Dan zie je vaak reacties voorbij komen als :
Pff, je bent 14.. je weet niet wat verliefd cq houden-van betekend(Recent topic)
Rofl, je hebt 1 dag verkering, whats the big deal. (Recent topic)
Nu wil ik wellis weten van de mensen die dat zeggen, wat dan wel de richtlijnen zijn voordat je pijn/verdriet kan hebben, en wanneer je wel kan weten wat houden-van of verliefd zijn is. Kan iemand mij dat uitleggen? Is daar een bepaalde leeftijd voor wanneer je dat wel kan weten en wanneer niet? Waar ligt die grens?
Volgens mij zijn er geen richtlijnen. Het is voor iedereen anders.
Heeft te maken met de hormoontjes als je het mij vraagt
groetjes
Punt:
1. Het is anoniem
2. Er zijn altijd wel mensen die het beter denken te weten, of het erger hebben dan jij
3. Er zijn altijd pesters.
Het heeft geen nut om hier over te beginnen, strax komen er weer mensen met reacties zoals: Dat zou ik nooit doen.
quote:Heeft volgens mij toch meer met levenservaring te maken he
Op maandag 18 augustus 2003 11:11 schreef EggsTC het volgende:Is daar een bepaalde leeftijd voor wanneer je dat wel kan weten en wanneer niet?
quote:Sommige mensen van 18 die ik ken hebben al meer meegemaakt als de gemiddelde 50-er.
Op maandag 18 augustus 2003 11:18 schreef moz het volgende:[..]
Heeft volgens mij toch meer met levenservaring te maken he
quote:anononiem schelden is idd heel erg makkelijk...
Op maandag 18 augustus 2003 11:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:1. Het is anoniem
en laf
quote:Als je het hebt meegemaakt heb je recht van spreken.. althans dat vind ik
Op maandag 18 augustus 2003 11:20 schreef EggsTC het volgende:[..]
Sommige mensen van 18 die ik ken hebben al meer meegemaakt als de gemiddelde 50-er.
Als je 50 bent en nog nooit een relatie gehad hebt kun je wel gaan roepen 'wat is nou 1 dag verkering'. Als je het zelf nooit het meegemaakt lijkt het mij in ieder geval heel moeilijk om me in de ander te verplaatsen
Love is just a reaction triggered by the mind in absence of the person you "love"
quote:Op het gevaar af gruwelijk te generaliseren, die mensen van 18 zullen ook niet meer bij bevliegingen van één dag van mening zijn dat de wereld zojuist is vergaan.
Op maandag 18 augustus 2003 11:20 schreef EggsTC het volgende:
Sommige mensen van 18 die ik ken hebben al meer meegemaakt als de gemiddelde 50-er.
-Vanaf hoeveel tijd is een verkering 'serieus' voor tieners?
-Vanaf hoeveel jaar mag je een traantje laten als het uit is?
-Vertel me meer!
quote:Heb ik vannacht nog beleefd. Het is maar wat voor waarde je er aan hecht. Teveel mensen plaatsen hun shit hier omdat ze naar mijn mening in de normale wereld niet goed kunnen communiceren. Ze proberen hun problemen dan nog een beetje onder de aandacht te brengen omdat ze die aandacht in de echte wereld niet krijgen. Het geeft ze tegelijkertijd ook een bevestiging van dat ze echt iets nuttigs doen met hun leven en dus ook zich later niet hoeven te excuseren tov hunzelf dat hun leven eentje was dat eigenlijk niet erg veel inhield. Terwijl in werkelijkheid dit wel zo was.
anononiem schelden is idd heel erg makkelijk...
en laf
- Hoe je bent
- Wat je allemaal al niet hebt meegemaakt in je leven
- En Hoe vaak je eigelijk al niet een relatie hebt gehad
Als je voor het eerst helemaal verliefd bent kan ik me voorstellen dat je je dan helemaal kut gaat voelen...
Het verschilt per persoon
quote:Wat uiteraard slechts een observatie van jouw kant is van iemands online persona, die niet noodzakelijk overeenkomt met de persoon zelf. Kort samengevat, je weet het niet.
Op maandag 18 augustus 2003 12:47 schreef Heathen het volgende:
Heb ik vannacht nog beleefd. Het is maar wat voor waarde je er aan hecht. Teveel mensen plaatsen hun shit hier omdat ze naar mijn mening in de normale wereld niet goed kunnen communiceren. Ze proberen hun problemen dan nog een beetje onder de aandacht te brengen omdat ze die aandacht in de echte wereld niet krijgen. Het geeft ze tegelijkertijd ook een bevestiging van dat ze echt iets nuttigs doen met hun leven en dus ook zich later niet hoeven te excuseren tov hunzelf dat hun leven eentje was dat eigenlijk niet erg veel inhield. Terwijl in werkelijkheid dit wel zo was.
quote:Dan weet jij duidelijk het woord observeren niet.
Wat uiteraard slechts een observatie van jouw kant is van iemands online persona, die niet noodzakelijk overeenkomt met de persoon zelf. Kort samengevat, je weet het niet.
quote:Gelijke symptomen houden natuurlijk per definitie gelijke oorzaken in.
Op maandag 18 augustus 2003 12:51 schreef Heathen het volgende:
Het is niet mijn observatie, het is mijn ervaring met personen die gelijke symptonen laten zien.
quote:Wat geeft jou het recht om zo denigrerend te doen tov mensen die op dit forum posten? Mijn ervaring met die personen, maar je hebt het wel meteen over een boel mensen! Kom op zeg
Op maandag 18 augustus 2003 12:51 schreef Heathen het volgende:[..]
Dan weet jij duidelijk het woord observeren niet.
Het is niet mijn observatie, het is mijn ervaring met personen die gelijke symptonen laten zien.
quote:1 Nooit, laat me niet lachen.
1-Vanaf hoeveel tijd is een verkering 'serieus' voor tieners?
2-Vanaf hoeveel jaar mag je een traantje laten als het uit is?
3-Vertel me meer!
quote:Dat is niet altijd zo, maar wel aannemelijk. Nu kan je wel weer komen met dat ik het niet weet. Maar dat is altijd nog beter dan mensen die zomaar wat schreeuwen. Er bestaan overigens ook wel onderzoeken van mensen hun gedrag en hun sociale handicap die ze krijgen door te vaak zich bezig zijn op het net.
Op maandag 18 augustus 2003 12:53 schreef Litpho het volgende:[..]
Gelijke symptomen houden natuurlijk per definitie gelijke oorzaken in.
quote:Mensen die geen fatsoen hebben om met argumenten te komen in een discussie zakken bij mij nogal in achting ja. Maar dat is dan natuurlijk niet bij een eerste keer. Maar ik zie het teveel hier, dus heb ik ook absoluut geen hoge pet op van mensen hier.
Op maandag 18 augustus 2003 12:55 schreef mupke het volgende:[..]
Wat geeft jou het recht om zo denigrerend te doen tov mensen die op dit forum posten? Mijn ervaring met die personen, maar je hebt het wel meteen over een boel mensen! Kom op zeg
Zoals ik vannacht een sarcastische post plaatste en iemand directe een persoonlijke aanval in mijn richting gaf omdat deze het 'slechts' niet met mij eens was is dat zeker een vorm van zwakte en zeker een die niet goed kan communiceren.
quote:Ah, maar dat is iets heel anders. Dat de kans groot is dat je gelijk hebt, dat ben ik ook wel met je eens (door eigen ervaringen). Het vervolgens posten als ware het een wetmatigheid kan ik het alleen niet mee eens zijn.
Op maandag 18 augustus 2003 12:59 schreef Heathen het volgende:
Dat is niet altijd zo, maar wel aannemelijk. Nu kan je wel weer komen met dat ik het niet weet. Maar dat is altijd nog beter dan mensen die zomaar wat schreeuwen.
quote:Als het een feit was het ik het wel neergezet met "het is een feit". Of moet ik bij iedere post nu telkens zetten mijn mening is dat.... Dit is een forum en gaat over meningen. Misschien dat mijn stijl je niet bevalt.
Op maandag 18 augustus 2003 13:05 schreef Litpho het volgende:[..]
Ah, maar dat is iets heel anders. Dat de kans groot is dat je gelijk hebt, dat ben ik ook wel met je eens (door eigen ervaringen). Het vervolgens posten als ware het een wetmatigheid kan ik het alleen niet mee eens zijn.
quote:Ik vind gewoon dat je het niet zo hoeft te laten blijken. Je geeft mensen die met een probleem zitten en hier posten het gevoel dat ze niet goed bezig zijn. Daarom vind ik dat je denigrerend doet. En dat is slechts mijn mening
Op maandag 18 augustus 2003 13:03 schreef Heathen het volgende:[..]
Mensen die geen fatsoen hebben om met argumenten te komen in een discussie zakken bij mij nogal in achting ja. Maar dat is dan natuurlijk niet bij een eerste keer. Maar ik zie het teveel hier, dus heb ik ook absoluut geen hoge pet op van mensen hier.
Zoals ik vannacht een sarcastische post plaatste en iemand directe een persoonlijke aanval in mijn richting gaf omdat deze het 'slechts' niet met mij eens was is dat zeker een vorm van zwakte en zeker een die niet goed kan communiceren.
quote:Mooi, citeer jij dan maar een stukje waaruit dat blijkt. Dat heb ik tot dusver nog nergens beweerd. Maar mocht dat zo blijken dan verantwoord ik dat maar al te graag. Citeer maar beste man.
Ik vind gewoon dat je het niet zo hoeft te laten blijken. Je geeft mensen die met een probleem zitten en hier posten het gevoel dat ze niet goed bezig zijn.
quote:Wat de een denigrerend vind, zal de ander objectief hard vinden. Mensen posten hier hun problemen, als daarmee harde commentaren worden gevoerd hoef ik me daarmee niet schuldig te voelen. Dat is op de verantwoording van de TS zelf die het heeft aangevoerd. Die weet wat voor vlees er hier in de kuip zit en kan dus ook rekenen op ander soort commentaar dan alleen 'ach gossie wat zielig toch voor je'.
Daarom vind ik dat je denigrerend doet.
quote:Doe je niet bij mij, maar dat heeft ook te maken dat jij met aangedragen argumenten aan komt wandelen en niet met bijvoorbeeld 'hee sukkel ik vind je een klojo omdat ik het er niet mee eens ben'.
En dat is slechts mijn mening En zakken bij mij in achting? Daar ga ik nieteens op in..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |