nope vlgns mij nog steeds dat de echte paul mccartney dood isquote:Op donderdag 9 september 2004 20:12 schreef Georges het volgende:
Gaat het nog steeds over de theorie van het achterstevoren draaien van platen en goed kijken naar de hoezen?
Dat is toch al achterhaald dacht ik.
Ik weet niet of hij dood is maar het kan geen toeval zijn, daarvoor zijn er gewoon TEVEEL aanwijzingen. Anders zouden er toch ook aanwijzingen zijn over John Lennon, Ringo Star en George Harrison maar daar hoor je niemand over... Dus OF Paul McCartney is inderdaad dood OF ze hebben die aanwijzingen er voor de gein in gedaan. Ik denk persoonlijk het laatste...quote:Op donderdag 9 september 2004 20:14 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
nope vlgns mij nog steeds dat de echte paul mccartney dood is
Ga maar zoeken, als je maar genoeg fantasie hebt, vind je ze vanzelf. Het feit dat ze allemaal snorren droegen eind 1966 was al een clue. Kom op hey.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:01 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dood is maar het kan geen toeval zijn, daarvoor zijn er gewoon TEVEEL aanwijzingen. Anders zouden er toch ook aanwijzingen zijn over John Lennon, Ringo Star en George Harrison maar daar hoor je niemand over... Dus OF Paul McCartney is inderdaad dood OF ze hebben die aanwijzingen er voor de gein in gedaan. Ik denk persoonlijk het laatste...
Een belangrijke bron is het album sgt. Peppers:quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:45 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ga maar zoeken, als je maar genoeg fantasie hebt, vind je ze vanzelf. Het feit dat ze allemaal snorren droegen eind 1966 was al een clue. Kom op hey.
Tuurlijk zijn er clues die nergens op slaan, dat van die snorren vind ik ook vergezocht. Maar dat je in bepaalde nummers gewoon hoort "Paul is dead" enz. dat kan toch geen toeval zijn? Daarom denk ik dus echt dat het een hoax is die ze zelf opgestart hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:45 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ga maar zoeken, als je maar genoeg fantasie hebt, vind je ze vanzelf. Het feit dat ze allemaal snorren droegen eind 1966 was al een clue. Kom op hey.
John zegt 'Cranberry sauce'. Op één van de Anthology-cd's (ik meen cd 2 van Anth. 2) kun je het duidelijk horen, en hij heeft t ook gezegd in een interview later.quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:56 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er clues die nergens op slaan, dat van die snorren vind ik ook vergezocht. Maar dat je in bepaalde nummers gewoon hoort "Paul is dead" enz. dat kan toch geen toeval zijn? Daarom denk ik dus echt dat het een hoax is die ze zelf opgestart hebben.
Daar had ik idd ook al in gepost, maar dat ging net over iets anders. Daarin wordt dit verhaal wel weer opgerakelt, maar vond het toch meer in dit topic passen dan in datquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:02 schreef Jane het volgende:
Topic is nu wel weer actueel, idd.
Yesterday gejat?
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:04 schreef ivetje het volgende:
maar vond het toch meer in dit topic passen dan in dat
Als er geen mysterie is, kan het ook niet worden opgelost natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:59 schreef ivetje het volgende:
de overgebleven beatles zullen het denk ik nooit meer naar buiten brengen, al hoop ik wel dat dit mysterie ooit wordt opgelost.
Wat voor bewijs heb je daarvoor...en hoe verklaar je de stemanalyses die uitwezen dat het 2 verschillende personen waren? De gelaatvorm die veranderd? En waar is William Campbell dan? Is die nog ooit terug gevonden?quote:
Daarbij: ik ben rechtshandig, maar houd vaak genoeg mijn peuk links vastquote:Op vrijdag 8 augustus 2003 12:41 schreef Sidekick het volgende:
Laat ik een gedeelte als onzin bestempelen:
[..]
Voor de hoes was het noodzakelijk dat hij rechtshandig die peuk vasthield, anders was ie iet te zien op de cover.
Dat doe ik idd ook...en wie weet rookt ie juist wel weer rechts. Ik doe ook bepaalde dingen links maar ben rechts.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daarbij: ik ben rechtshandig, maar houd vaak genoeg mijn peuk links vast
Moeilijke vraag, aangezien ik zelfs nog nooit bewijs heb gezien dat hij echt bestaan heeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:40 schreef ivetje het volgende:
En waar is William Campbell dan? Is die nog ooit terug gevonden?
Het bewijs is trouwens dat de goede man nog steeds op deze aarde rondloopt, regelmatig in de media verschijnt, concerten geeft en muziek uitbrengt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |