quote:Ach op MSN zeggen ze ook dat Eminem voor de 6e keer dood is
Op woensdag 30 juli 2003 12:32 schreef MikeyMo het volgende:
oh ja, het zeggen dat je zelfmoord gaat plegen is ook een geweldige manier om alle aandacht op je gevestigd te krijgen...zitte ze op msn te zeggen dat ze met een mes klaarzitten
quote:*kus* *kroel*
Op woensdag 30 juli 2003 12:34 schreef yvonne het volgende:[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, ik wil NU iemand op MSN, ik kan het niet meer aan
Zo helpt het?
Gaat het wel weer met je?
Kom anders even op MSN..
Zal ik naar je toekomen?
quote:ach is dat niet logischer dan een stoornis faken?
Op woensdag 30 juli 2003 12:33 schreef Toeps het volgende:[..]
Ja en daar onder zetten: Goh goh wat ben ik dik en lelijk en mijn borsten zijn veel te klein...
Vis vis vis...
quote:Sommige mensen doen dit helaas wel
Op woensdag 30 juli 2003 12:27 schreef Angst het volgende:
ik kan me trouwens nog steeds niet voorstellen dat iemand aan zelfverminking zou doen voor aandacht...
klinkt vrij belachelijk..
je krijgt wel aandacht maar als je een meisje bent kan je dan hier toch veel beter een naaktfoto neerpleuren
krijg je meer en 'positievere' aandacht toch...
of mis ik nou iets hier?
quote:Ook dat, scheelt de medische mensen weer een hoop werk,
Op woensdag 30 juli 2003 12:34 schreef MikeyMo het volgende:[..]
waarom uberhaupt nog naar een psych als wij hier voor je wel kunnen vertellen wat he hebt?
maar dat zijn niet de mensen waar jullie nu op doelen...
quote:En met een groot mes in je handen typen is nog een hele kunst lijkt mij
oh ja, het zeggen dat je zelfmoord gaat plegen is ook een geweldige manier om alle aandacht op je gevestigd te krijgen...zitte ze op msn te zeggen dat ze met een mes klaarzitten
quote:Kijk, EN je meldt het niet in werkelijk ieder topic dat je tegenkomt EN je maakt er geen kulverhaal van, zo ff snijden, ff kroelen op MSN en nu ga ik soepje eten, snap je?
Op woensdag 30 juli 2003 12:34 schreef ellufie het volgende:[..]
ik geloof dat ze het hier hadden over mensen die zeggen dat ze gaan snijden, maar het niet echt doen...
ik weet niet hoe het bij jou zit... maar de keren dat ik snij zit ik echt niet achter mijn comp hoor...
quote:* sorry, ik moest echt ff lachen
Op woensdag 30 juli 2003 12:37 schreef Noayla_ het volgende:[..]
En met een groot mes in je handen typen is nog een hele kunst lijkt mij
quote:Weet je, in al die telemedicine en ketenzorg ondersteunt door ICT artikelen die ik de afgelopen jaren gelezen heb is chatten en forum gebruik nooit echt naar voren gekomen. Lijkt me wel eens leuk als er een wetenschappelijk onderzoek naar gestart wordt.
Op woensdag 30 juli 2003 12:36 schreef yvonne het volgende:[..]
Ook dat, scheelt de medische mensen weer een hoop werk,
goed zijn we eigenlijk
quote:10.00 uur... ik wou dat ik dood was, het was beter als ik er maar niet meer was en ik denk dat velen die mening met me delen, niemand houdt van me, ik...kan....er......niet .....meer..tegen....help me.
14.00 vriendje belde me net, hij komt zo langs , wordt het toch nog een gezellige dag
![]()
18.00 vriendje is weg, en alles wordt weer zwart..leegte, kil, eenzaam..ik wil dood.
18.05 help.........me...
18.07 ik voel me kut ![]()
18.10 JA HALLO!!!! IK GA DOOD, HOOR!!
quote:Nee, dat soort mensen bedoel ik ook niet, die hebben toch wel degelijk een probleem. Ik bedoel meer het soort mensen dat het doet omdat het 'in' is, of omdat ze mensen kennen die het doen en het hen ook wel 'stoer' lijkt. Ik
Op woensdag 30 juli 2003 12:37 schreef ellufie het volgende:
snijden voor aandacht in die zin dat je niet de woorden hebt om uit te leggen dat je in de knoop zit, maar het alleen op zo'n lichamelijke manier kan tonen... dat begrijp ik heel goed...maar dat zijn niet de mensen waar jullie nu op doelen...
quote:Ik wacht op de mededeling dat de trein vertraagd is
Op woensdag 30 juli 2003 12:21 schreef ellufie het volgende:[..]
en hoe wil je dat bewijs krijgen dan?
quote:ik moet bekennen dat ik ut weleens heb gedaan achter de comp
Op woensdag 30 juli 2003 12:34 schreef ellufie het volgende:[..]
ik geloof dat ze het hier hadden over mensen die zeggen dat ze gaan snijden, maar het niet echt doen...
ik weet niet hoe het bij jou zit... maar de keren dat ik snij zit ik echt niet achter mijn comp hoor...
de (fok!-)wereld bestaat uit een stelletje lage sociale wezens die zielig doen om aandacht te krijgen en daarvoor specifieke gedraging vertonen op een anoniem internet-forum, om vervolgens zo veel mogelijk 'onder-ons'-gedrag te kweken.
spreek ik enkel nu over 'fakers' (wat dat ook mag zijn, volgens mij is het een uitvinding van een term om een bepaalde stoornis van de topicstarter onder te brengen).
Of zou ik het nu hebben over de 'onder-ons' slowchat van wat mensen die heel makkelijk grapjes maken over mensen met psychische problemen, en het vatten onder een 'he goh, recht je rug, en ga dr weer lekker tegenaan" (met een patty brard accent uitgesproken)
mensen veroordelen wegens het starten van een topic 'om aandacht te vragen' is makkelijk, zeker door iemand die net een tweede deel van een uitgekauwde discussie hervat :/
en vervolgens krijg je (zogenaamd?) moeders en broer enkele dagen later te spreken onder het msn account van haar... nooit achter gekomen of die hele zooi nou gefaked was of niet.
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:38 schreef milagro het volgende:[..]
10.00 uur... ik wou dat ik dood was, het was beter als ik er maar niet meer was en ik denk dat velen die mening met me delen, niemand houdt van me, ik...kan....er......niet .....meer..tegen....help me.
14.00 vriendje belde me net, hij komt zo langs , wordt het toch nog een gezellige dag
![]()
18.00 vriendje is weg, en alles wordt weer zwart..leegte, kil, eenzaam..ik wil dood.
18.05 help.........me...
18.07 ik voel me kut
quote:Of in topics melden, van nou..ik voelde me zo kut vandaag, ik heb mezelf net gesneden,
Op woensdag 30 juli 2003 12:38 schreef yvonne het volgende:[..]
Kijk, EN je meldt het niet in werkelijk ieder topic dat je tegenkomt EN je maakt er geen kulverhaal van, zo ff snijden, ff kroelen op MSN en nu ga ik soepje eten, snap je?
En het wordt extreem veel als excuus gebruikt voor gewoon een bepaalde persoonlijkheid en/of gedrag.
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ik wacht op de mededeling dat de trein vertraagd is
.
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 30-07-2003 12:41]
quote:lol
Op woensdag 30 juli 2003 12:38 schreef ellufie het volgende:
het zal wel helemaal verkeerd zijn van mij om dit te zeggen, maar goed: dit topic begint rijp te worden voor het "onzin voor je leven", naar mijn idee..
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:38 schreef milagro het volgende:[..]
10.00 uur... ik wou dat ik dood was, het was beter als ik er maar niet meer was en ik denk dat velen die mening met me delen, niemand houdt van me, ik...kan....er......niet .....meer..tegen....help me.
![]()
18.05 help.........me...
18.07 ik voel me kut
Of wat te denken van "ik verveel me"; daar kan ik dus ook niet bij met m'n verstand. Je bent gotverdomme hartstikke jong, ga buiten spelen of iets nuttigs doen! !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |