Waarschijnlijk begrijpt niemand daar geen zak van, hihi, zolang ik het zelf maar begrijp, and it makes me feel good
M.A.W. Ik voel me 100% nuchter en ik ga voor het leven!
(en blijf Fok gebruiken om het zo ne een dan op te vrolijken, en om inspiratie uit te halen )
maar ik voel me nog steeds toppie alleen een beetje moe, en heb overal jeuk, de muggen zitten volgens mij te vervelen, of gewoon het idee alleen al.
en alle punten die niet genoemt zijn zijn pluspunten..
dan wel niet negatieve punten
slapen is geen moeten .
bedankt voor de 'sterkte-wensen' uit het vorige topic
quote:Awwww
Op woensdag 6 augustus 2003 01:30 schreef shmoopy het volgende:
Jankerig.
Ik wil gewoon naar m'n vader toe morgen, maar dan denkt ie meteen dat ie dood gaat ofzo, en dat moeten we niet hebben.
Maar ik moet gvd steeds zo janken.bedankt voor de 'sterkte-wensen' uit het vorige topic
Update: links doet het weer. .
[Dit bericht is gewijzigd door PrivateRyan op 06-08-2003 01:39]
quote:Sorry, kom ik aan met mijn triviale probleempjes.
Op woensdag 6 augustus 2003 01:30 schreef shmoopy het volgende:
Jankerig.
Ik wil gewoon naar m'n vader toe morgen, maar dan denkt ie meteen dat ie dood gaat ofzo, en dat moeten we niet hebben.
Maar ik moet gvd steeds zo janken.bedankt voor de 'sterkte-wensen' uit het vorige topic
Je kunt toch wel naar je vader gaan zonder dat hij meteen vanalles denkt? Bedenk een goed excuus, boek dat je nog voor hem had ofzo.
Of denk ik te simpel?
Sterkte shmoops. .
Denk dat ik zo lekker een potje ga janken
quote:Toebroodjie kan slecht tegen verdrietige mensen
Op woensdag 6 augustus 2003 01:41 schreef texelonia het volgende:
Klote en verdrietig....Denk dat ik zo lekker een potje ga janken
quote:Allemaal kleine dingetjes waar ik we eigenlijk niet druk om moet maken... Maar dat doe ik dus wel
Op woensdag 6 augustus 2003 01:45 schreef Toebroodjie het volgende:Toebroodjie kan slecht tegen verdrietige mensen
What`s the reason?
Beetje moe dus wel oke .... tijd voor een vriendin weer dat wel... die gedachte speelt nu net even eigenlijk
quote:Nee, ik ben idd een beetje mezelf kwijt, oid, je snapt me wel.
Op woensdag 6 augustus 2003 01:33 schreef Toebroodjie het volgende:[..]
Awwww
Niet gewend om uitgerekend jou zo te zien. Sterkte....
quote:Dan denkt ie: "Oh, shit, tis echt erg."
Op woensdag 6 augustus 2003 01:36 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Sorry, kom ik aan met mijn triviale probleempjes.
.
Je kunt toch wel naar je vader gaan zonder dat hij meteen vanalles denkt? Bedenk een goed excuus, boek dat je nog voor hem had ofzo.
Of denk ik te simpel?
Sterkte shmoops.
.
Of hij gaat zeggen dat ik me aanstel, en dan vertelt ie never nooit niks meer.
Ik kom uit een bikkelfamilie, ziek zijn doe je maar in je eigen tijd, dat werk.
En terwijl ie dat zegt weet ik dat ie het nog lief bedoelt ook.
Ik ga iig snel naar hem toe, onopvallend, in het weekend ofzo.
quote:ik voel me nu ook KUT!!
Op woensdag 6 augustus 2003 01:54 schreef static het volgende:
Ik voel me kut.
quote:Tsja dat zijn juist die dingetjes waar je het meest wakker van ligt, ik ken het en heb hetzelfde maar om andere dingetjes waar ik me niet druk om hoef te maken maar toch doe zoals bijv. m`n kat die ik 4 weken aan de zorg van m`n buurvrouw moet laten
Op woensdag 6 augustus 2003 01:48 schreef texelonia het volgende:[..]
Allemaal kleine dingetjes waar ik we eigenlijk niet druk om moet maken... Maar dat doe ik dus wel
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:54 schreef static het volgende:
Ik voel me kut. Ik ben een watje.
quote:Twee van mijn favoriete meet-mannen voelen zich kut.
Op woensdag 6 augustus 2003 01:56 schreef laffer het volgende:[..]
ik voel me nu ook KUT!!
strax maar lekker pitten enzo..
Toch ?
quote:Of wij ons kut voelen?
Op woensdag 6 augustus 2003 02:03 schreef shmoopy het volgende:[..]
[..]
Toch?
quote:Jezus, je bent echt een mietje!
Op woensdag 6 augustus 2003 02:13 schreef static het volgende:
Nog kutter omdat ik 4 schermen open heb en e.e.a. mis.
quote:Moest ff.
Op woensdag 6 augustus 2003 02:14 schreef shmoopy het volgende:[..]
Jezus, je bent echt een mietje!
Ik had vandaag met een meid die me misschien wel zat zitten. Beide dachten we dat het op niets uit zou lopen. Maarre, allebei zwaar in love nu
Ben m'n dip denk weer helemaal te boven gekomen met een sneller herstel dan verwacht
verder nogal in de war door een telefoontje wat ik gisteravond kreeg,
al was het wel fijn om de persoon aan de andere kant weer te spreken
Toch ga ik wel op tijd op m'n werk komen, waar ik me NIET op verheug omdat we geen airco daar hebben en 't vandaag 31 graden (buiten) wordt... Dat wordt dus binnen bij ons tien graden hoger)
En fijn.. ik heb een kleurtje van gisteren, en ik ben nu veel realistischer ingesteld (en ben van plan dat zo te gaan houden, ook als het eventjes iets minder gaat de komende tijd...)
het gaat iig niet echt goed met mij
quote:Das kut, maar kop op het word een mooie dag
Op woensdag 6 augustus 2003 07:20 schreef Xilantof het volgende:
voel me bang en zenuwachtig....
ben ook nog moe.....
euhm...
heb heel verhaal in gedachten.. misschien toch maar voor ergens anders..het gaat iig niet echt goed met mij
O en ik voel me perfekt trouwens!
Gemengde gevoelens heb ik nog wel. What the future will bring for me... it's all in the eye of the beholder
quote:Take the red pill
Op woensdag 6 augustus 2003 09:26 schreef Minkeltje het volgende:
Ik voel me wel okGemengde gevoelens heb ik nog wel. What the future will bring for me... it's all in the eye of the beholder
quote:Die heb ik genomen, en daardoor dus 'mixed emotions'
Op woensdag 6 augustus 2003 09:35 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Take the red pill
quote:Het is even wennen, omdat je nogal veel op de blauwe pil hebt geleefd. Maar zie het als een avontuur dat maakt het iets makkelijker voor je
Op woensdag 6 augustus 2003 09:37 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Die heb ik genomen, en daardoor dus 'mixed emotions'
Maken jullie nooit iets leuks mee?
Kortom ik voel me wel ok
quote:Mjah maybe.
Op woensdag 6 augustus 2003 09:39 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Het is even wennen, omdat je nogal veel op de blauwe pil hebt geleefd. Maar zie het als een avontuur dat maakt het iets makkelijker voor je
Ik kan gewoon niet geloven dat het nooit serieus is geweest voor haar..
-vrijdag ben ik met haar uitgeweest, gezellige avond gehad
-zaterdag ben ik met haar naar de kermis geweest, en daarna weer uitgeweest en heb daarna nog gezoent met haar.
-maandag heb ik bij haar een dvd gekeken
-dinsdag heb ik haar afgezet op der werk en weer opgehaald.
-net heb ik haar bij der werk afgezet en ga haar straks weer ophalen en gaan we vanmiddag gezellig iets doen.
maar kweet dus nie of ze nou gewoon vrienden wil blijven of meer wil, want ze zegt dat ze er nog over na moet denken..
iemand een idee wat ze nou wil?
Ik krijg trouwens wel elke keer een kus op me wang als ik afscheid van haar neem, maarjah da hoeft ook niks te zeggen
[Dit bericht is gewijzigd door Poogie op 06-08-2003 10:31]
P.S. Sterkte Shmoops, ik hoop voor jullie dat het mee zal blijken te vallen.
maar verder gaat het wel goed me net ziekgemeld op mn werk..
Klote baan dat ik heb (zaterdag in elkaar gemept door een collega (hele wang en schouder beurs en blauw)), waardoor ze nu met een ontzettend te kort zitten (en de snelste Cassiere (ik dus)) minder..
Gisteren gezellig hier gebbq-ed met vrienden (daarvoor was ik al niet lekker.. niet zoveel gegeten dus..
Avond beetje verpest door het volgende:
Echt, ik haat mn buren!
We veroorzaken nooit 'overlast'...
we hebben nooit visite, en als die er is, is dat van het caliber: gezellig over koetjes en kalfjes praten.
Zelf zorgen ze voor de meest luidruchtige overlast ever, laten ze afgelopen weekend de honden en de papagaai alleen thuis, die tot diep in de OCHTEND (lees: 05.00 uur) ons wakker hielden door blaffen en krijsen, terwijl ik dus gewoon moest werken...
Komen ze om 12 uur zeuren dat ze om 4 uur opmoeten, en dat ze graag willen slapen en dat ze mn vader gaan inlichten, en dat als ik vraag of ze stil willen zijn, ik dat ook maar moet zijn, for ever... We waren vrij stil, alleen op een gegeven moment gingen we een 'dansje' doen ofzo... was wel leuk, en dat maakte idd wat herrie, maar sorry zeggen hielp niet ofzo..
Terwijl mijn ouders het ook wel eens VRIENDELIJK vragen: Zouden jullie alsjeblieft...
De enige keer dat ik om stilte vroeg, was tijdens het leren van mn EXAMENS godverdehoere...
echt, ik was zo pissig...
en toen iedereen om half 1 wegging, waren ze nog wakker ook, en blaften de honden door het huis heen.....
quote:Zo, leuke collega's heb jij
Op woensdag 6 augustus 2003 10:18 schreef Faithy het volgende:
Ziek: Voedselvergiftiging van hier tot aan Tokyo...maar verder gaat het wel goed
me net ziekgemeld op mn werk..
Klote baan dat ik heb (zaterdag in elkaar gemept door een collega (hele wang en schouder beurs en blauw)), waardoor ze nu met een ontzettend te kort zitten (en de snelste Cassiere (ik dus)) minder..
Gaat nog wat worden vandaag...
En zin in aankomend weekend (het weer blijft gewoon goed)
quote:Voedselvergiftiging is echt klote
Op woensdag 6 augustus 2003 10:18 schreef Faithy het volgende:
Ziek: Voedselvergiftiging van hier tot aan Tokyo...
...
...
quote:en gelijk maar ff geregistreerd?
Op woensdag 6 augustus 2003 11:21 schreef Miekie het volgende:
ik voel me helemaal goed... vannacht lekker buitengeslapen
ontopic:
voel em ff lekker, heb ene besluit genomen
Maar verder top
quote:tuurlijk
Op woensdag 6 augustus 2003 11:35 schreef Enya het volgende:[..]
en gelijk maar ff geregistreerd?
quote:*nieuwsgierig is*
Op woensdag 6 augustus 2003 11:35 schreef Enya het volgende:[..]
voel em ff lekker, heb ene besluit genomen
quote:Ik heb zin in regen.
Op woensdag 6 augustus 2003 11:49 schreef Kreator het volgende:
Ik heb zin in rookwaren..
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:48 schreef EggsTC het volgende:[..]
*nieuwsgierig is*
quote:als je het maar laat, want ik schop je helemaal de tyfus
Op woensdag 6 augustus 2003 11:49 schreef Kreator het volgende:
Ik heb zin in rookwaren..
quote:Altijd even aardig die Milagro
Op woensdag 6 augustus 2003 12:13 schreef milagro het volgende:[..]
als je het maar laat, want ik schop je helemaal de tyfus
En het is warm alleen met dit weer heb ik altijd berenhonger, maar nooit zin om te eten
quote:maar verder alles goed milagro?
Op woensdag 6 augustus 2003 12:13 schreef milagro het volgende:[..]
als je het maar laat, want ik schop je helemaal de tyfus
[ontopic]
voel me best goed! net lekker 3 kwartiertjes (pauze) in het zonneke gezeten
quote:als ik er 1 van ben hahaha
Op woensdag 6 augustus 2003 12:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goed, terwijl ik er eigenlijk alle redenen voor heb om me kloten te voelen! Waarschijnlijk komt het door het mooie weer, en door de fantastische lieve mensen om me heen..
Gisteren een heeel erg goed gesprek met mijn zusje gehad.... Echt een goed gesprek. Onze band is in een keer veel sterker geworden
quote:Hoezo ?
Op woensdag 6 augustus 2003 13:14 schreef Bizarro het volgende:
Mijn wereld stort in
quote:Airco doet het hier idd ook niet meer
Op woensdag 6 augustus 2003 14:39 schreef zwaaibaai het volgende:
warm, klef, plakkerig. De airco is nu officieel uitgevallen en de temperatuur is hier boven de 30 graden...
-edit: wordt tijd dat ik naar het strand vertrek
[Dit bericht is gewijzigd door Enya op 06-08-2003 15:04]
quote:Sterkte....
Op woensdag 6 augustus 2003 15:08 schreef freud het volgende:
Klote, ik hoor net dat een vriend van me op 27 jarige leeftijd de strijd tegen kanker verloren heeft...
ot: gaat wel.. lekker gefitnessed en daardoor voel ik me altijd wel goed... verder nu weer beetje verveelt.. de vakantie mag wel weer afgelopen zijn van mij....
quote:dat is kut idd, sterkte
Op woensdag 6 augustus 2003 15:08 schreef freud het volgende:
Klote, ik hoor net dat een vriend van me op 27 jarige leeftijd de strijd tegen kanker verloren heeft...
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 06-08-2003 16:04]
quote:ik sta ook altijd verbaasd te kijken als ik mezelf weer eens heb overtroffen
Op woensdag 6 augustus 2003 16:07 schreef MrWilliams het volgende:
ik heb me echt in tijden niet zo ontieglijk belabberd gevoeld. ik wist niet dat iemand zich zo rampzalig slecht zou kunnen voelen.
quote:Bolgelukkig?
Op woensdag 6 augustus 2003 16:04 schreef Bolletje... het volgende:
T nieuwe vriendje schreef net dat ie in tijden niet zo blij en gelukkig is geweest en dat ie me voor geen miljoen euro zou willen inruilen.
Dus nou, hoe denk je dat ik me voel???
quote:word een waterig biertje dan? alcohol vrij of zo? light?
Op woensdag 6 augustus 2003 16:04 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb kippenvel net anderhalf uur liggen bakken net met een ijskoud biertje onder een ijskoude douche geweestvoelt goed
ontoppic: waaarrrrmmmmm
quote:Súper Bolgelukkig
Op woensdag 6 augustus 2003 16:09 schreef milagro het volgende:[..]
Bolgelukkig?
quote:het vervelende is ook dat er na elk dieptepunt toch weer een dieper punt blijkt te zijn.
Op woensdag 6 augustus 2003 16:09 schreef CherryLips het volgende:[..]
ik sta ook altijd verbaasd te kijken als ik mezelf weer eens heb overtroffen
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 16:13 schreef MrWilliams het volgende:[..]
het vervelende is ook dat er na elk dieptepunt toch weer een dieper punt blijkt te zijn.
terwijl je hoop dat dat het ergste was dat het kon worden.
quote:En nog eentje
Op woensdag 6 augustus 2003 16:14 schreef Bolletje... het volgende:[..]
quote:Ik???????
Op woensdag 6 augustus 2003 16:15 schreef Ripley het volgende:[..]
En nog eentje
Het wordt vast snel weer beter MrW. Ow, en bol, doe eens niet zo walgelijk gelukkig en verliefd
.
quote:*vingers kruist* laten we het hopen, want dit is echt niks
Op woensdag 6 augustus 2003 16:15 schreef Ripley het volgende:[..]
En nog eentje
Het wordt vast snel weer beter MrW. Ow, en bol, doe eens niet zo walgelijk gelukkig en verliefd
.
enneuh, inderdaad bol.... ff kappen nu
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 16:17 schreef MrWilliams het volgende:[..]
*vingers kruist* laten we het hopen, want dit is echt niks
enneuh, inderdaad bol.... ff kappen nu
quote:dat kan ik me voorstellen ja...
Op woensdag 6 augustus 2003 16:18 schreef Bolletje... het volgende:[..]
sorry hoor
I just can't help myself
ik heb hetzelfde gevoel namelijk...... ik kan/mag het alleen niet kwijt
quote:Duh je hoofd niet onder de straal houden natuurlijk
Op woensdag 6 augustus 2003 16:10 schreef zwaaibaai het volgende:
word een waterig biertje dan? alcohol vrij of zo? light?
quote:hou jij je bier met je hoofd vast?
Op woensdag 6 augustus 2003 16:20 schreef Frenkie het volgende:[..]
Duh je hoofd niet onder de straal houden natuurlijk
ontopic: gaat best goed, alleen nog steeds enorm moe, en tis bloedheet op me werk, maar daar heeft iedereen hier last van geloof ik.
Aan de ene kant ben ik wel blij, het is lekker weer, vakantie en ik heb een heel erg leuk cadeautje.
Aan de andere kant ben ik weer eens zenuwachtig zonder echt directe reden. Ik heb gewoon dringend behoefte aan rust.
Dan mis ik nog iemand, best wel heel erg. .
En als laatste wil ik eigenlijk naar buiten maar heb ik niemand om mee te gaan, en in m'n eentje op een stukje gras gaan zitten is ook weer niet spannend natuurlijk.
Nouja, ik heb eigenlijk gewoon even een duwtje in de rug nodig om weg te gaan. Vrijheid.
wel zin in morgen
quote:indeed
Op woensdag 6 augustus 2003 17:59 schreef Yuki het volgende:
warmgadverdamme, spijkerbroek plakt aan mn benen, heerlijk dat hete weer, helemaal als je in je maandelijkse ellende zit
wel zin in morgen
eens kijken of ik iets in elkaar kan toveren van pasta
Misschien vanavond toch nog even weg: Monty Phyton avondje --> Life of Brian en Holy Grail!
Nog 1 dag werken. Ik kan het.
quote:op deze mooie dag
Op woensdag 6 augustus 2003 07:38 schreef Grayburn het volgende:[..]
Das kut, maar kop op het word een mooie dag
.
O en ik voel me perfekt trouwens!
ach ik weet het allemaal niet meer...
Verder ziet mijn CC er nu heel cool uit
en hoop ik dat iemand zich aan een afspraak heeft gehouden.. ik wel..
Offtopic:
Shmoop, wat is er allemaal aan de hand, meis?
Heel veel sterkte in ieder geval.
quote:Nou, als ik die smile van je zie, dan moet ik ook wel weer vrolijk gaan zijn!
Op woensdag 6 augustus 2003 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Blij, omdat ik hardsilence niet heb gemist
Ik voel me
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 20:07 schreef hardsilence het volgende:[..]
Nou, als ik die smile van je zie, dan moet ik ook wel weer vrolijk gaan zijn!
Ik voel me
Geloof niet dat ze doorheeft hoe erg ze me hiermee kwetst en teleursteld. .. bah
Ik wil niet boos op der zijn... maar eigenlijk ben ik het wel.
Ga maar de stad in zo... even met Ronald praten, hopen dat ik me dan weer beter voel...
Voor devv05: thanks for everything, always
Verder heb ik het WARM en ben ik moe
Maar het vreemde is toch dat ik heel nuchter ben nu... maar ik heb een zwaar relatieprobleem, wat volgens mij behoorlijk groeit (en dat is dus niet wat ik, maar vooral we, allebei wilden )
Maar zoals ik mezelf gisteren al voornam blijf ik nuchter nadenken, en dan vooral wat meer over wat de toekomst biedt en wat ik daaruit kan halen voor mijzelf... En dat heeft me een heerlijk gevoel meegegeven
quote:Begrijpelijk... *knuf*
Op woensdag 6 augustus 2003 20:54 schreef Loesje29 het volgende:
Boos maar tegelijkertijd ook opgelucht
Na een niet zo'n leuke barbeque gister bij mijn zus en dr vriend voelde ik me verdrietig en schuldig (wat ik hier ook wel heb lopen spuien), omdat ik zelf niet zo was gezellig was geweest (wat kwam door het irriterende gedrag van haar vriend), dus had haar vanochtend gesmst om sorry te zeggen. Was ok.
Krijg ik net een smsje van haar dat ze bij dr vriend weg is (na een relatie van 10 jaar). Er stond ook nog in dat wij nou ons feestje kunnen vieren, terwijl ik helemaal niks tegen die jongen heb .
Ik voel me ontzettend kut, verdrietig en voel me nog schuldiger dan dat ik me al voelde.
WAT MOET IK HIER NOU MEE? Heb al terug gesmst om te zeggen dat wij absoluut geen feestje daarom vieren en dat ze altijd bij ons aan kan kloppen (ze zit nu bij een vriendin). VERDORIE
quote:you're welcome, dat weet je
Op woensdag 6 augustus 2003 20:38 schreef diannetjhu het volgende:
Voor devv05: thanks for everything, always
ot: arghh zo wisselend.. nu wel weer oke doordat ik de afgelopen 1,5 uur even veel aanspraak had en ook wel zin heb in morgen als mn hondjes weer terugkomen hoop dat het goed met ze gegaan is..
maarja wisselend dus, 2 uur terug ging het nog best klote.. maar oke, nu gaat het wel redelijk dus daar vanuitgaan
Verder wel lekker dagje gehad, gezond en gezwommen en net lekker gebarbecued in de tuin Met de buren allemaal, dus was wel gezellig
[Dit bericht is gewijzigd door Minkeltje op 06-08-2003 22:18]
quote:je bent in zijn huis ? en je ziet hem niet ? is die in het buitenland ofzo ?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:08 schreef texelonia het volgende:
Het gaat op zich wel goed, alleen mis ik mijn lief gewoon verschrikkelijkDie laatste dagen worden steeds moeilijker... Gelukkig nog maar 3 nachtjes slapen... *heel hard doorbijt*
Verder wel lekker dagje gehad, gezond en gezwommen en net lekker gebarbecued in de tuin
Met de buren allemaal, dus was wel gezellig
![]()
Ik ga op bedje liggen, poging doen tot slapen!
quote:Jah hij is deze week op vakantie in Spanje, en ik verzorg de kat.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:36 schreef Joene het volgende:je bent in zijn huis ? en je ziet hem niet ? is die in het buitenland ofzo ?
Al ben ik vandaag toevallig een dagje weer thuis, omdat we dus gingen zwemmen en barbecuen
quote:Mijn truc: ervoor zorgen dat je alleen maar rijstwafels en bisquitjes in huis hebt
Op woensdag 6 augustus 2003 20:40 schreef DuchessX het volgende:
Gatver, heb een vreetbui gehad en nou ben ik misselijkDat moet toch beter kunnen dan op deze manier
Ontopic: ontzettend warm
En ik had net ruzie met m'n vriend.. niet leuk, maar om het goed te maken heeft 'ie me op een ijsje getracteerd
Oja, en m'n vriezertje is terecht vrijdag komen m'n schoonouders hem brengen!!!!
quote:Jah
Op woensdag 6 augustus 2003 22:38 schreef MrWilliams het volgende:
Verdrietig en opgelucht.kan dat tegelijkertijd?
en ik KAN NIET MEER ... zucht..
voel me zo instabiel als de pest.....
megadip ......
quote:Dat spul heb ik daar ook een beetje teveel gezopen ja..
Op donderdag 7 augustus 2003 00:03 schreef mupke het volgende:
Na een glaasje Raki (Turks drankje) voel ik me nu helemaal prima!Wat een vakantie toch veel invloed op je humeur kan hebben zeg!
ot: voel me raar.. net opeens heel energiek en verder erge stemmingswisselingen weer.. maar momenteel gaat het wel, alleen erg moe en benauwd door de warmte hier..
En ik wil er iets aan doen, of zou willen dat dat kon... maar toch... Something needs to take place quick!
Dat wordt weer puzzelen zo, en een slapeloze nacht .
ik voel me redelijk...
beetje leeg, heel moe... maar ik ga zo naar bed, en ik ga morgen lekker zwemmen...
quote:Houd je ook van Engelse les ?
Op donderdag 7 augustus 2003 01:19 schreef Jory het volgende:
I love the moment in wich I don't care about anyone, or what they thing at all...ik voel me redelijk...
beetje leeg, heel moe... maar ik ga zo naar bed, en ik ga morgen lekker zwemmen...
alleen met de liefde tja.... dat is wel voor verbetering vatbaar
maarja dat zal wel goedkomen (toch? ooit?
)
quote:is dat niet een beetje te vroeg?
Op donderdag 7 augustus 2003 02:10 schreef Brennie het volgende:
Opvliegers heb ik..
Dat geloof je toch niet
quote:Ik bedoel dus dat wat je gevoel ook is, het blijft een gevoel.
Op donderdag 7 augustus 2003 02:21 schreef fatima het volgende:
Je gaat toch ook niet ieder uur vragen of je al gegeten hebt als je honger hebt.
* Minkeltje is happy on the outside, but crying on the inside ....
ik mis wel iemand heel erg btw...
...
edit: woei morgen maar tot 11 uur werken ipv tot 3. Jammer dat
ik me morgen waarschijnlijk verrot ga voelen...(ja ik weet dat dat met zo'n instelling helemaal gebeurd volgens een aantal, maar ik ken mezelf...)
[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 07-08-2003 09:55]
quote:Alvast een happy 30th.
Op donderdag 7 augustus 2003 06:37 schreef Trence het volgende:
Moe ben toe aan vakantie en waarschijnlijk gaan m'n vrienden weer mijn verjaardag vergeten, net als vorig jaar toen ze er ook pas twee weken later achterkwamen.
moet altijd lachen als mensen zich druk maken om dat soort nutteloze dingen.
Net lekker een heel eind gefietst, bij de bieb geweest, en ontdekt dat engelse drop ook kan smelten als het in de zon ligt
Morgen komt onze vriezer, en ik zit nu te fok!ken bij een heerlijke ventilator. Wat kan het leven nog meer bieden...
owwww en ik heb t zooooooooo warm, maar t doet me lekker ff helemaal niks
Verder ben ik een beetje
Verder heb ik nog ergens anders auw, maar da's te ranzig om hier neer te zetten
Zometeen maar lekker even douchen, en daarna als het goed is mijn liefie bellen
autorijles
ging goed... 3 keer inparkeren 2 keer daarvan foutloos...
het ging allemaal wel lekker.
met gevolg dat ik me nu wat zekerder voel voor mijn TTT
starks de duinen in.. ff fotograven met mijn buurjongetje
ff afleiding!
quote:Goedzo!!! Hou dit vol heh! Veel plezier in de duinen met je buurjongetje en de camera!
Op donderdag 7 augustus 2003 13:41 schreef Xilantof het volgende:
als een soort therapie ga ik hier alleen maar leuke dingen neer zetten..
het negatieven dus niet benadrukken..
vandaag de eerst:autorijles
ging goed... 3 keer inparkeren 2 keer daarvan foutloos...
het ging allemaal wel lekker.
met gevolg dat ik me nu wat zekerder voel voor mijn TTTstarks de duinen in.. ff fotograven met mijn buurjongetje
ff afleiding!
Ik voel me goed, lekker gesport en beetje gepoetst (en dat met die hitte) net een kan limonade met ijsblokjes gemaakt en daar ga ik nu van genieten
ben ziek.. doodziek, iets richting griep, en het is niet leuk, maar al helemaal niet met dit weer..
Mn bazin is boos dat ik geen kassa kom draaien: moet het mara gewoon proberen: zij voelde zich ook niet lekker..
Ben toch thuisgebleven, want ik kan niet langer dan 10 minuten mn ogen actief openhouden.... >:(
Ga zo maar weer lekker naar bed, Disneyfilm (Alladin) proberen te kijken...
Heb nu wel een schuldgevoel, maar dat is niet nodig, want ik ben echt doodziek
Maargoed... doeg...
Ik mis hem nu al.. Maar ja.. Hij is zo weer terug
quote:Sterkte meid
Op donderdag 7 augustus 2003 14:18 schreef Faithy het volgende:
klote klote klote klote......
ben ziek.. doodziek, iets richting griep, en het is niet leuk, maar al helemaal niet met dit weer..
Mn bazin is boos dat ik geen kassa kom draaien: moet het mara gewoon proberen: zij voelde zich ook niet lekker..
Ben toch thuisgebleven, want ik kan niet langer dan 10 minuten mn ogen actief openhouden.... >:(
Ga zo maar weer lekker naar bed, Disneyfilm (Alladin) proberen te kijken...
Heb nu wel een schuldgevoel, maar dat is niet nodig, want ik ben echt doodziek
Maargoed... doeg...
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:38 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me wel goed...lekker liggen luieren net...nu ff snel online om ff mail te kijken enzow......zometeen maar weer ff naar buiten toe denk ik
Zweterig, for obvious reasons, we hebben geen airco hier.
Blij, want vanavond ga ik lekker met een grote groep vriendinnen naar de Parade en morgen ben ik een dagje extra vrij en ga ik met mijn moeder naar het strand
quote:Ist gelukt met dat meissie?
Op donderdag 7 augustus 2003 11:26 schreef Poogie het volgende:
Heel erg goed
[Dit bericht is gewijzigd door -SL- op 07-08-2003 14:52]
"Ik wil niet dat je weggaat
'k wil niet alleen
ik wil niet dat je weggaat
'k wil niet alleen
ik wil niet dat je wegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat"
quote:2 oplossingen:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:48 schreef hardsilence het volgende:
Ik moet bijna huilen door Clouseau..."Ik wil niet dat je weggaat
'k wil niet alleen
ik wil niet dat je weggaat
'k wil niet alleen
ik wil niet dat je wegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat"
1: Zal ik je troosten?
2: Zet een ander CD-tje/Mp3-tje of wat ook op..
quote:Ik ga plassen is dat ook goed
Op donderdag 7 augustus 2003 14:54 schreef -SL- het volgende:2 oplossingen:
1: Zal ik je troosten?
2: Zet een ander CD-tje/Mp3-tje of wat ook op..
En meteen nieuwe muziek halen
Ik voel me goeeehoeed
maar verveel muh beetju!
- down
- nog meer down
- alsof ik teveel bier ga drinken
- warm
- alleen
- alles wat er verder in dat rijtje past
wiwvd
ik sta op het punk om in janken uit te barsten...me kast is kapot nu, knokkels rood, kamer een chaos...gelukkig is er niemand thuis...
Edit: lees de faq ff of zo
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 07-08-2003 17:58]
quote:Ik verveel me ook..
Op donderdag 7 augustus 2003 14:56 schreef hardsilence het volgende:[..]
Ik ga plassen is dat ook goed
En meteen nieuwe muziek halen
Ik voel me goeeehoeed
![]()
maar verveel muh beetju!
Ga maar naar de WC
Het bleek een leuke week , wel wat te doen , en inderdaad lekker alleen! maar doordat ik me niet hoef te vervelen is deze week bijzonder snel voorbij gegaan
Volgende week weer thuiswerken
quote:Nou uhmzzz een relatie wilde ze nie, maar wel op z'n tijd zo een keer "lekker klef doen" als je begrijpt wat ik bedoel
Op donderdag 7 augustus 2003 14:46 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ist gelukt met dat meissie?
En straks komen mn hondjes weer thuis
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 07-08-2003 16:02]
quote:Zet de radio op een andere zender dan
Op donderdag 7 augustus 2003 16:10 schreef Minkeltje het volgende:
Ik hoor nu Do op de radio... helpt niet echt mee aan mijn gevoel(ens)
Ik heb het warm vooral maar dan Z= Pfttttttt
zit nu weer binnen....
kan nergens verkoeling vinden, das wel minder.....
quote:voeten in koud water zetten, je haar nat maken
Op donderdag 7 augustus 2003 16:20 schreef Xilantof het volgende:
ben net terug van de duinen.
heb hopelijk wat mooie foto's gemaakt,
kon alleen niet alles doen wat ik wilde ivm mijn buurjongentje.
maar ach... maakt niet uit, ik weet hoe leuk hij het al vind als ik met hem optrek.....zit nu weer binnen....
quote:wat wilde je nog meer doen dan ?
Op donderdag 7 augustus 2003 16:20 schreef Xilantof het volgende:
ben net terug van de duinen.
heb hopelijk wat mooie foto's gemaakt,
kon alleen niet alles doen wat ik wilde ivm mijn buurjongentje.
maar ach... maakt niet uit, ik weet hoe leuk hij het al vind als ik met hem optrek.....zit nu weer binnen....
quote:I made my decision, beeb
Op woensdag 6 augustus 2003 20:38 schreef diannetjhu het volgende:
..ben moe.. en .. mjah boos, verdrietig. Ik weet het niet..
Baal er nogal van dat iemand die me zo hard had beloofd dat ze me niet hetzelfde rotgevoel zou geven als ik een tijdje terug had... dat nu toch doet. ..Geloof niet dat ze doorheeft hoe erg ze me hiermee kwetst en teleursteld. .. bah
Ik wil niet boos op der zijn... maar eigenlijk ben ik het wel.
Dit was wolkje, met haar duffe hoofd op de verkeerdeaccount
[Dit bericht is gewijzigd door cloudchaser op 07-08-2003 16:56]
Nu maar hopen dat m'n incontinente kat z'n behoeftes buiten of in de bak heeft gedaan, en niet, zoals vanochtend door m'n hele huis heen.
Voel me dus bleuhhh
[Dit bericht is gewijzigd door cloudchaser op 07-08-2003 16:57]
quote:Ik neem aan dat je mij bedoeld?
Op donderdag 7 augustus 2003 15:11 schreef Frenkie het volgende:
houden we de slowchat in de gaten -SL0
Ik voel me nu een sudderlapje trouwens.
Alleen mn gedachte(s) leven al uit naar vanavond!
We gaan BBQ-en!!!
Ik heb het idee dat ik helemaal niet zo negatief moet zijn over alles en gewoon goed moet nadenken....
Maar hey!
.
Opzich gaat het wel okay, ik heb voor de verandering even geen gezeik aan m'n kop, ga waarschijnlijk over een uurtje ofzo bbq-en (nouja, de rest, ik niet) met wat mensen (die ik eigenlijk niet ken, maar da's bijzaak) en dat vind ik erg fijn omdat ik dan weer lekker m'n camera kan uittesten .
Ik ben er echt heel blij mee .
En nu nog verkoeling zoeken, zometeen maar iig beneden gaan zitten.
Lekker!
quote:wilde meer foto's nemen
Op donderdag 7 augustus 2003 16:30 schreef onlogisch het volgende:[..]
wat wilde je nog meer doen dan ?
en baluh, mijn brander doet het niet! precies nu! ARGH
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 07-08-2003 18:06]
*zucht -kon ik maar onzichtbaar zijn!!!
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 07-08-2003 17:50]
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 07-08-2003 18:09]
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 17:51 schreef DuchessX het volgende:[..]
Edit
Zelfde als hierboven maar dan @ hardsilence
Ik voel me best ok, erg warm, maar als ik nerderig de gordijnen dichthou, het raam dichthou en een ventilatortje laat zoemen op mijn kamer is het best uit te houden. *wapper wapper*
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 07-08-2003 18:13]
quote:Huh
Op donderdag 7 augustus 2003 17:55 schreef Stereotomy het volgende:Zelfde als hierboven maar dan @ hardsilence
quote:Wees blij dat je niet in de gevangenis zit dan.
Op donderdag 7 augustus 2003 17:56 schreef Whistler112 het volgende:[..]
en heb me zeep iets van 4 keer laten vallen
quote:Ik vind het nu al vreemd, of vind jij het normaal om te melden dat je eigenlijk wel zin hebt om te gaan snijden, en morgen niet meer wakker wil worden?
Op donderdag 7 augustus 2003 17:49 schreef Whistler112 het volgende:[..]
welke slowchat, die reactie op wolkje dat ze der mail moet controleren?
mail je weet wel, datgene wat je moet doen ipv hier slowchatten.en ik ken nauwelijks mensen irl (tenzij je meeten meetelt). 3 mensen, waar ik alle 3 niet meer mee omga. ik ben hier toch redelijk vrij om van me af te schrijven wat ik denk en voel? ik vond die post nog niet zo raar, als ik nou zeg vna ik ga vanavond proberen zelfmoord te plegen dmv een overdose, of iets in die richting, dan word het ene beetje vreemd om het zo maar te zeggen.
Ik niet, ik vind dat een heel rare manier om te melden dat je je kut voelt, en ook absoluut onnodig.
Het staat je vrij te posten wat je voelt, en mij dus ook, ik word gek van het voortdurende gejammer en gejank om jezelf, en dan heb ik het niet alleen over jou.
Dat gezwelg in je ellende, die helemaal zo ellendig niet is, kijk ajb even om je heen en leer relativeren.
Post eens wat positiefs, recht je rug en doe eens een beetje minder dramatisch over alles.
quote:misschien ben ik wel net zo'n flikker als jij?
Op donderdag 7 augustus 2003 17:57 schreef static het volgende:[..]
Wees blij dat je niet in de gevangenis zit dan.
quote:Laat ik hier maar niet op ingaan.
Op donderdag 7 augustus 2003 17:58 schreef Whistler112 het volgende:[..]
misschien ben ik wel net zo'n flikker als jij?
quote:Move dat zwembad eens naar de rivierenbuurt.
Op donderdag 7 augustus 2003 18:00 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga lekker koken en in de tuin eten, genietend van het warme weer, en alles waar ik blij mee kan zijn.
quote:gelukkig snij ik dan ook niet, had ik dan neer moeten zetten dat ik tot bijna alles in staat ben om mezelf weer een beetje bij elkaar te krijgen? ik wil het wel even voor je editten als je er zo opgewonden over word.
Op donderdag 7 augustus 2003 17:58 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ik vind het nu al vreemd, of vind jij het normaal om te melden dat je eigenlijk wel zin hebt om te gaan snijden, en morgen niet meer wakker wil worden?
quote:er IS op het moment weinig in me leven, ik heb vakantie, 1 persoon met wie ik goed omga irl maar die werkt net zoals ik ook elke dag en in het weekend is ie met z'n vriendin. verder zijn me ouders gescheiden en mag ik bijvoorbeeld van m'n pa niet meer op woensdag bij hem komen eten omdat dat, volgens hem, alleen maar is omdat m'n moeder dat geld scheelt...(dat gaat met alles zo)
Ik niet, ik vind dat een heel rare manier om te melden dat je je kut voelt, en ook absoluut onnodig.
Het staat je vrij te posten wat je voelt, en mij dus ook, ik word gek van het voortdurende gejammer en gejank om jezelf, en dan heb ik het niet alleen over jou.
Dat gezwelg in je ellende, die helemaal zo ellendig niet is, kijk ajb even om je heen en leer relativeren.
Post eens wat positiefs, recht je rug en doe eens een beetje minder dramatisch over alles.
enige wat ik zo kan bedenken wat positief is, is dat ik afgelopen jaar me havo heb gehaald, met heel veel moeite. ben verder ook alleen thuis.
en de persoon om wie ik op het moment het meeste geef en mee wil praten, kan ik de afgelopen weken al niet meer mee praten en heeft zojuist aangegeven dat ze me alleen nog via mail wilt spreken.
quote:want jij zei:
Op donderdag 7 augustus 2003 17:57 schreef hardsilence het volgende:[..]
Huh
quote:Niet zeiken meid. Je bent best een lekker ding.
*zucht -kon ik maar onzichtbaar zijn!!!
quote:Whistler, dit is verspilde moeite, het boeit hun niet hoe klote je je voelt want zij zijn positieve mensen, en die snappen dit soort dingen niet helemaal. Ze willen lekker in hun droomwereldje leven waar alles goed gaat en willen niet dat jij komt zeiken.
Op donderdag 7 augustus 2003 18:03 schreef Whistler112 het volgende:[..]
gelukkig snij ik dan ook niet, had ik dan neer moeten zetten dat ik tot bijna alles in staat ben om mezelf weer een beetje bij elkaar te krijgen? ik wil het wel even voor je editten als je er zo opgewonden over word.
[..]er IS op het moment weinig in me leven, ik heb vakantie, 1 persoon met wie ik goed omga irl maar die werkt net zoals ik ook elke dag en in het weekend is ie met z'n vriendin. verder zijn me ouders gescheiden en mag ik bijvoorbeeld van m'n pa niet meer op woensdag bij hem komen eten omdat dat, volgens hem, alleen maar is omdat m'n moeder dat geld scheelt...(dat gaat met alles zo)
enige wat ik zo kan bedenken wat positief is, is dat ik afgelopen jaar me havo heb gehaald, met heel veel moeite. ben verder ook alleen thuis.
en de persoon om wie ik op het moment het meeste geef en mee wil praten, kan ik de afgelopen weken al niet meer mee praten en heeft zojuist aangegeven dat ze me alleen nog via mail wilt spreken.
Ik heb het warm, beetje gefrustreerd dat de afspraak met m'n psych niet door is gegaan, en heb hoofdpijn. Voor de rest gaat het best goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |