quote:Jij past niet in een hokje.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:50 schreef MikeyMo het volgende:[..]
hoor ik dat dan?
quote:Dat is verzonnen door katten freaks. Want dat gaat nergens over. Een vogel hoord niet in de kooi die moet los vliegen. Slangen horen niet in glaze bakken die moeten los kunnen lopen. Zelfde als schapen in je tuin en konijnen en noem het maar op. Moet ik die dan ook maar de straat op tieften
Op donderdag 7 augustus 2003 11:43 schreef NhImF het volgende:
Maar bij katten is het heel "normaal" om te zeggen dat een kat de ruimte nodig heeft en dat het natuurlijk is om ze buiten te laten.
het zijn HUISdieren
Lekker binnen laten zitten.
quote:tja vertel dat maar eens aan de vele dierenliefhebbers hier die mijn adviezen totaal negeren en belachelijk maken...
Op donderdag 7 augustus 2003 11:48 schreef Atreidez het volgende:[..]
Beetje boerderijsyndroom. Ik vind het dus totaal niet normaal om in een residentaal gebied je kat buiten te laten lopen. Ik schraap regelmatig met de dierenambulance katten van de straat, of ik moet gevonden beestjes ophalen die zo gehavend zijn omdat ze de weg terug nooit meer hebben gevonden... Als je op een boerderij woont, ok, maar in de stad.. hou die kat lekker binnen.
quote:Nou iedereen op fok kent je wel. En mij nog niet. En ik wil ook wel bekend worden
Op donderdag 7 augustus 2003 11:50 schreef MikeyMo het volgende:[..]
hoor ik dat dan?
quote:Nou als je in Almere rijdt, heb je waarschijnlijk gisteren 1 naast de busbaan kunnen oprapen. Zijn koppie was niet recht meer.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:48 schreef Atreidez het volgende:[..]
Beetje boerderijsyndroom. Ik vind het dus totaal niet normaal om in een residentaal gebied je kat buiten te laten lopen. Ik schraap regelmatig met de dierenambulance katten van de straat, of ik moet gevonden beestjes ophalen die zo gehavend zijn omdat ze de weg terug nooit meer hebben gevonden... Als je op een boerderij woont, ok, maar in de stad.. hou die kat lekker binnen.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:00 schreef ook_gek het volgende:
jet zou verboden moeten worden om je huisdieren (en kinderen) zonder enig toe zich buiten te laten lopen.
quote:jha maar het is ook makkelijk om katten dood te rijden in een straat
Op donderdag 7 augustus 2003 12:04 schreef Atreidez het volgende:
Met katten is t nogal makkelijk ze te laten terugkomen als je ze buiten laat, met andere dieren (zoals parkietjes of konijnen) niet.. Maarja, das idd geen reden om dat dan ook maar altijd te doen
quote:en je was geen katten hater?
Dalijk krijgen we twee grote groepen. Katten haters en katten freaks. Dat kan nog leuk worden
je lult jezelf een beetje tegen
quote:Ik ben geen katten hater. Maar zo word ik wel bestempelt hier op fok!
Op donderdag 7 augustus 2003 12:09 schreef diomedes het volgende:[..]
en je was geen katten hater?
je lult jezelf een beetje tegen
Ik niet zo.
quote:Ik ken dat
Op donderdag 7 augustus 2003 12:11 schreef Pikkebaas het volgende:
Mijn hond is in ieder geval dol op katten.Ik niet zo.
Laats lag er nog een pluk haar van een kat naast mijn hond in de tuin (waar hij niet buiten komt), sommige katten zijn hardleers en niet snel genoeg
[Dit bericht is gewijzigd door NhImF op 07-08-2003 12:17]
quote:Maar je lult jezelf wel tegen meelopertje!!!
Op donderdag 7 augustus 2003 12:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik ben geen katten hater. Maar zo word ik wel bestempelt hier op fok!
Dus bek houden
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:13 schreef NhImF het volgende:[..]
Ik ken dat
Laats lag er nog een pluk haar van een kat naast mijn hond in de tuin (waar hij niet buiten komt), sommige katten zijn hardleers en niet snel genoet
Er loopt hier in de buurt ook een speciaal soort kat rond. Eentje zonder staart die niet meer in mijn tuin durft
Had nog mazzel dat 'ie net op tijd weg was anders was 'ie wel meer kwijt geweest.
quote:MikeyMo m,n eerste Fan
Op donderdag 7 augustus 2003 12:14 schreef diomedes het volgende:[..]
Maar je lult jezelf wel tegen meelopertje!!!
Kom wees origineel en ga eens netjes dood
quote:Ik zeg niet dat ik slimmer ben dan en tafelpoot.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:36 schreef MikeyMo het volgende:[..]
oh de gemiddelde jeugd gaat regelmatig het huis van vreemden binnen en zitten bij vreemden in de tuin te schijten
jouw slimheid overstijgt ook niet echt een gemiddelde tafelpoot als dit de beste argumenten zijn die je kan aanleveren...
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
quote:het ergste is dat de eigenaren van zo'n kat nog verontwaardigd zijn ook als ze weten dat het door je hond komt...
Op donderdag 7 augustus 2003 12:16 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Er loopt hier in de buurt ook een speciaal soort kat rond. Eentje zonder staart die niet meer in mijn tuin durft
Had nog mazzel dat 'ie net op tijd weg was anders was 'ie wel meer kwijt geweest.
quote:Jammer joh
Op donderdag 7 augustus 2003 12:16 schreef ook_gek het volgende:[..]
MikeyMo m,n eerste Fan
Ooooh wat lief
quote:Gezellie he
Op donderdag 7 augustus 2003 12:16 schreef ook_gek het volgende:[..]
MikeyMo m,n eerste Fan
Ooooh wat lief
Wat ik wel vreemd vind is dat de boze buurman zomaar een rekening van 1600 euro mag presenteren.
We weten hier natuurlijk niet precies wat voor schade er aan die deur ontstaan is, maar dat kan onmogelijk 1600 euro zijn!
Het komt op mij een beetje over als wanneer je een krasje maakt op iemands auto en die presenteert een rekening voor een nieuwe auto.
Het moet wel een beetje in proportie blijven en niet zo van "Ik declareer maar meteen alles wat ik kan verzinnen"
Let wel dat ik ook vind dat de eigenaar van de kat evt. schade moet betalen, maar de rekening lijkt me onevenredig hoog.
quote:Waarschijnlijk wel. Moeten ze dat gedomesticeerde roofdier maar bij zich houden. Ik hou m'n hond buiten aangelijnd en zorg ervoor dat hij NIET de tuin uitgaat. In de tuin loopt hij los en ik ga 'm daar niet tegen houden. Altijd weer leuk om et zien hoe katten reageren op doodsangst.
Op donderdag 7 augustus 2003 12:17 schreef MikeyMo het volgende:[..]
het ergste is dat de eigenaren van zo'n kat nog verontwaardigd zijn ook als ze weten dat het door je hond komt...
quote:Ow maar zo zijn er ook ouders die vinden dat een hond ingeslapen moet worden als ie een kind heeft gebeten.. terwijl het vreemde kind in de áfgesloten tuin van de hond stapte. Veel mensen weten helemaal niet dat honden roedeldieren zijn en áltijd voor hun roedel opkomen.
Op donderdag 7 augustus 2003 12:17 schreef MikeyMo het volgende:[..]
het ergste is dat de eigenaren van zo'n kat nog verontwaardigd zijn ook als ze weten dat het door je hond komt...
Ik heb ook een keer mijn hond bij de schutting weg moeten sleuren, toen er een kinderbeentje over de schutting hing...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |