abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12275974
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:50 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

hoor ik dat dan?

Jij past niet in een hokje.
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 11:54:30 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12275998
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:43 schreef NhImF het volgende:

Maar bij katten is het heel "normaal" om te zeggen dat een kat de ruimte nodig heeft en dat het natuurlijk is om ze buiten te laten.

Dat is verzonnen door katten freaks. Want dat gaat nergens over. Een vogel hoord niet in de kooi die moet los vliegen. Slangen horen niet in glaze bakken die moeten los kunnen lopen. Zelfde als schapen in je tuin en konijnen en noem het maar op. Moet ik die dan ook maar de straat op tieften Een kennis van me heeft een klein krokodilletje als huis dier. Speciaal soort is dat die worden niet groot. Moet hij die dan ook maar in het zwembad laten zwemmen.

het zijn HUISdieren
Lekker binnen laten zitten.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 7 augustus 2003 @ 11:55:43 #53
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12276023
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:48 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Beetje boerderijsyndroom. Ik vind het dus totaal niet normaal om in een residentaal gebied je kat buiten te laten lopen. Ik schraap regelmatig met de dierenambulance katten van de straat, of ik moet gevonden beestjes ophalen die zo gehavend zijn omdat ze de weg terug nooit meer hebben gevonden... Als je op een boerderij woont, ok, maar in de stad.. hou die kat lekker binnen.

tja vertel dat maar eens aan de vele dierenliefhebbers hier die mijn adviezen totaal negeren en belachelijk maken...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 7 augustus 2003 @ 11:55:48 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12276026
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:50 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

hoor ik dat dan?

Nou iedereen op fok kent je wel. En mij nog niet. En ik wil ook wel bekend worden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_12276034
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:48 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Beetje boerderijsyndroom. Ik vind het dus totaal niet normaal om in een residentaal gebied je kat buiten te laten lopen. Ik schraap regelmatig met de dierenambulance katten van de straat, of ik moet gevonden beestjes ophalen die zo gehavend zijn omdat ze de weg terug nooit meer hebben gevonden... Als je op een boerderij woont, ok, maar in de stad.. hou die kat lekker binnen.

Nou als je in Almere rijdt, heb je waarschijnlijk gisteren 1 naast de busbaan kunnen oprapen. Zijn koppie was niet recht meer.
Eigenlijk dacht ik: "Goh zouden die mensen het dan eens leren?"
Denk niet dat die mensen het leren, zullen wel lopen zeiken over dat de busbaan gevaarlijk is, jank, blaat, mekker. Kopen vervolgens een nieuwe kat en flikkeren die na 1 minuut binnen zijn, iedereen hem aangeraakt te hebben, gelijk weer naar buiten.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:00:47 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12276124
jet zou verboden moeten worden om je huisdieren zonder enig toe zich buiten te laten lopen.
pi_12276134
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:00 schreef ook_gek het volgende:
jet zou verboden moeten worden om je huisdieren (en kinderen) zonder enig toe zich buiten te laten lopen.
Was machen wir morgen, Brain?
Dasselbe was wir jeden Tag machen, Pinkie. Wir versuchen die Weltherrschaft an uns zu reißen!
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:01:54 #58
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12276139
wellicht dat er in de toekomst, door de dierenbescherming alarm wordt geslagen en dieren als katten net als honden nu wettelijk verplicht zijn aangelijnd te worden als ze buiten zijn...
[..]
pi_12276186
Met katten is t nogal makkelijk ze te laten terugkomen als je ze buiten laat, met andere dieren (zoals parkietjes of konijnen) niet.. Maarja, das idd geen reden om dat dan ook maar altijd te doen
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:05:38 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12276217
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:04 schreef Atreidez het volgende:
Met katten is t nogal makkelijk ze te laten terugkomen als je ze buiten laat, met andere dieren (zoals parkietjes of konijnen) niet.. Maarja, das idd geen reden om dat dan ook maar altijd te doen
jha maar het is ook makkelijk om katten dood te rijden in een straat
pi_12276304
quote:
Dalijk krijgen we twee grote groepen. Katten haters en katten freaks. Dat kan nog leuk worden
en je was geen katten hater?

je lult jezelf een beetje tegen

hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:10:37 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12276331
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:09 schreef diomedes het volgende:

[..]

en je was geen katten hater?

je lult jezelf een beetje tegen

Ik ben geen katten hater. Maar zo word ik wel bestempelt hier op fok!
Dus bek houden
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:11:52 #63
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_12276361
Mijn hond is in ieder geval dol op katten.

Ik niet zo.

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_12276407
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:11 schreef Pikkebaas het volgende:
Mijn hond is in ieder geval dol op katten.

Ik niet zo.

Ik ken dat

Laats lag er nog een pluk haar van een kat naast mijn hond in de tuin (waar hij niet buiten komt), sommige katten zijn hardleers en niet snel genoeg

[Dit bericht is gewijzigd door NhImF op 07-08-2003 12:17]

pi_12276428
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ben geen katten hater. Maar zo word ik wel bestempelt hier op fok!
Dus bek houden

Maar je lult jezelf wel tegen meelopertje!!!
Kom wees origineel en ga eens netjes dood
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:16:04 #66
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_12276466
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:13 schreef NhImF het volgende:

[..]

Ik ken dat

Laats lag er nog een pluk haar van een kat naast mijn hond in de tuin (waar hij niet buiten komt), sommige katten zijn hardleers en niet snel genoet

Er loopt hier in de buurt ook een speciaal soort kat rond. Eentje zonder staart die niet meer in mijn tuin durft
Had nog mazzel dat 'ie net op tijd weg was anders was 'ie wel meer kwijt geweest.

donderdag 7 augustus 2003 @ 12:16:22 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12276472
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:14 schreef diomedes het volgende:

[..]

Maar je lult jezelf wel tegen meelopertje!!!
Kom wees origineel en ga eens netjes dood

MikeyMo m,n eerste Fan
Ooooh wat lief
pi_12276476
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:36 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

oh de gemiddelde jeugd gaat regelmatig het huis van vreemden binnen en zitten bij vreemden in de tuin te schijten

jouw slimheid overstijgt ook niet echt een gemiddelde tafelpoot als dit de beste argumenten zijn die je kan aanleveren...

Ik zeg niet dat ik slimmer ben dan en tafelpoot.
Wel misdraagt onze lieftallige jeugd zich regelmatig en dat het huis binnen gaan is een voorbeeld (wat overigens ook regelmatig gebeurt - onder de noemer inbraak ). Jij doet het voorkomen of huisdieren de pest van de samenleving zijn, ik denk dat mensen die zo denken als jij de pest voor de samenleving zijn. Jij levert overigens 0 argumenten aan.

Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

donderdag 7 augustus 2003 @ 12:17:37 #69
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12276501
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:16 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Er loopt hier in de buurt ook een speciaal soort kat rond. Eentje zonder staart die niet meer in mijn tuin durft
Had nog mazzel dat 'ie net op tijd weg was anders was 'ie wel meer kwijt geweest.

het ergste is dat de eigenaren van zo'n kat nog verontwaardigd zijn ook als ze weten dat het door je hond komt...
[..]
pi_12276517
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

MikeyMo m,n eerste Fan
Ooooh wat lief

Jammer joh
1 ik ben fan van mickeyMo
want ik ben het met HEM eens
2 ik ben fan van het origineel niet het copy
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:18:24 #71
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12276519
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

MikeyMo m,n eerste Fan
Ooooh wat lief

Gezellie he
[..]
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:21:33 #72
14922 Keerzijde
heeft altijd gelijk
pi_12276594
Ik heb eigenlijk geen zin om op die pubertjes te reageren die een hekel hebben aan katten en DUS alles geoorloofd vinden. GROW UP PLEASE.

Wat ik wel vreemd vind is dat de boze buurman zomaar een rekening van 1600 euro mag presenteren.
We weten hier natuurlijk niet precies wat voor schade er aan die deur ontstaan is, maar dat kan onmogelijk 1600 euro zijn!
Het komt op mij een beetje over als wanneer je een krasje maakt op iemands auto en die presenteert een rekening voor een nieuwe auto.

Het moet wel een beetje in proportie blijven en niet zo van "Ik declareer maar meteen alles wat ik kan verzinnen"

Let wel dat ik ook vind dat de eigenaar van de kat evt. schade moet betalen, maar de rekening lijkt me onevenredig hoog.

An open mind is a joy forever!
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:21:46 #73
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_12276602
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:17 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

het ergste is dat de eigenaren van zo'n kat nog verontwaardigd zijn ook als ze weten dat het door je hond komt...

Waarschijnlijk wel. Moeten ze dat gedomesticeerde roofdier maar bij zich houden. Ik hou m'n hond buiten aangelijnd en zorg ervoor dat hij NIET de tuin uitgaat. In de tuin loopt hij los en ik ga 'm daar niet tegen houden. Altijd weer leuk om et zien hoe katten reageren op doodsangst.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:21:59 #74
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12276607
Hmm, zouden de mensen in dat vorige topic nog veroordeeld kunnen worden wegens het aanzetten tot vernieling?
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2003 @ 12:22:41 #75
7074 moussy
kuttekop
pi_12276627
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:17 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ow maar zo zijn er ook ouders die vinden dat een hond ingeslapen moet worden als ie een kind heeft gebeten.. terwijl het vreemde kind in de áfgesloten tuin van de hond stapte. Veel mensen weten helemaal niet dat honden roedeldieren zijn en áltijd voor hun roedel opkomen.

Ik heb ook een keer mijn hond bij de schutting weg moeten sleuren, toen er een kinderbeentje over de schutting hing...

Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')