liefs, Aphrodity
quote:Nee
Op zondag 3 augustus 2003 09:35 schreef MikeyMo het volgende:
wow is dit het allereerste anaaltopic op fok?
vrouw op haar rug, benen omhoog
glijmiddel gebruiken
liefst na veel ander voorspel (ben je meer ontspannen)
en het gekke is; soms lukt het en soms niet. iig niets forceren. (tenzij je DAT lekker vindt)
quote:wellicht had ik er wat sarcastische smilies achter mijn post moeten plaatsen?
Op zondag 3 augustus 2003 09:36 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Nee
quote:lepeltjes houding is ook in orde. Pak er wat bij om jezelf te verwennen. dat helpt te ontspannen
Op zondag 3 augustus 2003 09:37 schreef SufferingJanet het volgende:
dit kan helpen, in het kort;vrouw op haar rug, benen omhoog
glijmiddel gebruiken
liefst na veel ander voorspel (ben je meer ontspannen)en het gekke is; soms lukt het en soms niet. iig niets forceren. (tenzij je DAT lekker vindt)
quote:Ik ook
Op zondag 3 augustus 2003 09:38 schreef MikeyMo het volgende:[..]
wellicht had ik er wat sarcastische smilies achter mijn post moeten plaatsen?
quote:LOL!
Op zondag 3 augustus 2003 09:40 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Ik ook
quote:Ik ben net wakker... ik kan echt geen leuke topic's verzinnen en ik weiger het om opzettelijk te gaan baggeren.
Op zondag 3 augustus 2003 09:41 schreef MikeyMo het volgende:
zullen we ff de feedbackjehova's gaan uithangen en wat topics posten?
quote:dat verschilt per persoon denk...
Op zondag 3 augustus 2003 09:47 schreef Aphrodity het volgende:
aye, bedankt voor de berichtjes,
glijmiddel gebruiken we idd, en idd, met je benen omhoog gaat t t beste, weet je ook hoe vaak je t ongeveer moet doen voordat t niet meer pijn doet??
overigens zul je op den duur steeds rekbaarder/soepeler worden...
quote:De pijn gaa niet over van slijtage :|
Op zondag 3 augustus 2003 09:47 schreef Aphrodity het volgende:
aye, bedankt voor de berichtjes,
glijmiddel gebruiken we idd, en idd, met je benen omhoog gaat t t beste, weet je ook hoe vaak je t ongeveer moet doen voordat t niet meer pijn doet??
En uit het gelinkte topic: Je moet je vriend ook anaal vingeren.
quote:Is dat zo? Nooit iets van gemerkt.
Op zondag 3 augustus 2003 09:49 schreef MikeyMo het volgende:
overigens schijn je wel bij overmatige anale seks derhalve soepel te worden dat je een luier aan moet omdat je het anders niet meer binnen kan houden
quote:*zucht
Op zondag 3 augustus 2003 09:51 schreef Roger-Wilco het volgende:[..]
Is dat zo? Nooit iets van gemerkt.
quote:een hetero anaal vingeren heeft niets met homo te maken
Op zondag 3 augustus 2003 09:55 schreef Aphrodity het volgende:
ok, ik zal t m'n vriend es vragen, maar ik vrees dat ie daarvoor een beetje homofoob is..... ik hoef t ook niet zo nodig bij hem te doen, hij zal er nog veel gespannener voor zijn dat ik![]()
maar ik heb in ieder geval wat ideetjes op gedaan, en nu maar proberen of t werkt
quote:doch zijn er mannen die elk contact met hun kontje door een ander zien als een homofiele ervaring
Op zondag 3 augustus 2003 10:02 schreef SufferingJanet het volgende:[..]
een hetero anaal vingeren heeft niets met homo te maken
[Dit bericht is gewijzigd door dJ-Zcore op 03-08-2003 10:05]
quote:
Door Aphrodity op zondag 3 augustus 2003 09:32
quote:zondag smorgens om half 10 ??
mijn vriend en ik wilden het graag een x anders doen
quote:Wat is daar mis mee?
Op zondag 3 augustus 2003 10:42 schreef skizmo het volgende:[..]
[..]zondag smorgens om half 10 ??
quote:tuurlijk
quote:hhmm volgens mij krijg je dan het gevoel alsof je moet schijten
Op zondag 3 augustus 2003 09:32 schreef Aphrodity het volgende:
hallo,
mijn vriend en ik wilden het graag een x anders doen, anaal dus. Maar ik ben veel te gespannen als hij in me wil komen, en daardoor gaat het zeer doen...... heeft iemand hier tips voor of er zelf ervaring mee??\liefs, Aphrodity
greetz
quote:Juist dan. Lekker in de koelte van de dag.
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 03-08-2003 17:20]
quote:zeg als je dus speciale registreert, om op ene anonieme manier deze vraag te stelle zal ik ook maar ff je studnetnummer en studierichting weghalen.
Aantal posts op forum 5
Geregistreerd op 13 mei 2003
maar goed, verder een tip: glijmiddel!
quote:Eerst even met je vingers je gat wat wijder maken
hallo,
mijn vriend en ik wilden het graag een x anders doen, anaal dus. Maar ik ben veel te gespannen als hij in me wil komen, en daardoor gaat het zeer doen...... heeft iemand hier tips voor of er zelf ervaring mee??\liefs, Aphrodity
quote:Glijmiddel op waterbasis, (!)
hallo,
Overigens had ze naderhand wel een beetje branderig gevoel. Een paar dagen later, toen we elkaar weer zagen, vroeg ze zelf of ik weer anaal wilde doen. (Ik had toen ondertussen wel glijmiddel gekocht). Dus blijkbaar vond ze het zo lekker dat een beetje pijn niet eens uitmaakte.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 00:28 schreef whiteskin het volgende:
-kanzlooz-
quote:Ik wist niet dat de Paus een zoon had
trieste-ridder-verhaal
quote:veel plezier met je bekrompen hokjes geest
Diegene(mannen), die zich hetero durven noemen terwijl ze anale zex bedrijven, zijn achterbakse leugenaars! Jullie zijn gewoon een stelletje homo's die er niet voor uit durven te komen, mietjes!!! En je kan me niet vertellen dat je anale sex als hetero lekker vind, anders ben je homo. Ik wil het nog niet eens proberen!!:r
quote:En dat voor je eerste post... Kloontje?
Diegene(mannen), die zich hetero durven noemen terwijl ze anale zex bedrijven, zijn achterbakse leugenaars! Jullie zijn gewoon een stelletje homo's die er niet voor uit durven te komen, mietjes!!! En je kan me niet vertellen dat je anale sex als hetero lekker vind, anders ben je homo. Ik wil het nog niet eens proberen!!:r
quote:Briljant!
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:55 schreef Wh33L het volgende:[..]
veel plezier met je bekrompen hokjes geest
voor de rest van je zaaie leven zonder nieuwe dingen en uitdagingen
quote:Allereerst: Complimenten met je naam. Lijkt wel veel op de mijne
...............
Even een paar vraagjes:
Leeftijd?
Opleiding?
Religie? (bv zwarte kousen, islam)
Waarom leeftijd?
Jongetjes zijn nog niet zo goed ontwikkeld.
Waarom opleiding?
Lees je tekst nog maar eens na. Erg veel spelVAUTEN
Waarom religie?
Dan weet je misschien ook niet beter.......
[Dit bericht is gewijzigd door WhiteTwin op 05-08-2003 12:21]
quote:graag gedaan
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:00 schreef wiseguy79 het volgende:[..]
Briljant!
... en heel subtiel
quote:kortzichtig...
quote:Waarom stel je die vragen, denk je nu werkelijk dat zijn iq zo hoog is dat hij dit begrijpt? Kom nou toch, een sok die in de open haard heeft gelegen is nog slimmer.
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:20 schreef WhiteTwin het volgende:
Waarom leeftijd?
Jongetjes zijn nog niet zo goed ontwikkeld.
Waarom opleiding?
Lees je tekst nog maar eens na. Erg veel spelVAUTEN
Waarom religie?
Dan weet je misschien ook niet beter.......
Tips voor anale sex?
Veel glijmiddel, heel voorzichtig doen, eerst een vinger om op te rekken, dan nog eentje erbij .. Neem je tijd.
Als je merkt dat je er te gespannen voor bent.. plan het dan niet. Denk niet van te voren "vanavond gaan we anaal proberen" .. go with the flow en zie maar waar je uitkomt.
quote:Dit is het allerbelangrijkste....
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:10 schreef E.T. het volgende:
Denk niet van te voren "vanavond gaan we anaal proberen" .. go with the flow en zie maar waar je uitkomt.
quote:Idd!!!!!!!
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:13 schreef Grayburn het volgende:[..]
Dit is het allerbelangrijkste....
Als je het inplant en de hele tijd al denkt vanavond gaan we anaal doen terwijl je gespannen bent vergeet het dan maar, dan gaat het niet lukken!!!!
Bouw het rustig op, zit niet zo te wachten op anaal neuken, maar doe rustig aan, laat eerst haar kontje maar wennen aan dingen erin(vingers, dunne dildo's enzo), als ze eenmaal aan dat gevoel gewent is gaat neuken ook een stuk makkelijker.
quote:Is ook niet altijd waar, ik vind juist die 'wen-alternatieven' heel vreselijk aanvoelen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:25 schreef erodome het volgende:[..]
Idd!!!!!!!
Als je het inplant en de hele tijd al denkt vanavond gaan we anaal doen terwijl je gespannen bent vergeet het dan maar, dan gaat het niet lukken!!!!
Bouw het rustig op, zit niet zo te wachten op anaal neuken, maar doe rustig aan, laat eerst haar kontje maar wennen aan dingen erin(vingers, dunne dildo's enzo), als ze eenmaal aan dat gevoel gewent is gaat neuken ook een stuk makkelijker.
quote:Aan de andere kant kun je natuurlijk niet altijd anaal doen. Je wilt natuurlijk met de flow gaan, maar als je 'vol' zit kun je weinig beginnen
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:10 schreef E.T. het volgende:
Denk niet van te voren "vanavond gaan we anaal proberen" .. go with the flow en zie maar waar je uitkomt.
quote:"Straight sex... Doesn't that sound like the kind of sex the guys in 'Dragnet' would have?"
quote:Zoals anderen al zeiden:
hallo,
- denk er niet vantevoren aan, go with the flow
- zorg dat je genoeg glijmiddel in huis hebt
En ik gebruikte ook weleens poppers. Is in homokringen een middeltje dat zeer regelmatig gebruikt wordt. Het is een spierontspanner (voor je kringspier) en je wordt er ook bloedgeil van.
Flesje kan je kopen in de sexshop, klein snuifje nemen, werkt al na enige seconden. Maar gebruik het niet te vaak.
quote:Dat heb je goed gelezen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:04 schreef kaminawanalaya het volgende:
anaal .
quote:gelukkig. ff checken.
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:04 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Dat heb je goed gelezen.
quote:dan doe je dat toch niet..... zeikert..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |