abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2003 @ 16:12:56 #201
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12526041
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:06 schreef EggsTC het volgende:

Kom gewoon niet meer in die topics.

Dat doe ik ook steeds minder
Ik word gewoon elke keer kwaad als ik mensen er weer zo 'luchtig' over zie doen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Admin maandag 18 augustus 2003 @ 16:13:14 #202
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12526054
Ach jee, MM weer,
tsja, ik zwijg dan maar

Moest jij niet op vakantie

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12526065
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dank je!!!

Is dit sarcasme?
Lambo of Rekt
  Admin maandag 18 augustus 2003 @ 16:14:24 #204
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12526096
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is dit sarcasme?

Nee, een hartelijk en welgemeend "dank je"

Ben ik eens aardig

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12526097
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is dit sarcasme?

heb je borderline of zo, niet zo achterdochtig!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 18 augustus 2003 @ 16:15:31 #206
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12526132
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:13 schreef yvonne het volgende:
Moest jij niet op vakantie
Ja vanaf morgen ben ik een week skifahren
pi_12526139
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, een hartelijk en welgemeend "dank je"

Ben ik eens aardig

quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:14 schreef milagro het volgende:

[..]

heb je borderline of zo, niet zo achterdochtig!

op deze zat ik eik te wachten
Naja, anyway, je blijft ze toch wel houden.. die mannetjes die de topics verneuken.

Lambo of Rekt
pi_12526154
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat doe ik ook steeds minder
Ik word gewoon elke keer kwaad als ik mensen er weer zo 'luchtig' over zie doen

maar (ex) borderliners hoeven ook weer niet bij elke knipoog in de gordijnen te vliegen..

Moonah ziet gelukkig nog wel de nuance daarin.

maandag 18 augustus 2003 @ 16:17:17 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12526199
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:16 schreef milagro het volgende:

[..]

maar (ex) borderliners hoeven ook weer niet bij elke knipoog in de gordijnen te vliegen..

Moonah ziet gelukkig nog wel de nuance daaron.

Ik vlieg bij die knipogen ook niet in de gordijnen, maar wel bij die types die er geen kaas van gegeten hebben en het daarom belachelijk maken. Beledigen uit onwetendheid vnd ik 't ergste.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_12526244
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Beledigen uit onwetendheid vnd ik 't ergste.

Zijn gewoon niks anders gewend... Some people need to grow up.
Lambo of Rekt
pi_12526308
Ik vond de reacties in het topic meevallen, hooguit dat discussie over fake of niet niet echt terzake/gewenst was, maar kwetsende dingen werden er toch niet gezegd?
het was meer zo dat de TS (en co) zich aangesproken voelde en meende dat iedereen die reageerde hem als faker zag en dat was dus niet zo.
pi_12526354
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:19 schreef milagro het volgende:
Ik vond de reacties in het topic meevallen, hooguit dat discussie over fake of niet niet echt terzake/gewenst was, maar kwetsende dingen werden er toch niet gezegd?
het was meer zo dat de TS (en co) zich aangesproken voelde en meende dat iedereen die reageerde hem als faker zag en dat was dus niet zo.
Het gaat niet alleen om dit topic dacht ik.
Lambo of Rekt
pi_12526381
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om dit topic dacht ik.

lijkt me wel, hè?
we gaan geen oude koeien uit de sloot halen tenslotte.
pi_12526440
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 15:53 schreef SEMTEX het volgende:
Van mij mogen kritische meningen zeker gehoord worden, alleen gezeik als" Hey kijk een rel, kom we gaan meedoen.. euh wat is borderline eigenlijk?!" of reacties als "borderline, manisch depressiviteit of andere kwaaltjes."
Flikker op als je gene idee hebt wat het inhoudt EN je er niet in wilt verdiepen, maar als je alleen komt om te rellen.
Ik vind dat je danig overdrijft. Zoals milagro al zei, je hoeft niet om alles direct in de gordijnen te vliegen, iemand die schrijft 'en andere kwaaltjes' heeft misschien een woordkeus die jou niet aanstaat, dat betekent niet dat ie maar meteen op moet flikkeren.

Borderline is een ernstige ziekte waar veel levens (ook het mijne) aardig door zijn/worden verwoest. Ik zou daar graag eens fatsoenlijk over praten zonder dat de vlam direct in de pan slaat. In het topic in GC leek het aardig goed te gaan, misschien wordt het daar nog wat.

maandag 18 augustus 2003 @ 16:25:20 #215
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12526487
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:19 schreef milagro het volgende:
Daar gaat het precies om. Die discussie was niet ter zake. En die behoefte dus daar niet gevoerd te worden.
pi_12526529
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:22 schreef milagro het volgende:

[..]

lijkt me wel, hè?
we gaan geen oude koeien uit de sloot halen tenslotte.

Het gaat erom dat er altijd in dit soort topics geouwehoerd word. Niet dat het mij wat uitmaakt omdat het woord "borderline" mij dusdanig niet aanstaat zodat ik niet eens in het topic ga kijken. Daarnaast vind ik het wel triest voor degene die er last van hebben, dat er gerelt word. En kom daarom mijn mening hier vertellen.

Hoop dat dat wel toegestaan is.

Lambo of Rekt
  maandag 18 augustus 2003 @ 16:29:38 #217
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12526627
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:23 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Ik zou daar graag eens fatsoenlijk over praten zonder dat de vlam direct in de pan slaat. In het topic in GC leek het aardig goed te gaan, misschien wordt het daar nog wat.
Ik zeg ook meerdere malen dat ik dat juist een prima initiatief vind, alleen dan zonder dat domme gerel van die onwetenden, want die zorgen er dus juist voor dat de vlam in de pan slaat.
pi_12526639
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:25 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Daar gaat het precies om. Die discussie was niet ter zake. En die behoefte dus daar niet gevoerd te worden.

Okay dan, dat begrijp ik
Ik krijg het idee nu hier, dat er vreselijk kwetsende dingen gezegd werden daar, en ik zie dat dus niet zo.
De BPS-ers reageren overgevoelig, dat is part of the package, dat weet ik, maar het wordt dus erg moeilijk discussieren daardoor.
pi_12526665
Net als in dat AD topic waar ze nu weer lopen te kloten.. ook in mijn topic die heathen sjezes.
Lambo of Rekt
pi_12526794
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:30 schreef EggsTC het volgende:
Net als in dat AD topic waar ze nu weer lopen te kloten.. ook in mijn topic die heathen sjezes.
done
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 18 augustus 2003 @ 16:35:03 #221
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12526795
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:29 schreef milagro het volgende:
Okay dan, dat begrijp ik
Ik krijg het idee nu hier, dat er vreselijk kwetsende dingen gezegd werden daar, en ik zie dat dus niet zo.
De BPS-ers reageren overgevoelig, dat is part of the package, dat weet ik, maar het wordt dus erg moeilijk discussieren daardoor.
Nogmaals het ging er om dat iemand de discussie zo verstierde door weer even te moeten melden dat er ook fake borderliners zijn. Dat voegde niks toe aan het topic, sterker nog het topic werd er door verpest en dat was niet de eerste keer.
pi_12526841
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:34 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

done

Lambo of Rekt
pi_12526870
Mag deze dicht? Ze zitten toch alleen maar naar elkaar te blaten en het onderwerp in de reacties zijn ver te zoeken. Ook onbegonnen editten denk ik.
Lambo of Rekt
  maandag 18 augustus 2003 @ 16:39:49 #224
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12526922
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:35 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Nogmaals het ging er om dat iemand de discussie zo verstierde door weer even te moeten melden dat er ook fake borderliners zijn. Dat voegde niks toe aan het topic, sterker nog het topic werd er door verpest en dat was niet de eerste keer.

Precies. Ik reageer niet overgevoelig op goedbedoelde kritiek, maar op dat gerel.
pi_12527037
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:29 schreef SEMTEX het volgende:
alleen dan zonder dat domme gerel van die onwetenden, want die zorgen er dus juist voor dat de vlam in de pan slaat.
Voor jou dan nog maar eens en voor EggsTC: er IS zo weinig echt dom gerel. Mensen zijn alleen nogal lichtgeraakt (niet raar in een borderlinetopic ) en vatten elk verkeerd woordje direct op als 'gekanker om het kankeren'.
Maar als van niet-borderliners verwacht wordt dat zij respect en begrip hebben voor andermans ziekte en mening, dan mag ook verwacht worden dat de borderliner (of andere te fijngevoelige mensen) begrip heeft voor het feit dat een discussie er niet bij gebaat is als je overal te lichtgeraakt op reageert en bij elk verkeerd toontje roept dat de ander 'op moet rotten'. Dat is mij ook al vaker verteld en daar werd ik niet erg blij van, temeer omdat het onderwerp mij na aan het hart ligt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')