abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12192895
Ik heb een truc uitgevonden waarmee je door een block kan praten op msn als je geblokt bent! Ik zal proberen zo goed mogelijk uit te leggen hoe het in zijn werk gaat. Allereerst heb je een "Polygamy" patch nodig om 2 MSN's tegelijk te kunnen draaien. Deze kan je vinden op o.a. http://www.mess.be Let wel op dat je de JUISTE versie gebruikt om te patchen, dus zoek de patch die dezelfde versie heeft als je msn. Zodra je die hebt gevonden dan download je hem en installeer je de patch. (ik neem aan dat de uitleg op die site voldoende is om te weten hoe het geïnstalleerd dient te worden) Als je dat allemaal gedaan heb maak je een NIEUW account aan bij hotmail en daarin is het heel belangrijk dat je NIEMAND toevoegd op je nieuwe account! Als je dat gedaan hebt dan gaan we nu echt beginnen! Het makkelijkste is om een snelkoppeling van het bestand msnmsgr.exe te plaatsen op je bureaublad.

Bij de meeste mensen zal msn automatisch gestart worden dus dan heb je er alvast een geactiveerd, je hoeft in dat geval maar één x te klikken op de snelkoppeling zodat je nu 2 msn poppetjes ziet staan. Ik doe het meestal zo dat mijn RECHTER poppetje is ingelogd op mn "lege" account (dus degene waarmee ik door de block kan) en mn linker poppetje gewoon op mn normale account is ingelogd.

Goed, nu gaan we het proberen! Je hebt bijv net gevraagd of een vriend je wil blokken, even later valt hij offline en wil je deze truc gaan uitproberen dus wat je nu gaat doen moet je heel goed lezen!

Je zegt eerst iets tegen jezelf vanaf je nieuwe account naar je normale account, dus je kiest voor expresbericht verzenden en dan "anderen" dan voer je jou emailadres in (je kan evt @hotmail.com weglaten als je een @hotmail.com hebt) en dan zeg je een woord bijv "test", dan nodig je de ander (die je geblokt heeft) uit in het gesprek (en dan kies je weer voor "anderen" en voer je zijn/haar emailadres in) je ziet dan paar sec later dat ...is toegevoegd aan het gesprek. Zodra je dat gezien heb moet je onmiddelijk het venster sluiten door op het x-je te klikken, anders bestaat het gevaar dat de ander je "doorheeft". zodra je dat gedaan heb ga je terug naar het venster wat openstaat op je normale account en daar staat als het goed is t volgende (ik noem het nieuwe account even "alien" en je normale account "piet":

Alien zegt: test
-----------------------------------------
Alien heeft het gesprek verlaten
------------------------------------------
Piet zegt: hey, waarom block je me??

En je zal zien dat het werkt!! Je krijgt geen melding dat het bericht niet kan worden bezorgd!! Wel teken ik ff aan dat je maar één keer iets kan zeggen maakt niet uit hoelang je bericht is maar als je voor de 2x n bericht verzend dan krijg je gewoon de melding dat het niet kan worden bezorgd. Dus nadat je iets heb gezegd moet je de procedure herhalen, het is in het begin misschien een beetje lastig maar zeker de moeite waard!

Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust, ik zal proberen om alles z.s.m. te beantwoorden!

PS: nog even een belangrijke noot: er is een optie in MSN dat je iedereen kan blokkeren die nog niet in je lijst staat en dat betekent dat deze truc bij mensen die die optie hebben geactiveerd dus niet werkt, maar in 80% van de gevallen is dat niet het geval

PS2: De persoon zal niet in de gaten hebben dat je een geheim adres gebruikt, tenzij je deze procedure doet en hij/zij unblokt je tussendoor, dus het kan tricky zijn..

GreetZZ,

Hepyro

pi_12192898
OMFG!
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_12192906
Oke.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_12192911
Jij bent vast al vaak geblockt.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_12192917
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 03:03 schreef 700MB het volgende:
Jij bent vast al vaak geblockt.
eehhh... yep sometimes dat geef ik toe
pi_12192928
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 03:00 schreef Hepyro het volgende:

PS: nog even een belangrijke noot: er is een optie in MSN dat je iedereen kan blokkeren die nog niet in je lijst staat en dat betekent dat deze truc bij mensen die die optie hebben geactiveerd dus niet werkt, maar in 80% van de gevallen is dat niet het geval

.
pi_12192968
pfff... wat een moeite.. als ik geblokt wordt, doe ik geeneens moeite om contact met die ander op te nemen. Laat ze het ff lekker zelf uitzoeken. Voor hen genoeg anderen die mijn geblaat wel kunnen waarderen
  zondag 3 augustus 2003 @ 03:58:20 #8
7469 voh
Now without pants!
pi_12193181
MSN is kut!
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
  zondag 3 augustus 2003 @ 04:04:36 #9
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_12193210
waar besteed jij je tijd aan............
  zondag 3 augustus 2003 @ 04:09:06 #10
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_12193225
blok is blok.. en daarmee uit, noep
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_12193332
Pfff... waarom zou ik met iemand willen praten uberhaupt die ik geblocked heb. Volgende stap als dit gebeurd is een ip ban op mn router. Kom daar dan maar eens langs
pi_12193365
je kan ook gewoon trillian gebruiken (in combinatie met blockchecker dan, zodat je echt weet dat dat je geblocked wordt)
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_12193448
Vet!

"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  zondag 3 augustus 2003 @ 06:12:47 #14
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_12193683
jezus... en ik lees die hele pleurlap tekst nog ook :S
Imperare sibi maximum imperium est
pi_12193779
Hm..... meestal als iemand je geblockt heeft, heeft ie geen zin om met je te praten en heeft het dus niet veel zin om verder te kunnen praten. Vrij nutteloze optie om een block te omzeilen dus, IMHO.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  zondag 3 augustus 2003 @ 07:57:26 #16
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12193808
ben bij regel 2 afgehaakt... echt iets voor onzekere breezahchicks.. hey waarom block je me, ben ik niet lief?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 3 augustus 2003 @ 08:01:37 #17
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_12193813
super jongen!

maar als ik iemand block op msn dan block ik niet serverside, maar ook clientside, en daar kan je met je leuke hack niks mee doen

pi_12193833
Daar heb ik wel de meeste hekel aan, mensen die doorpraten naar een block
Ze wachten maar een dagje, dan unblock ik ze meestal wel..
pi_12193835
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 08:19 schreef DJKoster het volgende:
Daar heb ik wel de meeste hekel aan, mensen die doorpraten naar een block
Ze wachten maar een dagje, dan unblock ik ze meestal wel..
En...Zijn ze dan blij. .
pi_12193839
Hij brengt het ook zo enthousiast
Sport doet leven
pi_12193849
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 08:20 schreef sig000 het volgende:

[..]

En...Zijn ze dan blij. .

Soms...
pi_12194554
Block = Block

Niet janken, het is niet voor niks.

pi_12194594
Dus.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  zondag 3 augustus 2003 @ 11:12:23 #24
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_12194600
nerd
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  zondag 3 augustus 2003 @ 12:55:38 #25
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_12195462
lolz je hebt hier al een prog voor en het werkt nogsteeds op msn6 het zet d8 ik ";: voor je naam en achter je naam een ; en als je blocked wordt kan je gewoon doorpraten behalve als zij offline gaat en dan online komt kan je niet meer praten tegen hem/haar maar dit prog kan d8 ik wel fouten geven in je msn lijst dat die persoon jou wel online ziet en jij hem/zij niet meer
I have no rival, no man can be my equal. ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')