Vrijdagavond is mijn fantasie uitgekomen, heb een kwartet gedaan met 3 mooie mannen waarvan 1 mijn man was. We hadden van te voren afgesproken om te kijken of het klikte en het klikte
Wat er toen gebeurde ging mijn fantasie ver te boven. Ik kan me voorstellen dat het allemaal wat sletterig klinkt maar het was onwijs gaaf!
Overigens niet iets om elke week te doen
jammer mijn icon doet het niet
[Dit bericht is gewijzigd door Manuel op 27-07-2003 11:21]
Dit is je eerste Topic.....?
weet je wel welke doelgroep (lees: pubertjes) op Fok zitten?
quote:misschien handig als je iets meer verteld over de ervaring. zo hebben we er niet zoveel aan he.
Op zondag 27 juli 2003 11:19 schreef groenoogje het volgende:
HiVrijdagavond is mijn fantasie uitgekomen, heb een kwartet gedaan met 3 mooie mannen waarvan 1 mijn man was. We hadden van te voren afgesproken om te kijken of het klikte en het klikte
Wat er toen gebeurde ging mijn fantasie ver te boven. Ik kan me voorstellen dat het allemaal wat sletterig klinkt maar het was onwijs gaaf!Overigens niet iets om elke week te doen
jammer mijn icon doet het niet
quote:ga jij ff snel wat nuttigs doen in Nepal !
Op zondag 27 juli 2003 11:21 schreef Bioslock het volgende:
Crap..
quote:Zwaai je naar mij omdat je het jammer vond dat ik niet op jouw uitnodiging ben ingegaan om mee te doen!?!?!
Op zondag 27 juli 2003 11:20 schreef Bastard het volgende:
Hoi calvobbes
Dus de gebruikelijke verwelkoming, optyfte kut newbie
Maar het was gewoon gaaf, ik had altijd het idee dat het in ranzige omgevingen gebeurde maar dit hebben we gedaan in een club met veel plezier
quote:ja, m'n pa heeft ook "genoten"
Op zondag 27 juli 2003 11:23 schreef RedGuy het volgende:
Het is inderdaad een hele leuke ervaring, vertelde mijn moeder mij eergisteren.
quote:Zeg haar even dat het mij ook is bevallen!
Op zondag 27 juli 2003 11:23 schreef RedGuy het volgende:
Het is inderdaad een hele leuke ervaring, vertelde mijn moeder mij eergisteren.
quote:zo'n ranzige parenclub ?
Op zondag 27 juli 2003 11:24 schreef groenoogje het volgende:
Maar het was gewoon gaaf, ik had altijd het idee dat het in ranzige omgevingen gebeurde maar dit hebben we gedaan in een club met veel plezier
quote:....zo eentje waar de muren lekker plakkerig zijn van de "pretvlekken"
Op zondag 27 juli 2003 11:25 schreef Manuel het volgende:[..]
zo'n ranzige parenclub ?
quote:Dat wist ze zelf ook wel, gekkie.
Op zondag 27 juli 2003 11:25 schreef SunChaser het volgende:[..]
Zeg haar even dat het mij ook is bevallen!
quote:IEW idd! Das zoooooooo suf! Doe het dan gewoon thuis lekker op je gemakske.... beetje koken eerst voor de boys enzo...
Op zondag 27 juli 2003 11:25 schreef Manuel het volgende:[..]
zo'n ranzige parenclub ?
M'n laatste zin maakt toch wel een en ander duidelijk of is het nog een beetje vroeg voor je. Niet dus ***sarcastisch bedoeld
[Dit bericht is gewijzigd door stukovich op 27-07-2003 11:33]
quote:jij komt er dus ook?
Op zondag 27 juli 2003 11:31 schreef stukovich het volgende:
Erg chique ja een parenclub. Ik kom er regelmatig ministers en leden van het koninklijke huis tegen. Rot toch op, je bent ziek en je man ook dat hij het toelaat.
Met je parenclub
quote:Extremistische moslim?
Erg chique ja een parenclub. Ik kom er regelmatig ministers en leden van het koninklijke huis tegen. Rot toch op, je bent ziek en je man ook dat hij het toelaat.
Met je parenclub
[Dit bericht is gewijzigd door rilla op 27-07-2003 11:35]
quote:Jesus man, laat haar toch lekker doen waar ze zin in heeft. Ga jij maar ff in de kerk afkoelen.
Met je parenclubM'n laatste zin maakt toch wel een en ander duidelijk of is het nog een beetje vroeg voor je. Niet dus ***sarcastisch bedoeld
By the way, Reintje ik had nog wel een kamer voor je kunnen regelen in Delft, woon er namelijk vlakbij. Maar laat maar hangen
quote:als het iemand zijn fantasie is is het niet ranzig of ziek...
Met je parenclubM'n laatste zin maakt toch wel een en ander duidelijk of is het nog een beetje vroeg voor je. Niet dus ***sarcastisch bedoeld
quote:Ga er eens kijken zou ik zeggen, de gemiddelde discotheek is veel ranziger maar dat schijnt wel okee te zijn om sletjes op te pikken en zelfs eventueel even op de maat van de muziek te nemen.
Op zondag 27 juli 2003 11:25 schreef Manuel het volgende:zo'n ranzige parenclub ?
quote:Gaaf!!!!
Welke club is dat? Ik wil weleens zien hoe politieke meningsverschillen op een "minnelijke" manier opgelost worden.
Dat koningshuis mag van mij thuis blijven trouwens.
quote:Hoezo?! Ik ben nog wel op zoek hoor!!!
Op zondag 27 juli 2003 11:35 schreef stukovich het volgende:
Ben antigristBy the way, Reintje ik had nog wel een kamer voor je kunnen regelen in Delft, woon er namelijk vlakbij. Maar laat maar hangen
quote:Hehehe, je doet nu wel een beetje zeilig hoor
Op zondag 27 juli 2003 11:35 schreef stukovich het volgende:
Ben antigristBy the way, Reintje ik had nog wel een kamer voor je kunnen regelen in Delft, woon er namelijk vlakbij. Maar laat maar hangen
quote:ga eens naar fun4two
Op zondag 27 juli 2003 11:39 schreef hollander172 het volgende:[..]
Ga er eens kijken zou ik zeggen, de gemiddelde discotheek is veel ranziger maar dat schijnt wel okee te zijn om sletjes op te pikken en zelfs eventueel even op de maat van de muziek te nemen.
[..]Gaaf!!!!
Welke club is dat? Ik wil weleens zien hoe politieke meningsverschillen op een "minnelijke" manier opgelost worden.
Dat koningshuis mag van mij thuis blijven trouwens.
![]()
van glaszetter tot minister, voor elk wat wils...!
ma t/m vrij ....... bla bla bla
(ook )
sunchaser:
Heb een contactadvertentie gezet op een site die dr voor bedoelt is
quote:moet je helemaal niet hebben zijn altijd mensen die of jaloers zijn of het braafste jongetje van de klas willen zijn...
Op zondag 27 juli 2003 11:50 schreef groenoogje het volgende:
ik heb al bijna spijt dat ik me spontane reactie heb geplaatst ;-)
quote:Gaan Stukovich en jij samen daar naar toe?
Op zondag 27 juli 2003 11:47 schreef LARO het volgende:
PARENCLUB DE DAMPENDE MOSSELvan glaszetter tot minister, voor elk wat wils...!
ma t/m vrij ....... bla bla bla
(ook)
Ik heb gewoon echt genoten, en voor de moraalridders onder ons het gebeurde safe
quote:Mijn excuses dat ik ook mee doe met het verkl*ten van je topic.
Op zondag 27 juli 2003 12:02 schreef groenoogje het volgende:
Wat ik zo lees zijn er toch meerdere vrouwen hier die dr ervaring mee hebben ( erodome? )Ik heb gewoon echt genoten, en voor de moraalridders onder ons het gebeurde safe
Het lijkt mij geweldig (wel vrouwen dan) hoewel 2 voor mij al genoeg zou zijn.
quote:Is dit je vent?
Wat ik zo lees zijn er toch meerdere vrouwen hier die dr ervaring mee hebben ( erodome? )Ik heb gewoon echt genoten, en voor de moraalridders onder ons het gebeurde safe
Maar ehh, vertel eens wat meer!
quote:Of ze alle drie tegelijk in je gezicht klaarkwamen! Zijn er foto's gemaakt?
Op zondag 27 juli 2003 12:30 schreef groenoogje het volgende:
Wat wil je weten?
quote:Natuurlijk weet je dat wel. Sperma natuurlijk.
Op zondag 27 juli 2003 12:35 schreef groenoogje het volgende:
je weet nooit wat je in je oog kan krijgen
Maar goed we hadden er samen al heel lang over lopen fantaseren en dit deden we al een jaar of twee.
Via een contactsite advertenties gezet, veel onzin gekregen en mannen die alleen tussen 10 seconden over 12 en 13 seconden over twaalf konden anders kregen ze problemen thuis.....
Uiteindelijk twee leuke aardige jongens ontmoet die ook al wat ervaring hadden. Daarmee hebben we eerst afgesproken in een cafe om te kijken of het klikt ( we spreken maar niet thuis af want je weet nooit wat voor psycho je treft )
Uiteindelijk weer een keer afgesproken en toen in een club waar we na wat eten en wat drinken naar boven zijn gegaan om ons te douchen.
Ik had mooie lingerie aan en we waren allemaal goed verzorgd.
We zijn naar een kamer gegaan waar we deur van dicht hebben gedaan
en voor de kijkgaten stonden allemaal stelletjes en mannen.
Ik heb me toen heerlijk laten verwennen en ik heb hun safe afgezogen
Daarna werd ik uit me lingerie geholpen en werden me hoge hakken uitgedaan. Daarna heb ik me heerlijk laten neuken , het is heel vreemd om met een andere man te neuken maar het was wel heel opwindend om te zien hoe die lul in me schoof en dat ik de lul van mijn man in me mond had vanzelf kwamen we heerlijk klaar en we zijn echt allemaal heel voldaan naar huis gegaan.
Het kan mij niet bommen wat anderen er van zeggen maar ik heb genoten!
quote:Ja meerdere mannen tegelijk is fantastisch, is niet iets wat je elke dag wilt doen(pfjooooooooeeeeeeeeeeeeeej word je moe van
Gewoon enorm genot dat de hele tijd door,hmmmmmmmm krijg er nu al weer zin in, alleen van het denken eraan
En nee het is niet moeilijk om 3 pikken stijf te houden dan, het is allemaal zo verschrikkelijk geil dat iedereen heerlijk op de toppen van geilheid blijft.....
En parenclubs vies/zooitje.niet chique, vertel me dan maar eens in welke parenclubs je allemaal al geweest bent, je schijnt het goed te kunnen vertellen, dus dan heb je vast ook wel ervaring ermee he.....(voor degene die het daarover hadden)....
quote:dr is er maar 1 hoor
Zo, en nu snel verder naar Nikita kijken!
quote:hahhahahaha
Op zondag 27 juli 2003 19:57 schreef nikanoru het volgende:
Tjeezes man, ik dacht dat je het over een kaartspel had.
wat klopt er niet aan dit verhaal ?!
quote:Klopt precies alleen heeft ze dus twee voorkeuren blijkbaar, en bekeken worden en een kwartetje met drie mannen. Ieder zijn ding toch?
Op zaterdag 2 augustus 2003 05:29 schreef PLAE@ het volgende:
en je dan door kijkgaten een beetje laten bekijken? maar je wilt wel met vertrouwde mensen het doen enz.??
wat klopt er niet aan dit verhaal ?!
![]()
![]()
Bekeken worden kan ik me zelf ook wel iets bij voorstellen (in de zin van het maakt me echt niet uit, ik ga in de sex helemaal op).
Dat met die drie mannen, waarvan ik er zelf eentje zou zijn, nou nee, dank u maar wat nu niet is sluit ik in de toekomst niet bij voorbaat uit.
quote:Ik vind alles eigenlijk wel kloppen misschien moet je niet zo diep nadenken ;-), ik heb gewoon een avond veel plezier gehad.
Op zaterdag 2 augustus 2003 05:29 schreef PLAE@ het volgende:
en je dan door kijkgaten een beetje laten bekijken? maar je wilt wel met vertrouwde mensen het doen enz.??
wat klopt er niet aan dit verhaal ?!![]()
![]()
Fijn weekend allemaal!
quote:Dat is inderdaad waar. Mannen zouden het wel mogen maar vrouwen worden meteen afgeschilderd als slet e.d.
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:36 schreef groenoogje het volgende:[..]
Ik vind alles eigenlijk wel kloppen misschien moet je niet zo diep nadenken ;-), ik heb gewoon een avond veel plezier gehad.
En zolang ik het maar aan mezelf kan verantwoorden ben ik blij
dat ik het heb gedaan! Als ik het andere topic lees over sex met twee vrouwen als man zijnde dan is ut allemaal geweldig en stoer maar als
je hetzelfde doet als vrouw dan is de kritiek all-aroundFijn weekend allemaal!
Vind het persoonlijk knap dat jou man daar geen moeite mee heeft en dat jij het hier hebt durven posten (wetende hoe de meeste zullen reageren.)
Ook een fijn weekend trouwens
BTW wat is het volgende experiment, als ik zo vrij mag zijn?
quote:Jaloers ofzo????????
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:05 schreef Remco.b het volgende:
Goh, wat ben jij STOER. En wat kun jij KUTtopics maken. Is er ook een reden waarom je dit topic heb gemaakt? Aandacht tekort ofzo..?
Lieve schat als je het echt zo'n kuttopic vind, waarom heb je hem dan gelezen en zelfs nog geantwoord??????
Echt waar lieverd, wegklikken kost veel minder moeite..........
quote:lees het niet en reageer dan gewoon niet.
Goh, wat ben jij STOER. En wat kun jij KUTtopics maken. Is er ook een reden waarom je dit topic heb gemaakt? Aandacht tekort ofzo..?
quote:Joh, kijk eens in welk forum je zit
Is er ook een reden waarom je dit topic heb gemaakt?
quote:Leuk dat de Taliban ook op Fok zit tegenwoordig!
Rot toch op, je bent ziek en je man ook dat hij het toelaat.
mijn respect voor de TS die duidelijke antwoorden blijft geven en niet ingaat op de hopeloze kritieken
en meid, gewoon lekker blijven doen wat je lekker vind, zolang iedereen vrijwillig meedoet is er nix mis mee volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |