quote:ummm dus als ik jou account zou willen zou ik gewoon 3x hetzelfde (Verkeerde) wachtwoord in moeten vullen en dan heb ik je account in mijn macht
Op maandag 28 juli 2003 19:38 schreef tvlxd het volgende:
Het idee van een wachtwoord is de beveiliging, dus dat je zonder het wachtwoord niets kan beginnen. Heel verstandig, daar is iedereen het over eens, lijkt mij, maar wat als je je eigen wachtwoord bent vergeten, dan kan je niets meer?
Het is daarom, volgens mij, ook beter om na een aantal keer, zeg twee a drie, het verkeerde wachtwoord gewoon te laten gelden. Dit is wel zo handig voor de vergeetachtigen.
quote:of met het inloggen bij nasa ofzo
Op maandag 28 juli 2003 19:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Lijkt me een tof plan, vooral voor pincodes kan zoiets erg handig zijn!
quote:Oh, kijk, dat is inderdaad wel handig. Nou, dan kan-ie wel weer dicht, niet?
Op maandag 28 juli 2003 19:38 schreef static het volgende:
[afbeelding]
quote:
....
Het is daarom, volgens mij, ook beter om na een aantal keer, zeg twee a drie, het verkeerde wachtwoord gewoon te laten gelden. Dit is wel zo handig voor de vergeetachtigen.
quote:Niet dus..
Op maandag 28 juli 2003 19:55 schreef DJKoster het volgende:[..]
![]()
![]()
Geweldig idee
*in gaat loggen als Danny..
quote:Je meent het ook nog he?
Het is daarom, volgens mij, ook beter om na een aantal keer, zeg twee a drie, het verkeerde wachtwoord gewoon te laten gelden.
Dus, deze optie heeft geen nut, denk ff goed na topicstarter!
quote:1e zinnige opmerking in de feedback sinds tijden...
Op maandag 28 juli 2003 21:49 schreef Jorma het volgende:
mij lijkt het handiger als je account na 3 mislukte pogingen een permban krijgt, dan gaat het niveau hier misschien ook nog eens wat omhoog.
quote:
mij lijkt het handiger als je account na 3 mislukte pogingen een permban krijgt, dan gaat het niveau hier misschien ook nog eens wat omhoog.
quote:
Het opgegeven password voor 'Jorma' is onjuist. Ga terug en probeer het opnieuw.
quote:Lijkt mij ook niet zo'n goed idee, als ik bijv. "Jorma" intyp, bij "Gebruikersnaam" , en dan 3 keer een fout wachtwoord intyp, wordt de admin permament geband toch?
quote:Schop naar onzin bij deze.
quote:
Het opgegeven password voor 'Jorma' is onjuist. Ga terug en probeer het opnieuw.
quote:
quote:Bespaar je de moeite, bij admins werkt dat niet
Op dinsdag 29 juli 2003 18:54 schreef -DEVON- het volgende:
Nog 2x
[..]
[..]
quote:En bij de members gaat dat ook niet werken
Op dinsdag 29 juli 2003 18:57 schreef Jorma het volgende:[..]
Bespaar je de moeite, bij admins werkt dat niet
quote:doe je dat nou express?
Op maandag 28 juli 2003 19:39 schreef E_Motion het volgende:[..]
ummm dus als ik jou account zou willen zou ik gewoon 3x hetzelfde (Verkeerde) wachtwoord in moeten vullen en dan heb ik je account in mijn macht
quote:fuck
Op dinsdag 29 juli 2003 18:57 schreef Jorma het volgende:[..]
Bespaar je de moeite, bij admins werkt dat niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |