quote:Eigenaren van biologisch-dynamische winkels weigeren producten te verkopen die niet biologisch-dynamisch zijn.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:10 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ik wel, kun jij voorbeelden opnoemen van mensen die weigeren bepaalde producten te verkopen, vanwege hun mening?
quote:Vanwege hun geloofsovertuiging. Dat wordt ook wel islamisering genoemd.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:11 schreef Sidekick het volgende:
Moeilijk he, accepteren dat iemand een andere mening heeft dan jij. Die eigenaren willen gewoon geen alcohol verkopen.
quote:Als iemand varkensvlees onrein vindt, dan is dat een mening.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:10 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ik wel, kun jij voorbeelden opnoemen van mensen die weigeren bepaalde producten te verkopen, vanwege hun mening?
Aldi verkoopt soms PC's, de Konmar nooit vanwege een mening die ik verder niet ken.
quote:Dus als een shoarmazaak hier over de kop gaat, en er komt een snackbar in, dan wordt ik ook in mijn vrijheden beperkt
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:12 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Irrelevant.
Het gaat om het feit dat zijn vrijheden nu beperkt worden door islamitische winkeleigenaren.
quote:En als een niet-moslim geen bier verkoopt, wat zeg je dan?
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:13 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Vanwege hun geloofsovertuiging. Dat wordt ook wel islamisering genoemd.
quote:En jij wil vanwege je geloofsovertuiging niet dat mensen naakt over straat lopen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:13 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Vanwege hun geloofsovertuiging. Dat wordt ook wel islamisering genoemd.
quote:Dat zijn speciale winkels.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:13 schreef bondgirl het volgende:
Eigenaren van biologisch-dynamische winkels weigeren producten te verkopen die niet biologisch-dynamisch zijn.
quote:De mening van de islam ja.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:13 schreef Sidekick het volgende:
Als iemand varkensvlees onrein vindt, dan is dat een mening.
quote:Je moet bedenken dat Gg de westerse vrijheden voor zich alleen toe-eigent. Waarom zou je islamitische eigenaren vrijhede willen geven, als je daardoor een andere winkel moet opzoeken?
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:14 schreef drenth het volgende:[..]
Dus als een shoarmazaak hier over de kop gaat, en er komt een snackbar in, dan wordt ik ook in mijn vrijheden beperkt
Beperking in je vrijheid is niet dat je even in je auto moet stappen om bier of varkensvlees te halen. Dat heet gewoon gemakzucht.
quote:Ja, dan zijn het islamitische slagerijen, geen doodnormale slagerij dus, maar een speciaal zaak. Net als een biologische winkel die uit principe alleen eco spul verkoopt.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:15 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dat zijn speciale winkels.
Ik heb het nu over doodnormale slagerijen, die worden overgenomen door islamieten, waarna ze weigeren om varkensvlees te verkopen.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:12 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Irrelevant.
Het gaat om het feit dat zijn vrijheden nu beperkt worden door islamitische winkeleigenaren.
Nee niet irrelevant!
Als hij werkelijk uit die "shithole" wil weggaan, wie houdt hem tegen
Die moslims toch zeker niet, zie je het al voor je.
Niet blijven kankeren terwijl je heel die zooi om je heen van de ene op de andere dag zou kunnen achterlaten...zo moeilijk is toch niet
quote:Dan is het een sukkel.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:14 schreef Sidekick het volgende:
En als een niet-moslim geen bier verkoopt, wat zeg je dan?
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:15 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dat zijn speciale winkels.
quote:Schande!
Ik heb het nu over doodnormale slagerijen, die worden overgenomen door islamieten, waarna ze weigeren om varkensvlees te verkopen.
Allemaal vanwege die verrekte moslima's die niet samen met mannen willen zwemmen.
quote:Dat waren ze wèl voordat ze werden overgenomen door islamieten. De betreffende heer kan daar nu geen varkensvlees halen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:16 schreef drenth het volgende:
Ja, dan zijn het islamitische slagerijen, geen doodnormale slagerij dus
quote:Ja, maar dat moet ie verder zelf weten.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:18 schreef bondgirl het volgende:
En als een christelijke eigenaar van een supermarkt weigert bladen als de playboy te verkopen, keur je dat dan ook af?
quote:Oh, een huis in een goede buurt is natuurlijk gratis.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:17 schreef ayumi het volgende:Nee niet irrelevant!
Als hij werkelijk uit die "shithole" wil weggaan, wie houdt hem tegen
Die moslims toch zeker niet, zie je het al voor je.Niet blijven kankeren terwijl je heel die zooi om je heen van de ene op de andere dag zou kunnen achterlaten...zo moeilijk is toch niet
quote:Blijkbaar kan een "normale" slagerij niet genoeg omzet halen om bestaansrecht te houden. Dat heet marktwerking. Ben je een communist of zo ?
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:19 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dat waren ze wèl voordat ze werden overgenomen door islamieten. De betreffende heer kan daar nu geen varkensvlees halen.
quote:Dus met nieuw opgestarte bedrijven heb je geen probleem?
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:19 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dat waren ze wèl voordat ze werden overgenomen door islamieten. De betreffende heer kan daar nu geen varkensvlees halen.
Damn, ga slapen, je moet werken morgen
quote:Hier kost het niet zoveel hoor.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:20 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Oh, een huis in een goede buurt is natuurlijk gratis.
quote:Ja hallo, het ging wel om slagerijen waar een hele buurt op vertrouwt.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:18 schreef Sidekick het volgende:
Oh natuurlijk meneer Gg.
Dan scharen we Islamitische winkels toch ook bij die speciale winkels? 'Probleem' opgelost.
quote:Geen wonder, jij woont er.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:20 schreef drenth het volgende:
Hier kost het niet zoveel hoor.
Bron:
pagina 1:
Moslima's in zwembad
pagina 9:
Moslims die weigeren varkensvlees te verkopen
quote:Als ik X-ray mag geloven wonen er enkel islamieten. Die hebben meer vertrouwen in een islamitische slagerij dan toch ?
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:21 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ja hallo, het ging wel om slagerijen waar een hele buurt op vertrouwt.
quote:Hier nog minder. Denk ik.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:20 schreef drenth het volgende:[..]
Hier kost het niet zoveel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |