abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12143454
En hier maar weer verder
pi_12143500
. Vinden ajacieden het leuk om Feyenoord-topics te openen ofzo?
pi_12143505
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:17 schreef Loek-B het volgende:
Idd... Feyenoord verkoopt gewoon bep. spelers voor een paar ton!! Terwijl ajax spelers voor 18 miljoen verkoopt... .
Dacht je nou echt dat er clubs zijn die een paar miljoen neerleggen voor die dertigers
  Moderator donderdag 31 juli 2003 @ 16:23:15 #4
42184 crew  DaMart
pi_12143508
Even de laatste reactie uit deel 15 (toch ?)
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:15 schreef Qlimax het volgende:
Er is maar een probleem en dat is de volgende :
Waarom kunnen de joden wel een speler verkopen voor 18 miljoen euro en Feyenoord niet....????

Met geld maak je geld en trek je "goeie" spelers aan... even eigen kweek erbuiten laten....

Waarom pakt Feyenoord met dat geld nooit eens een hoofdprijs....????
Altijd maar rare kleine bedragen..... gek word ik ervan....

Het probleem ligt denk ik in het feit dat Feyenoord die spelers graag wilde verkopen. Ajax hoefde niet zonodig. Maar Feyenoord wist al dat als ze nu niet verkocht werden, ze volgend jaar transfervrij zouden vertrekken. Dus verkochten ze ze nu maar, dan vingen ze nog wat geld. Andere clubs weten dat en springen er op in. Vorig jaar had Emerton nog voor een behoorlijke prijs verkocht kunnen worden, omdat zijn contract nog 2 jaar door liep.
Dat is denk ik een deel van het euvel bij Feyenoord.
  Moderator donderdag 31 juli 2003 @ 16:24:41 #5
42184 crew  DaMart
pi_12143541
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:23 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dacht je nou echt dat er clubs zijn die een paar miljoen neerleggen voor die dertigers

Punt is dat Feyenoord ook moet inschatten hoe belangrijk spelers zijn voor de club. Bosvelt was van onschatbare waarde, dus dan laat je die normaal gesproken niet voor een fooi vertrekken.

En Emerton en Kalou waren geen dertigers... halverwege de 20 of zo.

donderdag 31 juli 2003 @ 16:25:05 #6
33294 Qlimax
- original -
pi_12143550
neuzen denken allemaal dat het voor Feyenoord drama gaat worden dit seizoen.....

ben benieuwd of ze van al die oostblok ganzen en een belg (?) een elftal kunnen maken....

maar daar gaat het hier niet over....

15 punten uit 5 wedstrijden en jorien / rob / bert hadden gelijk....

minder punten en de typhus breekt uit.....

- 010 -
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:27:19 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12143609
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:25 schreef Qlimax het volgende:

Dan zou ik maar niet naar de Kuip gaan als ik jou was, want dat is nogal een erg besmettelijke ziekte.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:28:12 #8
33294 Qlimax
- original -
pi_12143635
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan zou ik maar niet naar de Kuip gaan als ik jou was, want dat is nogal een erg besmettelijke ziekte.

Hopelijk waait het over naar Noord-Holland
- 010 -
pi_12143640
Kan die topictitel niet veranderd worden in iets met Bosvelt? Jorien is het niet eens waard om in de titel te mogen...
  Moderator donderdag 31 juli 2003 @ 16:28:59 #10
42184 crew  DaMart
pi_12143649
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:28 schreef Qlimax het volgende:

[..]

Hopelijk waait het over naar Noord-Holland

Ja hallo! Ik woon in Noord Holland... en ben voor Feyenoord
pi_12143667
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:28 schreef Loek-B het volgende:
Kan die topictitel niet veranderd worden in iets met Bosvelt? Jorien is het niet eens waard om in de titel te mogen...
nee
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:30:45 #12
33294 Qlimax
- original -
pi_12143691
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:28 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja hallo! Ik woon in Noord Holland... en ben voor Feyenoord

hahaha....

nee maar serieus.... alle verhalen / scheldpartijen over en weer beginnen weer van voor af aan...

laten we nou eerst maar eens gaan foeballuh kunnen we dan de balans opmaken.... (en bert eruit keilen)

- 010 -
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:31:03 #13
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_12143698
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:28 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja hallo! Ik woon in Noord Holland... en ben voor Feyenoord. .

The Most Incredible, Baby
pi_12143705
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:29 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

nee

Dat bepaal jij niet, want je bent geen mod. .
pi_12143714
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]

Het probleem ligt denk ik in het feit dat Feyenoord die spelers graag wilde verkopen. Ajax hoefde niet zonodig. Maar Feyenoord wist al dat als ze nu niet verkocht werden, ze volgend jaar transfervrij zouden vertrekken. Dus verkochten ze ze nu maar, dan vingen ze nog wat geld. Andere clubs weten dat en springen er op in. Vorig jaar had Emerton nog voor een behoorlijke prijs verkocht kunnen worden, omdat zijn contract nog 2 jaar door liep.

De spelers van AJAX hebben zich vorig seizoen in de CL van hun beste kant laten zien.
Als AJAX in de eerste ronde eruit was geknikkerd had Mandy nog lekker in A'dam gezetten
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:35:57 #16
33294 Qlimax
- original -
pi_12143807
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:31 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

De spelers van AJAX hebben zich vorig seizoen in de CL van hun beste kant laten zien.
Als AJAX in de eerste ronde eruit was geknikkerd had Mandy nog lekker in A'dam gezetten

en Kalou won met feyenoord de uefa cup het jaar daarvoor....????

scheelt dat zoveel miljoen....????

- 010 -
pi_12143878
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:28 schreef Loek-B het volgende:
En Bosvelt wel natuurlijk
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:40:03 #18
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12143881
Waarom worden al die Feyenoord topics door neuzen geopend..??
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:41:55 #19
33294 Qlimax
- original -
pi_12143919
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:40 schreef Frenkie het volgende:
"everyone wants to be like Mike"...... (jordan dus)

maar durven niet...

- 010 -
pi_12143967
Wat er ook gebeurd , ik blijf voor Feyenoord gisteren me neefje weer heerlijk genoten van de open dag.
ReohgnireT
pi_12143969
Feyenoord wordt de verrassing dit jaar! Jonge spelers, enthousiasme en een ongebreidelde inzet leiden tot de landstitel!
  Moderator donderdag 31 juli 2003 @ 16:45:03 #22
42184 crew  DaMart
pi_12143989
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:30 schreef Qlimax het volgende:

[..]

hahaha....

nee maar serieus.... alle verhalen / scheldpartijen over en weer beginnen weer van voor af aan...

laten we nou eerst maar eens gaan foeballuh kunnen we dan de balans opmaken.... (en bert eruit keilen)

Idd... laten we dat kidnerachtige gescheld maar achterwege laten...

*edit: door stomme internetverbinding was alleen de quote doorgekomen

[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 31-07-2003 16:52]

pi_12144016
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:40 schreef Frenkie het volgende:
Verander die titel dan iig ff. .
pi_12144155
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Idd... dat staat precies onder het bericht dat Rafael van der Vaart zwanger is van Koeman, en de komende 12 maanden, drachttijd en moederschapsverlof, uit de roulatie zal zijn.

Precies, daar heb ik het vandaan. Het staat tussen dat bericht van Rafael en dat bericht dat De Kuip over 30 jaar gesloopt gaat worden
  Moderator donderdag 31 juli 2003 @ 16:54:08 #25
42184 crew  DaMart
pi_12144184
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:31 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ok... ongelukkige plaatsing van een smiley

Ik bedoelde natuurlijk dat ik die enge ziektes niet wil

Die mogen trouwens van mij ook wel uit Amsterdam wegblijven, want daar woon ik maar 25-30 km vandaan

donderdag 31 juli 2003 @ 16:56:48 #26
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_12144250
Zo slecht is het allemaal nog niet. We hebben 2 superkeepers. Rechtsback Song. In het centrum kunnen Van Wonderen, Van der Berg, Pauwe en De Nooijer. Dan het liefst Van Haaren linksback, of Donde, Pauwe of De Nooijer. Op het centrum van het middenveld kunnen Ono/Schreuder/Landzaat/Acuña/of die egyptenaar als we die halen. En als aanvallers hebben we er zat. Van Persie, Buffel, Kuyt, Lazovic, Bombarda, Kalou, Elmander. Niks om over druk te maken.

Misschien wordt het een moeilijk jaar, en misschien worden we wel kampioen. Ff kijken hoe het loopt en dan komen we er snel genoeg achter. Hopen dat we dit jaar op de achterhoede kunnen vertrouwen dan vallen die goals vanzelf wel!

Go Feyenoord!

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  Moderator donderdag 31 juli 2003 @ 16:57:24 #27
42184 crew  DaMart
pi_12144262
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:52 schreef Qi het volgende:

[..]

Precies, daar heb ik het vandaan. Het staat tussen dat bericht van Rafael en dat bericht dat De Kuip over 30 jaar gesloopt gaat worden

Yep, en het laatste bericht dat er aan toegevoegd is is dat Ajax supporters vanaf aankomend seizoen niet meer kunnen zitten in de Grote Zandvlakte (Vertaling van het griekse woord Arena). Feyenoord heeft met succes bij de rechter een proces aangespannen dat de stoelen verwijderd worden. Het zijn namelijk kuipstoelen. Dit alles met in het vooruitzicht van een dwangsom van ¤ 1.000.000 per wedstrijd per gebruikte stoel.

Ok, nu ben ik uitgespeeld werkt....

[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 31-07-2003 17:01]

pi_12144352
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

Yep, en het laatste bericht dat er aan toegevoegd is is dat Ajax supporters vanaf aankomend seizoen niet meer kunnen zitten in de Grote Zandvlakte (Vertaling van het griekse woord Arena). Feyenoord heeft met succes bij de rechter een proces aangespannen dat de stoelen verwijderd worden. Het zijn namelijk kuipstoelen. Dit alles met in het vooruitzicht van een dwangsom van ¤ 1.000.000 per wedtsrijd per gebruikte stoel.

Had ik je al gezegd dat het bericht over De Kuip echt waar is?

De Kuip is in 1937 gebouwd en de staalconstructie van het stadion kan maar +- 100 jaar mee. In 2037, nog 34 jaar dus, gaat De Kuip plat.

donderdag 31 juli 2003 @ 17:01:11 #29
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_12144355
Ajax doet het altijd goed. ppfftt wel realistisch blijven. Voor hoeveel hadden ze ook alweer Machlas gekocht? Als ik me goed herriner 20 miljoen FL. www.vi.nl Ajax laat Machlas transfervrij vertrekken. En je kan mij niet vertellen dat ie zoveel goals heeft gemaakt dat ie die 20 miljoen al voor ze heeft terug verdient. Zelfde verhaal voor Mido, die was ook niet goedkoop. Het is de vraag of ze daar nog veel geld voor kunnen krijgen in de toekomst.

Go Ajax Whahahahaha

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  Moderator donderdag 31 juli 2003 @ 17:02:48 #30
42184 crew  DaMart
pi_12144393
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:01 schreef Qi het volgende:

[..]

Had ik je al gezegd dat het bericht over De Kuip echt waar is?

De Kuip is in 1937 gebouwd en de staalconstructie van het stadion kan maar +- 100 jaar mee. In 2037, nog 34 jaar dus, gaat De Kuip plat.

Dat heb ik ooit ook eens ergens gelezen ja. Maar tegen die tijd is de bevolking zo gegroeid dat ze toch een groter stadion nodig hebben joh
pi_12144417
Waarom is Swerts terug???
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12144444
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dat ging om de transfer van Landzaad...niet met Schreuder. Niet te voorbarig reageren dus.

Uh meneer Southpark meneer, Elmander is weldeglijk in de deal rond Schreuder genoemd. feyenoord heeft een bod gedaan van 1 miljoen + het verhuren van Elmander aan NAC voor 1 seizoen tegen een vriendschapelijk prijsje (salaris, wordt betaalt door uw clubje). Een soort van Pieter Collen systeem.. alleen hoop ik dat DIE (= Elmander) wel langer als 40 minuten in het veld kan staan.
quote:
[..]

Schreuder hebben ze helemaal niet nodig. Schreuder kan ik niet ervaren noemen. Ja, in de competitie maar voor Europese wedstrijden zal hij echt tekort schieten. En het is weer een 30-er, wanneer gaan Feijenoord zich bezig houden met de toekomst.

toch zit het er dik in dattie gaat komen. Op TV rijnmond schijnt hij gezegd te hebben dat "hij naar feyenoord gaat". Verder loopt hij een beetje op NAC te zaniken dat ze hem voor het laatste bod moeten laten gaan. Ik gun hem best een transfer (alleen liever niet naar die havenstad daar.. maar oke), maar hij maakt zich nu vrij onmogelijk, dat een terugkeer (of eigenlijk een blijven) in Breda onderhand uitgesloten lijkt te gaan raken.

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  donderdag 31 juli 2003 @ 17:19:03 #33
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12144771
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:04 schreef methodmich het volgende:
Waarom is Swerts terug???
Om doorverkocht te worden aan Willem II
A.M.A.B
pi_12144882
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:19 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Okee.. Want die jongen kwam vorig jaar in een oefenpot Johan Sturrus nog niet voorbij...
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 31 juli 2003 @ 17:24:28 #35
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_12144899
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:01 schreef jojomen4 het volgende:
Ajax doet het altijd goed.
Net als elke andere club heeft ook Ajax wel aankopen gedaan die niet super bleken te zijn. Big deal.
quote:
En je kan mij niet vertellen dat ie zoveel goals heeft gemaakt dat ie die 20 miljoen al voor ze heeft terug verdient.
Stuk of 45 goals in 90 wedstrijden. Niet spectaculair, maar ook niet dramatisch slecht.
quote:
Zelfde verhaal voor Mido, die was ook niet goedkoop. Het is de vraag of ze daar nog veel geld voor kunnen krijgen in de toekomst.
Mido is al een tijdje weg, wel op blijven letten
pi_12144993
Volgens VI.nl is het officieel: Alfred Schreuder voor 3 jaar naar Feyenoord!
www.thuisuiteten.nl
pi_12145114
Wederom slechts nieuws:
quote:
LURLING WIL FEYENOORD NIET VERLATEN

Anthony Lurling wil dit seizoen iedereen laten zien waarom hij naar Feyenoord is gekomen. Mede daarom legde de aanvaller een lucratieve aanbieding van VFL Wolfsburg naast zich neer. 'Feyenoord is te mooi om na één jaar te verlaten. Ik zou de gemakkelijkste weg hebben gekozen als ik was vetrokken. Vorig jaar is niet geworden wat ik ervan heb verwacht, dus eerst wil ik hier slagen', schrijft Lurling in zijn dagboek.

Bron: www.feyenoord.nl

pi_12145511
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:37 schreef Qi het volgende:
Wederom slechts nieuws:
[..]
.

Slechter nieuws kon er niet zijn. . .

pi_12145556
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:19 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Willem II wil Swerts niet.
  donderdag 31 juli 2003 @ 18:27:55 #40
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12145935
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:37 schreef Qi het volgende:
Wederom slechts nieuws:
[..]
Idd slecht nieuws...hij blijft verdomme nog langer
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]

Het is gewoon dom handelen van de hoge bazen bij Feijenoord. Zoals je al zegt kon Emerton vorig jaar al voor dik ¤12 miljoen verkocht worden aan Newcastle United. Emerton wilde graag, Newcastle wilde graag maar nee die kale flikker moest zonodig ¤18 miljoen hebben voor een speler waarvoor Feijenoord maar ¤1 miljoen betaalde. Vorig jaar had Emerton dus met ¤11 miljoen winst verkocht kunnen worden maar nee GKL bleef bij zijn standpunt en Emerton bleef.

ajax pakt gewoon het volle pond dankzij die CL en vanwege het feit dat de spelers nog lang doorlopende contracten hebben (toch?). Dit is bij Feijenoord helemaal niet het geval.

quote:
Op donderdag 31 juli 2003 18:05 schreef LuckyLuciano het volgende:

[..]

Willem II wil Swerts niet.

En hoe kom jij aan deze zinvolle informatie?
A.M.A.B
pi_12145947
Haha, gewoon van het bestuur van Willem II zelf.
  donderdag 31 juli 2003 @ 18:40:55 #42
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_12146152
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:29 schreef methodmich het volgende:
Volgens VI.nl is het officieel: Alfred Schreuder voor 3 jaar naar Feyenoord!
Als we het van mensen als Schreuder van den Berg en de Nooijer moeten gaan hebben kunnen het nog hele lange overgangsjaren worden.
Hij stond al langer op het verlanglijstje van onze grote vriend Bert.
Mn hoop op een goed seizoen wordt steeds minder. Aangezien je van Bert kan verwachten dat Jean en Kalou door hun jonge leeftijd geen eerlijke kans zulen krijgen. Ook ons grootste talent, Sebastiaan Pardo zal wel weer belachelijk weinig speelminuten krijgen.

Als je toch aan het verjongen en een zogenaamd overgangsjaar wilt doe het dan goed. En zet dan echt een jong team neer met talenten die nog verder kunnen groeien. Niet dat je met dit team kampioen zou worden maar dit is wel een team wat er over een tijdje kan staan aangevuld met wat ECHTE versterkingen.
van den Berg en Schreuder zijn aardige spelers voor RKC en NAC maar geen spelers die bij Feyenoord in de as horen te spelen. Ik kan er met mn hoofd nog steeds niet bij waarom Olfers en Boutahar geruild zijn. Die had ik er nu juist bij willen hebben.
Radoi zou wel een echte versterking zijn redelijk jong veel ervaring en talent. Kuyt zou hierbij dicht tegen de basis aanzitten aangezien van Persie ook op links kan.
S Kalou zou ik als 2e man aan de rechter kant gebruiken.
Ghally en Landzaat voor het middenveld.
Olfers van Haaren en Paauwe voor de verdediging.
-------------------------------------Loodewijks-----------------------------------
----Song-------------------Radoi------van Wonderen----------Jean-----
---------------------Acuna\Boutahar---------------Ono-----------------------
-----------Buffel-------------------van Persie----------------------Pardo-----
----------------------------------------Lazovic--------------------------------------

Ik vrees echter dat dit hem wordt:
Met Lurling dicht tegen de basis aan
-------------------------------------Zoetebier-------------------------------------
---Song------------------Berg----Wonderen---------Paauwe/de Nooijer
------------------Schreuder---------------------Ono---------------------------
----------Kuyt------------------------Buffel--------------------van Persie---
----------------------------------------Lazovic------------------------------------

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_12147171
quote:
Geplaatst door Dylan Dog op vrijdag 25 juli 2003 11:44 in een ander topic:]Het is ook wel zo dat het gebeurt, maar je maakt mij niet wijs dat in een uitwedstrijd tegen de Graafschap Ajax jongens als Chivu (Bergdolmo), Van der Meyde (Sikora) en Van der Vaart (Pienaar) niet kan sparen zonder kleerscheuren op te lopen. Net zoals dat PSV ook gerust jongens als Bommel (Schaaf), Kezman (Vennegoor/Bruggink) moet kunnen sparen in een wedstrijd als Twente thuis.
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:59 schreef Cart_man het volgende in het vorige topic:

Schreuder hebben ze helemaal niet nodig. Schreuder kan ik niet ervaren noemen. Ja, in de competitie maar voor Europese wedstrijden zal hij echt tekort schieten. En het is weer een 30-er, wanneer gaan Feijenoord zich bezig houden met de toekomst.

Daarom issie waarschijnlijk gehaald. Om door te wisselen!

(nee, niet net zoals beenhakker )

[Dit bericht is gewijzigd door jpzegthallo op 31-07-2003 19:44]

donderdag 31 juli 2003 @ 19:44:30 #44
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12147222
Ik vrees meer voor deze opstelling:

-------------------------------------Zoetebier--------------------------------------
---Song------------------Berg--------Paauwe----------------de Nooijer---
------------------Landzaat--------------------Ono/Schreuder----------------
----------Kuyt------------------------Buffel--------------------van Persie-----
----------------------------------------Lazovic--------------------------------------

Zal me niet eens verbazen wanneer Lurling een basisplaats krijgt tov de jeugd voorin. Voorin zal het probleem niet liggen. Deze ligt achterin met ten eerste een keeper, die een goede lijnkeeper is maar buiten zijn goal zwaar onzeker is.

Song is meer een rechtsbuiten die overlopen gaat worden door de aanval van de tegenstander. Wat ik van Van den Berg moet verwachten weet ik niet, weinig zien spelen maar lijkt me niet echt geschikt. van Wonderen zal vertrekken, ben ik nog steeds van overtuigd. Dan moet je het dus doen met Paauwe als centrale verdediger en de Nooijer op linksback met Jean als backup. Vrije loop voor de aanval op die kant, want verdedigen kunnen ze geen van beide.

Ook over het middenveld kan ik nog weinig zeggen, al verwacht ik ook hier weinig prestaties. Zie liever Acuna op die positie. Ono is nog geblesseerd tot oktober, dus eerst maar eens punten verliezen met Schreuder daar. Hij is linkspoot. Pardo krijgt elke wedstrijd wat minuutjes om zich bezig te houden.

De aanval heeft ook nog veel vraagtekens. De vier die er nu staan zullen de basis wel worden. Afwachten is het wat er gaat gebeuren met Elmander, Smolarek, Lurling, Leonardo en de rest. Hoop echt van harte dat Leonardo terugkeert in het eerste van Feijenoord. Was zo goed bezig voor jaar.

Trainer moet gewoon optyfen, want met hem zullen we nooit een kampioenschap gaan winnen.

A.M.A.B
  donderdag 31 juli 2003 @ 19:46:26 #45
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_12147252
Waarom zet iedereen Kuyt op rechts?

Zet hem in het centrum neer, daar komt hij het beste tot zijn recht denk ik.

donderdag 31 juli 2003 @ 19:50:42 #46
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12147325
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 19:46 schreef RedGuy het volgende:
Waarom zet iedereen Kuyt op rechts?

Zet hem in het centrum neer, daar komt hij het beste tot zijn recht denk ik.

Duh

Dat weet ik ook wel. Bert is de baas, ik niet.

A.M.A.B
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 31 juli 2003 @ 19:55:41 #47
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_12147437
Over stadions gesproken...
Ik denk dat ajax aan het eind van het seizoen geen stadion meer heeft om in te spelen..
Waarom dan vraag je je af, heel simpel ado den haag komt weer langs...
en aangezien ik een feyenoorder ben vind ik dat niet erg....

Ik vind het trouwens om ff ontopic te gaan echt verschrikkelijk jammer dat bosvelt is weg gegaan.. Ik hoop dat hij wel echt afscheid kan nemen in de kuip....

OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 31 juli 2003 @ 20:27:33 #48
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12148070
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 19:55 schreef Netsplitter het volgende:
Over stadions gesproken...
Ik denk dat ajax aan het eind van het seizoen geen stadion meer heeft om in te spelen..
Waarom dan vraag je je af, heel simpel ado den haag komt weer langs...
en aangezien ik een feyenoorder ben vind ik dat niet erg....

Ik vind het trouwens om ff ontopic te gaan echt verschrikkelijk jammer dat bosvelt is weg gegaan.. Ik hoop dat hij wel echt afscheid kan nemen in de kuip....

Prima, dat ding zal toch wel zijn verzekerd. ADO voor de rest van het bestaan terug naar de amateurs, en Ajax een nieuw stadion
  donderdag 31 juli 2003 @ 21:51:45 #49
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_12149577
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:24 schreef Leshy het volgende:

[..]

Net als elke andere club heeft ook Ajax wel aankopen gedaan die niet super bleken te zijn. Big deal.
[..]

Stuk of 45 goals in 90 wedstrijden. Niet spectaculair, maar ook niet dramatisch slecht.
[..]

Mido is al een tijdje weg, wel op blijven letten

ben op vakantie geweest, sowwy

maar machlas is dus geld weggooien, dat is wat ik bedoel realistisch blijven.

donderdag 31 juli 2003 @ 21:58:35 #50
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_12149708
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 21:51 schreef jojomen4 het volgende:
Mja, het grootste probleem is zijn salaris. Er hebben zich niet echt clubs gemeld voor hem, dus zijn contract afkopen is waarschijnlijk goedkoper in de lange ren
pi_12152918
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:56 schreef jojomen4 het volgende:
[...]

En als aanvallers hebben we er zat. Van Persie, Buffel, Kuyt, Lazovic, Bombarda, Kalou, Elmander. Niks om over druk te maken.

[...]

Ben je ff in de war ofzo? Kalou is toch naar Auxxerre? Of heb je dat niet gevolgd?

Ik zag het laatst ook in een column op www.feyenoordnet.nl.
Hier stond t:
"En dan de aanval. Hebt u nog even? Daar gaan we; Kalou, Smolarek, Kuyt, Lazovic, Elmander, Buffel, Van Persie, Lurling, Leonardo en Pardo [...]."

http://www.feyenoordnet.nl/fn_nieuws.fsv?action=showNews&ID=5429&catID=12

Best bizar dat men nog over Kalou praat terwijl hij al lang in Auxxerre zit.

pi_12152978
Misschien Broertje Kalou. Zo maar een ideetje hoor, niets meer, niets minder
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12153014
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 23:56 schreef mrbombastic het volgende:

[..]

Ben je ff in de war ofzo? Kalou is toch naar Auxxerre? Of heb je dat niet gevolgd?

Hier stond t:
"En dan de aanval. Hebt u nog even? Daar gaan we; Kalou, Smolarek, Kuyt, Lazovic, Elmander, Buffel, Van Persie, Lurling, Leonardo en Pardo [...]."

Maak je een grapje, of is het serieus? Ze hebben het niet over Bonaventure Kalou, maar over het broertje daarvan.
pi_12153061
quote:

[..]

Hier stond t:

. We hebben gewoon nog één Kalou hoor. . (Broertje).
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2003 @ 07:50:31 #55
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12155842
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 21:51 schreef jojomen4 het volgende:

Ach, z'n schwalbe was goed voor een paar broodnodige puntjes...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 12:20:18 #56
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12160122
quote:

[..]

Hier stond t:

Dan probeer je nog zo hard om intelligent over te komen, maar een beetje background info zou niet slecht zijn.

Zelfs een ajacied weet dat dit "het broertje van" is!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12164677
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 18:40 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Radoi zou wel een echte versterking zijn redelijk jong veel ervaring en talent.

Radoi is nauwelijks interessanter dan Peter van den Berg hoor...
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 15:30:23 #58
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12165027
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Radoi is nauwelijks interessanter dan Peter van den Berg hoor...

Ken die hele Radoi niet eens
A.M.A.B
pi_12165206
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:30 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ken die hele Radoi niet eens

Ik hoop voor je dat dat zo blijft. Je hebt het al zwaar genoeg met Schreuder, van den Berg en Jean...
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 16:18:27 #60
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_12166031
Schreuder heb ik anders wel eens een keer iets moois zien doen bij NAC geloof ik: een goal van afstand (boogbal).
Verder voegt hij weer wat extra voetbalintelligentie toe die met het vertrek van Pi-Air/Bosvelt toch duidelijk was afgenomen.
Weet alleen niet of ie qua handelingssnelheid nog kan meekomen...
Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
pi_12166422
Ach, enkele ASWH-spelers die ik sprak waren onder de indruk van Schreuder's intelligentie. Maar ja, dat zijn hoofdklassers.

Ik denk dat hij wel meekan qua handelingssnelheid, dat is juist één van zijn sterkere punten. Loopsnelheid heeft ie niet.

www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 16:51:04 #62
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12166753
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 07:50 schreef Doc het volgende:

[..]

Ach, z'n schwalbe was goed voor een paar broodnodige puntjes...

Alleen die schwalbe was de miljoenen al waard, al is het alleen maar om de F'noorders te treiteren
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 17:16:43 #63
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_12167238
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:51 schreef twi het volgende:
Alleen die schwalbe was de miljoenen al waard, al is het alleen maar om de F'noorders te treiteren
  Moderator vrijdag 1 augustus 2003 @ 17:23:30 #64
42184 crew  DaMart
pi_12167349
quote:
SCHREUDER KRIJGT NUMMER 6
Alfred Schreuder speelt dit seizoen met het rugnummer 6. Hij neemt hiermee het nummer van Paul Bosvelt over die naar Manchester City is verhuisd. Gill Swerts is vanaf heden te bewonderen onder nummer 28. Ferne Snoyl heeft nummer 33 toegewezen gekregen.
Geen heiligverklaring van #6 dus
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 23:08:26 #65
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12189802
Die Paauwe mag van mij wel alle wedstrijden in 't centrum spelen
pi_12190069
quote:
Vierde nederlaag op rij voor nieuw Feyenoord

2/8/2003 22:27

Bert van Marwijk heeft het nieuwe Feyenoord nog niet op de rails staan. Nadat de ploeg eerder in de voorbereiding nederlagen leed tegen de gerenommeerde namen 1. FC Nürnberg, Hannover 96 en Manchester City, bleek in de eigen Kuip ook Celta de Vigo te sterk. De Spaanse nummer vier won met 0-1.

Het vernieuwde Feyenoord, dat zich zaterdagavond voor het eerst presenteerde aan het eigen publiek (35.000 man sterk), kende maar liefst vier nieuwe gezichten in de basis. Dirk Kuijt speelde samen met Danko Lazovic in de spits, Gill Swerts stond op de plaats van Paul Bosvelt op het Rotterdamse middenveld, terwijl Peter van den Berg de defensie leidde.

Alfred Schreuder, pas afgelopen donderdag vastgelegd, kreeg van Van Marwijk nog geen basisplaats gegund. 'Hij is weliswaar topfit, maar heeft nog geen minuut met ons getraind', zo verklaarde de coach zijn keuze.

Feyenoord startte loom tegen Celta de Vigo, dat afgelopen seizoen vierde werd in Spanje en zich aldus kwalificeerde voor de voorronde van de Champions League. En voor de Rotterdammers het goed en wel wisten, stond de ploeg al op achterstand ook. De pass was van Milosevic, het slappen ingrijpen van Patrick Paauwe, waarna Edú geen problemen had om Zoetebier te verschalken, 0-1.

Feyenoord kreeg in het verdere verloop nog wel kansen - onder meer via Robin van Persie, Danko Lazovic en Dirk Kuijt - maar scoren konden de Rotterdammers niet. En dus bleek de vierde nederlaag tegen een tegenstander van naam onafwendbaar.

Na de pauze mocht overigens ook Alfred Schreuder zijn debuut/rentree maken voor zijn nieuwe club. De Barnevelder viel in voor de tegenvallende Gill Swerts en nam meteen de Rotterdamse regie in handen. Feyenoord draaide dankzij de inbreng van Schreuder na rust ook beduidend beter dan in de eerste helft, maar voldoende voor tenminste de gelijkmaker was het niet.

Bron: www.vi.nl

pi_12190071
Nou wat vonden jullie van de wedstrijd?
pi_12190728
Het wordt een zwaar seizoen denk ik afgaande op deze wedstrijd. Ben zelf seizoenkaarthouder, en als alle wedstrijden zo zijn als deze dan zit ik een jaar te balen.

Maar ik hou het er maar op dat ze nog niet op elkaar zijn ingespeeld. De wil was er iig. wel, alleen lukte er gewoon geen flikker.

Moderator zondag 3 augustus 2003 @ 10:38:47 #69
42184 crew  DaMart
pi_12194365
Ach, had Feyenoord in het seizoen 98/99 ook geen moeizame voorbereiding omdat het een hoop nieuwe spelers moet inpassen ? En we weten allemaal hoe dat seizoen is afgelopen.

Ik heb gisteren alleen een deel van de samenvatting gezien, en kwam er pas toen de wedstrijd was afgelopen achter dat de Spanjolen gescoord hadden... maar de tweede helft vond ik Feyenoord niet slecht, alleen jammer dat het aan scherpte voorin nog ontbreekt.

pi_12194472
Ik vind dat Paauwe snelheid te kort komt. Als een mannetje hem voorbij loopt probeert hij die met wat duwen omver te brengen....

Zoetebier maakte een zenuwachtige indruk, met wat rare momenten met de bal aan de voet, van mij mag Lodewijks er weer in.

Nadat Shreuder erin kwam, was er meer rust op het middenveld, maar echt bijzonder was het nog niet.

De voorhoede heeft een hoop loopvermogen, maar door de vele wisselingen was er niet echt een aanspeelpunt in de punt.
We hebben nog 2 weken om de zaken op orde te krijgen, we zullen zien.

pi_12194583
Effe over die Lazovic: goede voetballer, daar niet van, je kan duidelijk zien dat hij echt iets kan, maar iets zit me niet helemaal lekker. Ik vrees dat Feyenoord weer een nieuwe Cruz heeft binnengehaald. Zo'n speler die overduidelijk heel erg goed is, maar waar het nooit helemaal uitkomt. Misschien is het een beetje voorbarig om deze conclusie te trekken, maar ik bedoel: Vorig seizoen werd zijn ploeg kampioen. Hij, de spits, scoorde 11 keer... Dat vind ik een beetje karig, eerlijk gezegd... Maar voor het Nederlandse voetbal zou het goed zijn als het een topper zou zijn...

Voor Feyenoord ook trouwens... Met alle respect, maar de verdediging is toch te middelmatig voor woorden: V.d. Berg, de Nooijer, Paauwe...
Voor v.d. Berg en De Nooijer geldt met name: waar speelden die toen ze op het toppunt van hun kracht als voetballer waren (27/28 jaar oud?) AZ en Heerenveen... Dan maak je mij niet wijs dat ze na hun 30ste opeens absolute top worden...

zondag 3 augustus 2003 @ 11:17:42 #72
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12194640
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 23:26 schreef jpzegthallo het volgende:
Nou wat vonden jullie van de wedstrijd?
Wedstrijd

Was fysiek aanwezig. Wedstrijd kon me weinig boeien, had de 0-1 gemist en op het veld werd er niet gevoetbald. De witte zakdoekjes nog gezien bij de rust?

A.M.A.B
pi_12194687
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 11:17 schreef Cart_man het volgende:
De witte zakdoekjes nog gezien bij de rust?
Iedereen verkouden???

Wiite zakdoekjes terwijl er nog geen competitiewedstrijd is gespeeld?

pi_12194954
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 11:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Iedereen verkouden???

Wiite zakdoekjes terwijl er nog geen competitiewedstrijd is gespeeld?

Wat dan doen? Eerst wachten tot we de 1e 10 competitie-wedstrijden verloren hebben?
pi_12195022
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:04 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Wat dan doen? Eerst wachten tot we de 1e 10 competitie-wedstrijden verloren hebben?

Ja. Of ze gewoon winnen.
pi_12195091
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja. Of ze gewoon winnen.

Ik hoop dat dat gaat lukken... .
  zondag 3 augustus 2003 @ 12:20:42 #77
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12195120
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja. Of ze gewoon winnen.

Dream on

Gisteren was echt een drama. Verdedigend kut. Zoetebier maakte erg veel fouten en was erg onzeker in het goal. Song hoort niet achterin, draaien, draaien, draaien, bal kwijt. Van den Berg, Paauwe en de Nooijer alledrie drama. Middenveld was drama. van Persie blijft overschat. Lazovic was het enige lichtpuntje voor mij. We mogen blij zijn als we nog 3de worden dit seizoen.

A.M.A.B
pi_12195264
Het is nog wel een oefenwedstrijd man! Ze hebben nog nooit samengespeeld, en jij zegt dat ze niks gaan presteren?

pi_12195276
Dat zwartgallige van Feyenoordfans vind ik verbijsterend, waarom zou je je nog inspannen als je Kuyt of De Nooijer of wie dan ook bent. Het legioen heeft het immers bij voorbaat al opgegeven. Volgens mij is het probleem van Feyenoord niet zozeer de selectie alswel de instelling van het publiek.

Ga toch gewoon achter je club staan. Heb je ons met zakdoekjes zien zwaaien, begin vorig seizoen???

pi_12195340
Ik vind het ook een beetje voorbarig. Een beetje ongerust okeee..

Maar om gelijk te zeggen dat het seizoen verloren is?

zondag 3 augustus 2003 @ 13:47:29 #81
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12196055
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:37 schreef jpzegthallo het volgende:
Het is nog wel een oefenwedstrijd man! Ze hebben nog nooit samengespeeld, en jij zegt dat ze niks gaan presteren?

Ja, dat durf ik te zeggen. Heb ze nog geen wedstrijd goed zien spelen en dat zegt mij genoeg. Veel spelers hebben wel inzet maar zijn gewoon niet goed genoeg.
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:39 schreef SCH het volgende:
Dat zwartgallige van Feyenoordfans vind ik verbijsterend, waarom zou je je nog inspannen als je Kuyt of De Nooijer of wie dan ook bent. Het legioen heeft het immers bij voorbaat al opgegeven. Volgens mij is het probleem van Feyenoord niet zozeer de selectie alswel de instelling van het publiek.

Ga toch gewoon achter je club staan. Heb je ons met zakdoekjes zien zwaaien, begin vorig seizoen???

Het probleem van Feyenoord is de leiding niet de selectie. Ik kan niet achter mijn club staan als ik het niet eens ben met de leiding. Als ik mijn Feijenoord, waar ik zielsveel van hou, zie aankloten op het veld en daarbuiten.

Moet ik dan maar fijn mijn ploeg gaan aanmoedigen? Ik kan me niet eens meer identificeren met het Feijenoord waar ik van houd. De gang naar het stadion maak ik alleen nog maar om mijn maten te zien en om de contacten in stand te houden.

Ik heb het recht om, ten alle tijde, mij als supporter van de club kritisch uit te laten over spelers, beleid en bestuur. Niemand die mij tegenhoud!

A.M.A.B
pi_12196198
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 13:47 schreef Cart_man het volgende:
Ik heb het recht om, ten alle tijde, mij als supporter van de club kritisch uit te laten over spelers, beleid en bestuur. Niemand die mij tegenhoud!
Je hebt niet alleen dat recht maar volgens mij zelfs de plicht. Maar er is een verschil tussen kritiek hebben en bij voorbaat capituleren en je spelers laten barsten.
pi_12196587
Zou het.. zou het dan toch? Het zou wel eens erg mooi zijn, de kansen lijken zeer groot nadat ik die rood/witten uit zuid gisteren zooooo slecht heb zien spelen. ZOu het? Ik hoop het!!!

Ik heb zo'n zin in 31 augustus! Tot daaaaaaaan

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12197040
Gill Swerts... Wat een drama is die jongen toch. Bovendien vond ik Paauwe bij de goal niet sterk en Lazovic, tja.. Dat wegdraaien is leuk, maar dat kon Contreras, een beperkte Chileense stopper van Celta de Vigo dus ook.

Ik wil de Feyenoord-fans wel troosten met de gedachte dat ook het "oude" Feyenoord waarschijnlijk niet van Celta de Vigo had gewonnen. Die waren nog niet eens met hun beste 11 aan het spelen, maar wat een fraaie voetballers toch... José Ignacio, Édu, Cáceres, Giovanella...

www.thuisuiteten.nl
pi_12205364
Ik zat net nog even wat oud nieuws door te lezen, en toen kwam ik ook op het stukje over de samenwerking tussen het Sophia ziekenhuis en Feyenoord. Daar kwam ook de samenwerking met Unicef aan bod. Ik ben erg blij als een voetbalclub zulke dingen doet(meer clubs zouden dit moeten doen!), maar dan vraag ik mij af waarom..

Is dit commercieel belang enzo? Lijkt me sterk..

zondag 3 augustus 2003 @ 23:13:48 #86
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12205504
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Is dit commercieel belang enzo? Lijkt me sterk..
Indirect wel...
A.M.A.B
pi_12205579
Ik doe het maar ff hier....
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:09 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dacht je dat ik het leuk vindt om te werken. Je moet wat om geld te verdienen

Tjah, maar ik zit in Utrecht op school, ga dus vroeg weg, komt laat thuis ben brak en dan heb ik geen zin en tijd meer om te werken. Oke dan zou ik zaterdags kunnen werken .
[..]

Tja...ben het eigenlijk wel eens met die gast
Jij bent fan, hij supporter...
[/quote]

Is jouw mening, ik voel iig veel voor Ajax. En Ajax neemt een belangrijke plaats in m'n leven in..

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  zondag 3 augustus 2003 @ 23:22:23 #88
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12205696
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:17 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik doe het maar ff hier....
[..]

Tjah, maar ik zit in Utrecht op school, ga dus vroeg weg, komt laat thuis ben brak en dan heb ik geen zin en tijd meer om te werken. Oke dan zou ik zaterdags kunnen werken .

Ik moet ook naar Utrecht, ga vroeg weg, kom vroeg terug en ben de rest van de dag harstikke lui. En op zaterdag ga ik werken. Verdien genoeg om dus naar wedstrijden in binnen- en buitenland te gaan.
quote:
Is jouw mening, ik voel iig veel voor Ajax. En Ajax neemt een belangrijke plaats in m'n leven in..
Is goed hoor...pest je maar.
A.M.A.B
pi_12205826
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:22 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik moet ook naar Utrecht, ga vroeg weg, kom vroeg terug en ben de rest van de dag harstikke lui. En op zaterdag ga ik werken. Verdien genoeg om dus naar wedstrijden in binnen- en buitenland te gaan.

Maar ik ben dan ook het top punt van luiheid.
Ik probeer dit jaar wat mee te gaan, heb vakantie werk gedaan. (neem dan wel gelijk met m'n stome kop een mobiel abbo )
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]

Is goed hoor...pest je maar.

Moderator maandag 4 augustus 2003 @ 08:37:24 #90
42184 crew  DaMart
pi_12209717
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:44 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik vind het ook een beetje voorbarig. Een beetje ongerust okeee..

Maar om gelijk te zeggen dat het seizoen verloren is?

Inderdaad, beetje voorbarig. Ook al hebben ze die oefenwedstrijden verloren, dat zegt niks. Zoals ik eerder al zei was de voorbereiding voor 98/99 ook niet echt denderend.

Ik zie het gewoon zo: ze kunnen beter nu fouten maken dan wanneer de competitie is begonnen. En normaal gesproken leert men van zijn fouten.

Moderator maandag 4 augustus 2003 @ 12:18:01 #91
42184 crew  DaMart
pi_12212831
quote:
Van Feyenoord.nl:

HOSSAM GHALI KOMT NAAR FEYENOORD
De Egyptische international Hossam Ghali komt naar Feyenoord. Vanmorgen is er in Cairo door voorzitter Van den Herik een akkoord bereikt met het bestuur van zijn club Al Ahly over de transfersom. Eerder was Feyenoord akkoord met Ghali over een contract van vier seizoenen en nog een optiejaar.
Hossam Ghali, die driemaal in het Egyptische nationale team speelde, en daarvoor veelvuldig in het Olympisch elftal en alle jeugdteams, blijft nu in Egypte om te wachten op zijn Machting Voorlopig Verblijf. Dit document wordt verstrekt door de Nederlandse ambassade in Egypte. Meestal is dat binnen veertien dagen.

Ik las ook dat Willem2 Feyenoord tot vrijdag heeft gegeven om de transfer van Landzaat af te ronden, maar dat zal wel niet meer gebeuren denk ik dan.
pi_12212856
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:18 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik las ook dat Willem2 Feyenoord tot vrijdag heeft gegeven om de transfer van Landzaat af te ronden, maar dat zal wel niet meer gebeuren denk ik dan.

Kutbestuur. . . .
Konden ze eindelijk is een écht goede speler kopen die het team zou verbeteren, laten ze hem weer gaan! .

[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 04-08-2003 12:24]

maandag 4 augustus 2003 @ 12:19:39 #93
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12212864
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:18 schreef DaMart het volgende:

[..]

In ieder geval beter dan die jood Landzaat. Nu maar afwachten of hij zich goed kan ontwikkelen onder de "deskundige" leiding van Bert.
A.M.A.B
pi_12212999
En die Ghali had van mij weg mogen blijven... Jeetje, wat is die sloom zeg. .

Maar misschien kan die zich nog verbeteren, maar hij maakte geen goede indruk nog.

pi_12213616
Wel lachen dat feyenoord zich wil versterken met een "jood". Blijkt maar weer eens te meer wie betere spelers levert/opleidt.

Ik wens feyenoord veel sterkte en geluk toe maar ik zal toch ook wel regelmatig in mijn vuistje moeten lachen. Dat doe ik nu al. Vooral het interview met Ono was ook weer erg vermakelijk. Het leek wel alsof Ono maar 1 antwoord kon en wou geven......Paul Bosvelt.

Let yourself go and enjoy the bassline...
  maandag 4 augustus 2003 @ 14:43:05 #96
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12215845
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:56 schreef Speed1971 het volgende:
Wel lachen dat feyenoord zich wil versterken met een "jood". Blijkt maar weer eens te meer wie betere spelers levert/opleidt.

Ik wens feyenoord veel sterkte en geluk toe maar ik zal toch ook wel regelmatig in mijn vuistje moeten lachen. Dat doe ik nu al. Vooral het interview met Ono was ook weer erg vermakelijk. Het leek wel alsof Ono maar 1 antwoord kon en wou geven......Paul Bosvelt.

Wablief, heb ik wat gemist? Paul Bosvelt?

Maarehm...wie wordt nu F'noords publiekslieveling? Lurling? Da's inmiddels natuurlijk wel dé vedette van Feyenoord

maandag 4 augustus 2003 @ 14:45:32 #97
33294 Qlimax
- original -
pi_12215886
alle joden opzouten naar hun eigen topic.....

er is nog geen seconde voor de competitie gespeeld....
ook ik ben niet optimistisch maar ja.... eerst foeballuh dan ouwehoeren...

- 010 -
  maandag 4 augustus 2003 @ 14:53:50 #98
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_12216052
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:43 schreef twi het volgende:

[..]

Wablief, heb ik wat gemist? Paul Bosvelt?

Maarehm...wie wordt nu F'noords publiekslieveling? Lurling? Da's inmiddels natuurlijk wel dé vedette van Feyenoord

Swerts natuurlijk. .
pi_12216093
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:45 schreef Qlimax het volgende:
Zou ik graag willen afspreken maar dan wil ik ook geen kakkerlak meer bij ons zien.
  maandag 4 augustus 2003 @ 14:59:13 #100
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12216176
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:55 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Zou ik graag willen afspreken maar dan wil ik ook geen kakkerlak meer bij ons zien.

Is goed.

En aangezien ik Feijenoordsupporter ben en geen kakkerlak heb ik nog steeds het recht om in "jullie" topic te komen.

A.M.A.B
  maandag 4 augustus 2003 @ 15:01:26 #101
33294 Qlimax
- original -
pi_12216225
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Is goed.

En aangezien ik Feijenoordsupporter ben en geen kakkerlak heb ik nog steeds het recht om in "jullie" topic te komen.

pcies....

en zo gaan we lekker weer een seizoen door met schelden tegen internet hoolies.... verveelt nooit eigenlijk

- 010 -
  maandag 4 augustus 2003 @ 15:21:23 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12216641
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:20 schreef Loek-B het volgende:
. En de joden en de boeren maar zeuren op ons. Wij hebben onze financieen tenminste op orde. .
En waar kom jij aan de wijsheid dat Feyenoord wél winst zou hebben geboekt? Bron?
  maandag 4 augustus 2003 @ 15:22:27 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12216658
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:45 schreef Qlimax het volgende:

er is nog geen seconde voor de competitie gespeeld....
ook ik ben niet optimistisch maar ja.... eerst foeballuh dan ouwehoeren...

Joh, je moet niet zo miepen. Worden we je teveel joh? Dan ga je toch op het Feyenoord-forum posten
pi_12216675
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:21 schreef twi het volgende:

[..]

En waar kom jij aan de wijsheid dat Feyenoord wél winst zou hebben geboekt? Bron?

Ik heb nog niks gehoord over dat Feyenoord schulden heeft...
pi_12216757
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:23 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Ik ook niet over Ajax??
  maandag 4 augustus 2003 @ 15:28:52 #106
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12216778
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:23 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Nee, de transferperikelen geven daar ook geen reden toe, en het salaris dat F'noord voor de vertrokken heren op moest hoesten ook niet.

Kortom, kom met een bron voordat je je grote mui...mond open trekt, want de club die de laatste jaren zo zuinig is dat het de eigen aanhang jaar na jaar de kast op jaagt met het transferbeleid, en moeilijk doet over die paar kruimels die voor Ghaly (????) en Landzaat (jood ) betaald moeten worden, elke club langsstruint of ze alsjeblieft nog spelers ter ruil/huur aan kunnen bieden om zo klasseverdedigers als vd Berg binnen te slepen terwijl de FIOD de een na de andere beschuldiging richting F'noord en diens voorzitter heeft geuit en waar de inkomsten van internationaal voetbal tot vrijwel een nulpunt zijn gedaald, heeft geen enkel symptoom van financiële problemen.

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 04-08-2003 15:29]

pi_12216780
Hossam Ghaly naar Feyenoord

ROTTERDAM (ANP) - Hossam Ghaly komt naar Feyenoord. Voorzitter Van den Herik bereikte maandag in Caïro een akkoord met de club Al Ahly over de transfer van de 22-jarige Egyptisch voetbalinternational. Eerder hadden de Rotterdammers al overeenstemming met de speler over een verbintenis van vier jaar.

Feyenoord verwacht Ghaly binnen twee weken op de training. De speler is nog in afwachting van een document van de Nederlandse ambassade. Hossam Ghaly, een middenvelder, speelde drie keer voor de nationale formatie van Egypte. Naar verluidt bedroeg de transfersom ongeveer anderhalf miljoen euro.

Het gevolg van de komst van Ghaly is dat de overgang van Landzaat van Willem II naar Feyenoord definitief van de baan is.

pi_12216802
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:28 schreef SCH het volgende:
Hossam Ghaly naar Feyenoord

ROTTERDAM (ANP) - Hossam Ghaly komt naar Feyenoord. Voorzitter Van den Herik bereikte maandag in Caïro een akkoord met de club Al Ahly over de transfer van de 22-jarige Egyptisch voetbalinternational. Eerder hadden de Rotterdammers al overeenstemming met de speler over een verbintenis van vier jaar.

Feyenoord verwacht Ghaly binnen twee weken op de training. De speler is nog in afwachting van een document van de Nederlandse ambassade. Hossam Ghaly, een middenvelder, speelde drie keer voor de nationale formatie van Egypte. Naar verluidt bedroeg de transfersom ongeveer anderhalf miljoen euro.

Het gevolg van de komst van Ghaly is dat de overgang van Landzaat van Willem II naar Feyenoord definitief van de baan is.

Het is geel en het rijdt terug in de tijd? Een bus naar het noorden!

De transfer van Ghaly naar Feyenoord is al bekend

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 04-08-2003 15:37]

pi_12217296
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:30 schreef Qi het volgende:

[..]

Het is geel en het rijdt terug in de tijd? Een bus naar het noorden!

De transfer van Ghaly naar Feyenoord

Doe niet zo quasi-grappig zeg, dit is de definitieve bevestiging, die is rete-actueel. Maar je bent vast jaloers dat niet -Feyenoorders het nieuwtje eerder hebben.
pi_12217421
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe niet zo quasi-grappig zeg, dit is de definitieve bevestiging, die is rete-actueel. Maar je bent vast jaloers dat niet -Feyenoorders het nieuwtje eerder hebben.

Nou zeg, niet zo boos worden

En ik ben geen Feyenoorder, ik ben een kruising tussen een Ajacied en een Mancunian. Overigens was het eerdere nieuwsbericht net zo bevestigend en net zo actueel....

Moderator maandag 4 augustus 2003 @ 16:04:21 #111
42184 crew  DaMart
pi_12217475
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Mijn bericht was ook al bevestigend... andere bron... eerste bron waar het bekend gemaakt werd trouwens
pi_12217601
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:01 schreef Qi het volgende:

[..]

Nou zeg, niet zo boos worden

En ik ben geen Feyenoorder, ik ben een kruising tussen een Ajacied en een Mancunian. Overigens was het eerdere nieuwsbericht net zo bevestigend en net zo actueel....

Niet boos is hoor Wel warm heeft.

Je had gelijk, ik had dat niet gezien maar ik ga altijd uit van het ANP als allerbetrouwbaarste bron, betrouwbaarder dan websites.

Moderator maandag 4 augustus 2003 @ 16:12:59 #113
42184 crew  DaMart
pi_12217641
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet boos is hoor Wel warm heeft.

Je had gelijk, ik had dat niet gezien maar ik ga altijd uit van het ANP als allerbetrouwbaarste bron, betrouwbaarder dan websites.

Daar heb je wel weer gelijk in. iedereen kan zomaar alles op het net zetten natuurlijk. Al vind ik de officiële website van een voetbalclub ook wel redelijk betrouwbaar in een geval als dit
pi_12217673
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:12 schreef DaMart het volgende:

[..]

Daar heb je wel weer gelijk in. iedereen kan zomaar alles op het net zetten natuurlijk. Al vind ik de officiële website van een voetbalclub ook wel redelijk betrouwbaar in een geval als dit

Agree.
Maar goed, dit bericht had nog enige waarde omdat de definitieve afzegging van Landzaat werd vermeld.
pi_12217863
Dus er komt weer een Egyptenaar naar de Kuip. Hopelijk voor jullie een betere dan de eerste!!
www.thuisuiteten.nl
  Moderator maandag 4 augustus 2003 @ 16:37:01 #116
42184 crew  DaMart
pi_12218147
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:23 schreef methodmich het volgende:
Dus er komt weer een Egyptenaar naar de Kuip. Hopelijk voor jullie een betere dan de eerste!!
Wie was de eerste dan ?

Het feit dat ik hem niet ken geeft al aan dat hij op mij in ieder geval geen indruk gemaakt zal hebben

pi_12218230
Die 1e was toch een paar jaar geleden?.... Kben z'n naam ff kwijt, maar hij was wel een gigantische flop, ja.
pi_12218264
Farouk. Was idd een drama.
pi_12218318
Haytam of Haysam (werd beide gebruikt, wat de echte voornaam was weet ik tot op heden niet) Farouk inderdaad. Later ook nog bij o.a. Oostende gebald en als laatste gesignaleerd op een boot waar Mido vorig jaar vakantie vierde.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 4 augustus 2003 @ 17:37:44 #120
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_12219237
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:28 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, de transferperikelen geven daar ook geen reden toe, en het salaris dat F'noord voor de vertrokken heren op moest hoesten ook niet.

Kortom, kom met een bron voordat je je grote mui...mond open trekt, want de club die de laatste jaren zo zuinig is dat het de eigen aanhang jaar na jaar de kast op jaagt met het transferbeleid, en moeilijk doet over die paar kruimels die voor Ghaly (????) en Landzaat (jood ) betaald moeten worden, elke club langsstruint of ze alsjeblieft nog spelers ter ruil/huur aan kunnen bieden om zo klasseverdedigers als vd Berg binnen te slepen terwijl de FIOD de een na de andere beschuldiging richting F'noord en diens voorzitter heeft geuit en waar de inkomsten van internationaal voetbal tot vrijwel een nulpunt zijn gedaald, heeft geen enkel symptoom van financiële problemen.

Die rechtzaak had Feyenoord gewonnen en door geen hele dure aankopen te doen maak je ook geen verlies.
Feyenoord Rotterdam
pi_12219891
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 17:37 schreef Elmotje het volgende:
door geen hele dure aankopen te doen maak je ook geen verlies.
Wel op het veld. .
  maandag 4 augustus 2003 @ 18:52:56 #122
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12220339
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 17:37 schreef Elmotje het volgende:

[..]

Die rechtzaak had Feyenoord gewonnen en door geen hele dure aankopen te doen maak je ook geen verlies.

Als je alles prima doet, dan wordt je niet verdacht danwel beschuldigd. Dus ook al is Feyenoord vrijgesproken, een gezond teken is het allerminst.
  maandag 4 augustus 2003 @ 19:29:23 #123
17023 Elmotje
pi_12220949
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:25 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Wel op het veld. .

Hoeft niet, goeie jeugdopleiding kan ook goedkoop en goed zijn,
hoewel ze bij feyenoord daar niet aan willen meedoen.
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:52 schreef twi het volgende:

[..]

Als je alles prima doet, dan wordt je niet verdacht danwel beschuldigd. Dus ook al is Feyenoord vrijgesproken, een gezond teken is het allerminst.

Het boeit mij trouwens niet ook al zou het waar zijn,
fiod heeft ook hoop anderen aangeklaagd, ook ajax geloof ik.
En die transfers waren geloof ik ui 98 ofzo, dus dat heb niks met financiele problemen van vorig jaar ofzo te maken.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 4 augustus 2003 @ 19:50:18 #124
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_12221304
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:52 schreef twi het volgende:

[..]

Het is inderdaad geen gezond teken, maar het kan toch echt niet worden opgevat als een ongezond teken. Die twee dudes van Putten zijn volgens jou zeker ook een beetje crimineel . Als je vrijgesproken bent, ben je vrijgesproken, en dan ben je niet alsnog een beetje schuldig omdat je aangeklaagd bent.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_12221776
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:25 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Wel op het veld. .

feyenoord heeft toch bijna nooit dure spelers gekocht (cruz was toch de duurste voor 10 mln gld??).... dus ze worden dus ook voor relatief weinig geld verkocht omdat er geen langlopende contracten afgesloten worden..... ajax koopt spelers voor ca... 20 mln gld met langlopende contracten dus zodra deze spelers eerder verkocht worden kan er ook veel geld voor gevangen worden...
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  maandag 4 augustus 2003 @ 20:38:17 #126
17023 Elmotje
pi_12222213
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:16 schreef superjoden het volgende:

[..]

feyenoord heeft toch bijna nooit dure spelers gekocht (cruz was toch de duurste voor 10 mln gld??).... dus ze worden dus ook voor relatief weinig geld verkocht omdat er geen langlopende contracten afgesloten worden..... ajax koopt spelers voor ca... 20 mln gld met langlopende contracten dus zodra deze spelers eerder verkocht worden kan er ook veel geld voor gevangen worden...

Lazovic was naar verluid 7 miljoen euro, dus zou die de duurste zijn
Feyenoord Rotterdam
pi_12222241
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:38 schreef Elmotje het volgende:

[..]

Lazovic was naar verluid 7 miljoen euro, dus zou die de duurste zijn

en die heeft zeker gelijk een langdurig contract gekregen mocht hij voor het geval over 2 a 3 jaar vertrekken....dan valt er nog wat geld voor te vangen...
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  Moderator maandag 4 augustus 2003 @ 20:41:06 #128
42184 crew  DaMart
pi_12222257
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:40 schreef superjoden het volgende:

[..]

en die heeft zeker gelijk een langdurig contract gekregen mocht hij voor het geval over 2 a 3 jaar vertrekken....dan valt er nog wat geld voor te vangen...

Hij heeft een contract voor 5 jaar, dus inderdaad best lang:
quote:
(uit de oude doos)

Feyenoord rondt transfer Lazovic af
[ ANP ]

Feyenoord heeft donderdag de transfer van Danko Lazovic definitief afgerond. De Rotterdammers hebben met zijn club Partizan Belgrado overeenstemming bereikt over zijn overgang.

De 20-jarige aanvaller was zelf al akkoord met Feyenoord over een contract voor vijf seizoenen. Hij werd vorige week in De Kuip gekeurd. Lazovic moet in zijn geboorteland nog wachten op een Machtiging Voorlopig Verblijf. Hij gaat wel met Feyenoord op trainingskamp naar Oostenrijk.

Moderator dinsdag 5 augustus 2003 @ 09:34:26 #129
42184 crew  DaMart
pi_12230426
quote:
AD: Loovens, Smolarek, Leonardo en Snoijl kandidaten voor Excelsior
Volgens het Algemeen Dagblad wordt deze week bepaald welke spelers van Feyenoord Excelsior zullen gaan versterken. Volgens het AD zouden Loovens, Smolarek, Leonardo en Snoijl de belangrijkste kandidaten zijn.

Bron: feyenoordnetwerk

Ze zullen ook niet eens de jeugd bij de selectie houden he...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 augustus 2003 @ 13:01:15 #130
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12233828
www.parool.nl
quote:
KNVB eist straf voor Feyenoord wegens weigering

ZEIST - De openbare aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft gisteravond een boete van vijftigduizend euro geëist tegen Feyenoord. Hij wil dat de club wordt gestraft, omdat die weigerde de spelers Robin van Persie en Glenn Loovens af te staan voor de interland van het olympisch elftal tegen Wit-Rusland, eind vorig seizoen. De uitspraak is binnen twee weken.

Feyenoord droeg destijds de spelers op mee te gaan met een trip naar Azië, met wedstrijden in Japan en Zuid-Korea. De club had daar grote belangen en was contractueel verplicht een bepaald aantal voetballers uit de A-selectie mee te nemen. Door blessures en andere (A-)interlandverplichtingen was dit zonder het genoemde tweetal niet gelukt.

De spelers gaven gehoor aan de oproep van Feyenoord, hun werkgever. Desondanks wil de aanklager ook een straf voor de spelers. Zijn eis was een schorsing (voor de competitie) van drie duels, waarvan twee voorwaardelijk.

Aanklager mr. Westerbeke maakte er een 'principiële zaak' van. ''Vertegenwoordigende elftallen zijn van groot belang voor het Nederlandse voetbal. Het kan niet zo zijn dat clubs om hen opportune redenen weigeren spelers af te staan. Bovendien is het niet aan hen te bepalen of een duel al dan niet van belang is. Daarnaast is nooit door Feyenoord op formele wijze om dispensatie gevraagd. Hooguit mondeling en terloops aan de technische staf.''

De raadsman van Feyenoord, mr. Van Benthem, noemde de trip door Azië voor Feyenoord van zeer groot belang. ''Het was veel meer dan een commercieel uitje. Feyenoord had deze toer domweg nodig om een sluitende begroting te krijgen. Iets, overigens, wat ook de KNVB eist. De club kon ook niet anders dan deze twee spelers meenemen. Er was geen andere mogelijkheid meer om anders aan de contractuele verplichtingen daar te voldoen.''

Volgens de advocaat waren deze belangen zwaarwegender dan die van het olympisch elftal, dat zelfs volgens de KNVB nog slechts een 'wiskundige kans' op kwalificatie voor de eindronde had.

Van Benthem: ''Bovendien is er wel degelijk een serieus verzoek om dispensatie naar de KNVB gegaan. Bij monde van Rob Baan (technisch directeur) en Van den Herik (voorzitter). Het bestuur van de KNVB had hierop moeten reageren in plaats van zich te verschuilen achter een simpel 'nee' van de desbetreffende trainer. Dat heeft het achterwege gelaten.'
(ANP)

Op kan ik me meestal wel vermaken als het F'noord tegen zit, maar dit vind ik zelfs te suf van de KNVB. Wat een zeikerds...

pi_12233911
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:01 schreef Doc het volgende:
www.parool.nl
[..]

Op kan ik me meestal wel vermaken als het F'noord tegen zit, maar dit vind ik zelfs te suf van de KNVB. Wat een zeikerds...

Meen je dat nou? De KNVB kan toch geen Oranjeteams op de been houden als er geen afspraken worden nagekomen. Misschien is het wat principieel maar ik snap hun punt wel, geloof ik.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 augustus 2003 @ 13:15:07 #132
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12234145
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Meen je dat nou? De KNVB kan toch geen Oranjeteams op de been houden als er geen afspraken worden nagekomen. Misschien is het wat principieel maar ik snap hun punt wel, geloof ik.

Als de KNVB wil dat clubs financieel orde op zaken hebben, moeten ze ook begrijpen dat de clubs daar ook de gelegenheid voor moeten hebben. Ik vind als een landenteam een wedstrijd moet spelen waarbij er geen grote belangen (meer) op het spel staan, het clubvoetbal voorrang moet hebben boven het nationale voetbal.

Intuïtief vind ik trouwens ook dat überhaupt het clubvoetbal de voorrang dient te krijgen boven het nationale elftal. Zij betalen immers de salarissen. Het nationale elftal is er voor de eer. Maar ik geloof dat er elders ook een topic is waar club vs land bediscussieerd wordt...

Edit: hier dus...
Club vs Land (De zaak Anelka - Frankrijk)

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 05-08-2003 13:18]

pi_12234158
Wat een KNVB gelul. Feyenoord is de werkgever, daar staan de spelers op de loonlijst, en niet in Zeist.

Als ze voor hun baas dan werkzaamheden moeten verrichten gaat dat vind ik zelfs ten allen tijde voor.

En de KNVB (de trainers van de Oranje elftallen) die hebben dan het recht om als een speler (te vaak) weigert, deze de volgende keer niet op te roepen.

Maar goed, KNVB Bloedk*nk*h halleluja mag bekend zijn.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_12234225
Okay tot slot, dan geen boete misschien maar gewoon de spelers die de afspraken niet nakomen niet meer oproepen, je zult toch ook oranje serieus moeten nemen - als het alleen maar een hobby is, dan is het duidelijk.

De clubs hebben er ook echt wel belang bij als hun spelers in Oranje spelen. De KNVB is vaak al veel te mild, vind ik persoonlijk.

De belangen van deze wedstrijden waren misschien niet groot, bij F. ging het ook nergens om behalve om de commercie.

Moderator dinsdag 5 augustus 2003 @ 13:19:29 #135
42184 crew  DaMart
pi_12234238
De KNVB is erg aan het zeiken. Voor het 'echte' oranje mogen spelers toch ook afzeggen ? Waarom dan niet voor de jeugdteams. Ik zie geen reden waarom dat niet zou mogen. Volgens mij heeft van de Meisje ook diverse keren afgezegd voor jong oranje (heb ik ergens gelezen)... moeten ze wel even consequent blijven en ook Ajax met terugwerkende kracht een boete opleggen... gelijke monniken, gelijke kappen heet dat. Al komt de ware aard van de KNVB wel weer boven zo: lekker anti-Feyenoord.

Die actie slaat dus echt nergens op, en de KNVB mag zich wel eens achter de oren gaan krabben over waar ze nu mee bezig zijn. Er stond al niks meer op het spel, dus waar ze zich druk over maken...

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 augustus 2003 @ 13:25:51 #136
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12234400
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:19 schreef SCH het volgende:
Okay tot slot, dan geen boete misschien maar gewoon de spelers die de afspraken niet nakomen niet meer oproepen, je zult toch ook oranje serieus moeten nemen - als het alleen maar een hobby is, dan is het duidelijk.

De clubs hebben er ook echt wel belang bij als hun spelers in Oranje spelen. De KNVB is vaak al veel te mild, vind ik persoonlijk.

De belangen van deze wedstrijden waren misschien niet groot, bij F. ging het ook nergens om behalve om de commercie.

"nergens om behalve om de commercie"?

De commercie is toevallig wel de business van een voetbal club die zichzelf in leven moet zien houden dus is het wel degelijk zeer belangrijk voor een club ...

pi_12234714
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:19 schreef SCH het volgende:
bij F. ging het ook nergens om behalve om de commercie.
Het zijn werknemers van Feyenoord.

Of zou iedereen z'n werkgever het maar goed moeten vinden als personeel zomaar vrijgegeven zou moeten worden voor 1 of ander 'ere karweitje', met nog het risico dat hij/zij daardoor ongezond (lees geblesseerd) terug komt?

volgens mij is in die optiek de KNVB welhaast een soort communistisch type werkgever en de slechtste van Nederland.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_12234796
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:41 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Het zijn werknemers van Feyenoord.

Of zou iedereen z'n werkgever het maar goed moeten vinden als personeel zomaar vrijgegeven zou moeten worden voor 1 of ander 'ere karweitje', met nog het risico dat hij/zij daardoor ongezond (lees geblesseerd) terug komt?

volgens mij is in die optiek de KNVB welhaast een soort communistisch type werkgever en de slechtste van Nederland.

zie het andere topic- en oh oh oh wat ben ik het gruwelijk oneens met je
pi_12235230
Hallo allemaal, ben ook weer teug van weggeweest, heerlijk van mijn wel verdiende vakantie genoten. Heb begrepen dat ik afgelopen zaterdag niet veel heb gemist. Cartman, hoe was het in Denemarken?

Gaat er vanavond nog iemand naar RVVH - Feyenoord? Ik ga wel effe kijken word mijn 1e wedstrijd van dit al roerige seizoen.

dinsdag 5 augustus 2003 @ 14:25:46 #140
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12235666
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:05 schreef Luni het volgende:
Hallo allemaal, ben ook weer teug van weggeweest, heerlijk van mijn wel verdiende vakantie genoten. Heb begrepen dat ik afgelopen zaterdag niet veel heb gemist. Cartman, hoe was het in Denemarken?

Gaat er vanavond nog iemand naar RVVH - Feyenoord? Ik ga wel effe kijken word mijn 1e wedstrijd van dit al roerige seizoen.

Denemarken kort samengevat:

Bus, bier, bier, bier, ongeluk in Duitsland (dus rustig in de file wachten, NOT), bier, bier, bier, bier, slaap, aankomen in Arhus, tickets kopen, bier, lekkere wijven, bier, lekkere wijven, bier, lekkere wijven, bier, lekkere wijven, MacDonalds (terwijl de rest wordt aangevallen door Engelsen), bier, bier, bier, wedstrijd (was er ook nog), bus in, bier, lang slapen en aankomen in Rotterdam.

Zo zag het reisje er eigenlijk uit . Weinig interessants dus, hehehe. Vrijdag naar Portsmouth met nagenoeg dezelfde mensen als naar Arhus

Ga niet naar RVVH wel naar Voorschoten op 12 aug. daarna begint de competitie alweer

A.M.A.B
pi_12238329
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:34 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ze zullen ook niet eens de jeugd bij de selectie houden he...

Voor Smolarek en Leonardo is dat juist fijn. Ze hebben nu 11 aanvallers voor 4 plaatsen, dus anders spelen ze toch nooit. Zelfde gaat op voor Snoyl achterin.
www.thuisuiteten.nl
pi_12240640
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:25 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Denemarken kort samengevat:

Bus, bier, bier, bier, ongeluk in Duitsland (dus rustig in de file wachten, NOT), bier, bier, bier, bier, slaap, aankomen in Arhus, tickets kopen, bier, lekkere wijven, bier, lekkere wijven, bier, lekkere wijven, bier, lekkere wijven, MacDonalds (terwijl de rest wordt aangevallen door Engelsen), bier, bier, bier, wedstrijd (was er ook nog), bus in, bier, lang slapen en aankomen in Rotterdam.

Zo zag het reisje er eigenlijk uit . Weinig interessants dus, hehehe.

Zag er dus bijna hetzelfde uit als mijn vakantie, ik heb alleen Engelsen aangevallen omdat ze het nodig vonden voor te dringen bij de taxi.

Ben ook weer blij dat straks de competitie weer begint!

pi_12243602
Ik ben juist benieuwd om te zien wat Smolarek kan doen!
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 22:26:47 #144
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_12245421
5/8/2003 - Jean kneust middenvoetsbeentje
(Van onze verslaggever K)

Feyenoord.nl meldt dat de Braziliaanse linksback jean naar verwachting zo'n 10 dagen uit de roulatie zal zijn. De linksback kneusde op de training een middenvoetsbeentje. Hij mist daardoor de resterende oefenwedstrijden van de voorbereiding

Zijn we ook weer lekker mee.
Hebben we heel het seizoen weer Paauwe of de Nooijer als linksback
Ik weet zeker dat die grijze dakduif weer aankomt met het excuus van : ja hij heeft nog geen wedstrijdritme, dus daarom hou ik hem de rest van het seizoen op de bank.

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_12249638
Ach, die voorbereiding kan toch niet slechter dan dat het nu is...
  Moderator woensdag 6 augustus 2003 @ 09:09:09 #146
42184 crew  DaMart
pi_12250862
Volgens mij heeft iemand het licht gezien:
quote:
(bron: feyenoordnet)

Van den Herik: 'Te laat verjongd'
[ Algemeen Dagblad ]

Jorien van den Herik verwijt het zichzelf niet dat topscorer Pierre van Hooijdonk en boegbeeld Paul Bosvelt de Kuip met enige ophef hebben verlaten. Hun vertrek bij Feyenoord was onomkeerbaar, meent hij.

In een interview met de Feyenoord-krant van deze week zegt de preses van de Rotterdamse club: ,,Meteen na terugkeer uit Cyprus heb ik met Paul gepraat over zijn onvrede. We hebben twee uur gesproken, maar binnen vijf minuten wist ik dat het over was. En Van Hooijdonk wilde gewoon weg uit Rotterdam.''

Wat Van den Herik zichzelf wél verwijt is dat de club eerder aan verjonging van het elftal had moeten beginnen. ,,Misschien hadden we wel direct na het winnen van de UEFA-Cup moeten ingrijpen. Want, en dat is absoluut geen verwijt aan de spelers die vertrokken zijn, als je naar de koele cijfers kijkt, dan moet je toch vaststellen dat de groep die de UEFA-Cup won, het afgelopen seizoen geen prijs heeft gepakt. Goed, we zijn op ons akkertje derde geworden, maar dat is wel het minste wat we mogen verwachten.''

woensdag 6 augustus 2003 @ 12:09:48 #147
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12254091
Als hadden zouden gemoeten

Lekker makkelijk praten, anderhalf jaar na dato.

pi_12257075
quote:
Elmander mag alweer weg bij Feyenoord

6/8/2003 13:08

Voor Johan Elmander lijkt ook zijn tweede verblijf bij Feyenoord voor weinig voetbalplezier te zorgen. De Rotterdamse club maakte offcieel bekend dat de Zweed mag vertrekken.
Feyenoord maakte via de eige website bekend dat de selectie voor dit seizoen compleet is. Met het aantrekken van Alfred Schreuder en Hossam Ghali zijn de laatste lege plekken opgevuld, van de komst van Denny Landzaat zien de Rotterdammers 'definitief' af.

Wel is het mogelijk dat er nog enkele spelers vertrekken, meldt Feyenoord. Zeer waarschijnlijk zullen een of meerdere aanvallers vertrekken, al dan niet tijdelijk. 'Ik heb elf spelers voor vier posities. Dat is natuurlijk te veel', rekende coach Bert van Marwijk onlangs al voor in Voetbal International. 'Er moet een aantal spelers afvloeien, het is niet eerlijk iedereen hier te houden. Dan zouden we bepaalde jongens in de maling nemen.'

Johan Elmander wordt op Feyenoords website met name genoemd. De 22-jarige spits stond kortgeleden in de belangstelling van FC Kopenhagen, maar de Deense club mist de financiën om de speler te kopen. Feyenoord zou Elmander wel willen uitlenen, tegen de voorwaarde dat FC Kopenhagen het volledige salaris van de huurling betaalt.

Aan het begin van de voorbereiding op dit seizoen keerde de aanvaller nog terug bij Feyenoord na een succesvol huurverblijf bij Djurgårdens IF. Met die ploeg veroverde hij vorig seizoen nog het Zweedse kampioenschap.

Bovendien speelt de club uit Stockholm woensdagavond nog het tweede duel tegen Partizan Belgrado, in de tweede voorronde van de Champions League. De eerste (uit)wedstrijd eindigde in een 1-1 gelijkspel. Bij winst wacht een tweestrijd met Newcastle United voor een plaats in het echte toernooi.

bron: www.vi.nl
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12257168
Ik dacht dat het zo beroerd ging bij Feyenoord en dan laten ze 1 van de beste spelers, = Elmander, gaan? Merkwaardig
pi_12258708
quote:
Paul Bosvelt met de dood bedreigd

Voormalig Feyenoord-speler Paul Bosvelt is in mei van dit jaar met de dood bedreigd. De dreigende teksten waren ingesproken op de mobiele telefoon van de speler.
De dader zei onder meer dat hij wist waar Bosvelt woonde en naar welke kroeg hij ging.

De verdachte, een 32-jarige man uit Naarden, moet donderdag voor de rechter in Rotterdam komen. De man is een supporter van Ajax.

Ten tijde van de bedreiging speelde Bosvelt nog voor Feyenoord. Hij is inmiddels vertrokken naar de Engelse club Manchester City.

Bron: rijnmond.nl

Daar gaan we weer. Bloedhond.
pi_12259854
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:27 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat het zo beroerd ging bij Feyenoord en dan laten ze 1 van de beste spelers, = Elmander, gaan? Merkwaardig
Als Elmander bij je beste spelers hoort gaat het pas echt beroerd!!
www.thuisuiteten.nl
pi_12259908
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 15:31 schreef Butra het volgende:

[..]

Daar gaan we weer. Bloedhond.

. Domme ajacieden. .
pi_12259973
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 16:15 schreef Loek-B het volgende:

[..]

. Domme ajacieden. .

Hij is alleen nog maar verdacht hoor...................
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 16:47:19 #154
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_12260609
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 16:13 schreef methodmich het volgende:

[..]

Als Elmander bij je beste spelers hoort gaat het pas echt beroerd!!

Elmander heeft zeker de potentie om een grote te worden.
pi_12260658
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 16:47 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Elmander heeft zeker de potentie om een grote te worden.

Dat duurt dan erg lang, vooralsnog...
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 6 augustus 2003 @ 16:54:40 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12260780
quote:

[..]

. Domme ajacieden. .

Anders had Bosvelt natuurlijk gewoon gebleven
  woensdag 6 augustus 2003 @ 16:56:26 #157
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_12260809
quote:

[..]

. Domme ajacieden. .

Domme generaliserende opmerking.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 16:54 schreef twi het volgende:

Anders had Bosvelt natuurlijk gewoon gebleven

* eens.
pi_12261737
een mens kan ook nooit 's rustig op vakantie gaan

Wat een teringzooi weer.
En toch heb ik er weer zin an
We zien wel waar het schip strandt.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_12261900
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 16:56 schreef -Hans- het volgende:
Domme generaliserende opmerking.
Had je jullie is moeten horen als er een jood bedreigt was door een Feyenoord-supporter....
pi_12262787
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:55 schreef Loek-B het volgende:

Had je jullie is moeten horen als er een jood bedreigt was door een Feyenoord-supporter....

Beenhakker, msischien dan wel geen Ajacied, maar wel een persoon in functie bij Ajax die door bedreigingen is weggegaan.
pi_12262816
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 16:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat duurt dan erg lang, vooralsnog...

Hij is ook al heel oud natuurlijk
pi_12263330
Mja, ik wil Smolarek ook wel weer zien spelen, en hij is jong, en hij heeft potentie.. en dat had Leonardo ook en..ook en.. etc.

Ik vind hem een goede speler. Maar je moet kiezen.

Misschien is nog eens verhuren een optie?

woensdag 6 augustus 2003 @ 19:31:20 #163
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12263479
quote:

[..]

Was het nummer van Witschge een paar maanden geleden niet bekend? Heb het nog steeds in mijn mobiel staan volgens mij...
A.M.A.B
pi_12263490
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 19:31 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Was het nummer van Witschge een paar maanden geleden niet bekend? Heb het nog steeds in mijn mobiel staan volgens mij...

. .
  woensdag 6 augustus 2003 @ 19:55:13 #165
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_12263782
quote:

Oohh okay, ja dat veranderd het verhaal natuurlijk.
Als Pietje het mag zeggen dan mag Klaasje het ook...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 augustus 2003 @ 20:00:25 #166
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12263849
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 19:32 schreef Loek-B het volgende:

[..]

. .

Als F'noorders het doen is het leuk?

Ik heb geen Ajacied die zegt dat het het OK was dat Bosvelt bedreigd werd...

Ach, het zal wel weer de bekende Loek-logica zijn, de zogenaamde Loekiga...

pi_12263897
Dat van Cart_man was een geintje, die bedreiging van Bosvelt niet, Doc....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 augustus 2003 @ 20:04:20 #168
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12263919
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 20:02 schreef Loek-B het volgende:
Dat van Cart_man was een geintje, die bedreiging van Bosvelt niet, Doc....
Witschge was niet gebeld door F'noorders die hem van alles toewensten bedoel je?
pi_12264957
Niet door Cart_man iig...
pi_12265118
Een geintje of niet een bedreiging moet gewoon niet kunnen
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  woensdag 6 augustus 2003 @ 21:10:39 #171
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_12265209
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:05 schreef TalkShowHost het volgende:
Een geintje of niet een bedreiging moet gewoon niet kunnen
Oohh zo waar dit.

Gelukkig is Loek-B een weldenkend persoon, en ik ben ervan overtuigd dat de beste jongen het hier mee eens is.

[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 06-08-2003 21:14]

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 augustus 2003 @ 21:11:16 #172
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12265222
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 20:58 schreef Loek-B het volgende:
Niet door Cart_man iig...
Hoe weet je dat zo zeker?
pi_12265602
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:11 schreef Doc het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker?

.

Toch, Cart_man? . .

woensdag 6 augustus 2003 @ 21:49:15 #174
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_12266002
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:30 schreef Loek-B het volgende:

[..]

.

Toch, Cart_man? . .

!
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:56:11 #175
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12267706
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:30 schreef Loek-B het volgende:

[..]

.

Toch, Cart_man? . .

Hé, je kent me toch
A.M.A.B
pi_12269454
Ik wil volgend jaar geen 650-award meer, dus bij deze beloof ik vaker naar de Kuip te gaan. .

(En een keer naar dat blok beton , maar das voor Sensation. .)

pi_12269970
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:09 schreef Loek-B het volgende:
Ik wil volgend jaar geen 650-award meer, dus bij deze beloof ik vaker naar de Kuip te gaan. .

Maar 1x, pak de gelijk white en black beide
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:43:18 #178
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_12270162
quote:

Geen verstand van voetbal en geen verstand van muziek.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:48:33 #179
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12270243
quote:

dat is iig al een begin
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12270274
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:43 schreef Juan Zueco het volgende:

[..]

Geen verstand van voetbal en geen verstand van muziek.

J.

Van voetbal idd niet, maar van muziek schijnbaar wel.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:58:57 #181
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_12270390
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:50 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Van voetbal idd niet, maar van muziek schijnbaar wel.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 7 augustus 2003 @ 01:03:25 #182
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_12270450
foutje bedankt..

[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 07-08-2003 01:16]

pi_12271101
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:48 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

dat is iig al een begin

En ik hoop het seizoen daarop een SCC te kunnen bemachtigen, maar dit seizoen nog niet... Dat komt op dit moment qua tijd en geld niet zo heel goed uit.Maar iig m'n best doen om zo vaak mogelijk te gaan, en dat gaan wel een aantal keren worden... .
pi_12274712
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 02:02 schreef Loek-B het volgende:

[..]

En ik hoop het seizoen daarop een SCC te kunnen bemachtigen, maar dit seizoen nog niet... Dat komt op dit moment qua tijd en geld niet zo heel goed uit.Maar iig m'n best doen om zo vaak mogelijk te gaan, en dat gaan wel een aantal keren worden... .

Vanwaar dat ineens, is je teletekst op je tv kapot
pi_12274785
Op Vi.nl staat dat Elmander waarschijnlijk definitief word overgenomen door Anderlecht
pi_12275779
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 18:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is ook al heel oud natuurlijk

Iemand die je binnen haalt als "het grootste talent" van Europa, moet natuurlijk niet al 3 jaar schipperen.... Jammer, maar helaas, Elmander heeft zijn kans gehad. Leuke speler voor een club als RKC Waalwijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_12275831
quote:

Ik kom er alleen als Feyenoord speeld, voor een feest of concert zeker niet!
pi_12277220
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik kom er alleen als Feyenoord speeld, voor een feest of concert zeker niet!

Helaas worden er in de Kuip maar weinig leuke concerten en feesten gehouden.... .
pi_12277574
Ik ga zo toch maar het nieuwe thuis-shirt kopen... Dat shirt is echt te mooi om niet te kopen... .
  donderdag 7 augustus 2003 @ 13:11:57 #190
52589 sjun
uit solidariteit
pi_12277885
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:25 schreef Qlimax het volgende:
neuzen denken allemaal dat het voor Feyenoord drama gaat worden dit seizoen.....

ben benieuwd of ze van al die oostblok ganzen en een belg (?) een elftal kunnen maken....

maar daar gaat het hier niet over....

15 punten uit 5 wedstrijden en jorien / rob / bert hadden gelijk....

Eén van die Oostblokganzen bracht zo'n 18 miljoen in het laatje. Ene Pierre van Hooijdonk kostte er 10 maar dat leverde hij niet op bij verkoop.

Ik begin dan te denken dat er zakelijk iets niet helemaal in orde is bij die boeren op Zuid.

Overigens zie ik Bosveld niet als cruciale speler voor Feyenoord. Nu levert de man nog iets op en kan van Marwijk een nieuwe speler inwerken. Dit seizoen wordt mogelijk een overgangsseizoen. Nou en. Met een voorzitter als Jorien van den Herik komt het met Feyenoord wel goed.n Hij is een van de constante factoren van wat niveau bij Feyenoord.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 13:26:25 #191
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12278264
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:11 schreef sjun het volgende:

[..]
Dit seizoen wordt mogelijk een overgangsseizoen.

Jij zou toch moeten weten dat de supporters het geduld niet hebben om dit een overgangsseizoen te laten worden.
A.M.A.B
pi_12278357
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:26 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Jij zou toch moeten weten dat de supporters het geduld niet hebben om dit een overgangsseizoen te laten worden.

Idd.En zeker niet na het prijsloze kutseizoen dat we net achter de rug hebben...
  Moderator donderdag 7 augustus 2003 @ 14:00:22 #193
42184 crew  DaMart
pi_12279163
quote:
(feyenoordnet)

Elmander op eigen verzoek in etalage
[ Rotterdams Dagblad | Door Sjoerd Bootsma ]

Johan Elmander staat in de Feyenoord-etalage. De Zweedse spits heeft te kennen gegeven meer te willen spelen en die kans is kleiner geworden nu de Rotterdamse club de beschikking heeft over Dirk Kuijt en Danko Lazovic. ,,Daarom is Johan beschikbaar als een club zich meldt. Zowel huur als verkoop is bespreekbaar,'' aldus technisch directeur Rob Baan, ,,maar van ons hoeft hij niet weg.''

Elmander (22) onderschrijft de woorden van Baan. Na zijn tijdelijke verblijf bij Djurgardens had de aanvaller op meer krediet gerekend. Met zeven doelpunten schoot hij de Zweedse club naar de voorronde van de Champions League. ,,Feyenoord heeft een paar aanvallers gekocht. Het is daarom nog steeds moeilijk om een plaats in het eerste elftal te krijgen. Toch wil ik het proberen. Maar dan moet ik wel een kans krijgen,'' verzucht Johan Elmander.

,,Feyenoord,'' vervolgt hij, ,,heeft nu een paar goede spitsen. Het enige dat ik wil, is spelen. Uiteraard voor Feyenoord. Ik hou erg van Rotterdam en van Nederland, ik wil niet weg. Maar als speler moet je voetballen. Daarom is het soms verstandig om een stapje terug te doen om er daarna weer twee vooruit te kunnen maken. Het is aan de trainer om te bepalen wat hij met mij wil.''

Getuige de woorden van Baan heeft ook Bert van Marwijk zijn voorkeur intern duidelijk gemaakt. Ook in de oefenwedstrijden was zichtbaar dat Lazovic en Kuijt de voorkeur van hun trainer genoten. Elmander: ,,Ik kan niet meer dan mijn best doen tijdens wedstrijden en trainingen. De komende weken moet blijken waar mijn toekomst ligt.''

Vorige week was Elmander reeds in gesprek met FC Kopenhagen. De Deense kampioen, die gisteravond ten koste van Sliema Wanderers de derde voorronde van de Champions League bereikte, was serieus. ,,Ik heb een gesprek met Kopenhagen gehad, maar de clubs kwamen er financieel niet uit.''

Rob Baan weet niets van belangstelling van Anderlecht. ,,De Belgen hadden drie jaar geleden interesse toen wij Johan kochten. Ook vorig jaar heeft men het een keer geprobeerd.''

Feyenoord kocht Elmander in 2000 voor 2,3 miljoen euro van Ögryte. De toen 19-jarige spits gold als het grootste talent van zijn land en tekende voor vijf jaar in de Kuip. Maar tot op heden is hij niet in de voetsporen van de illustere Ove Kindvall (1970) getreden. Integendeel, kort na zijn komst kwam Pierre van Hooijdonk. ,,En nu zijn er weer nieuwe spitsen. Maar ik blijf een groot talent, al moet ik wel de kans krijgen om dat te bewijzen. Ik weet dat er in het topvoetbal weinig tijd is om iemand die gelegenheid te geven. Daar moet ik proberen mee te leven.''

En alsof het al niet genoeg was, werd Djurgardens gisteravond in de voorronde van de Champions League uitgeschakeld door Partizan Belgrado, de oude club van Danko Lazovic. De twee Feyenoorders keken met Salomon Kalou gezamenlijk naar de wedstrijd, die in Solna in 2-2 eindigde. Na het 1-1 gelijkspel in Belgrado won Partizan op basis van de gescoorde doelpunten in Zweden. De Serviërs spelen in de derde voorronde tegen Newcastle United. Geert den Ouden bereidde de openingstreffer van Djurgardens voor (1-0), maar werd in de zeventigste minuut vervangen door Samuel Wowoah die de 2-2 maakte.

donderdag 7 augustus 2003 @ 14:21:22 #194
52589 sjun
uit solidariteit
pi_12279615
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:26 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Kijk, die KNVB beker wordt natuurlijk gewoon binnengehaald en als er twee keer van PSV en Ajax gewonnen wordt doet niemand moeilijk in Rotterdam
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:47:13 #195
32974 Xante
Levend en wel
pi_12280165
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:21 schreef sjun het volgende:

[..]

Kijk, die KNVB beker wordt natuurlijk gewoon binnengehaald en als er twee keer van PSV en Ajax gewonnen wordt doet niemand moeilijk in Rotterdam

Maar de kans dat dat gebeurt is niet al te groot .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_12281746
quote:

[..]

Die kans is erg klein zelfs. Ajax wist de afgelopen 2 seizoen te winnen in de Kuip. In de ArenA kwam fnoord niet verder dan een gelijk spel.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 16:41:03 #197
17023 Elmotje
pi_12282921
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 02:02 schreef Loek-B het volgende:

[..]
Maar iig m'n best doen om zo vaak mogelijk te gaan, en dat gaan wel een aantal keren worden... .

precies dezelfde post als vorig jaar
Feyenoord Rotterdam
pi_12283237
quote:

[..]

De KNVB beker hebben we al jaren niet gewonnen, dus waarom zouden we die nu opeens zomaar winnen?
pi_12283270
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:45 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Helaas worden er in de Kuip maar weinig leuke concerten en feesten gehouden.... .

aanstaande maandag komen de Rolling Stones en het geluid is 10x beter als in de aRENa!
pi_12283319
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:59 schreef Loek-B het volgende:
Ik ga zo toch maar het nieuwe thuis-shirt kopen... Dat shirt is echt te mooi om niet te kopen... .
Dacht dat je krap bij kas zat, voor dat geld kan je volgens mij beter losse kaartjes kopen, of sparen voor je seizoenskaart
  donderdag 7 augustus 2003 @ 17:18:51 #201
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12283973
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 16:54 schreef Luni het volgende:

[..]

Dacht dat je krap bij kas zat, voor dat geld kan je volgens mij beter losse kaartjes kopen, of sparen voor je seizoenskaart

Inderdaad, begrijp zulke mensen niet. Geen geld om naar wedstrijden te gaan en wel een shirtje van ¤65 kopen. Waar liggen je prioriteiten in godsnaam
A.M.A.B
  donderdag 7 augustus 2003 @ 19:20:18 #202
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_12285940
quote:
Bedreiger Bosvelt krijgt taakstraf

ROTTERDAM - De rechtbank in Rotterdam heeft een Ajax-supporter een taakstraf van 180 uur opgelegd omdat hij oud-Feyenoordspeler Paul Bosvelt met de dood bedreigde. De 32-jarige F. van D. kreeg ook een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie maanden, met een proeftijd van twee jaar.

De man sprak op 17 mei dreigende teksten in op de mobiele telefoon van Bosvelt, die destijds nog voor Feyenoord uitkwam. Hij zei te weten waar Bosvelt woonde en in welke kroeg hij kwam. De man verklaarde donderdag op de zitting veel spijt te hebben van zijn actie, die hij in een dronken bui had uitgevoerd.

"Ik schaam me kapot", zei hij. "Bij mijn volle verstand zou ik dit niet zeggen." Van D. was voor een vrijgezellenfeestje met een groep Ajax-fans op een boot op het IJsselmeer, waar stevig werd gedronken. Hij belde met de gsm van een vriend, die al lag te slapen. Het nummer van Bosvelt stond in het telefoonbestand.

De man sprak op de voice-mail van de speler in: "als jij echt Bosvelt bent, kakkerlak, dan ga je echt dood ouwe, heb je voor het laatst dit seizoen gespeeld. Je gaat helemaal dood ouwe. Ik weet dat je daar bij Rhoon in de buurt woont. Ik weet de kroeg waar je komt. Je bent dood ouwe. Je bent echt dood kankerhond".

Hij schreef Bosvelt daarna een excuusbrief. Politierechter A. Herstel vond de bedreigingen toch zo serieus dat hij de eis van officier van justitie P. van de Kerkhof overnam. "Het gebeurt in een tijd waarin dit soort dreigementen schering en inslag is. Dat brengt grote onrust in gezinnen. Het had mij niet verbaasd als de officier een deel onvoorwaardelijke celstraf had gevraagd."

De officier wilde zover niet gaan, maar vond de actie ook ernstig. "In dezelfde tijd kregen trainers Hiddink en Van Marwijk een kogelbrief. Leo Beenhakker, nota bene van de club die de man aanhangt, ontvluchtte Nederland vanwege intimidaties. Dan zou hij toch beter moeten weten."

De Ajax-supporter heeft voor zijn daad van de KNVB een stadionverbod van vier jaar gekregen. Zijn advocaat T. Stapel vond dat hij daarmee al genoeg is gestraft. De raadsman betwistte ook de bevoegdheid van de rechtbank, omdat de bedreiging in de omgeving Amsterdam was geuit. Of Bosvelt de boodschap in de regio Rotterdam afluisterde is niet duidelijk. De rechter verwierp dat verweer.

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_12286049
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:20 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Terecht, alloewel vind ik een stadion verbod ver vind gaan. Ik heb namelijk ook niet gehoord wat er met die eikel(s) is gebeurd die het spandoek met het nummer van Witsgche hebben opgehangen....
pi_12286264
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 16:52 schreef Luni het volgende:

[..]

Rolling Stones

. Leuke concerten, zei ik... . .

[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 07-08-2003 19:50]

pi_12286331
quote:

[..]

Dat is waar, maar dat shirt is gewoon echt mooi, en ik heb al wel een uit-shirt, dus ik wou er graag deze bijhebben... . T'is meer een investering in m'n klerenkast. .

[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 07-08-2003 19:59]

donderdag 7 augustus 2003 @ 22:03:04 #206
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12288928
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:50 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dat shirt is gewoon echt mooi, en ik heb al wel een uit-shirt, dus ik wou er graag deze bijhebben... . T'is meer een investering in m'n klerenkast. .

Als je echt zo graag naar een wedstrijd wilt dan zou je wel beter weten. Voor de prijs van dat shirt had je minimaal 3 wedstrijden kunnen bezoeken. Vindt het persoonlijk een domme aankoop, ik had wel geweten waar dat geld naartoe was gegaan...
A.M.A.B
  donderdag 7 augustus 2003 @ 22:43:41 #207
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_12289921
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:03 schreef Cart_man het volgende:
Vindt het persoonlijk een domme aankoop, ik had wel geweten waar dat geld naartoe was gegaan...
Voor iemand die van zijn 650 - imago af wil is het inderdaad niet de slimste actie. Maar als de beste jongen daar zijn geld aan wil uitgeven dan moet hij dat vooral doen, ik wens hem veel plezier met zijn Feyenoord shirt.
pi_12291663
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:50 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Das totaal ¤ 130 daar heb je bijna een seizoenskaart voor!
pi_12291829
Jongens, jongens. Ik zou me eigenlijk niet eens moeten verdedigen, maar dit was gewoon een aankoop uit m'n 'kledingpotje', het had net zo goed een 'gewoon' shirt kunnen zijn... Ik moest sowieso een shirt erbij hebben. Heeft verder geen invloed op het aantal wedstrijden waar ik heen ga... .

En nu ophouden over m'n financieen en weer ontopic. . .

pi_12300640
Feyenoord heeft Johan Elmander voor een jaar verhuurd aan NAC Breda. De Zweedse spits verlengde tegelijkertijd zijn contract bij Feyenoord tot 2005.

Elmander verhuist tijdelijk naar Breda om hem meer speelminuten te laten opdoen in de Holland Casino Eredivisie. Bij Feyenoord zou de rol van de 22-jarige Zweed dit seizoen beperkt blijven. Coach Bert van Marwijk ziet meer in het duo Lazovic-Kuijt.

Toch denken de Rotterdammers dat Elmander in de toekomst van grote waarde kan zijn voor de club. Het contract van de aanvaller, dat medio 2004 afloopt, werd dan ook met een jaar verlengd.

Elmander zelf gelooft ook nog altijd dat hij bij Feyenoord kan doorbreken. 'Ik blijf een groot talent', vertelde hij in het Rotterdams Dagblad. 'Maar ik moet wel de kans krijgen om dat te bewijzen. Ik weet dat er in het topvoetbal weinig tijd is om iemand die gelegenheid te geven. Daar moet ik mee proberen te leven', aldus Elmander.

vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:11:54 #211
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_12300714
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:08 schreef Luni het volgende:
Elmander zelf gelooft ook nog altijd dat hij bij Feyenoord kan doorbreken. 'Ik blijf een groot talent', vertelde hij in het Rotterdams Dagblad.
Nou, de bescheidenheid zelve is hij in ieder geval niet .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_12305001
Een groot talent blijven is leuk, een grote speler worden is leuker...
www.thuisuiteten.nl
pi_12306293
Even op vakantie geweest, wat kan er veel gebeuren in zo korte tijd zeg...
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_12306505
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:21 schreef Staanplaats het volgende:
Even op vakantie geweest, wat kan er veel gebeuren in zo korte tijd zeg...
Je bent niet de enige die dat heeft ondervonden!
pi_12307291
Een snelle ronde op verschillende fora's en sites, geeft al aan de situatie (logischerwijs) kritiek is bij de club.
Er valt in ieder geval genoeg te kankeren...
pi_12308762
Niet overdrijven... De situatie is niet kritiek. Ik moet het eerst nog allemaal zien. En ook al gaat het wat minder, het is echt nog niet kritiek... .
pi_12308996
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 19:42 schreef Loek-B het volgende:
Niet overdrijven... De situatie is niet kritiek. Ik moet het eerst nog allemaal zien. En ook al gaat het wat minder, het is echt nog niet kritiek... .
Loek ik denk wij, o.a Cartman, Staanplaat en ik dat toch wat anders beleven.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 19:59:28 #218
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12309105
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 19:54 schreef Luni het volgende:

[..]

Loek miv komend seizoen af en toe ook
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12312350
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 19:54 schreef Luni het volgende:

[..]

Waarom dat? Jullie lijken het minder erg te vinden als Feyenoord verliest dan mij, zolang jullie je sfeertje en je bier maar hebben. .
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:24:02 #220
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12312638
Mutiny!
pi_12315865
Hoorde Kees Jansma vanavond, in dat zielige RTL5 debat, zeggen dat als feyenoord derde wordt de supporters moeten begrijpen dat feyenoord dan een goede prestatie heeft geleverd.

zaterdag 9 augustus 2003 @ 01:47:08 #222
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12316137
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 01:22 schreef Speed1971 het volgende:
Hoorde Kees Jansma vanavond, in dat zielige RTL5 debat, zeggen dat als feyenoord derde wordt de supporters moeten begrijpen dat feyenoord dan een goede prestatie heeft geleverd.

en daar heeft ie denk ik nog gelijk in ook
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12318129
Topduels al om 12:30 uur
[ Algemeen Dagblad ]

De topwedstrijden tussen Ajax, Feyenoord en PSV beginnen komend seizoen al om 12.30 uur, een half uur eerder dan de afgelopen jaren het geval was.

Dat geldt voorlopig ook voor een aantal andere eredivisieduels dat op zondag rechtstreeks door betaalzender Canal+ wordt uitgezonden, te beginnen met Feyenoord-NAC op 31 augustus. Door het vroege tijdstip kan de zender om 14.30 uur nog een wedstrijd in zijn geheel op de buis brengen.

Het voorlopige speelschema van de duels die om 12.30 uur beginnen:

Feyenoord - NAC (31/8)
Feyenoord - PSV (21/9)
PSV - Ajax (26/10)
ADO Den Haag - Ajax (9/11)
Ajax - Heerenveen (23/11)
Ajax - Feyenoord (30/11)
Ajax - PSV (8/2)
PSV - Feyenoord (14/3)
Feyenoord - Ajax (11/4)

Vond 13.00 uur al een kuttijd, gaan ze het nog verder vervroegen

Gaat er nog iemand naar de Dance Parade?

zaterdag 9 augustus 2003 @ 11:02:02 #224
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_12318433
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 10:28 schreef Luni het volgende:
[ Algemeen Dagblad ]

Gaat er nog iemand naar de Dance Parade?

Ja, ik Die vervroeging naar half 1 is trouwens te ziek voor woorden. Voor treincombi-duels moet ik als ik vanuit Bergen ga nu de vroegste trein pakken en met wat vertraging zou ik zomaar de tweede (en laatste)trein kunnen missen. Die kut-KNVB denkt ook alleen maar aan centjes, maar aan supporters ho maar
pi_12318504
Een ruime samenvatting van Porthsmouth - Feyenoord word vanavond om 18.30 uur uitgezonden op
RTL 5.
pi_12319319
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 10:28 schreef Luni het volgende:
[ Algemeen Dagblad ]
Wat een drama is dit zeg. Voor de competitie tegen de joden kwam ik pas om 5 voor 1 het stadion binnen omdat ik me verslapen had, en nu nemen ze me nog een half uur van mijn slaaptijd af. Gooi die wedstrijden gewoon op een normale tijd van 18:00 uur, de supporters kunnen toch niet meer bij elkaar komen.

Spaans

Alles komt goed
pi_12319389
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:12 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Waarom dat? Jullie lijken het minder erg te vinden als Feyenoord verliest dan mij, zolang jullie je sfeertje en je bier maar hebben. .

Als de club een speler aan de kant schuift die zich 7 jaar lang heeft ingezet tot het uiterste, die wist wat er er onder de supporters leefden, die als één van de weinige het "geen woorden, maar daden" vertolkten, die voorraan stond bij opstootjes om ze maten te helpen, dan is er iets héél fouts. Zeker als hij dan voor een fooitje mag vertrekken, net zoals emerton en kalou voor fooitjes de deur uit gaan.
En wat halen we terug? Buitenlanders en dertigers voor de hoofdprijs.

Wat voor elftal staat er nu? Bejaarden, mietjes, en buitenlanders, ik kan me nog weinig identificeren met deze ploeg. Onze aanvoeder is een mietje die ipv een tackle z'n handtas voor de bal gooit, en bij elke loopactie bang is z'n naaldhakken te breken. Z'n gozer moet dan de kar gaan trekken

Tel daar bij op dat het Feijenoord bestuur weer van die enge praktijken uithaalt, door bijvoorbeeld op de open dag Radio Rijmond te verzoeken niet aan de supporters te vragen wat zij van het vertrek van Bosvelt vinden.

Er is niet veel meer voor nodig op de bom echt te laten knallen dit seizoen, ik ben benieuwd...

PS:
Als jij denkt dat een verloren wedstrijd mij niks doet dan heb je het toch aardig verkeerd. Het feit dat ik voetbal meer vindt dan alleen 2x 45 minuten, betekend niet dat ik niet doodziek ben van een nederlaag van me club.

pi_12319422
12.30 pfff
Dan kan ik beter in één keer doorgaan van het stappen...
pi_12319468
Mijn excuses Staanplaats, op dat punt heb je eigenlijk wel gelijk... Maar het had nóg erger gekund. .

[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 09-08-2003 14:28]

zaterdag 9 augustus 2003 @ 12:24:35 #230
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_12319485
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:16 schreef Staanplaats het volgende:
Onze aanvoeder is een mietje die ipv een tackle z'n handtas voor de bal gooit, en bij elke loopactie bang is z'n naaldhakken te breken. Z'n gozer moet dan de kar gaan trekken
You must be out of your brilliant mind.
pi_12322923
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:16 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Als de club een speler aan de kant schuift die zich 7 jaar lang heeft ingezet tot het uiterste, die wist wat er er onder de supporters leefden, die als één van de weinige het "geen woorden, maar daden" vertolkten, die voorraan stond bij opstootjes om ze maten te helpen, dan is er iets héél fouts. Zeker als hij dan voor een fooitje mag vertrekken, net zoals emerton en kalou voor fooitjes de deur uit gaan.
En wat halen we terug? Buitenlanders en dertigers voor de hoofdprijs.

Wat voor elftal staat er nu? Bejaarden, mietjes, en buitenlanders, ik kan me nog weinig identificeren met deze ploeg. Onze aanvoeder is een mietje die ipv een tackle z'n handtas voor de bal gooit, en bij elke loopactie bang is z'n naaldhakken te breken. Z'n gozer moet dan de kar gaan trekken

Tel daar bij op dat het Feijenoord bestuur weer van die enge praktijken uithaalt, door bijvoorbeeld op de open dag Radio Rijmond te verzoeken niet aan de supporters te vragen wat zij van het vertrek van Bosvelt vinden.

Er is niet veel meer voor nodig op de bom echt te laten knallen dit seizoen, ik ben benieuwd...

PS:
Als jij denkt dat een verloren wedstrijd mij niks doet dan heb je het toch aardig verkeerd. Het feit dat ik voetbal meer vindt dan alleen 2x 45 minuten, betekend niet dat ik niet doodziek ben van een nederlaag van me club.

oeh een die-hard
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 17:20:25 #232
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12323538
12:30 uur!

Ik kan onder al beter op zaterdagavond naar Rotterdam gaan onderhand!

-edit-

Laatste oefenpartijtje ook verloren! Hopelijk bewaren ze de kwaliteit voor de HCE!

[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 09-08-2003 18:10]

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12324319
2-0 verliezen van een promovendus..........

Ik hoop dat ze bij feyenoord wel snappen dat als zij tegen NEC spelen dat zij niet meer aan het oefenen zijn maar echt met de competitie bezig zijn.

Ook wist feyenoord maar 1 x te scoren in de oefencampagne........dat beloofd weinig goeds mensen.........

pi_12324548
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:26 schreef Speed1971 het volgende:
2-0 verliezen van een promovendus..........

Ik hoop dat ze bij feyenoord wel snappen dat als zij tegen NEC spelen dat zij niet meer aan het oefenen zijn maar echt met de competitie bezig zijn.

Ook wist feyenoord maar 1 x te scoren in de oefencampagne........dat beloofd weinig goeds mensen.........

Op basis van de voorbereiding is fnoord geen kandidaat om mee te strijden in het kampioenschap. Maar je weet nooit hoe het gaat lopen in de competitie....
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 18:41:44 #235
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12324570
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:40 schreef Duiveltja het volgende:

Op basis van de voorbereiding is fnoord geen kandidaat om mee te strijden in het kampioenschap. Maar je weet nooit hoe het gaat lopen in de competitie....

True!

Ik kijk het gewoon een wedstrijd of 10 aan!

pi_12324672
Nu begint de situatie wel écht kritiek te worden, ja ...
Ik hoop dat het in de competitie straks heel anders zal zijn.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 19:02:10 #237
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12324871
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:48 schreef Loek-B het volgende:
Nu begint de situatie wel écht kritiek te worden, ja ...
Kom op zeg! Het zijn maar oefenduels!

Dat het resultaat bout is, daar heb je gelijk in!

Maar als Feyenoord strax na 6 wedstrijden een punt heeft ofzo, dan is de situatie pas écht kritiek!

pi_12325222
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:Kom op zeg! Het zijn maar oefenduels!
Ja, tegen lekker aansprekende tegenstanders ook. PSV wint alles, en die speelden tegen tegenstanders die echt wel hoger aangeschreven kunnen worden dan onze tegenstanders. Als we na 6 wedstrijden 15 punten hebben hoor je mij niet klagen, maar ik zie het met angst tegemoet ...

Spaans

Alles komt goed
pi_12325447
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Kom op zeg! Het zijn maar oefenduels!

Dat het resultaat bout is, daar heb je gelijk in!

Maar als Feyenoord strax na 6 wedstrijden een punt heeft ofzo, dan is de situatie pas écht kritiek!

Ik denk dat de situatie nu al kritiek is. Het vertrouwen van de spelers zal niet al te best zijn. Het scorend vermogen is ook niet goed en eigemlijk zeer slecht te noemen.
Het argument dat het maar oefenwedstrijden zijn is flauwekul. Waarom denk je dat er oefenwedstrijden zijn. Om gewoon maar een beetje dom te ballen. Nee er wordt geoefend en als je tijdens het oefenen zo slecht presteerd zijn er toch wel degelijk dingen aan de hand.

Portsmouth speelde vorig jaar een divisie lager, dat zegt genoeg lijkt mij. En feyenoord kwam er echt niet aan te pas.......

zaterdag 9 augustus 2003 @ 19:41:02 #240
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_12325490
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:38 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik denk dat de situatie nu al kritiek is. Het vertrouwen van de spelers zal niet al te best zijn. Het scorend vermogen is ook niet goed en eigemlijk zeer slecht te noemen.
Het argument dat het maar oefenwedstrijden zijn is flauwekul. Waarom denk je dat er oefenwedstrijden zijn. Om gewoon maar een beetje dom te ballen. Nee er wordt geoefend en als je tijdens het oefenen zo slecht presteerd zijn er toch wel degelijk dingen aan de hand.

Portsmouth speelde vorig jaar een divisie lager, dat zegt genoeg lijkt mij. En feyenoord kwam er echt niet aan te pas.......

Portsmouth heeft dan ook goed ingekocht. .

Maar dit resultaat is slecht, en we zullen volgende week ook veel spreekkoren krijgen.

zaterdag 9 augustus 2003 @ 23:29:54 #241
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_12329055
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:41 schreef RedGuy het volgende:
Maar dit resultaat is slecht, en we zullen volgende week ook veel spreekkoren krijgen.
Je bedoelt dat er mensen komen kijken?

zondag 10 augustus 2003 @ 00:52:18 #242
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_12330319
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:29 schreef Leshy het volgende:

[..]

Je bedoelt dat er mensen komen kijken?

pi_12330724
Welke achterlijke dombo houdt zich bij Feyenoord bezig met het aan- en verkoopbeleid? Baan?
It's easier to get forgiveness than permission.
  zondag 10 augustus 2003 @ 17:02:18 #244
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_12337944
Diep, diep, diep teleurgesteld ben ik in RTL5. Heb gisteren de samenvatting zitten kijken. Wat denk je? Hebben die gasten al onze kansen d'ruit geknipt. Nu leek het net alsof we allerbelabberdst hadden gespeeld. Daar zal onze Bert niet blij mee zijn.
Als Neuskens heeft gekeken, denkt-ie waarschijnlijk dat NEC volgende week een kans maakt in de Tempel. En dat is zeer onwaarschijnlijk.
RTL5 heeft het dan niet uitgezonden, maar heb inmiddels begrepen van daar aanwezige supporters begrepen dat Portsmouth ternauwernood aan een monsternederlaag was ontsnapt. De ene na de andere aanvalsgolf denderde op het doel van Wapenaar af. Mara ja, die muur van 40 graden, hè............
pi_12338234
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 17:02 schreef Vikingo het volgende:
Diep, diep, diep teleurgesteld ben ik in RTL5. Heb gisteren de samenvatting zitten kijken. Wat denk je? Hebben die gasten al onze kansen d'ruit geknipt. Nu leek het net alsof we allerbelabberdst hadden gespeeld. Daar zal onze Bert niet blij mee zijn.
Als Neuskens heeft gekeken, denkt-ie waarschijnlijk dat NEC volgende week een kans maakt in de Tempel. En dat is zeer onwaarschijnlijk.
RTL5 heeft het dan niet uitgezonden, maar heb inmiddels begrepen van daar aanwezige supporters begrepen dat Portsmouth ternauwernood aan een monsternederlaag was ontsnapt. De ene na de andere aanvalsgolf denderde op het doel van Wapenaar af. Mara ja, die muur van 40 graden, hè............

leuk verhaal.
pi_12338236
quote:

Is dit nou serieus bedoeld

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12338565
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 01:25 schreef Glacius het volgende:
Welke achterlijke dombo houdt zich bij Feyenoord bezig met het aan- en verkoopbeleid? Baan?
In overleg met Van Marwijk zal hij het aankoopbeleid wel regelen.

Op dit moment zit het transferbeleid ontzettend raar in elkaar, maar ja stel je voor dat ze ineens kampioen worden en dan roemt iedereen het transferbeleid.

zondag 10 augustus 2003 @ 20:01:06 #248
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12341193
quote:
Maar ja, die muur van 40 graden, hè............
K*nkerhitte en wedstrijd
A.M.A.B
pi_12342023
quote:
Ik heb weleens gelezen dat Feyenoord de enige club in de HCE is waar je een seizoenkaart in 3 termijnen mag betalen? Klopt dit en geldt dit voor alle vakken?
  zondag 10 augustus 2003 @ 20:53:49 #250
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12342256
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 20:40 schreef What het volgende:

[..]

Ik heb weleens gelezen dat Feyenoord de enige club in de HCE is waar je een seizoenkaart in 3 termijnen mag betalen? Klopt dit en geldt dit voor alle vakken?

Klopt ja...je moet alleen erg veel rente betalen over die 3 termijnen..
A.M.A.B
pi_12342439
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 20:53 schreef Cart_man het volgende:
Klopt ja...je moet alleen erg veel rente betalen over die 3 termijnen..
Dem, dan zou Loek voor ongeveer 3x 6 tientjes klaar zijn.
pi_12344408
Dat redt hij nog niet, scc is ongeveer 200 euro, dus zeg zo'n 3 keer 80 euro.
Maar ik ga niet voor hem beoordelen of dat veel of weinig is, dat zoekt ieder voorzich maar uit.
pi_12344696
200 euro valt eigenlijk nog best mee.... Maar dat is het minimum zeker?
pi_12345509
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 22:36 schreef Staanplaats het volgende:
Dat redt hij nog niet, scc is ongeveer 200 euro, dus zeg zo'n 3 keer 80 euro.
Maar ik ga niet voor hem beoordelen of dat veel of weinig is, dat zoekt ieder voorzich maar uit.
Loek is jeugd toch?
pi_12345567
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 22:51 schreef Loek-B het volgende:
Heb je dat nog nooit uitgezocht?

You dork..

pi_12346707
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 22:51 schreef Loek-B het volgende:
Tering dat je dat niet eens weet van je eigen club.

Die 650 award is erg op zn plaats bij jou op het nachtkastje.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')