quote:Yeeeaaaah!!!!
Op donderdag 22 mei 2003 10:31 schreef Rolex het volgende:
hier is hij brave star!! Speed of a tiger strength of a bear...
[afbeelding]
Rolex, je bent een held!
quote:Gheheheh Thanks!!
Op donderdag 22 mei 2003 10:45 schreef Amazon het volgende:[..]
Yeeeaaaah!!!!
![]()
Hier ben ik echt jaren naar op zoek geweest, maar ik kon maar niet meer op de naam komen.Rolex, je bent een held!
quote:Batteries not included.
Op donderdag 22 mei 2003 11:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zoek de titel van een film over een robot. uit de jaren 80 Die robot komt geloof ik van een andere planeet en komt terecht bij 2 bejaarden. Dan dreigt zijn batterij op te gaan en moeten ze daar iets meedoen en er is ook iets met een meisjes robot.
titel was iets als artificial intelligence. HEEEEEEEEEELLLPPP
Op maandag 12 mei 2003 22:11 schreef Mental_Phoenix het volgende:
Hello!
Toen ik klein was heb ik een paar keer 'Het kleine ruimteprinsje' gehuurd. Ik was er toen (zal tussen '84 en 88 geweest zijn) erg gek op. Ik wil ook dolgraag de Engelse titel van deze tekenfilm weten. Het was een soort manga/anime achtige tekenfilm. De film ging over een klein jongetje op aarde, die stiekem een prins van een andere planeet blijkt te zijn. Ik herinner me een paar vechtscenes met twee vriendjes van het prinsje... (volgens mij een jongetje en een meisje). Verder zit er ook een 'Powerrangers/autobots effect' in. Ze kunnen namelijk met zijn drieen 1 groot monster worden. De film eindigt (volgens mij) op de planeet van het jongetje...
Weet iemand meer? Ik kan echt nergens iets vinden! Aaaaargh!
[Dit bericht is gewijzigd door Mental_Phoenix op 23-05-2003 15:39]
Het was een soort Duke Nukem achtige film, met een man die een zonnebril vond en daarmee kon hij alle aliens onder de mensen zien ofzo.
iemand enig idee?
quote:They Live
Op vrijdag 23 mei 2003 11:15 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek de naam van een film die ongeveer 2 weken of 1 week geleden op TV was, volgens mij op V8.Het was een soort Duke Nukem achtige film, met een man die een zonnebril vond en daarmee kon hij alle aliens onder de mensen zien ofzo.
iemand enig idee?
quote:They Live
Op vrijdag 23 mei 2003 11:15 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek de naam van een film die ongeveer 2 weken of 1 week geleden op TV was, volgens mij op V8.Het was een soort Duke Nukem achtige film, met een man die een zonnebril vond en daarmee kon hij alle aliens onder de mensen zien ofzo.
iemand enig idee?
Het ging over een groep avonturiers die naar de rivier de Amur in China reisden, ik geloof om goud te zoeken. Onderweg beleefden ze spannende avonturen en ontmoetten ze allerlei exotische volkeren. Ik geloof dat het zich afspeelde tussen 1900 en 1930.
Ik was destijds een jaar of 14, 15, 16 en begon me in die tijd bijzonder te interesseren in de wereld om ons heen, vooral Azië. Om de een of andere reden ben ik de naam van die rivier, 'Amur', nooit vergeten. Misschien zat die dan ook in de titel van de serie.
Weet iemand welke serie ik bedoel?
Over aliens die de aarde aanvallen en lichamen overnemen van mensen.
de film is al heel oud, en ik weet nog wel toen ik de eindcredits bekeek dat er rijen met mensen voorbij kwamen, dus er hebben heel veel mensen meegewerkt denk ik.
volgens mij verloor de aarde ook van de aliens
enig idee?
quote:Invasion of the bodysnatchers.
Op vrijdag 23 mei 2003 11:30 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek nog een filmpie.Over aliens die de aarde aanvallen en lichamen overnemen van mensen.
de film is al heel oud, en ik weet nog wel toen ik de eindcredits bekeek dat er rijen met mensen voorbij kwamen, dus er hebben heel veel mensen meegewerkt denk ik.
volgens mij verloor de aarde ook van de aliensenig idee?
quote:Invasion of the Body Snatchers?
Op vrijdag 23 mei 2003 11:30 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek nog een filmpie.Over aliens die de aarde aanvallen en lichamen overnemen van mensen.
volgens mij verloor de aarde ook van de aliensenig idee?
grrrrrr
of:
The Puppet Masters
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 23-05-2003 11:34]
quote:nee, die is het niet, en The Puppet Masters is het ook niet, dat weet ik zeker!
Op vrijdag 23 mei 2003 11:32 schreef Mike het volgende:[..]
Invasion of the bodysnatchers.
quote:hehehe
Op vrijdag 23 mei 2003 11:32 schreef victorinox het volgende:[..]
Invasion of the Body Snatchers?
grrrrrr
quote:Jurassic Park
Op vrijdag 23 mei 2003 11:34 schreef Patch het volgende:[..]
hehehe
2 x al te laat....
Het zit je niet mee..
En je wilt zo graag de mensen helpen...
Wacht even...
Dan mag je mij helpen...
Hoe heet die film ook alweer met dat dinosaurussen pretpark, dat alles misgaat enzo, op dat eiland, met die dikke van Seinfeld als stouterik...
quote:Jurassic Park
hehehe
2 x al te laat....
Het zit je niet mee..
Wacht even...
Dan mag je mij helpen...
Hoe heet die film ook alweer met dat dinosaurussen pretpark, dat alles misgaat enzo, op dat eiland, met die dikke van Seinfeld als stouterik...
quote:dank je !!!
Op vrijdag 23 mei 2003 11:35 schreef victorinox het volgende:[..]
Jurassic Park
quote:Jurassic Park 2
hehehe
2 x al te laat....
Het zit je niet mee..
Wacht even...
Dan mag je mij helpen...
quote:Wayne Knight zit in beiden...
Op vrijdag 23 mei 2003 11:36 schreef SmashBro het volgende:
Dat is niet die dikke van Seinfeld Patch, maar die dikek van 3rd Rock From The Sun.
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 11:36 schreef MasterWouter het volgende:[..]
Jurassic Park 2
quote:Zit die dikke niet echt in he..
Op vrijdag 23 mei 2003 11:36 schreef MasterWouter het volgende:[..]
Jurassic Park 2
tis geen Body Snatchers of Puppet Masters, dat weet ik zeker
quote:Fatherland
Op zaterdag 24 mei 2003 14:27 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Ik heb een tijd geleden eens een film gezien met Rutger Hauer. In deze film was de tweede wereldoorlog anders afgelopen en was Rutger Hauer als ik het me goed kan herinneren een NSBer.
quote:Bedankt, dat lijkt me inderdaad de film die ik bedoelde.
Op zaterdag 24 mei 2003 14:33 schreef victorinox het volgende:[..]
quote:Rabbit-Proof Fence
Op zondag 25 mei 2003 23:21 schreef koala2002 het volgende:
Hoi, ik zoek eigenlijk een film, ik heb geen idee of die al uit is, maar dr was laatst iets van op het nieuws..
ging over 3 kinderen in australie die hun weg naar huis weer terug willen vinden, daarom lopen ze langs een heel groot hek, die hen de weg naar huis zal leiden, iemand enig idee wat de titel hier van is??
is afgelopen week uitgebracht.
quote:mooi bedankt zeg
Op zondag 25 mei 2003 23:23 schreef victorinox het volgende:[..]
is afgelopen week uitgebracht.
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 11:17 schreef Patch het volgende:[..]
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 11:17 schreef victorinox het volgende:[..]
They Live
quote:Bedoel je een zwart/wit film? Die eindigt dat je wat asresten in een zwembad ziet?
Op vrijdag 23 mei 2003 11:41 schreef MasterWouter het volgende:
Weet iemand trouwens nog die film die ik zoek?tis geen Body Snatchers of Puppet Masters, dat weet ik zeker
Niet getekend, gewoon 'echt'. Er waren een paar 'griezels' in een of ander spookhuis, waaronder een mummy, die heette "Mums". Verder had je nog o.a. de 'baas' van het stel, met een blauw hoofd, een enorme kin, en superflauwe Jim Carey -humor, echt heel tof
Iemand enig idee hoe die serie heet?
Iemand een idee?
Het is trouwens een Engelstalige film..
quote:I am Sam? Maar daar was alleen de vader verstandelijk gehandicapt.
Op dinsdag 27 mei 2003 21:24 schreef FiZz het volgende:
Ik wil hem al heel erg lang zien maar vergeet het telkens en weet de naam ook niet.
Het gaat om 2 verstandelijk gehandicapten die heel erg veel van elkaar houden en niet bij elkaar weg willen... en daar komen dan moeilijkheden van..Iemand een idee?
Het is trouwens een Engelstalige film..
quote:Nee die is het niet, want volgens mij zijn echt die 2 mensen verstandelijk gehandicapt
Op dinsdag 27 mei 2003 21:25 schreef err het volgende:[..]
I am Sam? Maar daar was alleen de vader verstandelijk gehandicapt.
quote:WAAAAAH dat is uhm!
Op dinsdag 27 mei 2003 22:13 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Der Lauf der Dingehttp://us.imdb.com/Details?0094300
quote:Is dat een persoon in een rolstoel?
Op woensdag 28 mei 2003 13:43 schreef MasterWouter het volgende:
Uit welke film is deze screenshot ook alweer, ik kan er niet opkomen
quote:Yep
Op woensdag 28 mei 2003 13:45 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Is dat een persoon in een rolstoel?
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:52 schreef Patch het volgende:
Red Dragon
quote:Altijd gedacht dat dat The Cannibal Song was
Op woensdag 28 mei 2003 23:38 schreef wyccie het volgende:
Die 2 geestelijk gehandicapten: The Other Sister.
Met Juliette Lewis. En natuurlijk The Animal song van Savage Garden
Artist Savage Garden
Album The Other Sister Soundtrack
Song The Animal Song
When superstars and cannonballs are runnin through your head
And television freak show cops and robbers everywhere
Subway makes me nervous, people pushing me too far
I've got to break away
So take my hand now
Cause i want to live like animals
careless and free, like animals
I want to live
I want to run through the jungle
the wind in my hair and the sand at my feet
I've been having difficulties keeping to myself
Feelings and emotions better left up on the shelf
Animals and Children tell the truth, they never lie
Which one is more human
there's a thought, now you decide
Compassion in the jungle
compassion in your head, yeah
would you like to make a run for it
would you like to take my hand, yeah
Chorus
Sometimes this life can get you down
it's so confusing
There's so many rules to follow
and i feel it
Cause i just run away in my mind
ahhhhhhhhhhhhhhhhh
ahhhhhhhhhhhhhhhhh
Superstars and cannonballs are runnin through your head
Television freak show cops and robbers everywhere
Animals and Children tell the truth, they never lie
Which one is more human
There's a thought, now you decide
compassion in the jungle
compassion in your head, yea
would you like to make a run for it
would you like to take my hand, yeah
Daarin zien we hoe een auto alsnog helemaal kapot gaat, terwijl (volgens mij!) de hoofdpersoon de hele film door die auto heeft geprobeerd te beschermen.
Feitelijk weet ik dus alleen zeker dat de auto kapot gaat in die laatste scene, er valt iets bovenop volgens mij.
Ik denk dat de film ergens uit de jaren '80 komt. Het was volgens mij een jeugd/high-school film.
Dus als iemand iets met deze supervage beschrijving kan, ik zal hem/haar eeuwig dankbaar zijn
quote:Ferris Bueller's Day Off ?
Op zondag 1 juni 2003 01:45 schreef Joppe het volgende:
Ik zoek de titel van een film, maar het enige wat ik me nog HEEL VAAG kan herinneren van de film is de laatste scene.Daarin zien we hoe een auto alsnog helemaal kapot gaat, terwijl (volgens mij!) de hoofdpersoon de hele film door die auto heeft geprobeerd te beschermen.
Feitelijk weet ik dus alleen zeker dat de auto kapot gaat in die laatste scene, er valt iets bovenop volgens mij.Ik denk dat de film ergens uit de jaren '80 komt. Het was volgens mij een jeugd/high-school film.
Dus als iemand iets met deze supervage beschrijving kan, ik zal hem/haar eeuwig dankbaar zijn
![]()
quote:Nee dat dacht ik eerst ook, maar toen ik de film afgelopen week weer zag, bleek het toch niet het geval
Op zondag 1 juni 2003 01:56 schreef victorinox het volgende:[..]
De zoektocht gaat verder
quote:middance -nogiets- ??
Op zondag 1 juni 2003 16:44 schreef SmashBro het volgende:
Vroeger had je zo'n jeugdserie over een jongen die in coma lag en dan in die coma in een andere wereld allemaal dingen beleefde. Hij heette Josh ofzo en de serie kwam altijd op RTL4 en BRT2 (nu Ketnet) geloof ik. Weet iemand nog hoe die serie heet?
quote:Niemand heeft een idee?
Op zondag 1 juni 2003 01:45 schreef Joppe het volgende:
Ik zoek de titel van een film, maar het enige wat ik me nog HEEL VAAG kan herinneren van de film is de laatste scene.Daarin zien we hoe een auto alsnog helemaal kapot gaat, terwijl (volgens mij!) de hoofdpersoon de hele film door die auto heeft geprobeerd te beschermen.
Feitelijk weet ik dus alleen zeker dat de auto kapot gaat in die laatste scene, er valt iets bovenop volgens mij.Ik denk dat de film ergens uit de jaren '80 komt. Het was volgens mij een jeugd/high-school film.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 01-06-2003 22:37]
quote:Coupe De Ville misschien?
Op zondag 1 juni 2003 22:34 schreef Joppe het volgende:[..]
Niemand heeft een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |