Ik mag het komend seizoen op Adidas Predator Mania TRX FG proberen.
quote:Ik vind ze ook niet echt mooi, maar ze zijn goed, en zitten lekker.
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:02 schreef realist_ik het volgende:
vorige model was mooier ...
quote:ok, da's het belangrijkste...
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:02 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Ik vind ze ook niet echt mooi, maar ze zijn goed, en zitten lekker.
quote:Die Nike's in die futuristische kleuren en vormen vind ik schitterend hoor.
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:04 schreef realist_ik het volgende:[..]
ok, da's het belangrijkste...
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:13 schreef DeZzL het volgende:
zoals ieder jaar:
[afbeelding]
cupa mundial.
Fijnste schoen van adidas ooit, beetje ouderwets maar perfecte pasvorm en heerlijk leder
dit zijn ze en met afschroefbare noppen uiteraard de World Cup's
quote:Fijn om een andere liefhebber/kenner tegen te komen
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:17 schreef IJskast het volgende:[..]
dit zijn ze en met afschroefbare noppen uiteraard de World Cup's
Na 3 seizoenen Adidas World Cuppies eens wat anders proberen....
quote:Jij speelt bij Heerenveen?
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:24 schreef danos het volgende:
[afbeelding]
mwoah ik denk doak et ff dit joar miet diese goa probieren, moatje 52 zit nog een beetie strak om de voetn moar doar kon je toch wul ff een steuvig boalletje mit troappen
Owja heb 1 jaar Adidas gehad, maar wat een pis schoen was dat zeg :S
Met die kut schroefnoppen onderin die je na verloop van tijd niet meer eruit kreeg omdat het schroefje onder het ijzer was versleten :S
De Nike Air Zoom.
Heerlijke schoenen, goed breed (brede voeten zijn lastig) en ze zitten als gegoten...
De kleur is hier niet helemaal hetzelfde maar het idee is er...
Geen gezeik, gewoon zwart met witte strepen.
quote:Ik heb ze voor dit seizoen ook aangeschaft, khoor er zoveel goede verhalen over.
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:13 schreef DeZzL het volgende:
zoals ieder jaar:
[afbeelding]
cupa mundial.
Fijnste schoen van adidas ooit, beetje ouderwets maar perfecte pasvorm en heerlijk leder
quote:ik vind deze eerlijk gezegd beter bij je passen
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:01 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Oftewel; Op welke voetbalschoenen sta jij komend seizoen?Ik mag het komend seizoen op Adidas Predator Mania TRX FG proberen.
quote:Vind je me sexy dan?
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:21 schreef Smots het volgende:[..]
ik vind deze eerlijk gezegd beter bij je passen
[afbeelding]
Bij ons in de buurt is het allemaal Adidas en Nike dat de klok slaat....
Ook die nieuwe Kelme's (zie boven) lijken me wel iets.
ongeveer dan...
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]ongeveer dan...
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:00 schreef BrauN het volgende:
Deze:
[afbeelding]En dan in 'gunmetal' kleur. Dus beetje donkergrijs/metallic tint.
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:25 schreef zjroentje het volgende:[..]
[..]
ze stonden er nie bij!
Ik heb ook andere Adidasjes gezien met een soort van beige lipje en diezelfde kleur zit ook als streep op de punt van de schoen. Zien er ook mooi uit en schijnen ook wel goed te zijn.
En Nike zuigtPUNT
Mijn Nike Santosjes, waar ik in mijn geval dus voorbal ballen mee tegen moet houden ipv tegenstanders zoek moet spelen (hoewel ik er zo nu en dan nog wel eens een geniale solo uitgooi).
Oja, ik heb gewoon een paar simpele adidas schoenen, waren iets van 45 euro, maar er is na een seizoen nog niets mis mee.
quote:Ze zijn weer heerlijk coby.
Oftewel; Op welke voetbalschoenen sta jij komend seizoen?Ik mag het komend seizoen op Adidas Predator Mania TRX FG proberen.
keb al 7 jaar adidas (wel elk jaar nije) de rest vind ik gewoon kut
quote:Kan ik deze van je overnemen na het seizoen voor mijn verzameling ????
