Reloaded: Burly Brawl en explosie op de freeway.
T3: Kraanwagen scene.
nu jij!
Iedereen die de film heeft gezien weet precies welke scene bedoeld wordt .
[Dit bericht is gewijzigd door Dungeonmaster op 28-07-2003 10:01]
dan ben ik echt aan het genieten van de actie die mij voorgeschoteld wordt
totaal andere koek: Verbal Kint die Keyser Soze bleek te zijn, daar zat ik ook van... huh, oh jah, cool
Scenes waar ik met m'n open naar keek om te gapen: de Hulk
quote:
Op maandag 28 juli 2003 09:55 schreef Litpho het volgende:
The Crying Game.Iedereen die de film heeft gezien weet precies welke scene bedoeld wordt
.
quote:he zeikerd! geef dan even een voorbeeld van een scene waar jij met open mond naar staarde en waar geen explosie in voorkwam.
Op maandag 28 juli 2003 09:58 schreef Perrin het volgende:
Ja, gevechten en explosies.. De echte toppunten in films!
[Dit bericht is gewijzigd door Astronaut_Jones op 28-07-2003 10:04]
Schitterend!
Er is er 1 waar ze onder de bomen door lopen en je het licht zo in stralen naar beneden ziet komen door het bos. We hebben hem gister weer eens gekeken en toen zei ik nog tegen mijn vriendin: "wauw, moet je dat licht zien!". Haar reactie: "hallo, het is een tekenfilm!"
Echt indrukwekkend knap gemaakte film en bijzonder leuk ook nog
quote:
Op maandag 28 juli 2003 10:03 schreef astra het volgende:
Beetje autofreak misschien, maar waar ik 'kippenvel' van kreeg was in Gone in 60 Seconds, dat hij voor het eerst in Eleanor (Ford Mustang GT-500) gaat zitten en de wagen start. Je krijgt dan een close-up van de uitlaten, en een heerlijk V8 geluid...
![]()
Schitterend!
je bent zeker ook helemaal gek van 2F2F?
quote:Zelfs!!!!! Vin Diesel wilde er al niet in meedoen.
Op maandag 28 juli 2003 10:04 schreef MikeyMo het volgende:je bent zeker ook helemaal gek van 2F2F?
Dat siert hem toch wel een beetje!
Leger dat het kasteel probeerde in te nemen.
(van de nieuwe films dan)
quote:Heb hem nog niet gezien
Op maandag 28 juli 2003 10:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
je bent zeker ook helemaal gek van 2F2F?
quote:wat vindt jij dat het toppunt? de aftiteling
Op maandag 28 juli 2003 09:58 schreef Perrin het volgende:
Ja, gevechten en explosies.. De echte toppunten in films!
De zelfmoordscene van Private Pyle in Full Metal Jacket.
De scene bij de indiaan in Natural Born Killers.
De beginscene van Fear and Loathing in Las Vegas..
Braveheart eerste grote veldslag
De laatste scene van Seven, niet zozeer vanwege de scene zelf, maar de gruwelijke ontknoping van het verhaal waardoor ik ff moest slikken
Irreversible de verkrachtingsscene en de tot-pulp-slaan-scene (verder een rukfilm)
En Mulholland Drive de theaterscene waarin llorando gezongen wordt. Prachtig.
Met open mond:
1. de brandblusserscene waarbij iemand volledig aan gort word geslagen met een brandblusser.....(zeer extyreem materiaal om te zien)
2. de verkrachting uit dezelfde film van ruim 15min onafgebroken met 1cam gefilmde scene..
De film is frans maar tis een superfilm!!!!!1 Als je frans met nederlands ondertiteld geen prob vind huur um een aanrader!!!
Groet,
Lauwrence
quote:En met name de opening. Toen ik dat voor het eerst zag zat ik echt met m'n ogen wijd open te kijken.
Op maandag 28 juli 2003 10:30 schreef nuk3 het volgende:
Opening en einde Saving Private Ryan.
quote:precies degene die ik wilde noemen
Op maandag 28 juli 2003 10:16 schreef Doopy-X- het volgende:
American History X - de stoepscene.Nee, rot op, hij zal toch niet echt......DAMN!!!!!!!!!!!!
"I need you like i need a motherfuckin asshole on my elbow!... Right here (wijzend naar zijn elleboog) an asshole!!"
Hoe verzin je zoiets
quote:Same here
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 28 juli 2003 10:30 schreef nuk3 het volgende:
Opening en einde Saving Private Ryan.
--------------------------------------------------------------------------------En met name de opening. Toen ik dat voor het eerst zag zat ik echt met m'n ogen wijd open te kijken.
De scene in Apt Pupil, dat een oude oorlogsmisdadiger zijn uniform aantrekt en weer helemaal in trance begint te marcheren....
quote:Hahahaha das een goeie, wat was er dan zo vernieuwend? Ooit de film No Man's Land gezien? Het complete verhaal van the fast and the furious is gejat van die film.
Op maandag 28 juli 2003 10:16 schreef astra het volgende:[..]
Heb hem nog niet gezien
maar dat komt nog wel. Deel 1 vond ik in ieder geval wel leuk, redelijk vernieuwend verhaal en leuk gedaan voor zo'n low budget film.
En wat meer ontopic. De scene dat de ents(?) met gaan vechten in de tweede lotr film.
quote:Same here.
Op maandag 28 juli 2003 10:27 schreef GRAZ het volgende:
Wat me nu even te binnen schiet:Irreversible de verkrachtingsscene en de tot-pulp-slaan-scene (verder een rukfilm)
quote:De scene waar de Urukhai met 10.000 man stonden te schelden was leuker. Vlak voor ze elkaar de hersenen gingen inslaan.
Op maandag 28 juli 2003 10:40 schreef Tweek het volgende:[..]
Hahahaha das een goeie, wat was er dan zo vernieuwend? Ooit de film No Man's Land gezien? Het complete verhaal van the fast and the furious is gejat van die film.
En wat meer ontopic. De scene dat de ents(?) met gaan vechten in de tweede lotr film.
quote:Tjongejonge wat een humeur weer hier allemaal zeg...
Op maandag 28 juli 2003 10:40 schreef Tweek het volgende:[..]
Hahahaha das een goeie, wat was er dan zo vernieuwend? Ooit de film No Man's Land gezien? Het complete verhaal van the fast and the furious is gejat van die film.
quote:Ik moet wel bekennen dat ik vantevoren al enigszins ingelicht was over 'de verkrachting'. Dat heeft 'm allicht de das omgedaan.
Op maandag 28 juli 2003 10:41 schreef Twiggy het volgende:[..]
Same here.
Ik vond het overigens geen rukfilm.
Ik vond overigens de aftiteling aan het begin enzo wel erg leuk.
Maar de twee scenes die we beschreven hebben waren de highlights in deze film en dat vind ik jammer. Probleem is ook dat ik vrij weinig voor de karakters voelde. Dat is imho niet goed uitgewerkt en dat komt met name door de overige verhaallijn en zorgt er meteen voor dat ik een stuk empathie mis waardoor het allemaal wat minder 'hard' aankomt. Dieptepunt vond ik zelf het moment waarop ze zwanger bleek, my god hoeveel cliches wil je uit de kast trekken?
Desalniettemin staat de film terecht in dit topic.
edit: kwam er op nog een.
V.
quote:Ja, helemaal mee eens.
Op maandag 28 juli 2003 10:03 schreef perfxion het volgende:
Shrek, meerdere scenes.Er is er 1 waar ze onder de bomen door lopen en je het licht zo in stralen naar beneden ziet komen door het bos. We hebben hem gister weer eens gekeken en toen zei ik nog tegen mijn vriendin: "wauw, moet je dat licht zien!". Haar reactie: "hallo, het is een tekenfilm!"
Echt indrukwekkend knap gemaakte film en bijzonder leuk ook nog
Die bolletjes van de zon op de lens, terwijl dat dus helemaal niet kan.
Dit is zo'n film die ik wel eens opzet voor de kids als ik een huis vol visite heb, en dat dan op een gegeven moment de volwassenen vragen of de kids effe opzij kunnen omdat ze voor het beeld zitten.
quote:De eerste keer heb ik de vliegjes uit mijn bek moeten spoelen, zolang hing mijn mond open bij die film... maaaagistraal.
Op maandag 28 juli 2003 10:21 schreef Perrin het volgende:
De beginscene van Fear and Loathing in Las Vegas..
Deep throat, daar gingen mijn kaken ook wel bij hangen, meer uit ongeloof dan uit de intentie te willen participeren, als je begrijpt wat ik bedoel..
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 29-07-2003 00:43]
quote:toen ik hem voor het eerst zag vond ik dat ook echt wreed!
Op maandag 28 juli 2003 10:02 schreef astra het volgende:
Beetje autofreak misschien, maar waar ik 'kippenvel' van kreeg was in Gone in 60 Seconds, dat hij voor het eerst in Eleanor (Ford Mustang GT-500) gaat zitten en de wagen start. Je krijgt dan een close-up van de uitlaten, en een heerlijk V8 geluid...
![]()
Schitterend!
nog 1: terminator 3
het gevecht tussen arnie en kristiana in die wc
prachtig!
edit: nog 1tje
met lord of the rings 1
in de grot
toen gandalf zei, they are coming..
dat gevect was echt
quote:spoiler:
Op dinsdag 29 juli 2003 00:50 schreef Clerick het volgende:terminator 3
het gevecht tussen arnie en kristiana in die wc
prachtig!
quote:Bij mij was het eerder de scene van bejaarde in rolstoel -> balkon...dan begin je toch te denken van 'WTF?!'
Op maandag 28 juli 2003 10:01 schreef ChimeraOffline het volgende:
The Pianist - dat Szpielman op de piano gaat spelen voor de Duitse officier, als hij zich verschuilt.
Instant kippenvel gewoon.
Ik wist toen dat ik later ook 3D animator wilde worden.
En nu (bijna 10 jaar later) ben ik dat lekker ook (al een hele tijd) en zit ik zelf dino's te maken enzo
Die scene blijft indruk maken...elke keer als ik hem weer zie herinner ik me hoe die scene mij liet zien wat ik later zou/wilde worden..:)
film 1: Een jonge Erik Lehnsherr die in een concentratie-kamp door flink wat soldaten moet worden weg gehaald van z'n ouders. Het verwrongen hek gaf me kippenvel.
film 2: Nightcrawler die zijn teleportatie-gave gebruikt om een aanval in te zetten binnen het witte huis. origineel, snel, vol actie en echt een moment waarop je kunt zeggen "wow!"
quote:
Op maandag 28 juli 2003 10:51 schreef Arnold_Ketsenegger het volgende:
Die scene dat Silvia Saint door twee grote lullen tegelijkertijd van achteren genomen werd. Daar viel mijn mond wel van open en toen moest ik even slikken. Datzelfde gold 5 minuten later voor mijn vriendin.
-vind die plee scene in T3 vet bleef maar doorgaan
-zullen nog een hoop films zijn die ik nu vergeet...
quote:Was op zich een mooie scene, maar zo anders gefilmd (oa qua belichting) dat ik hem niet bij de rest van de film vond passen. Zelfs niet als flashback.
Op dinsdag 29 juli 2003 14:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
openings-scenes uit de twee X-men filmsfilm 1: Een jonge Erik Lehnsherr die in een concentratie-kamp door flink wat soldaten moet worden weg gehaald van z'n ouders. Het verwrongen hek gaf me kippenvel.
Ik post nog wel een keer als "Why we fight" heb gezien
[Dit bericht is gewijzigd door Tenshi op 29-07-2003 16:08]
quote:En die verbaasde duitsers kijken of ze water zien branden
Op dinsdag 29 juli 2003 16:05 schreef Tenshi het volgende:
Gisteren aflevering 7 (geloof ik) van Band of Brothers gekeken, The Breaking Point.
'Artillery Barrage' scene waarin first sergeant Lipton lacht omdat die moet denken aan the 4th of July.
En de scene bij de aanval op het stadje waarin Lt. Speirs van de ene naar de andere kant rent om een andere divisie te waarschuwen en vervolgens ook nog weer eens terug rent, dwars door de linies heen.
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 29-07-2003 16:31]
quote:Geweldig
Op dinsdag 29 juli 2003 16:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En die verbaasde duitser kijken of ze water zien branden
Openingsscene op het dek: stuk ijzerdraad/kabel wat losschiet en iedereen doormidden klieft.
quote:Ik denk dat het algemene antwoord op deze thread wel een beetje samen te vatten valt als "De grote veldslag in die en die film"
Op dinsdag 29 juli 2003 16:11 schreef ToXiCitY het volgende:
beetje cliché, maar toch: de veldslag in Germania aan het begin van Gladiator
quote:Nee dus. Dat was precies waar degene die "alleen geweld en explosies" noemde het over had.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:12 schreef Tenshi het volgende:
Ik denk dat het algemene antwoord op deze thread wel een beetje samen te vatten valt als "De grote veldslag in die en die film"
Sommige mensen zijn nou eenmaal meer onder de indruk van bepaalde plotwendingen dan van visueel geweld, en ook die antwoorden horen in dit topic thuis.
quote:dat soort dingen zijn idd toch wel de standaard indrukwekkende dingen
Op dinsdag 29 juli 2003 16:12 schreef Tenshi het volgende:[..]
Ik denk dat het algemene antwoord op deze thread wel een beetje samen te vatten valt als "De grote veldslag in die en die film"
Wat dacht je bijvoorbeeld van de aanvalsscene op Pearl Harbor in de gelijknamige film. Dan weet je ook niet waar je moet kijken.
eentje uit een andere categorie dan, uit Lock Stock And Two Smoking Barrels: de autodeur scène (als je em gezien hebt weet je vast wel welke ik bedoel )
quote:Een samenvatting van wat er tot nu toe gezegd is dan, ik heb nog geen plotwendingen e.d. als reactie in deze thread gezien namelijk
Op dinsdag 29 juli 2003 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee dus. Dat was precies waar degene die "alleen geweld en explosies" noemde het over had.
Okay okay, misschien toch, maar niet veel...
[Dit bericht is gewijzigd door Tenshi op 29-07-2003 16:22]
quote:Mijn op de eerste pagina genoemde "The Crying Game" en de welbekende plotwending in the Sixth Sense zijn degene die me zo even bijstaan.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:20 schreef Tenshi het volgende:
Een samenvatting van wat er tot nu toe gezegd is dan, ik heb nog geen plotwendingen e.d. als reactie in deze thread gezien namelijk
Maar als je over die paar posts (want het zijn er idd niet veel) heen hebt gelezen, dan is het wel een aardige samenvatting van het topic .
quote:Eens is!
American History X - de stoepscene.Nee, rot op, hij zal toch niet echt......DAMN!!!!!!!!!!!!
quote:precies!! he-le-maal mee eens!!
Op dinsdag 29 juli 2003 16:42 schreef aldostuta het volgende:
Het einde van The Usual Suspects
en meerdere scenes uit 'one hour photo' bijvoorbeeld als Sy droomt dat ie bij die familie thuis op de bank zit en als hun oom wordt gezien.
SPOILER :
House on haunted hill : freaky kutspoken in de kelder man wat een kutkrengen toen stond ik wel ff met open mond te kijken
The Boondock Saints : rechtbank , vondt ik wel een indrukwekkende scene
Blackhawk Down : Jonge soldaat wordt afgeknalt en op ziekebed terrecht komt en langzaam afscheid moet nemen van zijn maten
Terminator 3 : Gevecht tussen arnie en de chick en de achtervolging met die vrachtwagen zeer flex gedaan moet ik zeggen
The Usual Suspects : Ontknoping aan het einde echt meesterlijk als je hem weg ziet lopen
LOTR 1 + 2 : verschillende scenes ( niet weer helemaal uitleggen meesten zijn het daar toch over eens )
The Matrix Reloaded : als Neo vecht tegen tientallen Agent Smith's , wat van nu af dus vaker gaan zien in films ben ik bang ...... ( uhmmm zal wel weer )
Swordfish : openings scene zat ik echt met mijn mond tot op grond te kwijlen
Devils Advocate : als ie op straat komt en die helemaal leeg is.....
En nog een hele hoop scene's maar die willen me ff niet binnen schieten ....
quote:Hier heb je de spoiler tag voor
Op dinsdag 29 juli 2003 19:01 schreef Wous-XL het volgende:
Bevat messchien wat SPOILERS ! !SPOILER :
House on haunted hill : freaky kutspoken in de kelder man wat een kutkrengen toen stond ik wel ff met open mond te kijken
The Boondock Saints : rechtbank , vondt ik wel een indrukwekkende scene
Blackhawk Down : Jonge soldaat wordt afgeknalt en op ziekebed terrecht komt en langzaam afscheid moet nemen van zijn maten
Terminator 3 : Gevecht tussen arnie en de chick en de achtervolging met die vrachtwagen zeer flex gedaan moet ik zeggen
The Usual Suspects : Ontknoping aan het einde echt meesterlijk als je hem weg ziet lopen
LOTR 1 + 2 : verschillende scenes
( niet weer helemaal uitleggen meesten zijn het daar toch over eens )
The Matrix Reloaded : als Neo vecht tegen tientallen Agent Smith's , wat van nu af dus vaker gaan zien in films ben ik bang ...... ( uhmmm zal wel weer )
Swordfish : openings scene zat ik echt met mijn mond tot op grond te kwijlen
![]()
Devils Advocate : als ie op straat komt en die helemaal leeg is.....
En nog een hele hoop scene's maar die willen me ff niet binnen schieten ....
quote:Dat sprookje moet toch echt de wereld uit. Vin Diesel wilde WEL in 2F2F spelen alleen vroeg hij 30 miljoen dollar voor de rol, wat neerkwam op het 2/5 van het totale budget.
Op maandag 28 juli 2003 10:05 schreef El_Diablo het volgende:[..]
Zelfs!!!!! Vin Diesel wilde er al niet in meedoen.
Dat siert hem toch wel een beetje!
Open mond scenes...
Eigenlijk teveel om op te noemen, dus ik begin er maar niet aan...
Waar waren m'n ouders om me te beschermen..
Zelfs tijdens de vijfde keer dat ik hem zag zat ik met een bonkend hart en open mond te kijken.
quote:Bij die scene moest ik ook even slikken
Op dinsdag 29 juli 2003 02:04 schreef GeFrenzy2 het volgende:[..]
Bij mij was het eerder de scene van bejaarde in rolstoel -> balkon...dan begin je toch te denken van 'WTF?!'
- Scene in american history x
- Eindscene van Seven en The green mile
Vast nog wel meer, maar komk er nu even niet op.
........
Charlie's Angels 2, zo'n absurde, over-the-top dat ik me telkens weer zat te verbazen
V.
quote:die was idd heftig..................
enne reservoir dogs..........met dat oor
en seven ook natuurlijk........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |