You've got meel.
quote:Herstel van Frenkie
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:20 schreef yvonne het volgende:[..]
Het is zelfs gesloten BHFH,
ik neem het de rest van de posters hoog kwalijk dat het een trent geworden is om topics van BHFH om zeep te helpen, ook jullie zijn schuldig.Dit is nog steeds een serieus forum en topics met moedwil om zeep helpen is not done.
BHFH, je krijgt trouwens mail van Breuls.
Kun jij nonverbale signalen goed interpreteren?
quote:Frenkie, jij mag de titel ook veranderen, het is dat RP topic dat nu loopt.
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:39 schreef SunChaser het volgende:
Yvonne, de titel van dat topic is verkeerd: wil je er van maken:Kun jij nonverbale signalen goed interpreteren?
quote:hij is weer open.. eens kijken wat het oplevert
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:54 schreef Jane het volgende:
Ik weet niet of zwaaibaai op vakantie is gegaan of zo, maar zou jij anders ook even op mijn verzoek willen reageren, Frenkie?
quote:Bedankt Frenkie.
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:41 schreef Frenkie het volgende:[..]
hij is weer open.. eens kijken wat het oplevert
quote:sorry jane, ik was een weekendje weg, ff fok-loos en zo
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:58 schreef Jane het volgende:[..]
Bedankt Frenkie.
Dank u.
quote:misschien moet je eens wat leren van een ban en inhoudelijk reageren in plaats van die nietszeggende reacties die je nu alweer plaatst.
Op maandag 11 augustus 2003 11:50 schreef EggsTC het volgende:
Wat is dit voor gelul, ik geef alleen aan dat ik het eens ben met christine. Begint steeds meer op tweakers te lijken hier.
bovendien weet je dat HVJJN streng gemodereerd wordt om slowchatten te voorkomen.
quote:Ik wist dat jij een groot aandeel had in die ban, dat wist ik vantevoren al.
Op maandag 11 augustus 2003 11:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
misschien moet je eens wat leren van een ban en inhoudelijk reageren in plaats van die nietszeggende reacties die je nu alweer plaatst.
bovendien weet je dat HVJJN streng gemodereerd wordt om slowchatten te voorkomen.
Misschien moet jij is leren wat meer consequent te zijn. Ik was meer ontopic als deze figuren. Je houding tenopzichte van mij leiden je moderatiekunsten een verkeerd gat in. Dat je mij niet mag moet niet blijken uit je modereren. Als dat wel het geval is, waar ik nu sterk de indruk van krijg.. ben je een waardeloze mod.
Ik heb op zich niks tegen je, vond onze verhitte discussies altijd wel leuk. En tuurlijk kan je nu deze post ook gaan editten, maar dan ontvlucht je de werkelijkheid.
Ik gaf in die post alleen aan dat ik het eens was met christine, niet geheel offtopic, en al zeker geen slowchat.
Mijn boodschap : Consequentie.
quote:Je bent geband door een FA, die maken hun eigen beslissingen op basis van je postgedrag. Je zou ook eens bij jezelf na kunnen denken waarom je een ban hebt gekregen, en kunnen proberen om je gedrag dusdanig aan te passen dat dat niet weer gebeurt. (als je op FOK! wil blijven posten tenminste) Meteen weer de fout in gaan is geen goed begin.
Op maandag 11 augustus 2003 12:05 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik wist dat jij een groot aandeel had in die ban, dat wist ik vantevoren al.
Misschien moet jij is leren wat meer consequent te zijn. Ik was meer ontopic als deze figuren. Je houding tenopzichte van mij leiden je moderatiekunsten een verkeerd gat in. Dat je mij niet mag moet niet blijken uit je modereren. Als dat wel het geval is, waar ik nu sterk de indruk van krijg.. ben je een waardeloze mod.
Ik heb op zich niks tegen je, vond onze verhitte discussies altijd wel leuk. En tuurlijk kan je nu deze post ook gaan editten, maar dan ontvlucht je de werkelijkheid.
Ik gaf in die post alleen aan dat ik het eens was met christine, niet geheel offtopic, en al zeker geen slowchat.
Mijn boodschap : Consequentie.
quote:FA's maken hun beslissingen op basis van de zgn NOTES, heb ik me laten vertellen. Bovendien kon de desbetreffende FA mij geen topics laten zien van wat ik fout deed. Puur moderatorkwestie dus.
Op maandag 11 augustus 2003 12:26 schreef extreme het volgende:[..]
Je bent geband door een FA, die maken hun eigen beslissingen op basis van je postgedrag.
quote:Mn postgedrag is al 3 jaar hetzelfde. T/M 2003 nooit gebanned vanaf 2001, totdat er andere mods bij kwamen. Linkinggggggggggggg?
Je zou ook eens bij jezelf na kunnen denken waarom je een ban hebt gekregen, en kunnen proberen om je gedrag dusdanig aan te passen dat dat niet weer gebeurt.
quote:Je weet niet eens waar het over ging, bemoei je er niet mee.
(als je op FOK! wil blijven posten tenminste) Meteen weer de fout in gaan is geen goed begin.
quote:Ik ben een mod, ik kan niet bannen. dat doet een FA op grond van zijn of/haar eigen motieven. In dit geval dus jouw postgedrag
Op maandag 11 augustus 2003 12:05 schreef EggsTC het volgende:
Ik wist dat jij een groot aandeel had in die ban, dat wist ik vantevoren al.
quote:Als je vervolgens na je ban direct weer off topic gaat. Dan is dat simpelweg stom.
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:10 schreef yvonne het volgende:
EggsTC mag even 48 uur gaan afkoelen., offtopic in alle fora.
quote:Ja maar meester hij deed het ook is geen argument
Misschien moet jij is leren wat meer consequent te zijn. Ik was meer ontopic als deze figuren.
quote:Wat hij zegt
Op maandag 11 augustus 2003 12:26 schreef extreme het volgende:
Je bent geband door een FA, die maken hun eigen beslissingen op basis van je postgedrag. Je zou ook eens bij jezelf na kunnen denken waarom je een ban hebt gekregen, en kunnen proberen om je gedrag dusdanig aan te passen dat dat niet weer gebeurt. (als je op FOK! wil blijven posten tenminste) Meteen weer de fout in gaan is geen goed begin.
quote:Mijn post was niet geheel offtopic.
Op maandag 11 augustus 2003 12:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik ben een mod, ik kan niet bannen. dat doet een FA op grond van zijn of/haar eigen motieven. In dit geval dus jouw postgedrag
[..]Als je vervolgens na je ban direct weer off topic gaat. Dan is dat simpelweg stom.
[..]Ja maar meester hij deed het ook is geen argument
Jouw post was off topic en is daarom ge-edit.
[..]Wat hij zegt
Jij weet even goed als ik hoe het zit..
Ik ben weer verder, mazz.
PS, je liegt in je sig.
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik ben een mod, ik kan niet bannen. dat doet een FA op grond van zijn of/haar eigen motieven. In dit geval dus jouw postgedrag
[..]
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:32 schreef EggsTC het volgende:[..]
FA's maken hun beslissingen op basis van de zgn NOTES, heb ik me laten vertellen. Bovendien kon de desbetreffende FA mij geen topics laten zien van wat ik fout deed. Puur moderatorkwestie dus.
quote:hij was niet on topic en hij het was een aanzet tot slowchat.
Op maandag 11 augustus 2003 12:37 schreef EggsTC het volgende:
Mijn post was niet geheel offtopic.
overigens lees de policy even na en dan met name dit:
quote:
Buiten de bovenstaande regels is er uiteraard ook een netiquette.
De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:On topic blijven
Spammen en/of crossposten is ongewenst
Vermijd en voorkom flamewars
Privélogs, mails etc. horen privé te zijn en blijven
Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen.
Licht erotisch getinte plaatjes mogen alleen in het babes & hunks forum worden geplaatst
Quote alleen relevante delen van een bericht en voeg altijd je (passende) reactie toe.. (meer info)
Signatures, ondertitels e.d. vallen niet buiten deze policy: ook voor de inhoud hiervan kan de crew besluiten je de toegang tot FOK! te ontzeggen.Verder kan de crew posts en topics aanvullend op deze policy naar eigen inzicht beoordelen, als de policy niet in een situatie voorziet.
quote:hier maak je een inschattingsfout, FA's nemen nooit klakkeloos een verzoek over, de eerste stap zijn idd de notes, daarna word gekeken naar de betreffende situatie, en indien van toepassing naar postverleden.
Op maandag 11 augustus 2003 12:32 schreef EggsTC het volgende:
FA's maken hun beslissingen op basis van de zgn NOTES, heb ik me laten vertellen. Bovendien kon de desbetreffende FA mij geen topics laten zien van wat ik fout deed. Puur moderatorkwestie dus.
als het allemaal zo simpel was had iedere mod wel een banknopje.
quote:blijkbaar verschillen de meningen hierover,
Mn postgedrag is al 3 jaar hetzelfde. T/M 2003 nooit gebanned vanaf 2001, totdat er andere mods bij kwamen. Linkinggggggggggggg?
quote:ik kan prima lezen.
Je weet niet eens waar het over ging, bemoei je er niet mee.
quote:Die notes krijg je dus van verschillende mods hoor. Bovendien staat in je notes precies hoe en waarom. Daar baseert de FA zich op, de mod is alleen degene die signaleert. Als je nou gewoon een keertje ook de hand in eigen boezem steekt, zul je dus zien dat er kennelijk meerder mods iets signaleren en dat een FA dat reden genoeg vindt voor een ban. In plaats van hier een persoonlijke vete te proberen op te zetten, zou je daar beter over na kunnen dneken en proberen te kijken hoe je dat in de toekomst kunt vermijden.
Op maandag 11 augustus 2003 12:38 schreef EggsTC het volgende:[..]
[..]
quote:En jij denkt dat Yvonne (of welke willekeurige FA ook) een eventueel banverzoek zo maar inwilligd..??
Op maandag 11 augustus 2003 12:38 schreef EggsTC het volgende:
Ze kijken ook naar je verleden en je postgedrag in andere fora. En aangezien je niet alleen een R&P ban had, maar een algehele forumban, zou ik maar eens gaan nadenken waar je nog meer allemaal off topic hebt gepost
quote:waarom probeer je nou een vete op te zetten..?? Ik ben me van geen enkel oud zeer bewust.
Op maandag 11 augustus 2003 12:42 schreef EggsTC het volgende:
Het was geen "meester-hij-deed-het-ook-argument", het was een weerspiegeling van je inconsequente werk.
quote:Hier heb je een punt te pakken, maar daarmee heb ik ook met yvonne over gemailt.
Op maandag 11 augustus 2003 12:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
En jij denkt dat Yvonne (of welke willekeurige FA ook) een eventueel banverzoek zo maar inwilligd..??
Ze kijken ook naar je verleden en je postgedrag in andere fora. En aangezien je niet alleen een R&P ban had, maar een algehele forumban, zou ik maar eens gaan nadenken waar je nog meer allemaal off topic hebt gepost
Mn verleden was tot 2003 zonder bans. In 2003 een stuk of 6 gehad. Wonder how that comes. Mijn post gedrag? Don't think so. Waarom zou ik een hele post-omschakeling hebben in 2003 tenopzichte van de 2 jaar daarvoor.
Ik denk dat we het antwoord op die vraag allebei kunnen bedenken. Anyway, wees consequenter.
quote:Da's iedere keer het geval.
Op maandag 11 augustus 2003 12:46 schreef Frenkie het volgende:[..]
En die van jou wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |