Alleen thuis, vandaag gel op. Moet ik nieuwe kopen. Normaal zo'n grote bak bij de albert heijn ofzo met gele of groende gel. De kapper heeft altijd een soort van wax..
Schijnt duur spul te zijn, maar ik heb een thuiskapstertje.. en die komt voorlopig niet. Een tijd terug heb ik hier een topic erover gezien maar kan ik niet z snel terug vinden; bovendien stond daar niet precies in wat ik wilde weten..
Waar koop je dus van die wax met een kokosluchtje? Ben al bij Etos en DA geweest en heb daar in alle waxpotjes zitten ruiken, zonder succes.. bij 1 potje stond op de rand Coconut Oil ofzo, maar dat rook niet naar kokos.. Kan je dat spul ergens in een gewone winkel voor een beetje normale prijs kopen?
Alvast bedankt
...
quote:Wil jij naar kokosnoten ruiken dan? Je kan natuurlijk ook gewoon veel bounties eten dan
Op maandag 28 juli 2003 17:00 schreef jpschadde het volgende:
Heya peepz,Alleen thuis, vandaag gel op. Moet ik nieuwe kopen. Normaal zo'n grote bak bij de albert heijn ofzo met gele of groende gel. De kapper heeft altijd een soort van wax..
Schijnt duur spul te zijn, maar ik heb een thuiskapstertje.. en die komt voorlopig niet. Een tijd terug heb ik hier een topic erover gezien maar kan ik niet z snel terug vinden; bovendien stond daar niet precies in wat ik wilde weten..Waar koop je dus van die wax met een kokosluchtje? Ben al bij Etos en DA geweest en heb daar in alle waxpotjes zitten ruiken, zonder succes.. bij 1 potje stond op de rand Coconut Oil ofzo, maar dat rook niet naar kokos.. Kan je dat spul ergens in een gewone winkel voor een beetje normale prijs kopen?
Alvast bedankt
...
Moet wel ff erbij zeggen dat het erg vet spul is en na 1 keer wassen is het er niet uit.
Gebruik daarom afwasmiddel als shampoo.
Het ontvet goed.
quote:.
Op maandag 28 juli 2003 17:00 schreef jpschadde het volgende:
Heya peepz,Alleen thuis, vandaag gel op. Moet ik nieuwe kopen. Normaal zo'n grote bak bij de albert heijn ofzo met gele of groende gel. De kapper heeft altijd een soort van wax..
Schijnt duur spul te zijn, maar ik heb een thuiskapstertje.. en die komt voorlopig niet. Een tijd terug heb ik hier een topic erover gezien maar kan ik niet z snel terug vinden; bovendien stond daar niet precies in wat ik wilde weten..Waar koop je dus van die wax met een kokosluchtje? Ben al bij Etos en DA geweest en heb daar in alle waxpotjes zitten ruiken, zonder succes.. bij 1 potje stond op de rand Coconut Oil ofzo, maar dat rook niet naar kokos.. Kan je dat spul ergens in een gewone winkel voor een beetje normale prijs kopen?
Alvast bedankt
...
Je kunt dit kopen bij de Albert Kuip of gewoon bij het Kruidvat. Zal vanavond even kijken hoe het heet want ik kan er nu even niet opkomen. Maar, het is inderdaad duur spul ja maar wel heel lekker voor je haar.
En de toko.. hmmz waar zitten die Chinese toko's dan
?
quote:JE zou het in China kunnen proberen, maar als je niet zo ver weg wilt, dan zijn er bij jou in de stad er vast wel een paar, of minstens 1, iig.
Op maandag 28 juli 2003 17:12 schreef jpschadde het volgende:
Mjah ik hoef niet enorm naar kokos te ruiken maar met wax maak je je haar meestal wat stoerder dan met gel..
Kokos ruikt verders beter dan zo'n groen gel luchtjeEn de toko.. hmmz waar zitten die Chinese toko's dan
?
Mucho! Hair Wax,
zeer geschikt voor Trendy kapsels.
gebruiken op droog haar, geeft een blijvende glans.
Gebruik het haast nooit meer,
maar ik kocht het idd gewoon bij de kapper.
zit een zwart potje.
ik moet straks toch boodschappen doen.
kijk ik wel even hoe het heet.
Bij de kapper zijn die potjes echt sterrevesduur, bij de kruidvat enzo zijn die potjes allemaal rond de 6 euro, das nog om te doen.. Maar anders moest ik amar eens een echte kapper bezoeken
en als je in zo'n potje gaat ruiken ruikt dat zowiezo minder dan als je het in je haren doet
quote:Daarom is het vast ook een ex-collega
Op maandag 28 juli 2003 20:10 schreef D.Rose het volgende:
ex-collega gebruikte kokoswax
quote:kun je daar bodies kopen?
Op maandag 28 juli 2003 22:27 schreef schatje het volgende:
BodyShop.
quote:En idd gewoon naar de kapper, veel goedkoper zijn ze er niet. Je kunt ook wel murrays halen, is een gewone soort wax maar kun je ook ELK kapsel mee maken.
Op maandag 28 juli 2003 22:50 schreef pimpin het volgende:
Dr zijn veel verschillende wax', met kokosgeurenbtw kijk uit met wespen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |