abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12182567
Sta je niet meer in de openingspost, maar wil je daar wel (weer) in? Post dit dan even, dan zet ik je graag weer terug.

Vervolg van
Fok! Dieetclub
Fok! Dieetclub II
Fok! Dieetclub III
Fok! Dieetclub IV
Fok! Dieetclub V
Fok! Dieetclub VI
Fok! Dieetclub VII
Fok! Dieetclub VIII
Fok! Dieetclub IX
Fok! Dieetclub X
Fok! Dieetclub XI
Fok! Dieetclub deel XII
Fok! Dieetclub deel XIII
Fok! Dieetclub deel XIV
Fok! Dieetclub deel XV
Fok! Dieetclub Deel XVI
Fok! Dieetclub Deel XVII
Fok! Dieetclub Deel XVIII
Fok! Dieetclub Deel XIX
Fok! Dieetclub Deel XX
Fok! Dieetclub deel XXI
Fok! Dieetclub deel XXII

Aanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
Fok! Dieetclub Meeting (gaan we dit nog doen, meiden (en heren)?)

Heb je je aangemeld, maar sta je hier niet bij? Er is een nieuw topic voor degenen die al een gezond BMI (Body Mass Index) hebben. Dit is het geval als het getalletje achter je lengte lager is dan 25. Heb jij dat? Dan sta je in dit topic: Slank de zomer in V
Je BMI kunt je uitrekenen op www.overgewicht.nl

De dieeters die meedoen in dit topic:

Babbelzz (1m78) (25,9) was 89 kg, is nu 82 kg en wil graag 69-70 wegen -7
Beessie-Jen (1m86) (28,3) was 98 kg, is nu 98 kg en wil graag 80 wegen
Bianca (1m76) (32) was 103,9 kg, is nu 99,2 kg en wil graag 80 wegen -4,7
Bluezz (1m75) (29,4) was 93 kg, is nu 90 kg en wil graag 80 wegen -3
bob-de-bouwer (1m84) (30,1) was 107 kg, is nu 101,8 en wil graag 90 wegen-5,8
Brighteyes (1m72) (28) was 83,4 kg, is nu 82,9 kg en wil eerst graag 78 kg wegen en later 72-0,5
Chevalric (1m86) (29,4) was 105,3 kg, is nu 101,6 kg en wil graag 85 wegen-3,7
dasto (1m85) was 105 kg, is nu 100 kg en wil graag 80 wegen-5
Deepfreeze(1m70) (27,4) was 84 kg, is nu 79,3 kg en wil graag 67 wegen (misschien zelfs 62) -4,7
Diddls(1m71) (27,4) was 110 kg, is nu 109,5 kg en wil graag 70 wegen-0,5
DikkieDik87 (1m54) (29,2) was 71,5 kg, is nu 69,8 kg en wil graag 60 wegen-1,7
Essebes(1m76) (29,5) was 95,6 kg, is nu 91,3 en wil graag 85 wegen-4,3
Glossy (1m68) (34,9) was 115 kg, is nu 98,5 kg en wil graag 65 kg wegen -16,5
gooddaddy (1m76) (31,2) was 100 kg, is nu 96,5 kg en wil graag 80 wegen -3,5
Hoofdmuts(1m76) (28,6) was 119,5 kg, is nu 85,1 kg en wil graag 77 kg wegen -34,4
Isabeau (1m67) (32,5) was 94,8 kg, is nu 87,6 kg en wil graag 'onder de 70' kg wegen -7,2
Jojogirl (1m72) (25,1) was 92 kg, is nu 74,2 kg en wil graag 70 kg wegen -17,8
LadyMagica (1m75) (26,7) was 92 kg, is nu 81,7 kg en wil graag 75 wegen -10,3
LadyS (1m74) (33,6) was 114,2 kg, is nu 102,2 kg -12
Liejannuh (1m79) (25,1) was 85 kg, is nu 80,4 kg en wil graag minder dan 75 kg wegen -4,6
Lilithu (1m65) (31,7) was 110,5 kg, is nu 86,4 en wil graag minder dan 70 kg wegen -24,1
Magic666 (1m85) (26,3) was 103kg, is nu 90 kg en wil graag tussen de 85-90 wegen -13
Miss_S (1m68) (32,1) was 98 kg is nu 90 kg en wil graag 75 kg wegen -8
Miss_sly (1m65) (27,5) was 86 en is nu 75 -11
m@x (1m65) (31,8) was 93,5 kg, is nu 86,5 kg en wil graag 65 wegen -7
Nyame (1m62) (29) was 77,8 kg is nu 76,2 en wil graag 70 en uiteindelijk ca. 62 kg wegen -1,6
Pandorah (1m68) (29,8) was 89,5 kg, is nu 83,4 kg en wil graag tussen de 65 en 70 wegen-6,1
Petracev (1m71) (25,8) was 80,0 kg, is nu 74,5 kg en wil graag tussen de 65 en 67 wegen -5,5
Pridemeid (1m72) (34,2) was 109,7 kg, is nu 101,3 kg en wil graag 65 wegen -8,4
Raptorix (1m87) (26,6) was 102,5 kg, is nu 92,9 kg en wil graag 87 wegen -9,6
Riann(1m72) (29,4) was 102 kg, is nu 87,5 kg en wil graag 65 wegen -14 kg en 63 cm
rupicola (1m65) (29,3) was 92 kg, is nu 79,8 kg en wil graag 65 wegen -12,2
Staafmixer (1m90) (26,3) was 95 kg, is nu 95 kg en wil graag 80 wegen
stout (1m70) (32) was 95 kg is nu 92,5 kg en wil graag 80 wegen -2,5
TheGost (1m75) (36,9) was 113,1 kg, is nu 113,1 kg en wil graag 70 wegen
Vitamientje (1m80) (27,8) was 101 kg, is nu 90 kg en wil graag onder de 85 wegen-11
YPPY(1m72) (25,7) was 95 kg, is nu 76,5 kg en wil graag 73 wegen -18,5
YvonnePonne (1m67) (29) was 81 kg, is nu 81 kg en wil graag 65 wegen
Zusje (1m77) (33,5) was 105 kg, is nu 105 kg en wil graag 85 wegen
zwahiel (1m83) (26,3) was 88 kg, weegt nu 88 kg en wil graag 75-79 wegen

Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vņel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?

De oefeningen van Lurky: Slank de zomer in!

Genoeg tips dus!

Links:
www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel van het voedingscentrum - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Diėtistensite - medisch advies van/over diėtisten
digitale-dietist - met online caloriėntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
gezondgewicht redelijk informatieve site
smulweb - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over veel verschillende bekende en onbekende diėten
Vochtafdrijvend voedsel - Site over voedingsmiddelen die vochtafdrijvend werken
Calorieėntabel

Engelse sites:
fitday - houd hier je eigen dieetdagboek bij (gratis)
.weight-loss-diet-i - heeeel erg veel dieet advies!
how-can-i-lose-weight - ook veel info en met allemaal online calorie rekenapparaatjes e.d.
realage - test hier hoe gezond je eigenlijk bezig bent en hoe je dat kan verbeteren!
ivillage.com - zeeeer overzichtelijke en volledige site
Recipefinder - heel veel recepten die je op een overzichtelijke manier kunt zoeken
3fatchicks - geweldig leuke site met een enorme hoeveelheid links naar (slanke) receptensites (en een enorm groot dieet-forum)
Dieetrecepten!!! - site met de meeste dieetrecepten wat ik tot nu toe heb gezien
caloriefreak - veel produkten met voedingswaarde

Commercieel:
thermocare - over Herbalife
slank-klup - de site van Slankklub Nederland
weightwatchers - weight watchers
afslanken - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
weightcare - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
eganederland site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
slimfast - met veel light recepten
bodysolution - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?

En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:
ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!

Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!

Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.

Succes allemaal!

[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 27-08-2003 08:18]

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_12182706
Vanmiddag gingen we kijken voor een nieuw matras en bedbodem. We hadden twee jaar geleden iets goedkoops, omdat we al genoeg geld kwijt waren met alles.
We stonden bij de bedbodems en die verkoopster vanalles uitleggen. Zegt ze ineens: "Jullie zijn ook de zwaarsten niet." Dat had wat te maken met het instellen ofzo. Dat was wel erg leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_12182832
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:14 schreef YPPY het volgende:
Vanmiddag gingen we kijken voor een nieuw matras en bedbodem. We hadden twee jaar geleden iets goedkoops, omdat we al genoeg geld kwijt waren met alles.
We stonden bij de bedbodems en die verkoopster vanalles uitleggen. Zegt ze ineens: "Jullie zijn ook de zwaarsten niet." Dat had wat te maken met het instellen ofzo. Dat was wel erg leuk.
Zeker leuk
pi_12183040
quote:
dat soort opmerkingen zijn echt super, voel je je gelijk helemaal goed :)
pi_12183419
quote:
heb jij al geupdate????

want ik ben nu 86.5 en in het vorige topic zei ik ook nog dat ik vanmorgen 1 cm kwijt was.

Ik zeg het nog even voor de zekerheid

want over 12 uurtjes zit ik al in de auto naar zwitserland als het goed is

pi_12183562
Ben nog steeds blij.

Ik heb het net even veranderd Riann. Alleen twijfel ik of ik die cm net wel of net niet veranderd heb. Anders is het nu 2 cm minder.

*OUD heilige*
pi_12186815
quote:
...
Dat is altijd erg leuk om te horen niet?

ik wil niet zeuren ofzo maar heb je mijn gewicht ook al geupdate in 83.4? DAt zal wel leuk staan voordat ik maandag richting Schotland vertrek

Riann: veel plezier in Zwitserland!

pi_12187416
Dames en heren, ik ga hier mee doen. alleen weet ik de regels niet. moeten we iedere week een update geven ofzo?

Ik ben inmiddels al begonnen. twee weken geleden was ik het echt zat. De weegschaal kon geen cijfer achter de komma meer aangeven, hetgeen betekent dat het kreng 100 kilo aangaf. Inmiddels ben ik door normaal te eten en de chocola te vervangen door appels al 2,5 kilo afgevallen. maar het is moeilijk. Streefgewicht is om te beginnen 80 kilo. Dat woog ik 8 jaar geleden toen ik op mezelf ging wonen ook.

Oh ja, en ik drink meer water. 2 ą 3 liter per dag. Het is deels een vervanger van de sloten koffie die ik vroeger dronk

Het is wat.......
  zondag 3 augustus 2003 @ 00:26:14 #9
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_12191271
Vandaag hebben we heerlijk gebarbecued. Normaal gesproken is dat een grote schranspartij met hamburgers, vette sausjes, stokbrood en lekkere kaasjes. We hebben het menu echter aangepast en vandaag hadden we spiesjes met daaraan gekruide stukjes kipfilet, ui en paprika en daarbij een sausje van magere yoghurt, bieslook, knoflook, peper, zout en een klein beetje suiker en verder gepofte aardappels en een salade met een dressing van balsamico-azijn, peper, zout een klein scheutje olijfolie en een klein beetje suiker. Ik heb me netjes in weten te houden en ik heb drie spiesjes, wat sla en 2 kleine gepofte aardappels op en het was heeeeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!! Ik ben helemaal trots op mezelf. Morgen voor de eerste keer wegen.......
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_12191358
Ik heb weer een stevige McDonalds maaltijd in de maag.
[b]Fuck Off, ######## ##### #####![/b]
  zondag 3 augustus 2003 @ 05:41:24 #11
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_12193627
argh de fitness is al 2 weken dicht, en zal ook nog 2 weken dicht zijn...

maar ondertussen ben ik wel al 3 kg aangekomen

Ik ga eens het KJ tellen beginnen, misschien helpt dat dus wel

As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_12193628
wil je echt afvallen???
gebruik amphetamine elk weeken voor +/- 2 maanden en je bent
minstens 12 1/2 kilo slanker....
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  zondag 3 augustus 2003 @ 11:05:31 #13
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_12194552
Zojuist voor de eerste keer gewogen sinds ik met lijnen ben begonnen en er is zowaar 2,5 kilo af Het zal voornamelijk wel vocht geweest zijn, maar het is en blijft 2,5 kilo. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe veel minder moeite kost dan verwacht. Op deze manier moet het toch wel vol te houden zijn totdat ik op mijn streefgewicht zit. Weten jullie trouwens hoe het zit met wegen en ongesteld zijn? Is het waar dat je meer weegt wanneer je ongesteld bent of maakt dat niets uit?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_12194617
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 11:05 schreef m@x het volgende:
Zojuist voor de eerste keer gewogen sinds ik met lijnen ben begonnen en er is zowaar 2,5 kilo af Het zal voornamelijk wel vocht geweest zijn, maar het is en blijft 2,5 kilo. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe veel minder moeite kost dan verwacht. Op deze manier moet het toch wel vol te houden zijn totdat ik op mijn streefgewicht zit. Weten jullie trouwens hoe het zit met wegen en ongesteld zijn? Is het waar dat je meer weegt wanneer je ongesteld bent of maakt dat niets uit?
Zo ging t bij mij in het begin ook..
en nu ben ik in 3 weken tijd 3 ons kwijt
pi_12195348
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 11:05 schreef m@x het volgende:
Prachtige start toch? Gewoon braaf doorgaan en dan moet het lukken

Als je ongesteld bent (of moet worden), dan kan je lichaam extra vocht vast houden. Dan val je niet af. Maar na je menstruatie val je natuurlijk wel weer af.

zondag 3 augustus 2003 @ 15:32:51 #16
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_12197360
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 05:43 schreef Reza-impreza het volgende:
wil je echt afvallen???
gebruik amphetamine elk weeken voor +/- 2 maanden en je bent
minstens 12 1/2 kilo slanker....
En daarna? Dan ben je lichter, maar je hebt wel je gezondheid naar de klote geholpen..

Amfetamines zijn slecht.

pi_12209497
Ja, en het is weer maandagochtend en de weegschaal gaf bij mij 100.3 aan! Dat is weer 1.6 kilo er af! We gaan -vrolijk- door!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_12209600
Welkom gooddaddy.
We hebben niet echt regels. Het melden is niet verplicht, je mag zelf weten of/wanneer je dat doet. Het is echter wel een extra motivatie voor jezelf als je hier steeds je gewicht door moet geven.
Je mag kiezen of je wel of niet in de openingspost wilt. Je kunt je gegevens posten als je dat wel wilt, dan zet ik je erbij. Als je bent afgevallen (of aangekomen, maar dat is niet leuk), kun je dat ook posten, dan pas ik het aan. Dit doe ik meestal twee keer per week, het kan dus even duren.
Het is handig duidelijk je nieuwe gewicht neer te zetten (vet of een aparte regel), omdat ik er anders misschien overheen lees. Als je bmi lager is geworden van 25, ga je naar het slank de zomer in topic. Hier posten degenen met overgewicht, daar posten degenen met een gezond gewicht die nog wat kwijt willen. Je mag daar nu natuurlijk ook gewoon posten, maar voor het dagelijkse posten is dan dit topic.

Die barbecue klinkt erg lekker m@x! Toch leuk dat je al zo veel kwijt bent! Straks gaat het minder snel, maar het begin is goed.

Wat balen van die fitness zwahiel. Kun je niet zelf wat oefeningen doen? In sommige bossen heb je fitness parcours. Dan ren je een stuk en dan kom je bij wat boomstammen ofzo waar je oefeningen kunt doen. Vaak staat er daar zelfs een plaatje bij. Dan weer rennen, dan weer oefeningen. Ik weet niet of zoiets effectief is, maar het klinkt wel gezond.

Kom op petracev! Je weegt nu 3 ons minder en niet 3 ons meer. Dat is hartstikke goed! Lees anders wat oude topics door, dan zie je dat we allemaal vaststaperiodes hebben. Dan val je een tijdje niet af, ook al doe je alles goed. En even later ga je weer naar beneden. We volhouden!

Wat leuk bianca! Ook weer veel kwijt!

*OUD heilige*
pi_12209767
O ja, mijn update: 76,5. Een hele kilo er af.
*OUD heilige*
pi_12209905
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 08:47 schreef YPPY het volgende:
! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_12209941
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 08:47 schreef YPPY het volgende:
Nog 3.5 te gaan, knap hoor!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_12210055
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 09:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

! .

quote:
Op maandag 4 augustus 2003 09:14 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Nog 3.5 te gaan, knap hoor!

Eindelijk een gezond gewicht dan.
Ik had de hoop al opgegeven dat het voor de vakantie nog zou lukken, maar misschien kan het toch nog.
*OUD heilige*
pi_12210061
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 08:10 schreef YPPY het volgende:
Welkom gooddaddy.
We hebben niet echt regels. Het melden is niet verplicht, je mag zelf weten of/wanneer je dat doet. Het is echter wel een extra motivatie voor jezelf als je hier steeds je gewicht door moet geven.
Je mag kiezen of je wel of niet in de openingspost wilt. Je kunt je gegevens posten als je dat wel wilt, dan zet ik je erbij.
Zet me maar erbij. welke gegevens heb je nog nodig?
- BMI 31,5
-gewicht toen ik begon: 100 kg
-gewicht nu: 97,5 kg
-streefgewicht: 80 kg

elke zondagavond wordt er gewogen. Helass bleek er gisterenavond niets afgegaan te zijn. Maar gelukkig ook niets bijgekomen, dus dat is een pluspunt

Het is wat.......
pi_12210099
Dit zijn genoeg gegevens. Met de volgende update sta je in de openingspost.
*OUD heilige*
pi_12211641
Yes, eindelijk weer een daling. Ik zit nu op 79,4 kg Dat is 4 ons minder. En dus eindelijk van mijn plateau af.
Ik ben deze week maar weer wat fantieker bij gaan houden wat ik allemaal at. En ik eet niet echt minder, maar op de een of andere reden scheelt het dus wel. Dus ik ga weer alles opschrijven wat mijn mondje voorbij komt.
Voorlopig blijf ik hier nog wel even hangen. nog ruim 7 kilo tot een gezond gewicht en dan ook nog wat extra killotjes eraf. Hmm, daar moet ik nu niet teveel aan denken. Maar ik ga wel lekker doorzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')