quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:42 schreef Chocobo het volgende:
Bij deze het nieuwe topic. R&C 2 screens voor de liefhebbers.
quote:OVER EEN MAAND HEB IK HEM
Op donderdag 7 augustus 2003 19:59 schreef Chocobo het volgende:
Blijft extreem
quote:GIJS
Op donderdag 7 augustus 2003 22:16 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
OVER EEN MAAND HEB IK HEM
quote:Jullie respect voor mij is al hoog maar nu zal die groter zijn
Op donderdag 7 augustus 2003 22:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
GIJS
quote:hahaha... je heerst wel een klein beetje
Op donderdag 7 augustus 2003 23:04 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Jullie respect voor mij is al hoog maar nu zal die groter zijn
Ik heers![]()
quote:Maar de blauwe blijft mooier
Blijft extreem
quote:Mee eens
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:33 schreef Manfredje het volgende:[..]
Maar de blauwe blijft mooier
quote:Ik heb hem in het echt gezien en het kwijl liep toch wel langs me mond
Blijft extreem
Heb ik wat te doen totdat FFX-2 er is.
Ben vooral benieuwd naar Jade Cocoon 2, van Kingdom Hearts hab ik al genoeg gelezen in PS2 topics.
Wat screenshots
quote:Dacht ik er net even neit aan....
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:01 schreef CosmoKramer het volgende:
Ik wacht met smart op screens van FFXII --> maar ik denk da ik dan nog lang kan wachten.
quote:Zwaar leven huh?!
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:07 schreef Fathom het volgende:[..]
Dacht ik er net even neit aan....
quote:Nee hoor,........ Square heeft al een speelbare demo voor op de TGS in Tokio die in november plaatvind. Screens en movies dan
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:01 schreef CosmoKramer het volgende:
Ik wacht met smart op screens van FFXII --> maar ik denk da ik dan nog lang kan wachten.
quote:Spannund!!!
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee hoor,........ Square heeft al een speelbare demo voor op de TGS in Tokio die in november plaatvind. Screens en movies dan
quote:Maar daar is nog niks van uitgelekt?
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee hoor,........ Square heeft al een speelbare demo voor op de TGS in Tokio die in november plaatvind. Screens en movies dan
quote:En ?
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:08 schreef Hakkert het volgende:
*Ratchet and clank in handen heeft*
quote:Geweldig spel, ben er ook mee bezig!
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:08 schreef Hakkert het volgende:
*Ratchet and clank in handen heeft*
Zelden een spel gezien dat qua leveldesign en gameplay zo goed in elkaar steekt.
quote:Net zoiets als J&D ? Net teveel op het Science Fiction achtige berust. Daar was ik bang voor namelijk. Afwisseling in levels ? Kopen ?
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:41 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Geweldig spel, ben er ook mee bezig!
Zelden een spel gezien dat qua leveldesign en gameplay zo goed in elkaar steekt.
quote:Het lijkt erg op J&D, zelfde engine.
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:42 schreef Chocobo het volgende:
Net zoiets als J&D ? Net teveel op het Science Fiction achtige berust. Daar was ik bang voor namelijk. Afwisseling in levels ? Kopen ?
Leveldesign is heel goed, zo hoef je nooit te backtracken of iets dergelijks. En de toevoeging van wapens is ook wel leuk.
Als je J&D leuk vond vind je deze ook wel goed. Review op IGN dekt de lading wel
quote:Is een beat-um-up toch ? En wat is Zozo nog meer behalve een plaatsje uit FFVI ?
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb in Schotland Lord of the Rings: The Two Towers gekocht (platinum). Vanmiddag gespeeld...ik vind hem zozo.
quote:Is een vechtspel inderdaad. Op zich wel mooi gemaakt, overgang tussen filmbeelden en spel is bijvoorbeeld erg leuk gedaan. Maar
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:48 schreef Chocobo het volgende:
Is een beat-um-up toch ? En wat is Zozo nog meer behalve een plaatsje uit FFVI ?
zozo = niet goed, niet slecht. Gelukkig was het niet zo duur.
quote:Het is een geweldig spel! Heerlijk hoe die levels eruit zien, Je kan zelfs sommige dingen uit de levels kapot maken. En dan het idee om met een moersleutel monster neer te meppen geweldig toch!
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
En ?
quote:LOTR is toch een first persoon shooter ofzo.. MK DA of iets in die richting?
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Is een vechtspel inderdaad. Op zich wel mooi gemaakt, overgang tussen filmbeelden en spel is bijvoorbeeld erg leuk gedaan. Maar
The Mark of Kri
is in dit genre toch echt veel beter.
zozo = niet goed, niet slecht. Gelukkig was het niet zo duur.
quote:Je suckt steeds meer.
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:54 schreef Hakkert het volgende:[..]
LOTR is toch een first persoon shooter ofzo..
quote:Mja en jij heerst steeds minder met die gaperige opmerkingen
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:56 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Je suckt steeds meer.
quote:Whoehahahahaha
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:56 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Je suckt steeds meer.
quote:Beiden zijn totaal verschillende games en niet eens het genre van LOTR
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:54 schreef Hakkert het volgende:[..]
LOTR is toch een first persoon shooter ofzo.. MK DA of iets in die richting?
quote:MK DA is een beat um up.. die gozert zegt dat lotr ook een beat um up is.. nah ja ik bedoel zeg dan niet dat dat zo is
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Beiden zijn totaal verschillende games en niet eens het genre van LOTR
quote:MKDA is een 3D fighter
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:14 schreef Hakkert het volgende:[..]
MK DA is een beat um up.. die gozert zegt dat lotr ook een beat um up is.. nah ja ik bedoel zeg dan niet dat dat zo is
.. Maar goed ik heb mezelf maar even verplicht om eerst TR uit te spelen voor ik echt ga beginnen met ratchet and clank.. TR roelz!
quote:Ach ja.. bij is is dat verschil niet zo groot
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
MKDA is een 3D fighter
geen beat-um-up,....... naar mijn nederige mening dan
quote:Maar hoe weet je dan dat die games je intereseren?
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:46 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ach ja.. bij is is dat verschil niet zo groot
.... Ik lees alleen reviews van games die me interesseren
quote:Door previews te lezen ?
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:49 schreef nikanoru het volgende:[..]
Maar hoe weet je dan dat die games je intereseren?
quote:Ik hoor hier altijd wel wat leuke games zijn enzo.. En bekende titels natuurlijk. Af en toe pik je eens een paar keer gammo mee ( nu afgelopen maar op thebox is ook een gameprogramma )... Ach dus zo kom je wel aan coole games
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:49 schreef nikanoru het volgende:[..]
Maar hoe weet je dan dat die games je intereseren?
quote:Ik geloof dat de correcte terminologie "Hack 'n Slash" is.
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:31 schreef Chocobo het volgende:
MKDA is een 3D fightergeen beat-um-up,....... naar mijn nederige mening dan
Spel heeft wel wat weg van Devil May Cry en The Mark of Kri.
quote:Ja kijk dat ken ik wel.. eindelijk iemand die mij begrijpt
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik geloof dat de correcte terminologie "Hack 'n Slash" is.
Spel heeft wel wat weg van Devil May Cry en The Mark of Kri.
Strollie
quote:Ik vind Shadow Hearts ook wel een goede RPG, hoewel deze niet het niveau van FFX haalt is deze zeker de moeite waard. Het is een wat meer horror achtige rpg die zich net voor de eerste wereldoorlog afspeeld.
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:48 schreef wc-eend het volgende:
Ok.. ik heb kwa rpg alleen nog maar FF 6 t/m 10 gespeeld, 6 enigste die nog uitgespeeld moet worden, maar wat zijn nu goede andere rpg's die leuk zijn, actie bevatten en voral ook goed verhaal hebben, en meld ook even of het een beetje makkelijk te verkrijgen is :p scheelt veel zoeken
quote:Was ik ook benieuwd naar maar scoorde zo slecht dat ik hem niet durfde uit te proberen
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:50 schreef Manfredje het volgende:[..]
Ik vind Shadow Hearts ook wel een goede RPG, hoewel deze niet het niveau van FFX haalt is deze zeker de moeite waard. Het is een wat meer horror achtige rpg die zich net voor de eerste wereldoorlog afspeeld.
quote:De review op gamespot is een 7.9 en die van de lezers 8.9.
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Was ik ook benieuwd naar maar scoorde zo slecht dat ik hem niet durfde uit te proberen
quote:Er gaat zelfs een deel 2 komen.
In a year where quality RPGs were hard to come by, the PlayStation 2 goes out with a bang with the back-to-back releases of Final Fantasy X and its surprisingly formidable contemporary, Shadow Hearts. Midway has a winner on its hands with Shadow Hearts, which offers a refreshing new look at the genre. Despite its considerable depth, Shadow Hearts is easy to get into and yet maintains a satisfying level of challenge. If you're looking for an exciting approximately 40-hour diversion (and tongue-in-cheek adult themes aren't going to scare you away), then you should definitely try this one out.
Review
9.0 Presentation
The superb opening credits and cinemas found early in the game make this game feel like a million bucks. Plus, there are a ton of options placed in some incredibly slick menus.
9.5 Graphics
Quite possibly one of the best looking games out on any system. What's not to like?
8.5 Sound
Great music and good voices litter the game at all times. It just could have used a little more oomph?
9.0 Gameplay
A great mix of several somewhat related genres, along with some new ideas thrown in for good measure. The best part is, it all works beautifully together.
9.0 Lasting Appeal
A lengthy quest, customizable weapons and vehicles, good mini-games, and goals for every dungeon that yield special medals when met make this game worth playing for hours on end.
9.0 OVERALL: (out of 10 / not an average)
Features
- The sequel to one of the best-selling RPG's on the PlayStation®2 computer entertainment system.
- Over 100 total hours of gameplay, filled with monster-ridden dungeons and lands ready to be rebuilt.
- Explore the unexplored with two different characters, each with multiple attacks forms, special abilities and upgradeable weaponry.
- Fight off hundreds of monsters with a new battle system including blocking, dodging, short and long-range attacks.
- An enhanced GEORAMA allows you to recreate worlds in greater detail with more items and flexibility.
- Rebuilding worlds with GEORAMA becomes more challenging, as you travel through time to rebuild not only the present world, but future world as well.
- Use your imagination with the new INVENTION system. Take photographs of different items for inspiration and combine the photos to create entirely new and useful items, such as a controllable robot for use in battle.
- Gather hundreds of items ranging from weapons, magic items, treasure, vehicles and GEORAMA pieces.
Official site
http://www.us.playstation.com/games/scus-97213
Due for release on 22/08/2003
quote:Ik heb hem besteld! Ratched en Clank is ook ECHT cool!
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:43 schreef Chocobo het volgende:
Kingdom Hearts is ECHT cool !
quote:In Engeland is die uit. Bij play is nu de orginele versie goedkoper dan de platinum. Heb hem gelijk besteld
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]Due for release on 22/08/2003
quote:YES! Ik had hem nog steeds niet, maar nu gaat hij er dan eindelijk snel komen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]Due for release on 22/08/2003
quote:Oei.
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:26 schreef Manfredje het volgende:[..]
In Engeland is die uit. Bij play is nu de orginele versie goedkoper dan de platinum. Heb hem gelijk besteld
quote:Je moet dan wel twee titels kopen. Los is die 28,99 GBP, maar hij valt onder de 2 voor 30 GBP.
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:35 schreef Zooi het volgende:[..]
Oei.
. Daar ook maar even kijken dan.
Heb er zelf Jade Cocoon 2 bij genomen
edit -
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 09-08-2003 18:22]
quote:KH2??? bedoel je kingdom hearts 2? Is die al uit dan?
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:06 schreef Chocobo het volgende:
Ik zie dat mensen KH2 gaan gamenTOPKEUZE.... dat spel werd alleen maar beter en beter vond ik.
quote:Oei,... sorry,....... das meer een verlangen. Ik bedoel deel 1 ja
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:20 schreef Hakkert het volgende:[..]
KH2??? bedoel je kingdom hearts 2? Is die al uit dan?
quote:Ik kreeg al een harde plasser
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Oei,... sorry,....... das meer een verlangen. Ik bedoel deel 1 ja
quote:Tering,........ dus dit is dat project waar ze aan werken. Ziet er goed uit. Wat een aparte graphics
Op zondag 10 augustus 2003 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
In de nieuwe Edge staat trouwens een preview van Killzone, een Halo-achtig spel voor de PS2. Ziet er erg goed uit en het komt van Nederlandse bodem.
Ze noemen het iig de 'halo beater', online FPS, productie via Amsterdam-based development studio 'Guerilla' (eerder bekend als Lost Boys STUdio). Moet uitkomen in lente 2004 door SCEE.
Met name de roddels maken dit spel tot nu toe speciaal schijnbaar. Er zijn een heleboel nep foto's verschenen op diverse sites en fora maar volgens OPMS2 is het allemaal nep en staged voor publiciteit
[Dit bericht is gewijzigd door MrSubtle op 10-08-2003 11:15]
quote:Mooi,........ Nederland eens als eerste
Op zondag 10 augustus 2003 11:13 schreef MrSubtle het volgende:
OPMS2 (UK) schrijft er deze maand ook een stukje over. Wat info:Ze noemen het iig de 'halo beater', online FPS, productie via Amsterdam-based development studio 'Guerilla' (eerder bekend als Lost Boys STUdio). Moet uitkomen in lente 2004 door SCEE.
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
Metal Slug 3 lijkt me trouwens ook wel grappig. Krijgt in elk geval hoge cijfers. Benieuwd of deze ook naar Europa komt.
quote:De Metal Slug games zijn een begrip hoor! Ik heb deze vroeger wel eens in een arcade gespeeld, het zijn gewoon sidescrolling shooters, maar het ziet er geweldig uit en het is retemoeilijk.
Op zondag 10 augustus 2003 11:20 schreef pekel het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 10-08-2003 11:28]
Ik kan helaas geen plaatjes vinden van die gast die in die vliegende schotel vliegt.
quote:Had er een tijdje geleden ook wat over gepost maar niemand zei er wat over
Op zondag 10 augustus 2003 11:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tering,........ dus dit is dat project waar ze aan werken. Ziet er goed uit. Wat een aparte graphics
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 12:37 schreef Ker_Plunk het volgende:En fps kunnen erg leuk zijn Zooi! Kijk maar naar Red Faction (1) HALO ,echt een leuk spel met een geweldige Mars sfeer.
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 15:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Halo op de PC bedoel je?
Op zondag 10 augustus 2003 15:24 schreef Chocobo het volgende:
quote:Ik ben op je
Op zondag 10 augustus 2003 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Net een paar uurtjes ICO gespeeld! Wat een mooi spel!
quote:Ik had hem nog liggen maar nog geen tijd voor gehad. Maar ben inmiddels helemaal verkocht. Onbegrijpelijk dat zo'n mooie game geflopt is.
Op zondag 10 augustus 2003 15:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ben op je
Ik wil weer die jongen zijn die gewoon alles kon uitspelen (ok, behalve Vagrant Story maar dat einde is rete moeilijk )...gek was op games en alles speelde.
Chocobo kan er een beetje over meepraten.
Fok....ik haat je
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 10-08-2003 15:40]
quote:Niet echt een kwestie van geflopt, meer in de vorm van arthouse films in de wereld van hollywood.
Op zondag 10 augustus 2003 15:35 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik had hem nog liggen maar nog geen tijd voor gehad. Maar ben inmiddels helemaal verkocht. Onbegrijpelijk dat zo'n mooie game geflopt is.
quote:Bij mij is het niet alleen Fok maar ook de andere verantwoordelijkheden die bij het ouder worden horen die mijn gameuren drastisch hebben doen verminderen.
Op zondag 10 augustus 2003 15:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Fok....ik haat je
[discussie] Ouder worden en gamen...
Verder ben ik erachter gekomen dat er met dit weer veels te veel licht op mijn TV-scherm schijnt om fatsoenlijk te kunnen gamen.
quote:Ja zo'n idee had ik al... Je bent niet echt vrolijk meer.. wat zeg ik je bent alleen maar sjaggie.. Mij een beetje afzeiken de hele tijd.... Tijd om fok te verlaten ker.. Kan je weer gamen!
Ik wil even klagen...dit zit me al een jaar dwars ofzo:
Ik haat internet/Fok.
Was vroeger een fanatiek gamer, zodra ik thuis kwam van school meteen achter de psx tot s'avonds laat of dat ik van me moeder nou eens naar bed moest.
Sinds ik internet heb en het fok heb ontdekt met al gevolgen vandien () is mijn game leven er maar slecht op vooruit gegaan.
ZIt nu bijv. KH te spelen...in november gekocht en ik zit nu pas bij het einde
Zelfde geld voor GTA VC, Zelda WW , RE0...heb veel game's maar speel ze zo weinig en als ik bijv. al de motivatie heb op ze te spelen (dat is meestal na 1 uur tobben) zet ik het spel al uit na 1 keer game over gaan.Ik wil weer die jongen zijn die gewoon alles kon uitspelen (ok, behalve Vagrant Story maar dat einde is rete moeilijk
)...gek was op games en alles speelde.
Chocobo kan er een beetje over meepraten.
Fok....ik haat je
quote:Dat heb ik ook ja.. Dat is irritant he.. Heb nu mijn rolgordijntje maar naar beneje gedaan
Op zondag 10 augustus 2003 15:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Bij mij is het niet alleen Fok maar ook de andere verantwoordelijkheden die bij het ouder worden horen die mijn gameuren drastisch hebben doen verminderen.
[discussie] Ouder worden en gamen...
Verder ben ik erachter gekomen dat er met dit weer veels te veel licht op mijn TV-scherm schijnt om fatsoenlijk te kunnen gamen.
quote:Het voelt inderdaad erg arthouse. Maar wat een verademing! Mooie levels, een rustig speltempo en leuke puzzels. Eens wat anders als al dat hectisch gedoe.
Op zondag 10 augustus 2003 15:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
Niet echt een kwestie van geflopt, meer in de vorm van arthouse films in de wereld van hollywood.
quote:Echt?
Maar er komt een deel 2!
quote:Bij mij ook
Op zondag 10 augustus 2003 15:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 15:43 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ja zo'n idee had ik al... Je bent niet echt vrolijk meer.. wat zeg ik je bent alleen maar sjaggie.. Mij een beetje afzeiken de hele tijd.... Tijd om fok te verlaten ker.. Kan je weer gamen!
quote:TV van bijna 3000 euro, 2 spelcomputers, een lekkere stoel en een stapel games tot aan het plafond. En ik kan niet gamen door een paar gordijnen van 100 euro.
Op zondag 10 augustus 2003 15:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bij mij ook![]()
In het volgende huis komen rolluiken!
quote:Yup, tis een droompje
Op zondag 10 augustus 2003 15:44 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het voelt inderdaad erg arthouse. Maar wat een verademing! Mooie levels, een rustig speltempo en leuke puzzels. Eens wat anders als al dat hectisch gedoe.
[..]Echt?
quote:Sorry, ik ben van mening dat Pac Man in een arcade gespeeld moet worden.
Op zondag 10 augustus 2003 15:51 schreef Hakkert het volgende:
Maar niemand een mening over pacman world 2?
quote:Ik vond um op de peecee ook altijd wel lachen... en nu in 3d he
Op zondag 10 augustus 2003 15:51 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Sorry, ik ben van mening dat Pac Man in een arcade gespeeld moet worden.
quote:Ik vind het mooi dat er toch nog zulke echt originele spelen worden gemaakt, mooie tegenhanger voor al die commerciele meuk.
Op zondag 10 augustus 2003 15:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
Yup, tis een droompje
Het ligt zo 'afgelegen' van de gameswereld om het zo even te zeggen
quote:Plaats eens wat screenshots, ik kan me er niet echt iets bij voorstellen.
Op zondag 10 augustus 2003 16:03 schreef Hakkert het volgende:
Ik vond um op de peecee ook altijd wel lachen... en nu in 3d he.. ik vin um cooooool
quote:Bij mij ook
Op zondag 10 augustus 2003 15:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
TV van bijna 3000 euro, 2 spelcomputers, een lekkere stoel en een stapel games tot aan het plafond. En ik kan niet gamen door een paar gordijnen van 100 euro.
![]()
![]()
In het volgende huis komen rolluiken!
quote:Die staat gelukkig al in een aparte kamer.
Op zondag 10 augustus 2003 16:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bij mij ook
En ik gooi de pc dan ik een aparte kamer
quote:Ik heb alles in mijn slaapkamer staan
Op zondag 10 augustus 2003 16:38 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die staat gelukkig al in een aparte kamer.
quote:Een woonkamer zonder ramen.. zal dan lekker donker zijn
Op zondag 10 augustus 2003 17:11 schreef chibibo het volgende:
Bij mij staat alles in de woonkamer, en die heeft geen ramen.
quote:Nee, ik zit in het souterrain (lees: kelder) van een herenhuis. De woonkamer zit tussen de keuken en de slaapkamer in (die wel ramen hebben).
Een woonkamer zonder ramen.. zal dan lekker donker zijnOf heb je die speciaal laten maken om te gamen
quote:Gelukkig heb je ons nog.
...
Fok....ik haat je
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 17:49 schreef Zooi het volgende:[..]
Gelukkig heb je ons nog.
quote:Pacman is een van de games die ze NOOIT 3D hadden moeten maken.
Op zondag 10 augustus 2003 16:17 schreef Hakkert het volgende:
Hier de pacman shot
quote:Wrom niet... Ook pacman moet met de tijd mee... Je kan nog alle oude pacman games spelen in Pacman world 2 plus de 3d game... geweldig toch
Op zondag 10 augustus 2003 17:50 schreef Zooi het volgende:[..]
Pacman is een van de games die ze NOOIT 3D hadden moeten maken.
quote:Eigenlijk eens, maar mijn neefje speelt niets meer als het niet 3D is en hij vindt pacman 3D toch wel erg tof. Maar voor iedereen die pacman nog van vroeger kent is het wel effe slikken
Op zondag 10 augustus 2003 17:50 schreef Zooi het volgende:[..]
Pacman is een van de games die ze NOOIT 3D hadden moeten maken.
quote:ah ik vond het wel meevallen.. Tuurlijk ff wennen, maar wel rielekst
Op zondag 10 augustus 2003 19:09 schreef MrSubtle het volgende:[..]
Eigenlijk eens, maar mijn neefje speelt niets meer als het niet 3D is en hij vindt pacman 3D toch wel erg tof. Maar voor iedereen die pacman nog van vroeger kent is het wel effe slikken
Ben beniewd, ziet er erg leuk uit
quote:Hij is onderweg voor een review
Op zondag 10 augustus 2003 19:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.gamer.nl/viewdoc/938Ben beniewd, ziet er erg leuk uit
quote:Hier de ign review + screens,..... scoort MEGA hoog !
Op zondag 10 augustus 2003 19:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.gamer.nl/viewdoc/938Ben beniewd, ziet er erg leuk uit
Zou het dan toch zo zijn. Komt er weer een toppertje aan ?
quote:Ziet er goed uit!
Op maandag 11 augustus 2003 00:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hier de ign review + screens,..... scoort MEGA hoog !
Zou het dan toch zo zijn. Komt er weer een toppertje aan ?
quote:Ook hier
Op maandag 11 augustus 2003 00:19 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ziet er goed uit!
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tis zeldzaam hoe snel jij altijd replied op me. Refresh jij om de minuut en heeft het leven niet veel inhoud momenteel ?
quote:Hehehehe... ik refresh wel vaak ja.. Zit nu net naar het onderzoek te kijken naar het ongeluk van Senna en af en toe ff op f5 rammen he
Op maandag 11 augustus 2003 00:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ook hier
--------- \
[..]
quote:Ow ja.. ik heb trouwens ook vakantie en zit nu bijna 14 uur per dag op fok!
Op maandag 11 augustus 2003 00:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ook hier
--------- \
[..]
quote:GA NOU EENS GAMEN
Op maandag 11 augustus 2003 00:29 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hmm ik ben ICO aant kopen
quote:Ik ben druk met Tomb Raider
Op maandag 11 augustus 2003 00:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
GA NOU EENS GAMEN
Weer een mega snelle reactie
quote:Hoeft van mij niet zo.
Op maandag 11 augustus 2003 01:17 schreef Chocobo het volgende:
En dit is dan ook wel weer straksMOH screens (Pacific Assault)
quote:Van mij ook niet... Voor mohaa ben ik een muis nodig
Op maandag 11 augustus 2003 10:37 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Hoeft van mij niet zo.
quote:Ik vond james bond ook al lastig zonder muis.. Wel te doen, maar het gevoel dat ik echt goed kon richten zoals ik wou miste ik..
Op maandag 11 augustus 2003 12:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
Deel 1 op psx kon ik anders perfect spelen!
quote:Die was er toch al een tijdje? Ziet er wel cool uit..
Op dinsdag 12 augustus 2003 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Eindelijk een draadloze controler voor de PS2!
Ik zal ook wel een nieuwe controller moeten halen binnenkort.. Ik moet er ook niet op gaan staan of um laten vallen
quote:Er is er ook 1 van Thrustmaster
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:30 schreef gijsje79 het volgende:
Deze bestaat ook nog.
[afbeelding]
Niet dat ie mooi is maar toch.
quote:Maar die eerste controller die hier gepost is bevat ook een trilfunctie en die andere draadloze shit niet volgens mij.
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:47 schreef Smots het volgende:[..]
Er is er ook 1 van Thrustmaster
quote:Die van Thrustmaster heeft wel een trilfinctie
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:36 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Maar die eerste controller die hier gepost is bevat ook een trilfunctie en die andere draadloze shit niet volgens mij.
quote:Tja, die gaan Killzone niet draaien he
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:58 schreef Hakkert het volgende:
he ker en cho.. ik sprak net phantom nog ff.. hij gaat 2 van zijn consoles wegdoen.. welke van de 3 moet tie wegdoende xbox, ps2 of gc.. ik heb gezegd gc en xbox weg
quote:Hmm killzone.. niet mijn game
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:03 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Tja, die gaan Killzone niet draaien he
quote:Mijne wel
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:08 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hmm killzone.. niet mijn game
quote:phantom vind ffx enzo cool.. denk niet dat tie van een FPS houd...
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:08 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Mijne wel
![]()
quote:* The.PhantoM just recovered from blaster virus
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:09 schreef Hakkert het volgende:[..]
phantom vind ffx enzo cool.. denk niet dat tie van een FPS houd...
Ja ik houw idd niet echt van fps. RPG's vind ik wel gaaf... Opzich zou ik geen van de consoles weg willen doen maar het wordt zo duur met al die games...
quote:maarja xbox live is ook wel cool lijkt mij...
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:58 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
* The.PhantoM just recovered from blaster virus
Ja ik houw idd niet echt van fps. RPG's vind ik wel gaaf... Opzich zou ik geen van de consoles weg willen doen maar het wordt zo duur met al die games...
quote:Als het idd een coole FPS wordt dan ook de mijne ja
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:08 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Mijne wel
![]()
quote:FPS op de ps2
Op woensdag 13 augustus 2003 09:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Als het idd een coole FPS wordt dan ook de mijne ja
quote:me 2 ... Je hebt nog steeds alle consoles??
Op woensdag 13 augustus 2003 12:10 schreef Chocobo het volgende:
Zit met smart te wachten op Dark Chronicle
quote:I know... Maar sony heeft weinig te maken met deze online optie. Sony laat het meer over aan producers dus het zal anders gaan lopen als xb live. Prepare om een maandelijks bedrag te gaan betalen aan producers... sony playstation geeft je alleen toegang tot het netwerk met de adapter, de rest mag je zelf uitzoeken...
Op woensdag 13 augustus 2003 02:23 schreef Cool_Runner het volgende:
kan zometteen ook online.
Maar de Ps2 heeft toch echt topgames en veel van de xb games komen ook op de ps2 anders wel op de pc .
De games maken deze hobby zo duur, of ik moet weer rond gaan kijken of er nog een plaatsje vrij is om te reviewen dan is het natuurlijk allemaal makkelijk te doen
quote:Tuurlijk
Op woensdag 13 augustus 2003 12:32 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
me 2 ... Je hebt nog steeds alle consoles??
quote:Niet genoeg geld hier
Op woensdag 13 augustus 2003 12:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tuurlijk
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:42 schreef Hakkert het volgende:[..]
Niet genoeg geld hier
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik moet binnenkort maar eens een step-down converter gaan bestellen, want m'n lieve PS2'tje staat al een maand of vier te wachten tot hij gebruikt gaat worden.
quote:Jij hebt een US versie
Op donderdag 14 augustus 2003 01:14 schreef chibibo het volgende:
Huilies.Ik moet binnenkort maar eens een step-down converter gaan bestellen, want m'n lieve PS2'tje staat al een maand of vier te wachten tot hij gebruikt gaat worden.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Daar was ik eerst ook bang voor, maar dat spel heeft zo'n heerlijke rustgevend spel. Is alsof je in een schilderij van Escher zit.
quote:Geen dank
Op woensdag 13 augustus 2003 20:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
ICO is zooooooooooooooooow mooi.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 08:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Geen dank
quote:Mooi
Op donderdag 14 augustus 2003 08:31 schreef Ni3L50L het volgende:
Jep. Alleen wel een RGB kabel gebruiken of een tv hebben die NTSC ondersteunt anders is 't in zwart wit...
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 14-08-2003 10:00]
Maar goed mocht je info willen, d'r is op i-net genoeg te vinden en ik kan je wel ff een mailtje sturen...
quote:Daar mag jij niet eens over nadenken
Op donderdag 14 augustus 2003 08:13 schreef Chocobo het volgende:
Stel,........ ik bouw mijn PS2 om (met die bekende chip) .... betekent dat automatisch dat ik ook US PSone games zoals Xenogears en Chrono Cross kan gamen ?
quote:Als je me wilt mailen graag. Wil dolgraag Suikoden III gamen. Op die reden ombouwen vind ik wel kunnen
Op donderdag 14 augustus 2003 10:23 schreef Ni3L50L het volgende:
Sorry voor links. Ik realiseerde me niet dat webshops niet gelinkt mochten worden,Maar goed mocht je info willen, d'r is op i-net genoeg te vinden en ik kan je wel ff een mailtje sturen...
quote:hoe moet ik anders die games spelen ?
Op donderdag 14 augustus 2003 11:25 schreef Hakkert het volgende:[..]
Daar mag jij niet eens over nadenken
quote:Ga jij eens gauw een amerikaanse ps1 kopen
Op donderdag 14 augustus 2003 12:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
hoe moet ik anders die games spelen ?
quote:Kijk dat zal praat zijn.
Op donderdag 14 augustus 2003 13:01 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ga jij eens gauw een amerikaanse ps1 kopen
quote:Ga jij eens gauw weg uit dit topic... PS'n ombouwen
Op donderdag 14 augustus 2003 13:59 schreef Ni3L50L het volgende:
chocobo, je hebt mail !
Natuurlijk kun je dan gekopieerde games draaien, maar d'r zijn ook mensen die de pest hebben aan gamepublishers die denken dat ze bepaalde games alleen maar in Japan of de VS hoeven uit te brengen.
Hoe dan ook, je hoeft 't toch niet te doen ?
quote:[toekomstig mod mode]Er word hier niet gesproken over modships[/toekomstig mod mode]
Op donderdag 14 augustus 2003 15:31 schreef Ni3L50L het volgende:
Ja, lijkt me leuk laten we een hele moraliserende discussie gaan starten waarom het wel of niet moreel verantwoord is om een PS2 of XBOX om te bouwen.Natuurlijk kun je dan gekopieerde games draaien, maar d'r zijn ook mensen die de pest hebben aan gamepublishers die denken dat ze bepaalde games alleen maar in Japan of de VS hoeven uit te brengen.
Hoe dan ook, je hoeft 't toch niet te doen ?
quote:uf curse.. morgen krijg ik Lord of the Rings: Two Towers.. maar dat wist je al
Op donderdag 14 augustus 2003 15:47 schreef Strolie75 het volgende:
Kunnen we weer een beetje on-topic gaan. Thank You.
Het is heel simpel !!
quote:FFVII-int deed het toch niet?
Op donderdag 14 augustus 2003 17:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb ook een omgebouwde psone.
Maar het is voor Xenogears en FFVII-Int. die ik origineel heb
quote:Xeno ook niet...omdat ik nog steeds wacht op een psone bootcd (HELP)
Op donderdag 14 augustus 2003 17:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
FFVII-int deed het toch niet?
quote:Die kan je toch online bestellen die bootcd's? Ik heb dur wel eens wat gezien..
Op donderdag 14 augustus 2003 17:34 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Xeno ook niet...omdat ik nog steeds wacht op een psone bootcd (HELP)
quote:Waarzo??
Op donderdag 14 augustus 2003 17:35 schreef Hakkert het volgende:[..]
Die kan je toch online bestellen die bootcd's? Ik heb dur wel eens wat gezien..
quote:Mee eens en bedankt voor je mail
Op donderdag 14 augustus 2003 15:31 schreef Ni3L50L het volgende:
Natuurlijk kun je dan gekopieerde games draaien, maar d'r zijn ook mensen die de pest hebben aan gamepublishers die denken dat ze bepaalde games alleen maar in Japan of de VS hoeven uit te brengen.Hoe dan ook, je hoeft 't toch niet te doen ?
quote:Hoe dan ? Dat swop gebeuren,.. gaat mijn motor daar niet van mol ?
Op donderdag 14 augustus 2003 16:38 schreef Henk-E het volgende:
Trouwens om amerikaanse spellen te spelen op je PAL PS 2 hoeft hij helemaal niet omgebouwd te zijn!!!!Het is heel simpel !!
quote:Ik zal ff zoeken.. is een tijdje geleden dat ik daar mee bezig was
Op donderdag 14 augustus 2003 18:15 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Waarzo??
quote:http://www.plugmodchip.com/bootcd/ordere.html
Op donderdag 14 augustus 2003 18:15 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Waarzo??
of bedoel je niet zoiets??
quote:Nee !
Op donderdag 14 augustus 2003 18:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hoe dan ? Dat swop gebeuren,.. gaat mijn motor daar niet van mol ?
Het gaat zo , je hebt je cd tray daarvoor zit zeg maar dat afdekplaatje die haal je er af , dan kan je naar binnen kijken !
Je ziet dan een wit ding !
Je start de ps2 op met action replay of dvd region x , je wacht tot hij klaar is met laden , pakt een langwerpig voorwerp en duwt het witte ding naar rechts dan kan je de tray naar buiten trekken en kan je de usa game er in doen !
Je duwt de tray weer naar binnen en duwt het witte ding weer naar links !!
Druk nu op start en begin met spelen !!!
quote:Inderdaad.. maar goed cho gaat volgens mij ook niet zijn ps2 openhalen.. Hij is nu nog veel te druk met z'n commode.. he cho
Op donderdag 14 augustus 2003 20:51 schreef chibibo het volgende:
En nadat je dit vijf keer hebt gedaan, kun je je PS2 op de schroothoop gooien.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:29 schreef Henk-E het volgende:[..]
Nee !
Het gaat zo , je hebt je cd tray daarvoor zit zeg maar dat afdekplaatje die haal je er af , dan kan je naar binnen kijken !
Je ziet dan een wit ding !
Je start de ps2 op met action replay of dvd region x , je wacht tot hij klaar is met laden , pakt een langwerpig voorwerp en duwt het witte ding naar rechts dan kan je de tray naar buiten trekken en kan je de usa game er in doen !
Je duwt de tray weer naar binnen en duwt het witte ding weer naar links !!Druk nu op start en begin met spelen !!!
quote:Hahahaha
Op donderdag 14 augustus 2003 22:03 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Nee,... ga ik niet trekken. Denk dat ik dat ding ergens rond de feestdagen laat ombouwen zodat ik eindelijk Suikoden III kan gamen. Schijnt erg goed te zijn. Tevens kan ik dan ook weer wat oude PSone games bestellen en gamen. Ik denk een Xenogears en Chrono Cross
Op donderdag 14 augustus 2003 22:07 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hahahaha
quote:Moet je voor betalen
Op donderdag 14 augustus 2003 18:53 schreef Hakkert het volgende:[..]
http://www.plugmodchip.com/bootcd/ordere.html
of bedoel je niet zoiets??
quote:hmmm Ik heb ze wel eens zien rondzwerven op kazaa.. Maar ik gratiz bootceedee's die heb ik niet..
Op donderdag 14 augustus 2003 22:31 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Moet je voor betalen
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,... ga ik niet trekken. Denk dat ik dat ding ergens rond de feestdagen laat ombouwen zodat ik eindelijk Suikoden III kan gamen. Schijnt erg goed te zijn. Tevens kan ik dan ook weer wat oude PSone games bestellen en gamen. Ik denk een Xenogears en Chrono Cross
Ik heb zelfs FFTactics nu US liggen hier ergens
quote:Wat is er ?
Op donderdag 14 augustus 2003 22:33 schreef Hakkert het volgende:[..]
cho
....
quote:Je gaat je ps2 ombouwen.. da kan toch nie...
Op donderdag 14 augustus 2003 22:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat is er ?
quote:Jawel
Op donderdag 14 augustus 2003 22:54 schreef Hakkert het volgende:[..]
Je gaat je ps2 ombouwen.. da kan toch nie...
PS2 modden wordt hier niet besproken, al vind ik ombouwen voor het spelen van importgames acceptabel.
En nu weer on-topic!!!
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:56 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Jawel
Hij wil import games spelen...bijv, Xenogears en Crono Cross...echte gamer Hakkert.
( sorry mod )
quote:Ik heb geen probleem met je posts, zolang je niet om tips of sites vraag (in verband met policy). Discussie over wel of niet ombouwen kan in het warez-topic gevoerd worden.
Op donderdag 14 augustus 2003 22:59 schreef Chocobo het volgende:( sorry mod )
quote:Ik ben een newbie.. kan je even een linkje naar dat topic geven
Op donderdag 14 augustus 2003 23:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb geen probleem met je posts, zolang je niet om tips of sites vraag (in verband met policy). Discussie over wel of niet ombouwen kan in het warez-topic gevoerd worden.
quote:Als ik zoek op wares krijg ik 1 GBA topic.. hellup
Op donderdag 14 augustus 2003 23:21 schreef Strolie75 het volgende:
search
Sorry modje
Hoorde dat DMC2 tegenviel ( las ik hier een tijdje geleden ), maar wat was er zo minder aan.. Dante was in 1 echt subliem
quote:Vanuit Maastricht kan het nog wel eens een dagje langer duren hoor.
Op donderdag 14 augustus 2003 23:28 schreef Hakkert het volgende:
ontopic.. Wat vinden jullie van lord of the rings two towers.. Ik krijg hem morgen en volgens mij is het een vette game...
quote:Oke ik krijg hem morgen of overmorgen.. jullie meningen?
Op donderdag 14 augustus 2003 23:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Vanuit Maastricht kan het nog wel eens een dagje langer duren hoor.
quote:Hij is aardig maar niet meer dan dat. Te snel uitgespeeld. Ik zou voor een betere titel gaan als ik jou was.
Op donderdag 14 augustus 2003 23:31 schreef Hakkert het volgende:[..]
Oke ik krijg hem morgen of overmorgen.. jullie meningen?
quote:Ik krijg hem al.... Te snel uitspelen vind ik niet erg.. Een game moet wel erg goed zijn wil ik er enorm lang achter zitten... Wat miste/kon beter dan?
Op donderdag 14 augustus 2003 23:43 schreef Marruk het volgende:[..]
Hij is aardig maar niet meer dan dat. Te snel uitgespeeld. Ik zou voor een betere titel gaan als ik jou was.
quote:Gezien het feit dat Hakkert wel met 10 games op één moment bezig is, lijkt me snel uitspelen enigzins uitgesloten.
Op donderdag 14 augustus 2003 23:47 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik krijg hem al.... Te snel uitspelen vind ik niet erg.. Een game moet wel erg goed zijn wil ik er enorm lang achter zitten... Wat miste/kon beter dan?
quote:Whehehehehe
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:28 schreef Zooi het volgende:[..]
Gezien het feit dat Hakkert wel met 10 games op één moment bezig is, lijkt me snel uitspelen enigzins uitgesloten.
.
quote:Ik ben alleen met Tomb Raider: Angel of Darkness bezig
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:28 schreef Zooi het volgende:[..]
Gezien het feit dat Hakkert wel met 10 games op één moment bezig is, lijkt me snel uitspelen enigzins uitgesloten.
.
quote:Ik vraag me dan af of jij wel goed kan richten met je sticky... Ik vind dat altijd zwaar kut.. Kheb agent under fire uitgespeeld, maar ja daar auto-aimt die ook nog een klein beetje
Op vrijdag 15 augustus 2003 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik blijf de screens van Killzone cool vinden
quote:Ik heb lord of tje rings binnen
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb Soul Reaver 2 binnen homo's!
quote:Moet eerst TR en R&C uitspelen he!
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:31 schreef Zooi het volgende:
Dat wordt voor jullie beide een alleraardigst weekend dus..
quote:Had ook geen ander antwoord verwacht.
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:33 schreef Hakkert het volgende:[..]
Moet eerst TR en R&C uitspelen he!
quote:d8 ik
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:36 schreef Zooi het volgende:[..]
Had ook geen ander antwoord verwacht.
.
quote:Meld je bevindingen straks even. Heb deel 2 nooit gespeeld
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb Soul Reaver 2 binnen homo's!
quote:*krijgt*
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:39 schreef Strolie75 het volgende:
Vanaf medio september te koop.
quote:*heerst*
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
*krijgt*
quote:Het ordernummer van je bestelling is: 01441*********38
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
*heerst*
Die PS 2 wil ik ook Moet ik de mijne weer verkopen
Sony Computer Entertainment presenteert Satin Silver PlayStation®2
Same Power Same Style New Look Different Class
Amsterdam Vanaf medio september 2003 zal Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) een alternatief voor de zwarte PlayStation 2 console op de markt brengen, de Satin Silver PlayStation®2.
Stijlbewuste consumenten die hun home entertainment systeem willen uitbreiden met s werelds meest succesvolle console, kunnen medio september niet meer om de Satin Silver PlayStation®2 heen. Het nieuwe design heeft een elegante, mat-zilveren afwerking en past naadloos bij de nieuwe generatie home entertainment apparatuur. De console komt compleet met twee zilveren versies van de klassieke Analoge Controller (DualShock®2) en heeft een nieuwe infrarood ontvanger die de oude I-Link uitgang vervangt. Voor het linken van twee PlayStation 2s is dus geen kabel meer vereist. Ook is de ventilator nog stiller dan in het reguliere model.
Voor meer informatie en beeld:
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Meld je bevindingen straks even. Heb deel 2 nooit gespeeld
quote:Gebruikt iemand die dan uberhaupt?
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:04 schreef CloudStrife het volgende:
...en heeft een nieuwe infrarood ontvanger die de oude I-Link uitgang vervangt. ...
quote:Zo te zien wel want we posten er flink op los hier
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:57 schreef Jawohl het volgende:
even vraagje tussendoor hoor, is ie inmiddels al online?
quote:Wie?
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:57 schreef Jawohl het volgende:
even vraagje tussendoor hoor, is ie inmiddels al online?
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:00 schreef Jawohl het volgende:
hehe die ps2 natuurlijk
quote:Owww hahahaha
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:00 schreef Jawohl het volgende:
hehe die ps2 natuurlijk
quote:oi, het duurt steeds langer, ik weet nog wel dat ik hem 2 jaar geleden in maart kocht, omdat ie toen al in juli online zou gaan
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,.... in september moet het allemaal gaan starten
quote:Intro filmpje vond ik snel bewegen
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Our future's...are predestined
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:34 schreef chibibo het volgende:[..]
Beginneling.
quote:Nog stiller? Dat klereding maakt nou een kabaal waar je eng van wordt...
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:04 schreef CloudStrife het volgende:Ook is de ventilator nog stiller dan in het reguliere model.
quote:Herinner je je die PS2 nog die ik heb gekocht?
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:42 schreef Chocobo het volgende:
quote:Hij is niet echt stil nee
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:45 schreef Khadgar het volgende:[..]
Nog stiller? Dat klereding maakt nou een kabaal waar je eng van wordt...
quote:Misschien je hardrock muziek eens uit zetten tijdens het gamen.
Op zaterdag 16 augustus 2003 09:20 schreef Chocobo het volgende:
De PS2 maakt lawaai ? Hmmm,... ik zal wel iets gemist hebben denk ik. De mijne hier niet echt hoor.
Och lawaai.. peecees maken pas lawaai.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 09:29 schreef Chocobo het volgende:
Jak and Daxter II
quote:J&D ja,.. weet alleen niet wanneer die uit komt
Op zaterdag 16 augustus 2003 11:19 schreef Hakkert het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |