abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12532048
Kijk eens aan. Borderlinetopic in GC ligt zo ongeveer stil, het gesprek hier in Moderatie over borderlinetopics en de inhoud daarvan ook, misschien is de discussiebehoefte m.b.t. dit onderwerp toch wel niet zo groot als het leek. Als er weer ergens in een ander topic een offtopic discussie ontstaat kunnen we altijd nog een centraal borderlinetopic openen, voorlopig lijkt het misschien toch wel niet nodig
pi_12542392
ze maakt het uit en negeert me....

dicht graag.
dit gaat verder besproken worden in prive sfeer.
niet op fok.

dank

pi_12542839
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 04:31 schreef neusaap het volgende:
ze maakt het uit en negeert me....

dicht graag.
dit gaat verder besproken worden in prive sfeer.
niet op fok.

dank

Succes ermee!!!
pi_12546415
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
Dit was een newbie, die kon dat dus niet weten.
Ik wil mezelf geen newbie noemen, ik weet wel hoe het gaat en ja ik wist dat er ook veel van dergelijke reacties zouden komen. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet de discussie erover wil openen.

Verder las ik een klein stukje voor deze post van je dat ik het maar in een van de andere borderline topics had moeten posten. Daar ben ik het niet met je eens. Als ik kijk naar hoeveel topics er zijn over "normale" mensen met een borderline-vriend(in), dan kan ik daarvan ook zeggen dat ze maar gewoon in een ander bordeline topic hadden moeten worden gepost. Ik denk ook niet dat dit nu zo'n vreemd topic was, want ik heb gezocht naar topics/reacties op relaties tussen borderliners, maar ik heb daarin niets gevonden en dit is wat dat betreft naar mijn idee toch echt wel een nieuw onderwerp.
Tenslotte waarom wordt er wel zo veel aandacht besteed aan "normale" mensen die met een borderliner "moeten" leven. En waarom niet aan borderliners samen? Is dat een taboe ofzo, is dat van te voren al verboden? Mag ik daar geen vragen of hebben?

Protected by Witchcraft
pi_12547540
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:53 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Tenslotte waarom wordt er wel zo veel aandacht besteed aan "normale" mensen die met een borderliner "moeten" leven.
Dat valt nogal tegen hoor Het gaat hier op Fok! in 99% van de gevallen over de borderliner die met zichzelf/zijn omgeving moet leven. Hoe het voor die omgeving is komt nauwelijks ter sprake.

Maar dit even terzijde en los van de rest van je verhaal.

woensdag 20 augustus 2003 @ 01:12:45 #231
56826 Hoog1976
niet knap, niet leuk...just me
pi_12567055
Iemand probeert hier aardige mensen die hem proberen te helpen tegen zich in het harnas te jagen: Probleem Op Fok en volgens mij is dat niet de bedoeling.
[b]Niet het probleem zelf, maar onze menselijke beperktheid om daarmee om te gaan, is het probleem[/b]
  woensdag 20 augustus 2003 @ 02:59:45 #232
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_12568421
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 01:12 schreef Hoog1976 het volgende:
Iemand probeert hier aardige mensen die hem proberen te helpen tegen zich in het harnas te jagen: Probleem Op Fok en volgens mij is dat niet de bedoeling.
Mee eens, wilde inhoudelijk verder praten nadat meerdere malen de TS me de huid had volgescholden maar verder geen reactie meer, alleen getier en gekakel.
Confidence through competence
pi_12570949
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 02:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mee eens, wilde inhoudelijk verder praten nadat meerdere malen de TS me de huid had volgescholden maar verder geen reactie meer, alleen getier en gekakel.

is op slot
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 12:09:57 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12573770
Ik ook een keer aan de moderatiebel trekken...
Topic: hoe moet ik dit aanpakken van Queen B.
Gaat over precies hetzelfde exvriendjesprobleem als haar topic van (eer-?)gisteren ('Ik mis m'n vriendje echt' oid).
Beetje overdrive als je het mij vraagt...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12597695
Kan er een slotje op het HVJJN 139 topic van MikeyMo? Een topic lijkt me genoeg per keer en die is kleiner dan de andere. En ik heb daar niet in gepost
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  Redactie Frontpage donderdag 21 augustus 2003 @ 10:00:07 #236
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12597728
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:19 schreef Frenkie het volgende:
en hebben jullie ook het snelst uitleg en/of reactie!
Jaja
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 16:05 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Is het nou echt nodig om en goedlopend topic met inmiddels 56 reacties en 1000 views te sluiten met zo'n dooddoener. Laat dan gewoon open, had je er maar eerder bij moeten zijn.

pi_12597879
Bedankt ZwaaiBaai
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_12602750
Ik weet niet of dit hier moet maar hier is de link naar dit topic verlopen.
pi_12602953
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:39 schreef FluxC5 het volgende:
Ik weet niet of dit hier moet maar hier is de link naar dit topic verlopen.
wat bedoel je?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_12604032
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:47 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

wat bedoel je?

lees dan :p

daar staat een linkje naar het moderatie topic, maar dat is een oud moderatie topic, is vol enzo. maar zal met bijna alle linkjes zo zijn, ook
in de R&P faq staan een paar linkjes naar centrale topics, worden ook niet bijgehouden geloof ik

pi_12633852
er wordt door verschillende mensen weer flink heen en weer gezeikt in Hoe voel je je NU? deel 139 , kan daar ff wat weggehaald worden etc.?
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  Admin vrijdag 22 augustus 2003 @ 16:26:02 #242
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12634336
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:09 schreef addie84 het volgende:
er wordt door verschillende mensen weer flink heen en weer gezeikt in Hoe voel je je NU? deel 139 , kan daar ff wat weggehaald worden etc.?
Ik prakkizeer er niet over om nog langer als kinderoppas te fungeren hier, dit is pure uitlokking van moderatie, zo gaan we hier niet met elkaar om.

Mensen moeten eens leren dat als ze continue blijven zeiken, let wel het is zeiken, iedere post weer, dat ze tegengas kunnen krijgen.

Het Hvjjn topic is GEEN prive terrein van bepaalde mensen.

Je kunt users niet kwalijk nemen dat ze er eindelijk iets van gaan zeggen, de irritatie grens is zwaar overschreden.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12634575
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik prakkizeer er niet over om nog langer als kinderoppas te fungeren hier, dit is pure uitlokking van moderatie, zo gaan we hier niet met elkaar om.

Mensen moeten eens leren dat als ze continue blijven zeiken, let wel het is zeiken, iedere post weer, dat ze tegengas kunnen krijgen.

Het Hvjjn topic is GEEN prive terrein van bepaalde mensen.

Je kunt users niet kwalijk nemen dat ze er eindelijk iets van gaan zeggen, de irritatie grens is zwaar overschreden.

ik zeg ook niet dat er niet tegenin gegaan mag worden hoor, ik hou me er daar bewust buiten, alleen op een gegeven moment komen er geen nuttige reacties meer naar mijn idee, en wellicht dat daar wat aan gedaan kan worden

ach, het is ook maar een idee

Admin vrijdag 22 augustus 2003 @ 16:36:19 #244
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12634611
Verder gaat dat hele Hvjjn al helemaal niet meer over R&P, in 90% van de gevallen is het een melding van eten, huiswerk afspraakjes, weet ik veel wat,
mag het volgende topic ALSJEBLIEFT : "Lief Dagboek" heten
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_12634639
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:36 schreef yvonne het volgende:
Verder gaat dat hele Hvjjn al helemaal niet meer over R&P, in 90% van de gevallen is het een melding van eten, huiswerk afspraakjes, weet ik veel wat,
de meesten plaatsen er idd oninteressante posts, maar er zijn een paar mensen die er wel serieus willen posten, en daar hoor ik ook bij, vandaar ook mijn verzoek
pi_12634681
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:36 schreef yvonne het volgende:

Lief dagboek (HVJJN)

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Admin vrijdag 22 augustus 2003 @ 16:39:23 #247
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12634696
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:37 schreef addie84 het volgende:

[..]

de meesten plaatsen er idd oninteressante posts, maar er zijn een paar mensen die er wel serieus willen posten, en daar hoor ik ook bij, vandaar ook mijn verzoek

Snap ik wel, maar ook users hebben hun eigen verantwoordelijkheid,
maak dan de mensen duidelijk, het zijn altijd dezelfden namelijk,
dat ze het topic verpesten, ze verpesten het voor jou, ze verpesten het voor een ander, spreek elkaar er op aan..

pi_12634769
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Snap ik wel, maar ook users hebben hun eigen verantwoordelijkheid,
maak dan de mensen duidelijk, het zijn altijd dezelfden namelijk,
dat ze het topic verpesten, ze verpesten het voor jou, ze verpesten het voor een ander, spreek elkaar er op aan..

doe ik ook wel, maar iig bedankt!
  Admin vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:30:36 #249
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12637386
Weer zo'n voorbeeld
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:19 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

ik heb geen honger meer...

En dat moet WAT in Hvjjn?

Een topic dat in R&P staat?

KOOP dan verdikke een dagboek

pi_12637595
waar ik af en toe over zit te twijfelen is als ik iets post van:

het gaat goed, of ik er dan ook nog bij moet/mag zeggen waarom,
ik zie liever posts als

"het gaat goed, want heb net lekker gegeten en vanmiddag dit en dit gedaan en dat beviel me best wel"

dan alleen een post met het gaat goed. alleen als je die uitleg te uitgebreid maakt of jezelf elke dag herhaalt (zoals ik tijdje terug) dan is dat ook niet goed mee (begrijpelijk ), ik twijfel dus af en toe een beetje waar ik de grens moet trekken wat ik wel en niet kan/moet posten (edit: alleen een post van het gaat goed want heb net gegeten vind ik dan weer beetje loos, aangezien je elke dag eet)

[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 22-08-2003 18:41]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')