Mijn basisschool heette, toen ik er op zat, Basisschool 't Ven. Daarvoor heette het sint Franciscus, en nu heet de basisschool Drents
Leuke school!
De eerste was in Amerongen, en ik dacht dat het de Wilhelmina school was. Ik heb hier groep 1&2 op doorgebracht.
De tweede was in Amersfoort, en heette de Bolster (vanwege de kastanjebomen op het schoolplein). Ik heb hier groep 3-5 op doorgebracht.
Ik ben vervolgens van deze school afgegaan om dat mijn ouders het niet eens waren met het gevoerde onderwijsbeleid.
De derde school was dus eveneens in Amersfoort maar nu op de School op de Berg (vanwege de hoge ligging op stuwwal uit de ijstijd). Eigenlijk heb ik daar, als ik kies tussen de drie scholen, de beste herinneringen aan. De leraar in groep 6 was immers trainer bij mijn honkbal vereniging. Kortom best wel gezellig.
quote:Basisschool De Schilhorst. & Wilhelmina Basisschool.
Op vrijdag 1 augustus 2003 21:34 schreef amaranta het volgende:
Ik was aan het zoeken en kwam dit topicje tegen, tijd voor vevolg, lijkt me...
Hoe heette jouw basisschool?Mijn basisschool heette, toen ik er op zat, Basisschool 't Ven. Daarvoor heette het sint Franciscus, en nu heet de basisschool Drents
Op www.schoolbank.nl kun je je inschrijven op je school, kan je oude klasgenoten terugvinden.
Owja en ik heb nog 'n jaartje op de katholieke basisschool de Sleye in Heel gezeten. In groep 4... duffe school..
Ik heb altijd gedacht dat ik groep één heb overgeslagen, maar het blijkt dat ik na een half jaar daar ben weggegaan, omdat ik het daar niet meer uithield. Daarna dus naar Cantecleer, maar ik schijnbaar beter kon aarden.
quote:En de mijne ook
Op woensdag 6 augustus 2003 16:52 schreef echt het volgende:[..]
hey mijne ook
In Ede zit ie trouwens
quote:Ik heb ook in Ede op school gezeten. De Toon Hermansschool. Kennen jullie deze ook??? Ik heb zelf 22 jaar in Ede gewoond... woon nu in Wageningen...
Op donderdag 7 augustus 2003 11:01 schreef StarGazer het volgende:[..]
En de mijne ook
![]()
In Ede zit ie trouwens
quote:Ja, de Toon Hermans versloegen we altijd met een nulletje of 10 op 't schoolvoetbal-toernooi
Op donderdag 7 augustus 2003 11:26 schreef PIANOMAN het volgende:[..]
Ik heb ook in Ede op school gezeten. De Toon Hermansschool. Kennen jullie deze ook??? Ik heb zelf 22 jaar in Ede gewoond... woon nu in Wageningen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |