christian, Christiaan, Chris is ook leuk, maar we hebben al een neef met die naam, dus
    Kim vind ik meer een meisjesnaam
    Vin is de afkorting van Vincent
    Mick is niet mooi
    Jip doet met denken aan Janneke (had ik vroeger al een hekel aan)
    Tja... we denken nog even door. Nieuwe ideeen blijven welkom. Bedankt voor het meedenken

      vrijdag 25 juli 2003 @ 12:34:07 #254
    49968 Mysterygirl
    Onze bijna hond..............
    pi_12007487
    Wij vinden voor een jongentje Marvin en voor een meisje zijn we er nog niet helemaal uit. Eerst was Lisa een mooie naam maar die hoor je nu zoveel.
    Marle, Merle, Senna en Danne zijn voor mij ook nog een optie voor meisjes. Maar mijn vriend nog niet zo
    Maar de jongensnaam staat vast!!!
    En dat is Kevin en dat is ik en dat is de bijna hond STITCH
      vrijdag 25 juli 2003 @ 13:19:17 #255
    49745 Formie
    It's Mie
    pi_12008614
    Wij hadden al snel twee namen, Dave voor een jongen en Zoë voor een meisje.
    We wilde eigelijk ook een tweede naam maar daar waren we nog niet overuit toen Dave werd geboren, dus heet hij alleen Dave.

    We wilden niet gaan vernoemen omdat we de namen in de families niet zo mooi vinden.
    Jan, Irene, Joke en we konden hem zeker niet naar mijn vader vernoemen, hij heeft een oudhollandse naam die nu echt niet meer kan WIET.
    Ja vroeger was dat een gewone hollandse naam.
    als een afkorting van Aloysius.

    Mijn eigen naam vind ik ook wel erg mooi, vroeger niet hoor, toen was hij te moeilijk voor andere om uit te spreken of te schrijven. Mignon, maar nu ben ik toch wel een beetje trots op mijn naam.

    In december is mijn nichtje geboren en haar ouders hadden maar 1 naam, het is een Japanse naam en in Japan voornamelijk een jongensnaam maar hij kan ook goed gebruikt worden als meisjes naam, Akira. Zelf vind ik het een mooiere naam voor een meisje dan een jongen.

    Als we nog een kindje krijgen dan wordt het waarschijnlijk Tim of Zoë of Tess.

    Wees trots op je zelf!
      vrijdag 25 juli 2003 @ 15:12:18 #256
    16245 CarOnline
    met lange O
    pi_12012234
    Ja, je kan overal wel dingen op gaan rijmen Bright

    Wij hadden 2 namen waarvan ik dacht dat je er niet makkelijk wat raars op kon rijmen. Maar toen ze geboren waren, zei mijn broer meteen:
    Romée - Diaree Britt - Shit

    Nou daaaaar waren wij niet opgekomen, gelukkig niemand verder nog

    Blijft wel moeilijk, namen bedenken maar waar wij vooral naar hebben gekeken is hoe de klank is samen met de achternaam, dat je geen doorlopers krijgt, (laatste letter voornaam zelfde als eerste letter achternaam) en dat de initialen geen rare betekenis krijgt

    Succes!

    Screw them.
    We're going home.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')