abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 1 augustus 2003 @ 11:11:40 #1
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_12158584
Uit het vorige topic (http://forum.fok.nl/showtopic.php/323047/1/65):
quote:
Hoi, weet iemand hoe dat progammatje heet met die 3 gasten die iets van Russiesch () praten oid?
1 gastje is mega breed en groot
1 gastje is een klein wurmpje
1 gastje is redelijk normaal enzo

Ik heb het gister gezien ergens 's avonds voor spongebob enzo en ik vond het redelijk grappig en zo

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 11:14:12 #2
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_12158637
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 11:14:55 #3
62600 sum1
InnerCity 2003
pi_12158648
Jiskefet of zo??? is het eerste wat in me opkomt.. voor de rest kan ik eigenlijk nix verzinnen met die omschrijving..
InnerCity 2003 » Then I'm going to really get my kicks
pi_12158669
rocko's modern life?
- Want die van een olifant is toch het langste
pi_12158822
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 23:08 schreef MOD het volgende:
Hoi, weet iemand hoe dat progammatje heet met die 3 gasten die iets van Russiesch () praten oid?
1 gastje is mega breed en groot
1 gastje is een klein wurmpje
1 gastje is redelijk normaal enzo

Ik heb het gister gezien ergens 's avonds voor spongebob enzo en ik vond het redelijk grappig en zo

The Amazing Adrenalini Brothers

Alle afleveringen zijn online te bekijken: http://www.bbc.co.uk/cbbc/cartoons/webtoons/adrenalinis/

pi_12158890
The big, smaller and smallest.
GreetZ ReuZ
pi_12166852
Uit gesloten topique
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:52 schreef Jadakis het volgende:
Het is zo'n programma op Nederland 3, gepresenteerd door een gast die er een beetje Hindoe uit ziet. En hij gaat altijd opzoek naar problemen in maatschappij en dergelijke. T'is een beetje een soort "Breekijzer", maar dan met een betere gast, geen probleem oplossen maar bepaalde zaken aandacht geven en minder "agressief".

Was wel vet, maar ben nu 't hele programma kwijt (naam)?

PremTime
pi_12166876
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:55 schreef Duiveltja het volgende:
Uit gesloten topique
[..]

PremTime

thanks!
[url=http://www.voetbalinside.nl]www.voetbalinside.nl[/url]
  maandag 4 augustus 2003 @ 11:34:31 #9
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_12211949
Uit welke film komt het nummer Carmen Quesy van Skunk Anansie ook al weer ???
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
  maandag 4 augustus 2003 @ 22:30:43 #10
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_12224588
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:22 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

The Amazing Adrenalini Brothers

Alle afleveringen zijn online te bekijken: http://www.bbc.co.uk/cbbc/cartoons/webtoons/adrenalinis/

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:00:06 #11
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_12225229
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:34 schreef Marla_Singer het volgende:
Uit welke film komt het nummer Carmen Quesy van Skunk Anansie ook al weer ???
http://us.imdb.com/Name?Anansie,%20Skunk

De film Wavelengths is de enige die erbij staat, dus het zou die moeten zijn .

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 05:57:55 #12
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_12229397
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:00 schreef mamamiep het volgende:

[..]

http://us.imdb.com/Name?Anansie,%20Skunk

Maar het nummer staat ook op de soundtrack van 15 Minutes:

"Carmen Queasy"
Written by Keith Palmer, Skin and Alan Price
Performed by Maxim featuring Skin
Courtesy XL Recordings and Virgin Records Ltd.
Contains a sample of "House of the Rising Sun"
Performed by The Animals
Under license from EMI Records Limited

Het is overigens niet voor die film (of een andere, volgens mij) geschreven hoor.

The short weekend begins with longing...
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 11:16:37 #13
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_12232135
quote:
Uhm, nee dat is niet de film die ik bedoel... Ik heb Wavelengths nooit gezien dus...

Ook 15 Minutes heb ik nooit gezien dus die kan het ook niet zijn eigenlijk...

dinsdag 5 augustus 2003 @ 11:23:41 #14
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_12232258
In de film die ik bedoel gaat t vooral om het stukje "Money making is a wonderfull thing....." Op een gegeven moment zijn de hoofdrolspelers op een geloof ik makkelijke manier veel geld aan het verdienen... En dan komt dit nummer erin !

Maar denk je dat ik nog weet welke film dat is

dinsdag 5 augustus 2003 @ 13:39:09 #15
17431 pazuzu
verry, very drunk.
pi_12234661
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:23 schreef Marla_Singer het volgende:
In de film die ik bedoel gaat t vooral om het stukje "Money making is a wonderfull thing....." Op een gegeven moment zijn de hoofdrolspelers op een geloof ik makkelijke manier veel geld aan het verdienen... En dan komt dit nummer erin !

Maar denk je dat ik nog weet welke film dat is

Zit ook in een aflevering van Fastlane
"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:35:52 #16
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_12267128
Ik kan me herinneren dat ik ooit als kleuter (eind jaren 80) ontiegelijk vaak een bepaalde tekenfilm van 'n videoband keek... Totdat er plotseling 't 8 uur journaal opstond, papa had zomaar 'n videoband gepakt om 't op te nemen

't was een tekenfilm die zich afspeelde binnen 't menselijk lichaam (en af en toe een gesprek van de persoon in kwestie met een doktor ofzo), waar de helden de verpersoonlijking van het afweersysteem waren: mannen en vrouwen in witte pakken, die door het lichaam zweefden in een soort witte ufo's met allemaal functies.. Ze zaten in een cockpit met allemaal knoppen.

Ze 'vochten' tegen virussen en bacterieën, die erg leuk afgebeeld werden.

Wie o wie weet wat dit was? Ik heb er vroeger ontzettend van genoten, en zou 't graag nog eens willen zien

Down[br]Under
pi_12267281
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:35 schreef MacBeth het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik ooit als kleuter (eind jaren 80) ontiegelijk vaak een bepaalde tekenfilm van 'n videoband keek... Totdat er plotseling 't 8 uur journaal opstond, papa had zomaar 'n videoband gepakt om 't op te nemen

't was een tekenfilm die zich afspeelde binnen 't menselijk lichaam (en af en toe een gesprek van de persoon in kwestie met een doktor ofzo), waar de helden de verpersoonlijking van het afweersysteem waren: mannen en vrouwen in witte pakken, die door het lichaam zweefden in een soort witte ufo's met allemaal functies.. Ze zaten in een cockpit met allemaal knoppen.

Ze 'vochten' tegen virussen en bacterieën, die erg leuk afgebeeld werden.

Wie o wie weet wat dit was? Ik heb er vroeger ontzettend van genoten, en zou 't graag nog eens willen zien

Wat was je favoriete TV-programma in je jonge jaren ?

Er Was Eens Het Leven (of De Mens) dus.

pi_12267420
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:41 schreef CeeJee het volgende:

[..]

jaaa klopt, die serie was top ze hadden ook zo'n serie over geschiedenis...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:53:59 #19
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_12267628
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:41 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Bij deze hou ik van je
Down[br]Under
  donderdag 7 augustus 2003 @ 03:39:52 #20
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_12271934
Ik zoek een film waarin de hele tijd een gijzeling in een telefooncel te zien is. Dus de hele film lang
pi_12271954
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 03:39 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zoek een film waarin de hele tijd een gijzeling in een telefooncel te zien is. Dus de hele film lang
phone boot
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 7 augustus 2003 @ 03:52:27 #22
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_12272003
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 03:43 schreef Steve-O het volgende:

[..]

phone boot

ik ga m zsm kijken, weet het zelf niet.. bedankt iig!
  donderdag 7 augustus 2003 @ 11:05:59 #23
33941 TK421
How to clone a clone
pi_12274868
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 03:43 schreef Steve-O het volgende:

[..]

phone boot

BOOTH
pi_12277797
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:05 schreef TK421 het volgende:

[..]

BOOTH

OW SORRY HOOR
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12279945
Ik was laatst U571 aan t kijken, en toen dacht ik plots aan een scene waarbij een onderzeer implodeert, en dat was echt heel mooi gefilmd vond ik. Nu dacht ik niet dat het Crimson Tide was, maar heeft iemand misschien enig idee welke film het zou kunnen zijn?
Zoveel films met imploderende subs zijn er dacht ik niet.
pi_12280002
Ik herhaal mijn vraag maar weer:
Een film over een vrouw en een bosneger die midden door de woestijn moeten ontsnappen voor iemand.
Die bosneger wordt op de laatste heuvel gestoken door een schorpioen maar nog wel gered, door westerse middelen.

Iemand?

pi_12280019
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:37 schreef Smeich het volgende:
Ik was laatst U571 aan t kijken, en toen dacht ik plots aan een scene waarbij een onderzeer implodeert, en dat was echt heel mooi gefilmd vond ik. Nu dacht ik niet dat het Crimson Tide was, maar heeft iemand misschien enig idee welke film het zou kunnen zijn?
Misschien Das Boot?
Maar is al een hele tijd geleden dat ik die film zag, dus ik weet niet zeker of er imploderende U-boten in zaten.
pi_12280085
Nee, die was ik vergeten erbij te zetten, want die film heb ik nooit gezien. En The Hunt for Red October is het ook niet.
pi_12283455
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:37 schreef Smeich het volgende:

Tomorrow Never Dies zat ook zo'n scene in dacht ik.

The Abyss heeft ook een mooie implosiescene, maar dat was geen sub

Abigail, I'm sure if there is something out there looking down on us from somewhere else in the universe...they're wise enough to stay away from us.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 17:01:29 #30
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_12283555
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:40 schreef Joppe het volgende:
Misschien Das Boot?
Maar is al een hele tijd geleden dat ik die film zag, dus ik weet niet zeker of er imploderende U-boten in zaten.
spoiler:
In Das Boot implodeert de sub niet, maar het scheelt wel verrekte weinig. Daarom is ie ook zo spannend.

Hoera! De spoiler tag eindelijk gebruikt!
pi_12285502
Weet iemand nog hoe die serie op het vroegere veronica heet die over een man ging die met een vrachtwagen over de snelweg reed in amerika en daar allemaal mensen alla mad max een andere wereld in hielp, ohh ja hij had ook zo'n licht bruine hond bij zich. thanks
All you need in life is..
pi_12285841
The Highway Man

Voor mij: het zou best eens Tomorrow Never Dies kunnen zijn ja......

pi_12285853
Hallo lieve mensen,

kan iemand mij helpen aan de titel van de volgende film??

De film lijkt een beetje op Kundun/The Last Emperor/7 Years in Tibet
en gaat erover dat een amerikaans jongetje wordt aangezien als de reincarnatie van de Dalai Lama. Hij gaat naar Tibet en daar zijn meerdere kinderen die testen ondergaan wie de echte re-incarnatie is.
Ook loopt het verhaal van de echte eerste Dalai Lama erdoor heen, hoe hij ontsnapte>op hongerstaking ging>en uiteindelijk vrede vondt.

Film komt vrij vaak op tv en is een super aanrader, ben dus alleen de titel kwijt!!! Help mij!

Alvast bedankt!

pi_12286440
ja zekers en bedankt weet ook nog iemand waar ik op internet daar nog iets over kan vinden heb me net ff suf gezocht maar niets gevonden, gaat dus over de serie : the highway man echt super was dat...

[Dit bericht is gewijzigd door Apoca op 07-08-2003 20:17]

pi_12288667
Ik heb ook erg lang lopen zoeken erna en dit is wat ik eens had gevonden:
http://www.scifi2k.com/highwayman.html
Wat was dat een coole serie zeg voor degene die waren uitgezonden..veels te weinig jammer genoeg
pi_12289162
heel erg bedankt dit was echt een heeeeeel gave serie vroeger, dacht dat er veel meer afleveringen van waren gemaakt, ben me nu ff geheel suf aan het zoeken naar downloads van the highway man, dat zal wel niet meer lukken denk ik
  donderdag 7 augustus 2003 @ 22:52:22 #37
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_12290168
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:13 schreef greetjeroelofs het volgende:
Hallo lieve mensen,

kan iemand mij helpen aan de titel van de volgende film??

De film lijkt een beetje op Kundun/The Last Emperor/7 Years in Tibet
en gaat erover dat een amerikaans jongetje wordt aangezien als de reincarnatie van de Dalai Lama. Hij gaat naar Tibet en daar zijn meerdere kinderen die testen ondergaan wie de echte re-incarnatie is.
Ook loopt het verhaal van de echte eerste Dalai Lama erdoor heen, hoe hij ontsnapte>op hongerstaking ging>en uiteindelijk vrede vondt.

Film komt vrij vaak op tv en is een super aanrader, ben dus alleen de titel kwijt!!! Help mij!

Alvast bedankt!

Volgens mij Little Buddha met Keanu Reeves
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 7 augustus 2003 @ 23:57:13 #38
33941 TK421
How to clone a clone
pi_12291878
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:52 schreef m@x het volgende:

[..]

Volgens mij Little Buddha met Keanu Reeves

en Bridget Fonda..
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 20:13:47 #39
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_12309458
een man die voor superheld speelt word vergiftigd met het een of ander en hj moet dan naar een eiland om zijn vriendin te redden die daar gevangen zit.

er speelt ook een andere zeer knappe meid in die echt ass kicked. soort van Angeline jolie leek het wel.

Ik heb deze film een paar jaar terug gezien laat op V8.

nee, er was geen geneuk. toen nog GOEDE films.

als ik het goed heb speelt er een zwarte in mee, de hoofdspeleer lijkt een beetje op die knruft uit Leathel Weapon (die blanke) en die andere meid waar hij een hekel aan heeft omdat ze hem steeds red uit penibele situaties lijkt een beetje op Max uit Angel of Angelina Jolie Voight.

pi_12323719
Vroeger keken we altijd naar V thuis. Ik kon me nooit iets herinneren van die serie, behalve 1 scene. Nu ben ik, na het kijken van de dvds, er achter gekomen dat het dus niet V was... In de scene zie je een klein blond meisje die een grot oid ingaat. Daar wordt haar lichaam verwikkeld in een of andere cocon. Een dag (of iets langer) later komt ze de grot uit als mooie volwassen vrouw. Iedereen in haar omgeving is ontzettend verbaast over deze transformatie. Weet iemand waar deze scene in thuis hoort?

Verder heeft nog niemand de juiste vertaling van 'Het kleine ruimteprinsje' kunnen geven. Een tekenfilm die ik rond '85 op videoband regelmatig zag. Een beetje manga of animestijl getekend. Een klein jochie op aarde die stiekem een prins blijkt te zijn van een buitenaardse planeet. Met twee vriendjes en hun wagens (oid) kunnen zij zich transformeren tot 1 groot krachtig persoon. (ala transformers enz.)Uiteindelijk verslaan zij de badguy van de thuisplaneet van het prinsje.
Weet iemand wat de Engelse titel van deze tekenfilm is? Of de originele titel?

pi_12324674
50 cent film

07/09/2003 DVDRIP SVCD 50 Cent: Shoot First
04/22/2003 DVDRIP SVCD 50 Cent: The New Breed
01/30/2003 DVDRIP SVCD Night Sessions Presents 50 cent and gUnit

dit zijn er volgens mij van 50 cent

pi_12325035
Was idd Little Buddha!!

Bedankt!

pi_12326153
[quote]Op zaterdag 9 augustus 2003 17:35 schreef Mental_Phoenix het volgende:
Vroeger keken we altijd naar V thuis. Ik kon me nooit iets herinneren van die serie, behalve 1 scene. Nu ben ik, na het kijken van de dvds, er achter gekomen dat het dus niet V was... In de scene zie je een klein blond meisje die een grot oid ingaat. Daar wordt haar lichaam verwikkeld in een of andere cocon. Een dag (of iets langer) later komt ze de grot uit als mooie volwassen vrouw. Iedereen in haar omgeving is ontzettend verbaast over deze transformatie. Weet iemand waar deze scene in thuis hoort?

volgens mij toch V maar dan de 2 de serie V: the final battle misschien

(anders species )

pi_12330899
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:20 schreef AAL het volgende:

(anders species )

Final Battle heb ik ook net op dvd gezien... Daar wordt een baby heel snel een klein meisje, maar da's niet wat ik bedoel. Species zou kunnen.. Ik zal het gaan nakijken.
  zondag 10 augustus 2003 @ 22:53:39 #45
33941 TK421
How to clone a clone
pi_12344737
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:20 schreef AAL het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 augustus 2003 17:35 schreef Mental_Phoenix het volgende:

(anders species )

The final battle eindigt als "Elizabeth" nog een klein meisje is..

in de televisieserie die daarna is verschenen (niet op DVD ! !) groeide ze echter al snel uit tot een jonge vrouw.
Ik kan me de scene niet herinneren, maar het lijkt me dus een scene uit de televisieserie (episode Breakout), en niet de mini-serie..
http://www.geocities.com/Area51/Dimension/6460/breakout.html

zondag 10 augustus 2003 @ 22:58:32 #46
33941 TK421
How to clone a clone
pi_12344819
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 01:41 schreef Mental_Phoenix het volgende:

[..]

Final Battle heb ik ook net op dvd gezien... Daar wordt een baby heel snel een klein meisje, maar da's niet wat ik bedoel. Species zou kunnen.. Ik zal het gaan nakijken.

In Species baart het wezen inderdaad een mensenkind in de grot.
Maar wanneer het kind een rat ziet, verschijnt er een lange tong en eet hij de rat op.
pi_12365707
Ok, nu een lastige (denk ik).

Ik heb een aantal jaren geleden (ik denk dat het ongeveer in 2000 was) een documentaire op tv gezien over de ondergang van een internetbedrijf in Amerika.
Het ging eigenlijk zo'n beetje over de dotcom crisis en in de documentaire werd een bedrijf gevolgd dat op de rand van de afgrond stond en dat volgens mij ook daadwerkelijk failliet ging. Men bleef de mensen ook volgen tijdens deze moeilijke periode.

Ik zou deze documentaire nog eens willen zien, maar ik weet dus niet hoe hij heet, en wanneer hij is uitgezonden.

pi_12368771
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 22:53 schreef TK421 het volgende:

[..]

The final battle eindigt als "Elizabeth" nog een klein meisje is..

in de televisieserie die daarna is verschenen (niet op DVD ! !) groeide ze echter al snel uit tot een jonge vrouw.
Ik kan me de scene niet herinneren, maar het lijkt me dus een scene uit de televisieserie (episode Breakout), en niet de mini-serie..
http://www.geocities.com/Area51/Dimension/6460/breakout.html

[afbeelding]

Dank je! Dat zou 'm best 's kunnen zijn. Maar nu nog zien of ik die aflevering ergens weg kan plukken...
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:07:48 #49
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12461999
Ik zoek niet zozeer de titel van een film (die weet ik namelijk) maar ik wil weten waar ik de film kan huren/kopen.

De film heet "King of the Hill" en komt uit 1993, met o.a. Jeroen Krabbé.

Hier staat meer info over deze film:
http://movies.yahoo.com/shop?d=hv&id=1800195702&cf=info&intl=us

Weet iemand waar ik deze film kan krijgen??? Ik wil hem zoooo graag nog eens zien

zaterdag 16 augustus 2003 @ 20:12:56 #50
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_12485574
twee (waars. simpele) vraagjes:

Series:
- die met bob saget en die tweeling
- in een jamaicaanse wijke in Engeland met zo'n gast die de hele tijd jaman zegt, ergens begin jaren tachtig, paar jaar geleden herhaald op Ned. 3
- met Rowan Atkinson op een politiebureau

De Narcis van Gabon
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 20:17:24 #51
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12485676
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:12 schreef PogueMahone het volgende:

Series:
* vraag maar aan Sunchaser
Full House

The Thin Blue Line

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 20:23:43 #52
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_12485803
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:17 schreef victorinox het volgende:

[..]

ah merci
De Narcis van Gabon
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 20:33:43 #53
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12485994
quote:

Series:

Full house

En de rest weet ik niet.

pi_12486417
Serie uit de vroege jaren negentig/late jaren tachtig:

Groepje tieners heeft superkrachten en leert daarmee omgaan op een school of zo.

Die gozer heeft iig de kracht om electriciteit te manipuleren en mag daarom oa niet nat worden (hij draagt altijd een zonnebril en leren jas), het meisje is telekinetisch en meer weet ik eik niet .

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:06:50 #55
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12486597
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:57 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Serie uit de vroege jaren negentig/late jaren tachtig:

Groepje tieners heeft superkrachten en leert daarmee omgaan op een school of zo.

Die gozer heeft iig de kracht om electriciteit te manipuleren en mag daarom oa niet nat worden (hij draagt altijd een zonnebril en leren jas), het meisje is telekinetisch en meer weet ik eik niet .

Misfits of Science
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:13:11 #56
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_12486696
quote:

Series:
-- met Rowan Atkinson op een politiebureau

Thin Blue Line (toch?)
pi_12486753
quote:

Series:
- in een jamaicaanse wijke in Engeland met zo'n gast die de hele tijd jaman zegt, ergens begin jaren tachtig, paar jaar geleden herhaald op Ned. 3

Da's toch niet toevallig Desmond's ? Die britse serie over die kapperszaak.
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_12486771
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 21:06 schreef victorinox het volgende:

[..]

Misfits of Science

Ja! Dat zijn ze!

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:22:23 #59
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12486850
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 21:17 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Ja! Dat zijn ze!

[afbeelding]

Met Courteney Cox
En die grote neger is Kevin Peter Hall >> The Predator
IMDb Vote History
  zondag 17 augustus 2003 @ 11:42:30 #60
30408 California
pi_12495937
le-zen. .
  zondag 17 augustus 2003 @ 11:56:53 #61
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_12496218
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 21:16 schreef Kptelmo het volgende:

[..]

Da's toch niet toevallig Desmond's ? Die britse serie over die kapperszaak.

ahja danku
De Narcis van Gabon
  zondag 17 augustus 2003 @ 15:01:24 #62
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_12499961
Ik ben op zoek naar de titel van een film die 2-3 jaar oud is. Het plot is ongeveer het volgende:

Een man is een tijdje uit het drugshandel-circuit als een oude vriend onverwachts langskomt. Die vriend laat een koffer met drugs achter. De hoofdpersoon is daar niet zo blij en spoelt de drugs door de gootsteen. Daarna komen verschillende personen langs die de drugs willen hebben, waaronder een mooi vrouwtje, en een jamaicaanse pizzakoerier. Deze zitten allemaal achter de drugs aan die hij heeft weggegooid. Hij weet verschillende personen die langs komen te overmeesteren en vastgebonden in zijn garage te stallen. Hoe het afliep weet ik niet meer.

Het enige dat ik verder nog van deze film weet is dat ik er veel om gelachen heb. Weet iemand de titel? bvd.

zondag 17 augustus 2003 @ 15:05:58 #63
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_12500050
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 15:01 schreef BlackJack het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film die 2-3 jaar oud is. Het plot is ongeveer het volgende:

Een man is een tijdje uit het drugshandel-circuit als een oude vriend onverwachts langskomt. Die vriend laat een koffer met drugs achter. De hoofdpersoon is daar niet zo blij en spoelt de drugs door de gootsteen. Daarna komen verschillende personen langs die de drugs willen hebben, waaronder een mooi vrouwtje, en een jamaicaanse pizzakoerier. Deze zitten allemaal achter de drugs aan die hij heeft weggegooid. Hij weet verschillende personen die langs komen te overmeesteren en vastgebonden in zijn garage te stallen. Hoe het afliep weet ik niet meer.

Het enige dat ik verder nog van deze film weet is dat ik er veel om gelachen heb. Weet iemand de titel? bvd.

Volgens mij is dat de leuke film Thursday
  zondag 17 augustus 2003 @ 15:07:08 #64
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_12500074
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 15:05 schreef Gorro het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de leuke film Thursday

Gracias
Dat was snel trouwens.
pi_12501785
ben op zoek naar tvserie die volgens mij op net5 komt. waar het over gaat weet ik ook niet echt het is iig een soort komedie en dat het lijkt op 'geeks en freaks' wat ook op net5 komt.

ik had het vorige week gezien en toen eindigde het met een gast die nog thuis woont en leraar is op de school waar zijn broertje ook naar school gaat, hij kreeg nog geld van zijn pa en zijn pa zei toen dat ie dat inhield als huur zijn ma bleek al echter huur te innen.

jezus wat een onsamenhangend verhaal idd ja, en ik bedenk me nu dat
Andy Dick er ook inspeelt.

kijk nu ff op imdb.com

pi_12501896
maar kan het niet vinden...
  zondag 17 augustus 2003 @ 23:46:06 #67
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_12511823
bananapowergirl:

Een beetje creatief googlen leverde de volgende film op:

Friends 'til the End

Die zou het wel eens kunnen zijn.

maandag 18 augustus 2003 @ 15:24:29 #68
30408 California
pi_12524656
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 16:25 schreef bierjoost het volgende:
ben op zoek naar tvserie die volgens mij op net5 komt. waar het over gaat weet ik ook niet echt het is iig een soort komedie en dat het lijkt op 'geeks en freaks' wat ook op net5 komt.

ik had het vorige week gezien en toen eindigde het met een gast die nog thuis woont en leraar is op de school waar zijn broertje ook naar school gaat, hij kreeg nog geld van zijn pa en zijn pa zei toen dat ie dat inhield als huur zijn ma bleek al echter huur te innen.

jezus wat een onsamenhangend verhaal idd ja, en ik bedenk me nu dat
Andy Dick er ook inspeelt.

kijk nu ff op imdb.com

Bedoel je Go Fish? De herhaling is nu, op NET5 dus.
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:37:57 #69
54434 Oscar-Wilde
lost in my head
pi_12547499
ik ben op zoek naar een franse film van max 5/6 jaar geleden, volgens mij heette hij iets van mon ami henri. het gaat over een gezin waarvan de man toevallig op weg naar hun zomerhuis ( wat ze aan het verbouwen zijn ) een oude schoolvriend (henri, dacht ik dat hij heette ) tegen komt, die helemaal weg van zijn poezie was die hij op de middelbare school schreef. natuurlijk spoort die vriend (henri ) niet helemaal en gaat veel te ver in zijn vriendschap voor die man. uiteindelijk worden heel wat mensen vermoord. kent iemand die film ?
I can resist everything except temptation.
pi_12552869
okay dit klinkt mss een beeteke raar, maar kloop al een paar dagen te denke aan een film die ik vroeger eens heb gezien maar kweet de titel niet meer. als iemand nu iets meer weet, kan k het mss vinde op google ofzo

korte omschrijving vd film (wat k nog weet):

tgaat over een jong rockbandje met een meisje als leadzangeres, de groep heet 'dead pink'. Het meisje verkeerd met de drummer. (erugh knappe jongen, lijkt op josh hartnett) Er is nog een meisje, deze wil wraak nemen op het zangeresje, iets uit hun kinderjaren en ze wringt zich een weg in haar leven, pikt haar vriendje af,liegt erop los, vermoordt hier en daar een paar mense en wordt uiteindelijk de zangeres. De bassist trapt het af juist voor de grote wedstrijd voor de beste groep en neemt met het eerste meisje deel aan de wedstrijd.

iemand? pleazzzz

pi_12552943
ai gorro khad uw berichtje nog ni geleze
heeelll fel merciikesss!!!
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 17:11:06 #72
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_12554725
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:37 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ik ben op zoek naar een franse film van max 5/6 jaar geleden, volgens mij heette hij iets van mon ami henri. het gaat over een gezin waarvan de man toevallig op weg naar hun zomerhuis ( wat ze aan het verbouwen zijn ) een oude schoolvriend (henri, dacht ik dat hij heette ) tegen komt, die helemaal weg van zijn poezie was die hij op de middelbare school schreef. natuurlijk spoort die vriend (henri ) niet helemaal en gaat veel te ver in zijn vriendschap voor die man. uiteindelijk worden heel wat mensen vermoord. kent iemand die film ?
Maak er een Trivia-vraag van

Kep geen idee

dinsdag 19 augustus 2003 @ 17:29:00 #73
54434 Oscar-Wilde
lost in my head
pi_12555129
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:11 schreef Gorro het volgende:

[..]

Maak er een Trivia-vraag van

Kep geen idee

LOL, ik postte het eerst daar, maar werd hier naartoe verwezen
pi_12561080
Hallo, hoe het het deel van Indiana Jones waarbij hij apenhersenen en ogensoep moet eten????
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 21:28:20 #75
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_12561140
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:25 schreef wyccie het volgende:
Hallo, hoe het het deel van Indiana Jones waarbij hij apenhersenen en ogensoep moet eten????
Indiana Jones and the temple of doom.
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_12561410
Dank je Swami!

En Oscar, je bent op zoek naar deze:

Harry, un ami qui vous veut du bien

http://us.imdb.com/Title?0216800

Zag hem maandag nog bij Videoland liggen, leek me erg leuk, maar heb toch andere films gehuurd.

pi_12580052
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:37 schreef wyccie het volgende:
Dank je Swami!

En Oscar, je bent op zoek naar deze:

Harry, un ami qui vous veut du bien

http://us.imdb.com/Title?0216800

Zag hem maandag nog bij Videoland liggen, leek me erg leuk, maar heb toch andere films gehuurd.

WOW wyccie, je bent een schat
dank je
pi_12612888
Ik zoek een FBI film..

En het enige wat ik er van weet is het volgende:
Het gaat over 2 vrouwen die naar de school van de FBI gaan om agentes te worden. Ze leren elkaar daar kennen omdat ze geloof ik een kamer delen maar zijn voor de rest zeer verschillend. Terwijl de brunette goed kan leren is de blondine weer erg sportief en handig. Maar ze helpen elkaar door de school heen en worden toch vriendinnen. Ook lossen ze een misdaad op geloof ik..

En ik weet de naam van de brunette niet maar ik zag haar net in de comedy/serie Off Centre op V8 met Eddie Kaye Thomas van American Pie. De tantra jongen Ze speelde de moeder van Eddie Kaye Thomas (Mike in de serie)

Heeft iemand enig idee over welke film ik het heb?

Trotse mamma :)
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:50:50 #79
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_12613276
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 20:50 schreef Gorro het volgende:
Feds volgens mij...
JAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!

Dankjewel

Trotse mamma :)
pi_12634177
Ik ben op zoek naar een film (heb al bij imdb. com gezocht op alle key woorden die ik kon bedenken), die in elk geval ook al op tv is geweest, en waar ik dus de naam niet meer van weet....

Het verhaal:

Wat ik me kan herrineren is dat het gaat over een vrouw, die geheugen verlies heeft (?),
Een paar dingen die boven komen: ze zit samen met iemand anders vast gebonden aan een waterrad in een watermolen, en ze wordt steeds onder water gedraaid zodat ze vragen gaat beantwoorden, uiteindelijk ontsnapt ze toch nog waneer ze haar al voor dood hebben achtergelaten.
En ze heeft een afspraak met iemand bij een groot treinstation en daar wordt ze (en haar afspraak ook) aangevallen door mensen die haar daar staan op te wachten.

Ik weet het het is niet veel maar misschien dat dat stukje bij die boerderij/watermolen iemand iets zegt.

Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 16:24:50 #82
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_12634303
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:20 schreef the_fluffy het volgende:
Ik ben op zoek naar een film (heb al bij imdb. com gezocht op alle key woorden die ik kon bedenken), die in elk geval ook al op tv is geweest, en waar ik dus de naam niet meer van weet....

Het verhaal:

Wat ik me kan herrineren is dat het gaat over een vrouw, die geheugen verlies heeft (?),
[...]
Ik weet het het is niet veel maar misschien dat dat stukje bij die boerderij/watermolen iemand iets zegt.

Dat stukje met die watermolen deed 't hem inderdaad!
Het is The Long Kiss Goodnight met Geena Davis en Samuel L. Jackson. Was een paar maanden geleden op tv.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 16:59:21 #83
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12635255
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Kan iemand me helpen....

Ik heb jaren geleden een film gezien that rocked my world of fear.
Kbedoel dat beelden van die film mij jaren later nog achtervolgen!

Wat ik me kan herrinneren is dat het over mensen ging, die op een gegeven moment in zwarte panters veranderden. Verder weet ik alleen nog maar 2 scene's, een vrouw die vastgebonden werd om haar in boeien te laten transformeren,
en de scene die ervoor gezorgt heeft dat ik jarenlang niet mijn voeten naast mijn bed durfde te zetten, (in en uit bed springen),
Een panter onder het bed, die de halve voet van zo'n vrouw eraf kloof terwijl zij zichzelf via de trap naar beneden sleept.

Iemand een idee, of waar ik kan zoeken naar deze film met deze gegevens...???

Misschien Cat People
IMDb Vote History
pi_12635880
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:24 schreef Frollo het volgende:

[..]

Dat stukje met die watermolen deed 't hem inderdaad!
Het is The Long Kiss Goodnight met Geena Davis en Samuel L. Jackson. Was een paar maanden geleden op tv.

Je bent geweldig! Dank je wel!
Ik heb hem 2 jaar geleden op tv gezien en daarvoor ooit op video, vond hem eigenlijk wel leuk en wou hem nog wel eens zien, dat kan dus dan nu! Thanx!
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:51:15 #85
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_12636489
Lang geleden was er ooit een Duits programma op de VPRO. Ik weet nog dat het Duits was, het had een Duitse titel. Wel minstens 30 minuten lang, misschien zelfs nog wel meer -ik was nog maar klein- was er een aaneenschakeling van voorwerpen die iets 'doen' te zien. Voorbeeld: Een kogel rolt van een glijbaantje, knalt tegen een soort aggressief goedje, het aggressieve goedje lost een soort oplosbaar paaltje op, daardoor kantelt er een bakje waar iets uit glijdt ... etc etc. Het was op de zondagmiddag, erg relaxed om te zien.

EDIT: Ik ben nu 19, het programma was er op toen ik iets van 10 was of zo, dus zeg maar begin jaren 90.

pi_12639400
Ik zoek een film waar mijn broer het over had, maar hij weet niet hoe hij heet. Ik herinner me niet meer zo goed waar ie het allemaal over had, maar zoiets zal het wel zijn:

Een of andere gast staat in de file volgens mij en dan gaat ie helemaal flippen. (hij vind het volgens mij opeens maar een kutwereld) Gaat naar de MacDonalds en besteld een hamburger, vergelijkt hem met het plaatje van de hamburger en ziet dat ie er helemaal niet op lijkt, vervolgens schiet ie de hele zaak overop. Later gaat ie met een bazooka de politie te lijf.

Het is heel erg onsamenhangend en waarschijnlijk klopt er niet veel van maar herkent iemand hier iets van?

This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 20:14:23 #87
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12640001
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:50 schreef jaapgvk het volgende:
Ik zoek een film waar mijn broer het over had, maar hij weet niet hoe hij heet. Ik herinner me niet meer zo goed waar ie het allemaal over had, maar zoiets zal het wel zijn:

Een of andere gast staat in de file volgens mij en dan gaat ie helemaal flippen. (hij vind het volgens mij opeens maar een kutwereld) Gaat naar de MacDonalds en besteld een hamburger, vergelijkt hem met het plaatje van de hamburger en ziet dat ie er helemaal niet op lijkt, vervolgens schiet ie de hele zaak overop. Later gaat ie met een bazooka de politie te lijf.

Het is heel erg onsamenhangend en waarschijnlijk klopt er niet veel van maar herkent iemand hier iets van?

Falling Down
IMDb Vote History
pi_12642774
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:51 schreef Dodec het volgende:
Lang geleden was er ooit een Duits programma op de VPRO. Ik weet nog dat het Duits was, het had een Duitse titel. Wel minstens 30 minuten lang, misschien zelfs nog wel meer -ik was nog maar klein- was er een aaneenschakeling van voorwerpen die iets 'doen' te zien. Voorbeeld: Een kogel rolt van een glijbaantje, knalt tegen een soort aggressief goedje, het aggressieve goedje lost een soort oplosbaar paaltje op, daardoor kantelt er een bakje waar iets uit glijdt ... etc etc. Het was op de zondagmiddag, erg relaxed om te zien.

EDIT: Ik ben nu 19, het programma was er op toen ik iets van 10 was of zo, dus zeg maar begin jaren 90.

The incredible machine, is nu ook een pc game van gemaakt, in elk geval zo iets dergelijks, wat op die filmpjes lijkt.
pi_12647918
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:14 schreef victorinox het volgende:

[..]

Falling Down

thank you!
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_12648090
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 21:50 schreef Mottebelke het volgende:
Ok, nu een lastige (denk ik).

Ik heb een aantal jaren geleden (ik denk dat het ongeveer in 2000 was) een documentaire op tv gezien over de ondergang van een internetbedrijf in Amerika.
Het ging eigenlijk zo'n beetje over de dotcom crisis en in de documentaire werd een bedrijf gevolgd dat op de rand van de afgrond stond en dat volgens mij ook daadwerkelijk failliet ging. Men bleef de mensen ook volgen tijdens deze moeilijke periode.

Ik zou deze documentaire nog eens willen zien, maar ik weet dus niet hoe hij heet, en wanneer hij is uitgezonden.

Ik neem aan dat je Startup.com bedoelt met Kaleil Isaza Tuzman en Tom Herman. Die is op 8 juli 2002 op ned. 3 uitgezonden. Ik vond 't zelf een vermakelijke docu. Af en toe tenenkrommend gênant, maar verder wel boeiend.
pi_12701529
Ik zoek een oude tekenfilmserie. Daarin had je 3 superhelden. Een man die altijd een weg van ijs in de lucht maakte om daarover te glijden, en in ieder egval een vrouw die kon vligen en vuur maken geloof ik. De derde weet ik even niet meer.
Het is in ieder geval niet the Fantastic Four, want volgens mij waren het er echt 3..
Wie kan mij helpen?!
''Going mental on the Wabbu''
  maandag 25 augustus 2003 @ 14:33:10 #92
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_12701565
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 14:32 schreef Together-Alone het volgende:
Ik zoek een oude tekenfilmserie. Daarin had je 3 superhelden. Een man die altijd een weg van ijs in de lucht maakte om daarover te glijden, en in ieder egval een vrouw die kon vligen en vuur maken geloof ik. De derde weet ik even niet meer.
Het is in ieder geval niet the Fantastic Four, want volgens mij waren het er echt 3..
Wie kan mij helpen?!
Spider-Man and his Amazing Friends?

"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_12701732
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 14:33 schreef Ash het volgende:

[..]

Spider-Man and his Amazing Friends?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb even gegoogled en inderdaad dat zijn ze Thnx!!
''Going mental on the Wabbu''
pi_12704990
Een film met poppen, en die moeten op een gegeven moment door één of andere tunnel. Maar het moeilijk hiervan is dat er steeds vlijmscherpe messen naar beneden komen,dus daar moeten ze voor uit kijken . Verder herinner ik me dat er één op een troon (van schedels oid) zit.

'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:39:22 #95
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12705061
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:36 schreef spacemangraig het volgende:
Een film met poppen, en die moeten op een gegeven moment door één of andere tunnel. Maar het moeilijk hiervan is dat er steeds vlijmscherpe messen naar beneden komen,dus daar moeten ze voor uit kijken . Verder herinner ik me dat er één op een troon (van schedels oid) zit.

The Dark Crystal ?
IMDb Vote History
pi_12711776
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:39 schreef victorinox het volgende:

[..]

The Dark Crystal ?

Die verdenk ik ook, moet 'm maar is gaan kijken.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
  woensdag 27 augustus 2003 @ 08:00:43 #97
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_12748849
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:36 schreef spacemangraig het volgende:

Tunnel met messen is dan eerder "Labyrinth"...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_12753405
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 08:00 schreef Patch het volgende:

[..]

Tunnel met messen is dan eerder "Labyrinth"...

Een tunnel met messen is een labyrinth
  woensdag 27 augustus 2003 @ 14:12:38 #99
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12756040
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:25 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Een tunnel met messen is een labyrinth

Labyrinth

Had ik ook aan gedacht, maar de hoofdrolspeelster (Jennifer Connely) is geen pop.

IMDb Vote History
  woensdag 27 augustus 2003 @ 19:40:11 #100
22457 Patch
pi_12764756
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:12 schreef victorinox het volgende:

[..]

Labyrinth

Had ik ook aan gedacht, maar de hoofdrolspeelster (Jennifer Connely) is geen pop.

Klopt.
Maar een scene met een tunnel waarin messen voorkomen zit toch in "Labyrinth"?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 27 augustus 2003 @ 19:53:59 #101
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12765086
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 19:40 schreef Patch het volgende:

[..]

Klopt.
Maar een scene met een tunnel waarin messen voorkomen zit toch in "Labyrinth"?

Geen flauw idee, ik kan me alleen maar herinneren dat ze d.m.v. erg veel handen omhoog word geholpen. Het is ook al lang geleden dat ik hem gezien heb.
IMDb Vote History
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:09:10 #102
22457 Patch
pi_12765484
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 19:53 schreef victorinox het volgende:

[..]

Geen flauw idee, ik kan me alleen maar herinneren dat ze d.m.v. erg veel handen omhoog word geholpen. Het is ook al lang geleden dat ik hem gezien heb.

Da's de Handen-Tunnel
Je hebt ook nog een tunnel waar JC door heen rent met een messenmachine achter haar aan...
pi_12766192
Is ook van Jim Henson zie ik. Nou ja eerst 'Dark Crystal' maar is huren dan. In ieder geval bedankt.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:44:30 #104
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_12803659
weet iemand het ?

vroeger heb ik eens een tekenfilm gezien over baby's die in potten werden geduwd en daar in hun eigen lul werden gestopt totdat je een lopende lul had, en daarin was ook een tarzat met zo'n aapje die zijn lul als slinger gebruikte en van die mannetjes wat een hele grote naakte vrouw moesten beklimmen...
ken iemand die ook..

_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:51:18 #105
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_12803835
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:44 schreef Kindred_Spirits het volgende:
weet iemand het ?

vroeger heb ik eens een tekenfilm gezien over baby's die in potten werden geduwd en daar in hun eigen lul werden gestopt totdat je een lopende lul had, en daarin was ook een tarzat met zo'n aapje die zijn lul als slinger gebruikte en van die mannetjes wat een hele grote naakte vrouw moesten beklimmen...
ken iemand die ook..

heb ff gecontroleerd, iemand uit mijn topic hierover zei Tarzoon, klopt ook nog, bedankt daarvoor

video cover vind ik niet, wel boek ervan

_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_12805251
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:51 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

heb ff gecontroleerd, iemand uit mijn topic hierover zei Tarzoon, klopt ook nog, bedankt daarvoor

[afbeelding]

Heee ... Tarzoon! Die heb ik in een grijs verleden nog eens gezien..
pi_12805329
Lijkt me echt een geweldige film
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:45:53 #108
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12805391
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:51 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

[afbeelding]

Die heb ik jaren geleden een keer op t.v. gezien.

Als al die lulletjes dan in condooms kruipen en dan bij dat vrouwtje naar binnen dringen.

IMDb Vote History
pi_12805424
Nee, die was ik vergeten erbij te zetten, want die film heb ik nooit gezien. En The Hunt for Red October is het ook

maybe K19- The Widow Maker?

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly...stupid.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 18:56:51 #110
57719 Zapje
Who are you
pi_12813922
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:41 schreef Bombie het volgende:

[..]

Heee ... Tarzoon! Die heb ik in een grijs verleden nog eens gezien..

is die trouwens nog verkrijgbaar ? Dvd of Video ?

Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
pi_12851410
Ik weet niet veel van deze film af, maar wat ik weet is dat het in de toekomst speelt en dat er 2 verschillende groepen mensen zijn. De eerste groep is Intelligent en rijk. De tweede groep is arm en minder Intelligent en ze moeten de 'vuile' karwijtjes opknappen.
De rijke mensen zijn zo Intelligent en rijk geworden omdat zij met hun geld de 'verbetering' van de mens (hun kinderen) kunnen betalen (genetische manipulatie).
Als iemant de titel weet van de zo juist beschreven film zo ik het graag horen.
Thanks.
  zondag 31 augustus 2003 @ 17:14:31 #112
22457 Patch
pi_12851622
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:05 schreef Erik23a86 het volgende:
Ik weet niet veel van deze film af, maar wat ik weet is dat het in de toekomst speelt en dat er 2 verschillende groepen mensen zijn. De eerste groep is Intelligent en rijk. De tweede groep is arm en minder Intelligent en ze moeten de 'vuile' karwijtjes opknappen.
De rijke mensen zijn zo Intelligent en rijk geworden omdat zij met hun geld de 'verbetering' van de mens (hun kinderen) kunnen betalen (genetische manipulatie).
Als iemant de titel weet van de zo juist beschreven film zo ik het graag horen.
Thanks.
Gattaca?
pi_12853093
Ik wend me weer even tot jullie

vroeger had je op tv zo'n serie/film (kweenie meer) met een robot clown ding op wielen, en een vliegend iets met ogen.. en willeke alberti zong geloof ik het intro nummer ervan. En ze deed een stem van 1 van die karakters.

Weet iemand nog de titel hiervan? Ik zag er laatst nog een stukkie van op tv.

He who makes a beast of himself
Gets rid of the pain of being a man.
  zondag 31 augustus 2003 @ 18:21:35 #114
22457 Patch
pi_12853144
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 18:19 schreef MX-Remy het volgende:
Ik wend me weer even tot jullie

vroeger had je op tv zo'n serie/film (kweenie meer) met een robot clown ding op wielen, en een vliegend iets met ogen.. en willeke alberti zong geloof ik het intro nummer ervan. En ze deed een stem van 1 van die karakters.

Weet iemand nog de titel hiervan? Ik zag er laatst nog een stukkie van op tv.

Pompy De RoboDoll
pi_12853168
pompy komt me heel bekend voor.... of plompy?

nee was volgens mij iets anders....

He who makes a beast of himself
Gets rid of the pain of being a man.
  maandag 1 september 2003 @ 07:39:39 #116
23107 dolle_hond
topicverkoper
  maandag 1 september 2003 @ 09:39:16 #117
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_12865549
Heren en dames,

ik en mijn collega's zijn op zoek naar een kinderfilm. Jaren geleden op school gezien. Het verhaal wat wij ons herinneren is als volgt:

kinderen, tunnels met slijm, minsten 2 kristallen waarbij een jongen en een meisje allebei één hebben en deze gaan op het eind gloeien. Komen blauwe en rode straal uit, deze worden gecombineerd. Rare wezens die slijm afgeven. Echt een film welke op lage scholen worden vertoond. Het is geen tekenfilm.

Het klinkt allemaal een beetje vaag maar meer weten we niet. We zijn ook hevig aan het zoeken op de IMDB.

Klinkt dit iemand bekend in de oren?

Alvast bedankt.

Superhero to the rescue!
  maandag 1 september 2003 @ 10:41:24 #118
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_12866577
Ik heb geen idee. Wij hebben hem denk ik niet gekeken vroeger. Maar een klein kickje, want ik ben wel benieuwd eigenlijk .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  maandag 1 september 2003 @ 12:19:46 #119
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_12868327
quote:
Op maandag 1 september 2003 09:39 schreef Superher0 het volgende:
Heren en dames,

ik en mijn collega's zijn op zoek naar een kinderfilm. Jaren geleden op school gezien. Het verhaal wat wij ons herinneren is als volgt:

kinderen, tunnels met slijm, minsten 2 kristallen waarbij een jongen en een meisje allebei één hebben en deze gaan op het eind gloeien. Komen blauwe en rode straal uit, deze worden gecombineerd. Rare wezens die slijm afgeven. Echt een film welke op lage scholen worden vertoond. Het is geen tekenfilm.

Het klinkt allemaal een beetje vaag maar meer weten we niet. We zijn ook hevig aan het zoeken op de IMDB.

Alvast bedankt.

Ik weet wat je bedoelt. Even in mijn geheugen spitten. Hoop niet binnen al te lange tijd op de naam te komen.
Speculeren is andere koek dan speculaas.
pi_12869807
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:42 schreef spacemangraig het volgende:
Is ook van Jim Henson zie ik. Nou ja eerst 'Dark Crystal' maar is huren dan. In ieder geval bedankt.
volgens mij is het niet de dark crystal maar dat is wel een heel goeie film...
  Donald Duck held maandag 1 september 2003 @ 22:54:10 #121
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_12882666
'k zoek deze film, hij's geloof ik een paar maanden geleden op Nederland 2 uitgezonden:

De president van de VS begaat een slippertje en om de aandacht hiervan af te leiden, zetten zijn mensen een fictieve oorlog op.
De film was toen hij uitkwam erg actueel, omdat Clinton toen juist in de problemen zat met mevrouw Lewinsky.

❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 1 september 2003 @ 23:28:06 #122
33941 TK421
How to clone a clone
pi_12883584
quote:
Op maandag 1 september 2003 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
'k zoek deze film, hij's geloof ik een paar maanden geleden op Nederland 2 uitgezonden:

De president van de VS begaat een slippertje en om de aandacht hiervan af te leiden, zetten zijn mensen een fictieve oorlog op.
De film was toen hij uitkwam erg actueel, omdat Clinton toen juist in de problemen zat met mevrouw Lewinsky.

Dat moet Wag the Dog zijn.. (met Robert de Niro en Dustin Hoffman)
  maandag 1 september 2003 @ 23:37:44 #123
33941 TK421
How to clone a clone
pi_12883801
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 18:21 schreef Patch het volgende:

[..]

Pompy De RoboDoll

Robbie de Robot.. volgens mij geen titelsong van Willeke, zover ik me kan herinneren.

Donald Duck held maandag 1 september 2003 @ 23:39:22 #124
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_12883832
quote:
Op maandag 1 september 2003 23:28 schreef TK421 het volgende:

[..]

Dat moet Wag the Dog zijn.. (met Robert de Niro en Dustin Hoffman)

Inderdaad, dat is hem! Bedankt!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_12891961
Als klein kind zag ik (per ongeluk) een film waar ik een heleboel nachtmerries van heb gekregen... wil die film nu na 15 jaar nog wel eens zien.

Ik kan me herinneren dat het een sf film was waarin een soort van laboratorium in een vreemde? wereld stond... Dat gebouw werd op een gegeven moment aangevallen door buitenaardse wezens, die zich naar binnen wisten te werken en de mensen die in dat gebouw zaten aan te vallen... Ze maakten die mensen dood door constant op hun hoofd etc. te schoppen? zodat het vel eraf kwam...

Volgens mij waren die wezens wit...

Weet iemand toevallig de titel van deze film? Kan zijn dat het een klassieker is... zag het rond 1988 of erna...

Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
  woensdag 3 september 2003 @ 09:49:18 #126
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_12910302
quote:
Op maandag 1 september 2003 09:39 schreef Superher0 het volgende:
Heren en dames,

Alvast bedankt.

Even een schopje? Iemand?
Superhero to the rescue!
  woensdag 3 september 2003 @ 15:40:07 #127
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_12916741
quote:
Ja, maar meer ook niet, dus daar heb je niet veel aan .
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  woensdag 3 september 2003 @ 23:51:14 #128
33941 TK421
How to clone a clone
pi_12928881
quote:
Op woensdag 3 september 2003 09:49 schreef Superher0 het volgende:

[..]

Is het soms de film "Crystalstone" uit 1988?
heb helaas geen pics kunnen vinden behalve de filmposter, en die zegt me niet zo veel..
pi_12932103
Wie o wie weet er hoe die tekenfilmserie heet met die mensdieren/diermensen erin. Dus een normaal hoofd op een dierenlijf of andersom.

Bvd.

donderdag 4 september 2003 @ 10:07:31 #130
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_12932818
quote:
Op woensdag 3 september 2003 23:51 schreef TK421 het volgende:

[..]

Is het soms de film "Crystalstone" uit 1988?
heb helaas geen pics kunnen vinden behalve de filmposter, en die zegt me niet zo veel..

Bedankt voor je input. Maar het is niet de film die we zoeken.
Superhero to the rescue!
  donderdag 4 september 2003 @ 16:16:18 #131
22457 Patch
pi_12939501
quote:
Op donderdag 4 september 2003 09:26 schreef jochem8 het volgende:
Wie o wie weet er hoe die tekenfilmserie heet met die mensdieren/diermensen erin. Dus een normaal hoofd op een dierenlijf of andersom.

Bvd.

The Wuzzles?
Zoobiliee Zoo?
  donderdag 4 september 2003 @ 16:18:08 #132
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_12939545
quote:

[..]

Ik weet welke je bedoelt, zal even kijken.
  donderdag 4 september 2003 @ 16:20:07 #133
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_12939594
quote:

[..]

http://forum.fok.nl/showtopic.php/358418
http://us.imdb.com/title/tt0202769/

Alleen is het een serie.

zaterdag 6 september 2003 @ 15:44:25 #134
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_12982124
Een jongen die doodziek is, maar door een levensgevaarlijk man die in de cel zit toch gered worden.
Want hij heeft dezelfde beenmerg als dat kind.
Omdat de vader van het kind bij de politie werkt mag hij de levensgevaarlijke gestoorde man even lenen.
Als hij in het ziekenhuis is gaat het natuurlijk fout en weet te ontsnappen.
Hoe heet deze film ookalweer?
  zaterdag 6 september 2003 @ 15:58:26 #135
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12982286
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 15:44 schreef nlboy het volgende:
Een jongen die doodziek is, maar door een levensgevaarlijk man die in de cel zit toch gered worden.
Want hij heeft dezelfde beenmerg als dat kind.
Omdat de vader van het kind bij de politie werkt mag hij de levensgevaarlijke gestoorde man even lenen.
Als hij in het ziekenhuis is gaat het natuurlijk fout en weet te ontsnappen.
Hoe heet deze film ookalweer?
Desperate Measures
IMDb Vote History
  zaterdag 6 september 2003 @ 16:11:08 #136
65945 Cascade
Green changed to White
pi_12982486
Ok, deze dan...

Een Japanse film die een paar weken geleden heel erg laat op TV was. Het was een comedy over de Yakuza en drugs, dacht ik.

Halverwege de film begint er een achtervolging, te voet. 3 mannen blijven doorrennen tot het einde van de film. Uiteindelijk is de achtervolging niet meer belangrijk en gaat het er om wie de marathon wint.

Beetje vaag omschreven. Ben erg benieuwd welke film dit kan zijn.

In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
  zondag 7 september 2003 @ 00:20:57 #137
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_12992475
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 15:58 schreef victorinox het volgende:

[..]

Desperate Measures

heel erg bedankt!
pi_12994679
Film, comedy (speelfilm), gok ergens uit 1992-1997, paar jaar terug op tv gezien (NET5 denk ik)

Een man kan is zijn geld vergeten in het cafe en geeft de helft van zn lotto kaartje (of eigenlijk die van zn vrouw). Natuurlijk wint de man... Hij geeft de helft aan de serveerster en gaat samen met haar allemaal goede daden doen. Als zijn (inmiddels egoistische vrouw) hem eruit trapt en al zijn geld afpakt via een rechtzaak, willen de man en de serveerster weg gaan. echter krijgen ze via een tv-reporter die een oproep doet geld toe te sturen genoeg geld om de goede dingen te blijven doen.

iemand id?

zondag 7 september 2003 @ 04:27:37 #139
30408 California
pi_12994995
quote:
Op zondag 7 september 2003 03:27 schreef XiQ het volgende:
Film, comedy (speelfilm), gok ergens uit 1992-1997, paar jaar terug op tv gezien (NET5 denk ik)

Een man kan is zijn geld vergeten in het cafe en geeft de helft van zn lotto kaartje (of eigenlijk die van zn vrouw). Natuurlijk wint de man... Hij geeft de helft aan de serveerster en gaat samen met haar allemaal goede daden doen. Als zijn (inmiddels egoistische vrouw) hem eruit trapt en al zijn geld afpakt via een rechtzaak, willen de man en de serveerster weg gaan. echter krijgen ze via een tv-reporter die een oproep doet geld toe te sturen genoeg geld om de goede dingen te blijven doen.

iemand id?

It Could Happen to You
  zondag 7 september 2003 @ 13:16:28 #140
52767 dancrazyman
nou ja ook goed
pi_12998620
quote:

[..]

die film die je bedoelt
volgens mij is dat "THe Goonies"
Bassie wat is er? Bassie wat heb je? Bassie ik versta je niet
  zondag 7 september 2003 @ 23:58:16 #141
62233 Jelief
ikke lief!
pi_13014227
quote:
Op zondag 7 september 2003 13:16 schreef dancrazyman het volgende:

[..]

die film die je bedoelt

he ja dat zou best kunnen die beschrijving op zich zei me niks maar met die naam erbij..
pi_13014398
quote:
Op zondag 7 september 2003 13:16 schreef dancrazyman het volgende:

[..]

die film die je bedoelt

Die mogelijkheid (één van m'n favo-jeugdfilms, maar alweer heel lang niet gezien) flitste ook even door m'n hoofd ... (jaja, zowaar een mogelijkheid met veel ruimte om zich te manoeuvreren ), maar ik kan me niet voorstellen dat dat hem is. Die tunnel waar ze doorheen gaan is, als ik me niet vergis, met water (waar ze uiteindelijk ook van behoorlijk hoog door een gat omlaag flikkeren in die grot) en ik kan me niks van slijm herinneren.

Wat ik me wel kan herinneren zijn die schurken die achter die kids aanzitten (die ouwe tang oa) en uiteindelijk die afzichtelijke reus die ze te hulp schiet (niet toevallig diezelfde afzichtelijke motorduivel uit Weird Science?)
Ze komen in die onderaardse grotten door een open haard en ergens in het centrum van die grotten moeten ze muziek maken met een soort skelet-orgel om iets open te krijgen oid.

Binnenkort maar weer eens kijken.

maandag 8 september 2003 @ 00:10:25 #143
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_13014456
quote:

[..]

Is dit niet gewoon een aflevering van de Moddermonsters?
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_13030403
Even een korte beschrijving van de film die ik zoek:

Het is een science fiction thriller, astronauten gaan na een SOS-signaal in het Latijn op een ruimteschip af. Daar vinden ze een compleet leeg schip, maar al snel blijkt dat het schip lijkt te "leven". Eén voor één worden alle bemanningsleden op gruwelijke wijze vermoord. Een scène uit de film bestaat uit twee bemanningsleden die naar de reactor core van het schip gaan om koolstoffilters (?) te gaan verzamelen, in het midden van die core is een ronddraaiend stelsel met felle lampen.

Anyone?

maandag 8 september 2003 @ 19:56:06 #145
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13030459
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:54 schreef JeRa het volgende:

Het is een science fiction thriller, astronauten gaan na een SOS-signaal in het Latijn op een ruimteschip af. Daar vinden ze een compleet leeg schip, maar al snel blijkt dat het schip lijkt te "leven". Eén voor één worden alle bemanningsleden op gruwelijke wijze vermoord. Een scène uit de film bestaat uit twee bemanningsleden die naar de reactor core van het schip gaan om koolstoffilters (?) te gaan verzamelen, in het midden van die core is een ronddraaiend stelsel met felle lampen.

Anyone?

Event Horizon

of

Sphere

[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 08-09-2003 19:56]

IMDb Vote History
  maandag 8 september 2003 @ 19:56:26 #146
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_13030474
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:54 schreef JeRa het volgende:

Anyone?

Dat is volgens mij de slechte film, die veel mensen, om mij onbekende redenen erg goed vinden, Event Horizon
  maandag 8 september 2003 @ 19:57:45 #147
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13030512
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:56 schreef Gorro het volgende:

[..]

Dat is volgens mij de slechte film, die veel mensen, om mij onbekende redenen erg goed vinden, Event Horizon

Hij was best te pruimen hoor....
IMDb Vote History
pi_13031386
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:56 schreef Gorro het volgende:

[..]

Bedankt!

Ik vond hem eigenlijk nog eens niet zo slecht, hoor. Tuurlijk, het verdient niet de beste casting- & plotawards, maar het ik vond em gewoon zo'n ouderwetse "leuke" film.

woensdag 10 september 2003 @ 03:11:32 #149
52767 dancrazyman
nou ja ook goed
pi_13064028
De film die ik zoek is een tekenfilm en eigenlijk ken ik de Naam al dat is "De sneeuwKoninging" alleen dat is niet de originele titel

als klein jongentje heb ik die film echt grijs gedraaid tot mijn moeders ergernis, toen hadden wij nog een Betamax

even wat over de film zelf voorzover ik het me nog kan herrineren.
in het begin zie je een klein baardig mannetje met een paraplu, dat mannetje moet klaas vaak voorstellen die het verhaal van de sneeuwkoningen vertelt, die stem die dat verhaal vertelde was erg opvallend, ik weet ook nog dat ie tekenfilm erg mooi getekend was

hoop jullie voldoende info gegeven te hebben

Bassie wat is er? Bassie wat heb je? Bassie ik versta je niet
pi_13121989
ja heuh ik zoek ene film. hij gaat over een stel eikels die dan dehele tijd zeggen: hee eikel, nog geneukd? het zein van die studente
pi_13122161
Hoe heet die film waar een jongen op een eiland deel uitmaakt van een volksstam, die hem verstoot omdat hij doof/stom is?
Vervolgens sluit hij vriendschap met een schildpad en aan 't eind vertrekt hij met de schildpad voorgoed 'onder water' ...
Heb 'm vroeger ooit eens gezien, geen idee hoe die heet ...
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:54:08 #152
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13122928
Weet iemand hoe die film heet die net uit is of nog binnenkort hier uit moet komen over een paar jongeren die ergens stranden en dan worden opgejaagt door een gek?

Ik doel niet op Jeepers Creepers 2 maar wel iets vergelijkbaars

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13123047
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:54 schreef BAZZA het volgende:
Weet iemand hoe die film heet die net uit is of nog binnenkort hier uit moet komen over een paar jongeren die ergens stranden en dan worden opgejaagt door een gek?

Wrong Turn?
pi_13123050
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:54 schreef BAZZA het volgende:

Identity?
Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
  vrijdag 12 september 2003 @ 17:02:48 #155
8502 BAZZA
pi_13123123
Wrong Turn was het dank
Die andere lijkt me ook wel wat, dit genre is erg populair op het moment
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 17 september 2003 @ 15:12:05 #156
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_13236797
Ik zoek een film, volgens mij uit Denemarken, over een man/zakenman die terug naar zijn familie moet om op zijn mongole broertje te passen. Later komt er ook nog een hoer langs en dat mongooltje vlucht de hele tijd weg...

ohja het is op een boerderij

De Narcis van Gabon
  donderdag 18 september 2003 @ 13:33:09 #157
48775 Trektouwtje
Knallen maarrrr!
pi_13261423
Ben al langer op zoek naar een film die zich afspeelt in een ghetto, met veel rapmuziek erin. Zo ver ik weet was ie het laatst op tv in '98. De film was supergrof en de volgende stukken kan ik me eruit herinneren:

-ergens in de film vraagt een zwerver of zo'n coole gast zijn cheeseburger wil kopen, hij zou er er zelfs voor pijpen. De reactie van die gast was "o ja?" -> "JA" Met als gevolg dat de zwerver werd neergeknalt.
-op het einde vindt er een drive-by-shooting plaats van een minuutje of 10.

Wie-O-Wie helpt mij

Ik rem NIET voor frans bauer!
pi_13264532
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:33 schreef Trektouwtje het volgende:
Ben al langer op zoek naar een film die zich afspeelt in een ghetto, met veel rapmuziek erin. Zo ver ik weet was ie het laatst op tv in '98. De film was supergrof en de volgende stukken kan ik me eruit herinneren:

-ergens in de film vraagt een zwerver of zo'n coole gast zijn cheeseburger wil kopen, hij zou er er zelfs voor pijpen. De reactie van die gast was "o ja?" -> "JA" Met als gevolg dat de zwerver werd neergeknalt.
-op het einde vindt er een drive-by-shooting plaats van een minuutje of 10.

Wie-O-Wie helpt mij

Klassieker: Menace II Society
  donderdag 18 september 2003 @ 16:11:17 #159
8502 BAZZA
pi_13266043
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:12 schreef PogueMahone het volgende:
Ik zoek een film, volgens mij uit Denemarken, over een man/zakenman die terug naar zijn familie moet om op zijn mongole broertje te passen. Later komt er ook nog een hoer langs en dat mongooltje vlucht de hele tijd weg...

ohja het is op een boerderij

MIFUNE

http://www.cinephiles.net/Mifune/Film-Synopsis.html

Deze?

donderdag 18 september 2003 @ 16:22:24 #160
48775 Trektouwtje
Knallen maarrrr!
pi_13266396
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:24 schreef Chillz het volgende:

[..]

Klassieker: Menace II Society

Ow yeah!!! Dat is 'm. Mijn dank voor de snelle reactie.
Ik rem NIET voor frans bauer!
  donderdag 18 september 2003 @ 17:14:34 #161
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_13268022
quote:
Op donderdag 18 september 2003 16:11 schreef BAZZA het volgende:

[..]

MIFUNE

http://www.cinephiles.net/Mifune/Film-Synopsis.html

Deze?

ja dat is hem bedankt he
De Narcis van Gabon
pi_13269134
Ik zoek een film uit de jaren 80.
Over een man die in een Turkse gevangenis zit, waar hij zwaar gefolterd wordt.
Hij probeert te ontsnappen wat hem uiteindelijk ook lukt.
denk ik

In de titel zat het woordje Train maar ben niet zeker.

donderdag 18 september 2003 @ 18:07:10 #163
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_13269146
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:06 schreef Musti het volgende:
Ik zoek een film uit de jaren 80.
Over een man die in een Turkse gevangenis zit, waar hij zwaar gefolterd wordt.
Hij probeert te ontsnappen wat hem uiteindelijk ook lukt.
denk ik

In de titel zat het woordje Train maar ben niet zeker.

Midnight Express

Edit: linkje toegevoegd

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_13269204
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:07 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Midnight Express

Edit: linkje toegevoegd

Bedankt, dat was snel
pi_13302970
Vroeger jaagde een kinderserie mij de stuipen op het lijf, nisschien beetje moeilijk om het raadsel op te lossen want ik weet er weinig meer van:
-Zender (tsja, ik denk eigenlijk Ned 1 of 2, volgens mij bestond 3 nog niet, of net wel), maar het kan ook een soort kindernet-achtige zender zijn geweest
-Jaartal (in de tweede helft van de jaren tachtig)

-script:
Het ging over een familie in een huis aan een meer (niet-nederlands-sprekend, waarschijnlijk dus Engels, maar kan ook wel uit het scandinavie zijn geweest). Van die familie kan ik me alleen een broertje en zusje van ongeveer mijn leeftijd destijds (ongeveer 8 jaar) herinneren. Zij waren altijd nieuwsgierig naar de aktiviteiten van hun geheimzinnige buurman (kalende man met typische boze wenkbrouwen, zei nooit een woord en reed in een gitzwarte old-timer met geblindeerd glas). De buurman woonde aan de andere kant van het meer. iedere keer als broer en zus zich begaven rond het huis van de buurman kwamen er slijmerige monsters achter hen aan (die ook in het meer woonden geloof ik), waaraan ze iedere keer maar net aan konden ontsnappen. Dit zorgde ieder keer weer voor akelige kippevel-momenten.

Tsja, wie verzint er nou zoiets? best humor allemaal eigenlijk, maar toen angstaanjagend...

† In Memoriam † zaterdag 20 september 2003 @ 00:05:55 #166
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_13303980
Ik zoek de naam van een serie van waarschijnlijk eind jaren tachtig, begin jaren negentig. Denk aan het tijdperk van Dungeons and Dragons, Jace and the Wheeled Warriors en Ulyssees.

Het plot van de serie was dat een vader en moeder superkrachten bezitten. Op een gegeven moment zijn de vader en moeder gedwongen hun krachten ook aan de kinderen door te geven, omdat ze in gevaar zijn. Dit gebeurt dacht ik in een woestijn.

Van de krachten weet ik alleen dat een van de kinderen (een jongen) allerlei dingen met honkbal kon. Hij kon een stok bijvoorbeeld gebruiken als een super-honkbalknuppel om dingen richting de slechterik te meppen

Iemand een idee

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 20 september 2003 @ 04:23:01 #167
8502 BAZZA
pi_13307542
Bionic Six?
  zaterdag 20 september 2003 @ 10:36:27 #168
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_13308817
quote:
Vroeger jaagde een kinderserie mij de stuipen op het lijf, nisschien beetje moeilijk om het raadsel op te lossen want ik weet er weinig meer van:
-Zender (tsja, ik denk eigenlijk Ned 1 of 2, volgens mij bestond 3 nog niet, of net wel), maar het kan ook een soort kindernet-achtige zender zijn geweest
-Jaartal (in de tweede helft van de jaren tachtig)

-script:
Het ging over een familie in een huis aan een meer (niet-nederlands-sprekend, waarschijnlijk dus Engels, maar kan ook wel uit het scandinavie zijn geweest). Van die familie kan ik me alleen een broertje en zusje van ongeveer mijn leeftijd destijds (ongeveer 8 jaar) herinneren. Zij waren altijd nieuwsgierig naar de aktiviteiten van hun geheimzinnige buurman (kalende man met typische boze wenkbrouwen, zei nooit een woord en reed in een gitzwarte old-timer met geblindeerd glas). De buurman woonde aan de andere kant van het meer. iedere keer als broer en zus zich begaven rond het huis van de buurman kwamen er slijmerige monsters achter hen aan (die ook in het meer woonden geloof ik), waaraan ze iedere keer maar net aan konden ontsnappen. Dit zorgde ieder keer weer voor akelige kippevel-momenten.

Tsja, wie verzint er nou zoiets? best humor allemaal eigenlijk, maar toen angstaanjagend...

"Under the mountain" dacht ik.

Under the mountain / Moddermonsters

[Dit bericht is gewijzigd door Myster_E op 20-09-2003 10:38]

zaterdag 20 september 2003 @ 10:36:30 #169
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13308818
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 23:30 schreef drs.stoofpeer het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel mensen wel niet op zoek zijn naar die serie.

IMDb Vote History
pi_13343027
ik zag een week geleden alleen een eindstukje uit een preview van een film die ze bij zo'n movie facts lieten zien.
In een fabriek lag een groot stuk steen/meteoriet? met gaten erin.
Er waren enkele mensen aan het lassen om de steen open te krijgen.
Er rende een man door de fabriek naar de steen toe, terwijl hij schreeuwde dat ze hem niet moesten open maken.
De man kwam net te laat, en de steen ging open, en er kwamen van die witte geestenslierten eruit?
Welke film was dit, moet wel een recente film zijn geweest?
  zondag 21 september 2003 @ 21:53:50 #171
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_13344800
De naam van de volgende film zoek ik:

Een vent gaat in New York in een appartement wonen en praat met kakkerlakken enz enz...

Edit: Joe's Apartment! Hebbes .

[Dit bericht is gewijzigd door R2cksson op 21-09-2003 22:01]

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_13348789
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 10:36 schreef Myster_E het volgende:

[..]

"Under the mountain" dacht ik.

B'vo B'vo B'vo !
  maandag 22 september 2003 @ 00:03:34 #173
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_13348835
Ik stond gister bij een oude verlaten steenfabriek en zag die fabriekspijp en moest meteen denken aan een film/serie die ik vroeger gezien heb, waarvan ik nog maar 1 scene weet:

Een jongen wilde bij een bende/groep horen, maar daarvoor moest hij een hele grote fabriekspijp beklimmen, via zo'n ijzeren ladder aan de zijkant.

Meer weet ik niet, maar misschien dat iemand dit herkent

What's the speed of Dark?
pi_13349140
Omdat mijn vorige vraag reeds is opgelost (waarvoor hulde) hier alweer het volgende raadsel:

= Zender: RTL4
= Jaar: rond 1991 (beginjaren van Telekids)
= Kenmerk: Bij mijn weten een eenmalig uitgezonden tekenfilm waarin een verstrooide verhalen-verteller zijn werk deed, en de tekenaar tekende vrolijk mee.
= Verhaal: dit weer wederom moeilijk, weet er weinig meer van:
Volgens mij ging het over twee koningen, de ene had een zoon (prins), de ander een dochter (prinses). De prins zet koers naar zijn geliefde prinses en beleefd onderweg de meest geestige avonturen dankzij de verhalenverteller en tekenaar. Voorbeeld: De prins vertrok op zijn mooiste paard (statig paard werd onder de prins neergezet), en reed richting het bos. Oh nee, ik vergis me, de paarden waren op, hij reed op een ezel (waarna de prins op tet meest diebielige ezeltje verder hobbelde). In het bos aangekomen moest de prins eerst over een breed water heen, hij pakte de brug. (zoals je ook kon zien). Maar de brug was ingestort (de brug stortte dus in...) dus moest de prins en het paard zwemmen, oh nee ik vergis me: ezel.... nee het was toch een paard! (en ook dit werd iedere keer visueel gemaakt) etc, etc, etc

heb erg gelachen, vandaar staat me er nog steeds iets van bij, maar wat was de titel??? en is er nog iets van te krijgen?

maandag 22 september 2003 @ 09:45:12 #175
22457 Patch
pi_13352788
quote:
Op maandag 22 september 2003 00:16 schreef drs.stoofpeer het volgende:
Omdat mijn vorige vraag reeds is opgelost (waarvoor hulde) hier alweer het volgende raadsel:

= Zender: RTL4
= Jaar: rond 1991 (beginjaren van Telekids)
= Kenmerk: Bij mijn weten een eenmalig uitgezonden tekenfilm waarin een verstrooide verhalen-verteller zijn werk deed, en de tekenaar tekende vrolijk mee.
= Verhaal: dit weer wederom moeilijk, weet er weinig meer van:
Volgens mij ging het over twee koningen, de ene had een zoon (prins), de ander een dochter (prinses). De prins zet koers naar zijn geliefde prinses en beleefd onderweg de meest geestige avonturen dankzij de verhalenverteller en tekenaar. Voorbeeld: De prins vertrok op zijn mooiste paard (statig paard werd onder de prins neergezet), en reed richting het bos. Oh nee, ik vergis me, de paarden waren op, hij reed op een ezel (waarna de prins op tet meest diebielige ezeltje verder hobbelde). In het bos aangekomen moest de prins eerst over een breed water heen, hij pakte de brug. (zoals je ook kon zien). Maar de brug was ingestort (de brug stortte dus in...) dus moest de prins en het paard zwemmen, oh nee ik vergis me: ezel.... nee het was toch een paard! (en ook dit werd iedere keer visueel gemaakt) etc, etc, etc

heb erg gelachen, vandaar staat me er nog steeds iets van bij, maar wat was de titel??? en is er nog iets van te krijgen?

Volgens mij is dat "De Draak met de Gouden Muiltjes"
pi_13358593
wie weet hoe een öude"tekenfilm serie heet waar in een jongetje en een meisje met een grote blauwe en rode hoed op heet. het is iets frans geloof ik....
  woensdag 24 september 2003 @ 10:35:30 #177
22457 Patch
pi_13404898
quote:
Op maandag 22 september 2003 14:23 schreef wukkie1971 het volgende:
wie weet hoe een öude"tekenfilm serie heet waar in een jongetje en een meisje met een grote blauwe en rode hoed op heet. het is iets frans geloof ik....
The Littl'Bits volgens mij
  woensdag 24 september 2003 @ 13:47:49 #178
17431 pazuzu
verry, very drunk.
pi_13409008
quote:
Op maandag 22 september 2003 14:23 schreef wukkie1971 het volgende:
Chapi Chapo?
"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."
  donderdag 25 september 2003 @ 18:52:29 #179
46416 _.-Chicken-._
kip, kippen, kipst.
pi_13440968
Wie weet hoe die film heet waar 2 van die gasten Criminelen gaan vermoorden? Dat ie gozer die WC pot op een andere kerel gooit vanaf een dak.

En dat ze op de kop aan een touw hangen en iedereen over hoop schieten in die kamer.

En aan het eind schieten ze met 3 man 1 persoon door z'n kop in de rechtzaal terwijl iedereen moet kijken.

Wie weet de Titel?

There is only one way to save our city, KIP.
pi_13445263
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:52 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
Wie weet hoe die film heet waar 2 van die gasten Criminelen gaan vermoorden? Dat ie gozer die WC pot op een andere kerel gooit vanaf een dak.

En dat ze op de kop aan een touw hangen en iedereen over hoop schieten in die kamer.

En aan het eind schieten ze met 3 man 1 persoon door z'n kop in de rechtzaal terwijl iedereen moet kijken.

Wie weet de Titel?

boondock saints
  donderdag 25 september 2003 @ 22:00:48 #181
46416 _.-Chicken-._
kip, kippen, kipst.
pi_13445839
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:42 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

boondock saints

THANKS!
There is only one way to save our city, KIP.
  vrijdag 26 september 2003 @ 17:21:39 #182
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_13463617
Hoe heet de film waarin een dikkige jongen met een staart in een band komt zingen? Het is een hele vervelende jongen, hij galt alles en iedereen maar hij kan onwijs goed zingen.. Hij zingt op een gegeven moment Mustang Sally.
Die film heet: The....
Ik weet het niet meer, ik word er gek van! Help!!!!
Money talks, Bullshit walks!
  vrijdag 26 september 2003 @ 17:24:45 #183
17431 pazuzu
verry, very drunk.
pi_13463724
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 17:21 schreef Kiki het volgende:
Hoe heet de film waarin een dikkige jongen met een staart in een band komt zingen? Het is een hele vervelende jongen, hij galt alles en iedereen maar hij kan onwijs goed zingen.. Hij zingt op een gegeven moment Mustang Sally.
Die film heet: The....
Ik weet het niet meer, ik word er gek van! Help!!!!
The Commitments?
  vrijdag 26 september 2003 @ 17:27:32 #184
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_13463799
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 17:24 schreef pazuzu het volgende:

[..]

The Commitments?

Jaaa! Thank you!
Money talks, Bullshit walks!
  zaterdag 27 september 2003 @ 17:49:49 #185
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_13481894
quote:
Op maandag 22 september 2003 00:03 schreef lzandman het volgende:

Een jongen wilde bij een bende/groep horen, maar daarvoor moest hij een hele grote fabriekspijp beklimmen, via zo'n ijzeren ladder aan de zijkant.

Meer weet ik niet, maar misschien dat iemand dit herkent

Niemand?
  zaterdag 27 september 2003 @ 17:51:39 #186
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_13481923
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 17:49 schreef lzandman het volgende:

[..]

Niemand?

is dat een Duitse film?
De Narcis van Gabon
  zaterdag 27 september 2003 @ 23:36:36 #187
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_13488271
Ik zoek de titel van een film die ik een hele tijd geleden heb gezien, het enige stukje wat ik me herinner is in een soort van grot met een heleboel kikkers die een liedje hummen. Volgens mij was het met Tom Poes oid dus zou het dan 'Als je begrijpt wat ik bedoel.' zijn?
pi_13488331
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 23:36 schreef micha het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik een hele tijd geleden heb gezien, het enige stukje wat ik me herinner is in een soort van grot met een heleboel kikkers die een liedje hummen. Volgens mij was het met Tom Poes oid dus zou het dan 'Als je begrijpt wat ik bedoel.' zijn?
Rupert and the frog song
Fröm Sveden.
pi_13488367
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 23:36 schreef micha het volgende:
bedoel je dit? http://www.toonhound.com/rupfrog.htm

Bij IMDB kom je overigens niet verder dan de TV-serie

Ik vrees dat er dus geen film van is. OF ik moet er natuurlijk helemaal naast zitten en dit bedoel je niet. Persoonlijk kan ik me jouw beschrijving niet helemaal rijmen met Als je begrijpt wat ik bedoel (leuke film trouwens!! jeugdsentimentje, zouden ze weer eens komende kerstmis moeten uitzenden ).

edit: en terwijl ik dit verhaal deed, had iemand het ook al weer gevonden uiteraard

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_13489888
Ik heb ooit lang geleden een film gezien `s avonds laat op net5 (dacht ik), het was een ouderwetse film die je zegmaar vanuit een bioscoop zat te kijken en tijdens die film zag je onder in beeld twee silhouetten van mensen die commentaar leverden wat erg grappig was, het was allemaal hele droge humor dacht ik, weet iemand hoe die film heet?

bvd

zondag 28 september 2003 @ 01:01:23 #191
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_13489941
quote:
Op zondag 28 september 2003 00:59 schreef flippie_flink het volgende:
Ik heb ooit lang geleden een film gezien `s avonds laat op net5 (dacht ik), het was een ouderwetse film die je zegmaar vanuit een bioscoop zat te kijken en tijdens die film zag je onder in beeld twee silhouetten van mensen die commentaar leverden wat erg grappig was, het was allemaal hele droge humor dacht ik, weet iemand hoe die film heet?

bvd

Mystery Science Theater 3000: The Movie
pi_13491091
quote:
Op zondag 28 september 2003 01:01 schreef Gorro het volgende:

[..]

Mystery Science Theater 3000: The Movie

cool thnx het ziet er naar uit dat dit hem is
  zondag 28 september 2003 @ 12:33:41 #193
57719 Zapje
Who are you
pi_13494681
Weet iemand hoe die Nederlandse film heet..........
gaat over een jongen die verliefd wordt op een buurmeisje, maar wil niet echt lukken. Hij zit op school, en maakt fouten....jaren 80 meende ik
  zondag 28 september 2003 @ 12:44:39 #194
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13494881
quote:
Op zondag 28 september 2003 12:33 schreef Zapje het volgende:
Weet iemand hoe die Nederlandse film heet..........
gaat over een jongen die verliefd wordt op een buurmeisje, maar wil niet echt lukken. Hij zit op school, en maakt fouten....jaren 80 meende ik
Donna Donna!! ?
IMDb Vote History
  zondag 28 september 2003 @ 12:45:53 #195
57719 Zapje
Who are you
pi_13494909
quote:
Op zondag 28 september 2003 12:44 schreef victorinox het volgende:

[..]

Donna Donna!! ?

Yesssss....dat is 'm

pi_13514781
Kben op zoek naar een film waar ik maar erg weinig van weet.

Het gaat over een klas, in Australie, die wordt gegijzeld. Vervolgens proberen enkele leerlingen te ontsnappen maar telkens zonder resultaat. Het is een wat oudere film, hij is jaren geleden al eens op tv geweest.

Kben bang dat het te weinig is om mij te helpen maar niet geschoten...

maandag 29 september 2003 @ 10:54:16 #197
22457 Patch
pi_13515209
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:31 schreef Henk-Wim het volgende:
Kben op zoek naar een film waar ik maar erg weinig van weet.

Het gaat over een klas, in Australie, die wordt gegijzeld. Vervolgens proberen enkele leerlingen te ontsnappen maar telkens zonder resultaat. Het is een wat oudere film, hij is jaren geleden al eens op tv geweest.

Kben bang dat het te weinig is om mij te helpen maar niet geschoten...

die komt mij ook bekend voor.
Was er niet een scene in een grot met water enzo?
Was in ieder geval ook een Australische klas die samen met hun juf gekidnapt werden, ik geloof in een bus enzo...

[Dit bericht is gewijzigd door Patch op 29-09-2003 19:19]

maandag 29 september 2003 @ 19:12:15 #198
3142 m@x
pi_13527472
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:54 schreef Patch het volgende:

[..]

die komt mij ook bekend voor.
Was er niet een scene in een grot met water enzo?
Was in ieder geval ook een Australische klas die samen met hun jif gekidnapt werden, ik geloof in een bus enzo...

Ja! Die wil ik ook nog een keer zien! Vermoorden de kinderen op gegeven moment niet 1 van de kidnappers?
  maandag 29 september 2003 @ 20:19:13 #199
33941 TK421
How to clone a clone
pi_13529045
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:12 schreef m@x het volgende:

[..]

Ja! Die wil ik ook nog een keer zien! Vermoorden de kinderen op gegeven moment niet 1 van de kidnappers?

Bedoelen jullie soms "Fortress" met Rachel Ward (Doornvogels) als de schooljuf??

http://www.imdb.com/title/tt0091069/

maandag 29 september 2003 @ 20:31:26 #200
22457 Patch
pi_13529343
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:19 schreef TK421 het volgende:

[..]

Bedoelen jullie soms "Fortress" met Rachel Ward (Doornvogels) als de schooljuf??

volgens mij wel
  maandag 29 september 2003 @ 20:43:57 #201
3142 m@x
pi_13529597
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:19 schreef TK421 het volgende:

[..]

zondag 5 oktober 2003 @ 01:03:33 #202
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_13657462
Mensen en dames en de rest van de bevolking
Ik zoek een serie die ik gezien heb 2 weken gelden ofzo .. maar ik zie hem n u nooit meer hij werd rond 8 uur gedraait

en het ging om 3 "vrienden" 1 americaan (finch in amarican pie) 1 chinees (chinees in amarican pie) en een engelsman

k weet dus echt niet hoe die heet en volgens mij word het ook niet meer uitgezonden ..:S help?

Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_13657466
N.a.v. je gesloten topic Bunnyhunter:
quote:
Ik zoek een serie die ik gezien heb 2 weken gelden ofzo .. maar ik zie hem n u nooit meer hij werd rond 8 uur gedraait

en het ging om 3 "vrienden" 1 americaan (finch in amarican pie) 1 chinees (chinees in amarican pie) en een engelsman

Off Centre.
Was op V8, is nu niet meer omdat het Veronica is. Vervangen door Seinfeld...helaas, t was een leuke serie!
  zondag 5 oktober 2003 @ 01:09:40 #204
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_13657565
tnx nu kijke of ze te downloade zijn
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  zondag 5 oktober 2003 @ 18:27:37 #205
8502 BAZZA
pi_13669756
Weet iemand de naam van een (Canadeze?)jongeren serie:

Een groep pubers/20'ers begint een band... 1 gast is een dunne blanke met een paardenstaart en opgeschoren aan de zijkanten, een hlafbloed chickie en een hele brede halfbloed ex-crimineel en nog wat andere figuren.

ook was er een foute "manager" etc

was vroeger altijd in de middag op RTL5 ofzo net als 21 Jumpstreet enzo

zondag 5 oktober 2003 @ 20:02:05 #206
3142 m@x
pi_13671819
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:27 schreef BAZZA het volgende:
Weet iemand de naam van een (Canadeze?)jongeren serie:

Een groep pubers/20'ers begint een band... 1 gast is een dunne blanke met een paardenstaart en opgeschoren aan de zijkanten, een hlafbloed chickie en een hele brede halfbloed ex-crimineel en nog wat andere figuren.

ook was er een foute "manager" etc

was vroeger altijd in de middag op RTL5 ofzo net als 21 Jumpstreet enzo

Je bedoelt Catwalk. Neve Campbell speelde 1 van de hoofdrollen in die serie.
  zondag 5 oktober 2003 @ 20:19:17 #207
56228 Koala22
Zo fijn, lalalalalalaaa
pi_13672258
Ik kom ook even jullie hulp vragen.

Ik vraag me nl. al jaren af welke Amerikaanse serie begon met een (volgens mij) donkere man die met een lepen een soort van muziek maakte. Iemand een idee?

Thanx!

----Met een hele vriendelijke groet----
  zondag 5 oktober 2003 @ 20:51:27 #208
8502 BAZZA
pi_13673133
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:02 schreef m@x het volgende:

Je bedoelt Catwalk. Neve Campbell speelde 1 van de hoofdrollen in die serie.

Ja die, thanks
pi_13673333
* dacht RTL4

Jongen was in coma geraakt en leefde in zijn eigen droomwereld en probeerde naar huis te komen (dacht ik)
Je ziet dan ook soms zijn ouders aan zijn bed staan etc. De intro was iets van zijn ongeluk (viel uit een boom?)

Ik dacht dat het iets van The Odessy (hoe schrijf je dat) was maar kan het totaal niet vinden op iMDb, of ik zoek verkeerd

Proud owner of: NES, SNES, GB Pocket, GBC, Virtual Boy, N64, GBA, GameCube, Dreamcast, XBOX and some vodka..
pi_13673446
laat maar al gevonden
quote:
Plot Outline: Following an accident, young Jay Ziegler falls into a coma. While his family and friends must continue their lives in the Real World, Jay finds himself in the magical Downworld on a quest to return home.
Me geheugen deed het toch nog wel goed
Proud owner of: NES, SNES, GB Pocket, GBC, Virtual Boy, N64, GBA, GameCube, Dreamcast, XBOX and some vodka..
  maandag 6 oktober 2003 @ 13:51:54 #211
57719 Zapje
Who are you
pi_13687665
In de jaren ' 70 heb ik in de bioscoop * The Car * gezien, is deze ook op DVD reg.2 te verkrijgen ?

maandag 6 oktober 2003 @ 22:46:02 #212
8502 BAZZA
pi_13701890
Wat was de naam van die Roemeense film op Ned 3 afgelopen Donderdag of Vrijdag?
pi_13737469
Op TMF/MTV hadden ze vandaag, in zo'n film programma (was rond 12:30), iets over een film die ongeveer nu op DVD/video uit kwam en ging over een eeuwige student.
Hoe heet die film (en is het wat ?)
  woensdag 8 oktober 2003 @ 13:09:40 #214
22457 Patch
pi_13737560
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:06 schreef logic_ het volgende:
Op TMF/MTV hadden ze vandaag, in zo'n film programma (was rond 12:30), iets over een film die ongeveer nu op DVD/video uit kwam en ging over een eeuwige student.
Hoe heet die film (en is het wat ?)
Van Wilder en
  woensdag 8 oktober 2003 @ 15:21:35 #215
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_13741056
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:46 schreef BAZZA het volgende:
Wat was de naam van die Roemeense film op Ned 3 afgelopen Donderdag of Vrijdag?
occident
  woensdag 8 oktober 2003 @ 18:51:08 #216
8502 BAZZA
pi_13746539
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 15:21 schreef dolle_hond het volgende:

occident

Dank
pi_13749785
hoe heet die film waarin de hoofrolspeler Michael J. Fox 2 banen tegelijk heeft in de film dus. Dit kwam me ineens te binnen maar wist niet meer hoe de titel was, iemand??
Het was 1 baan op kantoor volgens mij en de andere weet ik niet meer.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 20:54:14 #218
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_13749869
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:51 schreef DerbiMan het volgende:
hoe heet die film waarin de hoofrolspeler Michael J. Fox 2 banen tegelijk heeft in de film dus. Dit kwam me ineens te binnen maar wist niet meer hoe de titel was, iemand??
Het was 1 baan op kantoor volgens mij en de andere weet ik niet meer.
The secret of my succes
pi_13750031
bedankt dat was hem!!
pi_13757859
Ik heb een tijd geleden een film gezien en ik vond het toen echt een hele goede film, maar weet dus echt de naam niet meer. Maar gelukkig nog wel ongeveer waar die ongeveer over gaat. (niet meer precies, is alweer ff geleden)

Er werden allemaal kinderen met speciale gaven gemaakt door genetische manipulatie. Deze kinderen hadden geen namen, alleen nummers. (volgens mij zit dat ook in de titel verwerkt, iets met numbers)
Sommige konden dingen laten zweven, anderen gedachte lezen.
Er was er ook 1 die kon de gedachte van iemand anders over nemen, en die was natuurlijk in verkeerde handen gevallen.
En zo was er ook 1 die kon geloof ik gebeurtenissen aan zien komen of mensen genezen(weet het niet eens meer precies) en met haar gingen ze die andere weer in goede handen terug brengen. (klinkt zo echt als een hele slechte film )
En er was volgens mij ook iets met een vliegtuig wat neergestort was (ohh, mijn brein gaat echt hard achteruit)

GSM accessoires, USB datakabel, laders, etc. Vanaf ¤4,99: www.Datakabelshop.nl
  donderdag 9 oktober 2003 @ 09:48:49 #221
22457 Patch
pi_13758258
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 09:21 schreef Ralpy het volgende:
Ik heb een tijd geleden een film gezien en ik vond het toen echt een hele goede film, maar weet dus echt de naam niet meer. Maar gelukkig nog wel ongeveer waar die ongeveer over gaat. (niet meer precies, is alweer ff geleden)

Er werden allemaal kinderen met speciale gaven gemaakt door genetische manipulatie. Deze kinderen hadden geen namen, alleen nummers. (volgens mij zit dat ook in de titel verwerkt, iets met numbers)
Er was er ook 1 die kon de gedachte van iemand anders over nemen, en die was natuurlijk in verkeerde handen gevallen.
En zo was er ook 1 die kon geloof ik gebeurtenissen aan zien komen of mensen genezen(weet het niet eens meer precies) en met haar gingen ze die andere weer in goede handen terug brengen. (klinkt zo echt als een hele slechte film )
En er was volgens mij ook iets met een vliegtuig wat neergestort was (ohh, mijn brein gaat echt hard achteruit)

Deze wellicht?
http://www.imdb.com/title/tt0116401/
pi_13758991
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 09:48 schreef Patch het volgende:

[..]

Deze wellicht?
http://www.imdb.com/title/tt0116401/

neej... helaas..
heb al ooit eerder een tip van iemand gehad die dacht dat het deze film was..
GSM accessoires, USB datakabel, laders, etc. Vanaf ¤4,99: www.Datakabelshop.nl
  woensdag 15 oktober 2003 @ 00:55:24 #223
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_13890197
Help ik zoek een film heus waar

het gaat over 2 broers die op weg zijn naar de vriendin van 1 van die broers
ze rijden over dezelfde weg als met Jeepers Creepers.
Maar aangezien ze naar de hele andere kant van USA moeten vervelen ze zich.

Dus de jongste broer begint te kloten met zo'n bakkie (walkie talkie voor leeken) vind al snel contact met een vrachtwagenchauffeur en doet zich voor als meisje; Candy Cane

Ze vinden het wel leuk om die chauffeur te flessen en regelen een afspraakje met hem in een motel op kamer nummer 14(b.v) en zelf namen ze toen de kamer ernaast.

De volgende dag word de gast van kamer #14 aangetroffen tegenover het Motel in de berm......zonder onderkaak....

Weet iemand hoe deze film heet? Ik zou hem graag nog een keer willen zien

"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_13890217
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 00:55 schreef dabadbass het volgende:
Help ik zoek een film heus waar

-- knip --

http://www.allmovieportal.com/m/2001_Joy_Ride31.html

Dat is 'm gok ik

Maar er was dacht ik ook een oudere versie dus wie weet bedoel je die wel...
Edit: Messing some things up here...

[Dit bericht is gewijzigd door DikkeSmikkel op 15-10-2003 00:59]

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  woensdag 15 oktober 2003 @ 00:58:33 #225
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_13890233
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 00:55 schreef dabadbass het volgende:

Het was even denken, maar ben er tog opgekomen

Dat is volgens mij Joy Ride. Best een leuke film ja

woensdag 15 oktober 2003 @ 01:00:01 #226
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_13890239
Wow mannen dat is hem idd
bedankt

btw een echte aanrader

"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_13893986
Hee, wie heeft ook jaren geleden die miniserie op de VPRO gezien? Het was een Scandinavische serie over een meisje dat haar roots ging zoeken. Haar ouders waren omgekomen bij een autoongeluk (en elke keer in het begin zag je die auto van die ouders botsen en een bebloedde hand op de grond liggen, vond ik toen supereng). Ze woonde volgens mij bij haar oma. Halverwege vond ze nog een pop en het had heel veel met een balletdanseres te maken. Mijn moeder en ik bleven voor die serie echt de zondagmorgen thuis, zo mooi vonden we 'm.

Misschien is ie al door iemand anders gevraagd en gevonden, maar goed.

Wie herkent dit?

woensdag 15 oktober 2003 @ 11:37:58 #228
3142 m@x
pi_13894150
Ik weet precies welke serie je bedoeld. Ik heb vroeger ook het boek gelezen waarop de serie is gebaseerd. Volgens mij was de titel een meisjesnaam, kan er nu alleen even niet op komen.
pi_13904502
Ik loop echt al jaren naar de titel ervan te zoeken. Hij was zoooo mooi!
pi_13905014
Hoe lang geleden?
pi_13905879
Hopla! Dat was een fijne dubbel post...

[Dit bericht is gewijzigd door BloodyLotte op 15-10-2003 21:41]

pi_13905886
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik geloof dat ik ergens tussen de 8 en de 11 jaar oud was. En maandag word ik 19, dus tel maar zelf uit...
pi_13907318
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 09:21 schreef Ralpy het volgende:

Dit klinkt heel sterk als het boek "Sole Survivor" van Dean Koontz en daar is ook een mini-serie van gemaakt htttp://www.imdb.com/title/tt0214373/ maar ik heb die zelf nog niet gezien.

Het gaat over een vader die zijn vrouw en dochter bij een vliegtuigongeluk verliest maar dan blijkt een meisje het overleeft te hebben die misschien zijn dochter zou kunnen zijn en hij gaat dan op zoek naar haar.
Daar komt ook een of andere geheime overheidsinstelling bij kijken met genetisch gemanipuleerde kinderen al weet ik niet meer precies hoe, ik moet dat boek maar weer eens gaan lezen.

donderdag 16 oktober 2003 @ 09:33:52 #234
3142 m@x
pi_13912961
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 20:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik loop echt al jaren naar de titel ervan te zoeken. Hij was zoooo mooi!
Ik heb hem gevonden. Heel diep graven in mijn geheugen en ik weet hem weer! Het is "Agnes Cecilia".
pi_13915715
Waaaahw!!!! Dat is 'm inderdaad! Hartstikke bedankt!
pi_13922645
iemand een idee welke titel dit is? :

het gaat over een Aziatische (Japanse?) hoer, die op een gegeven moment een klant krijgt die verder niks doet, maar alleen Aziatische (Japanse?) tekens op d'r huid schildert...

dat blijkt dan z'n lust en z'n leven te zijn...

Dat is het enige dat ik er over weet, ik heb hem niet gezien maar vraag 't voor iemand anders, maar kan iemand hier wat mee?

Seriously!?
  donderdag 16 oktober 2003 @ 16:07:52 #237
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13922800
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 16:02 schreef ImPrEzA het volgende:

het gaat over een Aziatische (Japanse?) hoer, die op een gegeven moment een klant krijgt die verder niks doet, maar alleen Aziatische (Japanse?) tekens op d'r huid schildert...

Dat is het enige dat ik er over weet, ik heb hem niet gezien maar vraag 't voor iemand anders, maar kan iemand hier wat mee?

Misschien Irezumi?

http://us.imdb.com/title/tt0084153/

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_13923052
Ik ben de naam kwijt van een Canadese TV-film (is in Nederland nooit in de bioscoop geweest).
Het gaat over een jongetje van zo'n 11 jaar oud die voor galg en rat opgroeit. Zijn moeder verwaarloost hem compleet. Op school maakt hij contact met een ander jochie en samen halen ze nog meer rotzooi uit (druggebruik, drugs stelen, motor stelen, huis in brand zetten, et cetera)....

Het is een erg moooie film en ik wil 'm graag nog een keer zien (en aan m'n vriendin laten zien), maar dat gaat zo lastig als je de titel niet weet...

Soundtrack van de film is trouwens ook erg goed, met o.a. Portishead...

pi_13931867
Ik zoek de naam van een thriller die ik een aantal jaren geleden heb gezien op rtl5. Aan het begin van de film word de psychiater waarbij een andere psychiater stage loopt vermoord. Dan krijgt de "stageloper" te maken met het behandelen van een groep op een vast tijdstip elke week. Dan ontmoet hij een vrouw waarmee hij later ook het bed in duikt. Ik weet ook nog dat ie een groot huis had en best mooi. De rest herinner ik me heel wazig. Onder anderen dat later blijkt dat die vrouw ook in die "therapiegroep" zit. Dan heet zij "Billie" en is ze vermomd als een soort nerd. In de slotscene redt de psychiater de vrouw die dan ergens op een stoel vastgenageld zit met spijkers.

Toendertijd vond ik het een hele goeie film. Zou em graag nog eens willen zien..

Wie o wie weet welke film ik bedoel.

donderdag 16 oktober 2003 @ 22:11:27 #240
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_13931980
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 22:06 schreef npu777 het volgende:
Ik zoek de naam van een thriller die ik een aantal jaren geleden heb gezien op rtl5. Aan het begin van de film word de psychiater waarbij een andere psychiater stage loopt vermoord. Dan krijgt de "stageloper" te maken met het behandelen van een groep op een vast tijdstip elke week. Dan ontmoet hij een vrouw waarmee hij later ook het bed in duikt. Ik weet ook nog dat ie een groot huis had en best mooi. De rest herinner ik me heel wazig. Onder anderen dat later blijkt dat die vrouw ook in die "therapiegroep" zit. Dan heet zij "Billie" en is ze vermomd als een soort nerd. In de slotscene redt de psychiater de vrouw die dan ergens op een stoel vastgenageld zit met spijkers.

Toendertijd vond ik het een hele goeie film. Zou em graag nog eens willen zien..

Wie o wie weet welke film ik bedoel.

Color of Night
  donderdag 16 oktober 2003 @ 22:37:25 #241
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_13932609
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 16:21 schreef salgera het volgende:
Ik ben de naam kwijt van een Canadese TV-film (is in Nederland nooit in de bioscoop geweest). Soundtrack van de film is trouwens ook erg goed, met o.a. Portishead...
Staat 'ie hier bij?
quote:
Movie Track(s) Release Date Available
Assassins Glory Box 1995 Buy DVD
Boys Wildwood (w/Paul Weller) 1996
Chacun cherche son chat/When The Cat's Away Glory Box 1996 Buy VHS
Craft, The Scorn 1996 Buy DVD
Confessional, The Numbed In Moscow 1995
Long Hello and Short Goodbye Theme from "To Kill a Dead Man" 1999
Nowhere Mourning Air 1997 Buy VHS
Splendor Moonlight Medicine (Ride On The Wire Remix) 1999 Buy DVD
Stealing Beauty Glory Box 1996 Buy VHS
Tank Girl Roads 1995 Buy DVD
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 04:04:37 #242
30408 California
pi_13936664
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 16:02 schreef ImPrEzA het volgende:

quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 16:07 schreef Posdnous het volgende:
Misschien Irezumi?

http://us.imdb.com/title/tt0084153/

Of anders The Pillow Book?
pi_13941789
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 22:37 schreef lzandman het volgende:

[..]

Staat 'ie hier bij?
[..]

Izandman bedankt, maar...
Nee helaas, goed idee trouwens om bij de soundtracks te kijken. Echter ik heb het de soundtrack van de film genoemd, maar er is waarschijnlijk nooit een echte soundtrack geweest (tenminste niet dat ik weet). Eigenlijk bedoelde ik dat er gewoon leuke muzieknummers in de film zitten, als Portishead en bedenk ik mij net:... Hole.
pi_13947127
Ik heb van de week een dvd'tje gehuurd waarin iemand op haar handen lettergrepen telde. Naar aanleiding hiervan kreeg ik een korte flashback naar een andere film die ik recentelijk heb gezien, danwel op tv of op dvd.
In de andere film telde iemand ook de lettergrepen op haar hand, maar wanneer de zin niet bij haar duim eindigde moest ze overnieuw tellen. net zo lang totdat de zin wel uitkwam bij haar duim.

Wie herkent deze scene en weet uit welke film dit is? Ik denk hier nu dagen over na en krijg bijna psychoses.

pi_13947240
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:09 schreef mcsluis het volgende:
Ik heb van de week een dvd'tje gehuurd waarin iemand op haar handen lettergrepen telde. Naar aanleiding hiervan kreeg ik een korte flashback naar een andere film die ik recentelijk heb gezien, danwel op tv of op dvd.
In de andere film telde iemand ook de lettergrepen op haar hand, maar wanneer de zin niet bij haar duim eindigde moest ze overnieuw tellen. net zo lang totdat de zin wel uitkwam bij haar duim.

Wie herkent deze scene en weet uit welke film dit is? Ik denk hier nu dagen over na en krijg bijna psychoses.

weet je wie erin spelen..uit de andere film? Het eerste waar ik aan denk ik Don't say a word maar kan me niet herinneren dat zij op d'r vingers telt. Is btw een film oa met Michael Douglas.
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_13953566
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:14 schreef Herda het volgende:

[..]

weet je wie erin spelen..uit de andere film? Het eerste waar ik aan denk ik Don't say a word maar kan me niet herinneren dat zij op d'r vingers telt. Is btw een film oa met Michael Douglas.

Ik weet voor de rest helemaal niets meer van die film. alleen maar de scene. daarom hoop ik dat er lukraak films worden genoemd en er ineens een lampje gaat branden.
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 00:20:34 #247
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_14119379
Uit het inmiddels gesloten topic: HULP! Welke serie was dit?
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:45 schreef MadGuy het volgende:
Ikkan me iets vaag herinneren van een Engelse kinderserie die ik vroeger vaak keek. Het liep zo ongeveer gelijk met Supergranny, maar hoewel ik me van Supergranny nog wel de titel herinner, doe ik dfat van deze serie niet meer. Wie helpt mij (slapeloze nachten enzo...)?

Het ging over een tovenaar die van alles verprutste in het tovenaarswereldje. Daarom werd hij naar de aarde gezonden om daar als leraar van een klas kinderen zijn leven te beteren, zonder magie te gebruiken. Dit gaat uiteraard mis met de meest hilarische dingen die op de school gebeurden.

Hoe zag de hoofdpersoon eruit? Ik herinner me een coup a la Andy Warhol, maar dan glad grijzig haar met een piek haar rechtop in het midden dat bewoog als hij weer eens wat toverde. Verder kan ik me iets van een bruin pak met oranje ruitjespatroon herinneren en een uilenbril met een dikke zwarte montuur... Zijn naam weet ik niet precies meer. Er staat me iets bij van Mr. Pickwick of WickPick of gewoon Wick...

Verder herinner ik me ook iets van een molen waar hij woonde en een rode fiets met een rieten vierkanten mandje voorop waarmee hij wel eens vloog. Had hij ook niet een van die kinderen die hij in verrtouwen nam? Verder was hij heel nederig naar de opper-tovenaar die overigens bij mijn weten niet in beeld kwam. Veel rook enzo... Hij was best wel zielig eigenlijk, zo'n tragi-komisch figuur.

Het was een real-action serie, een Britse. GEEN animatie!

Wie het weet mag het zeggen! Een verzijwing naar screenshots zou helemaal geweldig zijn!

pi_14134116
Om even verder te gaan op mijn gezochte serie: Ik kan me een aflevering herinneren met duizenden kikkers die uit schoolbanken kruipen en dergelijke... Weer een blunder van Mr. Pickwick, Wickpick, whatever... Weet echt niemand het?
  maandag 27 oktober 2003 @ 21:53:28 #249
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_14183010
Ik ben al tijden op zoek naar een film die ik ooit eens 's nachts op Canal+ heb gezien. Ik heb geen idee hoe die heet en het is alweer wat jaartjes geleden.

Je ziet een grote klok boven de ingang van een gebouw en klokslag 9 uur lopen alle mensen de trappen op om aan het werk te gaan.
Het gaat over een man waarvan z'n leven dus een sleur is en het enige dat hij doet is zorgen dat hij om 9 uur op z'n werk is en om 5 uur zie je hem weer naar buiten lopen op weg naar huis.

Op een dag gaat er iets mis en hij beland in de meest bizarre situaties. SM club, moord, weetikveel. Die man weet niet wat hem overkomt.

Uiteindelijk is hij (van top tot teen in het gips) achter op een vrachtwagen beland. Als die vrachtwagen een scherpe bocht maakt valt hij er uit. Terwijl hij de stof van z'n kleren klopt ziet hij dat hij precies voor de ingang van z'n werk op straat staat en de klok springt op 9 uur. Dan loopt hij maar weer naar binnen en gaat door met de rest van z'n leven.

Ik heb het zo goed mogelijk opgeschreven wat ik me ervan herinner. Ik hoop dat er hier iemand is die weet over welke film ik het heb.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_14183125
This is supposed to be a true story of a woman who is menaced by some unseen rapist-ghost who brutally rapes her.I read the book about a year after I saw the movie and it gives more detail as the movie never tells you about the several other "helpers" that hold her down while an extremely heavy being lays upon her and when he inserts his penis in her it's like being ripped apart. And just as in the book in the movie most friends and family think she's crazy until they see it happen to her. One of the most disturbing scenes of this film is when " the Entity" decides to attack Barbara Hershey's character in front of her teen son and 2 little daughters. And when the son tries to intervene he is hurt badly by " The Entity" . The idea of your mom being raped in front of your eyes and you not being able to see what's attacking her much less help her really affected me as a child watching this as it did the other night when i watched this film again after not seeing it in about 20 years. No t a film for those people who watched these types of films then get "spooked " as it says at the beginning of the film "this is based on a true story".I also found it disturbing that when she moved after becoming resigned to just having sex with this thing it followed her to Texas!! Is a compelling 80's film.*** out 5

Het was dus the entity die ik bedoelde

Welke film was dit ook alweer?

Ook het gedeelte met vloeibare stikstof is me duidelijk

There's no bells and whistles when it comes to cinematic technology in this film but that doesn't even enter your head becuase your so engrossed.

It's based around a true story of a woman in the States that is frequently visited and raped by and invisible entity. This Incubus (correct name for the phenomenon) would manifest at any time of the day or night and carry out a brutal sexual attack on this woman.

After convincing the paraphsycology dept of the local university, they finally decide to create a replica of her apartment in their studios and ask her to live in it.

Whilst she is there, they monitor her progress with a view to capturing this entity by spraying liquid nitrogen on it.

This is the type of film that will pop into your head just before you go to bed at night and scare the livig daylights out of you!!

A Must!

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 27-10-2003 22:03]

pi_14261848
Hoe heet die "nieuwe" film met russel crowe dacht ik, over piraten enzo, of iig die tijd zegmaar?

Iets met master(s) of nogiets

Iemand?

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 22:08:51 #252
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_14261878
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:07 schreef vosss het volgende:
Hoe heet die "nieuwe" film met russel crowe dacht ik, over piraten enzo, of iig die tijd zegmaar?

Iets met master(s) of nogiets

Iemand?

Master and Commander: The Far Side of the World
IMDb Vote History
pi_14261917
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:08 schreef victorinox het volgende:

[..]

Master and Commander: The Far Side of the World

so, dat is snel!

Bedankt

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_14555546
Aangezien hier veel film kenners rondzwerven, en met succes van allerlei films de titel weten te vinden, ga ik een hele moelijke proberen (lees: heel weinig info)

Het is een actiefilm uit eind jaren tachtig mischien wel mid jaren tachtig.
Ik kan hem herinneren als zwart wit, maar dat komt omdat mijn tee-vee toen nog niks anders kon

Heeft veel indruk op mij gemaakt doordat er een hele heftige achtevolgingscene in zat waarbij ze met een motor over de daken reden in een paar achterstandswijken in japan of indonesie oid. De hoofdrolspeler (motorrijder was een man van in de 30) en reed op een Yamaha XT550 achtige motor.

Is er ook iemand geweest die toen ook geen zin had om z'n huiswerk te maken en die film heeft gezien? Was waarschijnlijk NED 1 of 2

De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt.
pi_14570805
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:47 schreef RdamRobin het volgende:
Aangezien hier veel film kenners rondzwerven, en met succes van allerlei films de titel weten te vinden, ga ik een hele moelijke proberen (lees: heel weinig info)

Het is een actiefilm uit eind jaren tachtig mischien wel mid jaren tachtig.
Ik kan hem herinneren als zwart wit, maar dat komt omdat mijn tee-vee toen nog niks anders kon

Heeft veel indruk op mij gemaakt doordat er een hele heftige achtevolgingscene in zat waarbij ze met een motor over de daken reden in een paar achterstandswijken in japan of indonesie oid. De hoofdrolspeler (motorrijder was een man van in de 30) en reed op een Yamaha XT550 achtige motor.

Is er ook iemand geweest die toen ook geen zin had om z'n huiswerk te maken en die film heeft gezien? Was waarschijnlijk NED 1 of 2

Deze beschrijving zou wel eens van "Black Rain" kunnen zijn.
Film met Michael Douglas. Gaat over Japanse mafia en der zit ook een achtervolgingsstukje in met een motor.
And then you realize that the light at the end of the tunnel is just a freight train comin' your way...
pi_14571012
-Soene- Black Rain is inderdaad ook een actiefilm van formaat uit die tijd en inderdaad erg bekend met de samurai-zwaard onthoofding, maar helaas niet de film die ik zoek.
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')