* NEW* Vanaf nu is het niet meer toegestaan om meer dan 2 gokken/antwoorden te doen, voordat de vragensteller deze afgekeurd heeft. Dit om het spammen van tig antwoorden door één persoon te voorkomen.
Puntentelling
Elke maand wordt er een nieuwe ranking gestart. De laatste vraag die voor 0:00 uur van de laatste dag van de maand is gesteld, telt nog mee voor die maand. Als deze vraag beantwoord is wordt er een nieuwe topic geopend (met als titel: "Fok! Movie Trivia - [MAAND JAAR] I").De resultaten van de vorige maanden en de overall ranking kun je in dit topic terugvinden: Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Elke goed beantwoorde vraag is één punt waard. In elke 10e topic van de maand tellen de punten dubbel.
Vragen
Behalve dat het iets met films te maken moet hebben, zijn er geen restricties aan de vragen die je kunt stellen. Vragen waarvoor meerdere antwoorden mogelijk zijn kun je het best vermijden.
Een overzicht van de soorten vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep : Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Stats
Aan het eind van de maand worden ook een aantal statistieken bekend gemaakt over die maand. Statistiek zoals, wie heeft hoeveel vragen van welke vragensteller beantwoord en wat voor soort vragen waren dat.
Verboden
Het gebruik van IMDb of welke website ook bij het beantwoorden van de vragen is verboden. Als we erachter komen dat dit tog gebeurt is, wordt het punt niet toegekend.
Ranking
Deze zal mamamiep aan het begin van elk topic bekend maken, mits zij het topic ook opent natuurlijk.
vraag van Oscar-Wilde:
noem 10 titels met een persoonsnaam erin
p.s. dubbele punten topic
Voor of achternaam? Of maakt dat niet uit?
quote:maakt niet uit
Op woensdag 30 juli 2003 17:48 schreef Posdnous het volgende:Voor of achternaam? Of maakt dat niet uit?
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 17:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Peggy Sue Got Married
Indiana Jones & The Temple of Doom
Indiana Jones & The Raiders of the Lost Ark Bill & Ted's Bogus Journey
Jay & Silent Bob Strike Back
Dirty Harry
Who's Harry Crumb
Harry Potter & The Sorcerer's stone
Dumb & Dumberer: When Harry Met Floyd De Harry's zijn in de aanbieding vandaag
Maverick
Weekend At Bernie's
quote:Vraag was gesteld in vorige topic
Op woensdag 30 juli 2003 17:56 schreef ranja het volgende:[..]
+2 dus
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 17:59 schreef California het volgende:[..]
Vraag was gesteld in vorige topic
.
Wie verschuilt zich achter zijn/haar schoonheidsmasker??
dacht dat het uit Donnie Darko was, dit ís toch de zelfde jongen?
[Dit bericht is gewijzigd door Doff op 30-07-2003 18:09]
De film heet Moonlight Mile.
Ik heb zo snel alleen geen nieuwe vraag..
Wie o wie is dit?
[Dit bericht is gewijzigd door ToxicWacko op 30-07-2003 18:14]
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 18:07 schreef ToxicWacko het volgende:
Dustin Hoffman.De film heet Moonlight Mile.
Ik heb zo snel alleen geen nieuwe vraag..
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 18:07 schreef California het volgende:
Dustin Hoffman?. te laat.
quote:-> ToxicWacko heeft em helemaal Goed!! TW +2
Op woensdag 30 juli 2003 18:08 schreef ToxicWacko het volgende:
Ga je gang hoor.
-> California, het lijkt erop dat jij een nieuwe vraag mag stellen!!! Toch niet blijkbaar
http://us.imdb.com/Title?0179098
[Dit bericht is gewijzigd door InTrePidIvity op 30-07-2003 18:13]
quote:Wat mij betreft stel jij de vraag, want je had het antwoord ten slotte goed! California is zowiezo veel te goed in dit spelletje, dus zijn tijd komt nog wel
Op woensdag 30 juli 2003 18:12 schreef ToxicWacko het volgende:
Sorry ik zit het topic hier geloof ik te verknallen.. Scheids, wat wordt het?
quote:Aw shucks!
Op woensdag 30 juli 2003 18:14 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
Wat mij betreft stel jij de vraag, want je had het antwoord ten slotte goed! California is zowiezo veel te goed in dit spelletje, dus zijn tijd komt nog wel
![]()
Toch blijven proberen he?: Charles Chaplin
quote:Nee, zeg vooral of een antwoord goed is, anders gaat niemand anders meer proberen te raden.
Op woensdag 30 juli 2003 18:21 schreef ToxicWacko het volgende:
Is het de bedoeling dat ik na een gegeven antwoord zeg of het goed of fout is, of moet ik me nog een tijdje in stilzwijgen hullen? ( Charlie Chaplin is dus fout)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |