abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2003 @ 00:29:59 #1
62760 gogo115
t is zuipen of verpompen
pi_12566371
ik val maar meteen met de deur in huis.
ik heb problemen op fok.
en zeer zeker niet in de laatste plaats door een wat men vandaag de dag adhd noemt (dus t geduld niet op kunnen brengen om eerst een een faq van een kilometer door te lezen omdat die faq me niet boeit)
adhd,ers weten waar ik over praat.

ik post dus gewoon een probleem in een forum, maar t merendeel van de fokkers voelt zich (in mijn ogen nu) zo goed dat ze zonder nadenken dingen lopen te posten waarvan ik al denk , spoor jij wel.

Door mn adhd kan ik t geduld niet opbrengen voor dingen die me niet zo heel veel intereseren.
Dat wil niet zeggen dat ik in dingen waar ik wel in ben geintereseerd niet snap.
Dat pik je vlugger op dan een ander.
Kijk me dan ook niet vreemd aan dat ik t met mn "dingetje" nog tot rijschoolhouder wist te schoppen.
Daar ben ik vlugger in geslaagd dan wie dan ook in mn klas toen die tijd.
Omdat t me intereseerde

Maar ik word er ziek van om hier op fok uitgemaakt te worden voor n00b en kutnewbie omdat de rest van de fokkers die zich wijze mannen noemen en oldbie zijn op een forum en daarom denken dat ze de wijsheid van de wereld in pacht hebben met hun gemiddelde lft van 19.

Door mn ongeduld wat dingen betreft die me nie veel schelen nadat ik wat dingen gezien heb hier op fok wat betreft t commentaar kan ik me effe niet inhouden.
sorry voor dat.

Ik hoop hier wat lui te vinden die wat van pc,s afweten zodat ik effe op mn eigen manier geholpen kan worden ipv door die wijze fokkers die prima commentaar weten te geven behalve goeie tips op een enkele na.
let wel op een enkele na.

Is er iemand op dit forum die me effe wil helpen??????plz
Ik ken mezelf en mn tekortkoming, dus t lijkt me niet verstandig om nu op fok dingen aan te gaan halen.

plz help me.
Zoek hier dus eigenlijk 2 dingen.
raad voor mn ongeduld op fok ten opzichte van sommige alleswetende know it all,s van 17 of 18 jaar die opgegroeid zijn in een generatie en een klaslokaal waar ik vroeger nog een knal voor mn kop kreeg als je al een reken machine bij je had, maar waar nu voor 2 ton aan pc,s staan.

En is hier iemand die ook wat van pc,s weet die me effe kan helpen met mn probleempje op gebied van beveiliging (firewalls)

Krijg namelijk zo,n beetje 120 echo requests per uur binnen en dat heb ik nog nie gezien hier.
Zoek dus ook iemand die verstand van zaken heeft wat dat betreft.

dat zijn dus 2 onderwerpen in 1 topic.
Ik hoop dat t niet te veel is en dat ik hier wel effe geholpen kan worden.

Alvast bedankt

jacco

Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk.
pi_12566547
heey jacco ben je tegenwoordig ook al op t forum

ik zou zogauw ff niet weten waarom iemand zoveel ping pakketjes naar je toestuurt... als ik er meer van weet hoor je t wel..

grtz martijn

woensdag 20 augustus 2003 @ 00:40:56 #3
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_12566550
Ben in grote lijnen met je eens over je verhaal... Verbaast me alleen dat je niet veel geduld hebt om lange verhalen door te lezen, maar er wel zelf eentje kan tikken.. [no offence]

Wat betreft je vragen..hmm... Weet wel een en ander van computers... Maar firewalls valt daar voor helaas buiten... Zit meer in Verschillende software en Websites bouwen...

pi_12566582
Echo requests? Van verschillende IP's of ééntje? Zet anders eens de logfile van je firewall hier neer.
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 00:43:12 #5
56826 Hoog1976
niet knap, niet leuk...just me
pi_12566584
Misschien voor dat firewall-probleem even op Gathering Of Tweakers kijken?
[b]Niet het probleem zelf, maar onze menselijke beperktheid om daarmee om te gaan, is het probleem[/b]
  woensdag 20 augustus 2003 @ 00:43:58 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_12566594
Ik zou het onderwerp splitsen en je firewallprobleem op DIG te gooien.

Wat betreft je ADHD, je geeft het zelf al aan, het is een probleem waar jij mee kampt. Vanaf de computer kunnen we niet ruiken dat je ADHD hebt, en om dat nou elke keer te roepen of zelfs als excuus te gebruiken is denk ik ook niet een optie.

Wellicht is dit niet wat je wilde horen, maar mijn advies is: pas je aan. Iedereen, ook jij, kan zich tot op een zekere hoogte aanpassen, in plaats van dat de rest zich aan jou aanpast.

Is mijn levensfilosofie, tenminste. Hoop dat je het opbouwend opvat. Succes.

Confidence through competence
  woensdag 20 augustus 2003 @ 00:44:33 #7
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_12566601
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 00:43 schreef Hoog1976 het volgende:
Misschien voor dat firewall-probleem even op Gathering Of Tweakers kijken?
Als er ergens wel mensen janken over slotjes, UTFS, n00b en wat al niet meer dan is het wel op GoT....
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_12566609
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 00:44 schreef Adagio het volgende:

[..]

Als er ergens wel mensen janken over slotjes, UTFS, n00b en wat al niet meer dan is het wel op GoT....

Daar worden 'UTFS' replies anders genadeloos afgestraft hoor .
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_12566648
Mensen kunnen niet zien of ruiken (tenzij je ondertitel zegt: "ADHD: Vergeef me!") dat je ADHD hebt. Dus ik denk dat je het beste kan aanpassen of je trekt je gewoon helemaal nergens van aan.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 20 augustus 2003 @ 00:48:27 #10
62760 gogo115
t is zuipen of verpompen
pi_12566652
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 00:40 schreef ursel het volgende:
Ben in grote lijnen met je eens over je verhaal... Verbaast me alleen dat je niet veel geduld hebt om lange verhalen door te lezen, maar er wel zelf eentje kan tikken.. [no offence]

Wat betreft je vragen..hmm... Weet wel een en ander van computers... Maar firewalls valt daar voor helaas buiten... Zit meer in Verschillende software en Websites bouwen...

vraag me af waarom je nie kan lezen maar wel kan typen.
als ik dat wist had je nu t antwoord.
ik denk dak vlugger typ dan kijk.
Ik hou niet van dat gelul van lees eerst maar een kilometer faq door.
T moet bij mij vlug en simpel en zonder lame shit van een zooitje eikels die alles denken door te hebben.
En typen gaat vlugger hier dan lezen. wees eerlijk effe typen gaat vlugger dan eerst al die topics doorkijken want dat zijn er nie weinig
  woensdag 20 augustus 2003 @ 00:49:04 #11
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_12566659
Bij GoT ligt het er echt aan hoe je je vraag stelt. Als je echt met een specifiek probleem komt zijn ze er wel bereid je te helpen. Maar je moet bij je topic de volgende punten goed vermelden.

- Duidelijk je probleem uitleggen
- Oplossingen die al geprobeerd zijn
- Eventueel wat je gedaan hebt waardoor probleem ontstaat
- Belangrijkste instellingen die behoren tot probleem vermelden
- Computer eigenschappen (Welk OS, computer of noem maar op).

En uiteraard daar ook eerst de search gebruiken. En op meerdere woorden proberen.

Soms als je echt antwoord wilt hebben zul je door deze search heen moeten, Hoe weinig geduld je er ook voor hebt. Het is frustrerender door 10 x dezelfde vraag te krijgen van mensen die er niet de moeite voor nemen, terwijl antwoord kant en klaar er staat.

woensdag 20 augustus 2003 @ 00:52:15 #12
62760 gogo115
t is zuipen of verpompen
pi_12566706
heej tijn

ja maat deze post had jij kunnen verwachten.
ik heb geen geduld voor onzin zoals de regels op fok gemaakt door idioten die ook nergens van weten.
de fucking irl newbies
jou uitgezonderd

ben effe de rest van de post aan t lezen nu maar wou je ff laten weten dak je zie

woensdag 20 augustus 2003 @ 00:53:47 #13
62760 gogo115
t is zuipen of verpompen
pi_12566726
wil wel effe wat url,s naar mn firewall plaatsen als dat helpt
  woensdag 20 augustus 2003 @ 00:54:28 #14
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_12566738
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 00:52 schreef gogo115 het volgende:

ik heb geen geduld voor onzin zoals de regels op fok gemaakt door idioten die ook nergens van weten.
de fucking irl newbies

Mja. Bekrompen en jammer. Hoera, ik heb een stoornis dus ik mag de regels die voor iedereen gelden aan mijn laars lappen.

Sorry, ik ben irl en op internet erg meegaand, maar dit slaat totaal nergens op.

Confidence through competence
pi_12566784
quote:
de fucking irl newbies
dus jij vind de mensen die de regels bedacht hebben op FOK!, idioten die nergens van weten?
wtf doe je dan op fok als je niet eens de moeite wil nemen om de regels te lezen...
sine your piddy on the runny kide
  woensdag 20 augustus 2003 @ 00:58:12 #16
56826 Hoog1976
niet knap, niet leuk...just me
pi_12566792
quote:

[...]
de fucking irl newbies
[...]

Nou wil ik niet wel moeilijk doen, maar want ik vind dit een beetje ver gaan.

Die "fucking irl newbies" mogen dan tenminste 15-20 jaar jonger zijn dan jij, maar jij kan je natuurlijk ook gewoon eens niets van hun reacties aantrekken. Je weet dat ze hier rondlopen dus als je iets post kun je op reacties wachten.

En die regels die jij maar onzin vind, zijn er niet voor niets. Je bent hier in principe te gast dus je hebt de regels te accepteren. Je hebt je zelf tenslotte aangemeld als gebruiker hier!

En met dit soort reacties helpt niemand je zo nog. Althans....ik niet iig.

[Dit bericht is gewijzigd door Hoog1976 op 20-08-2003 01:00]

[b]Niet het probleem zelf, maar onze menselijke beperktheid om daarmee om te gaan, is het probleem[/b]
  woensdag 20 augustus 2003 @ 01:00:26 #17
62760 gogo115
t is zuipen of verpompen
pi_12566834
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 00:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mja. Bekrompen en jammer. Hoera, ik heb een stoornis dus ik mag de regels die voor iedereen gelden aan mijn laars lappen.

Sorry, ik ben irl en op internet erg meegaand, maar dit slaat totaal nergens op.

kap maar met je gelul, want daar heb ik nog de tijd en ook geen zin in lul.
Jij hoort dus duidelijk op een ander forum.
Welk forum dat is moet je niet aan mij vragen aangezien ik de weg niet weet naar t dooie lullen forum voor mensen die uit hun eigen zieligheid forums zoals dit af gaan zitten kraken.

oftewel in duidelijke taal

FUCK YOU

pi_12566867
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 01:00 schreef gogo115 het volgende:

FUCK YOU

Damn, je komt bij mij over als iemand die zwaar autistisch is of iets dergelijks, zonder ook maar enig inlevingsvermogen. Maar ja... The rules don't apply to you.
pi_12566920
quote:

[..]

kap maar met je gelul, want daar heb ik nog de tijd en ook geen zin in lul.
Welk forum dat is moet je niet aan mij vragen aangezien ik de weg niet weet naar t dooie lullen forum voor mensen die uit hun eigen zieligheid forums zoals dit af gaan zitten kraken.

FUCK YOU

heb jij er ooit aan gedacht om contact op te nemen met Dr. Phil?
sine your piddy on the runny kide
pi_12566934
quote:
Flikker jij maar op
pi_12566970
HUILIE!
Au...
pi_12566979
Weet je wat?
Zout maar lekker op met die firewall van je.
Met dit soort commentaar maak je jezelf niet echt geliefd ofzo.
Als Fok!, haar regels en haar admins/mods je niet aanstaan, danga je jezelf toch gewoon wegmaken hier of niet dan?
pi_12566985
quote:
Door mn adhd kan ik t geduld niet opbrengen voor dingen die me niet zo heel veel intereseren.
bekent probleem .. .
quote:
dat ik t met mn "dingetje" nog tot rijschoolhouder wist te schoppen.
ik tot programmeur van satelliet ontvangers. . .
quote:
...ik word er ziek van om hier op fok uitgemaakt te worden voor n00b en kutnewbie omdat...
daar schijt je toch op ??? wat interresseert het jou nou wat een ander te zeggen heeft. . . .niks toch . . ?? (het is toch nooit goed. . dus kun je beter je eigen gang gaan)
quote:
raad voor mn ongeduld op fok ten opzichte van sommige alleswetende know it all,s van 17 of 18 jaar die opgegroeid zijn in een generatie..
pffffffff. . er zijn altijd mensen die beter dan jij zijn . .er zijn altijd mensen die sneller dan jij zijn . .. . er zijn altijd mensen . .. . yadayadayadaya. . ze zullen er altijd zijn. . (ook hier.. . ga je eigen gang. . en schijt op de rest)
quote:
En is hier iemand die ook wat van pc,s weet die me effe kan helpen met mn probleempje op gebied van beveiliging (firewalls)
tja. . .kzou zeggen ZoneAlarmPro. . die draai ikzelf. . (te verkrijgen via Kazaa oid).. . blokt alles wat je er niet door wilt hebben . . ..

suc6

Religion : Mankind's Worst Invention!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 01:10:56 #24
62760 gogo115
t is zuipen of verpompen
pi_12567019
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou het onderwerp splitsen en je firewallprobleem op DIG te gooien.

Wat betreft je ADHD, je geeft het zelf al aan, het is een probleem waar jij mee kampt. Vanaf de computer kunnen we niet ruiken dat je ADHD hebt, en om dat nou elke keer te roepen of zelfs als excuus te gebruiken is denk ik ook niet een optie.

Wellicht is dit niet wat je wilde horen, maar mijn advies is: pas je aan. Iedereen, ook jij, kan zich tot op een zekere hoogte aanpassen, in plaats van dat de rest zich aan jou aanpast.

Is mijn levensfilosofie, tenminste. Hoop dat je het opbouwend opvat. Succes.

heb t nooit als excuus op fok gebruikt, getuige de heer smokez die ik persoonlijk ken.
dus om nu te zeggen dat ik t elke keer gebruik als excuus klopt niet kijk mn posts maar na joh ik wou t eigenlijk liever niet weten en ook niet hebben.
Dus ik gebruik t zeker niet als excuus
pi_12567029
hmm.... je bent hier idd te gast. en regels zijn er niet voor niets, en dit gescheld vind ik niet echt gepast voor een "volwassene"

en dr.phil is idd een goed idee..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')