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[afbeelding]Na 3 seizoenen Adidas World Cuppies eens wat anders proberen....
mocht ik vroeger nooit witte schoenen aan van mijn vader....dan werd je eerder geschopt
ik heb volgens mij nike air zome, blauw met witte streep, en achter op een klein oranje nike tekentje (onze teneu kleur )
quote:Ik heb dezelfde, maar dan de "zilveren" versie.
quote:Daar ben ik (nog) te slecht voor.
Op maandag 22 september 2003 14:32 schreef aldostuta het volgende:[..]
Ik heb dezelfde, maar dan de "zilveren" versie.
quote:Verschil moet er wezen.....................
Op maandag 22 september 2003 14:33 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Daar ben ik (nog) te slecht voor.
en mensen met witte/zilveren/rode/etc schoenen verdienen het inderdaad om een schopje extra te krijgen
quote:Die heb ik ook, maar dan om de ballen er voorin in te knallen...
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:10 schreef keeper het volgende:
Mogen zaalvoetbalschoenen ook?Mijn Nike Santosjes, waar ik in mijn geval dus voorbal ballen mee tegen moet houden ipv tegenstanders zoek moet spelen (hoewel ik er zo nu en dan nog wel eens een geniale solo uitgooi).
[afbeelding]
quote:Ja die heb ik dus ook
Op maandag 22 september 2003 14:43 schreef Wouter het volgende:
[afbeelding]
quote:Ok, ik zie dat Futsal schoenen ook mogen. Ik speel op de onovertroffen Munichs. Fijne schoentjes, al hebben ze door eht feit dat ik op keeper ben, niet echt heel veel balcontact....................
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:10 schreef keeper het volgende:
Mogen zaalvoetbalschoenen ook?Mijn Nike Santosjes, waar ik in mijn geval dus voorbal ballen mee tegen moet houden ipv tegenstanders zoek moet spelen (hoewel ik er zo nu en dan nog wel eens een geniale solo uitgooi).
[afbeelding]
quote:Ik ook, ben het met je eens
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:02 schreef pekel het volgende:
Dé Puma King, de beste en de lekkerste schoen ter wereld....
quote:aangezien deze vrij snel kapot ging ben ik maar weer overgestapt op:
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:32 schreef Limprint het volgende:
na 2 jaar Puma King, wat me heel erg goed was bevallen, probeer ik het dit jaar met Kelme Barcelona!Owja heb 1 jaar Adidas gehad, maar wat een pis schoen was dat zeg :S
Met die kut schroefnoppen onderin die je na verloop van tijd niet meer eruit kreeg omdat het schroefje onder het ijzer was versleten :S
Puma king, maar dan wel in het zwart!
Spelers als jij geef ik altijd een extra schop naquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
Ik heb jaren met Puma King gespeeld.. Die zijn zeker zo goedquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:01 schreef sjimz het volgende:
ik speel al jaren op adidas copa mundial..
vaak nagemaakt...nooit overtroffen!
volgens mij heeft iedere geskillde voetballer diequote:Op dinsdag 5 augustus 2003 12:01 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Oftewel; Op welke voetbalschoenen sta jij komend seizoen?
[afbeelding]
Ik mag het komend seizoen op Adidas Predator Mania TRX FG proberen.
Sorry, maar ik vind ze er niet uitzien, zoals trouwens zoveel voetbalschoenen. Ze moeten gewoon zwart zijn, ik speel zelf op good old Quikquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
Ik ben niet zo conservatief..quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind ze er niet uitzien, zoals trouwens zoveel voetbalschoenen. Ze moeten gewoon zwart zijn, ik speel zelf op good old Quik
Die van Real verdienen 2 schoppen na.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:54 schreef Sloggi het volgende:
Alleen Real-spelers mogen witte schoenen aan. Ieder ander die gekleurde schoentjes aan trekt, kan een schop krijgen
Gladbach speelt ook thuis in het wit. Zie jij Arie al op witte kicksen lopen?quote:Op woensdag 21 april 2004 11:05 schreef Sloggi het volgende:
Real is de enige club waarbij het enigzins fatsoenlijk uit ziet ivm het tenue
Dit ben ik met m'n gele schoenen..quote:Op woensdag 21 april 2004 11:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gladbach speelt ook thuis in het wit. Zie jij Arie al op witte kicksen lopen?
helaas, ik ben er bang voor wat het komende ek voor ons in petto heeft op dat gebied !!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:58 schreef zjroentje het volgende:
Het wordt echt tijd voor een kruistocht tegen gekleurde schoenen.
Inderdaad!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:58 schreef zjroentje het volgende:
Waarom is dat zo'n taboe?!..quote:Op woensdag 21 april 2004 13:58 schreef zjroentje het volgende:
Waarom? Ik vind ze mooi! Zoals die gele op de foto, dat staat toch schitterend? Als het leuk bij de rest van het tenue past, vind ik het wel veel toffer dan zwarte schoenen!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:58 schreef zjroentje het volgende:
Niet eens.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:04 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Waarom is dat zo'n taboe?!..
Eerder was het misschien dat iemand wil opvallen omdat ie zich ook beter voelt enzo..
Maar nu zijn ze gewoon even goed en zelfs vaak beter dan zwarte 'classic' schoenen..
omdat..quote:Op woensdag 21 april 2004 17:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet eens.
Colmschate?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dit ben ik met m'n gele schoenen..
Ik vind 't best mooi staan
[afbeelding]
Oja, ik kijk zo gek omdat een medespeler net een opgelegde kans mistte![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Colmschate?
Woonde...Zelf bij Roda gespeeld en heel ff RDC. Shirt kwam me al ergens bekend van voor...quote:Op woensdag 21 april 2004 20:08 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
![]()
Hoe raad je 't.. Woon je ergens in de buurt van Deventer?
Ik heb zondag nog tegen RDC gespeeld, 4-2 verlorenquote:Op woensdag 21 april 2004 22:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Woonde...Zelf bij Roda gespeeld en heel ff RDC. Shirt kwam me al ergens bekend van voor...![]()
Beter zijn ze nooit, vaak niet eens even goed. Daarbij zijn ze ook nog eens vaak lelijk.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:29 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
omdat..![]()
Gekleurde schoenen zijn oerlelijk. Punt uit.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:06 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind ze mooi! Zoals die gele op de foto, dat staat toch schitterend? Als het leuk bij de rest van het tenue past, vind ik het wel veel toffer dan zwarte schoenen!
Ik weet niet waar JIJ woont en in wat voor een team je speelt, maar ik heb er geen last van hoorquote:Op donderdag 22 april 2004 11:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gekleurde schoenen zijn oerlelijk. Punt uit.
En daarbij kan je natuurlijk ook de gebruikelijke 'lompe' tikken verwachten. Terecht natuurlijk.
Een tegenstander met gekleurde schoenen heeft bij mij net een streepje voor qua 'lompe' tikken uitdelen. En die mening wordt gedeeld door alle ploeggenoten. Exclusief degenen die zelf met gekleurde schoenen lopen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:12 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik weet niet waar JIJ woont en in wat voor een team je speelt, maar ik heb er geen last van hoor
Onzin, het leer van de traditionele schoenen mag dan sterk zijn.. Het stiksel laat de wensen over. Ook de zool van de niewe schoenen is sterk verbeterd.quote:Op donderdag 22 april 2004 09:28 schreef Sloggi het volgende:
Beter zijn ze nooit
Dat is een mening, niet echt een sterk argumentquote:Daarbij zijn ze ook nog eens vaak lelijk.
Ik zou het dan eerder op een sportieve manier oplossen, ik poort dan liever iemand 'die denkt dat ie goed is'..quote:Op donderdag 22 april 2004 11:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Een tegenstander met gekleurde schoenen heeft bij mij net een streepje voor qua 'lompe' tikken uitdelen. En die mening wordt gedeeld door alle ploeggenoten. Exclusief degenen die zelf met gekleurde schoenen lopen natuurlijk.
Wel een beetje rekening houden met het niveau he.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik zou het dan eerder op een sportieve manier oplossen, ik poort dan liever iemand 'die denkt dat ie goed is'..
Zullen we 't daar maar op houden dan?quote:Op donderdag 22 april 2004 11:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wel een beetje rekening houden met het niveau he.
Neenquote:Op donderdag 22 april 2004 11:15 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Onzin, het leer van de traditionele schoenen mag dan sterk zijn.. Het stiksel laat de wensen over. Ook de zool van de niewe schoenen is sterk verbeterd.
Dat is het zeker niet, nee. Maar ik wilde gewoon even duidelijk maken dat je van mij geen sympathie hoeft te verwachten in het veldquote:[..]
Dat is een mening, niet echt een sterk argument
Dan vraag ik me sterk af wat er zo ideaal aan isquote:Op donderdag 22 april 2004 15:55 schreef mr.vulcano het volgende:
Ik zie dat er maar weinig mensen Calcio voetbalschoenen hebben.
Zeker als je een zwarte voetbalschoen wil is dit de ideale schoen. Bij ons in de selectie speelt bijna de helft op Calcio.
Het enige nadeel van de Calcio is dat ze niet super sterk zijn![]()
Dat is ook onzin.. Alsof gekleurde schoenen een totaal nieuwe uitvinding is. Het is juist zo dat schoenen als de Copa Mundial en de King de laatste (laten we zeggen) 10 jaar niet erg verbeterd zijn (Afgezien van een schoen als de Puma King SL (superlight)).quote:Op donderdag 22 april 2004 12:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Neen
Gekleurde schoenen vallen vaak van ellende uit elkaar. Zwarte schoenen zijn er al langer, er is dus meer tijd geweest om ze te ontwikkelen en dus is de kwaliteit vaak beter.
Je kan het gewoon niet op een voetballende manier oplossenquote:Dat is het zeker niet, nee. Maar ik wilde gewoon even duidelijk maken dat je van mij geen sympathie hoeft te verwachten in het veld
Hmm...na vrijdag een lang toernooi te hebben gespeeld zijn ze nu officieel naar de kanker. Kan bijna me hand in het gat steken en loop nu op de blaren. Morgen of overmorgen nieuwe schoenen halen. Weet iemand wat je ongeveer kwijt bent een stel redelijke Puma's? Of dat ze toevallig in de aanbieding zijn bij Intersport/aktiesport/perry sport/etc?quote:Op woensdag 21 april 2004 17:46 schreef Erasmusch het volgende:
Ikzelf heb na 3 jaar maar weer eens schoenen uit de kast gehaald, Puma Cell. Blijkt dat ze2 maten te groot zijnen me linker grote teen steekt er bijna uit (ben rechts). Hopen dat ze dit seizoen nog ff volhouden, dan maar in de zomerstop nieuwe halen. In ieder geval Puma's.
B3? Kampioen geworden zaterdag, toch?!quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:52 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Heej, ook iemand die bij colmschate voetbalt. Mooi schoenen, ik heb helemaal zilver van Nike, kan alleen ff geen foto vinden...
Ik hal ze altijd via de Duitse Ebayquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hmm...na vrijdag een lang toernooi te hebben gespeeld zijn ze nu officieel naar de kanker. Kan bijna me hand in het gat steken en loop nu op de blaren. Morgen of overmorgen nieuwe schoenen halen. Weet iemand wat je ongeveer kwijt bent een stel redelijke Puma's? Of dat ze toevallig in de aanbieding zijn bij Intersport/aktiesport/perry sport/etc?
Daar is ook geen lol aan.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:43 schreef Kluupkluup het volgende:
Je kan het gewoon niet op een voetballende manier oplossen![]()
jep, 2-0 op veld 3quote:Op zondag 25 april 2004 16:43 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Ja ik zit in de B3 ja. Ik weet niet of je me kent, maar ik ben de aanvoerder Kevin. Ja nog bedankt he dat we op het hoofdveld mochten spelenHebben jullie nog gewonnen
Zwarte schoenen zijn saai. En voor saaie mensen. Punt uit.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gekleurde schoenen zijn oerlelijk. Punt uit.
Mooiquote:Op woensdag 28 april 2004 14:15 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Deze in het rood:
[afbeelding]
Netjes toch?
Ik ken iemand die ze spaartquote:Op woensdag 28 april 2004 18:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn mooie Pumas zijn na nog niets eens 1 heel seizoen compleet uitgescheurd...
Nooit meer Puma dus voor mij
Welke waren 't trouwens?quote:Op woensdag 28 april 2004 18:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn mooie Pumas zijn na nog niets eens 1 heel seizoen compleet uitgescheurd...
Nooit meer Puma dus voor mij
quote:Welke waren 't trouwens?
Ik vind het wel een mooie schoen voor Henk Vos.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:54 schreef Limprint het volgende:
ik ga me toch niet voor lul zetten met deze schoenen?? neuh ik heb gewoon puma king, heerlijke schoen.
Maar die Fila schoen...., hoe durf je om zoiets te maken??
Heel mooie schoen, zo'n rood kruisjequote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:53 schreef numero_uno het volgende:
weet iemand of deze alweer verkrijgbaar zijn?
[afbeelding]
die waren zo heerlijk
Ik iig niet. Heb nog nooit problemen gehad.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:12 schreef Limprint het volgende:
gebruikt een keeper niet vaker pinnen dan vaste noppen?? :S
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:24 schreef Limprint het volgende:
Wat verwacht je van jezelf dit seizoen: Dat dit seizoen het beste seizoen wordt tot dusver, en dat we kampioen gaan worden.
suc6
Najah, heb zelf nooit fingersafe gebruikt. Omdat ik het helemaal niet fijn vind zitten. Zelf vind ik dat Sells en Uhlsport wel duidelijk bovenaan staan qua keepersartikelen. Daarvoor was het toch vaak Adidas en Stanno. Stanno valt me de laatste tijd wel weer tegen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:40 schreef Limprint het volgende:
merk je tegenwoordig nog veel verschil met de nieuwere handschoenen? de grip telkens weer verbeterd wordt of blijft dat hetzelfde?
Ik weet nog toen adidas volgens mij?? met fingersafe kwam.... dat was toch een mega rage.... iedere keeper moest die handschoen hebben, maar naderhand bleek het juist fijner om zonder fingersafe te keepen....... komt jullie dit bekend voor?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:55 schreef pekel het volgende:
Daarvoor was het toch vaak Adidas en Stanno. Stanno valt me de laatste tijd wel weer tegen.
Ik heb afgelopen seizoen voor het eerst Stanno gehad en eerlijk gezegd heb ik nog nooit zulke fijne handschoenen gehad, hiervoor had ik oa. Adidas en Uhlsport, maar ik vond Uhlsport toch minder prettig in het gebruik, maar dat kan ook persoonlijke voorkeur zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Najah, heb zelf nooit fingersafe gebruikt. Omdat ik het helemaal niet fijn vind zitten. Zelf vind ik dat Sells en Uhlsport wel duidelijk bovenaan staan qua keepersartikelen. Daarvoor was het toch vaak Adidas en Stanno. Stanno valt me de laatste tijd wel weer tegen.
De grip wordt idd zeker beter. De Adidasjes van 1998 zijn helemaal niks meer vergeleken bij een handschoen van tegenwoordig.. Met die handschoenen moest je echt goed met je wijsvingers en duimen een driehoekje maken, en dan de bal naar je borst halen. Tegenwoordig lukt het als als je alleen je wijsvingers en duimen in een driekhoekje zet, dan zit de bal al goed klem.
Nog handschoenen nodig dan?!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:47 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen seizoen voor het eerst Stanno gehad en eerlijk gezegd heb ik nog nooit zulke fijne handschoenen gehad, hiervoor had ik oa. Adidas en Uhlsport, maar ik vond Uhlsport toch minder prettig in het gebruik, maar dat kan ook persoonlijke voorkeur zijn natuurlijk.
Extra trainingshandschoenen zijn nooit verkeerd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:47 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nog handschoenen nodig dan?!
Ik werk er nog een week en heb 40% korting![]()
Dat zou zeker niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:47 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nog handschoenen nodig dan?!
Ik werk er nog een week en heb 40% korting![]()
iedereen heeft zo zijn standaard model waar ze geen rare fratsen mee uithalen, zoals een opvallende kleur of extra reepjes met ribbels waardoor je de bal meer effect kan geven....quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:36 schreef Nyluzzz het volgende:
Gewoon, ouderwetse zwarte adidasjes met witte strepen, gewoon normale schoenen maar wel de beste.
ik heb rooiequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:31 schreef Wouter het volgende:
gele/blauwe/witte/gouden
kvind adidas juist altijd breed vallen integenstelling tot nike bijvoorbeeld,,,quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Weet iemand of voor de brede voet deze schoen geschikt is?:
[afbeelding]
In het algemeen is adidas smal, maar deze oogt best breed ( F50 X-TRX SG )
nike is meestal smaller dan adidas... de F50 X-TRX SG zijn goede schoenen.. ik zou zeggen ga ze passen in de winkelquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Weet iemand of voor de brede voet deze schoen geschikt is?:
[afbeelding]
In het algemeen is adidas smal, maar deze oogt best breed ( F50 X-TRX SG )
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:25 schreef Stpan het volgende:
Ik heb verschrikkelijk foute zilveren met oranje Joma's gekocht in Spanje. Ik kan geen poot voetballen, maar heb toch zeker wel de man met deze schoenen.
Ben benieuwd hoeveel extra schoppen ik erdoor zal krijgen![]()
is ook mijn ervaring !!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:54 schreef DAMH het volgende:
kvind adidas juist altijd breed vallen integenstelling tot nike bijvoorbeeld,,,
Dan ben je niet de enigequote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:28 schreef pekel het volgende:
[..].
Ik schop als keeper graag door op *pimpende* spitsen..
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:38 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:28 schreef pekel het volgende:
Ik schop als keeper graag door op *pimpende* spitsen..
*checkt woonplaats en denkt opgelucht adem te halen .......quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:38 schreef Ender_W het volgende:
Dan ben je niet de enige![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:04 schreef Ender_W het volgende:
E_W zou niet zoveel mogen schelden, heb dus ook predators met beetje rood, maar die zijn niet om op te "pimpen"
is Bjoro spits dan?
Je bedoelt als je schoen uitschiet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:30 schreef Stpan het volgende:
Predators zijn voor mensen die denken dat hun traptechniek nog beter kan worden......
Mijne is al zo hopeloos dat ik beter normale voetbalschoenen kan nemen. En dan met een apart kleurtje zodat er nog iets spectaculairs van m'n voeten komt.
Zoals ik al zei ..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:19 schreef Ender_W het volgende:
K ben nu voor het eerst sinds jaren weer terug bij Adidas (predators) en het bevalt super, beter dan puma (king, ook erg lekker) of umbro (nike en calcio ben ik allergisch voor, alleen maar ellende mee gehad).
Me handschoenen; nu Stanno Wizard I en die bevallen heel erg goed. Adidas en Nike lieten vaak nogal te wensen over, vooral omdat ik elke 2 a 3 maanden nieuwe handschoenen moet halen :S (en dan te bedenken dat voor trainingen en wedstrijden verschillende gebruik). Maar wil nog een paar stanno's scoren ergens. Uhlsport heb ik al lang niet meer gekocht omdat ze niet in de winkels hangen hier. Bevielen vroeger wel erg goed. Misschien toch maar is naar de importeur ofzo
Over pimp-schoenen gesproken..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]spits / rechtsbuiten !!
en predators pimpen niet ....tenzij je die blauwe/grijze/witte/rode versie hebt !!
Wat kost een singlet?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ..
Ik werk bij Stanno
kijk maar even op www.stanno.com voor de modellen, geef het door en je heb handschoenen met 40% korting.. Moet ik het wel voor vrijdag weten (laatste dag, want het is vakantiewerk)
thms45@hotmail.com
Voor wie geld dat allemaal?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ..
Ik werk bij Stanno
kijk maar even op www.stanno.com voor de modellen, geef het door en je heb handschoenen met 40% korting.. Moet ik het wel voor vrijdag weten (laatste dag, want het is vakantiewerk)
thms45@hotmail.com
Ow, ik zie het al.. deze vraag vervalt dusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat kost een singlet?art.nr.8152
Valt onder thermischondergoed.
Doe maar even over de mail .. Ook maat e.d. doorgeven..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:42 schreef jojomen4 het volgende:
*wil wel 5 thermische shirtjes bestellen*
Ik voeg je even tijdelijk op msn toe als het mag. M'n hotmail heeft laatste 2 weken in 95% van de gevallen 6/7 uur vertraging.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Doe maar even over de mail .. Ook maat e.d. doorgeven..
Toch maar niet voor de adidasjes gegaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Uiteindelijk zijn het toch deze Diadora's geworden.
We spelen in een geel-zwart tenue, dus staat vast mooi
[afbeelding]
Ik hoop voor je dat je verdediger bent, maar aan je schoenen te zien niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Uiteindelijk zijn het toch deze Diadora's geworden.
We spelen in een geel-zwart tenue, dus staat vast mooi
[afbeelding]
Ik sta op 't middenveldquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:11 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je verdediger bent, maar aan je schoenen te zien niet.
Zeker een aanvallende middenvelder.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:15 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik sta op 't middenveld![]()
![]()
Ik ben verdediger en heb die mooie witte schoenen van Adidas FX30quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:23 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Zeker een aanvallende middenvelder.Ik heb afgelopen jaren nog nooit een verdediger gezien met gekleurde schoenen, maar dat kan ook komen omdat ik in Friesland voetbal.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik iets verder ga in het afremmen van een aanvaller met van die kleurige schoenen dan iemand met zwarte schoenen, en vele verdedigers met mij.
Blijven ze ook zo mooi wit na een paar tackles, en word je niet gek van het poetsen van die dingen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:32 schreef Limprint het volgende:
[..]
Ik ben verdediger en heb die mooie witte schoenen van Adidas FX30![]()
![]()
Zozo, ging snel dan, gistermiddag na m'n werk nog ff op de bus gedaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:04 schreef jojomen4 het volgende:![]()
![]()
Kluupkluup
![]()
![]()
![]()
Dank je wel!![]()
![]()
![]()
Ik heb ook nog de goeie maat gegokt
Past precies strakjes om m'n lichaam
Superrrrrrrrrr bedankt!
Er zal ook zeker wel een verschil in zitten dan (kwaliteit van leer, naden etc)quote:Op donderdag 30 september 2004 21:58 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Nike Total 90III Zoom Air
(Klopt niet helemaal: de rood/zilver-versie kost ¤180,-, de donkerblauw/zilver-versie kost ¤80,-, en terwijl ik die donkerblauw/zilver ook nog eens mooier vind)
Klopt, er zijn verschillende modellen van had je ook al bij de total 90 2 daar had je 3 modellen:quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:09 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Er zal ook zeker wel een verschil in zitten dan (kwaliteit van leer, naden etc)
kheb die ook maar dan mist blue sinds deze week en ze lopen echt gruwelijk lekker...quote:Op zondag 19 december 2004 16:54 schreef pannaking_ het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik donderdag gehaald, vandaag voor het eerst mee gevoetbald hier in de buurt op een grasveldje....damn wat is dat een chille schoen![]()
![]()
![]()
Deze heb ik aan het eind van vorig seizoen gekocht. Erg fijne schoenen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:40 schreef bhm het volgende:
http://www.soccerevolutio(...)ull/LOT_10029_F.jpeg
Deze worden het waarschijnlijk dit jaar.
Voetbal nu al 2 seizoenen op lotto, echt super schoenen!
Kangoeroe leer is echt veruit het lekkerst voetballen![]()
En bij lotto weet je tenminste zeker dat alle schoenen gestikt zijn onderaan de zool als je leren schoenen hebt.
Die zijn wel echt godsgruwelijk lelijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 06:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig liggen ze te rotten ergens in een kast tho'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |