Ze hebben wel een paar coole nummers
- Too young to fal
- Helter skelter (Cover)
- Dr.Feelgood
- Lust for life (Cover)
- Use it or lose it
*wie kent ze nog meer
( Het is trouwens niet echt mijn muziek smaak.. geef mij maar Megadeth,en de nodige stoner ..maarja het is wel grappig)
[Dit bericht is gewijzigd door TimoBasso op 29-07-2003 17:08]
quote:Dat zijn de betere nummers idd, vooral de demo uitvoeringen zijn fantastisch. idd Megadeth Rust in Peace cd is erg goed en trouwens alle albums daarvoor ook, maar het latere werk is weer niks.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:29 schreef TimoBasso het volgende:Ze hebben wel een paar coole nummers
- Too young to fal
- Helter skelter
- Dr.Feelgood
- Lust for life (Cover)
- Use it or lose it*wie kent ze nog meer
[afbeelding]
( Het is trouwens niet echt mijn muziek smaak.. geef mij maar Megadeth,en de nodige stoner..maarja het is wel grappig)
quote:100% mee eens
Op dinsdag 29 juli 2003 16:31 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat zijn de betere nummers idd, vooral de demo uitvoeringen zijn fantastisch. idd Megadeth Rust in Peace cd is erg goed en trouwens alle albums daarvoor ook, maar het latere werk is weer niks.
Als je dit goed vind, moet je ook maar eens luisteren naar: Cinderella, Ratt, Skidrow, Spread Eagle, Tesla, Armored Saint (zanger zingt nu bij Anthrax) Savatage pfffffff ik zou weer eens mn collectie in moeten duiken voor meer namen.
Vooral Armored Saint is denk ik een aanrader als je Megadeath goed vind
Maar er gaat nog niks boven Van Halen met Sammy Hagar of David Lee Roth.
[Dit bericht is gewijzigd door basset op 29-07-2003 16:47]
quote:Helaas wel, ja.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:29 schreef TimoBasso het volgende:
*wie kent ze nog meer
quote:yeah.. Van Halen - Hot for the teacher
Op dinsdag 29 juli 2003 16:44 schreef basset het volgende:
Vroeger een van mijn favoriete bands. Na dr Feelgood is het aardig achteruit gegaan. Tommy Lee ging weg geloof ik. Ik heb het daarna niet meer zo gevolgd.Als je dit goed vind, moet je ook maar eens luisteren naar: Cinderella, Ratt, Skidrow, Spread Eagle, Tesla, Armored Saint (zanger zingt nu bij Anthrax) Savatage pfffffff ik zou weer eens mn collectie in moeten duiken voor meer namen.
Vooral Armored Saint is denk ik een aanrader als je Megadeath goed vind
Maar er gaat nog niks boven Van Halen met Sammy Hagar of David Lee Roth.
En is Helter Skelter ook niet stiekem een cover van de Beatles?
quote:Weinig stiekem aan. Tevens gecovered door U2, en ook die komen lang niet over het origineel heen.
Op dinsdag 29 juli 2003 17:04 schreef Kleibintje het volgende:
En is Helter Skelter ook niet stiekem een cover van de Beatles?
quote:Of een overdosis nemen
Op dinsdag 29 juli 2003 17:43 schreef Seborik het volgende:
Ik vind ze een beetje saai. Het leukste aan de band is vooral dat ze elke week wel voor iets aangeklaagd worden.
quote:MÖTLEY CRÜE Singer Wanted For Assault - July 29, 2003
Op dinsdag 29 juli 2003 17:43 schreef Seborik het volgende:
Ik vind ze een beetje saai. Het leukste aan de band is vooral dat ze elke week wel voor iets aangeklaagd worden.
Trixxxie Blue (more information), who works for the legendary Bunny Ranch brothel, allegedly filed a complaint against Neil on the night of the assault. The case number is 03-2457 and the file reportedly includes pictures of a badly bruised Blue and a doctor's report. Also included is confirmation that Trixxxie went to the emergency room that night.
Back in early April, Neil, 42, entered a no contest plea to misdemeanor battery in an assault involving a record producer outside a Sunset Strip nightclub last year. He was ordered to complete 100 hours of community service, pay restitution and go through a booking process, which would place his fingerprints on file with the Los Angeles County Sheriff's Department.
The charge came from a fight on April 28, 2002, at the Rainbow Bar and Grill in West Hollywood with record producer Michael Schuman. The two men had never met before that night.
Schuman's attorney, Trent Copeland, said Neil came up to Schuman in the club's parking lot and struck him several times in the face. His client fell and broke an elbow when he hit the ground, Copeland said.
Schuman has worked with Little Richard, Pat Boone and Stevie Wonder.
er komt een best-of ding aan, met een dubbel-cd en een dvd, me 38 songs op de cd en 10 op de dvd. Titel: "Loud As F@*K"
CD1:
1. Wild Side
2. Too Fast For Love
3. Shout At The Devil
4. A Rat Like Me
5. Primal Scream
6. Save Our Souls
7. Dancing on Glass
8. Bitter Pill
9. Dr. Feelgood
10. You're All I Need
11. Piece Of Your Action