quote:Nog even ter verduidelijking
Op woensdag 16 juli 2003 23:04 schreef yvonne het volgende:
Zoals ieder jaar het uitstapje van The truth naar het Solse Gat9 augustus
MEE:
Iteejer
Yvonne
Lord Dreamer
Phoenixx
Tha_BlonTPridemeid
Schorpioen
Choas,
Evil
WiccaN-AmeL
ONDER VOORBEHOUD:
Cyberbull + JoyceLynx666
purpleroseswetzz en ET.
quote:Schorpioen, als je even contact met me opneemt kun je wel meerijden vanuit Utrecht en Pomidom, waar moet je vandaan komen?
Op donderdag 24 juli 2003 18:32 schreef yvonne het volgende:
Nog even ter verduidelijking,
het is savonds/snachts,
er is GEEN openbaar vervoer,
het is NIET de bedoeling dat we daar gaan lopen gillen en schreeuwen in het bos, geen vuur en op de plek zelf, geen licht graag.Wat je mee moet nemen, iets om op te zitten, bosgrond kan drassig zijn, zaklamp, goede schoenen, kleding die vuil mag en een goed humeur,
o, en vergeet ook niet, vanaf de parkeerplek is het een half uur door stappen, en op de terugweg kan dat langer zijn als we in het donker het verkeerde pad nemen
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 03-08-2003 19:52]
rofl... geen vervoer
Hoelaat willen jullie daar gaan zitten dan, en wat zijn de activitieten die jullie daar willen gaan doen?
quote:Nou, als je de legende kent, dat er een klooster heeft gestaan met monnikken die zich met duistere dingen bezig hielden is het wel apart om daar te zitten en te bedenken waarom het zo apart aanvoelt als je daar zit.
Op zondag 3 augustus 2003 19:00 schreef EggsTC het volgende:
Puttenrofl... geen vervoer
Hoelaat willen jullie daar gaan zitten dan, en wat zijn de activitieten die jullie daar willen gaan doen?
Ben er zelf niet zo lang geleden nog geweest, maar was wel apart vooral zo midden in de nacht.
quote:Ga jij ook mee?
Op zondag 3 augustus 2003 19:06 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Nou, als je de legende kent, dat er een klooster heeft gestaan met monnikken die zich met duistere dingen bezig hielden is het wel apart om daar te zitten en te bedenken waarom het zo apart aanvoelt als je daar zit.
Ben er zelf niet zo lang geleden nog geweest, maar was wel apart vooral zo midden in de nacht.
quote:Nee helaas niet, ik zou wel heel graag willen, want ik zou yvonne en iteejer wel eens graag willen ontmoeten.
Op zondag 3 augustus 2003 19:07 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ga jij ook mee?
Maar ik ga niet mee vanwege emotionele redenen....
quote:Jammer, ECHT jammer!!!
Op zondag 3 augustus 2003 19:13 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Nee helaas niet, ik zou wel heel graag willen, want ik zou yvonne en iteejer wel eens graag willen ontmoeten.
quote:Ik wil wel, maar geen vervoer... rijden zeker geen bussen om middernacht daarheen?
Op zondag 3 augustus 2003 19:13 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Nee helaas niet, ik zou wel heel graag willen, want ik zou yvonne en iteejer wel eens graag willen ontmoeten.
quote:Staat er nou?
Op zondag 3 augustus 2003 19:24 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik wil wel, maar geen vervoer... rijden zeker geen bussen om middernacht daarheen?
Doe een meet anders op een gezellige plek ofzo, zat te verzinnen toch!? Suc6!
quote:jaja, we zijn er al 2x met een meeting geweest en prive al honderden keren
Op zondag 3 augustus 2003 19:26 schreef rookie het volgende:
DON'T MESS WITH THE DARK FORCES! ! ! Daag ze niet uit, ook niet voor de gein, want gein is het niet! ! Het eindpunt bij dit soort dingen is de verkeerde kant van de tunnel! Sorry, maar zo is het nou eenmaal...Doe een meet anders op een gezellige plek ofzo, zat te verzinnen toch!? Suc6!
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 19:26 schreef yvonne het volgende:[..]
Staat er nou?
GEEN openbaar vervoer, het is midden in de nacht, in the middle of nowhere
Maaaar ik kan natuurlijk altijd uitkomen bij een stationnetje bij een andere fokker in de buurt.
Wil best iemand oppikken onderweg....
quote:Ik heb een scooter, maar om van papendrecht naar putten te rijden op dat brakke ding, daar heb ik snachts geen zin in. Denk niet dattie dat overleeft, hehe.
Op zondag 3 augustus 2003 19:34 schreef Lynx666 het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ook ik heb geen vervoer dus..
.
Maaaar ik kan natuurlijk altijd uitkomen bij een stationnetje bij een andere fokker in de buurt.
quote:Zeur niet. Ben er al vaker geweest. Je Dark Forces vind je in Star Wars. maffe sensatie zoeker.
DON'T MESS WITH THE DARK FORCES! ! !
quote:Als jeje woonplaats erbij zet, kan dat wel schelen
Op zondag 3 augustus 2003 19:34 schreef Lynx666 het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ook ik heb geen vervoer dus..
.
quote:Kom je langs zuidholland?
Op zondag 3 augustus 2003 19:36 schreef Evil het volgende:
* Evil rijdt vooralsnog alleen en kom uit Noord Holland....Wil best iemand oppikken onderweg....
quote:Wil je best oppikken onderweg....
Op zondag 3 augustus 2003 19:37 schreef EggsTC het volgende:Kom je langs zuidholland?
quote:Dan rijd je wel een heel stuk om, putten ligt toch in gelderland?
Op zondag 3 augustus 2003 19:41 schreef Evil het volgende:[..]
Wil je best oppikken onderweg....
quote:Zou er leuk zijn Zwets.
Op zondag 3 augustus 2003 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Onder voorbehoud zijn Swets en E.T. er ook
er is plotseling iets tussen gekomen .. sorry .. maar veel plezier jullie...
quote:Maar als je anders geen vervoer hebt, wil ik best omrijden om je op te pikken. Zou het lullig vinden als het alleen vanwege vervoer nie door zou kunnen gaan voor je.
Op zondag 3 augustus 2003 19:46 schreef EggsTC het volgende:Dan rijd je wel een heel stuk om, putten ligt toch in gelderland?
(Heb je een mailtje gestuurd)
quote:Jeeeeeeeej, staat er op
quote:Maar.. maar.. t was toch algemeen bekend dat ik uit Roosendaal kom? (Ja, dat andere Gat
Op zondag 3 augustus 2003 19:37 schreef yvonne het volgende:[..]
Als jeje woonplaats erbij zet, kan dat wel schelen
quote:Ok, dat is dan volgende week zaterdag... hoelaat wille jullie afspreken op die plek, Yvonne? Enne, waarom geen licht op de plek zelf als ik vragen mag
Op zondag 3 augustus 2003 19:51 schreef Evil het volgende:[..]
Maar als je anders geen vervoer hebt, wil ik best omrijden om je op te pikken. Zou het lullig vinden als het alleen vanwege vervoer nie door zou kunnen gaan voor je.
(Heb je een mailtje gestuurd)
quote:Het is een truth meet, we gaan daar heen niet alleen om te meeten maar ook het Solse Gat te ervaren, mensen die er geweest zijn weten wat ik bedoel.
Op zondag 3 augustus 2003 19:54 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ok, dat is dan volgende week zaterdag... hoelaat wille jullie afspreken op die plek, Yvonne? Enne, waarom geen licht op de plek zelf als ik vragen mag
Waarom denk je dat we er s'nachts blijven ?? om zelf voor daglicht te zorgen ?? Nee omdat de ervaring snachts anders is dan overdag. Lees anders eens de andere topics door zou ik zeggen.
quote:heb ff geduld wil je ..het is geen slowchat hier
Op zondag 3 augustus 2003 20:39 schreef EggsTC het volgende:
quote:Jezes, sorrie hoor... ik vraag toch alleen waarom. Je spreekt me aan alsof ik een moord heb gepleegd.
Op zondag 3 augustus 2003 20:40 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
Het is een truth meet, we gaan daar heen niet alleen om te meeten maar ook het Solse Gat te ervaren, mensen die er geweest zijn weten wat ik bedoel.
Waarom denk je dat we er s'nachts blijven ?? om zelf voor daglicht te zorgen ?? Nee omdat de ervaring snachts anders is dan overdag. Lees anders eens de andere topics door zou ik zeggen.
quote:Ik heb een aantal dagen erna fikse paniekaanvallen gehad, doch heb ik dat nooit gerelateert aan die plek zelf hoor. Ik vond die plek eigenaardig, maar niet per defenitie negatief. Hoogstens een bepaalde intensiteit die ik zelf niet kan plaatsen. Maar gefuck met geesten oid....? nee hoor. Dat heeft er echt niets mee te maken, daar hoeft echt niemand zich zorgen over te maken volgens mij. Ik denk dat als het je teveel wordt, je gewoon ff afstand moet nemen, figuurlijk gezien, of misschien ook letterlijk. Geen probleem, echt niet.
DON'T MESS WITH THE DARK FORCES! ! ! Daag ze niet uit, ook niet voor de gein, want gein is het niet! ! Het eindpunt bij dit soort dingen is de verkeerde kant van de tunnel! Sorry, maar zo is het nou eenmaal...Doe een meet anders op een gezellige plek ofzo, zat te verzinnen toch!? Suc6!
Maar zoals het nu lijkt komen we
quote:Heb iemand dit gezien?
De klokken van het verzonken klooster beginnen op het middernachtelijk uur te luiden. En onder het spookachtig geluid komen de geesten van de monniken te voorschijn.
quote:Nee , niet zozeer als in klokken geluid en bijbehorende figuren in een pij.
Op maandag 4 augustus 2003 01:22 schreef EggsTC het volgende:[..]
Heb Heeft iemand dit gezien?
quote:Wat dan wel?
Op maandag 4 augustus 2003 08:55 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
Nee , niet zozeer als in klokken geluid en bijbehorende figuren in een pij.
quote:Vreemde gewaarwordingen , doodse stilte , een windvlaag met als reactie kou en kippenvel terwijl het windstil is. schemerlicht vanuit het gat met een mistiggeheel. terwijl het pikkedonker is.
Op maandag 4 augustus 2003 09:54 schreef EggsTC het volgende:[..]
Wat dan wel?
Voor de rest een appart vagelijk slecht gevoel over één kant van het pad. Voor de rest tja.. er staan belevenissen van veel mensen in de oude topics van de vorige meets daar.
Vandaar ook dat je stil moet zijn en geen licht moet maken.
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:24 schreef yvonne het volgende:
O, en er worden heus wel foto's gemaakt en die komen gewoon op FOK!, dit even om alle gezeik voor te zijn
quote:Alvast een Veto uitspreekt.
Op maandag 4 augustus 2003 11:26 schreef Pacstah het volgende:
Terugvind post, * want misschien ook meegaat..
Lees eerst alle topics over het solse gat . en vertel maar eens waarom je mee wilt. het is nl. geen onzin of nachtbar topic meet.
quote:Ik heb het er met Lynx over gehad.. en die heeft me ook veel verteld erover enzo.. Het lijkt mij erg interessant en intrigerend..
Op maandag 4 augustus 2003 11:53 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
Alvast een Veto uitspreekt.
Lees eerst alle topics over het solse gat . en vertel maar eens waarom je mee wilt. het is nl. geen onzin of nachtbar topic meet.
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:03 schreef MUUS het volgende:
Ik kan nog niks beloven, maar ik wil heel graag mee en ga heel erg mijn best doen om mee te kunnen!.
quote:Een ervaring van stilte..iets ligt er over je heen daar als een soort deken. Er begint een briesje te blazen door het dichtbeboste gebied heen, en bezorgt je kippenvel.
Op maandag 4 augustus 2003 09:54 schreef EggsTC het volgende:[..]
Wat dan wel?
quote:Sorry als dit te ongelovig over komt maar denk je niet dat de omgeving en je stemming dat gevoel bepaalt. Je praat over duidelijk, zou ik het kunnnen toetsen of moet je speciaal zijn?
Op maandag 4 augustus 2003 12:26 schreef Bastard het volgende:[..]
Een ervaring van stilte..iets ligt er over je heen daar als een soort deken. Er begint een briesje te blazen door het dichtbeboste gebied heen, en bezorgt je kippenvel.
Er is duidelijk iets aan de hand op die plek in het nachtelijke uur, naar mijn ervaring.
[Dit bericht is gewijzigd door Maiar op 04-08-2003 12:29]
quote:Ik snap dat het ongeloofwaardig klinkt, maar ook jij zou wel degelijk iets kunnen aanvoelen daar. Buiten het "gevoel" dat er een groep mensen aanwezig is, heb je ook het gevoel dat er iets anders aanwezig is.
Op maandag 4 augustus 2003 12:29 schreef Maiar het volgende:[..]
Sorry als dit te ongelovig over komt maar denk je niet dat de omgeving en je stemming dat gevoel bepaalt. Je praat over duidelijk, zou ik het kunnnen toetsen of moet je speciaal zijn?
quote:Afgezien van het gevoel wat je erbij hebt, heb je ook iets gezien?
Op maandag 4 augustus 2003 12:33 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik snap dat het ongeloofwaardig klinkt, maar ook jij zou wel degelijk iets kunnen aanvoelen daar. Buiten het "gevoel" dat er een groep mensen aanwezig is, heb je ook het gevoel dat er iets anders aanwezig is.
Ben er geweest en had een sceptische vriend meegenomen, en bij hem liep het kippenvel zo nu en dan over zn rug en had een vredig gevoel.
quote:Ik geloof meteen dat je de kriebels krijgt, zeker als je al in je achterhoofd open staat voor wat minder gangbare gebeurtenissen maar wat mij zeker zo waarschijnlijk lijkt is dat je dit gevoel zelf creeert, met de eventuele hulp van anderen.
Op maandag 4 augustus 2003 12:33 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik snap dat het ongeloofwaardig klinkt, maar ook jij zou wel degelijk iets kunnen aanvoelen daar. Buiten het "gevoel" dat er een groep mensen aanwezig is, heb je ook het gevoel dat er iets anders aanwezig is.
Ben er geweest en had een sceptische vriend meegenomen, en bij hem liep het kippenvel zo nu en dan over zn rug en had een vredig gevoel.
quote:Wij moeten nog even in conclaaf
Mijn dierbare wederhelft is namelijk een afspraak van zondag de 10e vergeten..
U hoort nader van ons!
quote:Mist.
Op maandag 4 augustus 2003 12:35 schreef EggsTC het volgende:[..]
Afgezien van het gevoel wat je erbij hebt, heb je ook iets gezien?
quote:Dat zou alleraardigst zijn als het je zou lukken
Op maandag 4 augustus 2003 12:03 schreef MUUS het volgende:
Ik kan nog niks beloven, maar ik wil heel graag mee en ga heel erg mijn best doen om mee te kunnen!.
quote:Ja het zou kunnen dat je het zelf triggered.. maar ik geloof niet dat dat het was. Ga er heen en maak het zelf mee zou ik zeggen!
Op maandag 4 augustus 2003 12:42 schreef Maiar het volgende:[..]
Ik geloof meteen dat je de kriebels krijgt, zeker als je al in je achterhoofd open staat voor wat minder gangbare gebeurtenissen maar wat mij zeker zo waarschijnlijk lijkt is dat je dit gevoel zelf creeert, met de eventuele hulp van anderen.
Ik wil niet beweren dat het niet zo is maar hoe kijk je zelf tegen de mogelijkheid aan dat je jezelf 'triggerd'?
(wij als mens zijn enorm getrained om situaties in te vullen om het te plaatsen)
quote:Lijkt me stug, vooral toen die wind en het kippenvel aan een kant, lijkt me stug dat je zoiets collectief triggert, het WAS er gewoon
Op maandag 4 augustus 2003 12:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja het zou kunnen dat je het zelf triggered.. maar ik geloof niet dat dat het was. Ga er heen en maak het zelf mee zou ik zeggen!
quote:Wie weet komt het er eens van maar je hebt gelijk, ik zou het zelf eens moeten ondervinden.
Op maandag 4 augustus 2003 12:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja het zou kunnen dat je het zelf triggered.. maar ik geloof niet dat dat het was. Ga er heen en maak het zelf mee zou ik zeggen!
[Dit bericht is gewijzigd door Maiar op 04-08-2003 12:54]
quote:Nope , heeft niets met triggeren te maken. Ik was vroeger gewend om in het bos te zijn, in het donker. maar het Solsegat is gewoon iets apparts. Overdag is het trouwens een gezellig iets daar hoor. picknick tafels etc. maar in de nacht is het anders.
Op maandag 4 augustus 2003 12:42 schreef Maiar het volgende:[..]
Ik zou zeggen, pak een willekeurige dag en ga er zelf overdag en snachts kijken.
Op zich natuurlijk erg gezellig maar niet echt bevordelijke voor de stilte en de rust.
quote:Ja, iedereen heeft zich aangemeld toch nu?
Op maandag 4 augustus 2003 12:53 schreef Lord_Dreamer het volgende:
Yvonne /Iteejer , moet je niet een stop invoeren voordat het weer een meet van 30 man of meer gaat worden![]()
Op zich natuurlijk erg gezellig maar niet echt bevordelijke voor de stilte en de rust.
quote:Volgens mij wel ..
Op maandag 4 augustus 2003 12:54 schreef yvonne het volgende:[..]
Ja, iedereen heeft zich aangemeld toch nu?
quote:HO HO, ff wachten he. Ik kom misschien met Evil mee.
Op maandag 4 augustus 2003 12:54 schreef yvonne het volgende:[..]
Ja, iedereen heeft zich aangemeld toch nu?
quote:Te laat
Op maandag 4 augustus 2003 13:01 schreef EggsTC het volgende:[..]
HO HO, ff wachten he. Ik kom misschien met Evil mee.
quote:Zie de PI, ga jij nou maar met Evil mailen
Op maandag 4 augustus 2003 13:20 schreef EggsTC het volgende:
Waar het ons om gaat is dat het geen gillende en krijsende groep moet zijn op de plek zelf
(k zal wel moeten want amel staat al op definitief :-))))))))
k heb er zin in!!
quote:Niemand uit die regio MET vervoer?
Op zondag 3 augustus 2003 19:52 schreef Lynx666 het volgende:[..]
Maar.. maar.. t was toch algemeen bekend dat ik uit Roosendaal kom? (Ja, dat andere Gat
)
quote:Ik zei toch, ik krijg iedereen zo gek.
Op maandag 4 augustus 2003 11:55 schreef Pacstah het volgende:
Ik heb het er met Lynx over gehad.. en die heeft me ook veel verteld erover enzo.. Het lijkt mij erg interessant en intrigerend..
quote:Das héél goed mogelijk. Ik heb ze er heen gestuurd om mij even enthousiast te maken.
Op maandag 4 augustus 2003 17:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Collega van mij was dus vrijdag geweest
Niks gezien maar voelde en hoorde rare dingen.
Ze vertelde dat haar neef zaterdag ging, volgens mij ben jij dat Lynx666 of heb ik dat mis?
quote:Wat doe jij hier?
Op maandag 4 augustus 2003 17:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Collega van mij was dus vrijdag geweest
Niks gezien maar voelde en hoorde rare dingen.
Ze vertelde dat haar neef zaterdag ging, volgens mij ben jij dat Lynx666 of heb ik dat mis?
quote:En Bolletje had het juist weer erg koud,
Op maandag 4 augustus 2003 19:10 schreef Evil het volgende:
Ik hoor iedereen over kippenvel, maar toen ik 2 jaar terug mee was had ik absoluut geen kippenvel had het juist hartstikke warm!!!!
Echt heel weird....
Je weet nooit wat je kan verwachten.....
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 19:05 schreef Lynx666 het volgende:Das héél goed mogelijk. Ik heb ze er heen gestuurd om mij even enthousiast te maken.
*kippenvel heeft*
quote:ZIe hierboven, collega vertelde hierover...vond het wel spannend verhaal
Op maandag 4 augustus 2003 19:45 schreef Bastard het volgende:[..]
Wat doe jij hier?
Een no-go hier
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:27 schreef E.T. het volgende:Een no-go hier
quote:Wat denk je?
Op maandag 4 augustus 2003 23:28 schreef EggsTC het volgende:
ff zonder gein he. Ken ik daar wel roken?
Ik rook als een ketter!
quote:Yep, thats her.
Op maandag 4 augustus 2003 22:16 schreef Ker_Plunk het volgende:ze vond het ook eng (marijke heet ze, en werkt net als ik bij die mooie gemeente alphen
) ze liet het alleen niet merken aan haar dochter enzo
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 01:34 schreef yvonne het volgende:[..]
Wat denk je?
Ik rook als een ketter!
quote:rofl
Op dinsdag 5 augustus 2003 00:43 schreef Danny het volgende:
als we oppas kunnen regelen voor alicia zijn knor en ik ook van de partij
quote:Wat wel zo is natuurlijk, door de hitte en de droogte is het bos kurkdroog, dus moeten we een pot met water ofzo meenemen om daar de peuken in te verzamelen.
quote:Goed dat je daar aan denkt ja... strax vliegt de zooi in de fik.
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:32 schreef yvonne het volgende:[..]
Wat wel zo is natuurlijk, door de hitte en de droogte is het bos kurkdroog, dus moeten we een pot met water ofzo meenemen om daar de peuken in te verzamelen.
quote:Er is nog geen rook verbod. Nog niet , verwachting is dat aan de eind van de week er een algeheel rookverbod geldt op de veluwe, net zoals nu in Noord Brabant er al is.
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:32 schreef yvonne het volgende:[..]
Wat wel zo is natuurlijk, door de hitte en de droogte is het bos kurkdroog, dus moeten we een pot met water ofzo meenemen om daar de peuken in te verzamelen.
Het Solse gat is dan een Non smoking zone.
Iedereen die een beetje ook natuurliefhebber is zou ik willen aanraden om niet te roken. En vergeet niet als het dit weer blijft ,dat het warm is. Erg warm en dan moet je water/drank mee nemen.
Danny -> Zou leuk zijn als jullie oppas kunnen vinden.
quote:Zou leuk zijn ja, maar als er niet gerookt mag worden ben ik er sowieso niet bij
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:22 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
Er is nog geen rook verbod. Nog niet , verwachting is dat aan de eind van de week er een algeheel rookverbod geldt op de veluwe, net zoals nu in Noord Brabant er al is.
Het Solse gat is dan een Non smoking zone.
Iedereen die een beetje ook natuurliefhebber is zou ik willen aanraden om niet te roken. En vergeet niet als het dit weer blijft ,dat het warm is. Erg warm en dan moet je water/drank mee nemen.
Danny -> Zou leuk zijn als jullie oppas kunnen vinden.
quote:Whehehe, dan krijg ik ook mn twijfels.
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:57 schreef Danny het volgende:[..]
Zou leuk zijn ja, maar als er niet gerookt mag worden ben ik er sowieso niet bij
quote:Ik maak vanavond een account voor haar aan
Op dinsdag 5 augustus 2003 07:25 schreef Lynx666 het volgende:[..]
Yep, thats her.
. En m'n nichtje, die vond het geloof ik zelf al eng genoeg (understatement).
.
http://www.human-care.nl/id73.htm
En het is dat ik zaterdag een bbq heb anders was ik ook gekomen.
quote:Gewoon bakkie water meenemen , en dan kan er wel gerookt worden. uit kampeer ervaringen weet ik. ff blaadjes op zij tot je zandhebt , en daar dump je peuken in.
Zou leuk zijn ja, maar als er niet gerookt mag worden ben ik er sowieso niet bij
Ga maar een oppas regelen.
Sinds wanneer houden wij ons aan regels ?
quote:Ik kan wel wat kleine filmpjes schieten met geluid. En m'n digicam gaat natuurlijk mee.
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:18 schreef Kingofsorrow het volgende:
neem ff een bandrecordertje mee, zie topic bandstemmen\evp's
MITS ik vervoer heb. .
quote:alle films en foto's gaan eerst door de censurering
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:05 schreef Lynx666 het volgende:[..]
Ik kan wel wat kleine filmpjes schieten met geluid. En m'n digicam gaat natuurlijk mee.
MITS ik vervoer heb.
.
quote:In de auto wordt er nie gerookt....
quote:Als iedereen nou een potje met water meeneenmt om daar zn peuken in te doen gaat het best, zie je mij al uuuuuuuuuuren niet roken?
O, en denkt iedereen aan drank/water/lekkers/eten ofzo?
quote:Ja, en die blijven vast op een groep giebelende en lawaai makende FOK!kers staan wachten
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:31 schreef CherryLips het volgende:
...lopen er daar geen wilde zwijnen rond?
Sjorrie
quote:Erg jammer.. dat wel , maar dat wist je vast al wel
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:52 schreef Danny het volgende:
knor en ik zullen er niet bij zijn. Was even vergeten dat ik zaterdag een verjaardag heb en dat er mensen van mij afhankelijk zijn om daar uberhaupt te komen.Sjorrie
quote:Speaking of!
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:30 schreef yvonne het volgende:[..]
Als iedereen nou een potje met water meeneenmt om daar zn peuken in te doen gaat het best, zie je mij al uuuuuuuuuuren niet roken?
O, en denkt iedereen aan drank/water/lekkers/eten ofzo?
Waar is de afterparty ?
quote:idd jammer. Knor had zelfs al in ged88 om fakkels mee te nemen ipv zaklantarens en een kring van kaarsen te maken... Volgende keer beter...
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:30 schreef Lord_Dreamer het volgende:
beetje sukkelig
[..]Erg jammer.. dat wel , maar dat wist je vast al wel
quote:Iets later komen is ook geen optie?
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:51 schreef Danny het volgende:[..]
idd jammer. Knor had zelfs al in ged88 om fakkels mee te nemen ipv zaklantarens en een kring van kaarsen te maken... Volgende keer beter...
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:15 schreef Evil het volgende:[..]
In de auto wordt er nie gerookt....
quote:Je kent mij toch
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:29 schreef CherryLips het volgende:
oeh ik zou dolgraag mee willen....
ik kots waarschijnlijk t halve bos onder van de zenuwen hehe
maar t is dus midden in de nacht middle of nowhere geen openbaar vervoer en tussen mensen (jullie) die ik niet ken en ouders die het niet toestaan...
maar ik wil ALLES weten!
quote:ja hoor .. tussen 4 en 5 uur in de volgende ochtend ..
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:35 schreef Viperdesign het volgende:
Al enig idee tot hoever in de nacht het doorgaat?
quote:Dat zou dan pas 's nachts worden, maar het idee van een half uur door een donker bos lopen met minder dan een man of vijf staat me niet echt aan
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:57 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Iets later komen is ook geen optie?
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 05-08-2003 22:15]
quote:Bang voor bosnegers?
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:12 schreef Danny het volgende:[..]
Dat zou dan pas 's nachts worden, maar het idee van een half uur door een donker bos lopen met minder dan een man of vijf staat me niet echt aan
quote:Ehm.... Niet om je plezier bij voorbaat al vast te vergallen hoor....
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:05 schreef EggsTC het volgende:[..]
okee
[..]Je kent mij toch
![]()
Ga mee man... is lachen toch.
quote:Jij hebt 'the blair witch project' zeker niet gezien ?
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Bang voor bosnegers?
quote:Kijk eerst deel 2 book of shadows maar
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:17 schreef Danny het volgende:[..]
Jij hebt 'the blair witch project' zeker niet gezien ?
quote:Kijk eerst deel 2 book of shadows maar
quote:Ja, deel twee was boeiender. Daar gingen ze onder invloed van the with tenminste nog neuken
quote:Oi, daar maak je geen grappen over. Ik scheet 7 kleuren stront door die film.
De laatste keer bij het Solse gat herinnerde Johan me er ook aan dat de moord op Christel Lambrosius vlakbij was gepleegd.
Heel erg grappig. Vond Johan.
.
quote:Dat laatste keer dat ik er was stond er een boerende brabander luisterend naar de naam Harrie in het Solse Gat.
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:20 schreef MUUS het volgende:[..]
Oi, daar maak je geen grappen over. Ik scheet 7 kleuren stront door die film.
.
De laatste keer bij het Solse gat herinnerde Johan me er ook aan dat de moord op Christel Lambrosius vlakbij was gepleegd.
Heel erg grappig. Vond Johan.
.
Entiteiten blijken daar bang voor te zijn...
quote:Zolang ik daar niet in me 1tje rondloopt is er niks aan de hand.
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:15 schreef Phoenixx het volgende:[..]
Ehm.... Niet om je plezier bij voorbaat al vast te vergallen hoor....
Máár!!
Houdt er rekening mee dat bepaalde entiteiten in/bij het Solse Gat ronddwalen die je de lust toch lachen snel ontnemen.
Let wel: ik zeg niet dat ze er zullen zijn... maar wel dat ze er kùnnen zijn.
Als je er gevoelig voor bent, kàn het beangstigend zijn.
Maar ook rustgevend.
Erg afhankelijk van hoe je er zelf tegenover staat, en welke entiteiten zich kenbaar willen maken....
quote:Wellus. Volgens mij hebben ze je stiekum uit de crew getrapt en je forwarder gesloopt
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:23 schreef MUUS het volgende:
En nog steeds heb ik geen mail van je, Swets..
quote:Daar zit je dus even helemaal mis .. misschien toch de vorige topics over de andere meetings lezen ?
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:23 schreef EggsTC het volgende:[..]
Zolang ik daar niet in me 1tje rondloopt is er niks aan de hand.
quote:Die kans zit er wel in natuurlijk.
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Wellus. Volgens mij hebben ze je stiekum uit de crew getrapt en je forwarder gesloopt
Doettus muus_78@hotmail.com proberen.
quote:Beetje doorgekeken, niet alle replies gelezen... Zuchtje wind hier, zuchtje wind daar. Denk jij dat ik er tegenaankijk alsof het een poppenkast is ofzo? Dan zit je mooi mis.
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:24 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
Daar zit je dus even helemaal mis .. misschien toch de vorige topics over de andere meetings lezen ?
quote:Ach, rond 6uur kunnen we eventueel weer met OV
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:06 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
ja hoor .. tussen 4 en 5 uur in de volgende ochtend ..
quote:In iedergeval doe je als of het een breezerkid uitje, en daar heb ik ene pleures hekel aan. als je zo nodig lol en leut wil maken duik dat de betreffende dag de kroeg in of zo ..
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:28 schreef EggsTC het volgende:[..]
Beetje doorgekeken, niet alle replies gelezen... Zuchtje wind hier, zuchtje wind daar. Denk jij dat ik er tegenaankijk alsof het een poppenkast is ofzo? Dan zit je mooi mis.
quote:rofl, jij kent mij overduidelijk niet.
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:40 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
In iedergeval doe je als of het een breezerkid uitje, en daar heb ik ene pleures hekel aan. als je zo nodig lol en leut wil maken duik dat de betreffende dag de kroeg in of zo ..
quote:Ik denk dat ik het niet eens wil ook .hoe vind je die .
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:41 schreef EggsTC het volgende:[..]
rofl, jij kent mij overduidelijk niet.
quote:Waarom kom je dan met je vooroordelen, zie je zaterdag wel.
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:47 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
Ik denk dat ik het niet eens wil ook .hoe vind je die .
Niets persoonlijks hoor.
Edit : en dat komt uit 72
pff, ik kom naar die meeting omdat ik dat gat wellis wil zien, niet voor jouw, niet voor iemand anders, voor mezelf. Heb er veel over gehoord.
[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 05-08-2003 22:49]
quote:Ik mat niet.. ik wil zien wat daar zit... of er nou zo'n daap meekomt of niet.
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe..., matten in het Solse gat. Ben benieuwd wat de entiteiten DAAR van vinden.
quote:En dan ?? moet ik daarvoor onder de indruk raken of zo ????
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:48 schreef EggsTC het volgende:[..]
Waarom kom je dan met je vooroordelen, zie je zaterdag wel.
quote:Hey dat gat kan je ook op een andere dag zien hoor. dat gat loopt niet weg. kom gezellig een week later zou ik zeggen.
Edit : en dat komt uit 72pff, ik kom naar die meeting omdat ik dat gat wellis wil zien, niet voor jouw, niet voor iemand anders, voor mezelf. Heb er veel over gehoord.
quote:Je interpreteerd mn zin verkeerd denk ik.
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:52 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
En dan ?? moet ik daarvoor onder de indruk raken of zo ????
[..]
quote:So can you.
Hey dat gat kan je ook op een andere dag zien hoor. dat gat loopt niet weg. kom gezellig een week later zou ik zeggen.
quote:Ik heb ook niet gezegt dat ik ga matten..
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:56 schreef Viperdesign het volgende:
Of jullie komen gewoon gezellig op dezelfde dag/nacht en gaan gewoon niet matten.
Hij interpreteerd mijn zin verkeerd. Ik kom daar voor dat gat. Als hij denkt dat k een BrEeZaH-party organiseer moet hij dat zelf weten. Like i give a fuck.
dus, mooi opgelost klaar, uit, etc.
quote:Hiermee bedoel ik dus, zaterdag zie je wel dat ik geen breezerparty ervan maak.
[..]Waarom kom je dan met je vooroordelen, zie je zaterdag wel.
quote:Ja ja .. waar ik gewoon bang voor ben is teveel herrie en te veel lol. misschien zie ik het als een te serieus iets..
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:00 schreef iteejer het volgende:
jaja nu ist weer mooi geweest.
komt het door de hitte of zo..?
kap nou ff met dat geklier jongens..
LD, ik geloof dat je de woorden van EggsTC ietwat fout geinterpreteerd hebt,
EggsTC, ik geloof dat je een beetje fel reageert.dus, mooi opgelost klaar, uit, etc.
quote:Hey collega u ook al hier?
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:59 schreef MUUS het volgende:
Nok eens ff.
quote:Ik snap je bezorgdheid, maar EggsTC inschattende zal dat best meevallen
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:03 schreef Lord_Dreamer het volgende:
Ja ja .. waar ik gewoon bang voor ben is teveel herrie en te veel lol. misschien zie ik het als een te serieus iets..
quote:Yup.
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:04 schreef iteejer het volgende:[..]
Hey collega u ook al hier?
De Truth-users hebben me gemist. Lief hè? .
Mailen kan naar mij (zie profiel)
Dank u
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 05-08-2003 23:10]
quote:Dat schrikt de entiteiten af
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:17 schreef Danny het volgende:
Waarom gaat Harrie dit keer eigenlijk niet mee ??
quote:Vermoedelijk omdat KingShaker niet meer gaat...
quote:Harrie heeft dit hele topic nog niet eens gezien, geloof ik.
Meneer is er ook niet zo vaak meer. .
quote:rofl
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:25 schreef Bastard het volgende:
Toch jammer, was mn kans Muus te zien
quote:Check.
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heeft iemand een legetiem email adres?
Een collega (tante van Lynx666) wil graag registeren en haar ding over solse gat vertellen en haar andere ervaringen maar ik kan geen kloons meer aanmaken (logisch na 21) en haar wanadoo wordt niet geaccepteerd...
Helpyvonne, Lord Dreamer??
Dank u
quote:Een oude Gijs ...
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:25 schreef Bastard het volgende:
Toch jammer, was mn kans Muus te zien
quote:Ja daarom, mini Gijs meet en zo
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:36 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Een oude Gijs ...
quote:wat was dat eigenlijk voor gesodemieter met geldig e-mail adres?? ik heb er echt ontzettend lang over gedaan om me te registreren omdat hij niets accepteerde..?
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heeft iemand een legetiem email adres?
Een collega (tante van Lynx666) wil graag registeren en haar ding over solse gat vertellen en haar andere ervaringen maar ik kan geen kloons meer aanmaken (logisch na 21) en haar wanadoo wordt niet geaccepteerd...
Helpyvonne, Lord Dreamer??
Dank u
quote:Uit de FAQ:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:05 schreef CherryLips het volgende:[..]
wat was dat eigenlijk voor gesodemieter met geldig e-mail adres?? ik heb er echt ontzettend lang over gedaan om me te registreren omdat hij niets accepteerde..?
quote:De FAQ is hier te vinden.
Het enige wat je nodig hebt voor je registratie is een emailadres van een provider. Je kunt dus niet met bv je Hotmailaccountje een FOK!account maken. Deze regel is ingesteld om eventuele spammers en relschoppers te weren van het forum.
quote:ja, maar m'n zonnet.nl adres pakte hij ook niet, en m'n chello adres ook niet. dus uiteindelijk heb ik maar m'n universiteits adres gebruikt en later veranderd.
Op woensdag 6 augustus 2003 00:07 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Uit de FAQ:
[..]De FAQ is hier te vinden.
quote:Geloof mij, ik kan t beamen ..
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:15 schreef Phoenixx het volgende:
Als je er gevoelig voor bent, kàn het beangstigend zijn.
quote:Vertel
Op woensdag 6 augustus 2003 09:32 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Geloof mij, ik kan t beamen ..
quote:de 1e keer dat ik mee was, toen was het net als nu erg lekker weer.
Op woensdag 6 augustus 2003 10:39 schreef EggsTC het volgende:[..]
Vertel
Het bos is kurk en kurk droog,
gevaar voor bosbranden neemt toe.
Iteejer en ik hebben best wel de verantwoording voor jullie.
We moeten snachts terug door het bos,
ook al zijn wij voorzichtig, de garantie dat een mede bos bezoeker dat is hebben we niet.
We gaan eens even achter boswachterij ed aan.
quote:9 augustus
Op woensdag 6 augustus 2003 11:07 schreef yvonne het volgende:
Even vast om rekening meet te houden:Het bos is kurk en kurk droog,
gevaar voor bosbranden neemt toe.Iteejer en ik hebben best wel de verantwoording voor jullie.
ook al zijn wij voorzichtig, de garantie dat een mede bos bezoeker dat is hebben we niet.We gaan eens even achter boswachterij ed aan.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:09 schreef Bolletje... het volgende:[..]
9 augustus
![]()
quote:Ja...
Op woensdag 6 augustus 2003 11:09 schreef yvonne het volgende:[..]
, Jokes verjaardag
quote:En jij wil zeker ook niet iets later komen?
Op woensdag 6 augustus 2003 09:25 schreef Bolletje... het volgende:
Wrom nou op 9 augustus
Dan is mijn moeder jarig
ik ga ALTIJD mee
quote:Idd. dus sowieso het verplichte advies, Geen kaarsen waxinelichtjes of olielampjes. Roken zoveel mogelijk beperken.
Op woensdag 6 augustus 2003 11:07 schreef yvonne het volgende:
Even vast om rekening meet te houden:Het bos is kurk en kurk droog,
gevaar voor bosbranden neemt toe.Iteejer en ik hebben best wel de verantwoording voor jullie.
ook al zijn wij voorzichtig, de garantie dat een mede bos bezoeker dat is hebben we niet.We gaan eens even achter boswachterij ed aan.
Ik hoop dat de boswachterij geen problemen geeft
quote:Als ze in Soest het barbequen al gaan verbieden, zie ik het somber in
Op woensdag 6 augustus 2003 11:38 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
Idd. dus sowieso het verplichte advies, Geen kaarsen waxinelichtjes of olielampjes. Roken zoveel mogelijk beperken.
Ik hoop dat de boswachterij geen problemen geeft
quote:en dan zeker in mijn eentje dat stuk door het bos gaan lopen?
Op woensdag 6 augustus 2003 11:32 schreef Viperdesign het volgende:[..]
En jij wil zeker ook niet iets later komen?
No thank you
quote:Hehe, mij ook niet gezien daarvoor.
Op woensdag 6 augustus 2003 11:47 schreef Bolletje... het volgende:[..]
en dan zeker in mijn eentje dat stuk door het bos gaan lopen?
No thank you
quote:Dan kom ik je van je auto halen
Op woensdag 6 augustus 2003 11:47 schreef Bolletje... het volgende:[..]
en dan zeker in mijn eentje dat stuk door het bos gaan lopen?
No thank you
quote:Da's heel oke ChOas..
Op woensdag 6 augustus 2003 11:56 schreef ChOas het volgende:[..]
Dan kom ik je van je auto halen
quote:I know, ik was er al bang voor. maar een BBQ verbod is wat anders dan een toegangs verbod. Al weet ik niet of we er normaal s'nachts al wel mochten zijn.
Op woensdag 6 augustus 2003 11:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Als ze in Soest het barbequen al gaan verbieden, zie ik het somber in
Voorals nog is er in de bossen geen toegangsverbod.
Viperdesign: -> Als de situatie zodanig door droogte of wat dan ook dan kan staatsbosbeheer een toegangsverbod instellen. Daar zijn noodverordeningen voor.
quote:Da`s dan weer lastig
Op woensdag 6 augustus 2003 12:03 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Da's heel oke ChOas..
maar ik heb geen auto
Ik heb het de brandweer in Soest gevraagd, één van de commandanten daar is de man van een collega van me nl.
Het hangt er om of ze beperkte toegang in zullen gaan stellen in de bossen, fikkies stoken etc is tuurlijk helemaal verboden.
Sinds die fik in Mastbos bij Breda gaan er serieus stemmen op om de bossen te sluiten, maar omdat de campings vol zitten met toeristen is men bang voor verboden die niet goed te controleren zijn. Sommige 'tough guys' zullen dan nl alleen al vanwege dat verbod juist wél een fikkie gaan stoken, opdat ze dat dan stoer kunnen vertellen tegen hun vriendinnetjes, en daarom misschien wel extra lang van bil mogen de komende nacht.
Op sommige punten is de grond, bestaand uit kurkdroge bladeren en dennenaalden, bijna net zo explosief ontvlambaar als een plas wasbenzine.
Sommigen hebben de gewoonte hun opgerookte sigaretten weg te schieten zonder ze uit te maken; zoiets hoeft maar één keer te gebeuren en het is prijs. Tuurlijk heb ik het niet over moedwil, maar een gewoontehandeling kan soms lastig te controleren zijn, zeker als men geanimeerd in gesprek is oid.
Moeten wij dit risico dus wel lopen?
Ik heb er begin van de week nog rondgehangen, gewoon overdag, en het is dus inderdaad echt heel erg droog.
Stoffdroog, zelfs als je in het bos loopt naast de paden warrelt er stof op.
Ik vind het heel vervelend voor jullie mocht het uitje in het water ( euh droogte ) vallen...
Voor mij echter schept dit nieuwe perspectieven.
Ik lees al een tijdje heel geïnteresseerd mee, heb alleen nog niet gepost omdat ik ervanuit ging dat ik warschijnlijk niet mee zou kunnen.
Ik ben namelijk pas bevallen en zit zelfs nog in mijn kraamdagen.
Wil dolgraag mee, maar heb niemand waar ik mijn kleine gremlin aan toevertrouw. Hij is eigenlijk nog net íets te jong. Het ritme is nog zoekende etc...
Als het uitje nou verzet zou worden...
Over een week of 2 a 3 is het kereltje al een heeeel stuk steviger.. dan durf ik hem vast wel bij manlief of oma te stallen...
* Mirage wacht rustig af..
Gaat het uitje WEL door, dan wens ik jullie een hele leuke en interessante nacht toe !
quote:hmmm.. Een zeer eerlijk antwoord zou zijn nee.
Op woensdag 6 augustus 2003 14:36 schreef iteejer het volgende:
Update:Moeten wij dit risico dus wel lopen?
Aan de andere kant hebben er veel mensen zin in. We hebben nog een paar dagen en de voorspellingen zijn heet weer. Dus tja. het is makkelijk gezegt: niet roken, geen vuur etc... Maar dat houdt in dat je voor politieagentje moet spelen.
Misschien dat er pas vrijdag een definitieve beslissing genomen zou kunnen worden en dat het nu nog op "doorgaan" staat.
moeilijk verhaal, erg moelijk.
quote:Ga je niet meej ?
Op woensdag 6 augustus 2003 15:31 schreef CherryLips het volgende:
zeg, als jullie nou de volgende keer naar Kernhem gaan in Ede kan ik meehttp://www.edenaar.nl/geschiedenis/legende.html
quote:Naar mijn weten ( en ook gezien deel 1 van dit topic) was het bos sowieso al gesloten voor bezoekers 's nachts. Maar ik neem aan dat je bedoelt dat je bang bent dat je er niet doorheen komt bij een verscherpt toezicht?
Op woensdag 6 augustus 2003 12:28 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
I know, ik was er al bang voor. maar een BBQ verbod is wat anders dan een toegangs verbod. Al weet ik niet of we er normaal s'nachts al wel mochten zijn.
Voorals nog is er in de bossen geen toegangsverbod.
Viperdesign: -> Als de situatie zodanig door droogte of wat dan ook dan kan staatsbosbeheer een toegangsverbod instellen. Daar zijn noodverordeningen voor.
quote:Of je doet gezellig en gaat mee
zeg, als jullie nou de volgende keer naar Kernhem gaan in Ede kan ik meehttp://www.edenaar.nl/geschiedenis/legende.html
Is gewoon niet roken een oplossing? Of zijn er echte verslaafden bij ?: P
[Dit bericht is gewijzigd door Viperdesign op 06-08-2003 15:42]
quote:Auto/Brommer? Meerijden met iemand?
Op woensdag 6 augustus 2003 15:40 schreef CherryLips het volgende:
ik heb geen idee hoe ik daar moet komen of hoe ik weer terug moet...
quote:geen brommer/auto, en er rijden geen bussen.
Op woensdag 6 augustus 2003 15:43 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Auto/Brommer? Meerijden met iemand?
quote:Misschien dat er een fokker is met een plaatsje vrij in de auto
Op woensdag 6 augustus 2003 15:45 schreef CherryLips het volgende:[..]
geen brommer/auto, en er rijden geen bussen.
ik heb die avond een bbq ergens bij Utrecht, dus ik weet ook niet hoe laat ik thuis ben. of ik moet m'n ouders lief aankijken en me daar laten droppen, alleen het zit niet echt in de route...
quote:Ik vind van niet.
Op woensdag 6 augustus 2003 14:36 schreef iteejer het volgende:Moeten wij dit risico dus wel lopen?
Ja mensen hebben er zin in, maar een paar weekjes uitstel kan toch geen kwaad? Er kan toch ook meteen een nieuwe datum geprikt worden voor in september?
Ik ben dus voor uitstel, maar da's mijn mening, whehehehe. .
quote:*kijkt iedereen lief aan*
Op woensdag 6 augustus 2003 15:46 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Misschien dat er een fokker is met een plaatsje vrij in de auto
quote:Ik neig ook naar dit standpunt.
Op woensdag 6 augustus 2003 15:51 schreef MUUS het volgende:
Ik vind van niet.Ja mensen hebben er zin in, maar een paar weekjes uitstel kan toch geen kwaad? Er kan toch ook meteen een nieuwe datum geprikt worden voor in september?
Ik ben dus voor uitstel, maar da's mijn mening, whehehehe.
.
quote:ja midden in de nacht iedereen wakkermaken!!
Op woensdag 6 augustus 2003 15:56 schreef EggsTC het volgende:
Of we gaan naar dat huis van cherrylips
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 16:05 schreef CherryLips het volgende:[..]
ja midden in de nacht iedereen wakkermaken!!
ik zou anders dit weekend met de reikigroep van yahoo een meeting hebben met heel veel spirituele dingen maar had me hier al voor op gegeven.............de sluitingsdatum van die meeting is al geweest dus kan niet alsnog mee met die meeting...
Zou het dus heel erg jammer vinden!!!!!
maar gelukkig is er nog niet besloten!
Daar komt bij dat als iedereen zich een beetje kan gedragen dat er niks fout hoeft te gaan..we zijn GEEN stel pubers neem ik aan.....!!!
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbull op 06-08-2003 16:24]
quote:Zie het nog een dagje aan Iteejer. En anders uitstellen tot er een paar buien regen overheen zijn geweest.
Op woensdag 6 augustus 2003 16:01 schreef iteejer het volgende:[..]
Ik neig ook naar dit standpunt.
Zeker als het weer zo heet blijft als aangekondigd is.
Maar we kunnen het nog ff aanzien natuurlijk..
quote:Yesss
Op woensdag 6 augustus 2003 15:39 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Of je doet gezellig en gaat mee
Is gewoon niet roken een oplossing? Of zijn er echte verslaafden bij ?: P
quote:Maar aan de andere kant, het zal maar zelden zo lekker warm zijn midden in de nacht, en droog... een volgend weekend kan het wel eens enorm regenen?
Op woensdag 6 augustus 2003 16:22 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
Zie het nog een dagje aan Iteejer. En anders uitstellen tot er een paar buien regen overheen zijn geweest.
Morgen spreek ik die brandweer-man weer, hij zou even informeren bij zijn collega's uit Putten.
Tlijkt me handig om dat eerst ff af te wachten.
[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 06-08-2003 16:55]
quote:Regens schrikt niet af hoor voor de truthgangers
Op woensdag 6 augustus 2003 16:44 schreef Tha_BlonT het volgende:[..]
Maar aan de andere kant, het zal maar zelden zo lekker warm zijn midden in de nacht, en droog... een volgend weekend kan het wel eens enorm regenen?
quote:Psies, en dan koel jij ook weer es wat af
Op woensdag 6 augustus 2003 16:53 schreef Lord_Dreamer het volgende:
Regens schrikt niet af hoor voor de truthgangers
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 16:57 schreef iteejer het volgende:[..]
Psies, en dan koel jij ook weer es wat af
Ik heb het dan in eerste instantie over geluidsopname apparaatje.. eventueel zelfs een videocamera ( die is wel weer een stuk groter om mee te nemen en vreet in no time de accu leeg )
Is misschien wie interessant om later af te luister ( spelen ), op de plek zelf wordt je namelijk door elkaar.. door wat je ziet.. de boompjes etc afgeleid.
Later vallen je misschien andere dingen op dan dat je ter plekke waarneemt.
quote:Ik heb een MemoFoon, een geluidsrecorder ja.
Op woensdag 6 augustus 2003 17:01 schreef Mirage het volgende:
Iemand trouwens beschikking over een opname apparaatje waar iets meer dan (maar) 1,5 uur opgenomen kan worden ?Ik heb het dan in eerste instantie over geluidsopname apparaatje.. eventueel zelfs een videocamera ( die is wel weer een stuk groter om mee te nemen en vreet in no time de accu leeg )
Is misschien wie interessant om later af te luister ( spelen ), op de plek zelf wordt je namelijk door elkaar.. door wat je ziet.. de boompjes etc afgeleid.
Later vallen je misschien andere dingen op dan dat je ter plekke waarneemt.
quote:Hoe lange kan je ermee opnemen ?
Op woensdag 6 augustus 2003 17:06 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik heb een MemoFoon, een geluidsrecorder ja.
Ik ken hier alleen de exemplaren van 1,5 uur max e.d.
( ik was namelijk helemaal aan het voorbereiden voor mocht ik toch zonder gremlin de hort op durven te gaan. Dan kon i op het laatste moment gewoon eigenhandig naar "tolnegen" gaan )
quote:Hmmm ik heb wel een minidisc, en tapes, maar geen dig mic...
Op woensdag 6 augustus 2003 17:10 schreef mvt het volgende:
het mooiste zou zijn als iemand een Minidisc daarvoor kan regelen + digitale microfoon + een paar discjes
quote:Ik heb 6 bandjes.. als ik genoeg batterij meeneem, 4 uur.
Op woensdag 6 augustus 2003 17:08 schreef Mirage het volgende:[..]
Hoe lange kan je ermee opnemen ?
Ik ken hier alleen de exemplaren van 1,5 uur max e.d.
( ik was namelijk helemaal aan het voorbereiden voor mocht ik toch zonder gremlin de hort op durven te gaan. Dan kon i op het laatste moment gewoon eigenhandig naar "tolnegen" gaan )
quote:ehm ik weet niet in welke glazen bol jij je info haalt , maar ik ga gewoon mee
[..]
ehm ik weet niet in welke glazen bol jij je info haalt , maar ik ga gewoon mee
Ik schrok me de pestpokkentyfus
Gek!!
quote:Ohw zeur nie.
Psies, en dan koel jij ook weer es wat af
Kom liever koffie drinken !
quote:Is je man al thuis?
Op woensdag 6 augustus 2003 17:53 schreef yvonne het volgende:
Ik schrok me de pestpokkentyfusGek!!
quote:foei !
Op woensdag 6 augustus 2003 17:53 schreef yvonne het volgende:
Ik schrok me de pestpokkentyfus een hoedjeGek!!
Maar begrijp het wel heel goed vanwege de aanhoudende droogte en hitte....
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 20:21 schreef Evil het volgende:
Hier heeft het al aardig geplenst!!
quote:nee ik zat al te wachten...
Op woensdag 6 augustus 2003 20:33 schreef Lord_Dreamer het volgende:
* Lord_Dreamer houdt een schuin oog op weerkamer.nl en ziet aan de radar beelden dat midden nederland en de veluwe geen buien hebben.
quote:lees ff terug in het ergste gev gaat de meeting niet eens door zaterdag ivm brandgevaar enzo/....(baal baal nu mis ik dus om niks de reiukiweekendmeeting!!!! damn!)
Op woensdag 6 augustus 2003 20:59 schreef The_Shining het volgende:
ik voorspel een droge zwoele nacht
no worries jullie gaan het vast leuk hebben daar
oh - is het trouwens in nacht van vrijdag op zaterdag, of van zaterdag op zondag?
-edit- typo
quote:Vandaag ja over mij heen
Op woensdag 6 augustus 2003 20:06 schreef cyberbull het volgende:
er kasn hier en daar een bui vallen deze dagen en vandaag....k hoop dat dat gebeurt is er een grotere kans dat we wel gaan!
quote:We doen ons best, maar als het te gevaarlijk wordt, kunnen we gewoon het risico niet nemen, een bosbrand gaat sneller dan een omgevallen jerrycan benzine die fikt.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:39 schreef cyberbull het volgende:[..]
lees ff terug in het ergste gev gaat de meeting niet eens door zaterdag ivm brandgevaar enzo/....(baal baal nu mis ik dus om niks de reiukiweekendmeeting!!!! damn!)
hoop kleine waxinelichtjes in goede houders, misschien wat grotere zaklampen (met die tl-verlichting)
ik zou zelf erg graag meewillen, maar ik moet even bijkomen van wat aanvaringen met negatieve energieen.
quote:Waxine lichtje is vuur , gaslampen is vuur.. in een kurk droog bos. is dat erg gevaarlijk.
Op donderdag 7 augustus 2003 00:00 schreef The_Shining het volgende:[...]
Officieel wordt vandaag de hittegolf geaccepteerd, en dat houdt denk ik weer maatregelen voor natuurgebieden in.
quote:Ik woon in die regio, Evil komt mij daar halen alst goed is (
Op woensdag 6 augustus 2003 21:50 schreef Mariel het volgende:
Komt er eik nog iemand vanuit richting Vlaardingen/Rotterdam die in staat is een persoon mee te nemen die nog enger is dan het Solse Gat?oh - is het trouwens in nacht van vrijdag op zaterdag, of van zaterdag op zondag?
-edit- typo
quote:Als je mee wil kom ik je wel ophalen
En als het iets later is komt mij veel beter uit.
En dan ga ik denk ik ook mee
quote:JUIST
Op donderdag 7 augustus 2003 12:47 schreef rembrand20 het volgende:[..]
Als je mee wil kom ik je wel ophalen
En als het iets later is komt mij veel beter uit.
En dan ga ik denk ik ook mee
Het is nog droger dan het al was, is niets aan regen gevallen daar.
heb een instructie-dvd gezien: de ondergrondse evenaals kurkdroge wortels gedragen zich als lonten. Dus ook al kun je een bovengronds beginnend fikkie doven, ondergronds kan het ineens 20 meter verderop naar boven komen.
Als deze droogte zo blijft denk ik dat we niet moeten gaan.
quote:Eensch.
Op donderdag 7 augustus 2003 13:13 schreef iteejer het volgende:Als deze droogte zo blijft denk ik dat we niet moeten gaan.
Mensen, vergeet ff je eigen teleurstelling en denk eens aan dat mooie bos. Willen jullie echt dat risico lopen?
Ik niet. .
BTW 1 : mensen interesse in een paranormaal-beurs-meet 27 of 28 september?
BTW 2 : Iteejer, ben bezig met een mailtje. Nog even geduld aub. .
quote:Olla collega
Op donderdag 7 augustus 2003 13:26 schreef MUUS het volgende:
BTW 2 : Iteejer, ben bezig met een mailtje. Nog even geduld aub..
Wordt het geen tijd om dat oude idee van een agenda-sticky (of gewoon topic?) te realiseren?
Werd hier al ook door anderen al gesuggereerd, en er zijn nog een paar data die erin zouden kunnen.
Eigenlijk wel een muzig projectje he, zoiets.. dus, dont let me stop you
(nee, 'platbranden bos' op 9 augustus komt er niet in )
quote:Ja, daar ben ik echt wel een keertje nieuwsgierig naar
Op donderdag 7 augustus 2003 13:26 schreef MUUS het volgende:BTW 1 : mensen interesse in een paranormaal-beurs-meet 27 of 28 september?
quote:Als jij kom kom ik ook zeker
Op donderdag 7 augustus 2003 13:38 schreef Ripley het volgende:[..]
Ja, daar ben ik echt wel een keertje nieuwsgierig naar
ontopic :
Waar is die parabeurs dan? Ik wil er wel een keer kijken, als het haalbaar is met vervoer e.d.
quote:Als ik het goed heb, Rijswijk.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:38 schreef EggsTC het volgende:[..]
Als jij kom kom ik ook zeker
![]()
ontopic :
Waar is die parabeurs dan? Ik wil er wel een keer kijken, als het haalbaar is met vervoer e.d.
quote:Yup... Darling Market toch altijd ?
Op donderdag 7 augustus 2003 14:46 schreef Mirage het volgende:[..]
Als ik het goed heb, Rijswijk.
quote:Ja.
Op donderdag 7 augustus 2003 13:26 schreef MUUS het volgende:[..]
[9 aug]
Als niemand gaat roken/open vuur bij zich heeft hoeft het toch geen probleem te zijn? Een paar uur niet roken zal het probleem toch niet zijn?
quote:Zijn de stortbuien losgebroken dan?
Op donderdag 7 augustus 2003 15:17 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Het gaat dus door zo te merken
quote:Dat is nog niet zeker, de kans met dit weer is juist eerder dat het niet door gaat. Het is kurkdroog, erg heet.
Op donderdag 7 augustus 2003 15:17 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Het gaat dus door zo te merken
En onthou wel dat je veel vocht moet drinken en er niets in de omgeving is dat drank of iets dergelijk verkoopt. Dus je moet ook minstends een half uur tot drie kwartier in de hitte lopen over een zandpad. met al het drank etc wat je maar mee wil nemen.
Je kunt namelijk je auto er niet naast zetten helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |