Ik heb nu 3 maanden met mijn vriendin.
Ze is nu 2 weken op vakantie en komt aanstaande maandag terug.
De laatste maand(en) deed ze nog al heel erg vreemd..
Ze zocht elke keer ruzie.. ze zei elke keer ik weet niet of ik nog wel met je verder wil etc..
inleiding:
Mijn vriendin mandy ken ik via een ex van mij, het is haar beste vriendin, maar toen het uitging met me ex. omdat zij het zelf heeft uit gemaakt. Hebben die vriendin en ik wat genomen.
Kort daarna kwam dus mijn ex er achter en heeft ze er alles aan gedaan om kapot te maken.
Dat is gelukt en we mochten geen contact meer enz.
op 6 mei 2003 kregen we weer iets.
We hebben toen besloten dat we het geheim zouden houden.
Na 3 weken
Na 3 weken vroeg mijn vriendin of ik met haar naar bed zou willen, ze was nog maagd en ik was de eerste waar ze ooit mee heeft gezoent.
Dusna veel denken heb ik ja gezegt, omdat ik natuurlijk van der hou en ik het uit liefde zag.
Na 3 weken gehad te hebben.. en zij eindelijk ontmaagd (waar ze overgens heel blij mee was) ging ze heel erg raar doen.
Ze begon me te smsen van: ik weet niet of ik nog wel met je verder wil, en op msn zei ze;..je moet iemand zoeken die echt van je houd..
Overgens een paar minuten later zei ze: sorry wat ik heb gezegt en vergeet het.. ik bedoelde het niet zo etc.
Na ongeveer 1,5 maand
Na ongeveer 1,5 maand probeerde ze alles op mij te proppen..
Ze zocht veel ruzie... ze zei dat ik nooit tijd voor haar had.. terwijl ik altijd tijd voor haar maakte..
Alleen op msn zei ze weinig.. ze zei dat ze weg. was.. andere kamer op een 2e pc.. Natuurlijk geloof ik het en heb er geen problemen mee
tot net voor de vakantie
Tot net voor de vakantie begon ze logs te plakken.. gewoon een log dat iemand zegt:
"ik wil gewoon seks met je"
waarop zij zegt:
"oeh, kommaar...."
die gast zegt:
"morgen?"
waar op zij antwoorde:
"nee NU"
Dit was het begin van alle zooi,
Overgens op een irc server begon ze met die zelfde jongen ook van,
wil je trouwen etc?
Verder nam ze het op VOOR die jongen TEGEN der eigen vriendje.
Ik zei nog van: neem je het op voor je vriendje? zei ze: ja.. jaloers?
Daarna ben ik echt super boos op haar geworden..
Ik heb gezegt dat ik ff niet met haar wou praten..
Na veel gezeur van haar heb ik toch naar haar verhaal aangehoord.
Waarop ze zei: hij is alleen een goede vriend, meer niet geloof me..
Overgens zei ze:
(18:33:49) <mandytjuh> i kvind jammer dat je me niet gelooft der valt nix achter te komen want ik vertel je altijd alles en eerlijk
Ik heb haar toen gewoon een kans gegeven, en verder niet op gelet..
vriendin op vakantie
Mijn vriendin was net een weekje op vakantie..
Aangezien die jongen op de chat was en ik wou wel weten waarom hij eigenlijk zo met der deed.. ben ik beetje dingen gaan achter halen..
Daarbij zijn behoorlijk wat dingen naar boven gekomen.
OOK logs, waar zij zei: ik wil met je.. maar waarom wil jij mij niet..
En dinge die er op lijken..
Verder heb ik een log van haar beste vriendin die zei: je mag dit never nooit door vertellen tegen mandy: maar wist je dat ze stapel verliefd op je is?
Ik heb een gesprek gehad met die jongen en hij vroeg zich eigenlijk wel af waarom ik dit allemaal wou weten..
En toen heb ik het allemaal gezegt, dat iok bijna 3 maanden met haar had..
Hij zat wel raar te kijken. want mijn vriendin zei tegen hem dat ze geen vriend had.
Met andere worden.. ze heeft gewoon al die tijd zitten liegen?
Verder heb ik ook nog logs waar ze tegen die gast zei: Ik ga schat, i love you...
Dit was overgens waneer wij iets hadden..
afsluiting
Ik ben iemand die heel veel kansen geeft..
Misschien teveel.. overgens heb ik er wel een hekel aan als mijn vriendin liegt, of me bedriegt..
Overgens denk ik dat ze me alleen wou om even een vriend te hebben en vooral voor haar 1é keer..
Van haar beste vriendin hoorde ik ook dat ze niet meer verliefd op me is maar die jongen..
Jah oke.. maar dat was ze al denk ik toen wij iets kregen..
Waarom heeft ze dan met me genomen?
Waarom heeft ze zo gedaan?
Wat ik mezelf nu afvraag, moet ik het maandag gelijk uitmaken?
Ik wil natuurlijk haar kant van het verhaal horen..
maar ik vraag me af: zal ik haar nog een kans geven? of gewoon uitmaken..
Want dit is best wel moeilijk voor me..
En geen idee wat ik moet doen..
Bedankt iig
Als dat mens zo veel liegt tegen je en dat soort dingen tegen andere jongens zegt moet je dr geen eens een kans geven maar direct dumpen.
misschien dat et moeilijk is om te doen maar dit is voor jou ook geen leven...
succes verder
waarom waarom waarom, maak je zelf niet gek met al die vragen.
Geen enkel antwoord zal je rust geven nu.
Uithuilen en opnieuw beginnen..maar niet met haar.
Ik denk niet dat je je toekomst bij je huidige vriendin moet zoeken in ieder geval...
quote:Gewoon dumpen dat meisje, tis niet lullig bedoeld.
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:50 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
samegevat
Beste Fokkers,
samegevat
Geniet er gewoon van dat je de eerste bent die je snikkel erin gepropt hebt, en verder
TABEE! Het beste!
Gewoon kort maar krachtig DUMPEN voor je eigen bestwil want er lopen er genoeg rond, dat heb je zelf gezien toen het uitging met je ex toen was er ook zo en ander.......en wie weet is de volgende wel zekerder van dr zaak.
succes
Het probleem is toch wel.. ik wil eerst weten wat zij allemaal te zeggen heeft. en waarom ze het zo heeft gedaan..
Kijk als ze zegt van: die logs liegen. en het is helemaal niet waar liegt ze weer..
Maar is het niet beter om toch eerst der verhaal aan te horen?
Ik vraag me wel af waarom ze me elke keer de ware noemde. en daaran van ik weet niet of ik nog wel verder wil etc..
quote:En jij hebt haar gebruikt, zo moet je het maar zien. Sluit je gevoel zo snel mogelijk af. Zij is geen enkele kans waard.
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:00 schreef ellufie het volgende:
yups... lijkt er op dat ze je heeft gebruikt... haar fout, niet de jouwe
Def
quote:mja.. maar ik vraag me af of ik dat verdien? want haar beste vriendin deed ongeveer hetzelfde.. die maakte het alleen elke keer uit.. om de zoveel weken :S
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:00 schreef ellufie het volgende:
yups... lijkt er op dat ze je heeft gebruikt... haar fout, niet de jouwe
quote:Dat kan ik niet want ik heb haar niet gebruikt..
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:03 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
En jij hebt haar gebruikt, zo moet je het maar zien. Sluit je gevoel zo snel mogelijk af. Zij is geen enkele kans waard.
Def
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:02 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Bedankt voor jullie reacties iig.Het probleem is toch wel.. ik wil eerst weten wat zij allemaal te zeggen heeft. en waarom ze het zo heeft gedaan..
Kijk als ze zegt van: die logs liegen. en het is helemaal niet waar liegt ze weer..Maar is het niet beter om toch eerst der verhaal aan te horen?
Ik vraag me wel af waarom ze me elke keer de ware noemde. en daaran van ik weet niet of ik nog wel verder wil etc..
DUMPEN!!! HARD!!! Als je vraagt waarom krijg je toch alleen maar meer leugens naar je hoofd...
Def
quote:Nou ik zou me tijd daar al niet aan verdoen, dat is ze niet waard!! Je weet dat ze dat allemaal gezegt heeft en als je goed nagaat zie je ook wel aan haar gedrag dat het van haar kant al "over" was....
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:02 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Het probleem is toch wel.. ik wil eerst weten wat zij allemaal te zeggen heeft. en waarom ze het zo heeft gedaan..
Kijk als ze zegt van: die logs liegen. en het is helemaal niet waar liegt ze weer..
Tis hard maar waar!!
quote:of je het verdient... wie verdient zoiets?
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:03 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
mja.. maar ik vraag me af of ik dat verdien? want haar beste vriendin deed ongeveer hetzelfde.. die maakte het alleen elke keer uit.. om de zoveel weken :S
enne, je kunt natuurlijk haar verhaal aanhoren, maar wees wel skeptisch...
ik denk dat ze op avontuur is, dingetjes uitproberen... en jij deed mee aan haar spelletjes...
laat het achter je en neem voor jezelf de tijd om een meisje te vinden dat echt om je geeft...
quote:Nee, in deze 3 maanden hebben we het 1x gedaan en dat was haar 1e keer.. omdat ze het zograag wou..
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:04 schreef kingmob het volgende:
les nr 1 t/m 10.
gebruik geen msn of iets dergelijks voor 'serieuze' gesprekken. accepteer ook geen pogingen daartoe via sms. komt alleen maar gedonder van en is veel te afstandelijk.
overigens is dit zo'n relatie waar je maar gewoon simpelweg mee moet kappen lijkt me. Het enige wat je bij haar houd moet geilheid zijn denk ik, anders snap ik er niks meer van.
Ditchen die troep
of verhuur dr. Eén van de twee, want wat je nu hebt wordt je niet beter van.
quote:daargaat het toch niet om?
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:03 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
mja.. maar ik vraag me af of ik dat verdien? want haar beste vriendin deed ongeveer hetzelfde.. die maakte het alleen elke keer uit.. om de zoveel weken :S
Sorry, maar het kan wel.
Wat overgens niet in het verhaal stond.. maar wel in mijn logs..
Ik zei dat ze weinig tijd had.. en altijd in een andere kamer,
Ik heb ook gezegt dat ik haar geloofde.. ik zat even die logs na te kijken:
quote:Zij vind die jongen dus leuk etc..
(19:32:39) <Asmooh> tjah.. maar ik had het al besproken, en als iemand zovaak zegt: ik weet niet of ik met je verder wil, en dan weer wel.. en dan weer van vergeet wat ik zei.. geen tijd heeft op msn.. want ze heeft het altijd 'druk' etc
(19:32:55) <Asmooh> al mijn logs beginnen nu langzamerhand 1 ding te worden
(19:33:22) <Apache> geen tijd voor jou ?
(19:33:28) <Apache> damn voor mij heeft ze alle tijd van de wereld
quote:[offtopic] Jij weet de dingen echt altijd precies te zeggen zoals ze zijn, ik sta er elke keer weer versteld van!!
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:09 schreef milagro het volgende:[..]
daargaat het toch niet om?
je zult het vast niet verdienen.
jij wilt gewoon bepaalde dingen horen, dat ze in de war is, dat ze wel om je gaf of zelfs geeft nog, puur omdat het tegendeel zo onverteerbaar is.. "het kan toch niet zo zijn dat iemand je zo bot aan de kant zet, of behandeld, terwijl ik alleen maar lief voor haar ben geweest??"Sorry, maar het kan wel.
[ontopic] Ga gewoon verder en lees wat milagro zegt, daar heb je wat aan!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |