dicht graag.
dit gaat verder besproken worden in prive sfeer.
niet op fok.
dank
quote:Succes ermee!!!
Op dinsdag 19 augustus 2003 04:31 schreef neusaap het volgende:
ze maakt het uit en negeert me....dicht graag.
dit gaat verder besproken worden in prive sfeer.
niet op fok.dank
quote:Ik wil mezelf geen newbie noemen, ik weet wel hoe het gaat en ja ik wist dat er ook veel van dergelijke reacties zouden komen. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet de discussie erover wil openen.
Op maandag 18 augustus 2003 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
Dit was een newbie, die kon dat dus niet weten.
Verder las ik een klein stukje voor deze post van je dat ik het maar in een van de andere borderline topics had moeten posten. Daar ben ik het niet met je eens. Als ik kijk naar hoeveel topics er zijn over "normale" mensen met een borderline-vriend(in), dan kan ik daarvan ook zeggen dat ze maar gewoon in een ander bordeline topic hadden moeten worden gepost. Ik denk ook niet dat dit nu zo'n vreemd topic was, want ik heb gezocht naar topics/reacties op relaties tussen borderliners, maar ik heb daarin niets gevonden en dit is wat dat betreft naar mijn idee toch echt wel een nieuw onderwerp.
Tenslotte waarom wordt er wel zo veel aandacht besteed aan "normale" mensen die met een borderliner "moeten" leven. En waarom niet aan borderliners samen? Is dat een taboe ofzo, is dat van te voren al verboden? Mag ik daar geen vragen of hebben?
quote:Dat valt nogal tegen hoor
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:53 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Tenslotte waarom wordt er wel zo veel aandacht besteed aan "normale" mensen die met een borderliner "moeten" leven.
Maar dit even terzijde en los van de rest van je verhaal.
quote:Mee eens, wilde inhoudelijk verder praten nadat meerdere malen de TS me de huid had volgescholden
Op woensdag 20 augustus 2003 01:12 schreef Hoog1976 het volgende:
Iemand probeert hier aardige mensen die hem proberen te helpen tegen zich in het harnas te jagen: Probleem Op Fok en volgens mij is dat niet de bedoeling.
quote:is op slot
Op woensdag 20 augustus 2003 02:59 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Mee eens, wilde inhoudelijk verder praten nadat meerdere malen de TS me de huid had volgescholden
maar verder geen reactie meer, alleen getier en gekakel.
quote:Jaja
Op donderdag 31 juli 2003 17:19 schreef Frenkie het volgende:
en hebben jullie ook het snelst uitleg en/of reactie!
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 16:05 schreef SunChaser het volgende:[..]
Is het nou echt nodig om en goedlopend topic met inmiddels 56 reacties en 1000 views te sluiten met zo'n dooddoener. Laat dan gewoon open, had je er maar eerder bij moeten zijn.
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:39 schreef FluxC5 het volgende:
Ik weet niet of dit hier moet maar hier is de link naar dit topic verlopen.
quote:lees dan :p
Op donderdag 21 augustus 2003 13:47 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
wat bedoel je?
daar staat een linkje naar het moderatie topic, maar dat is een oud moderatie topic, is vol enzo. maar zal met bijna alle linkjes zo zijn, ook
in de R&P faq staan een paar linkjes naar centrale topics, worden ook niet bijgehouden geloof ik
quote:Ik prakkizeer er niet over om nog langer als kinderoppas te fungeren hier, dit is pure uitlokking van moderatie, zo gaan we hier niet met elkaar om.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:09 schreef addie84 het volgende:
er wordt door verschillende mensen weer flink heen en weer gezeikt in Hoe voel je je NU? deel 139 , kan daar ff wat weggehaald worden etc.?
Mensen moeten eens leren dat als ze continue blijven zeiken, let wel het is zeiken, iedere post weer, dat ze tegengas kunnen krijgen.
Het Hvjjn topic is GEEN prive terrein van bepaalde mensen.
Je kunt users niet kwalijk nemen dat ze er eindelijk iets van gaan zeggen, de irritatie grens is zwaar overschreden.
quote:ik zeg ook niet dat er niet tegenin gegaan mag worden hoor, ik hou me er daar bewust buiten, alleen op een gegeven moment komen er geen nuttige reacties meer naar mijn idee, en wellicht dat daar wat aan gedaan kan worden
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:26 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik prakkizeer er niet over om nog langer als kinderoppas te fungeren hier, dit is pure uitlokking van moderatie, zo gaan we hier niet met elkaar om.
Mensen moeten eens leren dat als ze continue blijven zeiken, let wel het is zeiken, iedere post weer, dat ze tegengas kunnen krijgen.
Het Hvjjn topic is GEEN prive terrein van bepaalde mensen.
Je kunt users niet kwalijk nemen dat ze er eindelijk iets van gaan zeggen, de irritatie grens is zwaar overschreden.
ach, het is ook maar een idee
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:36 schreef yvonne het volgende:
Verder gaat dat hele Hvjjn al helemaal niet meer over R&P, in 90% van de gevallen is het een melding van eten, huiswerk afspraakjes, weet ik veel wat,
mag het volgende topic ALSJEBLIEFT : "Lief Dagboek" heten
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:36 schreef yvonne het volgende:
Verder gaat dat hele Hvjjn al helemaal niet meer over R&P, in 90% van de gevallen is het een melding van eten, huiswerk afspraakjes, weet ik veel wat,
mag het volgende topic ALSJEBLIEFT : "Lief Dagboek" heten
quote:Snap ik wel, maar ook users hebben hun eigen verantwoordelijkheid,
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:37 schreef addie84 het volgende:[..]
de meesten plaatsen er idd oninteressante posts, maar er zijn een paar mensen die er wel serieus willen posten, en daar hoor ik ook bij, vandaar ook mijn verzoek
quote:doe ik ook wel, maar iig bedankt!
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Snap ik wel, maar ook users hebben hun eigen verantwoordelijkheid,
maak dan de mensen duidelijk, het zijn altijd dezelfden namelijk,
dat ze het topic verpesten, ze verpesten het voor jou, ze verpesten het voor een ander, spreek elkaar er op aan..
quote:En dat moet WAT in Hvjjn?
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:19 schreef N-E-R-D het volgende:[..]
ik heb geen honger meer...
Een topic dat in R&P staat?
KOOP dan verdikke een dagboek
het gaat goed, of ik er dan ook nog bij moet/mag zeggen waarom,
ik zie liever posts als
"het gaat goed, want heb net lekker gegeten en vanmiddag dit en dit gedaan en dat beviel me best wel"
dan alleen een post met het gaat goed. alleen als je die uitleg te uitgebreid maakt of jezelf elke dag herhaalt (zoals ik tijdje terug) dan is dat ook niet goed mee (begrijpelijk
), ik twijfel dus af en toe een beetje waar ik de grens moet trekken wat ik wel en niet kan/moet posten (edit: alleen een post van het gaat goed want heb net gegeten vind ik dan weer beetje loos, aangezien je elke dag eet)
[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 22-08-2003 18:41]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |