Een overzicht van King Releases (officieel)
1986 "Fatal Portait"
1987 "Abigail"
1987 "In Concert 1987 Abigail"
1988 "Them"
1988 "The Dark Sides" mini-Lp
1989 "Conspiracy"
1990 "The Eye"
1992 "a Dangerous Meeting" - Best of KD/MF
1995 "The Spider's Lullabye"
1996 " The Graveyard"
1998 "Voodoo"
1998 "Collector's Item" -Shape
2000 "House Of God"
2001 "Nightmares in the Nineties" by Massacre Records
2001 "King Diamond & Black Rose 20 Years Ago (A Night Of Rehearsal)"
2002 "Abigail II - The Revenge"
Er zijn ook heel veel Bootlegs uitgebracht.
Al met al een super goed artiest! Te bedenken dat hij het grootste deel helemaal zelf bedenkt.
Hier als laatste nog wat foto's van Kind Diamond en de band.
De officiele website:
http://www.covenworldwide.org/
Nog meer fans hier?? Discussier mee en laten even weten wat je favo album is
* pro_jeex is dying for a cup of tea
Puur jeugdsentiment mensen, wat een geweldige zanger!!!
Ik ga nu even een traantje wegpinken terwijl ik aan die mooie Abigail tijd terugdenk
Cross Of Baron Samedi
I'm Not A Stranger
Mother is Getting Weaker
Bye,Bye,Missy
A Mansion In Darkness
Charon
Tea
Twilight Symphony
Behind These Walls
The Trial
Eastmann's Cure
Sarah's Night
Just A Shadow
Halloween
En dan heb ik nog lang niet alles opgenoemd en dit is niet in een bepaalde volgorde!
quote:Wat vond je van Abigail II dan?
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:18 schreef JohnSurtees het volgende:
Mijn favo alnums zijn Fatal Portrait en Abigail
Er zijn weer nieuwe onderhandelingen voor een tour, met als waarschijnlijke entombed als openingsact.
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 03-08-2003 08:47]
Ben wel benieuwd naar die Puppetmaster ja, wanneer komt 'ie uit? Of heb ik daar overheen gelezen?
Ik heb Abigail II nog niet geluisterd, ik heb ook zo veel aan te horen. Bedankt voor het herinneren.
quote:Idem
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:33 schreef Witchfynder het volgende:
Super die man!Ik heb Abigail II nog niet geluisterd, ik heb ook zo veel aan te horen. Bedankt voor het herinneren.
Maar mijn persoonlijke favoriet blijft nog steeds; THEM
Oh my god, it's grandmother!!!
quote:Nou dat vind ik helaas niet. Ik vind Voodoo bijvoorbeeld beter. House of God vind ik de mindere.
Op zondag 3 augustus 2003 01:46 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Abigail 2; The Revenge is echt weer een stuk beter dan de voorgaande 4!Maar mijn persoonlijke favoriet blijft nog steeds; THEM
Oh my god, it's grandmother!!!
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 03-08-2003 08:46]
quote:Oktober 2003 moet hij uitkomen.
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:31 schreef josja het volgende:
King is okeLang geleden een keer gezien, op een Aardschokdag volgens mij. Die show, zo over de top en toch blijft 'ie cool.
Ben wel benieuwd naar die Puppetmaster ja, wanneer komt 'ie uit? Of heb ik daar overheen gelezen?
quote:Hij is erg goed!
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:33 schreef Witchfynder het volgende:
Super die man!Ik heb Abigail II nog niet geluisterd, ik heb ook zo veel aan te horen. Bedankt voor het herinneren.
quote:Niet zwetsen dan, dat je Them minder vind!
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:19 schreef pro_jeex het volgende:
Een aantal favo songs van mij zijn:Cross Of Baron Samedi
I'm Not A Stranger
Mother is Getting Weaker
Bye,Bye,Missy
A Mansion In Darkness
Charon
Tea
Twilight Symphony
Behind These Walls
The Trial
Eastmann's Cure
Sarah's Night
Just A Shadow
Halloween
En dan heb ik nog lang niet alles opgenoemd en dit is niet in een bepaalde volgorde!
quote:Ik had het over Abigail II, niet over THEM
Op zondag 3 augustus 2003 11:25 schreef Perfect_Survivor het volgende:[..]
Niet zwetsen dan, dat je Them minder vind!
quote:Ik kocht THEM ooit op tape in 1988, ik was toen redelijk jong en mijn moeder was er ook niet blij mee. Ik moest toen wel wennen aan de stem.
Op zondag 3 augustus 2003 17:14 schreef Suzziieee het volgende:
Jeeeeeee..King diamond...jeugd sentiment.. ik vind Them errruugg geweldig...Mijn oudes vonden het wat minder
quote:Dat geloof ik best!
Op zondag 3 augustus 2003 08:44 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Hij is erg goed!
quote:X-cuse my friend, hail to the king
Op zondag 3 augustus 2003 21:46 schreef pro_jeex het volgende:Ik had het over Abigail II, niet over THEM
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 01:23 schreef Perfect_Survivor het volgende:[..]
X-cuse my friend, hail to the king
Abigail II was zeker een positieve verassing. Ondanks dat deel 1 altijd onovertroffen zal zijn (hopelijk niet, natuurlijk...), vind ik deel 2 er niet als 'minder' tegen afsteken.
quote:Ik vind Abigail 1 toch wel beter
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:17 schreef Summoner het volgende:
Leuk topic, een waardig eerbetoon aan de King van de Heavy Metal.Abigail II was zeker een positieve verassing. Ondanks dat deel 1 altijd onovertroffen zal zijn (hopelijk niet, natuurlijk...), vind ik deel 2 er niet als 'minder' tegen afsteken.
* pro_jeex gilt: I think i'm losing it again!
La la la la la la la la
quote:Ik ook, zoals ik net al melde. Maar ik vind deel II ook erg goed, en hij komt kwalitatief dan ook wel aardig dicht bij deel I naar mijn mening.
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:41 schreef pro_jeex het volgende:
Ik vind Abigail 1 toch wel beter
quote:Ik heb de teksten van Them een keer vertaald, jaren geleden. Erg gaaf verhaal, zou zo een Clive Barker filmscript kunnen worden
Op maandag 4 augustus 2003 08:38 schreef pro_jeex het volgende:Je zou er zou films van kunnen maken. Van THEM/Conspiracy trouwens ook!
quote:Ik vind zelf alle albums goed van King.
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:47 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik ook, zoals ik net al melde. Maar ik vind deel II ook erg goed, en hij komt kwalitatief dan ook wel aardig dicht bij deel I naar mijn mening.
quote:Ja, ik denk dat het echt een kaskraker zou worden, dat gevoel heb ik gewoon.
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:50 schreef ranja het volgende:[..]
Ik heb de teksten van Them een keer vertaald, jaren geleden. Erg gaaf verhaal, zou zo een Clive Barker filmscript kunnen worden
quote:Ik heb een aantal albums nog niet, maar die komen er na verloop van tijd wel. King Diamond op LP zal geweldig zijn, met die mooie hoezen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:52 schreef pro_jeex het volgende:
Ik vind zelf alle albums goed van King.
Af en toe, dan ga ik er voor zitten, dan zet ik bijvoorbeeld, m'n THEM lp op, koptelefoon op en dan op bed liggen. Ga ik het verhaal mee lezen tijdens het luisteren en dan visualiseer ik het verhaal. Dan ga ik er helemaal in op, geweldig vind ik dat. Met The Graveyard heb ik dat ook.
quote:Klopt, ik heb zelf Abigail, THEM en The Eye op LP, ik heb wat origineel op tape en bij alles op cd, behalve die tribute-achtige dingen en die verzamelaars. Wel heb ik die Shape cd.
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:55 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik heb een aantal albums nog niet, maar die komen er na verloop van tijd wel. King Diamond op LP zal geweldig zijn, met die mooie hoezen.
quote:Een mooie collectie.
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:58 schreef pro_jeex het volgende:
Klopt, ik heb zelf Abigail, THEM en The Eye op LP, ik heb wat origineel op tape en bij alles op cd, behalve die tribute-achtige dingen en die verzamelaars. Wel heb ik die Shape cd.
quote:Klopt, maar niet het mooiste hoor. Maar idd King Diamond vind ik erg goed en ik mag alle albums graag luisteren, je hebt een iets minder super album, maar slecht is het nooit!!
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:03 schreef Summoner het volgende:[..]
Een mooie collectie.
quote:Probeer dan THEM of The Graveyard eens
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:09 schreef Seborik het volgende:
Via Witchy ken ik eigenlijk alleen House of God en die vond ik toen best aardig klinken, maar niet echt denderend, maar als jullie het een minder album vinden, moet ik dus ook nog eens naar zijn andere werk luisteren. Wel grappig wat die man allemaal met z'n stem doet.
quote:Ho ho, Clive Barker staat ver boven King Diamond hoor!
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:50 schreef ranja het volgende:Ik heb de teksten van Them een keer vertaald, jaren geleden. Erg gaaf verhaal, zou zo een Clive Barker filmscript kunnen worden
Ik ga voor Abigail, the Eye en Abigail II
quote:Begin eens met onderstaand album zou ik zeggen
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:09 schreef Seborik het volgende:
Via Witchy ken ik eigenlijk alleen House of God en die vond ik toen best aardig klinken, maar niet echt denderend, maar als jullie het een minder album vinden, moet ik dus ook nog eens naar zijn andere werk luisteren. Wel grappig wat die man allemaal met z'n stem doet.
Het laatste nummer wordt de band bijgestaan door Lars Ullrich op drums. Toendertijd stond er in de review van Arrdschok dat je niet merkt dat Ullrich op dit nummer drumt. Geloof mij nou, iedere fan van de "oudere" Metallica hoort 't meteen!
quote:Ik zat even te bedenken wie van Them een goeie film zou kunnen maken, toen moest ik meteen aan Barker denken
Op woensdag 6 augustus 2003 12:17 schreef thecrook het volgende:[..]
Ho ho, Clive Barker staat ver boven King Diamond hoor!
En Seborik... ik weet niet of je de mercyful fate-medley van Metallica kent? Daar staan een aantal erg goeie nummers in, oa. Satan's fall (ruim 11 minuten) wat ik wel het beste MF-nummer vind denk ik (voor zover ik weet dan, ken nog niet alles).
quote:King Diamond bedenkt het, Clive Barker maakt het.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:17 schreef thecrook het volgende:[..]
Ho ho, Clive Barker staat ver boven King Diamond hoor!
King Diamond is way above!
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 06-08-2003 12:50]
quote:Ik vind Dead Again een super album!
Op woensdag 6 augustus 2003 12:26 schreef ranja het volgende:[..]
Ik zat even te bedenken wie van Them een goeie film zou kunnen maken, toen moest ik meteen aan Barker denken
Dan moet je't niet gaan omdraaien
En Seborik... ik weet niet of je de mercyful fate-medley van Metallica kent? Daar staan een aantal erg goeie nummers in, oa. Satan's fall (ruim 11 minuten) wat ik wel het beste MF-nummer vind denk ik (voor zover ik weet dan, ken nog niet alles).
quote:maar blijkbaar niet de Melissa lp, waar dus 3 van de medley-nummers opstaan.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:50 schreef Seborik het volgende:
Ik ken gewoon Mercyful Fate wel ranja.
quote:Melissa een heeeeeel goed album, goede heavy metal
Op woensdag 6 augustus 2003 13:38 schreef ranja het volgende:[..]
maar blijkbaar niet de Melissa lp, waar dus 3 van de medley-nummers opstaan.
quote:Das ook een band EVIL, komt ook uit Denemarken en lijkt op King Diamond (schijnt ook wat met elkaar te maken te hebben)
Op woensdag 6 augustus 2003 13:40 schreef Seborik het volgende:
Ik had alleen mp3's o.a. het nummer Evil, die moeten hier nog ergens liggen.
quote:jij hebt mp3's op je kamer liggen
Op woensdag 6 augustus 2003 13:40 schreef Seborik het volgende:
Ik had alleen mp3's o.a. het nummer Evil, die moeten hier nog ergens liggen.
quote:Genius.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:45 schreef ranja het volgende:[..]
jij hebt mp3's op je kamer liggen
Altijd goed! Ook perfecte band (vooral Andy Laroque, omg wat een goede gitarist is dat!)
Favo albums:
1. Conspiracy
2. The eye
3. Abigail
Abigail 2 heb ik ook laatst geluisterd en vond hem erg goed, alleen mist hij de charme van zijn voorloper.
'Beware of the slippery stairs, you could easily faaaaaaaaaaaaaaaallllll!'
quote:He? Jonathan
Op woensdag 6 augustus 2003 15:22 schreef Plaguebearer het volgende:
JAAAAAAAA! King Diamond!Altijd goed! Ook perfecte band (vooral Andy Laroque, omg wat een goede gitarist is dat!)
Favo albums:
1. Conspiracy
2. The eye
3. AbigailAbigail 2 heb ik ook laatst geluisterd en vond hem erg goed, alleen mist hij de charme van zijn voorloper.
'Beware of the slippery stairs, you could easily faaaaaaaaaaaaaaaallllll!'
wow gewoon meer fans :-)
laatste concert van hem was echt meesterlijk! zelfs met keelpijn kwam the king opdagen om een geweldige show neer te zetten..
roxxorz!
quote:Was je ook in Leerdam, de Kade met de house of god tour.
Op woensdag 6 augustus 2003 15:56 schreef L3viathan het volgende:
I've put broken glass in your dinner dearwow gewoon meer fans :-)
laatste concert van hem was echt meesterlijk! zelfs met keelpijn kwam the king opdagen om een geweldige show neer te zetten..
roxxorz!
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 15:56 schreef L3viathan het volgende:
I've put broken glass in your dinner dearwow gewoon meer fans :-)
roxxorz!
Ik zag em toen in 013, waaaah heel z'n stem weg maar hij ging gewoon door! Iedereen meehelpen natuurlijk, iedereen stem kwijt!
Jaren terug Mercyful Fate / KD samen in Noorderligt (oude 013) toen was het decor er niet bij, dat mocht de grens bij polen niet over of zoiets, balen, maar de show was ook zonder al dat super!
Ik weet nog wel dat er een tijdje geleden weer een heleboel gezeur was over zijn verleden en lidmaatschap van de church of Satan van Anton Lavey. Hij zou daar een sleutelrol in hebben gespeeld. King zelf wil er nooit iets over kwijt of doet er heel geheimzinnig over tijdens interviews.
Volgens mij heeft hij wel banden met die organisatie (wat opzich helemaal geen probleem is trouwens) want de occulte zaken die hij in zijn verhalen verweeft zijn vaak erg accuraat en soms geschoeid op de leest van de satanic bible zo nu en dan.
Wat vonden jullie het beste verhaal achter de platen? Ik vind zelf nog altijd Abigail en The Eye erg goede verhalen.
'BRING OUT THE GLOWING PINS! AND DO IT NOW!'
- edit: Typo -
quote:In Lords of Chaos staat anders een stukje interview waar hij er gewoon openlijk over praat. En op het internet zijn ook redelijk wat interviews te vinden waar hij er over spreekt.
Op donderdag 7 augustus 2003 07:45 schreef Plaguebearer het volgende:
Al was hij in 013 met de house of god tour niet helemaal bij stem, dat optreden was supercool! Ik had idd ook geen stem meer aan het eindIk weet nog wel dat er een tijdje geleden weer een heleboel gezeur was over zijn verleden en lidmaatschap van de church of Satan van Anton Lavey. Hij zou daar een sleutelrol in hebben gespeeld. King zelf wil er nooit iets over kwijt of doet er heel geheimzinnig over tijdens interviews.
Volgens mij heeft hij wel banden met die organisatie (wat opzich helemaal geen probleem is trouwens) want de occulte zaken die hij in zijn verhalen verweeft zijn vaak erg accuraat en soms geschoeid op de leest van de satanic bible zo nu en dan.
Wat vonden jullie het beste verhaal achter de platen? Ik vind zelf nog altijd Abigail en The Eye erg goede verhalen.
'BRING OUT THE GLOWING PINS! AND DO IT NOW!'
- edit: Typo -
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 07-08-2003 09:28]
de nieuwe king komt uit op 21-10-03 en je kunt al een nummer downloaden van de website van metalblade (king's platenmaatschappij)
legaal dus!
de tour begint ook voor de usa en daarna hopelijk europa.
Hail the puppetmaster.
De nieuwe cover:
De rest is hier te lezen:
http://www.covenworldwide.org/interviews2003-1.htm
Hier kun je King zien in DvD kwaliteit. Vertel hij over het nieuwe album.
Deze pic is cool
quote:Heb ik ook gedaan. Het is weer eens een prachtig verhaal.
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:58 schreef Summoner het volgende:
Ik heb hem net binnen, en ga er zometeen ff goed voor zitten.
Muzikaal ook weer toppie, ik ga hem zo weer lekker opzetten.
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:55 schreef Summoner het volgende:
Geweldige plaat! Pakkend, spannend verhaal, en ook de DVD is super. Die man kan zo goed vertellen, ik zat een half uur op het puntje van m'n bank.Muzikaal ook weer toppie, ik ga hem zo weer lekker opzetten.
idem
quote:God Dethroned is de meest heersende Death Metalband van Nederland.
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:32 schreef pro_jeex het volgende:
Trouwens, die Amerikaanse tour met God Dethroned is gecanceld. Jammer voor King, maar ja ik zou ook niet met G.D. willen optreden.
-edit: fatsoenlijk graag.-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 27-10-2003 09:42]
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 09:32 schreef Dissection het volgende:[..]
God Dethroned is de meest heersende Death Metalband van Nederland.
Maar goed, die pipo-de-clown diamond zou natuurlijk in het niet vallen bij zo'n band. Vandaar de cancelling.-edit: fatsoenlijk graag.-
King loopt al mee vanaf de tijd dat GD in hun luier poepte.
King Diamond is ook geen Death Metal. GD mag dromen dat ze ooit het niveau van King Diamond behalen.
quote:GD rost KD er met 2 vingers in hun neus uit.
Op maandag 27 oktober 2003 09:55 schreef pro_jeex het volgende:[..]
King loopt al mee vanaf de tijd dat GD in hun luier poepte.
King Diamond is ook geen Death Metal. GD mag dromen dat ze ooit het niveau van King Diamond behalen.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 09:59 schreef Dissection het volgende:[..]
GD rost KD er met 2 vingers in hun neus uit.
quote:Dat had ik nou ook toen ik King Diamond hoorde. Toeval?
Op maandag 27 oktober 2003 10:07 schreef pro_jeex het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 27-10-2003 10:09]
quote:Wat die gitarist speelt, schrijft King.
Op maandag 27 oktober 2003 10:13 schreef Dissection het volgende:
Nee King Diamond zelf vind ik niet echt bijzonder, maar de andere muzikanten in de band wel. Vooral de gitarist rost de pannen van het dak. En ach, de voorman geeft wel weer een enorme show weg, dus zo erg is het allemaal niet.
quote:Inderdaad, behalve dat ze in KIng's voorprogramma mochten spelen.
Op maandag 27 oktober 2003 13:33 schreef Summoner het volgende:
Een beetje zinloos om God Dethroned met King Diamond te gaan vergelijken, er zijn namelijk bijna geen overeenkomsten.
IK heb die cd alweer grijs gedraaid
Hij is zo heel; erg vet. Leuk dat er een vrouw is bij heeft die meezingt.
quote:Ik heb hem ook al vaak beluisterd. Ik vind de productie ook weer lekker vet, de muziek knalt zo lekker uit de boxen. Wel leuk inderdaad van die vrouwenvocalen.
Op maandag 27 oktober 2003 13:46 schreef pro_jeex het volgende:
IK heb die cd alweer grijs gedraaid
Hij is zo heel; erg vet. Leuk dat er een vrouw is bij heeft die meezingt.
Vooral dat kerstliedje in "Christmas" schept een leuk contrast met de pijn en wanhoop van dit verhaal, wat in essentie een morbide love-story is. Ik snap alleen niet echt waar dat stuk van de vlinder ineens wegkwam, het wordt niet echt goed verklaard.
quote:Ik moet de teksten nog goed doorspitten. Ik vind Magic, The Puppet Master en Blood to Walk ook heel vet.
Op maandag 27 oktober 2003 14:00 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik heb hem ook al vaak beluisterd. Ik vind de productie ook weer lekker vet, de muziek knalt zo lekker uit de boxen. Wel leuk inderdaad van die vrouwenvocalen.
Vooral dat kerstliedje in "Christmas" schept een leuk contrast met de pijn en wanhoop van dit verhaal, wat in essentie een morbide love-story is. Ik snap alleen niet echt waar dat stuk van de vlinder ineens wegkwam, het wordt niet echt goed verklaard.
De solo's klinken echt zo lekker.
quote:Ja, zekers. Ik vond "Abigail II" al erg goed, maar deze vind ik nog weer een stuk beter.
Op maandag 27 oktober 2003 14:03 schreef pro_jeex het volgende:
Ik moet de teksten nog goed doorspitten. Ik vind Magic, The Puppet Master en Blood to Walk ook heel vet.
De solo's klinken echt zo lekker.
quote:Abigail II vind ik nog 1 van de minste albums. Them en the Graveyard vind ik heel goed. Het verhaal is gewoon erg sterk!
Op maandag 27 oktober 2003 14:07 schreef Summoner het volgende:[..]
Ja, zekers. Ik vond "Abigail II" al erg goed, maar deze vind ik nog weer een stuk beter.
quote:Uiteraard. Maar wat vind je van "House of God" dan?
Op maandag 27 oktober 2003 14:14 schreef pro_jeex het volgende:
Abigail II vind ik nog 1 van de minste albums. Them en the Graveyard vind ik heel goed. Het verhaal is gewoon erg sterk!
quote:Staan hele goede nummers op zoals Just a Shadow en House of God, Black Devil en the Pact.
Op maandag 27 oktober 2003 19:30 schreef Summoner het volgende:[..]
Uiteraard. Maar wat vind je van "House of God" dan?
Them, The Graveyard, Abigail, The Eye, Spiders Lullaby, Fatal Portrait, Conspiracy, House of God, Abigail II
Zo is ongeveer de lijst. Ik heb nog geen plaats voor The Puppet Master, die is nog zo vers. Later zal ik die vanzelf een plaats krijgen in m'n lijst.
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 27-10-2003 19:55]
quote:Hoe rank je de Mercyful Fate albums?
Op maandag 27 oktober 2003 19:54 schreef pro_jeex het volgende:
Zo is ongeveer de lijst. Ik heb nog geen plaats voor The Puppet Master, die is nog zo vers. Later zal ik die vanzelf een plaats krijgen in m'n lijst.
quote:Melissa, Nuns Have No Fun, Dead Again, Don't Break The Oath, The Beginning, Time, In The Shadows, 9, Into The Unknown
Op maandag 27 oktober 2003 19:56 schreef Summoner het volgende:[..]
Hoe rank je de Mercyful Fate albums?
Op dit moment zo . En hoe zit het met jou, qua king en mercyful?
quote:King Diamond
Op maandag 27 oktober 2003 20:00 schreef pro_jeex het volgende:
Melissa, Nuns Have No Fun, Dead Again, Don't Break The Oath, The Beginning, Time, In The Shadows, 9, Into The UnknownOp dit moment zo . En hoe zit het met jou, qua king en mercyful?
Them
Abigail
Fatal Portrait
The Graveyard
Abigail II
Conspiracy
The Eye
The Spiders Lullabye
"House of God" en "Voodoo" heb ik nog niet in m'n bezit.
"Voodoo" zag ik overigens ook niet in jouw rijtje staan?
Mercyful Fate
Don't Break the Oath
Melissa
Dead Again
In the Shadows
Time
In the Shadows
9
Into the Unknown
Eervolle vermelding voor "Return of the Vampire", een zeer aardig document.
quote:Dom vergeet ik Voodoo helemaal.
Op maandag 27 oktober 2003 20:19 schreef Summoner het volgende:[..]
King Diamond
Them
Abigail
Fatal Portrait
The Graveyard
Abigail II
Conspiracy
The Eye
The Spiders Lullabye"House of God" en "Voodoo" heb ik nog niet in m'n bezit.
"Voodoo" zag ik overigens ook niet in jouw rijtje staan?
Mercyful FateDon't Break the Oath
Melissa
Dead Again
In the Shadows
Time
In the Shadows
9
Into the UnknownEervolle vermelding voor "Return of the Vampire", een zeer aardig document.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |