quote:Dat hoeft ook niet
Op woensdag 30 juli 2003 21:58 schreef MaartenHG het volgende:
Erg origineel ben je niet
quote:Z'n eerdere tracks waren idd anders, maar als je bijv. het nummer The Flow hoort, merk je gewoon dat hij erg verbeterd is. Z'n laatste album is gewoon een heel goed album.
Op woensdag 30 juli 2003 22:01 schreef dunniecash het volgende:
Aha oke.. ik vind "Remind My Soul" een erg dope nummer -- maar totaal niet vergelijkbaar met Akrobatik's eerdere shit vind ik. Deze shit gaat veel dieper, andere shit was meer grappig ("Internet MC's") en rauwe brag & boast shit ("Can't Fuck With The Style).
Die Brag & Boast tracks vind ik in sommige gevallen trouwens wel erg dope, Keith Murray is er groot mee geworden
quote:Canibus zal heel wat moeite moeten doen om mij over te halen. Tering, wat was ik destijds teleurgesteld in die vent.
Op woensdag 30 juli 2003 20:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik heb trouwens wat van die nieuwe cd van Canibus gehoord en dat klinkt eigenlijk verrassend goed. Dat Canibus een flow had wist iedereen wel, maar nu heeft hij wat melodieuze beats onder z'n texten en er zitten zelfs echte headnodders tussen
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 22:20 schreef SandaP het volgende:
Heuh,ik zoek de hip-hop artiest(en) die een nummer hebben gemaakt met als achtergrond-beat het Mario-Bros tune-tje. Je weet wel..........
Ik dacht eerst dat het de Beatjunkies waren, maar ik weet het niet meer
Dus als iemand de titel/artiest weet........thanx
quote::p moet zwaar voor je zijn he
Op woensdag 30 juli 2003 22:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:, ik kom er niet eens op
[..]
quote:Zeg dat wel, ik heb het nummer ook nog ergens op cd of tape, maar ik heb geen flauw idee waar te gaan beginnen met zoeken
Op woensdag 30 juli 2003 22:45 schreef makaveli_nh het volgende::p moet zwaar voor je zijn he
quote:ach joh, heeft iedereen wel ns he
Op woensdag 30 juli 2003 22:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Zeg dat wel, ik heb het nummer ook nog ergens op cd of tape, maar ik heb geen flauw idee waar te gaan beginnen met zoeken
de een wat meer dan de ander, maar ach
wij hebben een nieuw huis gekocht
is niet hiphoperrig, maar dat maakt niet uit
quote:Ik hwb mijn petekindje horen beatboxen (Ze is 9 1/2 maand
Op woensdag 30 juli 2003 23:02 schreef makaveli_nh het volgende:
iemand nog wat hiphopperigs meegemaakt vandaag?
Gefeliciteerd trouwens, waar verhuis je naar toe?
quote:haha, wordt ze nog beter dan Rahzel denk je
Op woensdag 30 juli 2003 23:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik hwb mijn petekindje horen beatboxen (Ze is 9 1/2 maand
) en ik heb veel hiphop geluisterd
Gefeliciteerd trouwens, waar verhuis je naar toe?
quote:Het ziet er goed uit, morgen laat ik er een kale drumbeat bij lopen, kijken of ze in de maat kan sputteren
Op woensdag 30 juli 2003 23:14 schreef makaveli_nh het volgende:
haha, wordt ze nog beter dan Rahzel denk je?
Dankje, Ik blijf in alkmaar, alleen ipv in het centrum gaan we nu in de buurt wonen waar ik opgegroeid ben, waar mn roots liggen
Op die soundtrack van Charlie's Angels staat trouwens nog een nummer van Nas, Nas' Angels... The Flyest
niet echt geweldig, vooral de beat is irritant, maar de flow is wel goed
quote:ja kwam em al ns tegen paar maanden terug, flow is lekker
Op woensdag 30 juli 2003 23:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Het ziet er goed uit, morgen laat ik er een kale drumbeat bij lopen, kijken of ze in de maat kan sputteren
Op die soundtrack van Charlie's Angels staat trouwens nog een nummer van Nas, Nas' Angels... The Flyest
niet echt geweldig, vooral de beat is irritant, maar de flow is wel goed
quote:dat vind ik ook , maar als je het hel;e album erbij neemt , dan krijg je al snelhet gevoel dat hij iets brengen wil, vcinnut wel een oke album btw , het zit iig qua teksten dieper inelkaar dan de ene daarvoor
Op woensdag 30 juli 2003 22:01 schreef dunniecash het volgende:
Aha oke.. ik vind "Remind My Soul" een erg dope nummer -- maar totaal niet vergelijkbaar met Akrobatik's eerdere shit vind ik. Deze shit gaat veel dieper, andere shit was meer grappig ("Internet MC's") en rauwe brag & boast shit ("Can't Fuck With The Style).
quote:High & Mighty - Super Mario Bros Freestyle
Op woensdag 30 juli 2003 22:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:, ik kom er niet eens op
[..]
maar ik zie um trouwes ook onder veel andere artiesten staan
[Dit bericht is gewijzigd door H4ze op 31-07-2003 00:18]
quote:oeh. nu heb je tony boos gemaakt hoor, waag het niet hem dingen te vertellen die hij al weet, want tony weet alles
Op donderdag 31 juli 2003 00:16 schreef H4ze het volgende:[..]
High & Mighty - Super Mario Bros Freestyle
quote:Die gebruiken 'm idd ook ja, net zoals de OP, maar die zoek ik niet. Qua raps klinkt het meer als 3rd bass
Op donderdag 31 juli 2003 00:16 schreef H4ze het volgende:High & Mighty - Super Mario Bros Freestyle
quote:Neuh, ik weet wel iets, maar er zijn er hier een aantal die meer weten dan ik hoor
Op donderdag 31 juli 2003 00:17 schreef makaveli_nh het volgende:oeh. nu heb je tony boos gemaakt hoor, waag het niet hem dingen te vertellen die hij al weet, want tony weet alles
Die waren het natuurlijk
edit, met het nummer Super Brooklyn natuurlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Tony_Montana67 op 31-07-2003 00:27]
quote:zijn die mensen ook hier?
Op donderdag 31 juli 2003 00:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Neuh, ik weet wel iets, maar er zijn er hier een aantal die meer weten dan ik hoor
the time we were great, before the self-hate..the time we were great, before the self-hate
quote:Cosmick, PaRoDiUzZ, Dunniecash, AborusAsli
Op donderdag 31 juli 2003 00:22 schreef makaveli_nh het volgende:
zijn die mensen ook hier?
hmm ok dan maarthe time we were great, before the self-hate..the time we were great, before the self-hate
![]()
om er maar een paar te noemen
quote:hmmm naja
Op woensdag 30 juli 2003 23:02 schreef makaveli_nh het volgende:
iemand nog wat hiphopperigs meegemaakt vandaag?
ik moest vandaag werken (bezorg medicijnen voor de apotheek). Had wat medicijnen voor een oude vrouw (70/80 ofzo), en ik had mn mp3spelertje bij me. Ze hoorde muziek uit mn oordopjes komen, en vroeg wat ik luisterde. Antwoorde KRS-1 - Get yourself up, maar dat zei haar geloof ik niet veel
quote:LOL, dat kan ik me voorstellen
Op donderdag 31 juli 2003 00:25 schreef H4ze het volgende:[..]
hmmm naja
ik moest vandaag werken (bezorg medicijnen voor de apotheek). Had wat medicijnen voor een oude vrouw (70/80 ofzo), en ik had mn mp3spelertje bij me. Ze hoorde muziek uit mn oordopjes komen, en vroeg wat ik luisterde. Antwoorde KRS-1 - Get yourself up, maar dat zei haar geloof ik niet veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |