quote:Ik weet niet eens waar ze modje speelt
Op donderdag 7 augustus 2003 13:44 schreef MikeyMo het volgende:[..]
als mod doe je het uitstekend, waar ik wel een kanttekening bij wil plaatsen is dat je 'houding' zo nu en dan in mijn ogen 'onvolwassen' overkomt.
Maar dat is mijn mening... anderen vinden dat weer van mij.
quote:hier in FTR
Op donderdag 7 augustus 2003 13:49 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik weet niet eens waar ze modje speelt
Dus ik geloof je meteen dat ze het goed doet. En ag niet volwassen? Wie is dat wel hier op fok
quote:Oh oke kom ik niet zo vaak.
Op donderdag 7 augustus 2003 13:55 schreef MikeyMo het volgende:[..]
hier in FTR
Kom op meid bijt van je af. Zorg er voor dat die modjes hier een ban krijgen in FTR.
Niet dat ik wil stoken of zo
quote:hey zeg nou eens eerlijk: je zit gewoon te fokken over je hond he? Dat doet Pikkebaas wel en ze happen altijd
Op donderdag 7 augustus 2003 14:00 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oh oke kom ik niet zo vaak.
Ze zal het wel goed doen dan of zoKom op meid bijt van je af. Zorg er voor dat die modjes hier een ban krijgen in FTR.
Niet dat ik wil stoken of zo
quote:Jha
Op donderdag 7 augustus 2003 14:05 schreef MikeyMo het volgende:[..]
hey zeg nou eens eerlijk: je zit gewoon te fokken over je hond he? Dat doet Pikkebaas wel en ze happen altijd
quote:ik merk het, ach ja, ikzelf die toch vrij normaal reageer ben daar bron van irritatie
Op donderdag 7 augustus 2003 14:09 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jha
Maar onze hond hapt echt. We doen echt die training. En op comando hapt hij echt in je armMaar een beetje over drijven werkt goed. En dan zeggen dat je je zelf te goed voor ze voelt omdat ze maar 200posts hebben is al voldoende om ze los te laten gaan
quote:Wanneer zijn we dat niet in een katten topic
Op donderdag 7 augustus 2003 14:10 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik merk het, ach ja, ikzelf die toch vrij normaal reageer ben daar bron van irritatie
er zijn altijd wel een paar mensen die een grap of overdrijving niet doorhebben en derhalve maar complete flame-partijen beginnen
quote:Groepsknuffel dan maar? Motivatietraining? FTR-survival-weekend?
Op donderdag 7 augustus 2003 14:15 schreef MikeyMo het volgende:
ach ja, iedereen schijnt tegenwoordig maar elkaar af te moeten zeiken hier.er zijn altijd wel een paar mensen die een grap of overdrijving niet doorhebben en derhalve maar complete flame-partijen beginnen
quote:kijk dat zijn nou plannen, mag ik met Blaatschaap in een tentje dan
Op donderdag 7 augustus 2003 14:34 schreef Sai het volgende:[..]
Groepsknuffel dan maar? Motivatietraining? FTR-survival-weekend?
quote:mag ik dan foto,s maken
Op donderdag 7 augustus 2003 15:54 schreef MikeyMo het volgende:[..]
kijk dat zijn nou plannen, mag ik met Blaatschaap in een tentje dan
quote:Ik ken ze allebei niet
Op donderdag 7 augustus 2003 16:41 schreef Sai het volgende:
Heeft er hier iemand een mening over Schatjes? Of wordt het vanaaf toch The Year of Living Dangerously kijken?
quote:Als ik het goed begrijp moet ik gaan kiezen tussen Peter Faber en Mel Gibson..
Op donderdag 7 augustus 2003 16:41 schreef Sai het volgende:
Heeft er hier iemand nog een mening over Schatjes? Of wordt het vanaaf toch The Year of Living Dangerously kijken?
Blow-up van Antonioni is vanavond ook eindelijk een keer te zien, maar natuurlijk weer op de Duitser.
Ik hoef vast geen ondertitels te verwachten..
quote:Kijk, dat is nou nog eens een ge-wel-di-ge film. Issie al uit op DVD eigenlijk?
Op donderdag 7 augustus 2003 19:14 schreef SODA het volgende:[..]
Als ik het goed begrijp moet ik gaan kiezen tussen Peter Faber en Mel Gibson..
Blow-up van Antonioni is vanavond ook eindelijk een keer te zien, maar natuurlijk weer op de Duitser.
Ik hoef vast geen ondertitels te verwachten..
mijn grote held John Cazale
zou vandaag 68 geworden zijn, als hij niet 25 jaar geleden was gestorven.
We denken dus aan John.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |