quote:Nee, die leven toch nog
Op zondag 10 augustus 2003 16:14 schreef GM het volgende:
Niet een beetje in de war met John en George??
quote:De officiele releases van de Beatle-albums van na 1966 tot de break up even op een rijtje:
Op zondag 10 augustus 2003 19:27 schreef Kingofsorrow het
volgende:
hee, er zijn eigenlijk drie mogelijkheden:1. het is allemaal puur toeval en hij leeft nog gewoon
2. hij is dood
3. nadat enkele fans bij het eerste album de toevalligheden opmerkten hebben ze er een sport van gemaakt om zo veel mogelijk aanwijzingen op de albums te maken, om zo een nog grotere hype te ontketenen, en ondertussen zich helemaal verkneukelend om de massa die totaal hysterisch met een vergrootglas elk album afspeurthoe langer ik er over nadenk, hoe aannemelijker 3 wordt eigenlijk..
Het gerucht dat McCartney dood zou zijn ontstond pas na de release van Abbey Road (het laatst opgenomen album), dus jouw nummer 3 behoort sowieso niet tot de mogelijkheden. En het is dus absoluut niet zo dat de Beatles de geruchten gebruikt en versterkt hebben om er een slaatje uit te slaan. Dat zouden ze dan alleen nog gedaan kunnen hebben op (de hoes van) Let It Be, en daar kunnen nu juist zelfs de meest overtuigde volgelingen van deze theorie maar heel weinig 'Paul Is Dead'-aanwijzingen op vinden. Een publiciteitsstunt is het dus zeker níet geweest! Of een hele slechte, aangezien het publiek er kennelijk ruim 2 jaar voor nodig had om het te snappen.
Ok, mogelijkheid 3 kan dus worden doorgestreept en mogelijkheid 2 wat mij betreft ook. Wat mij betreft is blijft dus alleen mogelijkheid 1: Allemaal toeval. Je kunt je bij sommige dingen wel afvragen wat er achter steekt, maar je moet ook weer oppassen er allemaal niet teveel in te lezen/zien/horen. The Beatles verwerkten altijd al veel grapjes in hun muziek (bijv. het 'tit tit tit' in 'Girl') en waarschijnlijk zijn sommige van de aanwijzingen ook gewoon grapjes die niks met een eventuele dood van McCartney te maken hebben en daar ook niet op doelen.
Henk McCartney....quote:Op donderdag 8 april 2004 17:26 schreef BobRooney het volgende:
ja, ik kan reageren
ik zie hem bijna elke dag op tv!!![]()
wie is dat dan?
Ja dus: Paul McCartney dood?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:27 schreef Kozzmic het volgende:
Dat is zo'n bekend verhaal, daar is vast al wel een topic over...
waarschijnlijk was dat gewoon inspelen op de roddels , een beetje mystery creeren, als je kijkt op st.peppers staat die vol met dat soort vage aanwijzingenquote:Op donderdag 8 april 2004 17:29 schreef Slarioux het volgende:
En als ie al dood was toen, waarom zouden ze van die mega-doorzichtige trucs gebruiken?
nee da's ook niet waar , da's ook een publiciteitsstuntquote:Op donderdag 8 april 2004 18:06 schreef artic-bill het volgende:
was John lennon ook niet dood?![]()
Ben je mal, die zit nu op een onbewoond eiland met Elvis en 2Pacquote:Op donderdag 8 april 2004 18:06 schreef artic-bill het volgende:
was John lennon ook niet dood?![]()
Ja, zoiets dacht ik ook al. In die oude clips en afbeeldingen kan ik hem niet terugherkennen in de "Paul Mccartney"van nu.quote:Op donderdag 8 april 2004 18:55 schreef NB_TD het volgende:
bestaan er eigenlijk ook foto's van hem VOOR 1966. Die zou je kunnen vergelijken met de dubbelganger William Campbell toch? Het lijkt mij niet dat die 2 totaal overeen zullen komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |