Ik heb nu 3 maanden met mijn vriendin.
Ze is nu 2 weken op vakantie en komt aanstaande maandag terug.
De laatste maand(en) deed ze nog al heel erg vreemd..
Ze zocht elke keer ruzie.. ze zei elke keer ik weet niet of ik nog wel met je verder wil etc..
inleiding:
Mijn vriendin mandy ken ik via een ex van mij, het is haar beste vriendin, maar toen het uitging met me ex. omdat zij het zelf heeft uit gemaakt. Hebben die vriendin en ik wat genomen.
Kort daarna kwam dus mijn ex er achter en heeft ze er alles aan gedaan om kapot te maken.
Dat is gelukt en we mochten geen contact meer enz.
op 6 mei 2003 kregen we weer iets.
We hebben toen besloten dat we het geheim zouden houden.
Na 3 weken
Na 3 weken vroeg mijn vriendin of ik met haar naar bed zou willen, ze was nog maagd en ik was de eerste waar ze ooit mee heeft gezoent.
Dusna veel denken heb ik ja gezegt, omdat ik natuurlijk van der hou en ik het uit liefde zag.
Na 3 weken gehad te hebben.. en zij eindelijk ontmaagd (waar ze overgens heel blij mee was) ging ze heel erg raar doen.
Ze begon me te smsen van: ik weet niet of ik nog wel met je verder wil, en op msn zei ze;..je moet iemand zoeken die echt van je houd..
Overgens een paar minuten later zei ze: sorry wat ik heb gezegt en vergeet het.. ik bedoelde het niet zo etc.
Na ongeveer 1,5 maand
Na ongeveer 1,5 maand probeerde ze alles op mij te proppen..
Ze zocht veel ruzie... ze zei dat ik nooit tijd voor haar had.. terwijl ik altijd tijd voor haar maakte..
Alleen op msn zei ze weinig.. ze zei dat ze weg. was.. andere kamer op een 2e pc.. Natuurlijk geloof ik het en heb er geen problemen mee
tot net voor de vakantie
Tot net voor de vakantie begon ze logs te plakken.. gewoon een log dat iemand zegt:
"ik wil gewoon seks met je"
waarop zij zegt:
"oeh, kommaar...."
die gast zegt:
"morgen?"
waar op zij antwoorde:
"nee NU"
Dit was het begin van alle zooi,
Overgens op een irc server begon ze met die zelfde jongen ook van,
wil je trouwen etc?
Verder nam ze het op VOOR die jongen TEGEN der eigen vriendje.
Ik zei nog van: neem je het op voor je vriendje? zei ze: ja.. jaloers?
Daarna ben ik echt super boos op haar geworden..
Ik heb gezegt dat ik ff niet met haar wou praten..
Na veel gezeur van haar heb ik toch naar haar verhaal aangehoord.
Waarop ze zei: hij is alleen een goede vriend, meer niet geloof me..
Overgens zei ze:
(18:33:49) <mandytjuh> i kvind jammer dat je me niet gelooft der valt nix achter te komen want ik vertel je altijd alles en eerlijk
Ik heb haar toen gewoon een kans gegeven, en verder niet op gelet..
vriendin op vakantie
Mijn vriendin was net een weekje op vakantie..
Aangezien die jongen op de chat was en ik wou wel weten waarom hij eigenlijk zo met der deed.. ben ik beetje dingen gaan achter halen..
Daarbij zijn behoorlijk wat dingen naar boven gekomen.
OOK logs, waar zij zei: ik wil met je.. maar waarom wil jij mij niet..
En dinge die er op lijken..
Verder heb ik een log van haar beste vriendin die zei: je mag dit never nooit door vertellen tegen mandy: maar wist je dat ze stapel verliefd op je is?
Ik heb een gesprek gehad met die jongen en hij vroeg zich eigenlijk wel af waarom ik dit allemaal wou weten..
En toen heb ik het allemaal gezegt, dat iok bijna 3 maanden met haar had..
Hij zat wel raar te kijken. want mijn vriendin zei tegen hem dat ze geen vriend had.
Met andere worden.. ze heeft gewoon al die tijd zitten liegen?
Verder heb ik ook nog logs waar ze tegen die gast zei: Ik ga schat, i love you...
Dit was overgens waneer wij iets hadden..
afsluiting
Ik ben iemand die heel veel kansen geeft..
Misschien teveel.. overgens heb ik er wel een hekel aan als mijn vriendin liegt, of me bedriegt..
Overgens denk ik dat ze me alleen wou om even een vriend te hebben en vooral voor haar 1é keer..
Van haar beste vriendin hoorde ik ook dat ze niet meer verliefd op me is maar die jongen..
Jah oke.. maar dat was ze al denk ik toen wij iets kregen..
Waarom heeft ze dan met me genomen?
Waarom heeft ze zo gedaan?
Wat ik mezelf nu afvraag, moet ik het maandag gelijk uitmaken?
Ik wil natuurlijk haar kant van het verhaal horen..
maar ik vraag me af: zal ik haar nog een kans geven? of gewoon uitmaken..
Want dit is best wel moeilijk voor me..
En geen idee wat ik moet doen..
Bedankt iig
Als dat mens zo veel liegt tegen je en dat soort dingen tegen andere jongens zegt moet je dr geen eens een kans geven maar direct dumpen.
misschien dat et moeilijk is om te doen maar dit is voor jou ook geen leven...
succes verder
waarom waarom waarom, maak je zelf niet gek met al die vragen.
Geen enkel antwoord zal je rust geven nu.
Uithuilen en opnieuw beginnen..maar niet met haar.
Ik denk niet dat je je toekomst bij je huidige vriendin moet zoeken in ieder geval...
quote:Gewoon dumpen dat meisje, tis niet lullig bedoeld.
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:50 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
samegevat
Beste Fokkers,
samegevat
Geniet er gewoon van dat je de eerste bent die je snikkel erin gepropt hebt, en verder
TABEE! Het beste!
Gewoon kort maar krachtig DUMPEN voor je eigen bestwil want er lopen er genoeg rond, dat heb je zelf gezien toen het uitging met je ex toen was er ook zo en ander.......en wie weet is de volgende wel zekerder van dr zaak.
succes
Het probleem is toch wel.. ik wil eerst weten wat zij allemaal te zeggen heeft. en waarom ze het zo heeft gedaan..
Kijk als ze zegt van: die logs liegen. en het is helemaal niet waar liegt ze weer..
Maar is het niet beter om toch eerst der verhaal aan te horen?
Ik vraag me wel af waarom ze me elke keer de ware noemde. en daaran van ik weet niet of ik nog wel verder wil etc..
quote:En jij hebt haar gebruikt, zo moet je het maar zien. Sluit je gevoel zo snel mogelijk af. Zij is geen enkele kans waard.
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:00 schreef ellufie het volgende:
yups... lijkt er op dat ze je heeft gebruikt... haar fout, niet de jouwe
Def
quote:mja.. maar ik vraag me af of ik dat verdien? want haar beste vriendin deed ongeveer hetzelfde.. die maakte het alleen elke keer uit.. om de zoveel weken :S
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:00 schreef ellufie het volgende:
yups... lijkt er op dat ze je heeft gebruikt... haar fout, niet de jouwe
quote:Dat kan ik niet want ik heb haar niet gebruikt..
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:03 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
En jij hebt haar gebruikt, zo moet je het maar zien. Sluit je gevoel zo snel mogelijk af. Zij is geen enkele kans waard.
Def
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:02 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Bedankt voor jullie reacties iig.Het probleem is toch wel.. ik wil eerst weten wat zij allemaal te zeggen heeft. en waarom ze het zo heeft gedaan..
Kijk als ze zegt van: die logs liegen. en het is helemaal niet waar liegt ze weer..Maar is het niet beter om toch eerst der verhaal aan te horen?
Ik vraag me wel af waarom ze me elke keer de ware noemde. en daaran van ik weet niet of ik nog wel verder wil etc..
DUMPEN!!! HARD!!! Als je vraagt waarom krijg je toch alleen maar meer leugens naar je hoofd...
Def
quote:Nou ik zou me tijd daar al niet aan verdoen, dat is ze niet waard!! Je weet dat ze dat allemaal gezegt heeft en als je goed nagaat zie je ook wel aan haar gedrag dat het van haar kant al "over" was....
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:02 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Het probleem is toch wel.. ik wil eerst weten wat zij allemaal te zeggen heeft. en waarom ze het zo heeft gedaan..
Kijk als ze zegt van: die logs liegen. en het is helemaal niet waar liegt ze weer..
Tis hard maar waar!!
quote:of je het verdient... wie verdient zoiets?
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:03 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
mja.. maar ik vraag me af of ik dat verdien? want haar beste vriendin deed ongeveer hetzelfde.. die maakte het alleen elke keer uit.. om de zoveel weken :S
enne, je kunt natuurlijk haar verhaal aanhoren, maar wees wel skeptisch...
ik denk dat ze op avontuur is, dingetjes uitproberen... en jij deed mee aan haar spelletjes...
laat het achter je en neem voor jezelf de tijd om een meisje te vinden dat echt om je geeft...
quote:Nee, in deze 3 maanden hebben we het 1x gedaan en dat was haar 1e keer.. omdat ze het zograag wou..
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:04 schreef kingmob het volgende:
les nr 1 t/m 10.
gebruik geen msn of iets dergelijks voor 'serieuze' gesprekken. accepteer ook geen pogingen daartoe via sms. komt alleen maar gedonder van en is veel te afstandelijk.
overigens is dit zo'n relatie waar je maar gewoon simpelweg mee moet kappen lijkt me. Het enige wat je bij haar houd moet geilheid zijn denk ik, anders snap ik er niks meer van.
Ditchen die troep
of verhuur dr. Eén van de twee, want wat je nu hebt wordt je niet beter van.
quote:daargaat het toch niet om?
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:03 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
mja.. maar ik vraag me af of ik dat verdien? want haar beste vriendin deed ongeveer hetzelfde.. die maakte het alleen elke keer uit.. om de zoveel weken :S
Sorry, maar het kan wel.
Wat overgens niet in het verhaal stond.. maar wel in mijn logs..
Ik zei dat ze weinig tijd had.. en altijd in een andere kamer,
Ik heb ook gezegt dat ik haar geloofde.. ik zat even die logs na te kijken:
quote:Zij vind die jongen dus leuk etc..
(19:32:39) <Asmooh> tjah.. maar ik had het al besproken, en als iemand zovaak zegt: ik weet niet of ik met je verder wil, en dan weer wel.. en dan weer van vergeet wat ik zei.. geen tijd heeft op msn.. want ze heeft het altijd 'druk' etc
(19:32:55) <Asmooh> al mijn logs beginnen nu langzamerhand 1 ding te worden
(19:33:22) <Apache> geen tijd voor jou ?
(19:33:28) <Apache> damn voor mij heeft ze alle tijd van de wereld
quote:[offtopic] Jij weet de dingen echt altijd precies te zeggen zoals ze zijn, ik sta er elke keer weer versteld van!!
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:09 schreef milagro het volgende:[..]
daargaat het toch niet om?
je zult het vast niet verdienen.
jij wilt gewoon bepaalde dingen horen, dat ze in de war is, dat ze wel om je gaf of zelfs geeft nog, puur omdat het tegendeel zo onverteerbaar is.. "het kan toch niet zo zijn dat iemand je zo bot aan de kant zet, of behandeld, terwijl ik alleen maar lief voor haar ben geweest??"Sorry, maar het kan wel.
[ontopic] Ga gewoon verder en lees wat milagro zegt, daar heb je wat aan!!
quote:Ik kan me identificeren met die andere jongen waar je het over hebt
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:50 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
-lang verhaal, toch gelezen-
quote:Klopt, alleen ik heb zelf logs van haar he..
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:12 schreef linsjuh het volgende:
uhmmm uit maken moet je zelf weten je kan haar iig eens confronteren. Soms werkt dat niet direct en slaat iemand helemaal dicht, maar het kan ook zijn dat iemand na verloop van tijd na gaat denken en dat toch wel effect heeft. Je kan aangeven dat je de relatie zoals die nu is niet ziet zitten, en dat je het ook niet lang wil en kan volhouden als er niets verandert. Probeer voor jezelf een tijd of een limiet te stellen als ondergrens, komt je gevoel daaronder dan zullen jullie beiden dingen uit moeten werken zonder elkaar.
Ik denk dat je je veel te afhankelijk opstelt als je zegt, ik zie het niet meer zitten, zelf vind dat ze te ver is gegaan, en dan aan ons gaat vragen wat je moet doen, neem je eigen verantwoordelijkheid.
Een relatie die kapot is gegaan door foute gevoelens of foute acties en die daardoor kansloos is kan je beter beeindigen want anders is het een uitstel van executie. Dat is voor beiden pijnlijker en vervelender. Achteraf zeggen, jamaar ik voelde het allang aankomen is vaak voor een ander een reden om te zeggen, dus je hebt me aan het lijntje gehouden, dan heb jij het allemaal gedaan, dat is vast niet wat je wilt.
quote:denk het niet.. je woonplaats komt niet overeens met zijn host
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:12 schreef Enya het volgende:[..]
Ik kan me identificeren met die andere jongen waar je het over hebt
Ik denk dat je heel goed met haar moet gaan praten!
ik heb enige ervaring met dit soort typetjes meisjes, en ik weet hoe moeilijk het is om haar los te laten als je zoveel om d'r geeft; ook al doet ze nog zo kut, bot, gemeen of achterbaks, er is iets in d'r waardoor je blijft hopen dat ze op een gegeven moment niet meer zal zijn zoals ze is. Bij mij duurde het 1.2 jaar, en daarna nog eens dik 10 maanden om er écht overheen te komen. Heel erg zonde van de tijd, ze was en is het nooit waard geweest. Ik denk daarom dat jou vriendin het ook niet waard is om je enorm kut over te voelen. Je bent te goed voor haar; je hebt altijd je best voor d'r gedaan, en zij beloond dat met flirten met andere jongens...
Ik weet dat het per definitie niet zo is, maar ik vind dit ong. net zo erg als vreemdgaan. Ik vind dit eerlijkgezegd zelfs erger dan wanneer mijn vriendin op een avond in een dronken toestand met iemand zou kussen.
Het lijkt me een goed idee om haar met dit alles te confronteren. Benieuwd wat ze te zeggen heeft... want echt, ik weet niet wat voor praatjes ze gaat ophangen, iets wat ongetwijfeld neer zal komen op "Vertrouw je me niet ofzo" of "Je geloofd anderen wel en mij niet" en "Je bent te jaloers", maar je moet hier gewoon niet intrappen. Ook niet als ze gaat beloven haar leven te beteren. Dat kan ze nu wel zeggen, maar voor hetzelfde geld komt er over een maand wéér een of andere gast waar ze op gaat lopen geilen, en wie voelt zich dan weer kut? Precies, jij.
Misschien denk je dat je leven kutter is zonder haar, of dat je zonder haar niet meer gelukkig kan worden. Dat is wél zo en dat moet je geloven. Als je hier niet in geloofd ben je niet in staat je van haar los te maken... iets wat echt nodig is.
Onthoud by the way altijd dat het niet aan jou ligt! Je kan het wel steeds op jezelf betrekken en proberen jezelf te veranderen met zinnen als "Misschien ben ik ook wel te jaloers", maar het ligt gewoon echt NIET aan jou, maar aan dat weiv
Sterkte en succes ermee
quote:Gatverdamme, deja vu.
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:11 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Edit:Wat overgens niet in het verhaal stond.. maar wel in mijn logs..
Ik zei dat ze weinig tijd had.. en altijd in een andere kamer,
Ik heb ook gezegt dat ik haar geloofde.. ik zat even die logs na te kijken:
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Viperdesign op 02-08-2003 15:16]
quote:Ziek in d'r hoofd!!
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:14 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
Klopt, alleen ik heb zelf logs van haar he..
dat ze het opneemt voor die andere jongen heb ik zelf gelezen zelf gelogt..
Dat ze sex wou ofzo. heeft ze zelfs geplakt op msn !!
Maar dat logs verhaal begrijp ik niet helemaal, hoe kom je aan die logs dan?
quote:ik ben het ook niet, wij hebben het niet over sex gehad en haar vriendje heeft er geen problemen mee (
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:15 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
denk het niet.. je woonplaats komt niet overeens met zijn host
quote:Staan gewoon op haar computer...
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:16 schreef sassa_s het volgende:[..]
Ziek in d'r hoofd!!
quote:Whoah...jij bent echt veels te lief gozer! Be a bit rougher! Niemand wil een mietje als vriend. (let op: noem je geen mietje als persoon, maar ik bedoel, je gedraagt je VEELS te soft tegen haar).
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:14 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
Klopt, alleen ik heb zelf logs van haar he..
dat ze het opneemt voor die andere jongen heb ik zelf gelezen zelf gelogt..
Dat ze sex wou ofzo. heeft ze zelfs geplakt op msn !!
1x sex in 3 maanden...hmmm....ze wilde alleen maar ontmaagd worden he? Serieus, wat voor kind is het waarmee je hebt? Heeft ze geen enge ziekte ofzo? Zwaar probleemkind misschien?
Lees al die shit die je hebt gepost hier, moet dat nou niet doorslaggevend voor jou zijn? Ze misbruikt je GIGANTISCH!!!
Aardig zijn is 1 ding, maar soms moet je gewoon de lijn trekken!
Def
quote:snap je quote niet?
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:16 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Gatverdamme, deja vu.
Log heb ik al eens gezien.
quote:En die kan hij lezen als zij op vakantie is?
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:16 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Staan gewoon op haar computer...
quote:ik heb alles van iedereen gekregen..
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:16 schreef sassa_s het volgende:[..]
Ziek in d'r hoofd!!
Laat haar los, begin opnieuw. Jij hebt je liefde voor haar op een enorm beroerde basis gebouwd. Laat maar instorten dat bouwsel en probeer het met een ander opnieuw.
Zolang jij hier mee doorgaat, maak JIJ de keuze om je te laten misbruiken. Vergeet dat niet! En wees je bewust van die keuze.
quote:Ohhh op die manier
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:18 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
ik heb alles van iedereen gekregen..
het verhaal met die jongen heeft hij ook logs gegeven etc
quote:logs hebben altijd 2 personen. let op 2!
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:18 schreef sassa_s het volgende:[..]
En die kan hij lezen als zij op vakantie is?
Ik hebdus die logs van die jongen waar ze mee chatte.. die zij leuk vind.
van haar beste vriendin enz
quote:Nou dat verhaal begrijp ik nu, maar hoe voel jij je hieronder? Wat wil je met haar?
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:20 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:-knip-
quote:Ik weet het niet.
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:22 schreef sassa_s het volgende:[..]
Nou dat verhaal begrijp ik nu, maar hoe voel jij je hieronder? Wat wil je met haar?
Dus tja.. misschien moek t ma uitmake ofzo
quote:Volgens mij weet je het diep van binnen wel...
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:24 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
Ik weet het niet.
Ik zei gister ook al tegen haar beste nvriendin, misschien geef ik der nog een kans enzow.. maarjah zij zo van wat heeft dat voor zin? ze voelt niks meer voor je..Dus tja.. misschien moek t ma uitmake ofzo
Je bent veel beter af zonder deze dame. Doe je zelf een plezier en dump haar onmiddelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 02-08-2003 15:30]
quote:Vergeet niet dat ze andere dingen ook zelf heeft gezegt. en dat ik dat allemaal zelf heb gelezen en gelogt ensz..
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:24 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ok ,nu ga ik het ff op een andere boeg gooien , laat jij je ook niet te veel meeslepen door wat anderen zeggen en doen .
Je klinkt namelijk redelijk onzeker en ik heb een beetje idee dat anderen daarom met alles naar jou toe komen omdat je toch geloofd wat ze zeggen.
Nog een tip laat in de tijd dat ze op vakantie is de computer met haar logs met rust , want zo zit je jezelf gek te maken en voor jou pleit het ook niet dat je zo op onderzoek uit bent . Laat het niet een obsessie worden, dat je alles gaat nachecken om achter de waarheid te komen.
Zodra je dat gedaan hebt kun je misschien voor je zelf wat meer afstand nemen en kun je vanuit jezelf kiezen wat je moet doen , want je laat je nu te veel door anderen beinvloeden. Het moet jouw keuze en jouw gevoel en beslissing zijn.
Dus het is niet allemaal wat ik van andere hoor.. ik hoor ook genoeg dingen van der zelf.. of ik log het iig
quote:Vind je dit zelf nou niet raar? Ik bedoel hiermee zegt ze toch iets, hiermee geeft ze toch een hint?
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:26 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
daarbij stuurt ze regelmatig wat logs op msn van : "kijk is"..
zo ook die log dat ze seks wou met die jongen..
quote:Dat dacht ik dus ook..
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:28 schreef sassa_s het volgende:[..]
Vind je dit zelf nou niet raar? Ik bedoel hiermee zegt ze toch iets, hiermee geeft ze toch een hint?
quote:Ja blaat blaat, je moet je niet zoveel wijs maken!! Zij lacht zich nu waarschijnlijk kapot omdat jij hier zo heerlijk op reageert!!
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:30 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
Dat dacht ik dus ook..
Maar als ik er verder op in ging.. was het van..
Nee je moet er niks achter zoeken.. is gewoon voor de gein.. of hij is een goede vriend etc
Kies ditmaal voor jezelf en maak het uit, er zijn zat meiden die jou wel waard zijn...
quote:Ja maar je stelt je wel te afhankelijk op , anderen voelen die onzekerheid aan en spelen er op in.
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:26 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
Vergeet niet dat ze andere dingen ook zelf heeft gezegt. en dat ik dat allemaal zelf heb gelezen en gelogt ensz..
daarbij stuurt ze regelmatig wat logs op msn van : "kijk is"..
zo ook die log dat ze seks wou met die jongen..Dus het is niet allemaal wat ik van andere hoor.. ik hoor ook genoeg dingen van der zelf.. of ik log het iig
quote:mja..
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:31 schreef sassa_s het volgende:[..]
Ja blaat blaat, je moet je niet zoveel wijs maken!! Zij lacht zich nu waarschijnlijk kapot omdat jij hier zo heerlijk op reageert!!
Kies ditmaal voor jezelf en maak het uit, er zijn zat meiden die jou wel waard zijn...
Maar misschien moet ik het idd wel doen jah :S
quote:Mjah oke, dat is ook vooral de reden dat ik haar verhaal eerst even wil horen.. en daar uit kijken of het echt waar is enz..
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:33 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Ja maar je stelt je wel te afhankelijk op , anderen voelen die onzekerheid aan en spelen er op in.
Je zou eigenlijk alleen een beslissing moeten nemen op basis van wat jullie tegen elkaar zeggen , niet wat anderen zeggen.
Als ze er zelf al open over is , dan is er toch voor jou iets dat zou moeten zeggen hmmmmmm.
Ik denk namelijk dat je het veel ingewikkelder maakt door met haar beste vriendin erover te praten en anderen , want die staan erbuiten . Voor mij lijkt het net alsof je al weet dat je de knoop door moet hakken maar juist steeds bevestiging zoekt bij anderen in je beslissing.
Zo zal het verhaal steeds meer een eigen leven gaan leiden , en word het nog ingewikkelder. Voor je het weet zit je in hele soap , wat geleefd word door een roddel circuit waar iedereen zich mee bemoeit en word het nog moeilijker voor jou om een beslissing te nemen , want dan zit je niet alleen met probleem van knoop doorhakken maar ook nog dat het maar doorgaat omdat iedereen zich er mee bemoeit en het steeds raarder word.
daar ben je ook niet blij mee
Een echte vent accepteert zijn verlies en probeert zijn waardigheid nog een beetje te sparen voor later gebruik.
quote:Nou als het waar is , dan weet je genoeg. Lijkt me . Is misschien pijnlijk maar dan kun je daardoor wel een knoop doorhakken. Tip: hou verder wel wat er tussen jullie is voorgevallen na gesprek voor jezelf , want als je het naar haar vrienden gaat vertellen , word het echt the neverending story, want dan blijf je aan het uitpraten.
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:36 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
Mjah oke, dat is ook vooral de reden dat ik haar verhaal eerst even wil horen.. en daar uit kijken of het echt waar is enz..
en stel het is waaar. en ze deed idd zo al die tijd en wist ze..daar ben je ook niet blij mee
quote:Precies , dat bedoel ik ook , je zal je eigen beslissingen moeten nemen , een ander doet het niet voor je.
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:44 schreef Bombie het volgende:
Omdat ik het uit ervaring weet en jij daar nog achter moet komen, maar ik kan vertellen zoveel als ik wil, maar je er toch waarschijnlijk door schade en schande wijzer van moet worden.
quote:Sluit ik me bij aan!
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:49 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Precies , dat bedoel ik ook , je zal je eigen beslissingen moeten nemen , een ander doet het niet voor je.
En al is het misschien de foute beslissing , van die fout leer je weer iets voor later.
Maar ok, niet naar mij luisteren want ik ben gemeen...
Def
quote:Ik denk toch dat je beter kan wachten tot maandag. Communicatie met mails kan heel verkeerd lopen (weet ik uit eigen ervaring, maar doet er even niet toe waar daty over ging)... gevoelige kwesties kan je beter face to face communiceren. Ze komt maandag al terug dus even gedult. Misschien als ze nog heel lang weg was geweest dat het je dan wat rust had gegeven, maar nu zie ik het nut niet. Het is ook beter voor jou als zij onvoorbereid in het gesprek valt, zodat ze niet haar verhaal al klaar heeft.
Op zaterdag 2 augustus 2003 23:40 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
update: ik heb een mail zitten typen.. noujah..
text file.. maar kweni of ik die moet mailen..
ze komt maandag terug..
zal ik die mail nu stuuren?
Verder heb ik je hele verhaal gelezen, en denk dat je niet gelukkig met haar wordt. Ze geeft je zowiezo helemaal geen zekerheid (zelfs tegenovergestelde door te zeggen dat ze jullie relatie eigenlijk niet ziet zitten + door over msn een andere jongen te versieren), terwijl jij juist zekerheid nodig hebt. Als ze verliefd is op die andere jongen, dan houdt het toch wel op. Je moet niet verkering met iemand houden omdat jij alleen verliefd bent op haar: dan heb je wel een relatie, maar misschien was je dan gelukkiger zonder: doet te veel pijn lijkt mij.
Wat een smerige zaak zeg, ik zou inderdaad het verhaal aanhoren, maar daarna toch wel, die schoenmaat gebruiken.
Dit laat me een beetje denken aan Beneden Alle Peil van Boudewijn de Groot.
Met zo een mens moet je zo snel mogelijk afrekenen, weg ermee, denk eraan dat je als mens nog een zekere trots hebt!
Ze geeft toe dat ze heeft gelogen.
Ze geeft toe dat ze me heeft bedrogen en bij die andere jongen zo zitten doen
Ene, tjah verder zegt ze dat ze met zichzelluf in de knoop zat en dat ze daarom zo deed..
nahja is iig uit en ben nu beetje naar der verhaal aant kijken
quote:Moeilijke actie, maar vrijwel zeker de juiste keus.
Op maandag 4 augustus 2003 12:22 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
nahja is iig uit en ben nu beetje naar der verhaal aant kijken
het is nu iig wel uit
quote:zal wel een goed gevoel geven denk ik?
Op maandag 4 augustus 2003 13:03 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
nahja, ze ging weg en daarna zitte dreigen met zelfmoord etc.
nahja doet ze niet. maar ze is gewoon zwak enz.
beetje zitte liegenhet is nu iig wel uit
en dat dreigen met zelfmoord... ik snap niet dat mensen dat zo lichtvaardig doen...
quote:tjah, nah ik snap niet dat mensen zo kunnen liegen enz
Op maandag 4 augustus 2003 13:06 schreef ellufie het volgende:[..]
zal wel een goed gevoel geven denk ik?
en dat dreigen met zelfmoord... ik snap niet dat mensen dat zo lichtvaardig doen...
quote:En dat is dus de reden waarom je er niet meer over moet gaan praten. Ze loopt je gewoon te bespelen. En iedere keer als je weer met d'r praat trap je d'r weer in. Gewoon afkappen en voorlopig geen contact meer zoeken.
Op maandag 4 augustus 2003 13:03 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
nahja, ze ging weg en daarna zitte dreigen met zelfmoord etc.
nahja doet ze niet. maar ze is gewoon zwak enz.
beetje zitte liegenhet is nu iig wel uit
quote:ik zoek ook geen contact etc meer
Op maandag 4 augustus 2003 14:56 schreef dazzle123 het volgende:[..]
En dat is dus de reden waarom je er niet meer over moet gaan praten. Ze loopt je gewoon te bespelen. En iedere keer als je weer met d'r praat trap je d'r weer in. Gewoon afkappen en voorlopig geen contact meer zoeken.
Ze loopt over je heen hè.
Soms willen vrouwen meer een "eikel", da's spannender. En ik denk dat jij d'r zo eentje getroffen hebt.
duseh.. ik laat dat mens doodvallen
quote:Well done!! Beste keuze im die je momenteel kan maken!! Laat die chick gaan!!
Op donderdag 7 augustus 2003 18:39 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:duseh.. ik laat dat mens doodvallen
Dumpen. Kuthoer.
Sorry maar ze gebruikt je waar je bij staat.
quote:mjah, dar besef ik nu ook..
Op donderdag 7 augustus 2003 20:27 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik heb geen zin om alle reacties door te lezen dus ik weet niet offet al eens is gezegd maar wat ik zou doen is :Dumpen. Kuthoer.
Sorry maar ze gebruikt je waar je bij staat.
en verder zit ze wel met iedereen verder te kleffen op irc.
maarjah ik d8 dat het haar boeidde
blijkbaar niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |