abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 10:40:43 #1
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12297753
Die ander is nog niet vol, boefje
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 10:42:35 #3
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12297776
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:41 schreef TalkShowHost het volgende:
Die ander is nog niet vol, boefje

Sonck heb ik voordat ie naar Ajax kwam niet echt zien spelen, afwachten dus.

Wat Soetaers betreft, laat 'm maar meteen starten in de basis of geef 'm in ieder geval tijd.
Ik geef 'm een goeie kans om te slagen gezien z'n leeftijd en zoals je zei, z'n instelling en redelijk goede techniek en spelinzicht.

Hoepel Sikora en Wamberto eruit, vaak geblesseerd of niet, er is er maar één die vaak geblesseerd mag zijn én krediet heeft. Naam overbodig.

Hup Tom.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_12298074
Veel plezier met Soetaers! Wij moeten het doen met Wamberto
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:01:16 #5
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_12298075
Wamberto bracht naar mijn weten ook niet wat ie had moeten
brengen.. misschien gaat het voor hem beter bij Roda.
Persoonlijk heb ik Babbagida altijd beter gevonden dan
Wamberto... en die lacht tenminste niet altijd.
Wat Tom betreft.. tja hij heeft z'n leeftijd mee... en z'n talent.
dus ja.. ik heb er wel vertrouwen in...
nu nog even af wacht wat Trabelsi doet... :

'Man United twijfelt tussen Puyol en Trabelsi'

Manchester United lijkt in de jacht op een nieuwe rechtsback te zullen kiezen tussen Carles Puyol en Hatem Trabelsi. De Catalaanse verdediger en symbool van Barça heeft al aangegeven open te staan voor een vertrek als Barcelona daarbij gebaat is. Trabelsi heeft het voordeel dat hij waarschijnlijk goedkoper is.
Puyol zou weg mogen bij Barcelona omdat de club naarstig op zoek is naar inkomsten. Deze week bleek dat de schuldenlast van de club zo'n 164 miljoen euro bedraagt. Met de verkoop van de Spaanse international zou Barça een eerste stap kunnen zetten in het saneringsproces.

Puyol gaf aan het liefste te blijven bij de club van zijn hart, maar niet te zullen tegenstribbelen als de clubs eruit komen. 'Als de club er bij gebaat is, dan zal ik meewerken. Maar je moet ook begrip hebben voor mijn situatie. Ik voel me hier uitstekend, dit is mijn huis', aldus Puyol op de website van Barcelona.

Mocht een vertrek noodzakelijk zijn, dan is ManU niet zo'n slechte bestemming, meent Puyol. 'Manchester is een van de beste ploegen ter wereld, waar iedere speler graag zou willen spelen. Ze hebben een goede ploeg en een uitstekende trainer. Maar ik wil ook graag prijzen pakken met Barcelona.'

Puyol zou een afkoopsom van ongeveer twintig miljoen euro in zijn contract hebben staan. Gezien de financiële nood van Barcelona, zou de club wel eens bereid zijn water bij de wijn te doen. Daar staat tegenover dat United sinds de lucratieve verkoop van David Beckham en Juan Veron ruim bij kas zit.

Mochten de Engelsen zuinig willen omspringen met het geld, dan maakt Ajacied Trabelsi een betere kans dan Puyol. De waarde van de Tunesische rechtsback wordt in Engeland geschat op 8,5 miljoen euro. Nadeel voor Trabelsi is echter dat hij mogelijk niet inzetbaar is voor the Red Devils in de Champions League omdat Ajax hem heeft ingeschreven voor de voorronde.

Trabelsi ziet de transfer echter zelf wel zitten. 'Als het aan mij zou liggen, dan zou ik nu te voet naar Manchester lopen om te tekenen', vertelde hij aan The Guardian. 'Alles hangt echter af van de houding van Ajax. Ik verzoek ze zich flexibel op te stellen. Dit is een mogelijkheid die zich niet vaak voordoet.'

(bron = VI )

Tja... ik hoop persoonlijk dat ie blijft.. nog een jaartje... en het is
niet dat ie d'r slechter op wordt... (weer CL spelen met AJAX...)

This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:03:27 #6
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_12298128
Ook leuk om te blijven volgen... :

Scorende Musampa maakt indruk bij Atlético

Kiki Musampa heeft een goede indruk achtergelaten bij zijn nieuwe club Atlético Madrid. De voormalige Ajacied won met de rojiblancos in Mexico met 3-0 van Rayados de Monterrey, de nationale kampioen.
Musampa maakte zelf het tweede doelpunt. Na een mooie individuele actie scoorde de linkermiddenvelder fraai. Atlético speelde sowieso een solide wedstrijd tijdens het eerste duel op Mexicaanse bodem.

Altijd een leuke voetballer... wie weet eigelijk wat er met Nordin Wooter

[Dit bericht is gewijzigd door -Spoon- op 08-08-2003 11:04]

This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:04:23 #7
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_12298139
even gezocht op VI...

Wooter op proef bij ambitieus Cardiff City

1/8/2003 23:55

Nordin Wooter krijgt vanaf maandag de kans een contract te verdienen bij Cardiff City. De ploeg uit Wales promoveerde afgelopen seizoen naar de First Divsvion en heeft grote ambities. Zo moet er binnenkort een nieuw stadion verrijzen en hoopt de club door te stoten naar het Premiership.
Wooter speelde afgelopen seizoen voor RBC Roosendaal, waar hij een redelijk jaar draaide. Toch besloot de Brabantse club niet met de ex-Ajacied door te gaan. De rappe aanvaller speelde eerder al drie seizoenen voor het Engelse Watford.

vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:05:38 #8
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12298164
quote:
Trabelsi ziet de transfer echter zelf wel zitten. 'Als het aan mij zou liggen, dan zou ik nu te voet naar Manchester lopen om te tekenen', vertelde hij aan The Guardian. 'Alles hangt echter af van de houding van Ajax. Ik verzoek ze zich flexibel op te stellen. Dit is een mogelijkheid die zich niet vaak voordoet.'
Van zulke dingen wordt ik toch altijd zo pissig. Ajax heeft je groot gemaakt, Ajax is qua historie en alles (en zeker vorig jaar) een grotere ploeg als Manchester United! Tis alleen die ***competitie waar we inspelen. Ik weet nog wel op de open dag toen met Adriaanse nog dat Trabelsi net die dag gekocht was enzo en dat die naar voren werd geroepen... onbekend, niks voorstellend...

8,5 miljoen euro is way to low!!

pi_12298242
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:05 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Van zulke dingen wordt ik toch altijd zo pissig. Ajax heeft je groot gemaakt, Ajax is qua historie en alles (en zeker vorig jaar) een grotere ploeg als Manchester United! Tis alleen die ***competitie waar we inspelen. Ik weet nog wel op de open dag toen met Adriaanse nog dat Trabelsi net die dag gekocht was enzo en dat die naar voren werd geroepen... onbekend, niks voorstellend...

8,5 miljoen euro is way to low!!

Trabelsi is weer helemaal gek gemaakt door zijn zaakwaarnemer die een lucratieve transfer altijd ziet zitten
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:10:48 #10
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12298273
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:09 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

Trabelsi is weer helemaal gek gemaakt door zijn zaakwaarnemer die een lucratieve transfer altijd ziet zitten

Ik hoop dat de mannetjes bij Ajax eens een keer "NEE" kunnen zeggen dan. Laat ze maar Puyol kopen ofzo hoor. Heb het helemaal gehad met die verkopen nu.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:28:18 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12298621
Jongens, kom op, die Engelsen zuigen 99 van de 100 gevallen ook een leuk klinkend tekstje uit hun duim.
pi_12298699
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:05 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ajax is qua historie en alles (en zeker vorig jaar) een grotere ploeg als Manchester United! Tis alleen die ***competitie waar we inspelen.

Meen je dat serieus?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:42:51 #13
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12298893
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:32 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Meen je dat serieus?

pi_12299079
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:32 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Meen je dat serieus?

Laten we eerlijk wezen, wat heeft Man Utd voorgesteld in Europa? En zeker als je naar de historie kijkt, sinds het Bosman arrest is het verschil tussen grote en kleine landen nog groter geworden. Als Nederland een grote competitie zou zijn, waar naast talenten ook echte sterren konden worden aangetrokken, dan hadden Ajax en ook Feyenoord en PSV meer Europese successen hebben behaald dan dat tot nu toe het geval is geweest.
Man Utd is misschien één van de, zo niet dè, populairste club(s) ter wereld, maar niet een erg grote qua successen, zeker niet tot een jaar op 10 terug.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 12:18:47 #15
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12299669
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:50 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, wat heeft Man Utd voorgesteld in Europa? En zeker als je naar de historie kijkt, sinds het Bosman arrest is het verschil tussen grote en kleine landen nog groter geworden. Als Nederland een grote competitie zou zijn, waar naast talenten ook echte sterren konden worden aangetrokken, dan hadden Ajax en ook Feyenoord en PSV meer Europese successen hebben behaald dan dat tot nu toe het geval is geweest.
Man Utd is misschien één van de, zo niet dè, populairste club(s) ter wereld, maar niet een erg grote qua successen, zeker niet tot een jaar op 10 terug.

Jij snapt hem..
pi_12299865
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:50 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Dus zijn Feyenoord en PSV (in mindere mate) dus ook grotere clubs dan Man. Utd?

Sorry hoor, Ajax heeft een prima naam en vooral een mooie historie, maar kan nu volgens mij niet meer wedijveren met clubs als Manutd...

Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 12:32:07 #17
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_12299896
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:28 schreef twi het volgende:
Jongens, kom op, die Engelsen zuigen 99 van de 100 gevallen ook een leuk klinkend tekstje uit hun duim.
Laten we het hopen, ik zie Trabelsi niet graag vertrekken
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 12:35:25 #18
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12299965
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:30 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Sorry hoor, Ajax heeft een prima naam en vooral een mooie historie, maar kan nu volgens mij niet meer wedijveren met clubs als Manutd...

Dat ben ik niet met je eens over dat wedijveren dan....
pi_12300268
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 17:06 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dan begrijp je niet wat een successupporter is: iemand die alleen voor je club is als ze succes hebben en zodra het minder gaat, een andere club kiezen. Die kan ik missen als kiespijn hoor...

Uit deeltje 23, ben nog benieuwd naar de reactie van (onder andere) Speed1971
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:04:52 #20
30934 nielspan
TravellingtheOneAfter909
pi_12300570
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:35 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens over dat wedijveren dan....

Hoe vaak heeft ManU de Cl gewonnen?

Ik vind trouwens dat ze Trabelsi moeten houden. Echt een topspeler vind ik dat, maar goed dat vind ik als sinds zijn eerste wedstrijd, alleen veel mensen zien het pas in als ie weg dreigt te gaan.
Ik heb hem trouwens zelf op AT5 horen verklaren dat het 50/50 was.

What is live without a little problem?
pi_12300819
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:04 schreef nielspan het volgende:

[..]

Hoe vaak heeft ManU de Cl gewonnen?

Net zo vaak als Ajax.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:35:59 #22
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_12301315
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:15 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Net zo vaak als Ajax.

Ok grapjas...hij bedoelt Champions League + Europa Cup 1

ff voor de duidelijkheid....

Ajax : 1x Champions League 3x Europa Cup 1
Man : 1x Champions League 1x Europa Cup 1

|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_12301382
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:35 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Ok grapjas...hij bedoelt Champions League + Europa Cup 1

ff voor de duidelijkheid....

Ajax : 1x Champions League 3x Europa Cup 1
Man : 1x Champions League 1x Europa Cup 1

Maar United had nog vaker de EC1 gewonnen, mocht het vliegtuigongeluk niet gebeurd zijn.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12301439
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:39 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar United had nog vaker de EC1 gewonnen, mocht het vliegtuigongeluk niet gebeurd zijn.

da's waarschijnlijk wel weer zo ja. ik zat er aan te denken dat mee te nemen, maar in een ajax topic zo positief mogelijk blijven over ajax he
Nu ook Zuid Afrika
pi_12301462
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:28 schreef twi het volgende:
volgens de bbc is puyol nr.1 target. mocht dat niet lukken komt trabelsi weer wat meer in beeld
Nu ook Zuid Afrika
pi_12301473
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:41 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

da's waarschijnlijk wel weer zo ja. ik zat er aan te denken dat mee te nemen, maar in een ajax topic zo positief mogelijk blijven over ajax he

vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:44:34 #27
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12301501
Forza Puyol
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:44:45 #28
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_12301505
quote:

[..]

Als telt niet in de voetbalwereld....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_12301515
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:44 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

pi_12301536
quote:

[..]

Als als geteld had, was Nederland in 1974, 1978, 1994 en 1998 Wereldkampioen voetbal geworden
pi_12301538
quote:

[..]

vind ik gezien waar we het over hebben een beetje een misselijke opmerking
Nu ook Zuid Afrika
pi_12301563
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:46 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Juist.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:49:36 #33
32402 s0k
..............................
pi_12301599
quote:

[..]

Desondanks wel 100% correct.
..................................................................................................................................................
pi_12302593
quote:

[..]

Ja, en als Rensenbrink die bal niet op de paal had gelegd hadden we wereldkampioen geweest, als bestaat niet, en zeker niet in het voetbal.

edit: oh, ik zie net dat ik niet de enige ben die zo over die opmerking denkt

Comfortably numb
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:34:33 #35
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_12302635
Goed back to Football.... even wat nieuws.......

Via een brief heeft Kalu Uche zijn contract bij de Poolse club Wisla Krakau opgezegd, zo meldt het Nigeriaanse voetbaltijdschrift Kick Off. Kalu zou als redenen onder andere hebben aangevoerd dat de club het recht niet heeft om hem voor een half jaar uit te sluiten en hem te weigeren mee te laten trainen met de selectie. Uche zegt nog steeds een clausule in zijn contract te hebben dat hij weg kan voor een bedrag van een half miljoen euro, de Poolse club ontkent het bestaan van een dergelijke clausule. Tenslotte zou de speler hebben aangedragen in de brief dat hij nog een deel van de bonus voor het behalen van het Poolse kampioenschap tegoed heeft van de club, aldus Kick Off.

Zoals bekend staat de Nigeriaanse rechstbuiten bovenaan het wensenlijstje van Ronald Koeman. Ajax wil zich echter buiten het conflict houden en wacht de situatie verder af. Het dreigement van Kalu Uche om de FIFA in te schakelen om de Poolse club te dwingen zich aan de vermeende clausule te houden, heeft de Nigeriaan vooralsnog nog niet uitgevoerd.

(bron=ajax_netwerk)

pi_12302647
quote:

[..]

Niks misselijke opmerking, het is gewoon de waarheid.
Comfortably numb
pi_12302669
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:32 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ja, en als Rensenbrink die bal niet op de paal had gelegd hadden we wereldkampioen geweest, als bestaat niet, en zeker niet in het voetbal.

edit: oh, ik zie net dat ik niet de enige ben die zo over die opmerking denkt

Tuurlijk heb je daar gelijk in, maar ik vind het nog een misselijke opmerking.

Een bal op de paal is wat anders dan een ongeluk met tientallen doden.

pi_12302696
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:34 schreef -Spoon- het volgende:
Goed back to Football.... even wat nieuws.......

Via een brief heeft Kalu Uche zijn contract bij de Poolse club Wisla Krakau opgezegd, zo meldt het Nigeriaanse voetbaltijdschrift Kick Off. Kalu zou als redenen onder andere hebben aangevoerd dat de club het recht niet heeft om hem voor een half jaar uit te sluiten en hem te weigeren mee te laten trainen met de selectie. Uche zegt nog steeds een clausule in zijn contract te hebben dat hij weg kan voor een bedrag van een half miljoen euro, de Poolse club ontkent het bestaan van een dergelijke clausule. Tenslotte zou de speler hebben aangedragen in de brief dat hij nog een deel van de bonus voor het behalen van het Poolse kampioenschap tegoed heeft van de club, aldus Kick Off.

Zoals bekend staat de Nigeriaanse rechstbuiten bovenaan het wensenlijstje van Ronald Koeman. Ajax wil zich echter buiten het conflict houden en wacht de situatie verder af. Het dreigement van Kalu Uche om de FIFA in te schakelen om de Poolse club te dwingen zich aan de vermeende clausule te houden, heeft de Nigeriaan vooralsnog nog niet uitgevoerd.

(bron=ajax_netwerk)

Lekker mannetje is die Uche dan.
Stel dat ie bij Ajax doorgroeit en er allemaal clubs uit Engeland en Italie aan hem gaan lopen trekken, dan flikt ie Ajax dit kunstje dalijk ook.
Ben je lekker mee.
Comfortably numb
pi_12302760
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:35 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Niks misselijke opmerking, het is gewoon de waarheid.

de waarheid is niet perse niet misselijk.

ok, back to voetbal.

vi: beste aankoop ajax
Wie vind jij de beste aankoop die Ajax deze zomer deed?

4% Sander Boschker
37% Julien Escudé
28% Zdenek Grygera
1% Nicolae Mitea
3% Tom Soetaers
25% Wesley Sonck
-> 8012 antwoorden

Waarom zien zoveel mensen Escudé als dè aankoop

Nu ook Zuid Afrika
pi_12303005
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Uit deeltje 23, ben nog benieuwd naar de reactie van (onder andere) Speed1971

Heb je gewoon gelijk in, meer valt er niet over te zeggen toch?
pi_12303043
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:52 schreef NOORD-414 het volgende:

[..]

Heb je gewoon gelijk in, meer valt er niet over te zeggen toch?

Vond ik ook, maar Speed dacht er (wellicht) anders over (hij vroeg namelijk wat er mis was met successupporters).
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:54:16 #42
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_12303052
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:40 schreef ChAoZ het volgende:
Omdat die nu al een basis-speler is. De rest hebben nog goede concurrenten voor hun positie.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_12303136
quote:

Dat snap ik ook niet, Grygera is de enige aankoop waar ze echt superblij mee mogen zijn, de rest moet zich eerst nog maar eens een beetje bewijzen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12303361
quote:

4% Sander Boschker
37% Julien Escudé
28% Zdenek Grygera
1% Nicolae Mitea
3% Tom Soetaers
25% Wesley Sonck
-> 8012 antwoorden

Waarom zijn er 3% die Soetaers op hun lijstje hebben

Ik vind dat werkelijk waar een ajaxtransferonwaardig!
Had ik in het vorige ajaxtopic ook gemeld helaas heeft nog steeds niemand mij kunnen uitleggen wat de toegevoegde waarde is van deze belg voor ajax

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_12303373
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je daar gelijk in, maar ik vind het nog een misselijke opmerking.

Een bal op de paal is wat anders dan een ongeluk met tientallen doden.

Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat doet niks af aan het feit dat als niet telt in het voetbal, los van het feit of het nu een vliegtuigongeluk betreft of een bal op de paal.
Comfortably numb
pi_12303412
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:10 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Waarom zijn er 3% die Soetaers op hun lijstje hebben

Ik vind dat werkelijk waar een ajaxtransferonwaardig!
Had ik in het vorige ajaxtopic ook gemeld helaas heeft nog steeds niemand mij kunnen uitleggen wat de toegevoegde waarde is van deze belg voor ajax

Ja, ik plaat ook zo mijn vraagtekens bij Soetaers, ik vond m nou nooit echt opvallen bij Roda. Als het maar geen tweede Boukari wordt.
Comfortably numb
pi_12303488
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:13 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ja, ik plaat ook zo mijn vraagtekens bij Soetaers, ik vond m nou nooit echt opvallen bij Roda. Als het maar geen tweede Boukari wordt.

In Boukhari heb ik wel vertrouwen dat hij uit kan groeien tot een nuttige speler. Hij heeft techniek, flair, alleen zijn snelheid van handelen moet een stuk sneller.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 15:17:45 #48
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_12303494
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:13 schreef Denni5 het volgende:
Toch schat ik hem nog wel ietsjes hoger in dan Boukari, Sikora, vd Gun maar misschien heb ik ongelijk... En ze hadden nog een groot potje cash over van hun transfers dus waarom niet dachten ze waarschijnlijk. Ook omdat Wamberto dan weggaat heb je niet meer salarissen te betalen. Opzich geen slechte deal maar geen wereldtransfer natuurlijk.
pi_12303573
Ik vind Sikora duidelijk beter dan Wamberto, Boukhari of een Soetaars.
Die jongen heeft alleen de pech dat hij veel blessureleed heeft gehad en het 1e jaar bij Ajax is altijd moeilijk. Aan het eind van afgelopen seizoen heeft ie toch leuk meegedaan wat mij betreft.
Mijn stelling is dat Soetaars zeker niet beter is dan een Kevin Bobson.
Maar goed dat hele verhaal lees je maar in het vorige topic als je daar interesse in hebt.
pi_12304303
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:23 schreef sqlsmurft het volgende:
Ik vind Sikora duidelijk beter dan Wamberto, Boukhari of een Soetaars.
Die jongen heeft alleen de pech dat hij veel blessureleed heeft gehad en het 1e jaar bij Ajax is altijd moeilijk. Aan het eind van afgelopen seizoen heeft ie toch leuk meegedaan wat mij betreft.
Mijn stelling is dat Soetaars zeker niet beter is dan een Kevin Bobson.
Maar goed dat hele verhaal lees je maar in het vorige topic als je daar interesse in hebt.

Valt me trouwens op dat Ajax het op de website nog steeds niet gemeld heeft dat ze hem gekocht hebben. *die Soetaars* kortom hoe definitief is het Heeft Ronald nog de tijd om dit topic door te lezen en hem niet te kopen

vrijdag 8 augustus 2003 @ 16:00:46 #51
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12304497
quote:

[..]

de waarheid is niet perse niet misselijk.

ok, back to voetbal.

4% Sander Boschker
37% Julien Escudé
28% Zdenek Grygera
1% Nicolae Mitea
3% Tom Soetaers
25% Wesley Sonck
-> 8012 antwoorden

* Doezelhaar stemde Grygera
pi_12304572
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:00 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

* Doezelhaar stemde Grygera

Ik Boschker geloof ik..
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_12304595
* Dylan Dog stemt niks maar zou Grygera hebben gestemd.
Wat een vrouw!
spits!
pi_12305053
* sqlsmurft zou Nicolae Mitea hebben gestemd.
pi_12305202
Gaat weer nergens over geloof ik........
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_12305280
* Da_Sandman stemt niet op zulke onzinnige dingen

we zullen zien wie de beste wordt...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_12305518
Aan de ene kant gun ik Trabelsi wel een transfer naar de echte Europese top. Ik geloof niet dat je Ajax nog mag vergelijken met Man Utd. Als zo'n club komt, zou je voor een goed bedrag je speler eigenlijk niet tegen mogen houden. Nadeel: het is erg laat en het is een belangrijke speler.

Begrijp me goed: ik wil hem niet kwijt, maar ik zou het hem wel gunnen.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12305667
Hatem Trabelsi lijkt zich volledig te richten op een transfer naar Manchester United. De Tunesiër is samen met FC Barcelona's Carlos Puyol kandidaat om de verdediging bij de Engelse kampioen te komen versterken.

Ajax heeft weinig interesse om mee te werken aan een transfer, maar Trabelsi zegt in een interview met The Guardian dat hij het daar niet zo maar maar bij neerlegt. "Als het aan mij lag, zou ik meteen naar Manchester gaan en een contract tekenen", aldus Trabelsi.

Hij hoopt dat hij een beetje medewerking krijgt van de Amsterdamse club. "Alles hangt nu van Ajax af en ik zou hen willen vragen zich een beetje flexibel op te willen stellen. Het is een kans die niet iedere dag zal komen."

"Dat United is geïnteresseerd in een Afrikaanse speler als ik vind ik al sensationeel. Ik ben veelzijdig in de verdediging en dat is goed voor een club die zoveel wedstrijden in een seizoen afwerkt. Ik ben niet bang om op de bank te belanden, bij Ajax moest ik mijzelf in het begin ook bewijzen."

"Voor het Tunesische en Afrikaans voetbal zou het historisch zijn als ik een contract zou tekenen bij Manchester United."

Ook Carlos Puyol is nog kandidaat om de verdediging te komen versterken. De Spanjaard zou rond de € 22 miljoen moeten gaan kosten, maar vanwege de torenhoge schulden waarmee FC Barcelona kampt, zou het weleens water bij de wijn moeten gaan doen. Volgens de Engelse media zou Trabelsi rond de € 9 miljoen moeten kosten.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_12305754
iemand al op een internetsite de stropdas van ome R. Koeman kunnen vinden???
pi_12306198
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:51 schreef superjoden het volgende:

"Voor het Tunesische en Afrikaans voetbal zou het historisch zijn als ik een contract zou tekenen bij Manchester United."

voor het tunesische voetbal was z'n contract bij Ajax ook al historisch...

hij moet gewoon blijven sorry, Chivu, Andy en Mido waren eerst volgend jaar beter

Life is what happens while you're busy making other plans
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 17:22:55 #61
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_12306332
Het heeft geen zin om spelers tegen in hun wil in te laten blijven, dat is zo klaar als een klontje

In principe is niemand onvervangbaar, Ajax moet gewoon blijven focussen op de eigen jeugopleiding en zo nu en dan een "Trabelsi" ergens uit de wereld vandaan plukken en de procedure voor tewerkstellingsvergunningen versneld laten doorlopen.

Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
pi_12306399
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:22 schreef PhatRabbit het volgende:
Het heeft geen zin om spelers tegen in hun wil in te laten blijven, dat is zo klaar als een klontje

In principe is niemand onvervangbaar, Ajax moet gewoon blijven focussen op de eigen jeugopleiding en zo nu en dan een "Trabelsi" ergens uit de wereld vandaan plukken en de procedure voor tewerkstellingsvergunningen versneld laten doorlopen.

1. Als je Grygera in het centrum plaatst is er geen vervanger voor Trabelsi, zeker niet iemand die in de buurt van dat niveau komt.

2. Hoe zit het met de aanvallende impuls over rechts? geen Trabelsi, geen VD Meyde... Pienaar is toch al geen rechtsbuiten dus die houdt het veld ook niet breed Wamberto is te licht (en vertrekt) VD Gun? Dan zou die erin komen voor Pienaar, vindt ik ook weer niet echt een optie... Met Trabelsi heb je gewoon een back en vleugelspeler in een (je speelt gewoon met 12 spelers )

pi_12306446
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:26 schreef robinvdt het volgende:

[..]

1. Als je Grygera in het centrum plaatst is er geen vervanger voor Trabelsi, zeker niet iemand die in de buurt van dat niveau komt.

De Jong en Heitinga kunnen prima rechtsback spelen.

Ook nog eigen jeugd.

pi_12306507
Als Hatem vertrekt moet Grygera gewoon naar rechts, dat is zijn favoriete plek ook, hoewel hij ook prima centraal kan spelen. Dan kunnen de Jong, Heitinga en Pasanen voor die centrale plek spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_12306550
en de aanvallende impuls? de drie genoemde namen kunnen deze niet verzorgen?
pi_12306591
Heb je Grygera nooit zien spelen met Tsjechië? Die kan ook echt wel aanvallend meedoen. De Jong, Heitinga en Pasanen moeten centraal spelen, daar hoef je niet aan te vallen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 17:37:24 #67
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12306611
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:36 schreef methodmich het volgende:
Heb je Grygera nooit zien spelen met Tsjechië? Die kan ook echt wel aanvallend meedoen. De Jong, Heitinga en Pasanen moeten centraal spelen, daar hoef je niet aan te vallen.
Grygera scoorde toch die flut goal tegen de Fransen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12306661
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:37 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Grygera scoorde toch die flut goal tegen de Fransen?

Ja, die mazzelbal.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 20:13:07 #69
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_12309435
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:37 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Stel dat ie bij Ajax doorgroeit en er allemaal clubs uit Engeland en Italie aan hem gaan lopen trekken, dan flikt ie Ajax dit kunstje dalijk ook.
Ben je lekker mee.

echter, als het waar is, dat hij zo'n clausule zou hebben, dan is die volkomen in zijn recht, dat hij dit allemaal heeft gedaan
Ik denk dat hij niet voor niets FIFA wilde inschakelen inzake die clausule (daar lieg je toch niet over?)
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_12309741
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:13 schreef G1Ace het volgende:

[..]

echter, als het waar is, dat hij zo'n clausule zou hebben, dan is die volkomen in zijn recht, dat hij dit allemaal heeft gedaan
Ik denk dat hij niet voor niets FIFA wilde inschakelen inzake die clausule (daar lieg je toch niet over?)

Idd, als het namelijk niet waar is, dan sta je flink voor lul.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:59:33 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12312016
Arie van Eijden bij VoetbalInsite:
quote:
"Er zeggen mensen tegen me dat Trabelsi al weg is. Maar met wie heb ik gesproken? Met Peter Kenyon heb ík geen contact gehad, en met Ferguson ook niet. Ik ga ervanuit dat er geen speler meer vertrekt, maar je weet het nooit."
quote:
"Een vertrek van Maxwell is onbespreekbaar, hij wordt de revelatie van het seizoen".
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:02:34 #72
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12312085
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:59 schreef twi het volgende:
Arie van Eijden bij VoetbalInsite:
[..]

[..]

Tsja,ze hadden ook niet met Sonck en Escude gesproken...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:05:24 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12312156
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tsja,ze hadden ook niet met Sonck en Escude gesproken...

Inderdaad. Wat Maxwell betreft geloof ik 'm, je slaat niet zomaar een bod van 7 miljoen euro op Maxwell af als 'ie eigenlijk pas nét een beetje opvalt bij een soortvan simpel tournooitje met wat rare regels. Maar bij Trabelsi hield 'ie z'n handen toch wel vrij enthousiast in de lucht, terwijl 'ie zei dat je het nooit weet in het voetbal. Ik ga er dan dus ook vanuit dat Trabelsi gewoon naar Man Utd. vertrekt. Wie weet zitten we straks met een Landzaatje...
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 23:17:13 #74
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_12313713
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:37 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ben je lekker mee.

Nee hoor , bij AJAX zit die clausule niet in het contract
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_12314659
Ik ga er gewoon vanuit dat Trabelsi blijft. Al dat gespeculeer over een eventueel vertrek...........
Als ManU hem echt had willen hebben dan hadden ze um al. Ze kunnen, als ze echt willen, makkelijk met een enorme zak geld gaan rammelen.
Ook kan ik mij niet voorstellen dat AJAX hem zo vlak voor de start vd competitie en het belangrijke CL kwalificatie duel zal laten gaan.

........wishfull thinking.......

pi_12315234
Je kunt je signature beter ff aanpassen onderhand, Speed.
pi_12315533
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 00:40 schreef Loek-B het volgende:
Je kunt je signature beter ff aanpassen onderhand, Speed.
Hoezo.........ajax is nog steeds sterker dan vorig seizoen.Ook als trabelsi weg is
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 01:22:29 #78
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12315859
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 00:57 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Hoezo.........ajax is nog steeds sterker dan vorig seizoen.Ook als trabelsi weg is

beetje voorbarig,aan het eind van dit seizoen kunnen we pas beoordelen of je gelijk had
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12315916
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 01:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

beetje voorbarig,aan het eind van dit seizoen kunnen we pas beoordelen of je gelijk had

Als je kijkt naar de uitslagen van de wedstrijden tegen Inter van vorig seizoen zal je toch de conclusie moeten trekken dat Ajax sterker is dit seizoen

Financieel zijn ze sowieso al sterker dan vorig seizoen........

pi_12315958
Ik zal mijn kop nooit in het zand steken. Ik denk niet dat we dit jaar sterker zijn geworden, eerder zwakker. Grygera, Escude, Sonck & Mitea moeten zich nog maar bewijzen, het is altijd afwachten hoe nieuwelingen gaan presteren. Chivu was topklasse en ik denk niet dat Escude hem gaat evenaren of verbeteren. Verder schat ik Mido ook hoger in dan Sonck en hetzelfde geldt voor Van der Meyde tegenover Mitea. Boschker is misschien iets beter dan Didulica, en Grygera is misschien gelijkwaardig, of in een uitzonderlijk geval beter, dan Trabelsi, maar over het algemeen gaan we er gewoon op achteruit. Erg jammer, maar we moeten de realiteit maar eens onder ogen zien. Iedereen lijkt te denken dat we sterker zijn geworden, of gelijkwaardig zijn gebleven, terwijl dit naar mijn mening absoluut niet het geval is. Kijk welke spelers zijn vertrokken, en wat ze voor Ajax hebben betekent, en zie welke spelers we ervoor terug krijgen.

Ajax is zwakker dan vorig seizoen!

pi_12316043
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 01:32 schreef Qi het volgende:
....een makkelijk te weer leggen verhaal.....
Chivu was helemaal niet zo top. Hij liep vaak tegen rode kaarten aan en maakte nogal eens grove fouten. AC Milan rings a bell.......?
Mido speelde nauwlijks vorig seizoen. Zorgde voor een hoop spanning en stress in de groep. Heeft geen fatsoenlijke CL wedstrijd gespeeld vorig seizoen.
Mandy wordt en werd erg overschat.

Verder hebben spelers als vd Vaart, Sneijder, Pienaar, de Jong, Maxwell enz erg veel ervaring opgedaan en zullen zich meer gaan manifesteren als "grote" voetballers.

Ook de financiele situatie is een stuk beter geworden bij de club wat meer rust en stabiliteit zal veroorzaken.

AJAX is sterker dan vorig seizoen!

zaterdag 9 augustus 2003 @ 01:46:06 #82
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12316125
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 01:28 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Als je kijkt naar de uitslagen van de wedstrijden tegen Inter van vorig seizoen zal je toch de conclusie moeten trekken dat Ajax sterker is dit seizoen

Financieel zijn ze sowieso al sterker dan vorig seizoen........

dat laatste is een feit maar zoals ik al eerder heb gezegd in andere topics hecht ik weinig waarde aan vriendschappelijke wedstrijden,natuurlijk een leuk resultaat maar het gaat erom dat je er staat als het er echt om gaat,dan kan je pas oordelen denk ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12316224
Tuurlijk moeten ze zich gaan bewijzen maar ik word een beetje simpel van dat gelul over hoe top Chivu en Mandy wel niet waren want dat waren ze niet.
Van een top verdediger kan je geen fouten tegen zoals AC Milan en feyenoord accepteren. Ook het aantal onnodige gele kaarten wat hij kreeg was te veel. Zo top was het allemaal niet wat Chivu heeft gedaan. Het was aardig tot goed maar het was zeker niet top. Hij is zeker te vervangen of te vergeten. Als ik zag met wat voor rust en beheerstheid Escude stond te verdedigen tegen Inter dan stemt mij dat zeer hoopvol.

Maar nogmaals dat gemekker over de bijzonder hoge kwaliteiten van Chivu moet maar eens afgelopen zijn. Het was aardig en soms goed maar meer niet.

zaterdag 9 augustus 2003 @ 02:00:28 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12316272
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 01:55 schreef Speed1971 het volgende:
Tuurlijk moeten ze zich gaan bewijzen maar ik word een beetje simpel van dat gelul over hoe top Chivu en Mandy wel niet waren want dat waren ze niet.
Van een top verdediger kan je geen fouten tegen zoals AC Milan en feyenoord accepteren. Ook het aantal onnodige gele kaarten wat hij kreeg was te veel. Zo top was het allemaal niet wat Chivu heeft gedaan. Het was aardig tot goed maar het was zeker niet top. Hij is zeker te vervangen of te vergeten. Als ik zag met wat voor rust en beheerstheid Escude stond te verdedigen tegen Inter dan stemt mij dat zeer hoopvol.

Maar nogmaals dat gemekker over de bijzonder hoge kwaliteiten van Chivu moet maar eens afgelopen zijn. Het was aardig en soms goed maar meer niet.

Mee eens,Chivu was in mijn ogen overschat maar dit mocht je niet zeggen van de meeste joden toen ie nog bij ajax speelde,een goede speler maar zeker geen top,zal zeker een stuk of 3 rode kaarten schelen.
Ik weet dat de meeste supporters niet kapot waren van dat mietje aan de zijkant maar hoe je het ook went of keert hij gaf wel de (brood)nodige assist en pakte regelmatig zijn doelpuntje mee,zie ik Sikora of wie dan ook nog niet 1,2,3 nadoen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12316317
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 01:40 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Chivu was helemaal niet zo top. Hij liep vaak tegen rode kaarten aan en maakte nogal eens grove fouten. AC Milan rings a bell.......?

Chivu is een verdediger van wereldklasse, dat valt gewoonweg niet te ontkennen. Het is geen toeval dat veel clubs, waaronder Real Madrid, interesse in hem hadden. Hij is nog jong, en maakt dus nog fouten (o.a. veel rode kaarten), maar dat hoort erbij. Over een aantal jaar zal Chivu een van de beste verdedigers ter wereld zijn. Op dit moment is hij i.i.g. al een van de talentvolste verdedigers ter wereld.
quote:
Mido speelde nauwlijks vorig seizoen. Zorgde voor een hoop spanning en stress in de groep. Heeft geen fatsoenlijke CL wedstrijd gespeeld vorig seizoen.
Mido heeft in 40 wedstrijden voor Ajax 21 doelpunten gemaakt (0,525 per wedstrijd) en dat is voor een spits van zijn leeftijd fenomenaal. Dat Mido zich vorig seizoen in de Champions League niet heeft kunnen laten zien is logisch, je geeft het zelf ook al aan, hij is weggestuurd en kon dus weinig tot niets laten zien. Ajax had zorgvuldiger met Mido, in potentie een betere aanvaller dan Ibrahimovic, om moeten gaan.
quote:
Mandy wordt en werd erg overschat.
Ik heb juist het idee dat Andy van der Meyde erg onderschat wordt. 13 assists en 11 doelpunten in de HCE is niet mis als buitenspeler. De alom geprezen Robben maakte 12 doelpunten en gaf slechts 8 assists. Wie is hier overschat vraag ik me dan af? En dan heb ik het alleen nog maar over zijn optreden in onze vaderlandsche competitie...
quote:
Verder hebben spelers als vd Vaart, Sneijder, Pienaar, de Jong, Maxwell enz erg veel ervaring opgedaan en zullen zich meer gaan manifesteren als "grote" voetballers.
Ja, en spelers met diezelfde ervaring vertrekken (Chivu, Van der Meyde en waarschijnlijk Trabelsi) en we krijgen spelers terug zonder die ervaring. Daarnaast is het nog maar afwachten of spelers zich gaan ontpoppen tot grote voetballers.
quote:
Ook de finaciele situtie is een stuk beter geworden bij de club wat meer rust en stabiliteit zal veroorzaken.
Eens, maar de financieën zeggen niet zoveel over de huidige staat van het eerste elftal.
quote:
AJAX is sterker dan vorig seizoen!
Denk het dus niet, eerder zwakker dan sterker.
pi_12317449
Misschien is Ajax individueel gezien zwakker geworden maar ik ben er van overtuigd dat Ajax als team sterker is geworden.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 augustus 2003 @ 08:43:13 #87
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12317606
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet, Grygera is de enige aankoop waar ze echt superblij mee mogen zijn, de rest moet zich eerst nog maar eens een beetje bewijzen

Mee eens.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 augustus 2003 @ 08:54:10 #88
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12317632
Wat bij het sterker - zwakker worden ook moet tellen in mijn ogen is dat het hele team duidelijk een jaar meer ervaring heeft dan vorig jaar: alle spelers die gebleven zijn, zijn beter geworden dan dat ze vorig jaar waren. De vervangers lijken me min of meer gelijkwaardig aan de kwaliteit die ze een jaar geleden hadden van de spelers die er vertrokken zijn.

Ajax lijkt me redelijk gelijk gelijk gebleven in kwaliteit. Als ik dan toch moet gokken denk ik dat ze beter geworden zijn, maar dat kan alleen de toekomst ons leren...

pi_12318123
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:05 schreef Qi het volgende:

Ik heb juist het idee dat Andy van der Meyde erg onderschat wordt. 13 assists en 11 doelpunten in de HCE is niet mis als buitenspeler. De alom geprezen Robben maakte 12 doelpunten en gaf slechts 8 assists. Wie is hier overschat vraag ik me dan af? En dan heb ik het alleen nog maar over zijn optreden in onze vaderlandsche competitie...

Eens. Daarom vind ik het ook heel erg jammer dattie weg is.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 10:50:28 #90
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12318315
Nouja, het ligt eraan met welk Ajax we vergelijken. Het huidige Ajax is gewoon een stuk sterker dan dat van een jaar geleden. En dat ligt voornamelijk aan de mentale gesteldheid. Vorig jaar, dat moet iedere Ajacied toegeven, hadden we gehoopt op toch één of twéé verrassingen, en een paar puntjes in de 1e ronde CL. We gingen door naar de tweede, waar we eigenlijk dachten te licht te zijn voor de kampioenen van Engeland, Italië en Spanje. Maar we kwamen er doorheen, heel onverwachts. En halverwege die tweede ronde kwam dan ook het besef van "Goh, dit is méér dan alleen geluk, wie weet kunnen we nog gewoon eens ver komen".

Het zelfvertrouwen is enorm gestegen, en voor Ajax' speelstijl is dat gewoon zo ontzettend belangrijk, dat íedere speler enorm is gegroeid ten opzichte van vorig jaar, qua ervaring. Want zeg nou eerlijk, welke ervaring hadden de spelers nou vóór afgelopen seizoen? Mja, een kampioenschap winnen, en een beker toch wel met geluk. Maar het zelfvertrouwen wordt pas echt groot als je ook internationaal wat neerzet.

Mandy was inderdaad wel goed, en uit z'n scores gewoon beter dan Robben. Maar ik snap niet waarom mensen geen vertrouwen hebben in Sikora. Hij heeft door blessures niet zo veel laten zien, maar hij is ook pas een jaartje bij Ajax. Laat 'm heel blijven en een serie wedstrijden neerzetten.

pi_12318348
Ik vind het onzin om te gaan lopen beweren dat Ajax erop kwaliteit is achteruit gegaan.
Natuurlijk was het maar een oefen potje tegen Inter maar dat vind ik echt een dooddoener. Inter versla je niet zomaar met 3-0 dan moet je hoe dan ook over een ploeg met potentie beschikken. Ze hebben tijdens het AT geen doelpunt tegen gehad. Dan moet je toch op zn minst de conclusie trekken dat het verdedigend al redelijk op orde is. Ook heeft Ajax vorig seizoen al laten zien dat zij ook zonder Chivu goed uit de voeten konden.
Met name de ontwikkelingen die Pienaar, Maxwell, Sneijder en vd Vaart hebben door gemaakt zullen zich laten uitbetalen dit seizoen. Ook de nieuwe rol die Litmanen heeft dit seizoen zal hem en de ploeg goed doen.
Ik heb duidelijk niet voor niets de "Op de slof Award" gekregen. Ik ben idd een grote Ajax-supporter en geloof altijd heilig in mijn club totdat het tegendeel is bewezen. Ik geloof dus dat Ajax beter is dan vorig seizoen totdat het tegendeel is bewezen.

Ik heb erg veel zin in het nieuwe seizoen en we zullen hoe dan ook veel stof hebben om te discussiëren.

pi_12318368
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 10:54 schreef Speed1971 het volgende:
Ik vind het onzin om te gaan lopen beweren dat Ajax erop kwaliteit is achteruit gegaan.
Natuurlijk was het maar een oefen potje tegen Inter maar dat vind ik echt een dooddoener. Inter versla je niet zomaar met 3-0 dan moet je hoe dan ook over een ploeg met potentie beschikken. Ze hebben tijdens het AT geen doelpunt tegen gehad. Dan moet je toch op zn minst de conclusie trekken dat het verdedigend al redelijk op orde is. Ook heeft Ajax vorig seizoen al laten zien dat zij ook zonder Chivu goed uit de voeten konden.
Met name de ontwikkelingen die Pienaar, Maxwell, Sneijder en vd Vaart hebben door gemaakt zullen zich laten uitbetalen dit seizoen. Ook de nieuwe rol die Litmanen heeft dit seizoen zal hem en de ploeg goed doen.
Ik heb duidelijk niet voor niets de "Op de slof Award" gekregen. Ik ben idd een grote Ajax-supporter en geloof altijd heilig in mijn club totdat het tegendeel is bewezen. Ik geloof dus dat Ajax beter is dan vorig seizoen totdat het tegendeel is bewezen.

Ik heb erg veel zin in het nieuwe seizoen en we zullen hoe dan ook veel stof hebben om te discussiëren.

Heb hier niets aan toe te voegen... Precies zoals ikke er over denk!
In Southern Sun
pi_12318378
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 10:50 schreef twi het volgende:
Nouja, het ligt eraan met welk Ajax we vergelijken. Het huidige Ajax is gewoon een stuk sterker dan dat van een jaar geleden. En dat ligt voornamelijk aan de mentale gesteldheid. Vorig jaar, dat moet iedere Ajacied toegeven, hadden we gehoopt op toch één of twéé verrassingen, en een paar puntjes in de 1e ronde CL. We gingen door naar de tweede, waar we eigenlijk dachten te licht te zijn voor de kampioenen van Engeland, Italië en Spanje. Maar we kwamen er doorheen, heel onverwachts. En halverwege die tweede ronde kwam dan ook het besef van "Goh, dit is méér dan alleen geluk, wie weet kunnen we nog gewoon eens ver komen".

Het zelfvertrouwen is enorm gestegen, en voor Ajax' speelstijl is dat gewoon zo ontzettend belangrijk, dat íedere speler enorm is gegroeid ten opzichte van vorig jaar, qua ervaring. Want zeg nou eerlijk, welke ervaring hadden de spelers nou vóór afgelopen seizoen? Mja, een kampioenschap winnen, en een beker toch wel met geluk. Maar het zelfvertrouwen wordt pas echt groot als je ook internationaal wat neerzet.

Mandy was inderdaad wel goed, en uit z'n scores gewoon beter dan Robben. Maar ik snap niet waarom mensen geen vertrouwen hebben in Sikora. Hij heeft door blessures niet zo veel laten zien, maar hij is ook pas een jaartje bij Ajax. Laat 'm heel blijven en een serie wedstrijden neerzetten.

twi
Ik had het niet beter onder woorden kunnen brengen.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 11:20:18 #94
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12318641
en ik vind het allemaal wat voorbarig.

Zolang PSV nog niet is verslagen in Amsterdam kun je geen kampioen worden.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_12318745
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:20 schreef popolon het volgende:
en ik vind het allemaal wat voorbarig.

Zolang PSV nog niet is verslagen in Amsterdam kun je geen kampioen worden.

Van PSV winnen of verliezen vind ik niet zo spannend. In de HCE zijn twee wedstrijden waar ik met smart naar uitkijk. AJAX-feyenoord en feyenoord-AJAX. Dat zijn in mijn ogen echt de twee wedstrijden die echt belangrijk zijn.
Natuurlijk is winnen van PSV (helemaal als dat in de ArenA gebeurd ) mooi en verliezen natuurlijk klote. Maar winnen of verliezen van PSV is niet cruciaal voor de titel. Dat heeft het seizoen van bv 2001-2002 wel uitgewezen. De competitie gaat over 34 wedstrijden en de beslissing voor wat betreft het kampioenschap vallen gek genoeg juist in de wedstrijden tegen middenmoters of zelfs nog lager geklasseerde ploeg. Verliezen van PSV is inmiddels een ingecalculeerd risco bij Ajax
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 11:36:09 #96
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_12318862
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:28 schreef Speed1971 het volgende:
De competitie gaat over 34 wedstrijden en de beslissing voor wat betreft het kampioenschap vallen gek genoeg juist in de wedstrijden tegen middenmoters of zelfs nog lager geklasseerde ploeg. Verliezen van PSV is inmiddels een ingecalculeerd risco bij Ajax
Dat bedoelde ik dus eigenlijk ook dmv de Ajax heeft de neiging vaker punten te verspelen tegen de 'kleinere' dan PSV, de Eindhovenaren kunnen de laatste jaren beter plichtmatig spelen dan Ajax. Daar gaat ook dit jaar het kampioenschap beslist worden, tegen dat soort clubs.

En zoals Cuper na Ajax - Inter zei, hoe flauw het misschien ook was, dat het maar een oefenpotje betrof, ik ben het wel met hem eens. Inter is gewoon een shitploeg dat, mocht het hier om een CL wedstrijd gaan, heel anders uit de startblokken was gekomen. En het resultaat ook echt anders was geweest.

You must be out of your brilliant mind.
pi_12318897
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:36 schreef olavski het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus eigenlijk ook dmv de Ajax heeft de neiging vaker punten te verspelen tegen de 'kleinere' dan PSV, de Eindhovenaren kunnen de laatste jaren beter plichtmatig spelen dan Ajax. Daar gaat ook dit jaar het kampioenschap beslist worden, tegen dat soort clubs.

En zoals Cuper na Ajax - Inter zei, hoe flauw het misschien ook was, dat het maar een oefenpotje betrof, ik ben het wel met hem eens. Inter is gewoon een shitploeg dat, mocht het hier om een CL wedstrijd gaan, heel anders uit de startblokken was gekomen. En het resultaat ook echt anders was geweest.

En toch win je niet zomaar met 3-0 van Internazionale, oefenwedstrijd of niet...
In Southern Sun
pi_12318911
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:36 schreef olavski het volgende:

[..]

Diep in zijn hart baalt Cuper flink dat hij met 3-0 heeft verloren. In de wedstrijd kon je het ook wel zien, na de 1-0 was er nog niets aan de hand maar na de 2-0 kon je gewoon zien dat Inter het toernooi wel wilde winnen, ze begonnen toen veel meer op de aanval te spelen. En ja na de 3-0 zag je ze flink balen.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 11:40:45 #99
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_12318923
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En toch win je niet zomaar met 3-0 van Internazionale, oefenwedstrijd of niet...

Mag je vinden, ik hecht er totaal geen waarde aan.
pi_12318980
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Precies!
Italianen komen echt niet naar Amsterdam om zich daar te laten afdrogen. Daar zijn ze veel te eerzuchtig voor.
Plus als Ajax had verloren met 3-0 dan zouden heel wat mensen gaan lopen brullen van "Zie wel dat Ajax aan kwaliteit heeft ingeleverd".........
pi_12318987
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:45 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Precies!
Italianen komen echt niet naar Amsterdam om zich daar te laten afdrogen. Daar zijn ze veel te eerzuchtig voor.
Plus als Ajax had verloren met 3-0 dan zouden heel wat mensen gaan lopen brullen van "Zie wel dat Ajax aan kwaliteit heeft ingeleverd".........

Maar dat hoor je meteen als Ajax verliest
pi_12319018
quote:
ManU geeft voorkeur aan Puyol boven Trabelsi
Uitgegeven: 9-8-2003 11:9:40

Manchester United geeft in de zoektocht naar een nieuwe verdediger de voorkeur aan Carles Puyol, Hatem Trabelsi staat nog op de lijst als back-up. De Engelse krant The Guardian schrijft vandaag dat de Engelse kampioen al contact heeft gezocht met Catalonië.

United heeft meer vertrouwen gekregen in een transfer nadat Puyol kenbaar had gemaakt open te staan voor een vertrek naar Old Trafford om zo FC Barcelona in een betere financiële positie te brengen.

United zou geld kunnen besparen door Ajacied Hatem Trabelsi in te lijven, maar voor Sir Alex Ferguson heeft Puyol prioriteit omdat de Spanjaard in de verdediging zowel aan de rechterkant als in het centrum uitstekend uit de voeten kan.

ManU vertegenwoordigers hebben gisteren contact opgenomen met FC Barcelona om te praten over een overgang van rond de ¤ 22 miljoen. De Catalanen zijn niet geheel ongelukkig met het aanbod van United voor de 25-jarige Puyol.

Voorzitter Joan Laporta weet dat hij bij een verkoop zeer veel kritiek over zich heen krijgt van de 100.000 'sócios', maar weet ondertussen ook dat een verkoop onvermijdelijk is vanwege de zeer slechte financiële situatie waarin FC Barcelona verkeert.

Frank Rijkaard is echter niet van plan zijn leider in de verdediging te laten gaan. "Ik zal nooit Puyol verkopen, ook niet voor ¤ 22 miljoen. Hij is een onmisbare schakel in het team, maar ik zal afwachten tot er iemand van de club naar mij toekomt om mij te informeren wat er gaat gebeuren", aldus de ex-bondscoach van Nederland

bron: www.voetbalzone.nl

Goed nieuws

pi_12319033
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:45 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Precies!

Jaha, want dan is het ineens GEEN oefenwedstrijd meer!

Je zou er bijna een calimero van worde

In Southern Sun
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 11:55:56 #104
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_12319104
Af en toe helpt het misschien om die roodwitte bril af te zetten. Inter geeft er geen dikke rookworst om, persoonlijke mening.

Italianen zijn resultaatgericht bezig, in A'dam viel er niets te behalen (publiciteit? who fuckin cares). Inter wordt pas wakker als het er echt om gaat. Zoals het een Italiaanse club betaamt.

imho.

pi_12319124
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:55 schreef olavski het volgende:
Af en toe helpt het misschien om die roodwitte bril af te zetten. Inter geeft er geen dikke rookworst om, persoonlijke mening.

Italianen zijn resultaatgericht bezig, in A'dam viel er niets te behalen (publiciteit? who fuckin cares). Inter wordt pas wakker als het er echt om gaat. Zoals het een Italiaanse club betaamt.

imho.

Er zit wel een kern van waarheid in hoor, maar bekijk het ook eens andersom... En dan kijk ik niet door een roodwitte bril...
In Southern Sun
pi_12320287
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:55 schreef olavski het volgende:

imho.

Inderdaad, die Italianen willen misschien wel winnen, maar ze zullen nooit tot het uiterste gaan in een nietszeggend toernooi als het Amsterdam Tournament. Komt ook nog bij dat de Italianen in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een achterstand van een paar weken hadden op Ajax.

3-0 van Inter winnen op het Amsterdam Tournament is leuk, maar daar moeten we zeker niet de conclusie aan verbinden dat Ajax sterker is geworden. Als we Inter straks weer in de Champions League tegenkomen dan ben ik ervan overtuigd dat we een hele andere wedstrijd gaan zien.

pi_12320697
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:23 schreef Qi het volgende:
Als we Inter straks weer in de Champions League tegenkomen dan ben ik ervan overtuigd dat we een hele andere wedstrijd gaan zien.
Klopt, maar winnen doen we toch wel.

Ik heb nog altijd alle vertrouwen in Ajax. Niet vanwege de selectie alleen, maar vooral omdat het om Ajax gaat. Wat nou, verlies incalculeren, jezelf in een underdog positie manouvreren, al die voorzichtigheid, het gaat hier over Ajax hoor. Zo gaat dat niet. Ajax moet gewoon winnen, omdat ze de beste zijn. Dat is pas de juiste mentaliteit.

zaterdag 9 augustus 2003 @ 14:19:08 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12320875
Om even terug te komen op het verhaal van Inter. Je kan er niets uit afleiden, maar je kunt me ook niet gaan vertellen dat er 11 mensen bij Inter geen fuck om geven of er nu gewonnen wordt of verloren wordt met 3-0. Als een sportman wil je ALTIJD winnen, zélfs in die onbenullige oefenpotjes.
pi_12320895
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 01:32 schreef Qi het volgende:
Ik zal mijn kop nooit in het zand steken. Ik denk niet dat we dit jaar sterker zijn geworden, eerder zwakker. Grygera, Escude, Sonck & Mitea moeten zich nog maar bewijzen, het is altijd afwachten hoe nieuwelingen gaan presteren. Chivu was topklasse en ik denk niet dat Escude hem gaat evenaren of verbeteren. Verder schat ik Mido ook hoger in dan Sonck en hetzelfde geldt voor Van der Meyde tegenover Mitea. Boschker is misschien iets beter dan Didulica, en Grygera is misschien gelijkwaardig, of in een uitzonderlijk geval beter, dan Trabelsi, maar over het algemeen gaan we er gewoon op achteruit. Erg jammer, maar we moeten de realiteit maar eens onder ogen zien. Iedereen lijkt te denken dat we sterker zijn geworden, of gelijkwaardig zijn gebleven, terwijl dit naar mijn mening absoluut niet het geval is. Kijk welke spelers zijn vertrokken, en wat ze voor Ajax hebben betekent, en zie welke spelers we ervoor terug krijgen.

Ajax is zwakker dan vorig seizoen!

Eindelijk een realistische ajacied. . .
pi_12321976
Voetbalonline meldt het volgende
quote:
Kansen op transfer naar Manchester United stijgen voor Trabelsi
AMSTERAM, 9 augustus 2003 13:01
De kans dat Trabelsi Ajax gaat verruilen voor Manchester United lijkt een stuk groter geworden te zijn, nadat Frank Rijkaard heeft laten weten dat Puyol onder geen voorwaarde weg mag. Manchester United wil zich op korte termijn versterken met een rechtsback. Zowel Trabelsi als Puyol zijn belangrijkste kandidaten voor die positie bij de Engelse kampioen. Ajax heeft, indien het juiste bedrag op tafel komt, geen bezwaar tegen een eventuele overgang van de Tunesische international. Zelf wil hij ook graag. "Voor het Afrikaanse voetbal in het algemeen en het Tunesische in het bijzonder is het een historische transfer", aldus Trabelsi.
Wel grappig als je bedenkt dat voetbalzone.nl juist wist te melden dat de kansen afnamen voor Trabelsi.

Ik denk niet dat de stem van Frank Rijkaard doorslaggevend is, dat zal eerder de stem van Laporta zijn en die wil Puyol wel verkopen gezien de immense schuld van Barca.......

Tis alleen wel dom van ManU om eventueel bereidt te zijn 22 miljoen te betalen voor Puyol want dat zal de prijs van Trabelsi alleen maar doen oplopen.......

.....tis een lekkere soap zo aan het worden.......

zaterdag 9 augustus 2003 @ 16:14:55 #111
32686 G1Ace
pi_12322509
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:40 schreef Speed1971 het volgende:
Voetbalonline meldt het volgende
[..]

Wel grappig als je bedenkt dat voetbalzone.nl juist wist te melden dat de kansen afnamen voor Trabelsi.

Ik denk niet dat de stem van Frank Rijkaard doorslaggevend is, dat zal eerder de stem van Laporta zijn en die wil Puyol wel verkopen gezien de immense schuld van Barca.......

Tis alleen wel dom van ManU om eventueel bereidt te zijn 22 miljoen te betalen voor Puyol want dat zal de prijs van Trabelsi alleen maar doen oplopen.......

.....tis een lekkere soap zo aan het worden.......

uiteindelijk helpt de transfer van Puyol Barca meer door de financiele situatie, en alhoewel rijkaard er tegen is, het zou me verbazen als Trabelsi toch vertrekt

Schulden verlossen, dat is immers het belangrijkste dat Barca nu moet doen, vooral nu dat ze Ronaldinho erbij hebben gekocht

August 1998- March 2018
pi_12322744
Ik vind dat de statistieken van Andy van der Meyde hier erg overschat worden... Na afgelopen seizoen hebben we hier een lijstje uitgedraaid gekregen, waarin meer statistieken dan alleen assists en goals kwamen. Qua foute passes, balverlies en mislukte acties scoorde Andy bij de "besten" bij Ajax.

Vergelijk het met Rommedahl: dat is al jaren de koning van de assist, maar het is absoluut geen goede speler.

Verder zaten er veel "3e, 4e, 5e" assists en goals bij. Met name in de CL was van der Meyde vaker een zwakke dan een sterke schakel.

Mijn mening is dan ook dat hij bij Ajax aan zijn top zat en nooit naar Italië had moeten gaan. Nu heeft Ajax veel geld aan hem verdiend en het is niet zo heel verrassend dat Koeman nauwelijks pijn leek te hebben van zijn vertrek...

www.thuisuiteten.nl
pi_12324212
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:27 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat de statistieken van Andy van der Meyde hier erg overschat worden... Na afgelopen seizoen hebben we hier een lijstje uitgedraaid gekregen, waarin meer statistieken dan alleen assists en goals kwamen. Qua foute passes, balverlies en mislukte acties scoorde Andy bij de "besten" bij Ajax.

Vergelijk het met Rommedahl: dat is al jaren de koning van de assist, maar het is absoluut geen goede speler.

Verder zaten er veel "3e, 4e, 5e" assists en goals bij. Met name in de CL was van der Meyde vaker een zwakke dan een sterke schakel.

Mijn mening is dan ook dat hij bij Ajax aan zijn top zat en nooit naar Italië had moeten gaan. Nu heeft Ajax veel geld aan hem verdiend en het is niet zo heel verrassend dat Koeman nauwelijks pijn leek te hebben van zijn vertrek...

Hehe nu gaat het alleen nog maar om de eventuele kwaliteiten van Chivu die we missen. Maar als je dan bedenkt dat we daar eigenlijk Sonck, Escude, Grygera, Mitea en Soetaers voor terug hebben lijkt het mij toch wel voor de hand liggen dat Ajax sterker is dan vorig seizoen. Want Mido en Bergdolmo speelde zo weinig vorig seizoen dat we die niet kunnen missen.
pi_12324357
En we zwaaien met zn alle naar de kuip
quote:
Ook Portsmouth wint van Feyenoord: 2-0
PORTSMOUTH, 9 augustus 2003 16:57
Feyenoord zal niet bepaald trots zijn op de oefencampagne in de aanloop naar het nieuwe seizoen. Na eerdere nederlagen tegen Nurnberg, Hannover'96, Manchester City en Celta de Vigo werd vandaag met 2-0 verloren van Portsmouth. Opvallend genoeg scoorde Feyenoord in deze vijf oefenduels slechts slechts eenmaal. Ook tegen het naar de Premier League gepromoveerde Portsmouth zat een overwinning er voor Feyenoord niet in.
Direct al domineerden de Engelsen, met Harald Wapenaar, Arjan de Zeeuw en Dejan Stefanovic in de basis, het duel. Pas na twintig minuten kwam Feyenoord in het bloedhete Fratton Park iets onder de druk uit. Het eerste doelpunt was echter vlak voor rust van Portsmouth en werd gescoord door Patrick Berger, die alle ruimte kreeg van de falende rechtsback Song. Ook na de thee was de thuisclub duidelijk de betere ploeg. Het overwicht werd in de 83ste minuut benadrukt met de tweede goal. Uit een voorzet van Steve Stone scoorde de Nigeriaan Yakuba Ayegbeni.

Opstelling Feyenoord: Lodewijks; De Nooijer, Paauwe, v/d Berg, Song (46.Swerts); Schreuder, Van Wonderen(83. Acuna); Van Persie, Lazovic(70. Bombarda), Buffel, Kuijt.

bron voetbalonline.nl

Gaat geen leuk seizoen worden voor de kakkerlakken

pi_12324475
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:29 schreef Speed1971 het volgende:
En we zwaaien met zn alle naar de kuip
[..]

bron voetbalonline.nl

Gaat geen leuk seizoen worden voor de kakkerlakken

Bert van Marwijk zal wel de eerste trainer zijn die dit seizoen de zak krijgt.
pi_12325315
Weet iemand hoe 't zit met de kaartverkoop Ajax - Grazer AK? Ik kijk net op de site (ajax.nl) en zie dat het er nu dubbel op staat. Met beiden een andere inhoud

Verkoop via TB,prijzen van e.9-e.29. Ajax SCC eigen plaats:2/8 t/m 8/8
(1 per SCC),Ajax SCC niet eigen plaats vanaf 12/8 (4 per SCC),

Ajax supcc:vanaf 13/8 (4 per (S)CC)
Ajax alle (S)CC:van.16/8 (4per (S)CC)
Overige (S)CC:van.21/8 (4 per (S)CC)

Vrije verkoop vanaf 23/8.Verkoop t/m 25/8,21.00 uur.

en

Start voorverkoop: Za. 2-8-2003 09.00 uur
Vanaf Za. 02/08/03 t/m 08/08/03 SCC eigenplaats 1 per SCC

Maximaal 4 kaarten per Club Card

Vanaf Za. 9-8-2003 Ajax SCC niet eigenplaats
Vanaf Wo. 13-8-2003 Ajax SCC en Sup.CC
Vanaf Za. 16-8-2003 Alle Ajax (S) CC
Vanaf Do. 21-8-2003 Alle (S)CC behalve Oranje
Vanaf Za. 23-8-2003 Vrije verkoop zonder clubcard

zaterdag 9 augustus 2003 @ 19:33:46 #117
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12325379
Hoe dank ook, het aantal doelpunten dat we moeten missen van Bergdolmo(1), Chivu(6), Mido(9), Witschge(1) en van der Meyde(11) ligt toch op 28. Dat zijn er toch aardig wat, met name door Chivu, Mido en Mandy.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 19:40:13 #118
32686 G1Ace
pi_12325477
ik denk dat voor v/d meijde echt wel is gecompenseerd, misschien zelfs chivu...
August 1998- March 2018
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 19:48:00 #119
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_12325584
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:37 schreef TalkShowHost het volgende:
Bert van Marwijk zal wel de eerste trainer zijn die dit seizoen de zak krijgt.
Zou best kunnen het zag er namelijk echt dramatisch slecht uit!
Een beetje een normaal team walst daar zo overheen.
pi_12325639
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:33 schreef twi het volgende:
Hoe dank ook, het aantal doelpunten dat we moeten missen van Bergdolmo(1), Chivu(6), Mido(9), Witschge(1) en van der Meyde(11) ligt toch op 28. Dat zijn er toch aardig wat, met name door Chivu, Mido en Mandy.
Dus als de nieuwelingen er meer dan 28 inleggen zijn we sterker dan vorig seizoen Maar wat dan als Socnk Zlatan meer laat scoren......?
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 21:14:02 #121
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12326949
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:50 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Dus als de nieuwelingen er meer dan 28 inleggen zijn we sterker dan vorig seizoen Maar wat dan als Socnk Zlatan meer laat scoren......?

Ik zie de nieuwelingen niet meer scoren. Ik hoop dat de afwerking van een Pienaar beter wordt, want wat hij aan schoten en kansen verprutst is ook niet makkelijk bij te houden. Als hij er dan een stuk of 5-8 meer inschiet, Sonck legt er 10 in en Zlatan 20, dan zijn we er zo ongeveer wel. Maar ik moet het nog maar zien gebeuren....
pi_12334066
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:27 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat de statistieken van Andy van der Meyde hier erg overschat worden...
Ik denk niet dat iemand hier Andy van der Meyde overschat, er is alleen gezegd dat Van der Meyde belangrijker voor Ajax was dan veel mensen denken. 13 goals en 11 assists vervang je niet zomaar.
quote:
Na afgelopen seizoen hebben we hier een lijstje uitgedraaid gekregen, waarin meer statistieken dan alleen assists en goals kwamen. Qua foute passes, balverlies en mislukte acties scoorde Andy bij de "besten" bij Ajax.
Hoe betrouwbaar zijn deze gegevens? Zit iemand echt iedere wedstrijd van Andy van der Meyde, voor een heel seizoen lang, met een stopwatch te bekijken? Dat lijkt me namelijk ontzettend sterk. Zeker omdat je ook nog eens aangeeft dat hij slecht scoorde t.o.v. andere Ajacieden, wat impliceert dat meerdere spelers zijn gevolgd. Waar haal je deze gegevens trouwens vandaan?
quote:
Rommedahl is een van de belangrijkere schakels bij PSV, en in die zin ook automatisch een goede speler voor PSV. Zelfde geldt voor Van der Meyde bij Ajax.
quote:
In de Champions League was Van der Meyde inderdaad minder.
quote:
Het zou best kunnen dat hij bij Ajax aan z'n top zat, maar dat doet nog niets af aan het feit dat Van der Meyde een erg belangrijke speler voor Ajax was. Hij gaf veel goals & assists en hij lag goed in de groep. Kortom, een speler die je niet zomaar eventjes vervangt.
  zondag 10 augustus 2003 @ 14:32:18 #123
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_12335534
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 12:54 schreef Qi het volgende:

Ik denk niet dat iemand hier Andy van der Meyde overschat, er is alleen gezegd dat Van der Meyde belangrijker voor Ajax was dan veel mensen denken. 13 goals en 11 assists vervang je niet zomaar.

Jij beweerde dat Mandy onderschat werd.
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:05 schreef Qi het volgende:
Ik heb juist het idee dat Andy van der Meyde erg onderschat wordt.
quote:
Hoe betrouwbaar zijn deze gegevens? Zit iemand echt iedere wedstrijd van Andy van der Meyde, voor een heel seizoen lang, met een stopwatch te bekijken? Dat lijkt me namelijk ontzettend sterk. Zeker omdat je ook nog eens aangeeft dat hij slecht scoorde t.o.v. andere Ajacieden, wat impliceert dat meerdere spelers zijn gevolgd. Waar haal je deze gegevens trouwens vandaan?
Denk je nou werkelijk dat er niet op een speler gelet wordt? Natuurlijk wordt alles tot in detail bijgehouden. Je kan het elke maandag lezen in de Telegraaf waar ze spelers punten toekennen. Jezus wake up man!
Wel een goede vraag hoe hij aan die gegevens komt. Maar dat die er zijn is erg logisch.
quote:
Rommedahl is een van de belangrijkere schakels bij PSV, en in die zin ook automatisch een goede speler voor PSV. Zelfde geldt voor Van der Meyde bij Ajax.
PSV en Rommedahl volg ik onvoldoende om daar over te oordelen. Maar Mandy was echt niet zo belangrijk.
quote:
In de Champions League was Van der Meyde inderdaad minder.
Wat zeg je nou
quote:
Het zou best kunnen dat hij bij Ajax aan z'n top zat, maar dat doet nog niets af aan het feit dat Van der Meyde een erg belangrijke speler voor Ajax was. Hij gaf veel goals & assists en hij lag goed in de groep. Kortom, een speler die je niet zomaar eventjes vervangt.
Hij heeft dan wel wat goals gemaakt maar er waren ook veel actie`s beneden de maat.
pi_12336809
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 14:32 schreef Speed1971 het volgende:
Jij beweerde dat Mandy onderschat werd.
Maar betekent dat dan automatisch dat Andy overschat wordt? Nee, natuurlijk niet.
quote:
Denk je nou werkelijk dat er niet op een speler gelet wordt? Natuurlijk wordt alles tot in detail bijgehouden. Je kan het elke maandag lezen in de Telegraaf waar ze spelers punten toekennen. Jezus wake up man!
Natuurlijk worden spelers gevolgd, dat is evident, maar het lijkt mij erg sterk dat de voltallige selectie van Ajax iedere wedstrijd, en een heel seizoen lang, op foute passes, balverlies, mislukte acties en meer van dat soort zaken wordt gecontroleerd. Ik vind het nogal naief van je dat je dit zomaar aanneemt.
quote:
Wel een goede vraag hoe hij aan die gegevens komt. Maar dat die er zijn is erg logisch.
Waarom is het zo logisch dat een voltallige selectie een heel seizoen lang, iedere wedstrijd en per speler, gecontroleerd wordt? Dat lijkt me juist erg onlogisch.
quote:
PSV en Rommedahl volg ik onvoldoende om daar over te oordelen. Maar Mandy was echt niet zo belangrijk.
De cijfers zeggen toch iets anders, nl 13 goals en 11 assists.
quote:
Wat zeg je nou
Lees het nog maar een keertje, ik prijs Andy echt niet de hemel in i.t.t. wat jij denkt.
quote:
Hij heeft dan wel wat goals gemaakt maar er waren ook veel actie`s beneden de maat.
Maar dat geef ik ook toe, ik heb nooit beweerd dat Van der Meyde wereldtop is, ik zeg slechts dat Andy erg belangrijk was voor Ajax en dat hij niet zomaar eventjes vervangen kan worden.
  zondag 10 augustus 2003 @ 15:48:52 #125
44618 Engelaartje
een wereld, een missie
pi_12336866
manchester zal nog snel moeten handelen. Als trabelsi woensdag meespeelt tegen Grazer, is hij dus niet meer speelgerechtigd voor man united om mee te spelen in CL...

gig

Ol Raijts Gereserved....
  zondag 10 augustus 2003 @ 15:54:20 #126
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12336966
Dinsdag...

Ik ben benieuwd of Trabelsi nog steeds "geblesseerd" is

zondag 10 augustus 2003 @ 16:22:40 #127
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_12337358
Effe een vraagje. Voor m'n super-elf, ik moet 1 speler van Ajax hebben. Ik denk zelf aan v.d. Vaart, maar gaat hij (afgezien van blessures) wel 100% spelen? Of is Litmanen een echte concurrent. Of is er een goede kans dat Koeman ze allebei tegelijk in de basis zet??
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_12337395
Denk dat Litmanen het meerendeel de bank zal warmhouden.
pi_12337402
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 12:54 schreef Qi het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: hier kwam een uitgedraaid lijstje binnen... Hier is dus op mijn werk en dat werk doet niets anders dan wedstrijden bekijken en statistieken bijhouden. Daar heb je inderdaad geen stopwatch bij nodig, tenzij je wilt meten in hoeveel seconden Trabelsi van de ene naar de andere achterlijn loopt... Al die wedstrijden worden bekeken door mensen en dus worden alle spelers die in een wedstrijd uitkomen gevolgd. Bij ons minder intensief dan bij een Infostrada, dat ook nog lijkt te meten hoe veel keer een speler per wedstrijd ademhaalt. Maar het meten van de gegevens die ik aangaf is echt niet moeilijk. Je kan het in het kort zo doen:

Je neemt een lijst met beide elftallen, daar staan vakjes in. Je geeft wat kolommen een naam, bijvoorbeeld passes (die verdeel je weer in goed, slecht), een kolom balverlies, balveroveren, enzovoort. Als je dan via een videoscherm de wedstrijd bekijkt, kan je al heel erg veel noteren. Andy passt, dus zet je een streepje in die kolom, bij goed of slecht, afhankelijk of de pass aankomt. Omdat er nooit meer dan 2 spelers tegelijk aan de bal zijn, kan je dat makkelijk bijhouden, een snelle aanval of onoverzichtelijke situatie kan je terugspoelen. Hier zitten zo'n 12 man die dit voor de HCE doen, dus vandaar.

Kranten en tijdschriften halen die gegevens ook bij dit soort bedrijven vandaan, dus ga er maar van uit dat dit alles klopt. In Engeland is dit helemaal big business, daar houden ze echt alles bij.

Dus ja: elke speler wordt gevolgd en bekeken. Louis van Gaal gebruikte als bondscoach zelfs dit soort gegevens om spelers te analyseren!

www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 augustus 2003 @ 16:33:00 #130
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12337487

Wamberto blijft bij Ajax, vertraging komst Soetaers

Ajax is niet bereid Wamberto naar Roda JC te laten vertrekken in ruil voor de komst van Tom Soetaers naar Amsterdam. Coach Ronald Koeman heeft aangegeven de Braziliaanse buitenspeler niet kwijt te willen. Twee spelers die Koeman wel wil afstaan, wil Roda juist weer niet.
'De enige spelers uit mijn selectie die voor deze transactie in aanmerking komen, zijn Cedric van der Gun en Nourdin Boukhari. Die wil Roda echter niet. Daarom laat alles nog op zich wachten', legde Koeman zondag uit op de persconferentie in de aanloop naar het eerste kwalificatieduel voor het hoofdtoernooi om de Champions League tegen Grazer AK.

Het veto van Koeman betekent echter niet dat de komst van Soetaers van de baan is. 'Ik wil Soetaers er graag bij hebben. Gaat geen speler van ons naar Roda dan zal de prijs ongetwijfeld wat omhoog gaan. Daarover wordt de komende dagen gesproken. Ik reken op een goede afloop', aldus Koeman.

Bron: Vi.nl

pi_12337588
Ok, ik las net dit....
Ik hoop dat er toch een andere reden is, anders ben ik vrij pissig:

Litmanen, O'Brien en Boschker ontbreken wegens blessures. Heitinga, De Jong, Van der Gun en Boukhari werden niet opgenomen in de selectie.

En dan bedoel ik natuurlijk dat Heitinga en de Jong gepasseerd zijn!!!
Heitinga is nog wel verklaarbaar, maar zou kunnen spelen. de Jong moet gewoon altijd bij de selectie zitten, als hij niet geblesseerd is. Doe dan Obodai maar thuislaten ofzo.

zondag 10 augustus 2003 @ 17:01:25 #132
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_12337927
Jammer dat Boukhari niet weggaat.

Goed dat Wamberto blijft.

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  zondag 10 augustus 2003 @ 17:30:31 #133
32686 G1Ace
pi_12338344
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 17:01 schreef GerardVanAs het volgende:
Jammer dat Boukhari niet weggaat.

Goed dat Wamberto blijft.

missen van 2 meter voor doel
weet dus niet of dat goed is
August 1998- March 2018
pi_12338404
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 16:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: hier kwam een uitgedraaid lijstje binnen... Hier is dus op mijn werk en dat werk doet niets anders dan wedstrijden bekijken en statistieken bijhouden. Daar heb je inderdaad geen stopwatch bij nodig, tenzij je wilt meten in hoeveel seconden Trabelsi van de ene naar de andere achterlijn loopt... Al die wedstrijden worden bekeken door mensen en dus worden alle spelers die in een wedstrijd uitkomen gevolgd. Bij ons minder intensief dan bij een Infostrada, dat ook nog lijkt te meten hoe veel keer een speler per wedstrijd ademhaalt. Maar het meten van de gegevens die ik aangaf is echt niet moeilijk. Je kan het in het kort zo doen:

Je neemt een lijst met beide elftallen, daar staan vakjes in. Je geeft wat kolommen een naam, bijvoorbeeld passes (die verdeel je weer in goed, slecht), een kolom balverlies, balveroveren, enzovoort. Als je dan via een videoscherm de wedstrijd bekijkt, kan je al heel erg veel noteren. Andy passt, dus zet je een streepje in die kolom, bij goed of slecht, afhankelijk of de pass aankomt. Omdat er nooit meer dan 2 spelers tegelijk aan de bal zijn, kan je dat makkelijk bijhouden, een snelle aanval of onoverzichtelijke situatie kan je terugspoelen. Hier zitten zo'n 12 man die dit voor de HCE doen, dus vandaar.

Kranten en tijdschriften halen die gegevens ook bij dit soort bedrijven vandaan, dus ga er maar van uit dat dit alles klopt. In Engeland is dit helemaal big business, daar houden ze echt alles bij.

Dus ja: elke speler wordt gevolgd en bekeken. Louis van Gaal gebruikte als bondscoach zelfs dit soort gegevens om spelers te analyseren!

Dat maakt een hoop duidelijk. Wat doe je precies voor werk?
  zondag 10 augustus 2003 @ 18:06:46 #135
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12338831
De Jong gepasseerd?! Als dat zo is snap ik er echt helemaal geen hol meer van!!
  zondag 10 augustus 2003 @ 18:35:57 #136
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_12339270
1. Wamberto blijft - Yes! Ik kan het niet helpen, maar het is net een mascotte van Ajax, maar dan zonder pak. Elke keer als ik die grijns van 'm zie moet ik gewoon onbedaarlijk lachen. Alhoewel hij duidelijk geen speler is die je direct in de basis zet, is hij wel creatief voorin en in een wedstrijd die vast zit kan hij prima gebruikt worden om de verdediging open te breken.

2. De Jong gepasseerd. Mja, zijn probleem is vooral dat hij niet echt op een positie speelt waar al niet andere vaste krachten staan. In de verdediging heb je Trabelsi, Grygera, Escudé, Pasanen en Yakubu voor centraal/rechts, op het middenveld heb je Pienaar en Galásek (en Yakubu) voor de posities die De Jong kan spelen. Ik denk persoonlijk dat Koeman hem dit seizoen langzaam gaat brengen, in de HCE zal hij echt wel aan spelen toe gaan komen, maar voor de erg belangrijke wedstrijden (Grazer AK moet verslagen worden) zal Koeman vooral op de vaste mensen rekenen. Zelfde geldt voor Heitinga.

pi_12339349
Wie weet hoe die kerel heet die op de open dag van ajax dat nummer over ajax zong op de melodie van guus meeuwis?
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 augustus 2003 @ 18:44:27 #138
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12339412
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 15:45 schreef Qi het volgende:
Natuurlijk worden spelers gevolgd, dat is evident, maar het lijkt mij erg sterk dat de voltallige selectie van Ajax iedere wedstrijd, en een heel seizoen lang, op foute passes, balverlies, mislukte acties en meer van dat soort zaken wordt gecontroleerd. Ik vind het nogal naief van je dat je dit zomaar aanneemt.
[..]

Waarom is het zo logisch dat een voltallige selectie een heel seizoen lang, iedere wedstrijd en per speler, gecontroleerd wordt? Dat lijkt me juist erg onlogisch.

Wedstrijden kunnen makkelijk met een laptopje bekeken (in het stadion of via video) en er zijn zeer simpele observatie programmaas waarbij je heel simpel dat bij kan houden. In psychologie en bewegingswetensschappen worden ook dergelijke progrmmaas gebruikt.
  zondag 10 augustus 2003 @ 18:51:41 #139
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12339524
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 18:35 schreef Leshy het volgende:
2. De Jong gepasseerd. Mja, zijn probleem is vooral dat hij niet echt op een positie speelt waar al niet andere vaste krachten staan. In de verdediging heb je Trabelsi, Grygera, Escudé, Pasanen en Yakubu voor centraal/rechts, op het middenveld heb je Pienaar en Galásek (en Yakubu) voor de posities die De Jong kan spelen. Ik denk persoonlijk dat Koeman hem dit seizoen langzaam gaat brengen, in de HCE zal hij echt wel aan spelen toe gaan komen, maar voor de erg belangrijke wedstrijden (Grazer AK moet verslagen worden) zal Koeman vooral op de vaste mensen rekenen. Zelfde geldt voor Heitinga.
Vorig jaar tegen Arsenal overtuigde die toch wel zeker?!
pi_12341272
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 17:34 schreef Qi het volgende:

[..]

Dat maakt een hoop duidelijk. Wat doe je precies voor werk?

Werken bij een bedrijf(je) voor voetbalstatistieken. De (je) is om aan te geven dat we in vergelijking met een Infostrada vrij klein zijn, maar toch.
www.thuisuiteten.nl
pi_12341318
Hatem Trabelsi speelt komend seizoen zeker nog voor Ajax. Dit zei hij na de training van zondagmorgen. Ook Wambarto meldde dat hij dit jaar de Arena niet zal verlaten.
De afgelopen dagen werd Trabelsi nadrukkelijk in verband gebracht met Manchester United. Ook liet de Tunesier eerder al weten niet tevreden te zijn met zijn huidige contract bij Ajax.
Naast Trabelsi maakte ook Wamberto bekend Ajax niet te zullen verlaten. Vorige week werd gemeld dat Roda JC de Braziliaan zou willen betrekken in een ruil met Tom Soetaers. Ronald Koeman wil hem echter niet kwijt bij Ajax.

Bron: http://www.at5.nl

En over de Jong, is die niet gewoon geblesseerd? Herinner me ook dat hij tijden het AT op de tribune zat omdat hij geblesseerd was.

[Dit bericht is gewijzigd door mr_cucumber op 10-08-2003 20:06]

pi_12341323
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 18:44 schreef Doc het volgende:

[..]

Wedstrijden kunnen makkelijk met een laptopje bekeken (in het stadion of via video) en er zijn zeer simpele observatie programmaas waarbij je heel simpel dat bij kan houden. In psychologie en bewegingswetensschappen worden ook dergelijke progrmmaas gebruikt.

Is ook nog een optie. Wij werken bij het noteren grotendeels met pen en papier, zoals ik iets verder naar boven al beknopt uitlegde.
www.thuisuiteten.nl
pi_12341335
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 20:05 schreef mr_cucumber het volgende:
Hatem Trabelsi speelt komend seizoen zeker nog voor Ajax. Dit zei hij na de training van zondagmorgen. Ook Wambarto meldde dat hij dit jaar de Arena niet zal verlaten.
De afgelopen dagen werd Trabelsi nadrukkelijk in verband gebracht met Manchester United. Ook liet de Tunesier eerder al weten niet tevreden te zijn met zijn huidige contract bij Ajax.
Naast Trabelsi maakte ook Wamberto bekend Ajax niet te zullen verlaten. Vorige week werd gemeld dat Roda JC de Braziliaan zou willen betrekken in een ruil met Tom Soetaers. Ronald Koeman wil hem echter niet kwijt bij Ajax.

Bron: http://www.at5.nl

goed nieuws
pi_12341363
De beste aankoop van Ajax is volgens mij de nieuwe voorzitter. Eindelijk weer eens iemand die man en paard noemt, gewoon eerlijk is en geen kapsones heeft.
pi_12341905
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 20:07 schreef SCH het volgende:
De beste aankoop van Ajax is volgens mij de nieuwe voorzitter. Eindelijk weer eens iemand die man en paard noemt, gewoon eerlijk is en geen kapsones heeft.
Ik wacht mijn oordeel over hem nog even af, de beste man schijnt helemaal niks van voetbal af te weten....
  zondag 10 augustus 2003 @ 20:36:48 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12341948
En Jari is weer eens geblesseerd en speelt dus zeker niet mee tegen Grazer AK a.s. dinsdag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_12341957
Jari geblesserd even een quote opzoeken
quote:
Op maandag 21 juli 2003 22:07 schreef Fulton het volgende:
Vd Vaart en Litmanen in de basis?
Dat die tegelijk blessurevrij zijn gebeurt ook maar eens elke 3 schrikkeljaren.
quote:
Op maandag 21 juli 2003 22:11 schreef Doc het volgende:

[..]

Dan is het deze oefenperiode behoorlijk schrikkelen geblazen...

quote:
Op maandag 21 juli 2003 22:16 schreef Fulton het volgende:

[..]

Voor het seizoen begint zal 1 van de twee wel al wat hebben opgelopen.

en jawel hoor, 2 dagen voor de eerste echte wedstrijd van ajax

[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 10-08-2003 20:39]

pi_12341999
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 20:33 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik wacht mijn oordeel over hem nog even af, de beste man schijnt helemaal niks van voetbal af te weten....

Hoe kom je daarbij? Net zo veel als wij ongeveer. Hij heeft geen bestuursverleden in het voetbal, da's wat anders. Ik vind dat juist wel positief. Iemand van buiten.
pi_12342041
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 20:37 schreef Fulton het volgende:en jawel hoor, 2 dagen voor de eerste echte wedstrijd van ajax

Rafael heeft vast ook al ergens jeuk
pi_12342111
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 20:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Komt zeker door die sylvie meys slet
  zondag 10 augustus 2003 @ 20:45:11 #151
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12342121
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 20:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Platjes?
  zondag 10 augustus 2003 @ 22:02:51 #152
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_12343842
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 18:51 schreef Doezelhaar het volgende:
Vorig jaar tegen Arsenal overtuigde die toch wel zeker?!
Ik zou echt Grygera, Escudé of Pasanen (nog) niet uit de basis gooien voor De Jong.
pi_12346486
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 15:45 schreef Qi het volgende:

Ik neem maar even voor het gemak aan dat je de post van methodmich hebt gelezen.
Ik vind het juist erg naief van jou dat jij ervan uitgaat dat er niet tot in elk detail op elke speler gelet wordt. Ik denk zelfs dat er wel gegevens bijgehouden worden over hoeveel meter een speler aflegt tijdens een wedstrijd. Misschien doen niet alle clubs het maar zeker weten dat clubs als Ajax, feyenoord en PSV allemaal van dat soort data voor handen hebben.
  maandag 11 augustus 2003 @ 00:57:27 #154
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_12347572
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:18 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik neem maar even voor het gemak aan dat je de post van methodmich hebt gelezen.
Ik vind het juist erg naief van jou dat jij ervan uitgaat dat er niet tot in elk detail op elke speler gelet wordt. Ik denk zelfs dat er wel gegevens bijgehouden worden over hoeveel meter een speler aflegt tijdens een wedstrijd. Misschien doen niet alle clubs het maar zeker weten dat clubs als Ajax, feyenoord en PSV allemaal van dat soort data voor handen hebben.

Ik weet nog dat uit een onderzoek in Engeland bleek dat Schmeichel destijds meer meters maakte dan Cole bij Man Utd .
pi_12349545
Jari Litmanen speelt aankomende dinsdag niet mee in de heenwedstrijd tegen het Oostenrijke Grazer AK. De Fin had last van een achillespeesblessure, maar trainde de afgelopen dagen uren meer om fit te worden. De aanvallende middenvelder wilde mee, maar Ronald Koeman raadde hem dat af.

Ajax speelt dinsdag tegen de Oostenrijkers in de voorronde van de Champions League. Dit is de derde ronde en dus zal de winnaar zich kwalificeren voor een van de belangrijkste evenementen ter wereld: de UEFA Champions League. Grazer moest voordat het in de derde ronde kwam, nog de tweede voorronde overleven. Doordat de ploeg daar makkelijk doorheen kwam kan het nu proberen te stunten tegen Ajax.

Ook Sander Boschker en John O'Brien zullen thuis in Amsterdam blijven. Zij hebben respectievelijk blessures aan de knie en de achillespees. Johnny Heitinga heeft na zijn langdurige blessure nog geen wedstrijdritme en gaat ook niet mee. Nigel de Jong, Cedric van der Gun en Nourdin Boukhari zijn gepasseerd.

Volledige selectie:
Lobont, Stekelenburg;
Trabelsi, Escudé, Grygera, Pasanen, Yakubu, Van Damme;
Van der Vaart, Sneijder, Maxwell, Galasek, Obodai, Pienaar;
Sikora, Wamberto, Sonck en Ibrahimovic.

pi_12350867
PSV en Utrecht hadden het genoegen om het seizoen te openen.

Ajax heeft gelukkig een groter genoegen, zij openen voor Nederland de CL. Ik ben erg blij dat het wachten over is en ik zit dan ook de uurtjes af te tellen tot morgen avond.
Zal Koeman met Zlatan en Sonck in de basis beginnen?
Zal Koeman Trabelsi opstellen?

pi_12350912
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 10:12 schreef Speed1971 het volgende:

Ajax heeft gelukkig een groter genoegen, zij openen voor Nederland de CL. Ik ben erg blij dat het wachten over is en ik zit dan ook de uurtjes af te tellen tot morgen avond.

Heerenveen heeft het seizoen al een week of vier geleden geopend hoor En Willem II nog eerder trouwens.
pi_12351173
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 10:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Heerenveen heeft het seizoen al een week of vier geleden geopend hoor En Willem II nog eerder trouwens.

veredelde oefenwedstrijden zijn dat. Alleen de finales, en een enkele halve finale waren / zijn serieuze wedstrijden
Wanneer is dat trouwens weer, deze week?
Nu ook Zuid Afrika
pi_12351182
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 10:12 schreef Speed1971 het volgende:

Dus je bent blij dat je in de voorronde uitkomt en niet meteen in het hoofdtoernooi?
Over de wedstrijd: ik verwacht dat Ajax zal doorkomen, hoop alleen dat er geen sprake zal zijn van onderschatting.
Wat een vrouw!
spits!
pi_12351247
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 10:30 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

veredelde oefenwedstrijden zijn dat. Alleen de finales, en een enkele halve finale waren / zijn serieuze wedstrijden
Wanneer is dat trouwens weer, deze week?

Niks veredelde oefenwedstrijden, het gaat om een UEFA-plek, dan bestaat de halve HCE uit oefenwedstrijden. Heerenveen speelt morgenavond thuis om 20.00.
pi_12351278
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 10:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dus je bent blij dat je in de voorronde uitkomt en niet meteen in het hoofdtoernooi?

ik ben blij dat ze überhaupt uitkomen in de voorronde en niet in het hoofdtoernooi van de UEFA cup
Nu ook Zuid Afrika
pi_12351381
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:18 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ja, de reactie van methodmich heb ik gelezen, en ik twijfel er niet aan, maar ik ben toch nog steeds benieuwd waarom die gegevens niet naar buiten worden gebracht. Waarom zie ik nooit dergelijke statistieken in de VI staan, en waarom zijn deze statistieken nooit op internet te vinden? Ze hebben duidelijk een amusements en informatieve waarde, en zodoende zijn ze bijvoorbeeld interessant voor o.a. Voetbal International. Moet voor deze statistieken zoveel betaald worden dan?

En geef toe, zo vanzelfsprekend is het niet dat die gegevens bij worden gehouden. Ik heb er wat over opgezocht, en voordat John Fredrikstadt er mee begon deed niemand het. Als het zo logisch, en vanzelfsprekend, zou zijn geweest dan zouden wel meer mensen voetbalstatistieken bijhouden.

pi_12351502
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 10:31 schreef Dylan Dog het volgende:

Opzich wel. Ik ben blij dat er morgen eindelijk om het eggie gespeeld gaat worden. Natuurlijk had ik liever gezien dat zij landskampioen werden maar ik smacht naar echte wedstrijden.
quote:
Over de wedstrijd: ik verwacht dat Ajax zal doorkomen, hoop alleen dat er geen sprake zal zijn van onderschatting.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Ik verwacht een gretig Ajax. Zij hebben een goede oefen periode achter de rug en zullen zich nu in een echte wedstrijd willen bewijzen.
pi_12351573
quote:
Ajax zonder aanvoerder Litmanen onderweg naar Graz

AMSTERDAM, 11 augustus 2003 10:03 - Ajax moet het dinsdag in Graz doen zonder aanvoerder Jari Litmanen. De aanvoerder is geblesseerd en is daarom door trainer Ronald Koeman buiten de selectie voor het kwalificatieduel gelaten. Behalve Litmanen ontbreken ook John O'Brien en Sander Boschker vanwege blessures.

De selectie:
Doel: Lobont, Stekelenburg
Verdediging: Escudé, Pasanen, Grygera, Trabelsi, Van Damme, Maxwell en Yakubu
Middenveld: Van der Vaart, Pienaar, Sneijder en Galasek
Aanval: Sonck, Ibrahimovic, Sikora, Wamberto en Obodai

Bron: www.voetbalonline.nl

pi_12351645
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 10:43 schreef Qi het volgende:

[..]

Ja, de reactie van methodmich heb ik gelezen, en ik twijfel er niet aan, maar ik ben toch nog steeds benieuwd waarom die gegevens niet naar buiten worden gebracht. Waarom zie ik nooit dergelijke statistieken in de VI staan, en waarom zijn deze statistieken nooit op internet te vinden? Ze hebben duidelijk een amusements en informatieve waarde, en zodoende zijn ze bijvoorbeeld interessant voor o.a. Voetbal International. Moet voor deze statistieken zoveel betaald worden dan?

De VI is helaas meer een soort van prive. Het is jammer dat wij in Nederland niet betere voetbalbladen hebben dan de VI.
Waarom die gegevens niet voor handen zijn. Kennis is macht. En informatie is nou eenmaal niet zomaar vrij verkrijgbaar. Maar misschien dat methodmich iets voor ons zou kunnen doen.....maar dat zal denk ik niet toegestaan zijn
quote:
En geef toe, zo vanzelfsprekend is het niet dat die gegevens bij worden gehouden. Ik heb er wat over opgezocht, en voordat John Fredrikstadt er mee begon deed niemand het. Als het zo logisch, en vanzelfsprekend, zou zijn geweest dan zouden wel meer mensen voetbalstatistieken bijhouden.
Ik vind het echt logisch dat er veel bijgehouden wordt. De belangen zijn gewoon weg te groot om een aantal zaken te laten slapbakken. Als een club een speler een paar ton in euro`s per jaar uitbetaald is het logisch dat zo`n speler nauwlettend in de gate wordt gehouden.
pi_12353749
quote:
Laatste bod Man Utd: ¤ 22,5 miljoen voor Van der Vaart
Uitgegeven: 10-8-2003 22:43:43

Voetbalzone's partnersite Tribal Football meldt dat Manchester United een laatste bod doet op Rafael van der Vaart. De 'Mancunians' hebben meer dan 22,5 miljoen euro voor de Ajax-ster over; als het dit jaar niet lukt, wil trainer Ferguson hem volgend jaar naar zijn club halen.

Eerder deze week was trainer Sir Alex Ferguson al helemaal weg van hem en zei dat hij hem dit of volgend seizoen aan zijn selectie wilde toevoegen.

Ajax heeft echter al eerder aangegeven dat hij niet te koop is. Algemeen directeur Arie Arie van Eijden praatte duidelijke taal: "Van der Vaart is niet te koop." Ook de Ajacied zelf zei dat het onmogelijk was dat hij dit seizoen al Ajax zou verlaten. De 20-jarige baltovenaar wil op zijn minst nog een seizoen door bij Ajax.

Ferguson wil zelfs 30 miljoen euro bieden, maar dan zou Ajax wel Hatem Trabelsi in de deal moeten betrekken.

Ferguson rot op

maandag 11 augustus 2003 @ 13:07:45 #167
32686 G1Ace
pi_12354349
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:44 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

Ferguson rot op

MEEN JE NIET!
gebeurt toch niet
August 1998- March 2018
pi_12355367
van de uefa-site
quote:
Third qualifying round
12 August 2003
20:30 (Local Time)
Arnold Schwarzenegger - Graz
Het Arnold Scharzenegger stadion....
pi_12355452
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 13:50 schreef Speed1971 het volgende:
van de uefa-site
[..]

Het Arnold Scharzenegger stadion....

Ken je Arnold Schwarzenegger niet?
  maandag 11 augustus 2003 @ 14:02:29 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12355695
22,5 miljoen euro

22,5 miljoen pond, dan praten we verder over een vertrek VOLGEND JAAR.

pi_12356081
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 13:53 schreef Fulton het volgende:

[..]

Ken je Arnold Schwarzenegger niet?

Tuurlijk ken ik die.
Ik was verbaast over het feit dat er een stadion naar hem vernoemd is.
pi_12356319
da's al enige tijd zo
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 11 augustus 2003 @ 14:57:45 #173
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_12356918
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het geen naam voor een stadion.

Is Ernst Happel stadion of Hanappi stadion toch en stuk beter.

In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
pi_12356950
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 13:07 schreef G1Ace het volgende:

gebeurt toch niet

Raffie heeft al vele malen verklaard dat hij het liefst naar Spanje verkast
pi_12357557
Zet er dan niemand hier zijn vraagtekens bij Sonck, ik namelijk wel, zet mijn vraagtekens bij zijn spel, past hij in het 4-3-3 systeem v Ajax? Ik vind het nou niet een man v combinatie spel, past meer in een 4-4-2 systeem denk ik en ik ben nooit erg v hem gecharmeerd geweest.

Trabelsi moet gewoon nog een jaartje blijven, is ook beter voor hem denk ik, ben als halve tunesier wel trots dat die het zo goed doet bij Ajax
Ajax maakt overigens wel veel winst als ze hem verkopen, volgens mij is die vanuit tunesie gehaald voor een lullig bedragje, paar zakken Cous Cous en kamelen ofzo

Escude oogde een beetje traag, maar mijn indruk v hem is dat het zeker een hele talentvolle verdediger is, en als die door kan groeien denk ik persoonlijk wel dat die uiteindelijk Chivu kan opvolgen in het centrum v/d verdediging.

Ik denk dat de problemen dit jaar voorin naast Zlatan zal liggen (zie Sonck dit seizoen nou niet echt schitteren in het Ajax spel) en aan de rechterkant, denk nog steeds, zoals ik ook dacht toen Sikora werd aangetrokken dat hij de beste man is op rechts.
Gelukkig kent Koeman hem nog goed uit de Vitesse tijd, dus ik heb er vertrouwen in dat Sikora zijn kans nog wel krijgt als die volledig terug is.

X
pi_12359649
quote:

[..]

Hangt er vanaf.. Het AD bijvoorbeeld gebruikt wel degelijk statistieken en ook VI en andere sportbladen en kranten gebruiken ze. Niet alles echter, VI neemt vooral persoonsgegevens als gespeelde duels en gemaakte goals af.

Maar bijvoorbeeld AD heeft eind vorig jaar via Infostrada een aardige pagina gemaakt over het afgelopen seizoen, met veel statistieken.

quote:
In Nederland is John Frederikstadt de voorloper geweest inderdaad, maar in Engeland en de VS wordt dit nog veel meer gedaan, in de VS natuurlijk niet voor voetbal maar voor andere sporten.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 11 augustus 2003 @ 17:50:45 #177
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_12361041
quote:
Favoriet Ajax arriveert in Graz

Amsterdam, 11 augustus 2003
Ajax landde na een vlucht die zo'n anderhalf uur in beslag nam, op de kleine internationale luchthaven van Graz. Al op de landingsbaan wachtte een groepje Oostenrijkse journalisten de Amsterdamse helden op. Want Ajax is de grote favoriet voor de voorronde Champions League van morgenavond tegen Grazer AK. Dat vindt Rafael van der Vaart niet meer dan een terechte constatering. ,,Eitje toch?", grijnsde Van der Vaart.
pi_12361392
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 17:50 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Kaartverkoop niet-eigen plaatsen was inderdaad al zaterdag begonnen trouwens.. Zuid zat al vol dus heb nu kaarten voor 410.. Redelijk alternatief dan nog en mooie prijzen (10 eur - zuid, 12,50 eur - 410)

Heb er weer super zin in, laat het nieuwe seizoen beginnen!

maandag 11 augustus 2003 @ 18:32:04 #179
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12361710
quote:

[..]

, En geef toe, zo vanzelfsprekend is het niet dat die gegevens bij worden gehouden. Ik heb er wat over opgezocht, en voordat John Fredrikstadt er mee begon deed niemand het. Als het zo logisch, en vanzelfsprekend, zou zijn geweest dan zouden wel meer mensen voetbalstatistieken bijhouden.

Geloof me,ik zit in het voetbalverzamelaarswereldje en ik kan je zo al 10 namen geven van mensen die zich met statistieken bezig houden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12362200
De Italiaanse scheidsrechter Massimo de Santis is door de UEFA aangewezen als scheidsrechter voor het Champions League voorronde duel Grazer AK - Ajax. Hij floot Ajax tot nu toe alleen nog maar in vriendschappelijk verband.
pi_12362896
25 hours and counting
pi_12363159
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 18:11 schreef devv05 het volgende:
Kaartverkoop niet-eigen plaatsen was inderdaad al zaterdag begonnen trouwens.. Zuid zat al vol dus heb nu kaarten voor 410.. Redelijk alternatief dan nog en mooie prijzen (10 eur - zuid, 12,50 eur - 410)
Wie gaan er nog meer dan de 27e? Ik heb iig al een kaartje voor m eigen plek. 10 euro is wel een mooi prijsje .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 11 augustus 2003 @ 19:43:11 #183
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12363220
* Doezelhaar gaat ook...
pi_12363640
Ik wens alle Ajax-fans morgen een prettige wedstrijd toe!
Zelf ga ik (natuurlijk) ook kijken, want wie is er nou niet benieuwd hoe Ajax het er in zijn eerste officiele kwalificatieduel vanaf gaat brengen?
Het is ook weer tijd geworden om een gooi naar de uiteindelijke uitslag te doen: 2-0 lijkt mij wel een goede gooi in de juiste richting!
pi_12363694
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:43 schreef Doezelhaar het volgende:
* Doezelhaar gaat ook...
Vak en prijs?
Nog meer mensen in (de buurt van) 410?

Morgen 0-3 gok ik..

maandag 11 augustus 2003 @ 21:31:20 #186
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_12365317
quote:
11/8/2003 - Meespelen Tomas Galasek twijfelachtig
(Van onze verslaggever P., met dank aan forumlid Gogme)

BRON: Nu.nl

Het meespelen van Tomas Galasek in de morgenavond op het programma staande kwalificatiewedstrijd voor de Champions League tegen Grazer AK is twijfelachtig geworden. De middenvelder ging op de training van vandaag door zijn rechterenkel. Mocht hij morgen niet kunnen spelen, dan is Yakubu zijn vervanger.

"Natuurlijk is het zonde dat dit op dit moment gebeurt. Aan de andere kant kan Yakubu prima uit de voeten op die positie. Het is een tegenvaller, maar je weet dat dit kan gebeuren. Ook deze dingen horen nu eenmaal bij voetbal", aldus Ronald Koeman

pi_12372083
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 18:32 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Geloof me,ik zit in het voetbalverzamelaarswereldje en ik kan je zo al 10 namen geven van mensen die zich met statistieken bezig houden

Zijn dat mensen die alles bijhouden? Want daar heb ik het over. John Frederikstadt hield het aantal goals per speler bij tot het aantal foute passes per speler. Dit ook vele jaren, totdat hij zijn archief verkocht aan Infostrada.
pi_12372135
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:41 schreef keeper het volgende:
Wie gaan er nog meer dan de 27e? Ik heb iig al een kaartje voor m eigen plek.
Dito!
pi_12373173
quote:

[..]

Wie gaan er nog meer dan de 27e? Ik heb iig al een kaartje voor m eigen plek. 10 euro is wel een mooi prijsje .

27ste ben dan op vakantie maar voor de rest van het seizoen op mijn eigen plek.... vak 401...rij 27...
pi_12373283
ik ga ook

[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 12-08-2003 10:49]

Nu ook Zuid Afrika
pi_12374886
quote:

[..]

*meldt*

Ik heb er nu al zin in

Porcupine Tee - Normal
pi_12375139
quote:

[..]

Ik ook geloof ik, moet alleen nog kaarten halen en mensen vinden die mee gaan
In Southern Sun
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 12:06:04 #193
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_12376749
quote:

[..]

* Againzender gaat ook
Op me eigen plek in 414 ( 9 euro, nette prijs)

Nog 8,5 uur!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_12383501
Mitea is nog nummerloos. Weet iemand misschien wel al of ie al een rugnummer heeft?
www.thuisuiteten.nl
pi_12384183
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:29 schreef methodmich het volgende:
Mitea is nog nummerloos. Weet iemand misschien wel al of ie al een rugnummer heeft?
Ik denk het niet, Koeman riep al een paar keer dat hij voor de toekomst gehaald is en vooral in de A1 en Jong Ajax zal spelen. Als ie debuteert in Ajax 1 gok ik echter op nummer 29. Of 30.
pi_12384728
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:53 schreef keeper het volgende:

[..]

Ik denk het niet, Koeman riep al een paar keer dat hij voor de toekomst gehaald is en vooral in de A1 en Jong Ajax zal spelen. Als ie debuteert in Ajax 1 gok ik echter op nummer 29. Of 30.

die nummers worden toch ingedeeld naar positie? Mitea is een 7 of 11 dus dan zou hij euh... 37 of 41 krijgen... (als ik het goed heb dan)
pi_12384778
Nu het toch over die nummers gaat, 7 is volgens mij ook nog vrij, zou Soetaars die krijgen? of wordt die vrijgehouden als die Uche nog komt? (denk niet dat die nog komt maarja)
pi_12385063
Nou, gewoon gaten vullen denk ik, dus 7 voor Soetaers.
www.thuisuiteten.nl
pi_12385194
Of 13 dus.
pi_12385247
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:37 schreef keeper het volgende:
Of 13 dus.
Denk ook dat Soetaers voor de zeven in aanmerking komt...
In Southern Sun
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 22:26:46 #201
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_12391984
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Denk ook dat Soetaers voor de zeven in aanmerking komt...

Wat een goaltje van Wesley! Prachtig!!

Wat me trouwens opviel, is de gelijkenis tussen Grygera en

Of ben ik de enige?

Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 augustus 2003 @ 00:03:17 #202
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12394926
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:26 schreef JeOma het volgende:

[..]

Wat een goaltje van Wesley! Prachtig!!

Wat me trouwens opviel, is de gelijkenis tussen Grygera en

[afbeelding]

Of ben ik de enige?

Ik had telkens de associaties: het is Andy met een grote pruik op ...

pi_12396863
van Uefa.com
quote:
Sneijder strike saves Ajax
Tuesday, 12 August 2003
AFC Ajax go into the home leg of their UEFA Champions League third qualifying round tie against Grazer AK on level terms after a 79th-minute free-kick from Wesley Sneijder earned them a draw in Austria.

AFC Ajax's Maxwell Scherrer is pursued by Dieter Ramusch of Grazer AK

Facing defeat
Last season's quarter-finalists were facing defeat after a spirited performance from their hosts until Sneijder found the target with a long-range free-kick which flew into the right of Andreas Schranz's goal.

Rough justice
It was rough justice for GAK who made an enormous contribution to an enthralling contest. They attacked from the outset with Nikola Milinkovic flashing a shot just wide of the Ajax goal after two minutes, and Ilco Naumoski rattling the upright with another strike seven minutes later.

Deflected shot
Ajax eventually woke up with Rafael van der Vaart providing more of a threat as the half went on, but it was GAK who came closest to opening the scoring when a searing drive from Milinkovic was deflected wide by an Ajax defender after 26 minutes.

Good save
Van der Vaart was denied by Schwanz as he went one-on-one with the goalkeeper after 53 minutes only to see GAK take the lead three minutes later. A free kick was looped into the area for Austrian international defender Emanual Pogatetz to head into the Ajax goal to the delight of the home supporters.

Ibrahimovic denied
However, with mass substitutions in the final quarter of the game, tiredness began to take its toll on the GAK defence, with Swedish striker Zlatan Ibrahimovic causing problems with his power and pace. After Sneijder had equalised, Ibrahimovic almost won the game, forcing Schwanz into a fine save after 81 minutes.

pi_12398213
Volgens De Telegraaf is Boudewijn Zenden door zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker aangeboden bij Ajax en PSV. Chelsea, de club waar Zenden door de vele aankopen overbodig geworden is, wil de international verhuren. Arie van Eijden heeft aangegeven dat Ajax eerst de ontwikkelingen rondom de transfer van Tom Soetaers van Roda JC naar Amsterdam wil afwachten.
pi_12401667
Tis nu gelukkig wel afgelopen met de intresse in Trabelsi, VD Vaart, Maxwell en Zlaten die zitten gelukkig nog een jaartje in Amsterdam
pi_12401693
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:08 schreef robinvdt het volgende:
Tis nu gelukkig wel afgelopen met de intresse in Trabelsi, VD Vaart, Maxwell en Zlaten die zitten gelukkig nog een jaartje in Amsterdam

het was gewoon dorgestoken kaart gisteren, niemand hoeft ze nu meer
In Southern Sun
pi_12401758

Hardcore is my life, is my style!
pi_12401781
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:12 schreef CIXX het volgende:

Nuttige bijdrage weer...

Optieften dus!

In Southern Sun
  woensdag 13 augustus 2003 @ 12:16:57 #209
33294 Qlimax
- original -
pi_12401876
WE-RELD-SPITS .... ongelooflijk die Sonck daar gaan we echt last van krijgen in de competitie...

en dan Trabelsi en Yakubu .... ON-GE-LOOF-LIJK wat een voetballers...beste vedediging van de wereld denk ik dat die nog niet verkocht zijn joh....????

nee echt diep respect voor dit AJAX... dit gaat het echt helemaal worden dit seizoen....

Vooral die Sonck acties / kaatsen / koppen overal zijn....

Zoveel miljoenen geinvesteerd in niet-nederlands sprekende spelers waar ik al voor gewaarschuwd had en dan zo spelen echt
FAN-TAS-TISCH

- 010 -
pi_12401904
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nuttige bijdrage weer...

Optieften dus!

Ach FrankyMcG en Cart_man zij eigenlijk de enige feyenoorders die normaal kunnen posten.....de rest zijn van die kleutertjes.....

Kijk dat bedoel ik nou onze 010 pik in de bocht!

Jullie gaan lekker wou je zeggen met een overwinning op Voorschoten 97 met maar liefst 3-0!

[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 13-08-2003 12:19]

pi_12401913
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:16 schreef Qlimax het volgende:
WE-RELD-SPITS .... ongelooflijk die Sonck daar gaan we echt last van krijgen in de competitie...

en dan Trabelsi en Yakubu .... ON-GE-LOOF-LIJK wat een voetballers...beste vedediging van de wereld denk ik dat die nog niet verkocht zijn joh....????

nee echt diep respect voor dit AJAX... dit gaat het echt helemaal worden dit seizoen....

Vooral die Sonck acties / kaatsen / koppen overal zijn....

Zoveel miljoenen geinvesteerd in niet-nederlands sprekende spelers waar ik al voor gewaarschuwd had en dan zo spelen echt
FAN-TAS-TISCH

Tja, dat we nog niet zo goed zijn als jullie is jammer. Bedoel, die wereldprestatie tegen FC Voorschoten doet ons allen laten bibberen...
In Southern Sun
pi_12402048
Idd CIXX is nog een kleuter zeker weten. maar wel een met een rood-wit hart en dat al voor heel lang.
Hardcore is my life, is my style!
pi_12402071
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:23 schreef CIXX het volgende:
Idd CIXX is nog een kleuter zeker weten. maar wel een met een rood-wit hart en dat al voor heel lang.
En dat mag je mooi in een heel ander topic etaleren kleuter!

Interesseert mij dat nou of jij een verkeerd rood wit hart hebt...

In Southern Sun
  woensdag 13 augustus 2003 @ 12:24:32 #214
33294 Qlimax
- original -
pi_12402085
tuurlijk tuurlijk standaard opmerkingen.....

enige wat ik bedoel is als je al die voorgaande posts doorleest dan is het alsof '95 zich moet gaan herhalen....maar dat het nederlandse voetbal geen ene fuck voortsteld... grote bek van tevoren en dan gaat het fout.....

feyenoord zelfde verhaal... gaat ook niks worden....

- 010 -
pi_12402175
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:24 schreef Qlimax het volgende:

enige wat ik bedoel is als je al die voorgaande posts doorleest dan is het alsof '95 zich moet gaan herhalen....maar dat het nederlandse voetbal geen ene fuck voortsteld... grote bek van tevoren en dan gaat het fout.....

Weet het nog niet hoor... 1 Wedstrijd en het is weer klote? Denk het niet, je lijkt Frank Snoeks wel!
In Southern Sun
  woensdag 13 augustus 2003 @ 12:27:58 #216
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12402197
quote:

Je vergeet de pedofielen uit aidshoven, die gaan ook nix presteren!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 13 augustus 2003 @ 12:29:38 #217
13708 Schurk
Ja toch, JAAAAAAAH
pi_12402244
quote:

Voorlopig gaat er nog helemaal niks fout. In hun betere jaren wonnen ze ook niet van Casino Salzborg
geen fratsen, dat scheelt
  woensdag 13 augustus 2003 @ 12:30:21 #218
33294 Qlimax
- original -
pi_12402263
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:27 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Je vergeet de pedofielen uit aidshoven, die gaan ook nix presteren!

yep... dito....

volgens mij is er maar 1 mogelijkheid... ophoeren met het kopen van apen / polen / afhaalchinezen en weet ik het allemaal ....

gewoon eigen jeugd erin en dan voetballen..... verkoop je die maar na 5 jaar hou je het geld....

voetbal maakt zich zo dood....

- 010 -
pi_12402565
'instant success' is het toverzinnetje nu de commercie heeft toegeslagen, dus tijd om jeugd in te passen op grote schaal kan niet meer
Nu ook Zuid Afrika
pi_12407420
Ondanks dat het gisteren een slechte wedstrijd was, heb ik nog steeds alle vertrouwen in ajax dit seizoen. Grygera en Sonck speelden een belabberde wedstrijd, maar moeten zeker niet worden afgeschreven. Zlatan lijkt alleen maar beter te worden en met een extra vleugelspits (Zenden of Soetaars) is de aanval weer even gevaarlijk als vorig jaar.
Hoop dat Litmanen meer fit is, want vond de rol van aanvoerder niet bij Van der Vaart passen.
Op naar de competitie.
pi_12408037
Ik vond gisteren Sneijder en Escudé de beste.

Die laatste verdedigde heel geconcentreerd en rustig, waar Grygera en ook Trabelsi soms wat slordig en onrustig waren. Heb Escudé op één fout kunnen betrappen.

Wamberto blijft toch wat matig, die had die kans moeten benutten.

www.thuisuiteten.nl
  woensdag 13 augustus 2003 @ 16:26:18 #222
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_12408264
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ik vond gisteren Sneijder en Escudé de beste.

Die laatste verdedigde heel geconcentreerd en rustig, waar Grygera en ook Trabelsi soms wat slordig en onrustig waren. Heb Escudé op één fout kunnen betrappen.

Wamberto blijft toch wat matig, die had die kans moeten benutten.

Helemaal mee eens. Ik vond Escudé er echt uitspringen. Speelde steeds alert. Absolute aanwinst. Grygera komt er ook wel, maar aan Escudé gaan we nog wel wat hebben denk ik.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 16:38:25 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_12408556
ach het was volkomen klote gisteren, ik snap het ook niet waarom maar om nou meteen maar te gaan roepen dat het een klote team is . Tegen Inter heb ik mooi voetbal gezien, dus als ze durf en vertrouwen krijgen en wat harder werken komt het wel goed denk ik.

1 wedstrijd en alle kenners op fok! weten het alweer....

Ik blijf erbij dat voetbal een leuk spelletje is maar dat echt 90% van de "fans" volledige debielen zijn
zonder een greintje intelligentie in hun kop...

Domme, ongenuanceerde uitspraken over niets, en dan met een dooddoener aankomen als :ik heb een rood wit hart. Ik ben ook bloedfanatiek, maar kan ook nadenken, relativeren en dingen in perspectief zien. Ipv alleen maar "iedereen die niet voor Ajax is moet d**d".

Rivaliteit is prima, en DE reden waarom sport leuk is, maar deze randdebielen .

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_12410242
Weet iemand de titel van het liedje dat altijd in de ArenA word gespeeld voordat de wedstrijden van de Champions League beginnen? Je weet wel, als iedereen met die flaggetjes zwaait en iedeen kippevel heeft

Iemand? Thnx!

woensdag 13 augustus 2003 @ 18:22:11 #225
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_12410650
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:57 schreef Martinezzz het volgende:
Weet iemand de titel van het liedje dat altijd in de ArenA word gespeeld voordat de wedstrijden van de Champions League beginnen? Je weet wel, als iedereen met die flaggetjes zwaait en iedeen kippevel heeft

Iemand? Thnx!

Haha, ik weet precies wat je bedoelt, maar weet de naam niet. Sterker nog, terwijl ik nu weer denk aan die twee thuiswedstrijden in de CL van afgelopen seizoen krijg ik gewoon WEER kippenvel. Magisch gewoon om mee te mogen maken, met 40.000 man witte vlaggetjes.
pi_12410825
quote:

Iemand? Thnx!

Goeie vraag.

Maar is het niet beter om dat liedje alleen maar in de ArenA te horen voor aanvang van een CL wedstrijd? Dan blijft het ten minste speciaal.....

pi_12411053
dat lijkt me wel, gezien het eigenlijk stiekem een ontzettend plat liedje is uit Brabant of zo. Carnavalshit geweest tijdje terug
Nu ook Zuid Afrika
pi_12423182
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 18:33 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Goeie vraag.

Maar is het niet beter om dat liedje alleen maar in de ArenA te horen voor aanvang van een CL wedstrijd? Dan blijft het ten minste speciaal.....

Ja, ok, dan is het zowieso toch al super. Maar ik vind dit net zoiets als 'You never walk Alone' .. Die klinkt lekker, maar in het stadion klinkt ie *kippevel*

Dus iemand de titel?

pi_12424088
Soetaers naar Ajax 14-8-2003
Transfer Tom Soetaers naar Ajax afgerond

De kogel is dan eindelijk door de kerk. Tom Soetaers is vanmorgen afgereisd naar Amsterdam om aldaar vanmiddag een medische keuring te ondergaan waarna hij een overeenkomst voor 4 seizoenen bij Ajax zal ondertekenen. Hiermee komt er een einde aan een periode van anderhalve week van onzekerheid over de nabije toekomst van Tom. Alhoewel Roda J.C. door het vertrek van Tom Soetaers een smaakmaker in het elftal verliest is de club ervan overtuigd dit gemis op een goede manier te kunnen oplossen. Zo snel als hieromtrent nadere mededelingen gedaan kunnen worden zullen wij dit vanzelfsprekend via onze site melden.

bron: www.rodajc.nl

Veel plezier met de beste speler die er bij Roda rondliep

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_12424130
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 10:59 schreef TheGHunter het volgende:
Soetaers naar Ajax 14-8-2003
Transfer Tom Soetaers naar Ajax afgerond

De kogel is dan eindelijk door de kerk. Tom Soetaers is vanmorgen afgereisd naar Amsterdam om aldaar vanmiddag een medische keuring te ondergaan waarna hij een overeenkomst voor 4 seizoenen bij Ajax zal ondertekenen. Hiermee komt er een einde aan een periode van anderhalve week van onzekerheid over de nabije toekomst van Tom. Alhoewel Roda J.C. door het vertrek van Tom Soetaers een smaakmaker in het elftal verliest is de club ervan overtuigd dit gemis op een goede manier te kunnen oplossen. Zo snel als hieromtrent nadere mededelingen gedaan kunnen worden zullen wij dit vanzelfsprekend via onze site melden.

bron: www.rodajc.nl

Veel plezier met de beste speler die er bij Roda rondliep

Jammer, khad Zenden leuker gevonden. Had ie tenminste geweten hoe het is om bij een echte Nederlandse club te voetballen.
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 14 augustus 2003 @ 11:14:51 #231
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12424403
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:01 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Jammer, khad Zenden leuker gevonden. Had ie tenminste geweten hoe het is om bij een echte Nederlandse club te voetballen.

Ik had ze geen van beiden gewild. Zenden heeft de laatste jaren werkelijk NIETS gebracht en is dus veel te duur qua salaris. En Soetaers, nouja. Als 'ie goed speelt mag 'ie Wamberto op de bank houden. Zolang 'ie maar wat zuiverder schiet.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 11:23:48 #232
32686 G1Ace
pi_12424578
quote:

Iemand? Thnx!

het heet nabuco ofzo, is oorspronkelijk italiaanse aria
August 1998- March 2018
pi_12424783
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:23 schreef G1Ace het volgende:

[..]

het heet nabuco ofzo, is oorspronkelijk italiaanse aria

Van Verdi?
  donderdag 14 augustus 2003 @ 11:34:44 #234
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_12424813
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:33 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Van Verdi?

Correct, net als Nabucco

Wat ze voor de wedstrijd draaien is een brute carnavalsverkrachting hiervan

[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_12426754
Ik vraag me echt af wat ze met al die spelers doen op links.

Soetears, Sikora, Wamberto, van de Gun.

Soetears zal wel niet in de Champions League mogen voetbalen of wat?

donderdag 14 augustus 2003 @ 13:10:52 #236
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_12426783
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:09 schreef jobosrulez het volgende:
Ik vraag me echt af wat ze met al die spelers doen op links.

Soetears, Sikora, Wamberto, van de Gun.

Soetears zal wel niet in de Champions League mogen voetbalen of wat?

Eerste of tweede ronde pas geloof ik.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 14:56:59 #237
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12429974
Soetaers

wat moet je daar nou mee.

pi_12430300
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:56 schreef PLAE@ het volgende:
Soetaers

wat moet je daar nou mee.

Wamberto opscherp zetten......
pi_12430846
Als Tom in vorm is dan kan hij met een briljante actie een wedstrijd beslissen, helaas was ie bij ons tot nu toe te wisselvallig, mocht Koeman dat eruit gaan krijgen dan zal niemand meer vragen: Soetaers, wat moeten we daar mee?

eikels

pi_12430920
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:10 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Wamberto opscherp zetten......

volgens mij komt die nog niet op scherp als ie bedreigd wordt met een pistool. al die missers van de laatste tijd. Pipo heeft z'n beste tijd gehad, en zelfs dat was vaak niet meer dan redelijk
Nu ook Zuid Afrika
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:15:12 #241
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_12432020
quote:
Wesley Sneijder terug bij Oranje

14/8/2003 15:59

Dick Advocaat heeft Wesley Sneijder voor de tweede keer geselecteerd voor het Nederlands elftal. De Ajacied maakt deel uit van de 22-koppige selectie.

Sneijder maakte op 30 april in het oefenduel met Portugal zijn debuut voor Oranje. In de kwalificatie-wedstrijd tegen Wit-Rusland was de Ajacied niet van de partij, maar zijn ontwikkeling heeft een nieuwe uitnodiging opgeleverd. 'Sneijder heeft de lijn van vorig seizoen doorgetrokken en ook in de voorbereiding bij Ajax een goede indruk gemaakt.'
In vergelijking met het duel in Wit-Rusland ontbreekt Fernando Ricksen. De verdediger van Glasgow Rangers is onvoldoende fit en moet daarom de oefeninterland aan zich voorbij laten gaan. Edgar Davids en Jerrel Hasselbaink zijn terug in de selectie.

Nederland speelt woensdag 20 augustus in en tegen België. De oefeninterland is een graadmeter naar de belangrijke kwalificatiewedstrijden tegen Oostenrijk en Tsjechië begin september. 'In die wedstrijden valt de beslissing over kwalificatie voor het EK in Portugal', zei Advocaat. 'Tegen België krijgen we de laatste kans de puntje op de i te zetten. Dat is ook de reden dat ik 22 spelers heb uitgenodigd. We hebben bewust voor België gekozen als oefentegenstander. Zij zijn altijd een stugge tegenstander en door de jaren heen een Angstgegner voor Oranje. Dan weten we zeker dat het een nuttige oefenwedstrijd wordt.'

pi_12432713
Na het duel tegen Grazer AK zal de Tsjech Galasek ook het eerste competitieduel, uit tegen Vitesse, aan zich voorbij moeten laten gaan. De middenvelder ging maandag door zijn enkel en is niet op tijd hersteld voor het duel van aanstaande zondag. Hij moet nog zo'n week langs de kant blijven. Afgelopen dinsdag werd hij op het middenveld vervangen door Yakubu.
pi_12432745
Ronald Koeman liet tegen het Parool weten inmiddels begrepen te hebben dat het Poolse Wisla Krakau nu wel zou willen praten over een mogelijke transfer van Kalu Uche. De Poolse club heeft de Nigeriaan voor een half jaar geschorst nadat hij weigerde te trainen en voor zijn club uit te komen in de Champions League. Kalu uche hoopte daarmee een transfer te kunnen forceren. Ajax directeur Van Eijden was echter zeer duidelijk in zijn reactie. Ajax zal volgens hem nog maar een aankoop doen, en die lijkt inmiddels vandaag rond te zijn gekomen in de persoon van Soetaers.
pi_12432914
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:39 schreef superjoden het volgende:
Ronald Koeman liet tegen het Parool weten inmiddels begrepen te hebben dat het Poolse Wisla Krakau nu wel zou willen praten over een mogelijke transfer van Kalu Uche. De Poolse club heeft de Nigeriaan voor een half jaar geschorst nadat hij weigerde te trainen en voor zijn club uit te komen in de Champions League. Kalu uche hoopte daarmee een transfer te kunnen forceren. Ajax directeur Van Eijden was echter zeer duidelijk in zijn reactie. Ajax zal volgens hem nog maar een aankoop doen, en die lijkt inmiddels vandaag rond te zijn gekomen in de persoon van Soetaers.
Krakau wil geld verdienen nu ze de CL niet lijken te halen zeker?
www.thuisuiteten.nl
pi_12437670
13/8/2003 - "Uruguayaanse spits op stage bij Ajax"
(Van onze verslaggever RvN, met dank aan forumlid 343)

Volgens media uit Uruguay zou de 18-jarige spits Nicolás Raimondi op stage komen bij Ajax in de hoop een contract af te dwingen. De centrumspits die in september 19 jaar wordt, zou in de interesse staan van diverse clubs (het Franse Nancy wordt met name genoemd) en een miljoen dollar moeten opbrengen. De 1,96 lange aanvaller komt uit de jeugd van Liverpool Fútbol Club en zit inmiddels bij de selectie van de club uit Uruguay.

Kent iemand hem?

pi_12437705
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:19 schreef mr_cucumber het volgende:

Volgens media uit Uruguay zou de 18-jarige spits Nicolás Raimondi op stage komen bij Ajax in de hoop een contract af te dwingen. De centrumspits die in september 19 jaar wordt, zou in de interesse staan van diverse clubs (het Franse Nancy wordt met name genoemd) en een miljoen dollar moeten opbrengen. De 1,96 lange aanvaller komt uit de jeugd van Liverpool Fútbol Club en zit inmiddels bij de selectie van de club uit Uruguay.

Kent iemand hem?

Ik ken hem niet, maar een extra spits lijkt mij altijd welkom
pi_12438080
Tis te hopen dat Ajax al heeft uitgezocht hoe het zit met een eventuele werkvergunning.
pi_12438516
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:19 schreef mr_cucumber het volgende:

Kent iemand hem?

Porcupine Tee - Normal
  donderdag 14 augustus 2003 @ 20:56:18 #249
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_12438589
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:56 schreef Eilanden het volgende:
Goh .. alweer iemand van Nederlandse bodem
Zie ook daarom mijn reactie. Ik word er niet goed van.
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:01:37 #251
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_12438654
En als het nou echt toppers waren ... maar je wordt overspoeld met buitenlandse tweede garnituur. Is er in Nederland nu echt niets te vinden en/of op te leiden???
pi_12441333
Mij persoonlijk maakt het geen fluit uit of spelers nou uit Oost Timor komen of uit Lutjebroek als ze maar Ajax waardig zijn, en als die in Nederland niet te vinden zijn, dan moet je maar naar het buitenland kijken.

Ik zou op dit moment eerlijk gezegd geen spelers in Nederland weten die Ajax waardig zijn (buiten spelers van PSV en Feijenoord dan).

donderdag 14 augustus 2003 @ 23:16:51 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_12442275
Maar het zou wel eens leuk zijn om dan ook een echt killerspits te vinden, ala Kezman, maar dan wel een meevoetballende...

Dennis............ *zucht*

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 00:32:53 #254
46511 Linz
held der helden
pi_12445064
ik heb het gevoel dat Ajax veel minder zal gaan presteren dan vorig seizoen...
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_12447156
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:32 schreef Linz het volgende:
ik heb het gevoel dat Ajax veel minder zal gaan presteren dan vorig seizoen...
Ik juist het omgekeerde, we zullen zien
pi_12447168
Hmm, slotje dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')