abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:25:09 #101
63474 Zwoeler
Zwoeler is zwooolll!
pi_12328000
Yvonne, ik moet deze post voeren omdat ik je 2 mails heb gestuurd, en ik moet dit wel met mijn kloon doen dus.
Dus dis mijn laatste post:

You've got meel.

Nu lekker zwoelllllll
  Admin zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:25:17 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12328004
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is zelfs gesloten BHFH,
ik neem het de rest van de posters hoog kwalijk dat het een trent geworden is om topics van BHFH om zeep te helpen, ook jullie zijn schuldig.

Dit is nog steeds een serieus forum en topics met moedwil om zeep helpen is not done.
BHFH, je krijgt trouwens mail van Breuls.

Herstel van Frenkie
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Frontpage zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:39:31 #103
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12328207
Yvonne, de titel van dat topic is verkeerd: wil je er van maken:

Kun jij nonverbale signalen goed interpreteren?

Redactie Frontpage zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:41:04 #104
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12328240
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:39 schreef SunChaser het volgende:
Yvonne, de titel van dat topic is verkeerd: wil je er van maken:

Kun jij nonverbale signalen goed interpreteren?

Frenkie, jij mag de titel ook veranderen, het is dat RP topic dat nu loopt.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:41:13 #105
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12328243
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:54 schreef Jane het volgende:
Ik weet niet of zwaaibaai op vakantie is gegaan of zo, maar zou jij anders ook even op mijn verzoek willen reageren, Frenkie?

hij is weer open.. eens kijken wat het oplevert
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:58:07 #106
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_12328502
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:41 schreef Frenkie het volgende:

[..]

hij is weer open.. eens kijken wat het oplevert

Bedankt Frenkie.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_12339671
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:58 schreef Jane het volgende:

[..]

Bedankt Frenkie.

sorry jane, ik was een weekendje weg, ff fok-loos en zo
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_12345605
Ik zou graag willen dat iedereen in het HVJJN topic een liefdesgedicht invult en pas daarna hun bak misère gaan uitstorten.

Dank u.

pi_12352591
Wat is dit voor gelul, ik geef alleen aan dat ik het eens ben met christine. Begint steeds meer op tweakers te lijken hier.
Lambo of Rekt
  maandag 11 augustus 2003 @ 11:59:54 #110
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12352782
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 11:50 schreef EggsTC het volgende:
Wat is dit voor gelul, ik geef alleen aan dat ik het eens ben met christine. Begint steeds meer op tweakers te lijken hier.
misschien moet je eens wat leren van een ban en inhoudelijk reageren in plaats van die nietszeggende reacties die je nu alweer plaatst.

bovendien weet je dat HVJJN streng gemodereerd wordt om slowchatten te voorkomen.

pi_12352876
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 11:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

misschien moet je eens wat leren van een ban en inhoudelijk reageren in plaats van die nietszeggende reacties die je nu alweer plaatst.

bovendien weet je dat HVJJN streng gemodereerd wordt om slowchatten te voorkomen.

Ik wist dat jij een groot aandeel had in die ban, dat wist ik vantevoren al.

Misschien moet jij is leren wat meer consequent te zijn. Ik was meer ontopic als deze figuren. Je houding tenopzichte van mij leiden je moderatiekunsten een verkeerd gat in. Dat je mij niet mag moet niet blijken uit je modereren. Als dat wel het geval is, waar ik nu sterk de indruk van krijg.. ben je een waardeloze mod.

Ik heb op zich niks tegen je, vond onze verhitte discussies altijd wel leuk. En tuurlijk kan je nu deze post ook gaan editten, maar dan ontvlucht je de werkelijkheid.

Ik gaf in die post alleen aan dat ik het eens was met christine, niet geheel offtopic, en al zeker geen slowchat.

Mijn boodschap : Consequentie.

Lambo of Rekt
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:26:22 #112
17075 extreme
-wannahave-
pi_12353302
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Misschien moet jij is leren wat meer consequent te zijn. Ik was meer ontopic als deze figuren. Je houding tenopzichte van mij leiden je moderatiekunsten een verkeerd gat in. Dat je mij niet mag moet niet blijken uit je modereren. Als dat wel het geval is, waar ik nu sterk de indruk van krijg.. ben je een waardeloze mod.

Ik heb op zich niks tegen je, vond onze verhitte discussies altijd wel leuk. En tuurlijk kan je nu deze post ook gaan editten, maar dan ontvlucht je de werkelijkheid.

Ik gaf in die post alleen aan dat ik het eens was met christine, niet geheel offtopic, en al zeker geen slowchat.

Mijn boodschap : Consequentie.

Je bent geband door een FA, die maken hun eigen beslissingen op basis van je postgedrag. Je zou ook eens bij jezelf na kunnen denken waarom je een ban hebt gekregen, en kunnen proberen om je gedrag dusdanig aan te passen dat dat niet weer gebeurt. (als je op FOK! wil blijven posten tenminste) Meteen weer de fout in gaan is geen goed begin.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_12353447
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:26 schreef extreme het volgende:

[..]

Je bent geband door een FA, die maken hun eigen beslissingen op basis van je postgedrag.

FA's maken hun beslissingen op basis van de zgn NOTES, heb ik me laten vertellen. Bovendien kon de desbetreffende FA mij geen topics laten zien van wat ik fout deed. Puur moderatorkwestie dus.
quote:
Je zou ook eens bij jezelf na kunnen denken waarom je een ban hebt gekregen, en kunnen proberen om je gedrag dusdanig aan te passen dat dat niet weer gebeurt.
Mn postgedrag is al 3 jaar hetzelfde. T/M 2003 nooit gebanned vanaf 2001, totdat er andere mods bij kwamen. Linkinggggggggggggg?
quote:
(als je op FOK! wil blijven posten tenminste) Meteen weer de fout in gaan is geen goed begin.
Je weet niet eens waar het over ging, bemoei je er niet mee.
Lambo of Rekt
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:35:14 #114
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12353514
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:05 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben een mod, ik kan niet bannen. dat doet een FA op grond van zijn of/haar eigen motieven. In dit geval dus jouw postgedrag
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:10 schreef yvonne het volgende:
EggsTC mag even 48 uur gaan afkoelen., offtopic in alle fora.
Als je vervolgens na je ban direct weer off topic gaat. Dan is dat simpelweg stom.
quote:
Misschien moet jij is leren wat meer consequent te zijn. Ik was meer ontopic als deze figuren.
Ja maar meester hij deed het ook is geen argument Jouw post was off topic en is daarom ge-edit.
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:26 schreef extreme het volgende:
Je bent geband door een FA, die maken hun eigen beslissingen op basis van je postgedrag. Je zou ook eens bij jezelf na kunnen denken waarom je een ban hebt gekregen, en kunnen proberen om je gedrag dusdanig aan te passen dat dat niet weer gebeurt. (als je op FOK! wil blijven posten tenminste) Meteen weer de fout in gaan is geen goed begin.
Wat hij zegt
pi_12353558
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:35 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik ben een mod, ik kan niet bannen. dat doet een FA op grond van zijn of/haar eigen motieven. In dit geval dus jouw postgedrag
[..]

Als je vervolgens na je ban direct weer off topic gaat. Dan is dat simpelweg stom.
[..]

Ja maar meester hij deed het ook is geen argument Jouw post was off topic en is daarom ge-edit.
[..]

Wat hij zegt

Mijn post was niet geheel offtopic.
Maar ok, dit is een onbegonnen discussie, sommige mensen zijn(denken ze) onverbeterlijk.

Jij weet even goed als ik hoe het zit..

Ik ben weer verder, mazz.

PS, je liegt in je sig.

Lambo of Rekt
pi_12353600
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:35 schreef Frenkie het volgende:

[..]

[..]

quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

FA's maken hun beslissingen op basis van de zgn NOTES, heb ik me laten vertellen. Bovendien kon de desbetreffende FA mij geen topics laten zien van wat ik fout deed. Puur moderatorkwestie dus.

Lambo of Rekt
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:41:00 #117
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12353651
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:37 schreef EggsTC het volgende:
Mijn post was niet geheel offtopic.
hij was niet on topic en hij het was een aanzet tot slowchat.

overigens lees de policy even na en dan met name dit:

quote:
Buiten de bovenstaande regels is er uiteraard ook een netiquette.
De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:

On topic blijven
Spammen en/of crossposten is ongewenst
Vermijd en voorkom flamewars
Privélogs, mails etc. horen privé te zijn en blijven
Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen.
Licht erotisch getinte plaatjes mogen alleen in het babes & hunks forum worden geplaatst
Quote alleen relevante delen van een bericht en voeg altijd je (passende) reactie toe.. (meer info)
Signatures, ondertitels e.d. vallen niet buiten deze policy: ook voor de inhoud hiervan kan de crew besluiten je de toegang tot FOK! te ontzeggen.

Verder kan de crew posts en topics aanvullend op deze policy naar eigen inzicht beoordelen, als de policy niet in een situatie voorziet.

maandag 11 augustus 2003 @ 12:41:18 #118
17075 extreme
-wannahave-
pi_12353663
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:32 schreef EggsTC het volgende:
hier maak je een inschattingsfout, FA's nemen nooit klakkeloos een verzoek over, de eerste stap zijn idd de notes, daarna word gekeken naar de betreffende situatie, en indien van toepassing naar postverleden.

als het allemaal zo simpel was had iedere mod wel een banknopje.

quote:
Mn postgedrag is al 3 jaar hetzelfde. T/M 2003 nooit gebanned vanaf 2001, totdat er andere mods bij kwamen. Linkinggggggggggggg?
blijkbaar verschillen de meningen hierover,
alleen in Ban topic deel 8 staan er al drie.
quote:
Je weet niet eens waar het over ging, bemoei je er niet mee.
ik kan prima lezen.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_12353687
Het was geen "meester-hij-deed-het-ook-argument", het was een weerspiegeling van je inconsequente werk.
Lambo of Rekt
pi_12353728
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Die notes krijg je dus van verschillende mods hoor. Bovendien staat in je notes precies hoe en waarom. Daar baseert de FA zich op, de mod is alleen degene die signaleert. Als je nou gewoon een keertje ook de hand in eigen boezem steekt, zul je dus zien dat er kennelijk meerder mods iets signaleren en dat een FA dat reden genoeg vindt voor een ban. In plaats van hier een persoonlijke vete te proberen op te zetten, zou je daar beter over na kunnen dneken en proberen te kijken hoe je dat in de toekomst kunt vermijden.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:44:29 #121
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12353741
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:38 schreef EggsTC het volgende:
En jij denkt dat Yvonne (of welke willekeurige FA ook) een eventueel banverzoek zo maar inwilligd..??

Ze kijken ook naar je verleden en je postgedrag in andere fora. En aangezien je niet alleen een R&P ban had, maar een algehele forumban, zou ik maar eens gaan nadenken waar je nog meer allemaal off topic hebt gepost

maandag 11 augustus 2003 @ 12:46:28 #122
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12353792
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:42 schreef EggsTC het volgende:
Het was geen "meester-hij-deed-het-ook-argument", het was een weerspiegeling van je inconsequente werk.
waarom probeer je nou een vete op te zetten..?? Ik ben me van geen enkel oud zeer bewust.
Ik heb dat andere topic en de daarin gedane off topic posts simpelweg gewoon niet gezien. En die van jou wel. Niks geen klassejustitie aan hoor.
  Admin maandag 11 augustus 2003 @ 12:47:13 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12353814
Is het geen lunchpauze ofzo?
Kan iedereen even een ijsje eten ofzo
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12353815
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:44 schreef Frenkie het volgende:

[..]

En jij denkt dat Yvonne (of welke willekeurige FA ook) een eventueel banverzoek zo maar inwilligd..??

Ze kijken ook naar je verleden en je postgedrag in andere fora. En aangezien je niet alleen een R&P ban had, maar een algehele forumban, zou ik maar eens gaan nadenken waar je nog meer allemaal off topic hebt gepost

Hier heb je een punt te pakken, maar daarmee heb ik ook met yvonne over gemailt.

Mn verleden was tot 2003 zonder bans. In 2003 een stuk of 6 gehad. Wonder how that comes. Mijn post gedrag? Don't think so. Waarom zou ik een hele post-omschakeling hebben in 2003 tenopzichte van de 2 jaar daarvoor.

Ik denk dat we het antwoord op die vraag allebei kunnen bedenken. Anyway, wees consequenter.

Lambo of Rekt
pi_12353881
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:46 schreef Frenkie het volgende:

[..]

En die van jou wel.

Da's iedere keer het geval.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: