Een Flashmob is een plotselinge actie van een groep mensen die dat vantevoren hebben afgesproken. Zo kwamen er in Rome 200 mensen een boekhandel in lopen en vroegen om een boek wat niet bestond. In New York kwamen er een paar honderd mensen samen, klapte 10 seconden in hun handen en verdwenen weer even snel.
Dus, laten we hier effe brainstormen voor een leuke flashmob.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 20:14 schreef Furby het volgende:
We zuipen een cafe leeg en rennen tegelijk weg
quote:Goed plan!
quote:
quote:Met benadeelheid.
We zuipen een cafe leeg en rennen tegelijk weg zonder te betalen
Maar kijk uit, want de politie leest mee hier.
quote:Kom op man. Das toch lache, moet je voorstellen dat je op de dam loopt, je kijkt om je heen en vraagt je af wie er mee doet. Op het afgesproken moment rent iedereen naar de lokale snackbar en gaat heel hard om een frikandel met mosterd schreeuwen..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
GVD is 't nou afgelopen met die onzin??
Lache man!
quote:de politie van almere slechts,,,,,en we plaatsen niet openlijk het cafe natuurlijk
Op woensdag 6 augustus 2003 20:15 schreef veldmuis het volgende:[..]
Met benadeelheid.
Maar kijk uit, want de politie leest mee hier.
quote:Ja, we zullen het leuk moeten houden.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:15 schreef veldmuis het volgende:
Met benadeelheid.Maar kijk uit, want de politie leest mee hier.
hier dus: Ook Politie Almere leest mee op het Fok!Forum!
quote:en dan gaan we......
Op woensdag 6 augustus 2003 20:16 schreef Navelpluisje het volgende:
We kunnen natuurlijk ook allemaal naar een rommelmarkt gaan...
quote:Ja tuurlijk zijn dat wereldacties
Op woensdag 6 augustus 2003 20:16 schreef Kogando het volgende:[..]
Kom op man. Das toch lache, moet je voorstellen dat je op de dam loopt, je kijkt om je heen en vraagt je af wie er mee doet. Op het afgesproken moment rent iedereen naar de lokale snackbar en gaat heel hard om een frikandel met mosterd schreeuwen..
Lache man!
Ik had alleen ineens 3 of 4 topics achter elkaar die allemaal eens precies gingen uitleggen wat mobbing dan precies is..... Mjaa dat weten de geïnteresseerden wel denk ik hoor.. Dat was alles eigenlijk
quote:Newbie
Op woensdag 6 augustus 2003 20:17 schreef Wrinex het volgende:[..]
en dan gaan we......
quote:Ok dan..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja tuurlijk zijn dat wereldactiesBegrijp me niet verkeerd
Ik had alleen ineens 3 of 4 topics achter elkaar die allemaal eens precies gingen uitleggen wat mobbing dan precies is..... Mjaa dat weten de geïnteresseerden wel denk ik hoor.. Dat was alles eigenlijk
quote:Matig!
Op woensdag 6 augustus 2003 20:16 schreef Navelpluisje het volgende:
We kunnen natuurlijk ook allemaal naar een rommelmarkt gaan...
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 20:20 schreef Kogando het volgende:
We kunnen allemaal de bijenkorf in lopen en precies om 30 seconden over 12 ons softijsje op de grond laten vallen..
quote:Moeten we wel allemaal om stofzuigers gaan vragen ofzo..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:22 schreef veldmuis het volgende:
Wel leuk. Maar die matige rommelmarktgarp is ook koel.
quote:Bijvoorbeeld: midden in de ochtendspits, precies om 07:48 allemaal vanaf een paar bushaltes op Utrecht CS naar de taxistandplaats rennen en TAXI TAXI brullen. En dan weer weggaan.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:18 schreef Kogando het volgende:[..]
Ok dan..
Verzin eens wat leuks.
Of inderdaad een snackbar binnenstormen en gaan huilen om Saté-crackers
Of als je met z'n allen in groepjes van een man of 5 in het park gaat zitten op een warme dag en op een bepaald moment opspringen een tien meter naar het noorden sprinten en daar weer gaan zitten, verder bier lurken.
Heh geef me een uurtje en ik bedenk wel wat
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 20:23 schreef Zaren het volgende:
Hmm of met zijn allen, aansluiten in de rij van de macdrive dat er 200 mense staan
quote:JAAAA En net als ze dan 500 hamburgers op de plaat gegooid hebben en 200 kilo friet in de pan, dan gaan we weer weg
Hmm of met zijn allen, aansluiten in de rij van de macdrive dat er 200 mense staan
quote:Allemaal op de fiets dan he!
quote:Hahaha..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijvoorbeeld: midden in de ochtendspits, precies om 07:48 allemaal vanaf een paar bushaltes op Utrecht CS naar de taxistandplaats rennen en TAXI TAXI brullen. En dan weer weggaan.Of inderdaad een snackbar binnenstormen en gaan huilen om Saté-crackers
Of als je met z'n allen in groepjes van een man of 5 in het park gaat zitten op een warme dag en op een bepaald moment opspringen een tien meter naar het noorden sprinten en daar weer gaan zitten, verder bier lurken.
Heh geef me een uurtje en ik bedenk wel wat
Ben benieuwd.
Vooral het gevoel voordat je start en je afvraagt wie van de personen om je heen er allemaal mee doen lijkt me erg leuk!
quote:Hahaha.. ja, allemaal kapot trappen.. van die domme prulletjes.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:25 schreef masuyo het volgende:
uhm iedereen koop iets op de rommelmarkt en om 12 uur ofzo trapen ze het allemaal tegelijk kapot
quote:Das inderdaad wel positief..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:26 schreef Zaren het volgende:
wat veel leuker, en positiever is, met zijn 200en een straatmuziekant 25cent geven
...maar we kunnen natuurlijk ook allemaal wat uit zijn pet pakken
quote:Nee je moet iets positievs doen
Op woensdag 6 augustus 2003 20:26 schreef Kogando het volgende:[..]
Hahaha.. ja, allemaal kapot trappen.. van die domme prulletjes.
Een straatmuziekant massaan 25 C geven blijf ik een goed idee vinden
quote:Je user-icon verraadt je wel een beetje, stakert
Op woensdag 6 augustus 2003 20:26 schreef HaJee het volgende:
Een paar honder auto's op het Velperplein parkeren, met z'n allen de rotonde een keer rondrennen en weer wegrijden.
Of gezamelijk op een plein de letters F O K te vormen
Zal je de andere mensen bang zien worden...
quote:ik wil de straatmuziekant dan wel zijn
Op woensdag 6 augustus 2003 20:26 schreef Zaren het volgende:
wat veel leuker, en positiever is, met zijn 200en een straatmuziekant 25cent geven
quote:Ohja, dat van die letters roeleert ook wel. Maar dan moet je wel genoeg mensen hebben en je plaats weten.. vergt veel organisatie.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:28 schreef TechXP het volgende:
Wat dacht je van elkaar de handen schudden op een plek. En net doen of je elkaar kent.Of gezamelijk op een plein de letters F O K te vormen
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 20:26 schreef Kogando het volgende:[..]
Hahaha.. ja, allemaal kapot trappen.. van die domme prulletjes.
Mijn prulletjes wat doe je?!
quote:Allemaal tegelijkertijd vallen.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:28 schreef Kogando het volgende:
Het lijkt me ook leuk om op een heel druk plein ineens allemaal te doen of je doodgaat aan een soort straling.Zal je de andere mensen bang zien worden...
quote:Of gewoon stil blijven staan op een kruispunt voor 2 minuten..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:26 schreef HaJee het volgende:
Een paar honder auto's op het Velperplein parkeren, met z'n allen de rotonde een keer rondrennen en weer wegrijden.
quote:Dat is dan toch wel een uitdaging
Op woensdag 6 augustus 2003 20:29 schreef Kogando het volgende:[..]
Ohja, dat van die letters roeleert ook wel. Maar dan moet je wel genoeg mensen hebben en je plaats weten.. vergt veel organisatie.
Je stuurt eerst een iemand naar het plein. Deze tekent FOK op de tegels. (wel denken aan hoeveel mensen er zeker komen).
En dan komen er na een tijd diverse mensen bij staan en vormen FOK
quote:Ja, precies op de seconde..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:30 schreef veldmuis het volgende:
Allemaal tegelijkertijd vallen.
quote:Maar het moet wel plotseling en ook weer snel voorbij zijn..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:30 schreef TechXP het volgende:
Dat is dan toch wel een uitdagingJe stuurt eerst een iemand naar het plein. Deze tekent FOK op de tegels. (wel denken aan hoeveel mensen er zeker komen).
quote:Haha!
quote:Dan haal je de krant wel
Op woensdag 6 augustus 2003 20:28 schreef Kogando het volgende:
Het lijkt me ook leuk om op een heel druk plein ineens allemaal te doen of je doodgaat aan een soort straling.Zal je de andere mensen bang zien worden...
Nee da's niet zo'n goed idee denk ik. We kunnen ook zeg maar net NA de spits, 9:15 of zo, op een eenzame Sp!ts-uitdeler afstormen en "as-if" gaan vechten om de laatste Spits
quote:Jep. En dan 5secs blijven liggen en allemaal keihard wegrennen.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:30 schreef Kogando het volgende:[..]
Ja, precies op de seconde..
quote:Ja, echt keihard nep vechten..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan haal je de krant welNee da's niet zo'n goed idee denk ik. We kunnen ook zeg maar net NA de spits, 9:15 of zo, op een eenzame Sp!ts-uitdeler afstormen en "as-if" gaan vechten om de laatste Spits
quote:Dat zou te bruut zijn..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:32 schreef veldmuis het volgende:
Jep. En dan 5secs blijven liggen en allemaal keihard wegrennen.
quote:Maar das niet echt flashmob achtig...ik kan zelf trouwens niks beters bedenken..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:30 schreef TechXP het volgende:[..]
Dat is dan toch wel een uitdaging
Je stuurt eerst een iemand naar het plein. Deze tekent FOK op de tegels. (wel denken aan hoeveel mensen er zeker komen).
quote:Ok, dan moet er eentje zijn met een spandoek waarop iedereen gaat staan.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:31 schreef Kogando het volgende:[..]
Maar het moet wel plotseling en ook weer snel voorbij zijn..
Hoewel: toch doorgaan
Net doen of je met elkaar vecht en dan na een minuutje ophouden en weglopen als of erniks aan de hand is
quote:En dan later na veel onduidelijkheid laten doorschijnen dat je de dvd van oesters van nam kee moet hebben.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:34 schreef HaJee het volgende:
Met 100 man tegelijk bij een visboer vragen om kalfsOESTERS
quote:Hehehe...
Op woensdag 6 augustus 2003 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Op een markt bij een grote groentekraam gaan staan en ineens met 50 man tegelijk groenten en fruit gaan omwisselen: een appel met een peer, een tomaat met een pruim en zo.... mooie safe mob, als er niemand mee doet sta je ook niet zo voor lul als die kikkermobber in Amsterdam.Hoewel: toch doorgaan
![]()
We moeten wel zorgen dat er heel veel mensen meedoen.. en dat we dus die andere organisator hard aftroeven.
quote:We zouden een uur later ergens kunnen afspreken voor een Fok!meet misschien...
Op woensdag 6 augustus 2003 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
En je moet met geslaagde mobs ook lintjes kunne verdienen vind ik. Kan je leuk de veteraan uithangen op een Fok!meet
quote:Als de beste man ons er van overtuigd heeft dat we voor kalfsoesters bij de slager moeten zijn gaan we weg om vervolgens een minuut later weer terug te komen voor tentharingen.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:34 schreef HaJee het volgende:
Met 100 man tegelijk bij een visboer vragen om kalfsOESTERS
Ja ik werk bij de AH
quote:.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:38 schreef Kogando het volgende:[..]
We zouden een uur later ergens kunnen afspreken voor een Fok!meet misschien...
quote:Inderdaad.. kan je wel voor iedere meeting een flashmob doen..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou zoiets dus inderdaad jaMaar het moet niet een soort clan worden, want dan zie je van tevoren allemaal bekenden die mee gaan doen (bij de volgende mob). Maar het zou een mooie opening van een mob-meet kunnen zijn ja, heb je meteen de rest van de avond wat om over te lullen
. Geniaal concept eigenlijk
of zoals eerder al genoemd was gewoon op een groot plein gaan liggen als de letters F.O.K.
* Tiemie doet trouwens wel mee als het een orgineel idee is
[Dit bericht is gewijzigd door Tiemie op 06-08-2003 20:47]
quote:Beetje mijn idee jatten he
Op woensdag 6 augustus 2003 20:42 schreef apophis4u het volgende:
Met zn allen een grote konmar binnen rennen, overal wat uit het schap halen en ergens anders in een verkeerd schap terug gooien en weer naar buiten rennen.Ja ik werk bij de AH
Als je dat bij de konmar doet hebben ze alleen niet meteen in de gaten wat er aan de hand is dus word je lekker met z'n allen geïsoleerd en ondervraagd. LACHE jonge
en pas daarna gaan we weg....
Die van die zwerver vond ik wel strak eigenlijk, alleen al om de kop van die gast te zien zou ik meedoen!
quote:Ik heb zo'n idee dat er dan ongeveer 400 zwervers in die straat zitten...
Op woensdag 6 augustus 2003 20:47 schreef ToMm het volgende:
Als het niet te ver weg is doe ik wel mee...Die van die zwerver vond ik wel strak eigenlijk, alleen al om de kop van die gast te zien zou ik meedoen!
quote:denk dat het lastig wordt voor dat beetje personeel om ff 100 man in te sluiten
Op woensdag 6 augustus 2003 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Beetje mijn idee jatten he
![]()
Als je dat bij de konmar doet hebben ze alleen niet meteen in de gaten wat er aan de hand is dus word je lekker met z'n allen geïsoleerd en ondervraagd. LACHE jonge
![]()
en pas daarna gaan we weg....
quote:Hehe lezen die allemaal FOK! dan? Dacht het niet...
Op woensdag 6 augustus 2003 20:48 schreef Kogando het volgende:[..]
Ik heb zo'n idee dat er dan ongeveer 400 zwervers in die straat zitten...
quote:Als ze ook maar de indruk hebben dat je weleens wat gejat zou KUNNEN hebben dan houden ze iedereen vast die ze maar kunnen pakken. Geen goed idee lijkt me. Bovendien zijn er in dat soort gevallen altijd wel een paar olijkerds die met hun zakken vol klakkeloos naar buiten lopen in het tumult.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:49 schreef apophis4u het volgende:[..]
denk dat het lastig wordt voor dat beetje personeel om ff 100 man in te sluiten
Nog voor ze weten wat er aan de hand is zijn we 5 mins later al de winkel uit
quote:Nee dat is geen goed plan.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:51 schreef Fliepke het volgende:
Is het geen goed plan om met zn allen te gaan schijten midden op de dam?
quote:Ja, er maken er dan vast misbruik van..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ze ook maar de indruk hebben dat je weleens wat gejat zou KUNNEN hebben dan houden ze iedereen vast die ze maar kunnen pakken. Geen goed idee lijkt me. Bovendien zijn er in dat soort gevallen altijd wel een paar olijkerds die met hun zakken vol klakkeloos naar buiten lopen in het tumult.
quote:zegt dan weer genoeg van het publiek dat op fok komt. STELLETJE CRIMINELEN!!!
Op woensdag 6 augustus 2003 20:53 schreef Kogando het volgende:[..]
Ja, er maken er dan vast misbruik van..
quote:dan haal je tenminste het nieuws. honderd man die daar schijten, dat is toch minstens 50 kilo.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Nee dat is geen goed plan.
volgens mij is er in een grote groep altijd wel 1 die zich *iets minder goed* gedraagd
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 20:53 schreef Kogando het volgende:[..]
Ja, er maken er dan vast misbruik van..
quote:Dat gaan we dus niet doen
Op woensdag 6 augustus 2003 20:56 schreef apophis4u het volgende:[..]
zegt dan weer genoeg van het publiek dat op fok komt. STELLETJE CRIMINELEN!!!
terug naar de leuke opties
quote:wie normaal reageren???? Zijn al 4 pagina's met reacties.....
Op woensdag 6 augustus 2003 20:58 schreef Tiemie het volgende:
kun je ook normaal reagerenvolgens mij is er in een grote groep altijd wel 1 die zich *iets minder goed* gedraagd
Niet echt haalbaar maar wel leuk om je voor te stellen...
Het moet natuurlijk niet lijken alsof je met een georganiseerde groep iets doet, dus een masaal een winkel in gaan en iets bestellen is ... tsja, gewoon een grote bestelling voor de Mc oid.
Op de dam wat rondhangen en dan allemaal vallen is wel een heel leuk plan. Of een muzikant ieder een euro geven.
quote:En hoeveel niet-normale? Een paar maar hoor
Op woensdag 6 augustus 2003 21:00 schreef apophis4u het volgende:[..]
wie normaal reageren???? Zijn al 4 pagina's met reacties.....
quote:CS A'dam.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:02 schreef apophis4u het volgende:
Het moet iets zijn waarbij we allemaal tegelijk in zeer korte tijd kunnen opduiken én waar een gezamelijke klok is. Tis namelijk nogal lastig om de horloges van iedereen op exact dezelfde tijd te zetten.
quote:Horloges gelijk zetten is niet moeilijk. Gewoon iets afspreken zoals 'iedereen zet z'n horloge gelijk met de RTL4-teleteksttijd' ofzoiets
Het moet iets zijn waarbij we allemaal tegelijk in zeer korte tijd kunnen opduiken én waar een gezamelijke klok is. Tis namelijk nogal lastig om de horloges van iedereen op exact dezelfde tijd te zetten.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:04 schreef QuietGuy het volgende:
Een leuke flash mob? erm... groep girls girls laten flashen op de grote markt van breda?
quote:Ohja! Dat is ook koel!!! Allemaal honderd centen ofzoiets..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:05 schreef apophis4u het volgende:
Als iedereen nou zoveel mogelijk eurocenten opspaart en dan op de dam ofzo allemaal tegelijk de lucht in gooien
Te bruut!
quote:Dat is een leuk idee ja
Op woensdag 6 augustus 2003 21:04 schreef Kogando het volgende:
We kunnen doen of we een aanval van aliens zien en dan neervallen terwijl we roepen dat er een alien invasie is..
quote:Dan hoeven er ook niet zoveel mee te doen.. de rest rent vanzelf mee..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:06 schreef Maanvis het volgende:
Dat is een leuk idee jaOf ineens met heel veel mensen in paniek ergens wegrennen en keihard BRAND BRAND roepen. Dan veroorzaak je toch lekker veel commotie
Maar die is een beetje negatief ook.
quote:Die is ook leuk!
Op woensdag 6 augustus 2003 21:05 schreef apophis4u het volgende:
Als iedereen nou zoveel mogelijk eurocenten opspaart en dan op de dam ofzo allemaal tegelijk de lucht in gooien
Doe toch geen flikker met die dingen, en t lijkt me een onwijs gaaf gezicht!
Zie je gelijk al die zwervers helemaal flippen
quote:Ja joh, dan liggen er een maand later nog centen op de dam..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:07 schreef ToMm het volgende:
Die is ook leuk!Doe toch geen flikker met die dingen, en t lijkt me een onwijs gaaf gezicht!
quote:Ja daarom kan het eigenlijk alleen maar op een groot station, op een druk marktplein, bij een kerk etc. Want horloges, sja..... dan gaat de lol er af want een minuut van tevoren zijn er toch 200 man die schichtig om zich heen kijken naar mensen die op hun horloge staan te spieken. Zo wordt de aanloop een flash mob op zich
quote:Moet je dan de hele dam zien! Allemaal koperen rotmuntjes
Op woensdag 6 augustus 2003 21:07 schreef ToMm het volgende:[..]
Die is ook leuk!
Doe toch geen flikker met die dingen, en t lijkt me een onwijs gaaf gezicht!
quote:die dingen in amerika waren ook niet echt positief
Op woensdag 6 augustus 2003 21:07 schreef Kogando het volgende:[..]
Dan hoeven er ook niet zoveel mee te doen.. de rest rent vanzelf mee..
quote:Hehe, inderdaad.. maar op een druk plein is ook leuk omdat dan veel mensen het zien.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja daarom kan het eigenlijk alleen maar op een groot station, op een druk marktplein, bij een kerk etc. Want horloges, sja..... dan gaat de lol er af want een minuut van tevoren zijn er toch 200 man die schichtig om zich heen kijken naar mensen die op hun horloge staan te spieken. Zo wordt de aanloop een flash mob op zich
quote:Tis ook een mogelijkheid dat iemand met een stadiontoeter een signaal afgeeft. T valt dan misschien wel beetje op, maar iedereen komt wel tegelijk.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Ja daarom kan het eigenlijk alleen maar op een groot station, op een druk marktplein, bij een kerk etc. Want horloges, sja..... dan gaat de lol er af want een minuut van tevoren zijn er toch 200 man die schichtig om zich heen kijken naar mensen die op hun horloge staan te spieken. Zo wordt de aanloop een flash mob op zich
quote:Mijn muntjes wat doe je!
Op woensdag 6 augustus 2003 21:07 schreef ToMm het volgende:
al die zwervers helemaal flippen
Ik zo van: hehehehe moest ff hoor
quote:Of allemaal een bak friet op de dam smijten...
Op woensdag 6 augustus 2003 21:10 schreef Maanvis het volgende:
Dat met die muntjes is idd wel leuk ja, maar de leuke (matige) grap is ook echt geweldigMet zijn allen op een rommelmarkt afspreken en op een afgesproken tijd met zijn allen je zooi kapot stampen
quote:Jaaa we gaan gewoon met zn allen op de seconde nauwkeurig 5 sec. lang met stadiontoeters over het station toeteren! Dat is ook een cool idee
Op woensdag 6 augustus 2003 21:10 schreef apophis4u het volgende:[..]
Tis ook een mogelijkheid dat iemand met een stadiontoeter een signaal afgeeft. T valt dan misschien wel beetje op, maar iedereen komt wel tegelijk.
quote:Inderdaad.. moeten we ff een site'tje maken met je voorkeur actie en je aanmelding.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:12 schreef apophis4u het volgende:
volgens mij zijn er wel heel wat mensen te porren voor die muntjes actie op de dam oid. Hoe gaan we dat organiseren dan? het moet niet zo zijn dat er maar 5 mensen komen opdagen. Is ook zo sneu.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Mijn muntjes wat doe je!
Ik zo van: hehehehe moest ff hoor
![]()
een beetje dubbel
Maar locatie: De dam is echt uitstekend als er ook nog een klok hangt (is die er?)
Die vind ik echt stoer...
P.S. de Dam is wel ver weg voor mij...
Woon in Enschede, maarja Utrecht ofzo zou ik nog net doen!
[Dit bericht is gewijzigd door ToMm op 06-08-2003 21:15]
quote:dan doen we heel amsterdam. Die dingen gaan zo hard! Dat hoor je op een kilometer bijna
Op woensdag 6 augustus 2003 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Jaaa we gaan gewoon met zn allen op de seconde nauwkeurig 5 sec. lang met stadiontoeters over het station toeteren! Dat is ook een cool idee
(hoewel niet iedereen het zal waarderen
quote:Hahaha.. koel.. maja, dan moet je weer zo'n ding kopen.. daar hebben veel mensen geen zin in denk'.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaa we gaan gewoon met zn allen op de seconde nauwkeurig 5 sec. lang met stadiontoeters over het station toeteren! Dat is ook een cool idee(hoewel niet iedereen het zal waarderen
quote:dat wordt gelijk zo'n smerige bende. Een hele berg eurocenten geeft misschien nog een leuk tintje ook
Op woensdag 6 augustus 2003 21:12 schreef Kogando het volgende:[..]
Of allemaal een bak friet op de dam smijten...
quote:Minimaal 25 per persoon?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:14 schreef apophis4u het volgende:[..]
dat wordt gelijk zo'n smerige bende. Een hele berg eurocenten geeft misschien nog een leuk tintje ook
quote:Ach, ik woon in Goes (zeeland).. plak je er toch gelijk een dagje A'dam aan vast..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:13 schreef ToMm het volgende:
Als we allemaal eurocenten in de lucht gaan gooien doe ik wel mee, als het niet te ver weg is!Die vind ik echt stoer...
P.S. de Dam is wel ver weg voor mij...
Woon in Enschede, maarja Utrecht ofzo zou ik nog net doen!
quote:En goedkoper.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:14 schreef apophis4u het volgende:[..]
dat wordt gelijk zo'n smerige bende. Een hele berg eurocenten geeft misschien nog een leuk tintje ook
quote:Indd... het was een geintje hoor..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:14 schreef apophis4u het volgende:
We kunnen ook allemaal op een oude vrouw af rennen en haar echt in elkaar stompen voor de lol..
quote:Ok, hoeveel centen moet je minimaal de lucht in gooien spreken we af?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:16 schreef Sidekick het volgende:
En goedkoper.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:07 schreef Kogando het volgende:[..]
Dan hoeven er ook niet zoveel mee te doen.. de rest rent vanzelf mee..
GRATIS DVD'S!!!!!
Of zo...
quote:Of: "Woooohoooo!!! Brad Pitt loopt daar!!!!"
Op woensdag 6 augustus 2003 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:de Magneetcombinatie
Nou nog ff in een positiever vormpje gieten..... iets als
GRATIS DVD'S!!!!!
Of zo...
quote:Ja ik wil er zeker foto's van hebben. Dat maakt mij dan alvast Wannabee-Fok!-Mob-Loggert. Klinkt goed
Op woensdag 6 augustus 2003 20:43 schreef Kogando het volgende:
En het moet gefilmd worden...
quote:kdenk dat als iedereen 2 euro wisselt het wel een cool effect geeft. Het zijn wel een stel kleine rotmuntjes. Het is het mooiste als je ongeveer 50 % van een vierkante meter ofzo redelijk een ander kleurtje kan geven.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:17 schreef Kogando het volgende:[..]
Ok, hoeveel centen moet je minimaal de lucht in gooien spreken we af?
quote:Haha.. 200 centen..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:20 schreef apophis4u het volgende:
kdenk dat als iedereen 2 euro wisselt het wel een cool effect geeft. Het zijn wel een stel kleine rotmuntjes. Het is het mooiste als je ongeveer 50 % van een vierkante meter ofzo redelijk een ander kleurtje kan geven.
En echt zo hoog mogelijk gooien..
quote:FOTO FILM WEBCAM EN ALLES WAT DAARBIJ MOGELIJK IS
Op woensdag 6 augustus 2003 21:20 schreef Kogando het volgende:[..]
Haha.. 200 centen..
quote:Jammergenoeg valt het zo op als er tweehonderd man met een bouwhelm de Dam oplopen....
Op woensdag 6 augustus 2003 21:20 schreef Kogando het volgende:[..]
Haha.. 200 centen..
200x200=40.000 cent op de dam minimaal...
quote:Dat is ook een goed plan zeg.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:19 schreef Kogando het volgende:[..]
Of: "Woooohoooo!!! Brad Pitt loopt daar!!!!"
Iemand doet alsof ie Pitt is, en dan gewoon als groupies eromheen staan, handtekening vragen, iedereen komt daarop af.
quote:We kunnen het ook een winkel in smijten, hebben ze gelijk een vergoeding voor de onkosten..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:22 schreef Gurby het volgende:
Jammergenoeg valt het zo op als er tweehonderd man met een bouwhelm de Dam oplopen....
quote:200 cent? als ik een jaar spaar misschien...
Op woensdag 6 augustus 2003 21:23 schreef Kogando het volgende:
Stel je eens voor man, als er dan 200 man komt!! Woei!200x200=40.000 cent op de dam minimaal...
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:22 schreef Gurby het volgende:[..]
Jammergenoeg valt het zo op als er tweehonderd man met een bouwhelm de Dam oplopen....
quote:jezus ja dat wordt een legendarische mob
Op woensdag 6 augustus 2003 21:23 schreef Kogando het volgende:
Stel je eens voor man, als er dan 200 man komt!! Woei!200x200=40.000 cent op de dam minimaal...
Misschien ook wel meteen de laatste...... hier kan niemand meer aan tippen natuurlijk
Laten we dit ff plenne op een moment dat ik er ook bij kan zijn
quote:Hahaha, jah.. moeten we ook bodyguards hebben.. maar die is wel weer complex.. dus dat is misschien iets voor een 2e keer.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:23 schreef Sidekick het volgende:
Dat is ook een goed plan zeg.Iemand doet alsof ie Pitt is, en dan gewoon als groupies eromheen staan, handtekening vragen, iedereen komt daarop af.
Als je met die muntjes met 5 man komt liggen er toch nog 2000 centen op straat..
quote:Haal je effe op het postkantoor he..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:24 schreef Sidekick het volgende:
200 cent? als ik een jaar spaar misschien...
ja, munten op je hoofd krijgen is niet echt iets om gelukig van te worden.
quote:Je moet niet sparen, je moet gewoon een lokale supermarkt binnenlopen en vragen of je daar 2 euro in eurocenten kan wisselen. En desnoods doe je het 10 keer met 20 eurocent munten. Je moet er wel wat moeite voor doen
Op woensdag 6 augustus 2003 21:24 schreef Sidekick het volgende:[..]
200 cent? als ik een jaar spaar misschien...
[..]
ja, munten op je hoofd krijgen is niet echt iets om gelukig van te worden.
quote:Dat wordt wereldnieuws..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus ja dat wordt een legendarische mobMisschien ook wel meteen de laatste...... hier kan niemand meer aan tippen natuurlijk
Laten we dit ff plenne op een moment dat ik er ook bij kan zijn
![]()
Ok, als 10% van de users komt ligt er minimaal 1.260.200 cent...
quote:oo jee ik zie andermaal een tweetraps mob aankomen
Op woensdag 6 augustus 2003 21:26 schreef Kogando het volgende:[..]
Haal je effe op het postkantoor he..
we gaan gewoon met 200 man een postkantoor binnen en IEDEREEN wil een stuk van 2 euro inwisselen voor 200 muntjes... dit gaat mis Dat moeten we spreiden. Like een week van tevoren en in je eigen woonplaats vast die muntjes halen.
quote:De winkeliers klagen al over een tekort aan eurocenten, omdat niemand er mee betaalt, maar ze gewoon op straat gooit
Op woensdag 6 augustus 2003 21:27 schreef apophis4u het volgende:[..]
Je moet niet sparen, je moet gewoon een lokale supermarkt binnenlopen en vragen of je daar 2 euro in eurocenten kan wisselen. En desnoods doe je het 10 keer met 20 eurocent munten. Je moet er wel wat moeite voor doen
[Dit bericht is gewijzigd door Gurby op 06-08-2003 21:29]
quote:Ja, je moet het wel vast thuis inwisselen..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
oo jee ik zie andermaal een tweetraps mob aankomenwe gaan gewoon met 200 man een postkantoor binnen en IEDEREEN wil een stuk van 2 euro inwisselen voor 200 muntjes... dit gaat mis
Dat moeten we spreiden. Like een week van tevoren en in je eigen woonplaats vast die muntjes halen.
quote:Al 63.000 users dan?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:27 schreef Kogando het volgende:[..]
Dat wordt wereldnieuws..
Ok, als 10% van de users komt ligt er minimaal 1.260.200 cent...
![]()
Zoiets moet wel ruim gepland worden, want 200 man bereik je niet zomaar. En je mag ervan uitgaan dat als je er 200 echt wil laten komen, dat je zeker 220 - 250 personen moet motiveren, want er is altijd een deel dat op het laatste moment nog ff afhaakt.
Wie kan er een site maken, waar gediscussieerd kan worden en waar men zich kan inschrijven?
quote:12.600.000 centen..
Op woensdag 6 augustus 2003 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Al 63.000 users dan?
quote:Discussiëren kan hier, het hoeft alleen een inschrijf formulier te zijn.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:29 schreef apophis4u het volgende:
OK, dan gaan we vast naar de voorbereidingen.Zoiets moet wel ruim gepland worden, want 200 man bereik je niet zomaar. En je mag ervan uitgaan dat als je er 200 echt wil laten komen, dat je zeker 220 - 250 personen moet motiveren, want er is altijd een deel dat op het laatste moment nog ff afhaakt.
Wie kan er een site maken, waar gediscussieerd kan worden en waar men zich kan inschrijven?
quote:als het lukt echt wel.. maja, dan moeten we dus wel komen.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:30 schreef apophis4u het volgende:
dit wordt VOORPAGINA NIEUWS jongens
quote:Nee ik vroeg me af of Fok! al 63 k users had. 10 %, 200 muntjes pp, 1,2 M > 63 K. Maar goed we waren dus die CopperMob aan het plennen
Op woensdag 6 augustus 2003 21:29 schreef Kogando het volgende:[..]
12.600.000 centen..
quote:Wat voor een tijdspad is reëel? 2 maanden oid? En hoe gaan we de fokkers bereiken? Een banner ofzo op www.fok.nl? En veel reclame topics op het forum maken?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:30 schreef Kogando het volgende:[..]
Discussiëren kan hier, het hoeft alleen een inschrijf formulier te zijn.
Het moet wel binnen fok blijven. Daarbuiten moet het zoveel mogelijk 'onbekend' blijven.
quote:Dat zal vooral aan het tijdstip en de plek liggen...de Dam is voor mij bijvoorbeeld heel goed te toen, maar dan nog wel in de vakantie, en bij voorkeur als mn OV-kaart weer geldig is
Op woensdag 6 augustus 2003 21:31 schreef Kogando het volgende:[..]
als het lukt echt wel.. maja, dan moeten we dus wel komen.
quote:Ja, zoveel geregistreerden zijn er...
Op woensdag 6 augustus 2003 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik vroeg me af of Fok! al 63 k users had. 10 %, 200 muntjes pp, 1,2 M > 63 K. Maar goed we waren dus die CopperMob aan het plennen
Coppermob, moneymob, fok!mob.. wat wordt de naam?
quote:Dat lukte met de Fok!Marathon ook wel aardig
Op woensdag 6 augustus 2003 21:33 schreef apophis4u het volgende:
Het moet wel binnen fok blijven. Daarbuiten moet het zoveel mogelijk 'onbekend' blijven.
Ik stel voor dat Kogando, als Topicbaas hiero, een [Centraal]CopperMob topic opent waarin mensen zich kunnen aanmelden. Desnoods in ONZ, misschien ff overleggen met wat modjes of een FA
quote:kdenk dat je er gewoon wat voor over moet hebben. Is het in de grote steden op zondag niet altijd koopzondag tot 17 uur ofzo? Dan zou je de stunt om 13 uur kunnen uitvoeren en kan iedereen zich daarna vermaken in amsterdam. Dan heb je ook nog wat aan het tripje en vrijwel iedereen moet tijd vrij kunnen maken op een zondag.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:33 schreef Gurby het volgende:[..]
Dat zal vooral aan het tijdstip en de plek liggen...de Dam is voor mij bijvoorbeeld heel goed te toen, maar dan nog wel in de vakantie, en bij voorkeur als mn OV-kaart weer geldig is
quote:Coppermob vind ik een hele mooie
Op woensdag 6 augustus 2003 21:34 schreef Kogando het volgende:[..]
Ja, zoveel geregistreerden zijn er...
En ik denk dat een maandag of vrijdag het handigst is, dan zijn alle ov-kaarten geldig...
quote:dr zijn ook veel fokkers bij die geen student zijn en dus niet in het bezit van een ov. Daarnaast is Utrecht op zondag niet altijd open en moet je dus denk ik de eerste zondag van een maand plannen.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:35 schreef ToMm het volgende:
Ik vind Utrecht een betere plaats eigenlijk, centraler. Als je in het noorden woont en je moet met OV, dan zuigt A'dam best wel.En ik denk dat een maandag of vrijdag het handigst is, dan zijn alle ov-kaarten geldig...
quote:Moneymob is te vaag en kunnen we later nog weleens nodig hebben, Fok!mob is een overkoepelende term voor deze en alle volgende, CopperMob rijmt wel aardig, en laat bovendien de mogelijkheid open om de zwervers te trakteren op Tweetjes en Vijfjes. Is dat wat? CopperMob leek me we een goeie naam
Op woensdag 6 augustus 2003 21:34 schreef Kogando het volgende:[..]
Ja, zoveel geregistreerden zijn er...
quote:Dat zet jou ondertitel ook weer in een heel andere betekenis
Op woensdag 6 augustus 2003 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
quote:Jezus waar is die smiley van dat mannetje dat over straat rolt van het lachen?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:36 schreef apophis4u het volgende:
Daarnaast is Utrecht op zondag niet altijd open
Waar moet je heen? Horeca. En JAWEL lieve kijk- en reageerbuiskindertjes: ook dat is in Utrecht op zondag meestal wel open
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:38 schreef Gurby het volgende:[..]
Dat zet jou ondertitel ook weer in een heel andere betekenis
Signature bedoel je toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Flash op 06-08-2003 21:41]
quote:Wilde je het station met koper bezaaien? Kweet niet of de roltrappen al die rotmuntjes zo leuk gaan vinden.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Jezus waar is die smiley van dat mannetje dat over straat rolt van het lachen?
![]()
Waar moet je heen? Horeca. En JAWEL lieve kijk- en reageerbuiskindertjes: ook dat is in Utrecht op zondag meestal wel open
Het vredenburgplein zou wel een optie zijn.
quote:ahhh, nou wordt ie duidelijk. Maar kan jij 40.000 muntjes in 1 keer vangen dan???
Daar heb je ook weer een punt
quote:Of het Neude. Als je na afloop maar ergens kan meeten waar ze bier verkopen en waar je ff kan zitten om mailadressen en FTPservers uit te wisselen voor de foto's
Op woensdag 6 augustus 2003 21:42 schreef apophis4u het volgende:[..]
Wilde je het station met koper bezaaien? Kweet niet of de roltrappen al die rotmuntjes zo leuk gaan vinden.
Het vredenburgplein zou wel een optie zijn.
quote:Don't pick on the new guy!
Daar heb je ook weer een punt
quote:Is dat ergens door iemand gesuggereerd dan?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:43 schreef apophis4u het volgende:[..]
ahhh, nou wordt ie duidelijk. Maar kan jij 40.000 muntjes in 1 keer vangen dan???
"Wie vangt, die heeft" dusssssssssssss
quote:De dom?? die hoor je toch ongeveer wel door het centrum van Utrecht? Maar hoe laat maakt dat ding herrie?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:45 schreef Gurby het volgende:
Oke, en welk plein heeft een kerkklok of zo binnen bereik (te zien of te horen)?
quote:Oei niet aan gedacht
Op woensdag 6 augustus 2003 21:48 schreef apophis4u het volgende:[..]
De dom?? die hoor je toch ongeveer wel door het centrum van Utrecht? Maar hoe laat maakt dat ding herrie?
ik sta zelf ook versteld van het lage niveau van deze grap
quote:Het DOMplein
Op woensdag 6 augustus 2003 21:45 schreef Gurby het volgende:
Oke, en welk plein heeft een kerkklok of zo binnen bereik (te zien of te horen)?
Ieder uur of misschien wel ieder kwartier. Alleen een beetje ellendig dat daar nooit veel mensen lopen. Dus als je daar een zooi lui ziet, zijn het ALLEEN maar mobbers..... weg effect
Vanaf het Neude heb je wel de digitale klok van de Rijnlandse Hypotheekbank geloof ik......
quote:En anders hebben we nog de StadionToeter-optie
Op woensdag 6 augustus 2003 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Het DOMplein
Ieder uur of misschien wel ieder kwartier. Alleen een beetje ellendig dat daar nooit veel mensen lopen. Dus als je daar een zooi lui ziet, zijn het ALLEEN maar mobbers..... weg effect
Vanaf het Neude heb je wel de digitale klok van de Rijnlandse Hypotheekbank geloof ik......
quote:Dan komt het toch minder spontaan over....
Op woensdag 6 augustus 2003 21:51 schreef apophis4u het volgende:[..]
En anders hebben we nog de StadionToeter-optie
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:51 schreef apophis4u het volgende:[..]
En anders hebben we nog de StadionToeter-optie
code:Magneetcombinatie
SafeMob
StadionToeter-optie
Wannabee-Fok!-Mob-Loggert
quote:Theoretisch kan ik dat wel checken ja. Lijkt me van wel hoor. Heb alleen niet echt tijd om speciaal daarvoor eens lekker een uur in de stad te gaan zitten....
Op woensdag 6 augustus 2003 21:54 schreef apophis4u het volgende:
zit er een fokker bij die ff kan controleren of je op het neude de dom kan horen???
quote:Pakken we toch gewoon op zondag een biertje op het neude??
Op woensdag 6 augustus 2003 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Theoretisch kan ik dat wel checken ja. Lijkt me van wel hoor. Heb alleen niet echt tijd om speciaal daarvoor eens lekker een uur in de stad te gaan zitten....
quote:true
Op woensdag 6 augustus 2003 21:58 schreef apophis4u het volgende:[..]
Pakken we toch gewoon op zondag een biertje op het neude??
Zit je zo een uur.
Alleen dit weekend is mn pa jarig en mn oma ook, dus daar moet ik eerst ff heen. Maar ben zondag in de middag rond een uurtje of 4-5 wel weer in Utrecht hoor. Idee?
quote:Goed id, maar ik zit vanaf za tot en met volgende week za in Renesse. Kweet niet of je daar de dom kan horen, maar anders wordt het dus een weekje later.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
true
Alleen dit weekend is mn pa jarig en mn oma ook, dus daar moet ik eerst ff heen. Maar ben zondag in de middag rond een uurtje of 4-5 wel weer in Utrecht hoor. Idee?
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:01 schreef apophis4u het volgende:[..]
Goed id, maar ik zit vanaf za tot en met volgende week za in Renesse. Kweet niet of je daar de dom kan horen, maar anders wordt het dus een weekje later.
quote:andere mensen online en die dit lezen en geïnteresseerd zijn in deelname, die ff kunnen checken of de dom te horen is op het neude?
Op woensdag 6 augustus 2003 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Hmmm
ik ga 17 aug naar Spanje..... Nou ja we kijken wel....
quote:Ik zal mn zus eens wakkerschudden van MSN, die studeert in Utrecht en zou het kunnen weten...
Op woensdag 6 augustus 2003 22:04 schreef apophis4u het volgende:[..]
andere mensen online en die dit lezen en geïnteresseerd zijn in deelname, die ff kunnen checken of de dom te horen is op het neude?
quote:Waar is Kogando?
Op woensdag 6 augustus 2003 22:05 schreef Gurby het volgende:[..]
Ik zal mn zus eens wakkerschudden van MSN, die studeert in Utrecht en zou het kunnen weten...
quote:Daar heb je wat aan aan zo'n zus
Britomart zegt:
ehhh dat weet ik niet. waarom moet je dat in godsnaam weten?
Britomart zegt:
het neude is niet ver van de dom dus ik neem aan dat als ie luidt, je dat kunt horen.
quote:Bijdehante vrouwen altijd..... je vraagt toch om een JA of een NEE, desnoods een "WEET IK NIET"
Op woensdag 6 augustus 2003 22:10 schreef Gurby het volgende:[..]
Daar heb je wat aan aan zo'n zus
Maar niet "waarom dit of dat....."
Nou ja, die zus van je kun je voor straf altijd nog inzetten bij het filmen en fotograferen van onze acties
quote:Ben er weer.. had effe een biertje nodig op het terras.. (noodzakelijk kwaad)
Op woensdag 6 augustus 2003 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is Kogando?
quote:Ah okee
Op woensdag 6 augustus 2003 22:12 schreef Kogando het volgende:[..]
Ben er weer.. had effe een biertje nodig op het terras.. (noodzakelijk kwaad)
quote:Hahaha.. en hoe zou ik dat moeten doen dan?
Op woensdag 6 augustus 2003 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah okeeKan jij niet ff tjekke of je op het Neude de Domklok kunt horen?
Ik heb er niet echt tijd voor..... Ja zondagavond maar dan is apovis4 er niet
quote:Jij ben wel erg slim hè?
Op woensdag 6 augustus 2003 22:14 schreef Kogando het volgende:[..]
Hahaha.. en hoe zou ik dat moeten doen dan?
Op het Neude gaan zitten en op het uur checken of je de klok van de Dom hoort? Misschien leuker met een paar man. Ik kan zondag na 16:00 wel bijv.
quote:het is apophis4u
Op woensdag 6 augustus 2003 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Ah okee
Kan jij niet ff tjekke of je op het Neude de Domklok kunt horen?
Ik heb er niet echt tijd voor..... Ja zondagavond maar dan is apovis4 er niet
quote:Weet je hoe ver dat is voor mij..
Op woensdag 6 augustus 2003 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij ben wel erg slim hè?Op het Neude gaan zitten en op het uur checken of je de klok van de Dom hoort? Misschien leuker met een paar man. Ik kan zondag na 16:00 wel bijv.
quote:Nee waar moet je vandaan komen dan?
Op woensdag 6 augustus 2003 22:20 schreef Kogando het volgende:[..]
Weet je hoe ver dat is voor mij..
quote:Ik zeg toch "
Op woensdag 6 augustus 2003 22:16 schreef apophis4u het volgende:[..]
het is apophis4u
Ze mogen mij ook best Dr_Flesje noemen hoor
quote:Heeft Bluezz al eens gedaan geloof ik
Op woensdag 6 augustus 2003 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Ik zeg toch "
"
Ze mogen mij ook best Dr_Flesje noemen hoor
quote:Goes, zeeland..
Op woensdag 6 augustus 2003 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee waar moet je vandaan komen dan?
We moeten wel ff die Coppermob goed regelen, da's vette pret
quote:Wat voegt dit toe? En waarom heb je daar Kapso modus voor nodig?
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:22 schreef Danny het volgende:[kapso modus]Plus, omdat ik er werk, een ECHTE FOK!flashmob !
[/kapso modus]
quote:Je hebt gelijk. Komt allen MIJ aanbidden op je knieën !!!
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Wat voegt dit toe? En waarom heb je daar Kapso modus voor nodig?
quote:Naah liever Jorma..... Dichterbij en zo
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:26 schreef Danny het volgende:[..]
Je hebt gelijk. Komt allen MIJ aanbidden op je knieën !!!
quote:Ik ben bang dat je gelijk wat in mijn mond probeert te frommelen....
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:26 schreef Danny het volgende:
Komt allen MIJ aanbidden op je knieën !!!
quote:Je vergeet dat ik aan het werk ben en gewoon m'n apepakkie aan moet houden...
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik ben bang dat je gelijk wat in mijn mond probeert te frommelen....
Of erger...
In mijn vrouw d'r mond
quote:Zit daar geen gulp in?
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:31 schreef Danny het volgende:[..]
Je vergeet dat ik aan het werk ben en gewoon m'n apepakkie aan moet houden...
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Zit daar geen gulp in?
quote:Super opkomst in Utrecht dus.
Op zaterdag 9 augustus 2003 00:24 schreef Gerdo het volgende:
Flash-Mob in Utrecht is ik vertegenwoordigd..
quote:Dus bij Jamai (We Love you Jim, we do, oooh Jim we love you) en andersom? zoiets?
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:07 schreef S-Cript het volgende:
Mob Ideetje
1)TIjdens de gratis zomerfestivals als een Idol komt optreden de naam van een andere Idol roepen
2) alleen met een grote koptelefoon op gaan staan tijdens een optreden
Of gillend een grote winkelstraat in rennen "ZE KOMEN ERAAN ZE KOMEN ERAAN!!!" terwijl je bang achterom kijkt en blijft rennen
quote:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????????????????????? BEN JIJ PARANORMAAL OFZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:24 schreef superhombre het volgende:
Met een paar honderd mensen schreeuwend en gillend door een drukke winkelstraat heenrennen,Die dan zogenaamd achtervolgt worden door een groepje van 20 mensen
quote:ik was eerder
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:26 schreef Stefkuh het volgende:Of gillend een grote winkelstraat in rennen "ZE KOMEN ERAAN ZE KOMEN ERAAN!!!" terwijl je bang achterom kijkt en blijft rennen
quote:Dat zie ik maar ik was mijnes aant typen en zag daarna pas die van jou staan.. dacht ff da'k gek werd
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:27 schreef superhombre het volgende:[..]
ik was eerder
quote:was het eerste waar ik aan dacht toen ik het topic zag
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:27 schreef Stefkuh het volgende:[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????????????????????? BEN JIJ PARANORMAAL OFZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????
quote:me2
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:29 schreef superhombre het volgende:[..]
was het eerste waar ik aan dacht toen ik het topic zag
Lijkt me wel leuk eigenlijk
quote:dat MOETEN we gewoon doen
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:30 schreef Stefkuh het volgende:[..]
me2
en dan ook allemaal half gescheurde kleren aandoen.. bloed enz enz of gaat DAT te ver
quote:Inderdaad! Maar egenlijk hoeven die gescheurde kleren ook niet.. dta is ook niet te organiseren. Angstig zijn, achterom kijken en gillen "ZE KOMEN ERAAN!!" enzo is al leuk zat.
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:32 schreef superhombre het volgende:[..]
dat MOETEN we gewoon doen
Maar daar hebben we veel mensen voor nodig
quote:Dat is dus een heel slecht idee. Voor je het weet heb je een panieksituatie bij mensen die niet weten wat er aan de hand is en worden er mensen onder de voet gelopen. Je wilt niet weten hoe zulke dingen uit de hand kunnen lopen. Veel te gevaarlijk.
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:26 schreef Stefkuh het volgende:
Of gillend een grote winkelstraat in rennen "ZE KOMEN ERAAN ZE KOMEN ERAAN!!!" terwijl je bang achterom kijkt en blijft rennen
Anyhew, vandaag was dus de mob in Rotterdam. Na gisteren had ik er wel weer zin in, en ik woon toch in Rdam dus meldde ik me aan. Maar vanaf het eerste ogenblik had ik er al minder vertrouwen in: het was onduidelijk hoe je je aan moest melden, waar je heen moest, etc. Uiteindelijk toch mailtje gehad met instructies. Daar stond de mob al direct in, dus de spanning was er al af. Echt ad, want het was doodsaai: bij het maritiem museum twee minuten lang een paraplu uitklappen. Kom op zeg! Dat had wel een beter idee kunnen zijn. Slecht idee, slechte locatie, en ongelooflijk slechte timing, want vandaag is de dance parade. Het maritiem museum ligt net achter de parade route, en viel dus niet eens op. Het publiek dat nota bene vlak voor de mobbers stond had niets door, want die stonden met hun rug naar de mobbers toe. De mobbers die al voor het afgesproken tijdstip massaal op de plek van de mob aanwezig waren. Zoals het dus NIET moet. Er waren ongeveer 70 mensen (ik heb ze geteld) en ook de opkomst was dus lager dan in Amsterdam. Ik heb zelf niet meegedaan, want het was gewoon bijna genant. Ik heb wel wat foto's gemaakt. Die staan op http://www.xs4all.nl/~locuta/mob2
Voorbereiding is alles!
Op drie vier plaatsen in de stad met een kratje euromuntjes gaan staan (van te voren aan vragen bij de bank) met de instructie voor hoe laat.. en wat precies (signaal voor begin en eind)
Precies,
http://www.zomerfeest-gorinchem.nl/site2003/index2.php?pag=programma&dag=woensdag
bijv bij Sita heel hard Dewi roepen ( ook al is Sita geen Idol )
Flashmobs is dus de rage, maar dat heeft een goede organisatie nodig. En leuke ideeen. Daarom heb ik het domein www.flashmobs.tk opgericht. Hier wil ik alles kwijt over flashmobs in Nederland. Ook daar komt een forum. Mijn vraag aan jullie. Welke categorieen zal ik aanmaken in dat forum en is er uberhaubt interesse in zo'n forum ???
Zelf zat ik te denken aan categorieen als
-ideeen
-alle provincies (evt)
-algemeen
Jullie ideeen ( ook voor de website in het algemeen, hoor ik graag)
De website is nu nog niet echt online maar als jullie met veel ideeen komen kunnen we vanavond online zijn met in ieder geval het forum en wat beginnend nieuws
Alvast bedankt
Eigenlijk spamaccountje, maar goed. Bovendien is er al dutchmobbing.com......
quote:dat is snel, was dat maar zo snel bij BreEzAh
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:08 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Flashmobben is uit !
verzamelen op het CS bij amsterdam en dan een trein uit kiezen als hij wegrijdt heel hard applaudiseren...
dit kan natuurlijk ook bij metro's,trams etc
quote:Daar keek ik ook naar. Waren jullie dat, met die paraplu's?
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Werd net naar beneden geroepen omdat de flashmob van A'dam op het Jeugdjournaal () was. Ook werd er nog vermeld dat er dus eentje in R'dam geweest was.
quote:All hail the dino! Het zag iig wel leuk uit op TV (Jeugdjournaal)
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:52 schreef schatje het volgende:
Beelden van de flashmob in New York waren wel leuk; verering van een dino in een speelgoedwinkel.
quote:Nah, R'dam ligt zo'n 200 km verderop (alst niet meer is).
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Daar keek ik ook naar. Waren jullie dat, met die paraplu's?
quote:Idd, die was leuk bedacht ook.
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:52 schreef schatje het volgende:
Beelden van de flashmob in New York waren wel leuk; verering van een dino in een speelgoedwinkel.
Je bent 'on a postingspree'
quote:Op het einde van het bericht werd melding gemaakt van een stuk of 100, (zal wel minder zijn) mensen die om 14:05 in Rotterdam paraplu's opstaken. Was dat van Fok!?
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Nah, R'dam ligt zo'n 200 km verderop (alst niet meer is).
quote:Nee! Fok heeft de Coppermob al, dat is veel leuker dan die paraplutjes opstekerij
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Op het einde van het bericht werd melding gemaakt van een stuk of 100, (zal wel minder zijn) mensen die om 14:05 in Rotterdam paraplu's opstaken. Was dat van Fok!?
Hier de aanbeden dino.
quote:Goh, leuk dan.
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Je bent 'on a postingspree'
quote:Dat is niet negatief bedoeld ofzo, viel gewoon op in de lijst: Last Post - Schatje en dat 5 keer
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:24 schreef schatje het volgende:[..]
Goh, leuk dan.
Zo kun je ook bij een supermarkt gaan winkelen, niet bederfelijke spullen (geen diepvries of koeldingen) in je wagen laden en in dezelfde minuut met zijn allen je (volle/halfvolle of een beetje gevulde wagen laten staan en naar buiten wandelen als slaapwandelaars. Als de karretjes op zijn dan neem je een mandje. Buiten gewoon weglopen als voorbijganger. Je laat een scene achter van een binnen enkele minuten helemaal lege winkel met geblokkeerde gangpaden etc. Daarmee haal je het nieuws wel. Haal van te voren een muntje voor je karretje (meestal gratis?) en het kost je niets. Voordeel is de verzamelplaats tot het afgesproken tijdstip valt niet op als je je wagen aan het volladen bent. Het is hooguit 'druk' in de winkel (doe het dus bv op een dag dat het normaal niet druk is zodat je weinig 'echte' winkelaars hebt. De kans dat de enkeling die wel winkelt ook weggaat en alles achterlaat zit er dik in.
Of op een niet zo zonnige dag met erg veel mensen op 1 plaats met een zonnebordje (type protestbordje met alleen een zon erop of de letters ZON ) gaan rondlopen. Niet een groot bord, iedereen neemt zijn eigen bord weer mee in tas, rugzak, onder jas etc. Misschien moet je er ZON bij roepen?
quote:super
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:54 schreef Lieve het volgende:
Is het niet een leuk idee om allemaal 1 handje zand op de Dam te gooien? Bij een flinke opkomst heb je een strand op de Dam. Zandvoort in Amsterdam? Is alleen uitvoerbaar met veel mensen. Je hebt niets aan een hand vol zand, maar allemaal bij elkaar maakt het een berg of een strand? Het heeft ook wel iets van 'de oude cultuur bedekken/begraven', wat ook alleen werkt met veel en als iedereen dat binnen een half uur doet blijft het leuk en kan het ongedwongen. Minder minuutgebonden Flasmob. En het is gratis.Zo kun je ook bij een supermarkt gaan winkelen, niet bederfelijke spullen (geen diepvries of koeldingen) in je wagen laden en in dezelfde minuut met zijn allen je (volle/halfvolle of een beetje gevulde wagen laten staan en naar buiten wandelen als slaapwandelaars. Als de karretjes op zijn dan neem je een mandje. Buiten gewoon weglopen als voorbijganger. Je laat een scene achter van een binnen enkele minuten helemaal lege winkel met geblokkeerde gangpaden etc. Daarmee haal je het nieuws wel. Haal van te voren een muntje voor je karretje (meestal gratis?) en het kost je niets. Voordeel is de verzamelplaats tot het afgesproken tijdstip valt niet op als je je wagen aan het volladen bent. Het is hooguit 'druk' in de winkel (doe het dus bv op een dag dat het normaal niet druk is zodat je weinig 'echte' winkelaars hebt. De kans dat de enkeling die wel winkelt ook weggaat en alles achterlaat zit er dik in.
Of op een niet zo zonnige dag met erg veel mensen op 1 plaats met een zonnebordje (type protestbordje met alleen een zon erop of de letters ZON ) gaan rondlopen. Niet een groot bord, iedereen neemt zijn eigen bord weer mee in tas, rugzak, onder jas etc. Misschien moet je er ZON bij roepen?
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:08 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Flashmobben is uit !
Aardwetenschappers zijn uit
quote:On-line flashmobben is in
Op zondag 10 augustus 2003 00:23 schreef masuyo het volgende:
we kunnen ook een online flashmob doen op tmf-chat ofzo, iedereen inloggen en tegelijkertijd FOK! zegguhen dan weer uitlogen, jah ik verveel me
Ander idee; met groep door Kalverstraat lopen tussen winkelende kudde mensen en op afgesproken tijd stilstaan (soort 'freeze' ) voor een minuut of 3....
Hele Flashmob idee doet denken aan reclame voor Tango (drankje, bestaat vast niet meer) "You know when you've been tangoed"
quote:Of we gaan met 1000 man zakdoekje leggen om de dam heen
Op zondag 10 augustus 2003 00:51 schreef Tha.Gnome het volgende:
Of we kunnen gaan skippieballen!
quote:Duurt te lang
Op zondag 10 augustus 2003 01:09 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Of we gaan met 1000 man zakdoekje leggen om de dam heen
Slotje dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |