het is allemaal onduidelijk.
knuf
quote:je moet niet zoveel denken, je moet niet alles willen weten, je moet niet alles willen verklaren, je hoeft niet alles te begrijpen, te zien aankomen, je moet niets verwachten, maar gewoon op je af laten komen.
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:44 schreef Xilantof het volgende:
erg verrot...
ben erg moe......
mijn hoofd is een chaos...
beelden flitsen voorbij, mijn hoofd voel zwaar, ik weet niet wat ik moet verwachten van morgen, ik weet niet wat ik voel, ik weet niet precies wat ik denk..het is allemaal onduidelijk.
het is op een gegeven moment een keuze die je maakt, knop om.
ik voel me garliccy, shoarma op
Voelde me zelfverzekerd en relaxed en had het derhalve in m'n eentje ook nog best naar m'n zin! ![]()
Nu net thuis en ik voel me....zanderig.
Dus ik voel me best blij, maar ook een beetje opgebrand.... ![]()
En met morgen nog één gezellig dagje werken (kom ook een keer gezellig langs bij een bepaalde fotowinkel in hartje Wassenaar (maak geen reclame)) voordat er een hééééle leuke zondag aankomt (1 persoon hier weet exact wat ik bedoel
) wordt ik nu alleen maar blijer!
En een beetje draaierig, want ik moet al 2 uur naar de WC wat niet kan (riolering = kaduuk
))... Thuis maar doen als ik dat red
tralalalala, het leven is zo mooi (afgezien van het feit dat er weer wat winkels dicht zijn waarvan ik het niet wist)
* Mikey heeft een grijns en zegt: jullie moeten eens niet zo doemdenken
Maar opzich echt heel okay, ik ben de hele dag bezig geweest (eerst uitgebreid boodschappen doen, toen plots naar de stad wat dingetjes voor de cavia's kopen en daarna halfsoverkop naar Den Bosch (
.) om een cadeautje te kopen voor m'n tante
. En daarna zelfs met z'n 3-en gegeten, dat is iets wat ik hier echt amper meemaak
. Al met al een druk en spannend dagje
.
En nu ga ik lekker relaxen, misschien zo een filmpje erin, lekker laat slapen. Gewoon doen waar ik zin in heb.
.
Oh, en waag het echt met je botte kop niet om me ook maar met 1 vervelend ding lastig te vallen, want je krijgt een knal
. Laat me genieten
.
quote:Hey heb jij Cavia's , lache beessies
Op vrijdag 1 augustus 2003 21:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik voel me... nogal moe.Maar opzich echt heel okay, ik ben de hele dag bezig geweest (eerst uitgebreid boodschappen doen, toen plots naar de stad wat dingetjes voor de cavia's kopen en daarna halfsoverkop naar Den Bosch (
.) om een cadeautje te kopen voor m'n tante
. En daarna zelfs met z'n 3-en gegeten, dat is iets wat ik hier echt amper meemaak
. Al met al een druk en spannend dagje
.
En nu ga ik lekker relaxen, misschien zo een filmpje erin, lekker laat slapen. Gewoon doen waar ik zin in heb.
.
Oh, en waag het echt met je botte kop niet om me ook maar met 1 vervelend ding lastig te vallen, want je krijgt een knal
. Laat me genieten
.
Wel zin in morgen
lekker stampen en bruin worden op dancevalley!
quote:Shit ik ben jaloers, kon vandaag op laatste moment nog vrijkaarten krijgen voor DV, maar al andere afspraken en daarbij ga ik maandag op vakantie en moet nog heel veel doen daarvoor. Dagje Dance Valley en ik lig dus hele zondag gaar en brak in bed. Maar ik baal wel.. best behoorlijk wel
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:10 schreef Frenkie het volgende:
Een beetje raar. Alsof ik een moment van zelfreflectie heb gehad, waar ik eigenlijk nog niet zo veel raad mee weet. Na het weekend maar eens met iemand over praten.Wel zin in morgen
lekker stampen en bruin worden op dancevalley!
Verder, prima, 3 hele weken vakantie!! Geen werk, geen totale nitwits van klanten, zon, zee, strand en verder niks!
Wil haar niet terug, en ook eigenlijk wel.
zij is heel erg verdrietig en belde me daarnet al huilend op, ze wil zelf dat ik haar moet vergeten, maar ze wil me eigenlijk ook wel weer heel graag terug.
* M4rt zit aardig in de schijt
Ik schaam me een beetje ervoor, maar het voelt ook wel goed.
Nogal in de war dus. Maarja.
donderdag naar mijn eerste fokmeeting geweest.
En het was zo leuk en gezellig
voor herhaling vatbaar.
En ik heb mijn nieuw brilletje
en dan zondag heeeeeeeeeeeeel vroeg vertrek ik naar Zwitserland op vakantie.
quote:En dat vind ik nou een goed idee!
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:30 schreef Timo20 het volgende:
wel goed. lekker muziekje op. Het enige wat er nog ontbreekt is een pilsje
Erg geslaagd
Maargoed. Ach. Bonk bonk bonk doet mijn hartje. Stereotomy is verliefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |