Ik heb dat vooral met cosmetica. Zo had ik vroeger een lippenstift van Shisheido, heel mooi zacht rood met een beetje goud erin. Het was gewoon mijn kleur. Jaren gekocht, ineens was ie weg. Sindsdien nooit meer een andere favoriete lipstick gehad.
Of VO5 Hot Oil, olie die je heet in je haar deed en daarna weer met shampoo uitwaste. Geweldig spul en je haar zat erna fantastisch, was ineens verdwenen, hadden ze gewone shampoo van gemaakt en die heb ik geprobeerd maar het leek er niet op.
Jullie ook zulke dingen?
quote:Dat topic moest ik ook aan denken
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:59 schreef Pichu het volgende:
Zoiets als Onvindbaar eten wat je ooit lekker vond [2] bedoel je, maar dan met alle producten?
Leuk dat je het hebt opgezocht.
quote:Ga je weg rare kloon, dat staat er toch ook!
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:59 schreef Pichu het volgende:
Zoiets als Onvindbaar eten wat je ooit lekker vond [2] bedoel je, maar dan met alle producten?
Nu weer on-topic.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 03:01 schreef Luna_tic het volgende:
de whiskey saus van calvé was ineens veranderd
"zachter en romiger" ofzoiets.. vroeger at ik niks anders bij vlees maar sindsdien nooit meer gegeten
en dat geld voor zoveel dingen
quote:Nog niet overal uit de handel hoor
Op vrijdag 1 augustus 2003 03:06 schreef K3 het volgende:
Loodhoudende benzine, ik weet alleen niet of die *helaas* uit de handel zijn.
quote:In de VS volop in de handel
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:56 schreef Manono het volgende:
Of VO5 Hot Oil, olie die je heet in je haar deed en daarna weer met shampoo uitwaste.
quote:In de VS zag ik hem nog op de kaart staan als het enige alcoholvrije bier wat ze hadden in die tent
Op vrijdag 1 augustus 2003 04:04 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:
Deze hebben we ook ooit eens in Nederland gehad, was niet eens zo heel erg vies. [afbeelding]
Tot Youp langskwam, toen was ie wel errug snel uit de handel
[afbeelding]
quote:Is wel degelijk uit de handel, maar er bestaat nog wel benzine met loodvervanger.
Op vrijdag 1 augustus 2003 04:02 schreef TBC_Mysterio het volgende:[..](over Loodhoudende benzine)
Nog niet overal uit de handel hoor
maar goed, denk ook dat ze er goed aan gedaan hebben. Was niet echt helemaal goed voor het milieu nee
over een paar jaar: efedra;
verder: beertjespasta;
Meestal doen fabrikanten met een "verbeterde formule" niet veel goeds. Ik die pakken Kip Siam enzo van Knorr stoppen ze dan bijvoorbeeld ineens vis-extract, zodat ik, als vega, dat ineens niet meer kan eten.
quote:Daar sluit ik mij voor 100% bij aan
Op vrijdag 1 augustus 2003 07:56 schreef Henk-Wim het volgende:
7-Up Ice-cola!Da wa lekkah!
Een cosmetica merk (volgens mij Maybeline) had in een tijdelijke collectie een blusher zitten in gelvorm. Kleine tubetjes met gekleurde gel die je op je wangen aan kon brengen.
Heel subtiel.
Een vriendin van mij was er zo dol op dat ik zelfs mijn exemplaar aan haar heb gegeven. Maar ja, nu nergens meer te krijgen en ik heb niks vergelijkbaars kunnen vinden.
Als iemand dus een merk weet wat blusher in gelvorm verkoopt (en nee, lipgloss op je wangen is geen optie ) zou ik het heel graag horen.
Ik doe er zo zuinig mee dat tegen de tijd dat het aan vervanging toe is de hele zooi allang niet meer bestaat.
quote:Frankrijk hebben ze het ook nog, gevolg elke keer dta ik in Franktijk ben neem ik een voorraaad mee voor mijn mamma
Op vrijdag 1 augustus 2003 04:30 schreef keeper het volgende:[..]
In de VS zag ik hem nog op de kaart staan als het enige alcoholvrije bier wat ze hadden in die tent
.
quote:Bij mij op werk (HEMA) verkopen we een soort blusher..echt gel is het niet..maar tis ook geen (compact) poeder...tis een soort van creme.. in de kleuren goud en koper.tis de ultra rich (oranje) serie..en heet cream blusher of iets in die trant.... misschien bedoel je zoiets?
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:07 schreef Keroppi het volgende:
Het is niet echt uit de handel genomen, maar een tijdelijk produkt.Een cosmetica merk (volgens mij Maybeline) had in een tijdelijke collectie een blusher zitten in gelvorm. Kleine tubetjes met gekleurde gel die je op je wangen aan kon brengen.
Heel subtiel.
Een vriendin van mij was er zo dol op dat ik zelfs mijn exemplaar aan haar heb gegeven. Maar ja, nu nergens meer te krijgen en ik heb niks vergelijkbaars kunnen vinden.
Als iemand dus een merk weet wat blusher in gelvorm verkoopt (en nee, lipgloss op je wangen is geen optie
) zou ik het heel graag horen.
quote:Moet je dus een voorraad aanleggen voor de aankomende 40 jaar.
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:10 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb dat altijd met make-up.Ik doe er zo zuinig mee dat tegen de tijd dat het aan vervanging toe is de hele zooi allang niet meer bestaat.
Edit: Oh ja en de vegetarische nasi van AH (kant en klaar) Die was best goed te eten, er zijn maar weinig lekkere kant en klare maaltijden zonder vlees. En nu verkopen ze 'm niet meer
Totdat ze bij Venco opeens met een "verbeterde smaak" kwamen
Weet niet precies wat ze ermee hadden gedaan, maar het was echt niet lekker meer, volgens mij hadden ze iets van zoethout-extracten bijgeflikkerd ofzo....
quote:
dat waren nog eens leuke snoepjes, je fikte je mond echt helemaal weg !!!
quote:als je nou echt helemaal weg bent van iets, en zeker met veranderlijke producten, dan leg je toch gewoon een voorraadje aan?
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:10 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb dat altijd met make-up.Ik doe er zo zuinig mee dat tegen de tijd dat het aan vervanging toe is de hele zooi allang niet meer bestaat.
quote:Inderdaad!!! Jummie jummie!!!
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:55 schreef itsontoday het volgende:
Weet je wat ik pas erg vind, Sky icecream, dat waren van die ijsrepen in blauwe verpakking, met binnenin een soort bros met daarom heen roomijs en dan weer chocola, dat was lekker.
quote:Ow ja die waren zo ontzettend lekker!! Kwou dat ze nog bestonden.
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:55 schreef itsontoday het volgende:
Weet je wat ik pas erg vind, Sky icecream, dat waren van die ijsrepen in blauwe verpakking, met binnenin een soort bros met daarom heen roomijs en dan weer chocola, dat was lekker.
quote:Ook cosmetica heeft een houdbaarheidsdatum.
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:27 schreef extreme het volgende:
als je nou echt helemaal weg bent van iets, en zeker met veranderlijke producten, dan leg je toch gewoon een voorraadje aan?
Die spullen die je daar tegenwoordig voor hebt is veel te soft ivm milieuredenen enzo
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 07:53 schreef Toeps het volgende:
De McFlurry oreo, die was errug jammie!Meestal doen fabrikanten met een "verbeterde formule" niet veel goeds. Ik die pakken Kip Siam enzo van Knorr stoppen ze dan bijvoorbeeld ineens vis-extract, zodat ik, als vega, dat ineens niet meer kan eten.
dus vanaf heden weer 1 bij voor deze lijst.
quote:Ik zag het laatst nog in spanje; zelfs een buckler automaat
Deze hebben we ook ooit eens in Nederland gehad, was niet eens zo heel erg vies.
[afbeelding]
quote:Nee, geen creme, echt gel
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:49 schreef Suzziieee het volgende:[..]
Bij mij op werk (HEMA) verkopen we een soort blusher..echt gel is het niet..maar tis ook geen (compact) poeder...tis een soort van creme.. in de kleuren goud en koper.tis de ultra rich (oranje) serie..en heet cream blusher of iets in die trant.... misschien bedoel je zoiets?
quote:kheb dat topic gister niet voor niks omhoog gehaald;)
Op vrijdag 1 augustus 2003 07:56 schreef Henk-Wim het volgende:
7-Up Ice-cola!Da wa lekkah!
quote:Waarschijnlijk omdat het zo vreselijk goor was
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:21 schreef Fliepke het volgende:
pindakaas met pasta van calve.
nu moet ik weer twee potjes op de aanrecht zetten.
is ook maar een korte periode op de markt geweets geloof ik
quote:Punica bestaat nog hoor, alleen niet zoveel meer als er ooit was, maar het is er nog wel degelijk!! Ik heb het laatst nog gedronken, hmmmmm
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:11 schreef wizarddragon het volgende:
Punica
Snoepjes als smultietjes, heksenhiel en meeuwenflatsen.
GI Joe en eigenlijk bijna alle action figures-speelgoed (in Nederland dan, want in de rest van de wereld zijn ze wel te vinden)
Taft volume-gel in zo'n pompflesje.
Initiative for women van van Gils (gelukkig nu wel lekker goedkoop te koop bij de Kijkshop)
Dubbeldrank rooie vruchten
Enz, enz...
quote:vieze luiers.. mieren..?
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:11 schreef wizarddragon het volgende:
Punica
Snoepjes als smultietjes, heksenhiel en meeuwenflatsen.
quote:Wrong! Die is er WEER
Op vrijdag 1 augustus 2003 04:08 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:[..]
Dat is er gewoon nog
quote:Tegenwoordig is het meer insecten-deo...
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:06 schreef Two_Tribes het volgende:
Alle insectenverdelgingsbende.Die spullen die je daar tegenwoordig voor hebt is veel te soft ivm milieuredenen enzo
quote:Ik vind die nieuwe uberhaupt gewoon goor!
Op vrijdag 1 augustus 2003 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
Tjolk
De oude dunne Bolognese Chips (ipv die ULTRA LEKKERE DIKKE CHIPS) Ben ik de enige die er een schoonmaakmiddel aan vind zitten?
Ze werkten wel on-ge-loooooo-felijk goed! Elke ochtend tig van die beesten op mn vensterbank, wastafel, etc!
quote:Zoek op:
Op vrijdag 1 augustus 2003 21:43 schreef pierce het volgende:[..]
Ik vind die nieuwe uberhaupt gewoon goor!
Van die vieze dikke taaie stukken
En een gore smaak
Jammer dat ze die oude niet meer hebben
Super de Boer
C1000
A&P
o.i.d.
en pak het HUISMERK. PRECIES hetzeflde als de oude...
quote:Bij de McDonalds
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:25 schreef I_PANDA_I het volgende:
Waar is de "MAD-SAUS" geblevuh?
quote:Die is er weer, in pakken. Niet meer in die glazen flessen van vroeger
Op vrijdag 1 augustus 2003 04:06 schreef JAM het volgende:
Punica..
quote:is er weer
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:59 schreef L4zY het volgende:
GI.Joe
woensdag kregen we vracht en wat zat daarbij? masters of the universe hahaha. met he man en skelleton. en het kasteel enzo
het komt weer helemaal terug
quote:En ga jij daar nu ook mee spelen?
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:19 schreef nikky het volgende:[..]
is er weer
woensdag kregen we vracht en wat zat daarbij? masters of the universe hahaha. met he man en skelleton. en het kasteel enzo
het komt weer helemaal terug
quote:Armani deostick zonder alcohol. Nog steeds geen goede vervanging voor kunnen vinden. En hij wordt al 3 jaar niet meer verkocht.
Behalve eten wat je niet meer kunt krijgen zijn er van die dingen die je aaaaltijd koopt en die dan ineens uit de handel worden genomen.Ik heb dat vooral met cosmetica. Zo had ik vroeger een lippenstift van Shisheido, heel mooi zacht rood met een beetje goud erin. Het was gewoon mijn kleur. Jaren gekocht, ineens was ie weg. Sindsdien nooit meer een andere favoriete lipstick gehad.
Of VO5 Hot Oil, olie die je heet in je haar deed en daarna weer met shampoo uitwaste. Geweldig spul en je haar zat erna fantastisch, was ineens verdwenen, hadden ze gewone shampoo van gemaakt en die heb ik geprobeerd maar het leek er niet op.Jullie ook zulke dingen?
Wordt al jaren en jaren niet meer verkocht. Ze hadden toen opeens een heleboel nieuwe smaken die allemaal niet geweldig waren.
Ik heb er nog steeds eentje die ik maar heel af en toe voor speciale gelegenheden gebruik
quote:Vogue Red is ook al sinds een paar jaar veranderd...gek die deo was voor de verandering egt top..nou geen fuck meer aan..
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:54 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Vogue homme black deospray. Superlekkere musk/kaneel geur.Wordt al jaren en jaren niet meer verkocht. Ze hadden toen opeens een heleboel nieuwe smaken die allemaal niet geweldig waren.
Ik heb er nog steeds eentje die ik maar heel af en toe voor speciale gelegenheden gebruik
eennuh in Germany stikt het van de Punica in flessen..haal ze nog geregeld..mmmm!
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:54 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Vogue homme black deospray. Superlekkere musk/kaneel geur.Wordt al jaren en jaren niet meer verkocht. Ze hadden toen opeens een heleboel nieuwe smaken die allemaal niet geweldig waren.
quote:WAAR ! WAAR ! WAAR !
Op vrijdag 1 augustus 2003 04:08 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:[..]
Dat is er gewoon nog
Daar dus!
Was vorige week in de aanbieding 2 pakken voor ¤ 1,79 geloof ik.
Ik drink 't elke dag tegenwoordig 1 pak per 2 dagen
In Duitsland heb je nog steeds die glazen flessen, maar ze worden steeds minder, volgens mij waren ze te duur of zo... 't is idd een tijdje weg geweest, maar gelukkig is 't weer terug
Wat ik ook zo mis: chocolade boter! altijd vroeger bij AH in een blok verpakking met een papiertje erom, ineens pleitos...
Al eerder genoemd: Pastachoca Beeeeeeeeregoed
Appelfris van De Ruijter en erger nog: Caramelslag van Venz
quote:Ja, ze hebben tegenwoordig toch ook afwasmiddel met frambozensmaak enzo
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:25 schreef vliegtuigje het volgende:smaakt deo dan ooit lekker?
ach wat, komen er maar vrouwen achter me aan
quote:De Palmolive shampoo hebben ze sinds kort ook vernaderd was eerst een groene fles. Die is nu knaloranje en de shampoo stinkt naar sinasappels.
Op zondag 3 augustus 2003 22:08 schreef -mainframe- het volgende:
idd choco boter heb je bij de c1000 en aldi fcauz d8 ik ook
maar wat moet je nou met dat spul als je het nou eenmaal hebt vraag ik me dan altijd af.. 1 bonk vet / niet te vreten man
quote:Hier hebben we nog steeds de glazen flessen hoor? Jumjum
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:02 schreef zwahiel het volgende:
Punica?In Duitsland heb je nog steeds die glazen flessen, maar ze worden steeds minder, volgens mij waren ze te duur of zo...
- AH chocopasta met gepofte rijst
- De ECHTE koetjesrepen. Sinds ze de smaak hebben veranderd is het cacaofantasie geworden
- Het vijfje, de riks, de gulden, het kwartje, het dubbeltje en de stuiver
quote:Bestaat de A&P dan nog:? volgens mij is dat allemaal c1000 geworden.
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:23 schreef Nembrionic het volgende:[..]
Zoek op:
Super de Boer
C1000
A&P
o.i.d.
en pak het HUISMERK. PRECIES hetzeflde als de oude...
Ik vond die A&P drop altijd wel het lekkerst... jammer dat tegelijk met de winkel die drop ook is verdwenen.
quote:Katjesdrop misschien, of vergis ik mij?
Op zondag 3 augustus 2003 21:17 schreef Nicole22 het volgende:
Oh ja en van die harde dropjes in de vorm van beertjes. Ze waren lichtbruin en volgens mij van Venco.
quote:Honingbeertjes, zijn nog te koop, alleen niet van Venco.
Op maandag 4 augustus 2003 12:08 schreef MadJo het volgende:[..]
Katjesdrop misschien, of vergis ik mij?
quote:Ja dat heeft niet zo lang bestaan. Jaar of twee ofzo, en is nu net een paar maandjes eruit.
Op zondag 3 augustus 2003 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Appelfris van De Ruijter
Maar nu heb je wel weer bosvruchtenhagel
Gingen we altijd halen bij de Hasseltse Kapel in de Maria-Mei-Maand
Kaarsje branden... en dan snoepjes kopen bij de kraampjes...
Omdat die niet meer te koop was moest ik een veel duurdere Psion Netbook aanschaffen. Achteraf zeker geen slechte koop en zeker niet nu deze ook op ethernets aan te sluiten is maar de Psion Netbook past minder goed in mijn binnenzak.
[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 04-08-2003 14:59]
quote:Oh ja, die chipolata pudding, die mis ik ook wel. Was best lekker, vooral als ie half bevroren was nog.
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Druivensap en chipolata-ijs zijn zomaar verdwenen bij de Aldi
quote:Bij ons is de A&P ook de C1000 geworden, maar elke zoveel jaar wisselen die ketens van eigenaar ofso. Dus over een paar jaar is het gewoon weer A&P
Op maandag 4 augustus 2003 12:06 schreef MadJo het volgende:[..]
Bestaat de A&P dan nog:? volgens mij is dat allemaal c1000 geworden.
Ik vond die A&P drop altijd wel het lekkerst... jammer dat tegelijk met de winkel die drop ook is verdwenen.
quote:en de bavarois is ook weg
Op maandag 4 augustus 2003 14:59 schreef HiZ het volgende:[..]
Oh ja, die chipolata pudding, die mis ik ook wel. Was best lekker, vooral als ie half bevroren was nog.
Van die pakjes drinken, met een haas, beer, hond(?) enz. erop. Vloeibare kleur en smaakstoffen, maar volgens mij ook al jaren uit de handel...
quote:die nasi kan ik je niet aan helpen, maar hier misschien:
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:55 schreef Nicole22 het volgende:
Sotto Voce. Het heerlijkste luchtje wat ik ooit heb geroken. En ineens was het niet meer te koop. Op Internet gezocht, alle parfumerieen afgegaan..wordt niet meer gemaakt
Edit: Oh ja en de vegetarische nasi van AH (kant en klaar) Die was best goed te eten, er zijn maar weinig lekkere kant en klare maaltijden zonder vlees. En nu verkopen ze 'm niet meer
quote:bloe bloe, bla bla.. we maken domo vla
Op maandag 4 augustus 2003 16:42 schreef surrealm het volgende:
ik zou wel weer eens een keer die vreemde domo chocolade vla willen drinken.. kent iemand die reclame nog met die zingende koeien?
we maken domo vla, boe boe, bla bla (ofzo)
Bloe bloe, bla bla we maken domo vla
in die makkelijke pakken...
quote:Aardbeien en blanke vla,
Op maandag 4 augustus 2003 16:53 schreef Ole het volgende:
bloe bloe, bla bla.. we maken domo vla
bloe bloe, bla bla , Hopjes, Vanille en Chocola
Bloe bloe, bla bla we maken domo vla
in die makkelijke pakken...
quote:Maar die vind ik dus niet te eten
Op maandag 4 augustus 2003 13:17 schreef MouseInteractive het volgende:[..]
Ja dat heeft niet zo lang bestaan. Jaar of twee ofzo, en is nu net een paar maandjes eruit.
Maar nu heb je wel weer bosvruchtenhagel
![]()
Waren in o.a. aardbei-smaak. Bevroren puur aardbei-sap als buitenkant en dan aan de binnekant romig aardbeien-ijs. Ook in de smaak citroen (en bosvruchten?).
quote:Soledo toen nog
Op maandag 4 augustus 2003 22:01 schreef Henk-Wim het volgende:
De allereerste Solero's.Waren in o.a. aardbei-smaak. Bevroren puur aardbei-sap als buitenkant en dan aan de binnekant romig aardbeien-ijs. Ook in de smaak citroen (en bosvruchten?).
quote:Ja die is van Lay's.
Op maandag 4 augustus 2003 15:43 schreef moussy het volgende:
Rond de kerst had ik een zak peper en zout chips, merk weet ik niet meer, maar errug lekker. Ook nergens meer te vinden
quote:Ik weet niet of het ondertussen al is gezegd, maar er bestaan nog wel van die Hot Oil tubetjes van Henna Plus en Gliss Kur.
Behalve eten wat je niet meer kunt krijgen zijn er van die dingen die je aaaaltijd koopt en die dan ineens uit de handel worden genomen.Ik heb dat vooral met cosmetica. Zo had ik vroeger een lippenstift van Shisheido, heel mooi zacht rood met een beetje goud erin. Het was gewoon mijn kleur. Jaren gekocht, ineens was ie weg. Sindsdien nooit meer een andere favoriete lipstick gehad.
Of VO5 Hot Oil, olie die je heet in je haar deed en daarna weer met shampoo uitwaste. Geweldig spul en je haar zat erna fantastisch, was ineens verdwenen, hadden ze gewone shampoo van gemaakt en die heb ik geprobeerd maar het leek er niet op.Jullie ook zulke dingen?
Ik huiver al bij de gedachte aan zo'n akelig zacht ding.
Bring back the Jordan HARD!
Ook jammer dat ze bijna nergens die vruchtenlimonade van Chaudfontaine verkopen hier in Amsterdam. Weet maar 1 supermarkt (Vomar) die het heeft. Beste antikaterdrankje en erg lekker.
Er is nog iets, kan er ff niet opkomen...
quote:Vaak voor weinig te vinden bij Euroland of iets dergelijks, en ik heb nog twee bussen staan.
Op zondag 3 augustus 2003 22:23 schreef Teigerin_1985 het volgende:
Ik gebruikte altijd Impuls Vanille deo en zo van de een op de andere dag was ie overal uit de schappen omdat hij niet goed verkochtIk mis hem nog steeds
quote:Ja en calippo aardbei. Waarom hebben ze tegenwoordig alleen nog maar cola en sinas? Dat slaat toch nergens op?
Op maandag 4 augustus 2003 10:35 schreef Castor het volgende:
Calippo Fizz
quote:Hmm, harde tandenborstels zijn de pest voor je glazuur en je tandvlees. Een zo zacht mogelijke borstel is het beste en dan rustig poetsen, anders poets je je hele glazuur de vernieling in.
Op donderdag 7 augustus 2003 15:41 schreef Rio het volgende:
Weet je wat erg is? Dat ze geen harde tandenborstels meer verkopen. Nergens. Mijn vriendin zag er laatst een zooi op de markt en heeft er toen een handvol meegenomen, maar als die op zijn... hoe moet ik dan mijn kauwsteentjes rein houden?Ik huiver al bij de gedachte aan zo'n akelig zacht ding.
Bring back the Jordan HARD!
Voorbeeldje, drink een glas frisdrank, de suiker, het zuur, de bubbels, de kou zijn allemaal heel slecht voor je glazuur en maken het zacht. Als je daarna flink je 'bek gaat schrobben' met een harde tandenborstel mag het duidelijk zijn dat je glazuur daar niet beter van wordt.
quote:Bij Jamin
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:57 schreef _dazzling het volgende:
ik ken die fire balls nergens meer vinden!dat waren nog eens leuke snoepjes, je fikte je mond echt helemaal weg !!!
quote:Bij de C1000, choc of zoiets, ligt bij de andere boters
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:02 schreef zwahiel het volgende:Wat ik ook zo mis: chocolade boter! altijd vroeger bij AH in een blok verpakking met een papiertje erom, ineens pleitos...
dit at ik vroeger altijd als ontbijt, helaas op een gegeven moment uit de winkel gehaald
quote:nog te koop bij toys r us hoor!!!
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:59 schreef L4zY het volgende:
GI.Joe
quote:Weer terug van weggeweest, oa bij de Junmbo (nu echter in pakken)!
Op maandag 11 augustus 2003 00:32 schreef NoXxa het volgende:
Punica Oase... RIP
quote:Klopt
Op maandag 11 augustus 2003 01:08 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Bij de C1000, choc of zoiets, ligt bij de andere boters
Nu zijn er alleen nog maar van die kut euro's
die ongeveer net zoveel waard zijn als de gouwe ouwe Gulden's maar je krijgt er maar de helft van aan het einde van de maand
AAARRGH
quote:Koetjesrepen waren altijd al cacaofantasie
Op maandag 4 augustus 2003 10:27 schreef jellyrose het volgende:- De ECHTE koetjesrepen. Sinds ze de smaak hebben veranderd is het cacaofantasie geworden
quote:Ja nu je het zegt, ik heb ze indertijd erg veel gegeten en nu zie ik ze nergens meer...
Op dinsdag 5 augustus 2003 00:49 schreef surrealm het volgende:
de eerste generatie winner taco's
en breezer watermelon verkopen ze bij "mijn" super de boer nog wel hoor..
quote:ik had niet verwacht dat ik dit hier tegen zou komen maar ik moet je gelijk geven
Op maandag 11 augustus 2003 11:35 schreef Flying_Vee het volgende:
DE GULDEN![]()
![]()
![]()
Nu zijn er alleen nog maar van die kut euro's
![]()
die ongeveer net zoveel waard zijn als de gouwe ouwe Gulden's maar je krijgt er maar de helft van aan het einde van de maand
![]()
![]()
![]()
![]()
AAARRGH
quote:Pasta-Choca! Beeeeeeeeeeeeregoed!
Op vrijdag 15 augustus 2003 09:14 schreef Reza-impreza het volgende:
Pasta-choca , die witte potjes met rondom kleine beertjes in het rood /blauw , en met rode of blauwe deksel. Afhankelijk van de smaak.
quote:Jaaaaaa.... die ken ik ook nog wel volgens mij. Waren lekker
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:33 schreef EgoTrippin het volgende:
Van die kleine ontbijt-beertjes van koek, die je in een kommetje deed met melk. Je had ze in de smaken naturel, honing en chocolade. Waren bij ons niet aan te slepen!
quote:die heb ze nog wel
Op vrijdag 15 augustus 2003 09:14 schreef Reza-impreza het volgende:
Pasta-choca , die witte potjes met rondom kleine beertjes in het rood /blauw , en met rode of blauwe deksel. Afhankelijk van de smaak.
bij de appie hein of edah of zo niet maar hier een winkel in asten heet de MIDAS een klein winkeltje heeft ze nog smam gaat voor dat altijd speciaal daar naar toe
quote:ja die hadden wij vroeger ook heerlijk waren die ik zie ze nu idd ook nergens meer ik was er laatst in de winkel nog naar aan het kijken.
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:33 schreef EgoTrippin het volgende:
Van die kleine ontbijt-beertjes van koek, die je in een kommetje deed met melk. Je had ze in de smaken naturel, honing en chocolade. Waren bij ons niet aan te slepen!
quote:Ik zie ze nog vaak zat in de winkel staan, hoor
Op vrijdag 15 augustus 2003 11:29 schreef Icefire1971 het volgende:
Pizza quick sauce, broodbeleg om van je boterham een pizza te maken.
quote:Jep, gewoon te koop bij de meeste supermarkten (bij het pasta/rijst schap) Heb van de week nog zo'n boterham gegeten, best lekker hoor!
Mijn buurman had er altijd zoeentje, maar dan in het groen. En dat ding heeft werkelijk een jaar of 15 dienst gedaan - niet kapot te krijgen blijkbaar....
quote:mmmmm lekker
Op maandag 11 augustus 2003 01:08 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Bij de C1000, choc of zoiets, ligt bij de andere boters
vroegah had he ook lila pause met arbei en room , nu met gor crunch
en die sky ijsjes waren inderdaad lekker, maar zijn er niet echt lang geweest naar wat ik herinner
quote:Hey, die staat hier ook nog! Maar dan int blauw. Is het niet eigenlijk een Talbot Simca ofzo?
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:00 schreef maartena het volgende:
Simca Bestelauto!Mijn buurman had er altijd zoeentje, maar dan in het groen. En dat ding heeft werkelijk een jaar of 15 dienst gedaan - niet kapot te krijgen blijkbaar....
quote:Is er nog!
quote:VO5 Hot Oil zag ik vanmorgen bij zo'n haarverzorgingskraam op de markt staan!!!
Of VO5 Hot Oil, olie die je heet in je haar deed en daarna weer met shampoo uitwaste. Geweldig spul en je haar zat erna fantastisch, was ineens verdwenen, hadden ze gewone shampoo van gemaakt en die heb ik geprobeerd maar het leek er niet op.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:19 schreef Mavi het volgende:
VO5 Hot Oil zag ik vanmorgen bij zo'n haarverzorgingskraam op de markt staan!!!
Waar, waar!
- nog niet zo heel erg lang geleden had je Cayun cocktailsaus van Calve, die is nu (volgens mij) vervangen door Indiase Curry. Veel minder lekker
- Venco had eerst van droprepen (in 3 smaken, waaronder heerlijke engelse drop), maar op een gegeven moment zag ik ze niet meer
en ja calipo fizz, en smiths pickles chips mis ik ook nog steeds
Troma78: melk in glazen flessen bestaat nog wel, hoor. Ik werk in de supermarkt en daar staan we nog gewoon.
quote:Hey, daar staat mij ook iets van bij... Maar ik kan het mij niet helemaal terug halen... Iemand plaatje van de verpakking..?
Op zondag 17 augustus 2003 01:44 schreef calastra het volgende:
yummies!!Die kleine ijsfiguurtjes in een zakje, was ik echt verslaafd aan.
quote:dat is waarschijnlijk een restantje, bacardi heeft ze uit het assortiment gehaald. (daarvoor in de plaats zijn de light varianten gekomen)
Op vrijdag 15 augustus 2003 09:08 schreef maria79 het volgende:
en breezer watermelon verkopen ze bij "mijn" super de boer nog wel hoor..
quote:Zou best kunnen ja. Bij de AH gingen ze uit het assortiment, maar kwamen drie weken later weer terug. Waarschijnlijk een restant, want het vak is nu leeg en die watermelon breezer is (tijdelijk) niet leverbaar.
Op zondag 17 augustus 2003 13:50 schreef Fratz het volgende:[..]
dat is waarschijnlijk een restantje, bacardi heeft ze uit het assortiment gehaald. (daarvoor in de plaats zijn de light varianten gekomen)
quote:yup bij de appie hein hebben ze die gewoon
Op zondag 17 augustus 2003 07:05 schreef MPmad het volgende:
Reageer dan ook niet..Troma78: melk in glazen flessen bestaat nog wel, hoor. Ik werk in de supermarkt en daar staan we nog gewoon.
halve volle
volle
en M1.5
magere
van melkuni
wij hebben altijd de M1.5
quote:*ploep*
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:13 schreef bierglas het volgende:[..]
Die is er weer, in pakken. Niet meer in die glazen flessen van vroeger
quote:idd. wat heb ik me kapot gevreten in die chips. die waren zoooo lekker. maar op een dag lag er andere chips op het plekkie van de smokey bacon en heb ik ze nooit weer gezien
Op maandag 4 augustus 2003 15:38 schreef Doodkapje het volgende:
Croky Chips - Smokey Bacon
Dood en dood zonde...
en de lila pauze die je ook in het klein hebt? dan de white crisp. ( witte choco met gepofte rijst) zoooo lekker maar ik zie het nergens meer
Dat was zo lekker, glas melk, 3 seconden spuiten, en je had een soort milkshake! Geen idee waarom dat weg is
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:10 schreef Riann het volgende:[..]
yup bij de appie hein hebben ze die gewoon
halve volle
volle
en M1.5
magerevan melkuni
wij hebben altijd de M1.5
1. tegenvallende verkopen, producent stopt met product.
2. tegenvallende verkopen, detaillist stopt met product.
3. producent stopt er helemaal mee.
4. er vindt een schapsombouw plaatst bij een detaillist en het product kan er niet meer bij.
5. er vindt productvernieuwing plaats en dan gaan er vaak ook producten uit, de plaats in een winkel is niet oneindig!
maar bovenal gaat het om de verkopen! geen verkoop, geen winst, en dat is toch altijd het allerbelangrijkst!
quote:Liggen hier nog steeds in het vriesvak bij de c1000, dezelfde als 10 jaar terug volgens mij
Op maandag 11 augustus 2003 00:02 schreef Jelief het volgende:
Van die rollen ijs, had mijn oma altijd, doorsnee cm of 10. aardbei en vanille. zal nu wel tegenvallen mocht het er nog zijn.
En nu hebben ze verdorie de Bubble Joe Vanille ook al afgeschaft
quote:kijk eens bij de wibra!
Op maandag 18 augustus 2003 17:56 schreef Rewimo het volgende:
Groene appeltjesshampoo, toen ik op de middelbare school zat, ergens in de Middeleeuwen, was dat helemaal in.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 11:16 schreef Fratz het volgende:
het valt mij op dat heel veel mensen zich afvragen waarom een product uit de handel wordt gehaald. daar zijn een aantal redenen voor.1. tegenvallende verkopen, producent stopt met product.
2. tegenvallende verkopen, detaillist stopt met product.
3. producent stopt er helemaal mee.
4. er vindt een schapsombouw plaatst bij een detaillist en het product kan er niet meer bij.
5. er vindt productvernieuwing plaats en dan gaan er vaak ook producten uit, de plaats in een winkel is niet oneindig!maar bovenal gaat het om de verkopen! geen verkoop, geen winst, en dat is toch altijd het allerbelangrijkst!
Mensen gaan altijd zeiken
Maar als we alle producten in de supermarkt willen verkopen die op de markt zijn, dan moet het pand wel vier keer zo groot zijn
Dus moet je keuzes maken. Dan is het tegen slecht lopende producten:
quote:in Tiel
Op zondag 17 augustus 2003 00:49 schreef Manono het volgende:[..]
Waar, waar!
quote:Daar heb ik er net 4 van op
Op woensdag 6 augustus 2003 20:44 schreef surrealm het volgende:
choco prince van lu zie ik nergens meer
Wat een mooi ding toch
quote:die hebben we nog gewoon in de kast staan hoor. Mijn ouders zijn vrijgevig en als er een jehova langs komt om het licht van god te brengen dan geven wij altijd een beetje licht terug
Op zondag 25 januari 2004 22:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
De vlammenwerper; uit de handel maar iedereen wil er wel één.Wat een mooi ding toch
quote:Lays Heinz Tomato ketchup chips dus. verkrijgbaar bij iedere supermarkt.
Op dinsdag 5 augustus 2003 03:22 schreef Pauline het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaren geleden had je van die Croky tomatenchips. Dat was zó lekker. Misschien maar goed dat het niet meer bestaat, aangezien ik dan spontaan weer aan de chips ging
quote:Vreemd, ik heb ze vorige week nog gekocht.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:44 schreef surrealm het volgende:
choco prince van lu zie ik nergens meer
quote:Nu weer wel.
Op maandag 4 augustus 2003 15:43 schreef moussy het volgende:
Rond de kerst had ik een zak peper en zout chips, merk weet ik niet meer, maar errug lekker. Ook nergens meer te vinden
quote:Edah huismerk bolognese chips smaakt naar de oude
Op vrijdag 1 augustus 2003 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
De oude dunne Bolognese Chips (ipv die ULTRA LEKKERE DIKKE CHIPS) Ben ik de enige die er een schoonmaakmiddel aan vind zitten?
Maggi had ooit zo'n groene flaconnetje met Italiaanse kruiden boillon. Uit de handel genomen, jammer, want het was een uitstekende smaakmaker,
*zucht*
Wat een problemen
En...de VW-kever.
quote:Poison van Christian Dior lijkt hier heel erg op!
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:09 schreef Blinky het volgende:
Een geurtje: Venice
Was verkrijgbaar bij Yves Rocher, maar is ook uit de handel gehaald. En dat was mijn lievelingsgeurtje!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |