- "De Sloef" : Maat 47 komt van achter de rug van de spin aangezoefd... Op slag dood. Korte pijn.
- "The Hot Shower" : Spinnen in bad en in douches zien al wat meer af. Het water op het superheetste, eventjes afzien, wat stomen... en ze verdwijnen in de gootsteen...
- "De Kraker" : Vooral van toepassing op kruipende spinnen. Zelfde hulpmiddel als "De Sloef" (maat 47). Knarsend komen ze aan hun einde...
- "De Veeg" : Met WC-papier of Keukenrol veeg je ze van de muur. Laat vaak bloederige sporen achter op de muur of op het behangpapier.
- "Deo-Douche" : Spinnen zijn heel gevoelig voor deogassen. Eventjes wat Axe of Nivea For Men en ze liggen algauw bewusteloos. Chloroformbehandeling.
-------
Welke gebruik je of heb je een inventieve methode?
Dit is de Strangermethode trouwens
Met deo en aansteker...
of zoals ik laatst op vakantie deed, de volle laag geven met een of andere zwaar agressieve insectenverdelger, die was gelijk dood (maar ik had er zelf ook last van )
andere beproefde methode, de "295M"
quote:Deze methode gebruik ik ook al jaren.
Op donderdag 31 juli 2003 18:54 schreef sweek het volgende:
Ik zet ze eigenlijk gewoon buiten over het algemeen...Dit is de Strangermethode trouwens
[afbeelding]
Met deo en aansteker...
Interessanter: hoe dood ik een muis?
Ofwel met een doek of slipper ze helemaal uitschakelen door de sneak-attack. Langzaam naar het beestje voortbewegen met het dodelijke voorwerp in je hand tot op 5 cm. Adem inhouden en met een reflex erop slaan en vasthouden. Even goed aandrukken op alle plekken en houdt met je rechterhand de bus gelspray of glassex paraat, mocht het beest plots toch wegvliegen.
Succes gegarandeerd.
[edit]
Oja, wel eerst verdoven met een (zachte) klap met een krant oid.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door oheng op 31-07-2003 19:06]
quote:Eet je ze op?
Op donderdag 31 juli 2003 19:07 schreef CIXX het volgende:
Hap - kauw - slik methode werkt altijd
muggen sla ik, met vlakke hand of een opgerold tijdschrift, vakkundig tot snot. Vliegen mep ik het liefst uit de lucht, of pets ze tegen 'n muur ofzo. Als ze suf zijn ga 'k er op staan of pets ze het raam uit.
quote:Levert de nodige extra eiwitten voor een optimale prestatie
Op donderdag 31 juli 2003 19:09 schreef Flying het volgende:[..]
Eet je ze op?
Bagger
...die eten alle vliegen op in mijn kamer
ben blij dat ze er zijn
quote:Daar doe ik t altijd mee
Op donderdag 31 juli 2003 19:04 schreef ToXiCitY het volgende:
zou instant haarlak ook niet handig zijn
quote:Leven daar ook vliegende spinnen?
Op donderdag 31 juli 2003 18:53 schreef muismatje het volgende:
Ik heb verschillende technieken:van toepassing op kruipende spinnen.
quote:D'r zit op de vensterbank een spinnetje die niet kruipt, maar weghupt als je 'm opjaagt
Op donderdag 31 juli 2003 19:31 schreef EggsTC het volgende:[..]
Leven daar ook vliegende spinnen?
quote:ROFL
Op donderdag 31 juli 2003 19:33 schreef Jordy-B het volgende:[..]
D'r zit op de vensterbank een spinnetje die niet kruipt, maar weghupt als je 'm opjaagt
Is iemand trouwens al die dodelijke spin tegen gekomen? Die afstammeling van de beruchte
Black Widow?
quote:Ik ben blij dat ik jouw buurman niet ben.
Op donderdag 31 juli 2003 19:30 schreef Maidenfan het volgende:
Leuk topicIk gebruik het gepatenteerde Star Wars Musquito Defence System. Werkt perfect
quote:foto van je moeder laten zien?
Op donderdag 31 juli 2003 19:37 schreef Georges het volgende:wat interessant zeg, hoe je een insect dood.
Is ook ontzettend moeilijk.
Misschien volgende keer 'hoe dood jij een olifant zonder vuurwapens?' topic.
Ik schreeuw als een klein meisje de hele straat bij elkaar, zoek dan onder het schreeuwen het grootste object dat ik binnen 12 seconden kan vinden en mep het net zo lang tot zijn poten eraf vallen.
Dan ren ik snel naar pappie toe om te kijken of het nog leeft en eventueel de restjes die nog over zijn te verwijderen van de plaats des onheils.
Bah.... spinnen!
[Dit bericht is gewijzigd door Structural op 31-07-2003 19:46]
quote:Jij trekt je broek naar beneden en de olifant stikt in het lachen?
Op donderdag 31 juli 2003 19:37 schreef Georges het volgende:wat interessant zeg, hoe je een insect dood.
Is ook ontzettend moeilijk.
Misschien volgende keer 'hoe dood jij een olifant zonder vuurwapens?' topic.
quote:Ik pak mijn apache van mijn helipad op het dak. Schiet 3 missles erop. Huis weg, Spin weg.
Op donderdag 31 juli 2003 19:42 schreef pro_jeex het volgende:
Gewoon met een schoen.
Mijn vriendin pakt ze altijd op en brengt ze netjes naar buiten en laat ze daar verder lopen.
Perfect toch ?
besteed er nog zo veel aandacht aan verder....
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 19:39 schreef Jordy-B het volgende:[..]
foto van je moeder laten zien?
quote:met de hak?
Op donderdag 31 juli 2003 20:08 schreef Hakkert het volgende:
Als ze niet te groot zijn met wc-papier ofzo en dan lekker laten kraken tussen je vingers en anders ff op de grond gooien en dan erop gaan staan
2. het is niet netjes om zo over dieren verwijderen te praten. Topics over hoe je katten vermoord worden ook gesloten
3. je kan een spin met een doekje oppakken en in de tuin zetten...
quote:dodelijk enkel in grote getallen. Je moet dus een enorm web met allerlei van die spinnen inlopen wil je er aan doodgaan...
Op donderdag 31 juli 2003 19:35 schreef EggsTC het volgende:[..]
ROFL
Is iemand trouwens al die dodelijke spin tegen gekomen? Die afstammeling van de beruchte
Black Widow?
quote:Doe ik ook altijd
Op donderdag 31 juli 2003 20:12 schreef MikeyMo het volgende:
1. die hoort in F&F2. het is niet netjes om zo over dieren verwijderen te praten. Topics over hoe je katten vermoord worden ook gesloten
Maar dan zonder het doekje
quote:ligt er aan wat voor spinne, dikke vette zwarte pak ik wel met een doekje, alhoewel ik weet dat ze me nix doen...
Op donderdag 31 juli 2003 20:19 schreef ASSpirine het volgende:[..]
Doe ik ook altijd
Maar dan zonder het doekje
Die middag nieuw gordijntje gekocht bij de blocker.
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 20:25 schreef Karzeuler het volgende:
ik had een keer een vaag beest in me kamer. ik weet niet wat het was, maar het was enorm groot. het leek op een mega-mug, of een ui de kluiten gewassen misvormde libelle. Het zat achter een gordijn tegen het raam aan. het was wel een halve meter lang. Mischien nog wel langer, want het bedekte zowat het hele raam
Het gordijn was zo'n kunstof dun dingetje, en verder zat er niks brandbaars in de buurt, dus ik pakte een spuitbus en een aansteker.
Het gordijn was in een halve seconde weggevikt en de brandende resten kwamen grotendeels op dat enge beest terecht. Dat beest bewoog nog, dus ik spoot nog een keer met spuitbus en aansteker op dat beest. En vegde vervolgens de verkoolde resten het raam uit.Die middag nieuw gordijntje gekocht bij de blocker.
quote:Je vergat zijn centi bij halve meter lang.
Op donderdag 31 juli 2003 20:25 schreef Karzeuler het volgende:
ik had een keer een vaag beest in me kamer. ik weet niet wat het was, maar het was enorm groot. het leek op een mega-mug, of een ui de kluiten gewassen misvormde libelle. Het zat achter een gordijn tegen het raam aan. het was wel een halve meter lang. Mischien nog wel langer, want het bedekte zowat het hele raam
Het gordijn was zo'n kunstof dun dingetje, en verder zat er niks brandbaars in de buurt, dus ik pakte een spuitbus en een aansteker.
Het gordijn was in een halve seconde weggevikt en de brandende resten kwamen grotendeels op dat enge beest terecht. Dat beest bewoog nog, dus ik spoot nog een keer met spuitbus en aansteker op dat beest. En vegde vervolgens de verkoolde resten het raam uit.Die middag nieuw gordijntje gekocht bij de blocker.
quote:Die nieuwe wel ja.. die in belgie. Maar de blackwidow is dodelijk bij de eerste beet. Als je er geen anti-gif tegen haalt.
Op donderdag 31 juli 2003 20:13 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dodelijk enkel in grote getallen. Je moet dus een enorm web met allerlei van die spinnen inlopen wil je er aan doodgaan...
En ze ruimen (lees: eten) het ook op, nou geweldig toch?
quote:Nee, het was echt een joekel van een beest. Een lanwerpig smal lijf met van die smalle vlegels. Een soort van libelle, maar met van die dunne poten, zoals bij een mug
Op donderdag 31 juli 2003 20:44 schreef Flying het volgende:[..]
Je vergat zijn centi bij halve meter lang.
Het moet zijn:
halve centimeter lang
quote:hij zag er ongeveer zo uit, en was enorm lang
Op donderdag 31 juli 2003 22:14 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Nee, het was echt een joekel van een beest. Een lanwerpig smal lijf met van die smalle vlegels. Een soort van libelle, maar met van die dunne poten, zoals bij een mug
quote:Is dat een echte? Zo groot?
Op donderdag 31 juli 2003 22:31 schreef Karzeuler het volgende:
zou best een libelle kunnen wezen. Kijk maar hoe groot die kunnen worden
[afbeelding]
quote:OMG
[afbeelding]
quote:Als dit zo is, waarom is het topic dan nog niet gesloten? Van mij mag het overigens wel, the sooner the better.
1. die hoort in F&F2. het is niet netjes om zo over dieren verwijderen te praten. Topics over hoe je katten vermoord worden ook gesloten
quote:katten zijn huisdieren
quote:Een GLAZENWASSER
Op donderdag 31 juli 2003 22:29 schreef Karzeuler het volgende:[..]
hij zag er ongeveer zo uit, en was enorm lang
[afbeelding]
quote:Katten zijn hier huisdieren. In Azie komen ze op je bord.
Op donderdag 31 juli 2003 23:05 schreef Steve-O het volgende:[..]
katten zijn huisdieren
heb jij vliegen als huisdieren
quote:*traangas klaarlegt
Op donderdag 31 juli 2003 19:35 schreef EggsTC het volgende:[..]
ROFL
Black Widow?
zet kleine beestjes meestal buiten.
oppakken met glas en kaartje, dan gaan ze tenminste niet stuk.
maar ik laat ze ook vaak zitten,.. heb er niet echt last van,.. vind het alleen soms een beetje zielig voor ze omdat ze binnen minder overlevingskansen hebben.
(soms rijd ik er wel eens perongluk met de stoel overheen,.. wat dan ook meteen weer een schuldgevoel opleverd )
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 23:00 schreef MaxiTitan het volgende:[..]
Is dat een echte? Zo groot?
Als dat zo is heb je een shotgun nodig om die neer te halen...
Met een gewone slipper/pantoffel gaat dat niet lukken...
Zo groot worden libelle's echt niet hoor
quote:Als ik me niet vergis is dat een prehistorische reuzelibelle. Die kwamen voor in de tijd van de dinosaurussen.
[afbeelding]
quote:Je vergeet de allerbelangrijkste methode: niet.
Op donderdag 31 juli 2003 18:53 schreef muismatje het volgende:
Ik heb verschillende technieken:- "De Sloef" : Maat 47 komt van achter de rug van de spin aangezoefd... Op slag dood. Korte pijn.
- "The Hot Shower" : Spinnen in bad en in douches zien al wat meer af. Het water op het superheetste, eventjes afzien, wat stomen... en ze verdwijnen in de gootsteen...
- "De Kraker" : Vooral van toepassing op kruipende spinnen. Zelfde hulpmiddel als "De Sloef" (maat 47). Knarsend komen ze aan hun einde...
- "De Veeg" : Met WC-papier of Keukenrol veeg je ze van de muur. Laat vaak bloederige sporen achter op de muur of op het behangpapier.
- "Deo-Douche" : Spinnen zijn heel gevoelig voor deogassen. Eventjes wat Axe of Nivea For Men en ze liggen algauw bewusteloos. Chloroformbehandeling.
-------
Welke gebruik je of heb je een inventieve methode?
quote:[offtopic]
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:25 schreef Nynex het volgende:
For some reason heb ik de laatste tijd de behoefte om ze als ze stil op een muur of tafel ofzo zitten me mes te pakken, dan langzaam heel dichtbij komen met de snijrand en ze vervolgens in 1-en te hakken.
quote:Hij mist en het beest loopt/vliegt weg in 1-en.
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:34 schreef Anahka2309 het volgende:[..]
[offtopic]
Hoe hak je iets in 1-en?
[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |