nike is meestal smaller dan adidas... de F50 X-TRX SG zijn goede schoenen.. ik zou zeggen ga ze passen in de winkelquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Weet iemand of voor de brede voet deze schoen geschikt is?:
[afbeelding]
In het algemeen is adidas smal, maar deze oogt best breed ( F50 X-TRX SG )
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:25 schreef Stpan het volgende:
Ik heb verschrikkelijk foute zilveren met oranje Joma's gekocht in Spanje. Ik kan geen poot voetballen, maar heb toch zeker wel de man met deze schoenen.
Ben benieuwd hoeveel extra schoppen ik erdoor zal krijgen![]()
is ook mijn ervaring !!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:54 schreef DAMH het volgende:
kvind adidas juist altijd breed vallen integenstelling tot nike bijvoorbeeld,,,
Dan ben je niet de enigequote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:28 schreef pekel het volgende:
[..].
Ik schop als keeper graag door op *pimpende* spitsen..
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:38 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:28 schreef pekel het volgende:
Ik schop als keeper graag door op *pimpende* spitsen..
*checkt woonplaats en denkt opgelucht adem te halen .......quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:38 schreef Ender_W het volgende:
Dan ben je niet de enige![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:04 schreef Ender_W het volgende:
E_W zou niet zoveel mogen schelden, heb dus ook predators met beetje rood, maar die zijn niet om op te "pimpen"
is Bjoro spits dan?
Je bedoelt als je schoen uitschiet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:30 schreef Stpan het volgende:
Predators zijn voor mensen die denken dat hun traptechniek nog beter kan worden......
Mijne is al zo hopeloos dat ik beter normale voetbalschoenen kan nemen. En dan met een apart kleurtje zodat er nog iets spectaculairs van m'n voeten komt.
Zoals ik al zei ..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:19 schreef Ender_W het volgende:
K ben nu voor het eerst sinds jaren weer terug bij Adidas (predators) en het bevalt super, beter dan puma (king, ook erg lekker) of umbro (nike en calcio ben ik allergisch voor, alleen maar ellende mee gehad).
Me handschoenen; nu Stanno Wizard I en die bevallen heel erg goed. Adidas en Nike lieten vaak nogal te wensen over, vooral omdat ik elke 2 a 3 maanden nieuwe handschoenen moet halen :S (en dan te bedenken dat voor trainingen en wedstrijden verschillende gebruik). Maar wil nog een paar stanno's scoren ergens. Uhlsport heb ik al lang niet meer gekocht omdat ze niet in de winkels hangen hier. Bevielen vroeger wel erg goed. Misschien toch maar is naar de importeur ofzo
Over pimp-schoenen gesproken..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]spits / rechtsbuiten !!
en predators pimpen niet ....tenzij je die blauwe/grijze/witte/rode versie hebt !!
Wat kost een singlet?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ..
Ik werk bij Stanno
kijk maar even op www.stanno.com voor de modellen, geef het door en je heb handschoenen met 40% korting.. Moet ik het wel voor vrijdag weten (laatste dag, want het is vakantiewerk)
thms45@hotmail.com
Voor wie geld dat allemaal?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ..
Ik werk bij Stanno
kijk maar even op www.stanno.com voor de modellen, geef het door en je heb handschoenen met 40% korting.. Moet ik het wel voor vrijdag weten (laatste dag, want het is vakantiewerk)
thms45@hotmail.com
Ow, ik zie het al.. deze vraag vervalt dusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat kost een singlet?art.nr.8152
Valt onder thermischondergoed.
Doe maar even over de mail .. Ook maat e.d. doorgeven..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:42 schreef jojomen4 het volgende:
*wil wel 5 thermische shirtjes bestellen*
Ik voeg je even tijdelijk op msn toe als het mag. M'n hotmail heeft laatste 2 weken in 95% van de gevallen 6/7 uur vertraging.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Doe maar even over de mail .. Ook maat e.d. doorgeven..
Toch maar niet voor de adidasjes gegaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Uiteindelijk zijn het toch deze Diadora's geworden.
We spelen in een geel-zwart tenue, dus staat vast mooi
[afbeelding]
Ik hoop voor je dat je verdediger bent, maar aan je schoenen te zien niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Uiteindelijk zijn het toch deze Diadora's geworden.
We spelen in een geel-zwart tenue, dus staat vast mooi
[afbeelding]
Ik sta op 't middenveldquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:11 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je verdediger bent, maar aan je schoenen te zien niet.
Zeker een aanvallende middenvelder.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:15 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik sta op 't middenveld![]()
![]()
Ik ben verdediger en heb die mooie witte schoenen van Adidas FX30quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:23 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Zeker een aanvallende middenvelder.Ik heb afgelopen jaren nog nooit een verdediger gezien met gekleurde schoenen, maar dat kan ook komen omdat ik in Friesland voetbal.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik iets verder ga in het afremmen van een aanvaller met van die kleurige schoenen dan iemand met zwarte schoenen, en vele verdedigers met mij.
Blijven ze ook zo mooi wit na een paar tackles, en word je niet gek van het poetsen van die dingen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:32 schreef Limprint het volgende:
[..]
Ik ben verdediger en heb die mooie witte schoenen van Adidas FX30![]()
![]()
Zozo, ging snel dan, gistermiddag na m'n werk nog ff op de bus gedaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:04 schreef jojomen4 het volgende:![]()
![]()
Kluupkluup
![]()
![]()
![]()
Dank je wel!![]()
![]()
![]()
Ik heb ook nog de goeie maat gegokt
Past precies strakjes om m'n lichaam
Superrrrrrrrrr bedankt!
Er zal ook zeker wel een verschil in zitten dan (kwaliteit van leer, naden etc)quote:Op donderdag 30 september 2004 21:58 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Nike Total 90III Zoom Air
(Klopt niet helemaal: de rood/zilver-versie kost ¤180,-, de donkerblauw/zilver-versie kost ¤80,-, en terwijl ik die donkerblauw/zilver ook nog eens mooier vind)
Klopt, er zijn verschillende modellen van had je ook al bij de total 90 2 daar had je 3 modellen:quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:09 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Er zal ook zeker wel een verschil in zitten dan (kwaliteit van leer, naden etc)
kheb die ook maar dan mist blue sinds deze week en ze lopen echt gruwelijk lekker...quote:Op zondag 19 december 2004 16:54 schreef pannaking_ het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik donderdag gehaald, vandaag voor het eerst mee gevoetbald hier in de buurt op een grasveldje....damn wat is dat een chille schoen![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |