ik post dus gewoon een probleem in een forum, maar t merendeel van de fokkers voelt zich (in mijn ogen nu) zo goed dat ze zonder nadenken dingen lopen te posten waarvan ik al denk , spoor jij wel.
Door mn adhd kan ik t geduld niet opbrengen voor dingen die me niet zo heel veel intereseren.
Dat wil niet zeggen dat ik in dingen waar ik wel in ben geintereseerd niet snap.
Dat pik je vlugger op dan een ander.
Kijk me dan ook niet vreemd aan dat ik t met mn "dingetje" nog tot rijschoolhouder wist te schoppen.
Daar ben ik vlugger in geslaagd dan wie dan ook in mn klas toen die tijd.
Omdat t me intereseerde
Maar ik word er ziek van om hier op fok uitgemaakt te worden voor n00b en kutnewbie omdat de rest van de fokkers die zich wijze mannen noemen en oldbie zijn op een forum en daarom denken dat ze de wijsheid van de wereld in pacht hebben met hun gemiddelde lft van 19.
Door mn ongeduld wat dingen betreft die me nie veel schelen nadat ik wat dingen gezien heb hier op fok wat betreft t commentaar kan ik me effe niet inhouden.
sorry voor dat.
Ik hoop hier wat lui te vinden die wat van pc,s afweten zodat ik effe op mn eigen manier geholpen kan worden ipv door die wijze fokkers die prima commentaar weten te geven behalve goeie tips op een enkele na.
let wel op een enkele na.
Is er iemand op dit forum die me effe wil helpen??????plz
Ik ken mezelf en mn tekortkoming, dus t lijkt me niet verstandig om nu op fok dingen aan te gaan halen.
plz help me.
Zoek hier dus eigenlijk 2 dingen.
raad voor mn ongeduld op fok ten opzichte van sommige alleswetende know it all,s van 17 of 18 jaar die opgegroeid zijn in een generatie en een klaslokaal waar ik vroeger nog een knal voor mn kop kreeg als je al een reken machine bij je had, maar waar nu voor 2 ton aan pc,s staan.
En is hier iemand die ook wat van pc,s weet die me effe kan helpen met mn probleempje op gebied van beveiliging (firewalls)
Krijg namelijk zo,n beetje 120 echo requests per uur binnen en dat heb ik nog nie gezien hier.
Zoek dus ook iemand die verstand van zaken heeft wat dat betreft.
dat zijn dus 2 onderwerpen in 1 topic.
Ik hoop dat t niet te veel is en dat ik hier wel effe geholpen kan worden.
Alvast bedankt
jacco
ik zou zogauw ff niet weten waarom iemand zoveel ping pakketjes naar je toestuurt... als ik er meer van weet hoor je t wel..
grtz martijn
Wat betreft je vragen..hmm... Weet wel een en ander van computers... Maar firewalls valt daar voor helaas buiten... Zit meer in Verschillende software en Websites bouwen...
Wat betreft je ADHD, je geeft het zelf al aan, het is een probleem waar jij mee kampt. Vanaf de computer kunnen we niet ruiken dat je ADHD hebt, en om dat nou elke keer te roepen of zelfs als excuus te gebruiken is denk ik ook niet een optie.
Wellicht is dit niet wat je wilde horen, maar mijn advies is: pas je aan. Iedereen, ook jij, kan zich tot op een zekere hoogte aanpassen, in plaats van dat de rest zich aan jou aanpast.
Is mijn levensfilosofie, tenminste. Hoop dat je het opbouwend opvat. Succes.
quote:Als er ergens wel mensen janken over slotjes, UTFS, n00b en wat al niet meer dan is het wel op GoT....
Op woensdag 20 augustus 2003 00:43 schreef Hoog1976 het volgende:
Misschien voor dat firewall-probleem even opGathering Of Tweakers
kijken?
quote:Daar worden 'UTFS' replies anders genadeloos afgestraft hoor
Op woensdag 20 augustus 2003 00:44 schreef Adagio het volgende:[..]
Als er ergens wel mensen janken over slotjes, UTFS, n00b en wat al niet meer dan is het wel op GoT....
quote:vraag me af waarom je nie kan lezen maar wel kan typen.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:40 schreef ursel het volgende:
Ben in grote lijnen met je eens over je verhaal... Verbaast me alleen dat je niet veel geduld hebt om lange verhalen door te lezen, maar er wel zelf eentje kan tikken.. [no offence]Wat betreft je vragen..hmm... Weet wel een en ander van computers... Maar firewalls valt daar voor helaas buiten... Zit meer in Verschillende software en Websites bouwen...
- Duidelijk je probleem uitleggen
- Oplossingen die al geprobeerd zijn
- Eventueel wat je gedaan hebt waardoor probleem ontstaat
- Belangrijkste instellingen die behoren tot probleem vermelden
- Computer eigenschappen (Welk OS, computer of noem maar op).
En uiteraard daar ook eerst de search gebruiken. En op meerdere woorden proberen.
Soms als je echt antwoord wilt hebben zul je door deze search heen moeten, Hoe weinig geduld je er ook voor hebt. Het is frustrerender door 10 x dezelfde vraag te krijgen van mensen die er niet de moeite voor nemen, terwijl antwoord kant en klaar er staat.
ja maat deze post had jij kunnen verwachten.
ik heb geen geduld voor onzin zoals de regels op fok gemaakt door idioten die ook nergens van weten.
de fucking irl newbies
jou uitgezonderd
ben effe de rest van de post aan t lezen nu maar wou je ff laten weten dak je zie
quote:Mja. Bekrompen en jammer. Hoera, ik heb een stoornis dus ik mag de regels die voor iedereen gelden aan mijn laars lappen.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:52 schreef gogo115 het volgende:ik heb geen geduld voor onzin zoals de regels op fok gemaakt door idioten die ook nergens van weten.
de fucking irl newbies
Sorry, ik ben irl en op internet erg meegaand, maar dit slaat totaal nergens op.
quote:dus jij vind de mensen die de regels bedacht hebben op FOK!, idioten die nergens van weten?
Op woensdag 20 augustus 2003 00:52 schreef gogo115 het volgende:
ik heb geen geduld voor onzin zoals de regels op fok gemaakt door idioten die ook nergens van weten.
de fucking irl newbies
quote:Nou wil ik niet wel moeilijk doen, maar want ik vind dit een beetje ver gaan.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:52 schreef gogo115 het volgende:[...]
de fucking irl newbies
[...]
Die "fucking irl newbies" mogen dan tenminste 15-20 jaar jonger zijn dan jij, maar jij kan je natuurlijk ook gewoon eens niets van hun reacties aantrekken. Je weet dat ze hier rondlopen dus als je iets post kun je op reacties wachten.
En die regels die jij maar onzin vind, zijn er niet voor niets. Je bent hier in principe te gast dus je hebt de regels te accepteren. Je hebt je zelf tenslotte aangemeld als gebruiker hier!
En met dit soort reacties helpt niemand je zo nog. Althans....ik niet iig.
[Dit bericht is gewijzigd door Hoog1976 op 20-08-2003 01:00]
quote:kap maar met je gelul, want daar heb ik nog de tijd en ook geen zin in lul.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:54 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Mja. Bekrompen en jammer. Hoera, ik heb een stoornis dus ik mag de regels die voor iedereen gelden aan mijn laars lappen.
Sorry, ik ben irl en op internet erg meegaand, maar dit slaat totaal nergens op.
oftewel in duidelijke taal
FUCK YOU
quote:Damn, je komt bij mij over als iemand die zwaar autistisch is of iets dergelijks, zonder ook maar enig inlevingsvermogen. Maar ja... The rules don't apply to you.
Op woensdag 20 augustus 2003 01:00 schreef gogo115 het volgende:
oftewel in duidelijke taalFUCK YOU
quote:heb jij er ooit aan gedacht om contact op te nemen met Dr. Phil?
Op woensdag 20 augustus 2003 01:00 schreef gogo115 het volgende:[..]
kap maar met je gelul, want daar heb ik nog de tijd en ook geen zin in lul.
Jij hoort dus duidelijk op een ander forum.
Welk forum dat is moet je niet aan mij vragen aangezien ik de weg niet weet naar t dooie lullen forum voor mensen die uit hun eigen zieligheid forums zoals dit af gaan zitten kraken.oftewel in duidelijke taal
FUCK YOU
quote:Flikker jij maar op
Op woensdag 20 augustus 2003 01:00 schreef gogo115 het volgende:
Jij hoort dus duidelijk op een ander forum.
quote:bekent probleem .. .
Door mn adhd kan ik t geduld niet opbrengen voor dingen die me niet zo heel veel intereseren.
quote:ik tot programmeur van satelliet ontvangers. . .
dat ik t met mn "dingetje" nog tot rijschoolhouder wist te schoppen.
quote:daar schijt je toch op ??? wat interresseert het jou nou wat een ander te zeggen heeft. . . .niks toch . . ?? (het is toch nooit goed. . dus kun je beter je eigen gang gaan)
...ik word er ziek van om hier op fok uitgemaakt te worden voor n00b en kutnewbie omdat...
quote:pffffffff. . er zijn altijd mensen die beter dan jij zijn . .er zijn altijd mensen die sneller dan jij zijn . .. . er zijn altijd mensen . .. . yadayadayadaya. . ze zullen er altijd zijn. . (ook hier.. . ga je eigen gang. . en schijt op de rest)
raad voor mn ongeduld op fok ten opzichte van sommige alleswetende know it all,s van 17 of 18 jaar die opgegroeid zijn in een generatie..
quote:tja. . .kzou zeggen ZoneAlarmPro. . die draai ikzelf. . (te verkrijgen via Kazaa oid).. . blokt alles wat je er niet door wilt hebben . . ..
En is hier iemand die ook wat van pc,s weet die me effe kan helpen met mn probleempje op gebied van beveiliging (firewalls)
suc6
quote:heb t nooit als excuus op fok gebruikt, getuige de heer smokez die ik persoonlijk ken.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou het onderwerp splitsen en je firewallprobleem op DIG te gooien.Wat betreft je ADHD, je geeft het zelf al aan, het is een probleem waar jij mee kampt. Vanaf de computer kunnen we niet ruiken dat je ADHD hebt, en om dat nou elke keer te roepen of zelfs als excuus te gebruiken is denk ik ook niet een optie.
Wellicht is dit niet wat je wilde horen, maar mijn advies is: pas je aan. Iedereen, ook jij, kan zich tot op een zekere hoogte aanpassen, in plaats van dat de rest zich aan jou aanpast.
Is mijn levensfilosofie, tenminste. Hoop dat je het opbouwend opvat. Succes.
en dr.phil is idd een goed idee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |