abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12195091
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja. Of ze gewoon winnen.

Ik hoop dat dat gaat lukken... .
  zondag 3 augustus 2003 @ 12:20:42 #77
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12195120
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja. Of ze gewoon winnen.

Dream on

Gisteren was echt een drama. Verdedigend kut. Zoetebier maakte erg veel fouten en was erg onzeker in het goal. Song hoort niet achterin, draaien, draaien, draaien, bal kwijt. Van den Berg, Paauwe en de Nooijer alledrie drama. Middenveld was drama. van Persie blijft overschat. Lazovic was het enige lichtpuntje voor mij. We mogen blij zijn als we nog 3de worden dit seizoen.

A.M.A.B
pi_12195264
Het is nog wel een oefenwedstrijd man! Ze hebben nog nooit samengespeeld, en jij zegt dat ze niks gaan presteren?

pi_12195276
Dat zwartgallige van Feyenoordfans vind ik verbijsterend, waarom zou je je nog inspannen als je Kuyt of De Nooijer of wie dan ook bent. Het legioen heeft het immers bij voorbaat al opgegeven. Volgens mij is het probleem van Feyenoord niet zozeer de selectie alswel de instelling van het publiek.

Ga toch gewoon achter je club staan. Heb je ons met zakdoekjes zien zwaaien, begin vorig seizoen???

pi_12195340
Ik vind het ook een beetje voorbarig. Een beetje ongerust okeee..

Maar om gelijk te zeggen dat het seizoen verloren is?

zondag 3 augustus 2003 @ 13:47:29 #81
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12196055
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:37 schreef jpzegthallo het volgende:
Het is nog wel een oefenwedstrijd man! Ze hebben nog nooit samengespeeld, en jij zegt dat ze niks gaan presteren?

Ja, dat durf ik te zeggen. Heb ze nog geen wedstrijd goed zien spelen en dat zegt mij genoeg. Veel spelers hebben wel inzet maar zijn gewoon niet goed genoeg.
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:39 schreef SCH het volgende:
Dat zwartgallige van Feyenoordfans vind ik verbijsterend, waarom zou je je nog inspannen als je Kuyt of De Nooijer of wie dan ook bent. Het legioen heeft het immers bij voorbaat al opgegeven. Volgens mij is het probleem van Feyenoord niet zozeer de selectie alswel de instelling van het publiek.

Ga toch gewoon achter je club staan. Heb je ons met zakdoekjes zien zwaaien, begin vorig seizoen???

Het probleem van Feyenoord is de leiding niet de selectie. Ik kan niet achter mijn club staan als ik het niet eens ben met de leiding. Als ik mijn Feijenoord, waar ik zielsveel van hou, zie aankloten op het veld en daarbuiten.

Moet ik dan maar fijn mijn ploeg gaan aanmoedigen? Ik kan me niet eens meer identificeren met het Feijenoord waar ik van houd. De gang naar het stadion maak ik alleen nog maar om mijn maten te zien en om de contacten in stand te houden.

Ik heb het recht om, ten alle tijde, mij als supporter van de club kritisch uit te laten over spelers, beleid en bestuur. Niemand die mij tegenhoud!

A.M.A.B
pi_12196198
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 13:47 schreef Cart_man het volgende:
Ik heb het recht om, ten alle tijde, mij als supporter van de club kritisch uit te laten over spelers, beleid en bestuur. Niemand die mij tegenhoud!
Je hebt niet alleen dat recht maar volgens mij zelfs de plicht. Maar er is een verschil tussen kritiek hebben en bij voorbaat capituleren en je spelers laten barsten.
pi_12196587
Zou het.. zou het dan toch? Het zou wel eens erg mooi zijn, de kansen lijken zeer groot nadat ik die rood/witten uit zuid gisteren zooooo slecht heb zien spelen. ZOu het? Ik hoop het!!!

Ik heb zo'n zin in 31 augustus! Tot daaaaaaaan

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12197040
Gill Swerts... Wat een drama is die jongen toch. Bovendien vond ik Paauwe bij de goal niet sterk en Lazovic, tja.. Dat wegdraaien is leuk, maar dat kon Contreras, een beperkte Chileense stopper van Celta de Vigo dus ook.

Ik wil de Feyenoord-fans wel troosten met de gedachte dat ook het "oude" Feyenoord waarschijnlijk niet van Celta de Vigo had gewonnen. Die waren nog niet eens met hun beste 11 aan het spelen, maar wat een fraaie voetballers toch... José Ignacio, Édu, Cáceres, Giovanella...

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12205364
Ik zat net nog even wat oud nieuws door te lezen, en toen kwam ik ook op het stukje over de samenwerking tussen het Sophia ziekenhuis en Feyenoord. Daar kwam ook de samenwerking met Unicef aan bod. Ik ben erg blij als een voetbalclub zulke dingen doet(meer clubs zouden dit moeten doen!), maar dan vraag ik mij af waarom..

Is dit commercieel belang enzo? Lijkt me sterk..

zondag 3 augustus 2003 @ 23:13:48 #86
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12205504
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Is dit commercieel belang enzo? Lijkt me sterk..
Indirect wel...
A.M.A.B
pi_12205579
Ik doe het maar ff hier....
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:09 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dacht je dat ik het leuk vindt om te werken. Je moet wat om geld te verdienen

Tjah, maar ik zit in Utrecht op school, ga dus vroeg weg, komt laat thuis ben brak en dan heb ik geen zin en tijd meer om te werken. Oke dan zou ik zaterdags kunnen werken .
[..]

Tja...ben het eigenlijk wel eens met die gast
Jij bent fan, hij supporter...
[/quote]

Is jouw mening, ik voel iig veel voor Ajax. En Ajax neemt een belangrijke plaats in m'n leven in..

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  zondag 3 augustus 2003 @ 23:22:23 #88
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12205696
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:17 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik doe het maar ff hier....
[..]

Tjah, maar ik zit in Utrecht op school, ga dus vroeg weg, komt laat thuis ben brak en dan heb ik geen zin en tijd meer om te werken. Oke dan zou ik zaterdags kunnen werken .

Ik moet ook naar Utrecht, ga vroeg weg, kom vroeg terug en ben de rest van de dag harstikke lui. En op zaterdag ga ik werken. Verdien genoeg om dus naar wedstrijden in binnen- en buitenland te gaan.
quote:
Is jouw mening, ik voel iig veel voor Ajax. En Ajax neemt een belangrijke plaats in m'n leven in..
Is goed hoor...pest je maar.
A.M.A.B
pi_12205826
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:22 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik moet ook naar Utrecht, ga vroeg weg, kom vroeg terug en ben de rest van de dag harstikke lui. En op zaterdag ga ik werken. Verdien genoeg om dus naar wedstrijden in binnen- en buitenland te gaan.

Maar ik ben dan ook het top punt van luiheid.
Ik probeer dit jaar wat mee te gaan, heb vakantie werk gedaan. (neem dan wel gelijk met m'n stome kop een mobiel abbo )
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]

Is goed hoor...pest je maar.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  Moderator maandag 4 augustus 2003 @ 08:37:24 #90
42184 crew  DaMart
pi_12209717
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:44 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik vind het ook een beetje voorbarig. Een beetje ongerust okeee..

Maar om gelijk te zeggen dat het seizoen verloren is?

Inderdaad, beetje voorbarig. Ook al hebben ze die oefenwedstrijden verloren, dat zegt niks. Zoals ik eerder al zei was de voorbereiding voor 98/99 ook niet echt denderend.

Ik zie het gewoon zo: ze kunnen beter nu fouten maken dan wanneer de competitie is begonnen. En normaal gesproken leert men van zijn fouten.

Moderator maandag 4 augustus 2003 @ 12:18:01 #91
42184 crew  DaMart
pi_12212831
quote:
Van Feyenoord.nl:

HOSSAM GHALI KOMT NAAR FEYENOORD
De Egyptische international Hossam Ghali komt naar Feyenoord. Vanmorgen is er in Cairo door voorzitter Van den Herik een akkoord bereikt met het bestuur van zijn club Al Ahly over de transfersom. Eerder was Feyenoord akkoord met Ghali over een contract van vier seizoenen en nog een optiejaar.
Hossam Ghali, die driemaal in het Egyptische nationale team speelde, en daarvoor veelvuldig in het Olympisch elftal en alle jeugdteams, blijft nu in Egypte om te wachten op zijn Machting Voorlopig Verblijf. Dit document wordt verstrekt door de Nederlandse ambassade in Egypte. Meestal is dat binnen veertien dagen.

Ik las ook dat Willem2 Feyenoord tot vrijdag heeft gegeven om de transfer van Landzaat af te ronden, maar dat zal wel niet meer gebeuren denk ik dan.
pi_12212856
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:18 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik las ook dat Willem2 Feyenoord tot vrijdag heeft gegeven om de transfer van Landzaat af te ronden, maar dat zal wel niet meer gebeuren denk ik dan.

Kutbestuur. . . .
Konden ze eindelijk is een écht goede speler kopen die het team zou verbeteren, laten ze hem weer gaan! .

[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 04-08-2003 12:24]

maandag 4 augustus 2003 @ 12:19:39 #93
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12212864
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:18 schreef DaMart het volgende:

[..]

In ieder geval beter dan die jood Landzaat. Nu maar afwachten of hij zich goed kan ontwikkelen onder de "deskundige" leiding van Bert.
A.M.A.B
pi_12212999
En die Ghali had van mij weg mogen blijven... Jeetje, wat is die sloom zeg. .

Maar misschien kan die zich nog verbeteren, maar hij maakte geen goede indruk nog.

pi_12213616
Wel lachen dat feyenoord zich wil versterken met een "jood". Blijkt maar weer eens te meer wie betere spelers levert/opleidt.

Ik wens feyenoord veel sterkte en geluk toe maar ik zal toch ook wel regelmatig in mijn vuistje moeten lachen. Dat doe ik nu al. Vooral het interview met Ono was ook weer erg vermakelijk. Het leek wel alsof Ono maar 1 antwoord kon en wou geven......Paul Bosvelt.

Let yourself go and enjoy the bassline...
  maandag 4 augustus 2003 @ 14:43:05 #96
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12215845
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 12:56 schreef Speed1971 het volgende:
Wel lachen dat feyenoord zich wil versterken met een "jood". Blijkt maar weer eens te meer wie betere spelers levert/opleidt.

Ik wens feyenoord veel sterkte en geluk toe maar ik zal toch ook wel regelmatig in mijn vuistje moeten lachen. Dat doe ik nu al. Vooral het interview met Ono was ook weer erg vermakelijk. Het leek wel alsof Ono maar 1 antwoord kon en wou geven......Paul Bosvelt.

Wablief, heb ik wat gemist? Paul Bosvelt?

Maarehm...wie wordt nu F'noords publiekslieveling? Lurling? Da's inmiddels natuurlijk wel dé vedette van Feyenoord

maandag 4 augustus 2003 @ 14:45:32 #97
33294 Qlimax
- original -
pi_12215886
alle joden opzouten naar hun eigen topic.....

er is nog geen seconde voor de competitie gespeeld....
ook ik ben niet optimistisch maar ja.... eerst foeballuh dan ouwehoeren...

- 010 -
  maandag 4 augustus 2003 @ 14:53:50 #98
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_12216052
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:43 schreef twi het volgende:

[..]

Wablief, heb ik wat gemist? Paul Bosvelt?

Maarehm...wie wordt nu F'noords publiekslieveling? Lurling? Da's inmiddels natuurlijk wel dé vedette van Feyenoord

Swerts natuurlijk. .
The Most Incredible, Baby
pi_12216093
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:45 schreef Qlimax het volgende:
alle joden opzouten naar hun eigen topic.....
Zou ik graag willen afspreken maar dan wil ik ook geen kakkerlak meer bij ons zien.
Let yourself go and enjoy the bassline...
  maandag 4 augustus 2003 @ 14:59:13 #100
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12216176
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:55 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Zou ik graag willen afspreken maar dan wil ik ook geen kakkerlak meer bij ons zien.

Is goed.

En aangezien ik Feijenoordsupporter ben en geen kakkerlak heb ik nog steeds het recht om in "jullie" topic te komen.

A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')