abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:35:11 #201
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12169552
Moe, eenzaam, aardig
  FOK!fotograaf vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:44:37 #202
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_12169776
erg verrot...
ben erg moe......
mijn hoofd is een chaos...
beelden flitsen voorbij, mijn hoofd voel zwaar, ik weet niet wat ik moet verwachten van morgen, ik weet niet wat ik voel, ik weet niet precies wat ik denk..

het is allemaal onduidelijk.

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:45:42 #203
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_12169791
leuke dag gehad. verbrand en nu lui....en ik moet steeds aan iemand denken...#

knuf

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_12169935
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:44 schreef Xilantof het volgende:
erg verrot...
ben erg moe......
mijn hoofd is een chaos...
beelden flitsen voorbij, mijn hoofd voel zwaar, ik weet niet wat ik moet verwachten van morgen, ik weet niet wat ik voel, ik weet niet precies wat ik denk..

het is allemaal onduidelijk.

je moet niet zoveel denken, je moet niet alles willen weten, je moet niet alles willen verklaren, je hoeft niet alles te begrijpen, te zien aankomen, je moet niets verwachten, maar gewoon op je af laten komen.

het is op een gegeven moment een keuze die je maakt, knop om.

ik voel me garliccy, shoarma op

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:58:02 #205
62612 DenDubbele
2.4Ghz raw AMD power!!!
pi_12170029
marvellous, bloody marvellous
XP1800+ @ 2.4GHz - /me @ overdrive
pi_12170226
Maak me zorgen om iemand
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 20:16:23 #207
19105 Noayla_
Love me tender
pi_12170421
Vanmiddag lekker in Bloemendaal op 't strand gelegen met een vriend.
Hij moest eerder weg en ik ben nog een paar uurtjes in m'n eentje gebleven.

Voelde me zelfverzekerd en relaxed en had het derhalve in m'n eentje ook nog best naar m'n zin!

Nu net thuis en ik voel me....zanderig.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_12170557
Gaat wel, Seinfeld vrolijkt iig altijd op...
"Would you abandon your past to save your future?"
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 20:51:21 #209
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_12171245
Ik ben niet verbrand (want heb 't klokje rond gewerkt en mag zo (21:00) naar huis! YEAH! )

Dus ik voel me best blij, maar ook een beetje opgebrand....
En met morgen nog één gezellig dagje werken (kom ook een keer gezellig langs bij een bepaalde fotowinkel in hartje Wassenaar (maak geen reclame)) voordat er een hééééle leuke zondag aankomt (1 persoon hier weet exact wat ik bedoel ) wordt ik nu alleen maar blijer!

En een beetje draaierig, want ik moet al 2 uur naar de WC wat niet kan (riolering = kaduuk ))... Thuis maar doen als ik dat red

...That makes kinda two of us...
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 20:52:47 #210
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12171270
Gewoon happy!

tralalalala, het leven is zo mooi (afgezien van het feit dat er weer wat winkels dicht zijn waarvan ik het niet wist)

* Mikey heeft een grijns en zegt: jullie moeten eens niet zo doemdenken

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 21:00:46 #211
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12171418
Ik voel me... nogal moe.

Maar opzich echt heel okay, ik ben de hele dag bezig geweest (eerst uitgebreid boodschappen doen, toen plots naar de stad wat dingetjes voor de cavia's kopen en daarna halfsoverkop naar Den Bosch (.) om een cadeautje te kopen voor m'n tante . En daarna zelfs met z'n 3-en gegeten, dat is iets wat ik hier echt amper meemaak . Al met al een druk en spannend dagje .

En nu ga ik lekker relaxen, misschien zo een filmpje erin, lekker laat slapen. Gewoon doen waar ik zin in heb.

.

Oh, en waag het echt met je botte kop niet om me ook maar met 1 vervelend ding lastig te vallen, want je krijgt een knal . Laat me genieten .

vrijdag 1 augustus 2003 @ 21:05:02 #212
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12171475
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 21:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik voel me... nogal moe.

Maar opzich echt heel okay, ik ben de hele dag bezig geweest (eerst uitgebreid boodschappen doen, toen plots naar de stad wat dingetjes voor de cavia's kopen en daarna halfsoverkop naar Den Bosch (.) om een cadeautje te kopen voor m'n tante . En daarna zelfs met z'n 3-en gegeten, dat is iets wat ik hier echt amper meemaak . Al met al een druk en spannend dagje .

En nu ga ik lekker relaxen, misschien zo een filmpje erin, lekker laat slapen. Gewoon doen waar ik zin in heb.

.

Oh, en waag het echt met je botte kop niet om me ook maar met 1 vervelend ding lastig te vallen, want je krijgt een knal . Laat me genieten .

Hey heb jij Cavia's , lache beessies
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 22:10:30 #213
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12172931
Een beetje raar. Alsof ik een moment van zelfreflectie heb gehad, waar ik eigenlijk nog niet zo veel raad mee weet. Na het weekend maar eens met iemand over praten.

Wel zin in morgen lekker stampen en bruin worden op dancevalley!

pi_12173097
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:10 schreef Frenkie het volgende:
Een beetje raar. Alsof ik een moment van zelfreflectie heb gehad, waar ik eigenlijk nog niet zo veel raad mee weet. Na het weekend maar eens met iemand over praten.

Wel zin in morgen lekker stampen en bruin worden op dancevalley!

Shit ik ben jaloers, kon vandaag op laatste moment nog vrijkaarten krijgen voor DV, maar al andere afspraken en daarbij ga ik maandag op vakantie en moet nog heel veel doen daarvoor. Dagje Dance Valley en ik lig dus hele zondag gaar en brak in bed. Maar ik baal wel.. best behoorlijk wel

Verder, prima, 3 hele weken vakantie!! Geen werk, geen totale nitwits van klanten, zon, zee, strand en verder niks!

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_12173117
Raar, vriendin vreemdgegaan, ben boos op haar, maar hou ook nog steeds van haar.

Wil haar niet terug, en ook eigenlijk wel.
zij is heel erg verdrietig en belde me daarnet al huilend op, ze wil zelf dat ik haar moet vergeten, maar ze wil me eigenlijk ook wel weer heel graag terug.

* M4rt zit aardig in de schijt

vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:37:44 #216
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12174808
Euhm. Eigenlijk mis ik een bepaald persoon best wel heel erg. En iedereen die nu denkt dat hij/zij dat is, kan dat het beste maar vergeten want ik kan met 100% zekerheid zeggen dat jij het niet bent.

Ik schaam me een beetje ervoor, maar het voelt ook wel goed.

Nogal in de war dus. Maarja.

pi_12175792
ik voel me wel goed vanavond weer film gekeken met mijn vriend en een vriendin....zometeen nog even opruimen hier en dan slapen...morgen er vroeg uit en dan de laatste restjes opruimen....
pi_12175823
heerlijk

donderdag naar mijn eerste fokmeeting geweest.
En het was zo leuk en gezellig voor herhaling vatbaar.
En ik heb mijn nieuw brilletje
en dan zondag heeeeeeeeeeeeel vroeg vertrek ik naar Zwitserland op vakantie.

zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:30:13 #219
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_12175833
wel goed. lekker muziekje op. Het enige wat er nog ontbreekt is een pilsje
pi_12175857
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:30 schreef Timo20 het volgende:
wel goed. lekker muziekje op. Het enige wat er nog ontbreekt is een pilsje
En dat vind ik nou een goed idee!
Even een biertje doen, morgen lekker uitslapen dus vannacht nog lekker relaxen, kan het leven nog beter zijn dan tijdens de vakantie?
Ja natuurlijk kan dat, vorige week was dat zo bijv. Maar deze week lukt het ook aardig.
Verder heb ik vandaag de hele dag nog niet gerookt en it doesn't bother me
pi_12175889
Ik heb een heel fijne avond doorgebracht met mijn ouders en mijn man. Lekker in de tuin gezeten, fakkels en kaarsjes aan en de beestjes lekker aan het spelen

Erg geslaagd

#geen
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 01:25:39 #222
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_12176662
Waaaaah net waanzinnig ICQ gevoel meegemaakt... berichtje sturen.... nee hoor helemaal niks nada geen reactie gvd.... stuurde een vriendin van mij juist net een berichtje naar mij. Daar een half uur mee gekletst, dat ik aan de rand van een nervous breakdown zat... en ik dacht nog, hee wat is dat een rare balk daar onder op die splitscreen (Trillian he) ik klikken, bleek ze gvd al een halfuurgeleden iets teruggestuurd te hebben!!!!!!!!!!!

Maargoed. Ach. Bonk bonk bonk doet mijn hartje. Stereotomy is verliefd.

Confidence through competence
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 01:34:54 #223
34929 Aien
Dat moet je ook niet doen...
pi_12176781
kut... kut... KUT! en ook onwijs goed en sinds heel lang niet meer zo goed gevoeld... Maar ik moet iets kuts gaan doen door het gene waardoor ik me zo goed voel en daaaaaaamn...
It is not about the things that happen, but about how we decide how to handle them.
pi_12177409
voel me goed
ff lekker uitgeweest, wat gedronken, topavond!
May It Be
pi_12177433
redelijk klote.... maar wel eindelijk het gevoel dat ik alles een beetje heb weten te verwoorden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')