quote:*slik*
Op vrijdag 8 augustus 2003 02:19 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Not yet... Ik houd je in de gaten...
Ik ga niet meer proberen te rellen vannacht. ![]()
Je blijft toch niet voor mij op?
Heb je nog wat aan die linkjes van California?
quote:Ik wacht tot iedereen slaapt, en dan doe ik het licht uit...
Op vrijdag 8 augustus 2003 02:20 schreef Sidekick het volgende:[..]
*slik*
Ik ga niet meer proberen te rellen vannacht.
Je blijft toch niet voor mij op?
quote:Ik heb dat artikel net even doorgelezen. Ik zal morgen eens een (NL) vriend mailen die in LA woont, dan krijgen we misschien naast de pro-Arnold posts van Vampier en Maartena ook wat linksgetinte info. Ik wil wel eens weten of die Davis er nu echt zo'n janboel van gemaakt heeft.
Heb je nog wat aan die linkjes van California?
quote:Zoals ik net ook op de PvdA-site meldde...
Ruud Koole stelt zich beschikbaar voor nieuwe termijn partijvoorzitterschap PvdARuud Koole, de huidige voorzitter van de Partij van de Arbeid, stelt zich beschikbaar voor een nieuwe termijn. In een open brief aan de leden van de PvdA schrijft Ruud Koole dat het besluit om zich kandidaat te stellen voor een nieuwe periode vooral is ingegeven door de wens het proces van de vernieuwing van de partij te kunnen voortzetten en om daarmee een bijdrage te leveren aan een sterke sociaal-democratische partij. Een partij die hard nodig is om het ideaal van een sociale en rechtvaardige samenleving dichterbij te brengen, een samenleving waarin iedereen gelijke kansen krijgt om zichzelf te ontplooien.
bron
Ergens vind ik Koole wel een geschikte en vriendelijke man, maar ik denk dat dat tegelijk ook een beetje zijn manco is. Ik zou liever een persoon zien als voorzitter die zich wat onafhankelijker opstelt van de kamerfractie en die niet bang is af en toe wat mensen tegen zich in het harnas te jagen. Wie? Ik heb geen idee. Ik hoop in ieder geval dat er een interessante tegenkandidaat opstaat.
De voorzitter van de PvdA wordt overigens rechtstreeks door de leden gekozen...
quote:
Op vrijdag 22 augustus a.s. sluit de kandidaatstelling voor het partijvoorzitterschap en voor andere functies, waaronder het lijsttrekkerschap bij de Europese verkiezingen in 2004. Indien zich dan twee of meer kandidaten hebben gemeld voor het partijvoorzitterschap of voor het lijsttrekkerschap bij de Europese verkiezingen, zal in het najaar van 2003 een ledenraadpleging worden gehouden. Het partijcongres, dat op 12 en 13 december in Groningen zal worden gehouden, bepaalt definitief de samenstelling van het partijbestuur en van de kandidatenlijst voor de Europese verkiezingen. Het partijbestuur wordt voor twee jaar gekozen.
quote:Maartena was toch liberaal (D'66)?
Op vrijdag 8 augustus 2003 02:23 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb dat artikel net even doorgelezen. Ik zal morgen eens een (NL) vriend mailen die in LA woont, dan krijgen we misschien naast de pro-Arnold posts van Vampier en Maartena ook wat linksgetinte info.
quote:D66 is rechts.
Op vrijdag 8 augustus 2003 02:42 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Maartena was toch liberaal (D'66)?
Ik dacht dat je al wegwas.
quote:Pro-Arnold in ieder geval. Maar de Governator schijnt een gematigd Republikein te zijn, en zal dus ook wel gematigde Democratische stemmers trekken.
Op vrijdag 8 augustus 2003 02:42 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Maartena was toch liberaal (D'66)?
Trusten.
*doet licht uit*
quote:Ook goedemorgen sizzler
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:19 schreef sizzler het volgende:Goedemorgen politieke medefokkers!
Lekker geslapen allemaal?
quote:Heerlijk buiten ja. Ga zo sporten en met dit weer is het prima te doen. Hopelijk is het morgen ook zulk weer want dan sta ik de hele dag in een tuin te werken.
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:24 schreef Parabola het volgende:[..]
Ook goedemorgen sizzler
Heelrijk geslapen en blij dat het vanochtend een beetje een fatsoenlijke temperatuur is. Jij ook weer fris en vrolijk aan de start van een heerlijke nieuwe dag?
Koffie?
quote:Goedemorgen
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:19 schreef sizzler het volgende:Goedemorgen politieke medefokkers!
Lekker geslapen allemaal?
Ja heeeeeeeeeeerlijk mag ik wel zeggen.. Als een roos! Mag ik ook informeren naar uw welzijn van dit moment?
quote:Een bakkie gaat er altijd in.
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:28 schreef sizzler het volgende:[..]
Heerlijk buiten ja. Ga zo sporten en met dit weer is het prima te doen. Hopelijk is het morgen ook zulk weer want dan sta ik de hele dag in een tuin te werken.
Koffie?
Hoi Mareycke
quote:Nog een beetje moe maar ik heb er zin in vandaag!
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:28 schreef Maerycke het volgende:[..]
Goedemorgen
![]()
Ja heeeeeeeeeeerlijk mag ik wel zeggen.. Als een roos! Mag ik ook informeren naar uw welzijn van dit moment?
Ook koffie?
--Wat is het toch weer heerlijk om op m'n koele werkplek te zitten!--
quote:Mogge Pb!
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:34 schreef Parabola het volgende:[..]
Hoi Mareycke
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:34 schreef sizzler het volgende:[..]
Nog een beetje moe maar ik heb er zin in vandaag!
Ook koffie?
Nee bedankt.. ik hou het op een bekertje water..
quote:
Balkenende bezoekt Bush
AMSTERDAM - Premier Jan Peter Balkenende wordt ontvangen op het Witte Huis. Op de ochtend van woensdag 3 september zal hij samen met minister van Buitenlandse Zaken Jaap de Hoop Scheffer gedurende twee uur overleg voeren met president George Bush en de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell. Balkenende is door Bush uitgenodigd.Nederland behoort tot de landen die militairen ter beschikking hebben gesteld voor de stabilisering van Irak. De uitnodiging moet worden beschouwd als een teken van erkentelijkheid voor de Nederlandse deelname aan de door de VS geleide coalition of the willing inzake Irak.
De laatste keer dat Nederlandse bewindslieden op het Witte Huis werden ontvangen, was in september 2000. Premier Kok en minister van Buitenlandse Zaken Van Aartsen waren toen op bezoek bij president Clinton.
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1060320320476.html
quote:Heel leuk voor hem dat hij op foto mag naast Bush, maar 'k denk dat J.P. errug weinig in de melk te brokkelen zal hebben. Misschien dat ie nog een contractje voor de wederopbouw eruit kan slepen voor een Nederlands bedrijf, maar dan houdt et al snel op. (kan ie gelijk de tegenvallende orders vanuit Amerika in het kader van de JSF ter sprake brengen)
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:57 schreef Kozzmic het volgende:
Nobody fucks with Jan Peter Balkenende!!! Hij is nu toch maar mooi op theevisite uitgenodigd door de machtigste man op aarde!!!
[..]
quote:Hi Sidekick
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:34 schreef Sidekick het volgende:
Ook een hele goeiemorgen gewenst vanuit zonnig Fryslan.
Leuke nieuwe icon heb je ![]()
Hier is het niet zonnig, eerder een soort hooghangende mist. Met af en toe een lekker koel windvlaagje
quote:Je bent niet echt trots op het feit dat je uit Friesland komt zie ik: het dakje op de Y ontbreekt......
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:34 schreef Sidekick het volgende:
Ook een hele goeiemorgen gewenst vanuit zonnig Fryslan.
quote:Het is gewoon een nep-Fries. Een door de mand gevallen wannabe.
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:40 schreef Martijn78 het volgende:[..]
Je bent niet echt trots op het feit dat je uit Friesland komt zie ik: het dakje op de Y ontbreekt......
quote:Lijkt me een correcte constatering Kozz!
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:41 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het is gewoon een nep-Fries. Een door de mand gevallen wannabe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |